کیم کارداشیان کیست؟ پیشنهاد شاهزاده عربستان به کیم کارداشیان واقعیت دارد؟

کیم کارداشیان یکی از ثروت مند ترین و در عین حال پر حاشیه ترین زنان تاریخ است. این زن آمریکایی که در یک خانواده پر حاشیه زاده شده است، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد. این زن زیبا که تا به حال عمل های زیبایی بسیاری را انجام داده است، همراه با خواهران خود بسیار جنجال بر انگیز است. خانواده او که به دو دسته کارداشیان ها و جنر ها تبدیل می شوند، جز پولدار ترین مردمان آمریکا و جهان محسوب می شوند. این خانواده تا به حال از هیچ کاری برای جلب توجه کوتاهی نکرده اند. به صورتی که مادر آن ها که همیشه در پی کسب شهرت بوده است، دختران خود را روشی برای جلب توجه و ثروت دانسته است.

این زن هم چنان نیز از دختر های خود در این جهت بهره می گیرد. به شکلی که در شرایط فعلی فیلمی را از زندگی روزمره خود با دختر هایش ترتیب داده است، که پر از فریب و دروغ است. این فیلم نیز مانند بسیاری از عکس ها و ویدیو هایی که از این خانواده منتشر می شود، زیباست. اما در نهایت با مشاهده آن چیزی به مخاطب اضافه نمی شود. بلکه تنها روشی است، تا مخاطب را برای مدتی سرگرم کرده و یا او را ترغیب به خرید محصول کند. بسیاری از دختران جوان آمریکا با مشاهده زندگی این خانواده به دنبال انجام عمل های زیبایی هستند. یا آن که با بیماری روانی افسردگی در حال مبارزه می باشند.

برای آشنایی با دختر بزرگ این خانواده که کیم نام دارد، توصیه می شود، تا این مقاله را با دقت دنبال کنید. در این مقاله قرار است، تا راز های این خانواده مشهور و پر حاشیه افشا گردد. برای دانست حقیقت زندگی این دختران جوان و به خصوص کیم، در این مقاله با ما همراه شوید.

کیم کارداشیان کیست؟
Kim Kardashian arrives for the 2018 Met Gala on May 7, 2018, at the Metropolitan Museum of Art in New York. – The Gala raises money for the Metropolitan Museum of Arts Costume Institute. The Gala’s 2018 theme is Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination. (Photo by ANGELA WEISS / AFP) (Photo credit should read ANGELA WEISS/AFP/Getty Images)

کیم کارداشیان کیست؟

بیوگرافی کیم کارداشیان را در این بخش از مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. این زن جوان و خوش اندام دارای نام کامل کیمبرلی نوئل کارداشیان وست است. او که مدت ها می باشد، که از همسر خود طلاق گرفته است و جدا شده است، هنوز فامیل وست را از شناسنامه خود تغییر نداده است. این زن زیبا در سال 1980 میلادی و روز 21 ماه اکتبر زاده شده است. کیم در حال حاضر 41 سال سن دارد. او در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا زاده شده است. این سلبریتی مشهور تا به حال در زمینه های مختلفی فعالیت داشته است. به صورتی که کیم تا به حال با عنوان های بازیگر، تاجر، بلاگر و مدل معرفی شده است.

کیم در دوران خودکی خود همراه با پدر و مادر خود زندگی می کرد. این دختر جوان دارای دو خواهر و برادر اصلی می باشد. مادر آن ها کریس جنر نام دارد و پدر این سه فرزند نیز رابرت کارداشیان می باشد. پدر ان ها وکیل بود و در زمینه کاری خود نیز بسیار مشهور بود. نام دو خواهر او کلویی و کورتنی می باشدو تنها برادر او نیز نام پدر را دارا می باشد. کیم اصالتا آمریکایی نمی باشد. چرا که مادر او ریشه و رگه هلندی – اسکاتلندی دارد. پدر او نیز دارای ریشه های امریکایی – ارمنی است. در سال 1989 میلادی و زمانی که کیم تنها نه سال داشت، مادر و پدر او از یک دیگر جدا شدند. البته حضانت این 4 فرزند با مادرشان بود. رابرت کارداشیان در سال 2003 میلادی در اثر سرطان جان خود را از دست داد.

در این میان کریس در سال 1992 میلادی تصمیم به ازدواج دوباره گرفت. او با یک ورزشکار قهرمان ازدواج کرد. نام ناپدری کیم، بروس جنر بود. مادر او از بروس، 6 فرزند به دنیا آورد، که سه تا از ان ها پسر و سه تا دیگر نیز دختر بودند. خواهران ناتنی کیم، کندال، کایلی و کیسی نام دارند. تمام این 10 فرزند کریس جنر در یک خانه و با یک دیگر زندگی می کردند.

فیلمی که کیم کارداشیان باهاش معروف شد

فیلمی که کیم کارداشیان باهاش معروف شد

ورود کیم در عرصه هنر و سینما اتفاقی نبود. چرا که مادر این دختر جوان، کریس جنر، در حوزه سرگرمی و تلوزیون فعالیت داشت. کریس تا به حال در زمینه های هنر پیشگی، تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فعالیت داشته است. او که همیشه آرزو های خود را برای دختر هایش می خواست، تمام تلاش خود را کرد، تا اولین فرزند خود را در زمینه سرگرمی و سینما وارد کند. کیم اولین بار در سال های 2003 میلادی تا سال 2006 میلادی بود، که فعالیت خود را آغاز کرد. این زن جوان که در آن سال ها 23 ساله بود، در یک سریال نقش های کوتاهی را بازی می کرد. این اولین باری بود، که مخاطبان کیم را بر روی صفحه نمایش خود تماشا می کردند. اما هیچ کس از اینده درخشان و ثروت او در سال های بعد با خبر نبود.

در سال 2007 میلادی بود، که ویدیویی از کیم در فضای مجازی منتشر شد. این ویدیو فیلم رابطه جنسی کیم با یکی از پارتنر های قدیمی او بود. این فیلم مربوط به سال 2002 میلادی و زمانی که کیم تنها بیست و دو سال داشت بود. کیم که در آن روز ها ناشناس بود و کسی او را نمی شناخت، با نشر این فیلم بسیار مشهور شد. به شکلی که برای مدت طولانی سر تیتر تمام خبر های آمریکا به او اختصاص داشت. کیم بلافاصله از شرکتی که آن فیلم را در فضای مجازی بدون خواست او منتشر کرده بود، شکایت کرد. چرا که این فیلم از کیم به عنوان یک پورن استار یاد کرده بود.

البته کیم و مادرش که تشنه شهرت بودند، از این شرایط بهترین استفاده را کردند. کیم در ازای نشر این فیلم و پس گرفتن شکایت خود در حدود 5 میلیون دلار پول دریافت کرد. سپس آن فیلم به صورت قانونی و با اجازه خود کیم در فضای مجازی به راحتی منتشر شد. کیم در آن سال بود، که مزه شهرت را چشید و تصمیم گرفت تا در این مسیر قدم بردارد. البته حمایت های مادر او نیز در این راه بی تاثیر نبود.

سریال خانوادگی کیم کارداشیان

سریال خانوادگی کیم کارداشیان

فیلمی که کیم کارداشیان و در کنار خانواده او را نیز به شهرت رساند، بار ها از سمت رسانه های آمریکایی یک نقشه پنداشته شده است. به شکلی که زمانی که کیم در خود توانایی برای رسیدن به شهرت از سمت فیلم ها و سریال های تلویزیون را ندید. تصمیم گرفت تا با رابطه جنسی خود را در میان مردم جهان به شهرت برساند. بر اساس ادعاهای انجام شده، مادر او، کریس جنر، نقشه این اتفاق ها را مهندسی کرده است. کیم در فاصله زمانی سال 2003 میلادی تا 2007 میلادی انواع عمل های زیبایی را انجام داد. او که به صورت کلی چهره خود را دست خوش تغییر کرد و بدن خود را نیز به شکل یک پورن استار شکل داد.

نکته جالب این اتفاق این است، که سریال خانوادگی آن ها درست بعد از به شهرت رسیدن کیم در تلویزیون منتشر شد. این سریال یکی از موفق ترین سریال های آمریکایی نامیده شده است. چرا که در 20 فصل و در مدت زمان 14 سال منتشر و هم چنان مخاطبان خود را داشت. در این فیلم صحنه های جنسی و این گونه بحث ها بسیار دیده می شود. بسیاری دلیل آن را جذب بیش تر مخاطبان دانسته اند. در این سریال کریس همراه با 6 دختر خود که اغلب عمل های زیبایی متعدد انجام داده اند، از زندگی خصوصی خود فیلم گرفته است. نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این سریال خود کریس جنر می باشد.

با نشر این سریال و اتفاق هایی که در آن افتاد، خانواده کارداشیان و جنر بیش از پیش به شهرت رسیدند. کیم که بزرگ ترین فرزند خانواده بود، زودتر از 5 خواهر دیگر خود وارد صنعت مد و فشن و به نوعی بهتر است بگوییم پورن شد. چرا که این دختر جوان در سال 2007 میلادی بر روی مجله پلی بوی رفت. او با رفتن بر روی این مجله و کار برای آن ها نوع حرفه و فعالیت خود را مشخص کرد. البته کیم در این مسیر تنها نبود، چرا که مادر او بسیار او را در راه رسیدن به اهدافش حمایت می کرد.

کیم کارداشیان قبل از عمل زیبایی

کیم کارداشیان قبل از عمل زیبایی

عکس های بسیاری از کیم و دیگر دختران این خانواده موجود است، که نشان دهنده عمل های زیبایی بسیار آن ها می باشد. تنها با مقایسه تعدادی از عکس های آن ها در سنین نوجوانی می توان به این مسئله راحتی پی برد. کیم صورت خود را مورد عمل های زیبایی بسیار قرار داده است. به شکلی که او بار ها بینی خود را جراحی کرده است. گونه ها و لب او نشان دهنده بوتاکس و تزریق ژل هستند. فک او بر اساس تصویر های موجود جراحی شده است. البته تمام این جراحی ها برای صورت او می باشد.

بدن کیم و تمام اعضای این خانواده حالتی غیر طبیعی دارد. به شکلی که این 6 خواهر به جز کندال، درای قد کوتاه، باسن و سینه بزرگ هستند. بسیاری این اندام را حاصل جراحی های بسیار دانسته اند. چرا که این خواهران کمر های بسیاری باریکی نیز دارند، که هیچ تناسبی گونه با دیگر قسمت های بدن آن ها ندارد.

بر اساس ادعایی که متخصصان زیبایی داشته اند، کیم تا به حال در حدود 4 بار جراحی راینوپلاستی انجام داده است. کیم و 5 خواهر او از هیچ گونه تلاشی برای کسب بیش تر ثروت و شهرت دریغ نکرده اند. با توجه به بررسی های انجام شده، کیم ابرو های خود را نیز لیفت کرده است و گونه های او نیز زیر تیغ جراحی قرار گرفته است. البته در این میان صنعت آرایش و ادیت عکس ها را نیز نباید کنار گذاشت. کیم هیچ گاه بدون آرایش دیده نشده است و همیشه کانتورینگ را می توان بر روی صورت او احساس کرد.

در نتیجه می توان معجزه آرایش را نیز بر روی صورت و چهره این دختر جوان به خوبی مشاهده کرد. البته او در این سال ها از محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار خوبی نیز استفاده کرده است و برنامه غذایی مخصوصی داشته است، تا پوست و اندامش آسیب نبیند. کیم با این که تا به حال 4 فرزند به دنیا آورده است، اما اندامش تغییر نکرده است.

کیم کارداشیان و همسرش

کیم کارداشیان و همسرش

کیم کارداشیان تا به حال ازدواج های متعددی داشته است. به شکلی که او در سال های 2000 میلادی، 2011 میلادی و 2014 میلادی ازدواج کرده است. ازدواج آخر او که با کانیه وست بود، بیش تر از دو ازدواج دیگر ادامه دار شد. کیم در زمانی که تنها بیست سال داشت، با دیمون توماس ازدواج کرد. این ازدواج در حدود 4 سال طول کشید، اما موفق نبود. این ازدواج در دوره عمل های زیبایی کیم بود و او هنوز به شهرت نرسیده بود. البته این ازدواج همراه با خیانت کیم بود. چرا که بعد ها طبق فیلم پورنی که از کیم در فضای مجازی منتشر شد. دیمون متوجه شد، که کیم در سال 2002 میلادی و با مردی به نام جی زی رابطه داشته است.

ناکامی ازدواج اول کیم باعث نشد، تا او شانس دوباره خود را امتحان نکند. البته او مدتی به خود زمان داد و تمام انرژی و وقت خود را صرف شهرتی کرد، که به دنبال آن بود. در نتیجه او تا سال 2011 میلادی ازدواج نکرد. کیم برای تنها دو سال با یک بسکتبالیست مشهور آمریکایی ازدواج کرد. نام همسر دوم این زن جوان و خوش اندام، کریس هامفریز بود. او یکی از بسکتبالیست های تیم ملی به حساب می آمد، که بازی های پر افتخار زیادی در کارنامه خود داشت. همسر دوم کیم از او 5 سال کوچک تر بود و کیم علت جدایی شان را همین اختلاف سنی اعلام کرد.

سپس بلافاصله بعد از جدایی از هامفریز، کیم به ازدواج با کانیه راضی شد. این ازدواج که یکی از پایدار ترین رابطه های کیم تا به الان بوده است، 7 سال طول کشید. کیم و کانیه در سال 2014 میلادی با یک دیگر ازدواج کردند و سپس در سال 2021 میلادی و چندین ماه پیش از یک دیگر جدا شدند. این زوج در اواخر رابطه خود، حاشیه های بسیاری داشتند و مدت طولانی سوژه رسانه های جهان بودند.

ازدواج کیم و کانیه وست

ازدواج کیم و کانیه وست

کانیه اومری وست یکی از رپر های مشهور آمریکایی است. ازدواج با رپر های مشهور در خانواده کارداشیان و جنر بسیار رایج است. به شکلی که خواهران دیگر کیم نیز تا به حال با چندین رپر و خواننده مشهور آمریکایی رابطه داشته اند. کانیه در سال 1977 میلادی و روز هشتم ماه ژوئن زاده شد. این مرد جوان در شهر آتلانتا ایالت جورجیا متولد شده است. کانیه تا به حال در زمینه موسیقی افتخار های بسیاری کسب کرده است و یکی از ثروت مند ترین رپر های آمریکا محسوب می شود. این مرد 44 ساله در زمینه آهنگ سازی، خوانندگی، بیزنس و مدلینگ فعالیت می کند.

این رپر مشهور تا به حال یک بار ازدواج کرده است و یگانه همسر او کیم بوده است. کیم و کانیه در 7 سالی که با یک دیگر زندگی کردند، صاحب 4 فرزند شدند. کانیه بار ها در مصاحبه های خود ادعا کرده است، که علاقه زیادی به بچه دار شدن ندارد. اما حضور این 4 فرزند تنها به خاطر کیم بوده است. چرا کیم همیشه به دنبال داشتن فرزندان زیادی از کانیه بوده است. اردواج این دو بر خلاف طلاقی که داشتند، بسیار گرم آغاز شد. کیم و کانیه از سال 2003 میلادی با یک دیگر دوست بودند. علت آشنایی آن ها نیز حرفه مد بود. کانیه بار ها گفته است، که در تلاش برای جلوگیری از ازدواج کیم با هامفریز بوده است.

این رابطه دوستانه در سال 2014 میلادی بود، که تبدیل به یک رابطه عاشقانه شد. کانیه آهنگ cold خود را برای کیم نوشت و اجرا کرد. او در این موزیک به صورت صریح به عشقش به کیم اعتراف کرد. آن ها که رابطه خود را به سرعت آغاز کردند، به سرعت نیز باردار شدند. به شکلی که 9 ماه بعد از ازدواج با یک دیگر، نورث دختر اولشان متولد شد. اردواج این زوج در یک استادیوم بیسبال در شهر سان فرانسیسکو انجام شد. فرزندان آن ها به ترتیب نورث، شیکاگو، سنت و سالم وست می باشند.

علت طلاق کیم کارداشیان

علت طلاق کیم کارداشیان

یکی از خبر هایی که در سال جاری بسیار شوکه کننده بود، جدایی این زوج ثروت مند بود. کیم و کانیه در دو سال اخیر مشکلات بسیاری داشتند. به شکلی که دعوا ها و بحث های آن موضوع اصلی رسانه ها بود. اما از آن جایی که چهار فرزند مشترک داشتند، این ازدواج هم چنان پا بر جا بود. بعد از آن که فرزند آخر ان ها به نام سالم وست در رحم اجاره ای به دنیا آمد، شرایط کمی تغییر کرد. دیگر رابطه آن ها مانند گذشته خوب نبود و بسیاری مشکلات را از سمت کانیه می دیدند. چرا که کانیه دچار تغییرات زیادی شد و زمان کمتری را به کیم و فرزندان خود اختصاص می داد.

کانیه در دو سال گذشته برای اولین بار بعد از 5 سال زندگی مشترک با کیم کارداشیان، اعلا کرد، که از حضور او در مجله پلی بوی بیزار است. این ادعا بسیار جنجالی بود و توسط کیم خاتمه یافت. سپس بلافاصله کانیه برای ریاست جمهوری داوطلب شد و در پی جمع آوری رای بود. این در حالی بود، که کیم برای کنترل همسر خود، تلفن همراه او را گرفت. سپس کانیه را در یکی از خانه های خود زندانی کرد و با یک روان پزشک برای کمک به او همراه شد. در تمام این مدت کیم در تلاش بود، تا زندگی خود که نزدیک به فروپاشی بود، را سامان دهد. اما دیگر کانیه این رابطه و ازدواج را نمی خواست.

در این دو سال تصاویر بسیاری از کیم و کانیه در حین بحث و عوا دیده شده است. در اغلب این عکس ها که به صورت ناگهانی گرفته شده است، کیم در حال گریه دیده شده است. چند ماه گذشته در پی شایعه های بسیاری که بود، کیم درخواست طلاق کرد. این اتفاق تا حدی از سمت مخاطبان پیش بینی شده بود. کانیه و کیم تصمیم گرفتند، تا حضانت 4 فرزند خود را اشتراکی کنند. علت طلاق این زوج، مشکلات غیر قابل حل بود، که به صورت توافقی انجام شد. ثروت کیم و کانیه جمعا 2 میلیارد دلار بود، که بین آن ها به صورت مساوی تقسیم شد.

رابطه کانیه وست و ایرینا شیک

رابطه کانیه وست و ایرینا شیک

هنوز مدتی از طلاق کانیه و کیم کارداشیان نگذشته بود، که خبری توجه رسانه ها را به سمت این خانواده جلب کرد. کانیه از رابطه خود با ایرینا شیک خبر داد. این رابطه در حال حاضر در روز های ابتدایی خود می باشد. اما این طور که پیداست، کانیه و ایرینا از آن احساس رضایت می کنند. بسیاری علت جدایی و طلاق کانیه و کیم را این رابطه می دانند. اما در رسانه ها خبری از گذشته این رابطه و خیانت کانیه در دست نیست. کیم تا به الان درباره ازدواج همسر سابقش و پدر 4 فرزند خود صحبت نکرده است.

ایرینا شیک یکی از مدل های زیبا و جذاب روسی است، که در جهان از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مدل زیبا و جذاب در گذشته با رونالدو در رابطه بوده است. به شکلی که چندین سال نامزد رونالدو بود. بر اساس تصاویری که از این زوج دیده شده است، کانیه و ایرینا در فرانسه ساکن هستند. بسیاری این سفر را به شکل یک ماه عسل تعبیر کرده اند. کانیه این روز ها در سن 44 سالگی به سر می برد. در حالی که ایرینا شیک 35 ساله می باشد.

مدتی پیش کیم کارداشیان در توییتر خود به کانیه وست تولد 44 سالگی اش را تبریک گفت. این تبریک بسیار دوستانه و همراه با آرزوی های خوب بود. اما کیم هیچ گونه جوابی برای این تبریک پر مهر دریافت نکرد. چند روز بعد از آن نیز کانیه وست در توییتر خود تمام خانواده کارداشیان و جنر را آنفالو کرد. این اتفاق جنجال بر انگیز با خبر نامزدی او با شیک منتشر شد.

سوالات متداول

  1. همسر اول کیم کارداشیان چه نام داشت؟

    همسر اول کیم کارداشیان دیمون توماس نام داشت.

  2. کیم کارداشیان و کانیه وست چند فرزند دارند؟

    کیم کترداشیان و کانیه وست دارای 4 فرزند مشترک می باشند.

  3. فیلم رابطه جنسی کیم کارداشیان در چه سالی منتشر شد؟

    در سال 2007 میلادی بود، که فیلم رابطه جنسی کیم و جی زی در فضای مجازی منتشر شد.

  4. علت مرگ پدر کیم کارداشیان چه بود؟

    پدر کیم در سال 2003 میلادی در اثر سرطان در گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید