بیوگرافی بی بی رکسا دوست دختر علیرضا حقیقی به همراه عکس های این خواننده

بی بی رکسا یکی از خوانندگان آمریکایی است، که موضوع رابطه او با علیرضا حقیقی جنجال های بسیاری را در پی داشت. این خواننده زیبای اهل ایالات متحده آمریکا، مدت زمان زیادی است، که در زمینه موسیقی فعالیت دارد. به شکلی که تعداد زیادی از مردم جهان از طرفدار های او هستند. این دختر جوان در تمام مراحل زندگی خود با تلاش و پشتکار توانسته است، که به مراحل بالایی دست پیدا کند. اغلب موزیک های او بسیار مشهور هستند.

چهره جذاب و زیبای او شرایطی را حاصل کرده است، که در اغلب موزیک ویدیو هایش خودش بازی می کند. بی بی دارای چهره و اندام زیبایی است، که بار ها از سمت نقادان مورد بررسی قرار گرفته شده است. برای آشنایی با این خواننده مشهور جهانی و شناخت کامل تر او توصیه می شود، که این مقاله را دنبال کنید. در این مقاله موضوعات رابطه او با علیرضا حقیقی نیز مورد بررسی واقع شده است.

بیوگرافی بی بی رکسا

بیوگرافی بی بی رکسا

بی بی رکسا با نام کامل بلتا رکسا یک خواننده مشهور آمریکایی است. این دختر جوان و زییا در روز 30 ماه اوت و در سال 1989 میلادی متولد شده است. بلتا اهل نیویورک می باشد و در شهر بروکلین زاده شده است. اصالت او به آلبانیا بر می گردد و اسم او نیز ریشه آلبانیایی دارد. مادر او از ابتدا در خانواده ای آلبانی در نیویورک زندگی کرده است. اما پدر او اهل مقدونیه بوده و در جوانی به آمریکا مهاجرت کرده است. بی بی مخفف شده نام او می باشد، که از سمت طرفدار هایش انتخاب شد. بلتا که نام اصلی او است، دارای معنی و مفهوم زنبور است.

زمانی که بی بی در سن 6 سالگی به سر می برد، همراه با والدین خود به جزیره استتن رفت. او سال های خوب زندگی خود را در این جزیره تجربه کرده است. بی بی از همان ابتدای کودکی علاقه بسیاری به موسیقی داشت. به شکلی که از هر فرصتی برای یادگیری ساز های مختلف استفاده می کرد. آینده رکسا در زمینه موسیقی از همان ابتدا مشخص بود. چرا که او در دوران کودکی و قبل از آن که وارد دبیرستان بشود، نواختن ساز های مختلفی را امتحان کرده بود. به صورتی که او در زمینه ساز های پیانو، گیتار و ترومپت فعال بود.

بعد از آن که بی بی به دبیرستان وارد شد، اغلب ساز های موجود در آن دبیرستان را مورد بررسی قرار داد و تقریبا در تمام کلاس های مدرسه شرکت می کرد. یکی دیگر از اتفاق های مثبت زندگی او حضور در گروه کر دبیرستان بود. بی بی در آن جا بود، که به جادوی صدای سوپرانو خود پی برد. چرا که تا قبل از آن خود را در قامت یک آهنگ ساز و موزیسین می دانست.

بی بی در برنامه روز گرمی یکی از اشعار خود را برای مسابقات فرستاد. این مسابقه در سنین نوجوانان برگزار می شد و او توانست به مقام اول دست پیدا کند. این اتفاق باعث شد، تا در مسیری که برای آینده خود انتخاب کرده بود، با قدم های استوار تر حرکت کند.

اهنگ جدید بی بی رکسا

اهنگ جدید بی بی رکسا

موزیک هایی که متن آن ها توسط بی بی نوشته شده است :

  • موزیک لوسیفر : بی بی در سال 2010 میلادی موزیک اوسیفر را برای شاینی نوشت.
  • تابیدن : یکی از موزیک های مشهور نیکی ویلیامز تابیدن است، که در سال 2010 میلادی توسط بی بی نوشته شده است.
  • مانند یک قهرمان : در سال 2013 میلادی این موزیک برای سلنا گومز نوشته شد. این آهنگ در آلبوم مشهور رقص ستاره ها منتشر شد.
  • هیولا : یکی از موزیک های مشهور امینم و ریحانا هیولا می باشد، که در سال 2013 میلادی توسط بی بی رکسا نوشته شد.
  • من را به خانه ببر : من را به خانه ببر یکی از موزیک های مشهور کش کش می باشد، که رکسا نیز در آن همکاری داشته است.
  • همه دست ها روی عرشه است : این موزیک جذاب در سال 2014 میلادی توسط بی بی برای تیناشی نوشته شد.
  • این یک تمرین نیست : موزیک جذاب این یک تمرین نیست در سال 2014 میلادی برای پیت بول نوشته شد.
  • دیروز : یکی از موزیک های فوق العاده دیوید گتا می باشد، که در سال 2014 میلادی بسیار خوش درخشید.
  • سلام مامان : یکی از موزیک های فوق العاده دیوید گتا می باشد، که در در سال 2014 میلادی و با همکاری نیکی میناژ، بی بی رکسا و افروجک خوانده شد.
  • لباس ورزشی : لباس ورزشی یکی از موزیک های جذاب بلا تورن است، که در سال 2014 میلادی توسط بی بی نوشته شد.
  • یک شب دیگر : یکی از موزیک های بلا تورن یک شب دیگر می باشد، که در سال 2014 میلادی منتشر شد.
  • رجز خوانی : در سال 2015 میلادی هاوانا براون این موزیک را به همراه خود بی بی و ساوی خواند.
  • همه راه : همه راه یکی از آلبوم های مشهور رکسا و ریکون است، که در سال 2015 میلادی منتشر شده است.
  • من، خودم و من : موزیک جذاب و مشهور جی ایزی است، که همراه با رکسا خوانده شد.
  • تیم : یکی از موزیک های مشهور ایگی آزیلیا نیم می باشد، که در سال 2016 میلادی منتشر شد.
  • نام عشق : در سال 2016 میلادی مارتین گریکس و بی بی این موزیک را با یک دیگر اجرا کردند.
حواشی این خواننده مشهور آمریکایی

حواشی این خواننده مشهور آمریکایی

بی بی رکسا نقش به سزایی در جنجالی ترین حاشیه های 2021 داشته است، به شکلی که در فضای مجازی اتفاق های بسیاری او را در تیتر خبر های روز قرار داده است. یکی از حاشیه هایی که این خواننده مشهور را در معرض حملات مجازی و رسانه ها قرار داد، حمایت جدی او از جامعه رنگین کمانی بود. جامعه رنگین کمانی به دسته ای از افراد گفته می شود، که احساسات و تمایلات جنسی خود را در چارچوب تعریف های اجتماعی نمی دانند. این جامعه اغلب با نام LGBT خوانده می شود. ال جی بی تی نمایان گر چهار تمایل برتر و گروه بزرگ از تمایل های مختلف جنسی است.

در این کلمه L به معنای لزبین ها می باشد. لزبین ها افرادی هستند، که تمایل جنسی به هم جنس خود دارند و این واژه برای زنان استفاده می شود. حرف دوم که G می باشد، به معنای گی است. گی به گروهی از افراد گفته می شود، که مردان تمایل جنسی و عاطفی به یک دیگر دارند. حرف سوم نیز که با B آغاز می شود، به معنای بایوسکشوال است. بایوسکشوال ها افرادی می باشند، که تمایل جنسی به هر دو جنسیت مرد و زن دارند. حرف آخر نیز به معنی ترنس جندر ها است. افرادی که در گروه ترنس جندر قرار می گیرند، تمایلات جنسی و عاطفی آن ها در بدنی که در آن متولد شده اند، قرار نمی گیرد. به شکلی که در بدن یک مرد ولی با روحی زنانه زندانی شده است.

جدید ترین حاشیه بی بی به دلیل آن بود، که او خود را حامی و یکی از این افراد دانست. بی بی تا به الان از تمایل اصلی خود حرفی نزده است، اما به تازگی خود را عضو این جامعه دانسته است. روابط گذشته بی بی و دوست پسر هایی که او در زندگی خود داشت، باعث تعجب بسیاری شد. او ادعا کرده است، که به تازگی متوجه تغییر تمایلات خود شده است.

بی بی رکسا و علیرضا حقیقی

بی بی رکسا و علیرضا حقیقی

چندی پیش یکی از اخبار جنجال بر انگیز در فضای مجازی منتشر شد. رابطه علیرضا حقیقی با بی بی توجه رسانه های جهانی را به این زوج جلب کرد. علیرضا حقیقی دروازه بان مشهور ایرانی است، که سال ها در تیم ملی ایران بازی کرده است. او در سال 1988 میلادی زاده شده است و یک سال از بی بی بزرگ تر است. این مرد جوان ایرانی در شهر تهران زاده شده استو او تا به حال در تیم های باشگاهی مشهوری در ایران بازی داشته است. دروازه بانی او در سال 2014 میلادی و در تیم ملی ایران نگاه بسیاری را به سمت او جذب کرد.

رابطه با افراد مشهور ایرانی در جهان تازه نیست. چرا که تا به حال افراد مشهوری در دنیا با ایرانیان وارد رابطه شده اند. برای مثال سام اصغری و بریتنی که سال های بسیاری است، که با یک دیگر در رابطه هستند. البته لازم به ذکر است، که این رابطه از سمت هیچ کدام از ان ها نه رد شد و نه تایید شد. به شکلی که همین مورد نیز باعث شد، تا جنجال های بسیاری رخ دهد. عکس هایی که از آن دو منتشر شد، به شکلی بود، که بی بی در کنار علیرضا در برج خلیفه دبی بودند. این عکس در ابتدا کامل نبود، اما از روی ساعت موجود در دست علیرضا و موقعیت مکانی هر دو در یک زمان مشابه، رسانه ها به این موضوع پی بردند.

البته این رابطه ادامه دارد نبود و بعد از مدت زمان کوتاهی به پایان رسید. چرا که بی بی درباره تمایلات جنسی خود افشاگری کرد و دیگر حاضر به ارتباط با مردان نبود. بعد از مدتی بی بی این اخبار را کذب دانسته و آن ها را به صورت کامل رد کرد. این خبر از طریق مجلات مشهور آمریکا منتشر شد. علیرضا حقیقی نیز در مورد این اخبار به صورت کامل سکوت کرد و واکنشی نشان نداد.

دوست پسر ایرانی رکسا
LOS ANGELES – MARCH 14: Guest arrives for the 2019 iHeartRadio Music Awards on March 14, 2019 in Los Angeles, California. (Photo by Glenn Francis/Pacific Pro Digital Photography)

دوست پسر ایرانی رکسا

بی بی رکسا تا به حال دوست پسر ایرانی دیگری نیز داشته است. او قبل از آن که با علیرضا حقیقی آشنا شود، نیز با مرد های ایرانی ارتباط داشته است. به همین خاطر حضور علیرضا حقیقی در کنار او اتفاق عجیبی نبود. چرا که این رابطه از سمت مخاطبان و یا رسانه موجه بود. رکسا چندین سال پیش با مردی به نام کیان صفیاری وارد رابطه شد. این رابطه نیز بسیار کوتاه بوده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به پایان رسید.

این مرد ایرانی از بی بی در حدود 6 سال بزرگ تر بود. او که به عنوان کارگردان در حال فعالیت است، در پی یکی از موزیک ویدی های رکسا با او آشنا شد. البته کیان یک مرد ایرانی – آمریکایی است. چرا که اصالت او به ایران بر می گردد، ولی خود او در آمریکا زاده شده است. این رابطه نیز از سمت کیان و بی بی نه رد شد و نه تایید شد. آن ها چندین بار با یک دیگر دیده شدند و بی بی علت آن را ساخت موزیک ویدیو جدید خود اعلام کرد. البته شکل رابطه آن ها بیش تر از همکاری بود.

کیان که در زمینه تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی، سریال، موزیک ویدیو و تبلیغات تلویزیونی فعال است، در آن زمان به عنوان فیلم بردار موزیک ویدیو بی بی با او وارد رابطه شد. او در کالیفرنیا زاده شده است و در همان جا نیز به تحصیل پرداخته است. رشته دانشگاهی او فیلم سازی و تولید فیلم است. کیان و بی بی اختلاف قدی بسیاری دارند، به شکلی که کیان دارای قد 193 سانتی متر بوده و بی بی نیز 165 سانتی نتر قد دارد. علت آن که رابطه این دو بسیار جنجالی بود، پسن اینستاگرامی بی بی بود. بی بی در حال بوسیدن کیان تولد او را تبریک گفته بود. این عکس در کنار فراری بود، که کیان به رکسا هدیه کرده بود.

آغاز خوانندگی بی بی رکسا در چه سالی بود؟

آغاز خوانندگی بی بی رکسا در چه سالی بود؟

در سال 2013 میلادی بود، که بی بی رکسا با تیم های مختلف و قوی کار کرد. او در آن زمان صرفا به نوشتن موزیک و آهنگ برای تیم های مشهور مشغول بود. اما از آن جایی که کار های او بسیار قوی و جذاب بودند، به شهرت بسیاری در میان مردم رسید. همین امر باعث شد، تا او جرئت و شجاعت شرکت در موزیک های مختلف را به عنوان خواننده به خود بدهد. بی بی در چندین آهنگ مشهور که نوشته خود او بود، به عنوان خواننده نیز ظاهر شد. چهره جذاب و صدای بی نظیر او باعث شد، تا تمایل شنونده ها به حضور او بیش تر شود. در نتیجه او در اغلب کار هایی که خود می نوشت و می ساخت، به عنوان خواننده نیز حضور داشت.

این دختر جوان کار خود را با کمپانی برادران وارنر آغاز کرد. کار های گروهی این تیم و کمپانی بسیار قوی و در عین حال پر سود بود. در سال 2014 میلادی بود، که بی بی موزیک خود را به تنهایی اجرا کرد. او که تا قبل از آن اغلب با خواننده های دیگر ظاهر می شد و بخش های کوچکی را اجرا می گرد. این بار انقلابی را در کار های خود رقم زد. متن این موزیک ساخته خود او بود و نام آن نیز ” نمی توانم درباره تو فکر کنم ” بود. این موزیک که در سن بیست و پنج سالگی رکسا منتشر شد. از سمت طرفدار ها و مخاطبان با استقبال بسیاری همراه شد. نتیجه این اتفاق حضور پر رنگ تر و جدی تر بی بی در زمینه خوانندگی بود.

بی بی تا به حال موزیک های مختلفی را منتشر کرده است. یکی از وجه های تمایز او با دیگر خواننده ها تفاوت سبک های موسیقی او است. چرا که اغلب خواننده ها در یک سبک به خصوص فعالیت کرده و نسبت به دیگر سبک ها بی اطلاع اند. اما بی بی تا به حال در 4 سبک مختلف اجرا کرده است. تسلط او بر 4 سبک مختلف موسیقی، باعث شده است، تا این دختر جوان مخاطبان مخصوص به خود را پیدا کند.

پیج اینستاگرام bebe rexha

پیج اینستاگرام bebe rexha

پیج اینستاگرام این خواننده مشهور آمریکایی به صورت پابلیک می باشد. این پیج بسیار فعال است و مخاطبان زیادی را نیز دارا می باشد. بی بی در پیج خود تصاویر و پست های بسیاری را منتشر می کند. به شکلی که پیج اینستاگرام بی بی رکسا در حال حاضر در حدود 1189 پست در پیج خود دارا می باشد. پست هایی که در پیج بی بی دیده می شود، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. برای مثال بخش مهم و تعداد بسیاری از پست های رکسا مربوط به موزیک های او است. به شکلی که او حتی موزیک ویدیو های قدیمی خود را در این پیج منتشر می کند.

در قسمت دیگری از پیج خود به انتشار خبر هایی در زمینه موسیقی می پردازد. به صورتی که از کار های همکار های خود پست منتشر کرده و از ان ها حمایت می کند. در پیج بی بی اغلب قسمت ها مربوط به موسیقی است و اغبل موزیک ویدیو های مختلف و یا قسمت هایی از آن ها موجود می باشد. عکس های بسیاری از این دختر جوان در اینستاگرام موجود می باشد. به شکلی که بخش عمده ای از پست های موجود در صفحه او به عکس های شخصی او اختصاص داده شده است.

قسمت دیگری نیز از آن مربوط به حرفه مدلینگ می باشد. چرا که این خواننده مشهور به دلیل چهره جذابی که دارد، در حرفه مدلینگ نیز فعال است. او تمام عکس های خود را که در این زمینه می باشد، منتشر کرده و از برند موجود حمایت می کند. اغلب پست های موجود در پیج این خواننده زیبا، دارای کپشن نیست. چرا که او اغلب عکس های مختلفی از خود در حالت های متفاوتی را منتشر می کند.

عکس های قدیمی و تصاویر کودکی نیز قسمت دیگری از پست های صفحه مجازی این زن زیبا می باشد. به شکلی که او از تصویر های مربوط به گذشته خود و یا با خانواده اش منتشر می کند. این عکس ها قدیمی بوده و کیفیت پایینی دارد. پیج بی بی در حدود 11 میلیون دنبال کننده و فالور دارد.

درآمد بی بی رکسا

یکی از سوال هایی که ذهن مخاطبان بسیاری را به خود مشغول کرده است، درآمد این خواننده مشهور جهانی است. درست است، که مقدار درآمد و سرمایه اغلب افراد مشهور موجود می باشد. اما بی بی از آن جایی که علاقه ای به دخالت دیگران در زندگی خود ندارد، اغلب مسائل مرتبط به زندگی خود را پنهان می کند. به شکلی که این دختر جوان درآمدی که از کنسرت ها و یا موزیک ویدیو های خود کسب می کند، را در هیچ مصاحبه ای علنی نکرده است.

البته خبر هایی مبنی بر میزان درآمد او موجود می باشد. به صورتی که چند وقت گذشته، یکی از خبر گذاری ها میزان درآمد او را در حدود 700 هزار دلار در سال تخمین زد. این مقدار عدد و رقم عجیبی نیست، چرا که او کنسرت های بسیاری دارد و در کنار نیز در زمینه شعر و موسیقی در درجه بسیار بالایی است. در کنار نیز او در حوزه مدلینگ هم فعالیت می کند. همه این اتفاق ها و شرایط حالتی را به وجود آورده است، که این خواننده مشهور درآمد خالص بسیاری را داشته باشد. البته از شیوه زندگی لاکچری او نیز می توان به میزان درآمد او پی برد.

بی بی مدتی است، که صنعت خود را راه اندازی کرده است. به شکلی که پوشاک مخصوص به خود و با مارک خود را در بازار می فروشد. این پوشاک به دلیل محبوبیتی که او در میان طرفدار هایش دارد، بسیار مورد استقبال واقع شده اند. شرایط خرید آن ها نیز از سایت مخصوص بی بی و یا در پیج اینستاگرام او می باشد. پوشاکی که او در مارک خود ارائه می کند، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و جذاب می باشند. این پوشاک اغلب گرم بوده و حالتی گشاد دارند. تمام لباس های موجود در این برند، بدون جنسیت و یونی سکس هستند.

سوالات متداول

  1. بی بی رکسا در چه سالی متولد شد؟

    بی بی رکسا در روز سی ام ماه اوت و در سال 1989 میلادی زاده شد.

  2. هدیه کیان صفیاری برای تولد بی بی چه بود؟

    کیان صفیاری، دوست پسر سابق او، در روز تولد بی بی به او ماشین فراری هدیه داد.

  3. در موزیک مشهور سلام مامان چه کسانی حضور داشتند؟

    در موزیک مشهور سلام مامان خواننده های مختلفی از جمله خود بی بی رکسا، افروجک، نیکی میناژ و دیوید گتا همکاری کردند.

  4. موزیک هیولا در چه سالی منتشر شد؟

    موزیک جذاب و مشهور هیولا در سال 2013 میلادی و با همکاری بی بی، ریحانا و امینم منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید