بیوگرافی سلنا گومز (selena gomez) + بررسی نظر سلنا گومز درباره ایران

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با سلنا گومز یکی از مشهورترین و جوان ترین خوانندگان آمریکایی با شما صحبت کنیم اگر علاقمند هستید که با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

بیوگرافی سلنا گومز

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز کیست؟ در ابتدا می خواهیم در رابطه با زندگی سلنا گومز با شما صحبت کنیم. در واقع نام اصلی او سلینا ماری گومز می باشد که یکی از سلبریتی های معروف آمریکا (سلبریتی کیست؟) محسوب می‌شود او در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمده است و زاده ۲۲ ژوئیه است او هم چنین یکی از خوانندگانی می باشد که سابقه هنرپیشگی نیز داشته است و ترانه نویسی نیز انجام می‌ دهد. او در تگزاس به دنیا آمده است و در آنجا بزرگ شده و دوران کودکی و نوجوانی اش را در آنجا گذرانده است. این خواننده مشهور سابقه کاری خودش را ابتدا با مجموعه تلویزیونی کودکان بارنی و دوستان که در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ بوده است آغاز کرده است و شروعش با این برنامه همراه بوده است. او توانسته برنده جایزه امی نیز بشود و با بازی در نقش آلکس روسو این جایزه را به دست آورده است که در شبکه دیزنی و در مجموعه تلویزیونی جادوگران محله ویورلی این جایگاه را به دست آورده است. او در فیلم‌ های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است که به چند مورد از آن ها می‌ پردازیم از جمله فیلم هایی که در آن حضور داشته است می‌ توانیم به برنامه حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹، اصول مراقبت در سال ۲۰۱۶، مرده ها نمی میرند در سال ۲۰۱۹، گریز در سال ۲۰۱۳، مونته کارلو در سال ۲۰۰۱، تعطیلات بهاری در سال ۲۰۱۲، جادوگران محله ویورلی در سال ۲۰۰۹، یک روز بارانی در نیویورک در سال ۲۰۱۹ و غیره اشاره کنیم.

او حتی صداپیشگی نیز کرده است و شخصیت میویس را در فیلم هتل ترانسیلوانیا را انجام داده است و بر عهده دارد. سلنا گومز یکی از خوانندگانی می باشد که سابقه کاری او بیش از اندازه است و سه آلبوم با نام‌های ببوس و بگو، وقتی خورشید غروب می‌ کند و سالی بدون باران اشاره کرد که در بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده توانست در رتبه برتر قرار بگیرد و از این طریق بتواند به معروفیت زیادی دست پیدا کند. از دیگر آلبوم های او می توانیم به احیا، کمیاب و رقص ستاره‌ها اشاره کنیم که آلبوم احیا در سال ۲۰۱۵، کمیاب در سال ۲۰۲۰ و آلبوم رقص ستاره ها در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که تمامی این آلبوم ها توانسته اند برترین رتبه ها را در بیلبورد ۲۰۰ کسب کنند هم چنین آهنگ های زیادی را نیز به اشتراک گذاشته است که می‌ توانیم به آهنگ های خوش به حالت، همون عشق قدیمی، دیگه باهم حرف نمی زنیم، دل اونی رو که بخواد می خوادش، بیا بگیرش، نمی تونم خودمو کنترل کنم، اون من نیستم، تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم و دیگر آهنگ های او اشاره کنیم که آخرین تک آهنگ یعنی تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم توانسته در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رتبه نخست را کسب کند.

در گزارش ها اعلام شده است که سلنا گومز توانست فروش فوق العاده ای از طریق تک آهنگ ها و آلبوم هایش داشته باشد و در سال ۲۰۱۷ نیز اعلام شد که او بیش از ۷ میلیون آلبوم و ۲۲ میلیون تک آهنگ را توانسته به فروش برساند و این آمار برای این خواننده با این سن کم بسیار پر افتخار است. این فعالیت‌ های او باعث شده است که او در سال ۲۰۱۷ به‌ عنوان بهترین و پرفروش ترین خواننده بیلبورد انتخاب شود و یکی از افتخارات او این مورد باشد هم چنین دنبال کننده های زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی دارد و توانسته از این طریق درآمدهای زیادی را نیز کسب کند او هم چنین یکی از خوانندگانی می باشد که با برندهای مختلف نیز همکاری می‌ کند و از طریق تبلیغات درآمدش را چند برابر کرده است و با برند هایی که در عرصه لوازم آرایشی، کیف دستی، تولید عطر، شرکت جواهرات و… هستند نیز قراردادهای کاری ببندد و میلیون ها دلار از این طریق پول دریافت کند هم چنین یکی از کسانی است که به سازمان‌های خیریه نیز کمک های زیادی را انجام می‌ دهد و مبلغی از درآمدش را ماهیانه به این سازمان های خیریه اهدا می کند همین همکاری ها و فعالیت های او باعث شد که در سن ۱۷ سالگی به عنوان سفیر یونیسف منتخب شود.

اینستاگرام سلنا گومز

اینستاگرام سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خوانندگانی است که در اینستاگرام فالووران خوبی نیز توانسته کسب کند و یکی از خوانندگانی باشد که در فضای مجازی از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای او فن پیج های زیادی نیز ساخته اند و علاوه بر آن که طرفداران آمریکایی دارد طرفداران ایرانی اش نیز بسیار زیاد هستند و فن پیج های ایرانی نیز دارد. او در اینستاگرام توانسته است ۲۳۷ میلیون فالوور داشته باشد و یکی از خوانندگانی باشد که تعداد فالووران بالایی دارد و هم چنین توانسته در اینستاگرام ۱۷۴۰ پست به اشتراک بگذارد و اکثر پست هایش تیزرها و موزیک ویدیو هایش باشد و گاهی اوقات نیز از خودش عکس هایی را به اشتراک می‌ گذارد که اکثر پست های او که در قالب ویدیو هستند ۲۰ الی ۲۵ میلیون لایک می خورد و عکس‌ هایی که به اشتراک می‌ گذارد حدود دو الی سه میلیون بازدید دارد که می توانیم بگوییم ویدیو هایی که در اینستاگرام می گذارد توانسته است بازدید های بیشتری را به خود اختصاص دهند و نظرات زیادی را به خودش جلب کند. سلنا گومز اینستایش از بهترین و پربازدیدترین پیج های اینستاگرام است.

یوتیوب سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خوانندگانی می باشد که در یوتیوب نیز فعالیت می‌ کند و ویدیو هایش را در این شبکه اجتماعی نیز به اشتراک می گذارد در واقع او یکی از خوانندگانی است که فعالیت داشتن در یوتیوب را دوست دارد و گاهی در اینستاگرام ویدیو هایی که در یوتیوب می‌ گذارد را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد تا آنان بتوانند از این طریق به یوتیوب او نیز دسترسی داشته باشند و کلیپ ها و عکس هایی که می گذارد را ببینند. تلگرام سلنا گومز را نیز دوستان نزدیک او دارند و با او از طریق تلگرام نیز در ارتباط هستند.

تعداد فالوور های سلنا گومز چقدر است؟

امروزه تعداد فالوور برای خوانندگان مشهور بسیار مهم است و آنان سعی می‌ کنند که از تعداد فالووران خوبی نیز برخوردار باشند. در این میان برخی از خوانندگان هستند که برای مشهور شدن و به دست آوردن تعداد فالووران بالا دست به هر کاری می‌ زنند و حاضر هستند که حواشی های جدید به پا کنند تا مردم در مورد آنان بیشتر صحبت کنند و بیشتر به پیج آن ها سر بزنند و همین موضوعات باعث شود که آن ها خوانندگان را فالوو کنند اما در این میان سلنا گومز یکی از خوانندگانی است که همیشه از حواشی به دور است و هیچگاه قصد نداشته است که از طریق حواشی به جایی برسد.

بلکه او یکی از خوانندگانی است که همیشه از طریق موزیک های جدیدش و ترک هایش به جایی رسیده است و همواره تمرکزش را روی کارش گذاشته است و سعی دارد که از طریق صدایش تعداد فالوورانش را زیاد کند و توانسته در اینستاگرام ۲۳۷ فالوور به دست بیاورد و به دست آوردن این تعداد فالوور نیز کار آسانی نمی باشد و یک خواننده آمریکایی باید در میان مردم چقدر محبوب باشد که به این تعداد فالوور برسد. محبوبیت او باعث شده است که اشخاص زیادی او را فالوو داشته باشند و یکی از خوانندگانی باشد که در آمریکا از تعداد فالووران زیادی برخوردار است.

حاشیه های سلنا گومز در چه مورد است؟
INGLEWOOD, CALIFORNIA: In this image released on May 2, Selena Gomez attends Global Citizen VAX LIVE: The Concert To Reunite The World at SoFi Stadium in Inglewood, California. Global Citizen VAX LIVE: The Concert To Reunite The World will be broadcast on May 8, 2021. (Photo by Emma McIntyre/Getty Images for Global Citizen VAX LIVE)

حاشیه های سلنا گومز در چه مورد است؟

درمیان خوانندگانی که همیشه در حواشی هستند و قصد دارند که حواشی های جدید به پا کنند سلنا گومز از جمله خوانندگانی است که حواشی های خاصی ندارد و کمتر در مورد او صحبت می شود و همیشه سعی دارد که از حواشی به دور باشد تا بتواند روی کارش تمرکز کند و آهنگ های بهتری را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. تنها حاشیه ای که مدتی در رابطه با او شنیده می‌شد کات کردن او با جاستین بیبر بود زیرا جاستین بیبر عشق اول او بود و آن ها تعهد بسیار زیادی به هم داشتند و عاشقانه همدیگر را می خواستند.

اما این رابطه به دلایلی از هم پاشید و بعد از پاشیده شدن این رابطه نیز سلنا گومز حال روحی اش چندان خوب نبود و این موضوع باعث شد که از او خبر های زیادی را منتشر کنند. گاهی اوقات در مصاحبه هایش نیز هنوز از جاستین بیبر صحبت می کند و در مورد حسی که به جاستین داشته است می گوید. اخیراً نیز یکی از حواشی هایی که در رابطه با او شنیده می‌شد این بود که می‌ خواهد برای همیشه از خوانندگی خداحافظی کند و دیگر در این حرفه فعالیت نداشته باشد و به خودش استراحت بدهد که در پی این خبر خوانندگان دیگری به او گفتند که هنوز برای رفتن تو زود است و باید آهنگ های زیادی را بخوانی.

افسردگی سلنا گومز واقعیت دارد؟

در رابطه با افسردگی سلنا گومز می توانیم این موضوع را به شما بگوییم که زمانی که سلنا گومز با جاستین بیبر رابطه داشت و آن دو عشق اول یکدیگر بودند پس از چند سال که رابطه آن ها به دلایلی به هم خورد و با هم کات کردند سلنا گومز دچار افسردگی شد و مدتی حال روحی او خوب نبود و کات کردن او با جاستین بسیار سنگین برایش تمام شد و اکنون نیز گاهی اوقات در رابطه با او صحبت می‌ کند و در مصاحبه هایش در مورد جاستین حرف می‌ زند و همیشه از او تعریف می‌کند و می‌گوید که او همیشه عشق اول من بوده است. افسردگی او کمی طولانی مدت بود اما او توانست خودش را از این افسردگی نجات دهد و حال روحی اش را بهتر کند.

آلبوم های سلنا گومز

آلبوم های سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خوانندگانی است که آلبوم های زیادی نیز به بازار داده است و توانسته در عرصه موسیقی فعالیت های زیادی را داشته باشد از آلبوم های گومز می‌ توانیم به ببوس و بگو، وقتی خورشید غروب می‌ کند و سالی بدون باران اشاره کنیم و از جمله آلبوم های که به صورت انفرادی به بازار داده است می توانیم به رقص ستاره‌ها در سال ۲۰۱۳، کمیاب در سال ۲۰۲۰ و احیا در سال ۲۰۱۵ اشاره کنیم.

آهنگ های سلنا گومز چه ترک هایی هستند؟

در ادامه می خواهیم در رابطه با آهنگ های سلنا گومز با شما صحبت کنیم و بگوییم که او چه آهنگ هایی را به اشتراک گذاشته است پس همراه ما باشید تا با آهنگ ها و محتویات ترانه های سلنا گومز بیشتر آشنا شوید.

who says

آهنگ کی گفته یکی از آهنگ هایی می باشد که از معروفیت زیادی برخوردار است و این خواننده مشهور آمریکایی توانسته از طریق این ترک به معروفیت زیادی نیز دست پیدا کند.

گرگها

از دیگر کارهای سلنا گومز می توانیم به ترک گرگ‌ها اشاره کنیم که این آهنگ را به فروش خوبی رسانده از و توانست یکی از پرفروش ترین موزیک هایش را از طریق این ترک داشته باشد و بتواند معروفیتش را بیشتر از قبل کند.

مثل یک ترانه عاشقانه دوستت دارم

از دیگر ترک های او می توانیم به مثل یک ترانه عاشقانه دوستت دارم اشاره کنیم که از دلی ترین و احساسی ترین آهنگ های سلنا گومز می باشد و این آهنگ نیز طرفداران خاص خودش را دارد و توانسته احساساتش را در این آهنگ با مردم به اشتراک بگذارد.

people you know

ترک people you know از محبوب ترین و تاثیرگذارترین ترک های سلنا گومز می باشد که طرفداران زیادی از سلنا گومز هستند که این آهنگ را به اشتراک می‌ گذارند و دابسمش های زیادی با این آهنگ می گیرد و سلنا گومز را در آن تگ می کنند.

اهنگ Ring

از دیگر آهنگ های این خواننده می توانیم به رینگ اشاره کنیم که محتویات این آهنگ نیز بسیار زیبا می باشد و توانسته این آهنگ را با بهترین حالت ممکن بخواند و آن را با مردم به اشتراک بگذارد و از پربازدیدترین آهنگ هایش در سابقه کاری او باشد.

سلنا گومز و بی تی اس همکاری داشته اند؟

سلنا گومز و بی تی اس همکاری داشته اند؟

گروه بی تی اس یکی از محبوب ترین گروه های کره ای می باشد که این گروه آهنگ های زیادی را با مردم به اشتراک گذاشته است و محبوبیت زیادی نیز در میان ایرانیان دارد و اکثر ایرانیان نیز آهنگ های این گروه را گوش می‌ کنند در رابطه با سلنا گومز و بی تی اس می توان گفت که این گروه یکی از طرفداران پروپا قرص سلنا گومز هستند و همیشه آهنگ های او را گوش می‌کنند و در استوری ها و کلیپ هایشان این موضوع را نشان می‌ دهند که در حال خواندن آهنگ های سلنا هستند و از طرفداران او می باشند.

مدتی قبل حاشیه هایی در رابطه با اینکه سلنا گومز قصد دارد با این گروه آهنگی را منتشر کند پیچیده بود که تمامی این حواشی دروغ می باشد و صحت ندارد و چنین همکاری قرار نیست در میان باشد و گروه بی تی اس فقط یکی از گروه‌هایی است که طرفدار سلنا گومز هستند. سلنا گومز عکس های زیادی را در پیجش گذاشته است که هیچ کدام از عکس ها همکاری اش با این گروه را نشان نمی دهد.

عکس های سلنا گومز را چگونه می توان دید؟

در ادامه می خواهیم در رابطه با عکس های سلنا گومز با شما صحبت کنیم و بگوییم که محتوای عکس‌ های او چه می باشد پس همراه ما باشید تا با این خواننده مشهور آمریکایی بیشتر آشنا شوید. او یکی از خواننده‌هایی می باشد که از معروفیت زیادی برخوردار است و از تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد و عکس‌هایی با هوادارانش نیز می‌ گیرد و گاهی این عکس‌ها را به اشتراک می‌ گذارد و هم چنین عکس‌های زیادی در رابطه با کنسرت هایی که برگزار می‌ کند دارد که این عکس‌ها را در قالب پست و یا استوری با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد. همچنین عکس‌های زیادی از خودش نیز به اشتراک می گذارد و بازدیدهایی که در رابطه با عکس های اومی شود حدود ۳ الی ۵ میلیون نفر است که پست او را لایک می کنند.

در این میان او عکس هایی نیز در رابطه با تیزرها و کاور آلبوم هایش نیز می گذارد و هیچگاه پست های او پیامک های غیر اخلاقی نداشته اند برای دیدن عکس های سلنا گومز می توانید به پیج شخصی او مراجعه کنید و با سرچ کردن نام او به زبان انگلیسی به پیج او دسترسی داشته باشی. او در اینستاگرام توانسته عکس‌ها و فیلم‌ های زیادی را در آن به اشتراک بگذارد که طرفدارانش محتویات پیج او را نیز مشاهده کنند. از دیگر راه‌ها این است که به گوگل بروید و عکس های او را در گوگل سرچ کنید و در رابطه با عکس هایی که در کنار جاستین بیبر داشته است نیز سرچ کنید و این عکس‌ها را مشاهده کنید.

سلنا گومز قبل از عمل زیبا بود؟

امروزه خوانندگان آمریکایی برای آنکه بتوانند به مشهوریت زیادی دست پیدا کند و طرفداران زیادی داشته باشند دست به هر کاری می زنند برخی از آنان حاشیه‌هایی را به پا می‌ کنند و می‌ خواهند که از این طریق معروفیتشان بیشتر شود و برخی از آنان نیز از طریق عمل های زیبایی به این معروف بودن دست پیدا کرده‌اند اما در این میان سلنا گومز از جمله خوانندگانی است که همیشه سعی دارد از حواشی به دور باشد و سمت هیچ گونه حاشیه‌ای نرود.

او هم چنین یکی از کسانی می باشد که همیشه قصد داشته است چهره طبیعی خودش را داشته باشد و هیچگاه عمل زیبایی انجام ندهد در واقع سلنا گومز از جمله خوانندگانی است که هیچ گونه عمل زیبایی بر روی صورتش انجام نداده است و چهره قبل از عمل و بعد از عمل او وجود ندارد بلکه چهره او همیشه طبیعی بوده است و چهره فیک ندارد و حتی تزریقات ریزی روی صورتش انجام نداده است و همیشه از عمل های زیبایی خودداری کرده است و چهره طبیعی‌اش را به تزریقات و آمپول ها ترجیح داده است. برای آنکه از این موضوع مطمئن شوید می‌ توانید به پیج اینستاگرامش سر بزنید و تمامی عکس های او را با دقت و با جزئیات نگاه کنید سپس متوجه این موضوع می شوید که چهره او واقعی است و هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده است. دانلود آهنگ happy birthday از سلنا گومز را نیز می توانید از طریق پیجش انجام دهید.

اهنگ جدید سلنا گومز

اهنگ جدید سلنا گومز

از جدیدترین اهنگ های سلنا گومز می توانیم به de una vez اشاره کنیم که از محبوب ترین و بهترین آهنگ های او می باشد و توانسته از طریق این ترک به معروفیت زیادی نیز دست پیدا کند و تعداد فالوورانش را از این طریق بالا ببرد. او یکی از خوانندگان می باشد که هر چند ماه آهنگ جدیدی را به اشتراک می‌ گذارد و این فعالیت های پی در پی او باعث شده است که هوادارانش همیشه از او راضی باشند. اهنگ سلنا گومز love song baby را می توانید از طریق گوگل دانلود کنید.

موزیک ویدیو سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خوانندگانی می باشد که اکثر موزیک هایش، موزیک ویدیو دارد و موزیک ویدیو هایی که می سازد نیز بسیار زیبا می باشد. او یکی از خوانندگانی است که همیشه هزینه‌های زیادی برای موزیک ویدیو هایش انجام می دهد تا بتواند فروش بیشتری را داشته باشد و تعداد بازخوردهایی که از موزیک ویدیو های او می شود نیز بالا برود و از آنجایی که در اینستاگرام خود حدود ۲۴۰ نفر فالوور دارد توانسته است با به اشتراک گذاشتن موزیک ویدیو هایش در این شبکه اجتماعی بازدیدهای اینستاگرامش را نیز بالا ببرد و هر موزیک ویدیو که به اشتراک می گذارد حدود ۲۰ الی ۲۳ میلیون لایک بخورد و نظرات خوبی را داشته باشد. دانلود اهنگ سلنا گومز love song baby را می توانید از طریق سایت های مختلف دانلود کنید.

نظر سلنا گومز درباره ایران چیست؟

نظر سلنا گومز درباره ایران چیست؟

سلنا گومز یکی از خوانندگان می باشد که در مصاحبه های زیادی نیز شرکت کرده است و تاکنون سوال های زیادی در رابطه با ایران از او کرده‌اند و هرگونه سوالی که مجری برنامه از او بپرسد به آن پاسخ می دهد. در رابطه با ایران سوال های زیادی از او شده است و به او گفتند که نظرت درباره ایران چیست در جواب به این سوال پاسخ داده است که طرفداران ایرانی ام را بسیار دوست دارم و آن ها کسانی هستند که همیشه مرا دنبال می‌ کنند و همیشه به من لطف دارند زیرا طرفداران ایرانی ام بسیار زیاد هستند و این را کاملا متوجه هستم و دلم می خواهد که در ایران کنسرتی را برایشان برگزار کنم اما این کار را نمی توانم انجام دهم او در ادامه افزود که برخی از طرفداران ایرانی ام از طرفداران دیگر کشورها بیشتر هستند و همیشه به من انگیزه و انرژی داده‌اند.

قد سلنا گومز چقدر است؟

در واقع سلنا گومز یکی از خوانندگانی می‌ باشد که از قد بلندی برخوردار نیست و چندان قد بلندی ندارد در مصاحبه‌هایش از او سوال های زیادی در رابطه با قدش شده است و او در جواب آن ها نیز گفته است که قد من حدود ۱۶۵ می باشد و قدم را دوست دارم برای اینکه این موضوع را متوجه شوید می توانید به پیج اینستاگرام او سر بزنید و عکس های قدیمی او را مشاهده کنید و خواهید فهمید که قد او حدود ۱۵۰ می باشد و جزو افراد قدبلند محسوب نمی‌شود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. دانلود اهنگ سلنا گومز را چگونه می توان انجام داد؟

    از طریق گوگل.

  2. دانلود اهنگ سلنا گومز برای زنگ گوشی نیز وجود دارد؟

    برخی از آهنگ های او مناسب زنگ گوشی نیز می باشد.

  3. سلنا چقدر فالوور دارد؟

    237 میلیون فالوور.

  4. آیا او مجرد است؟

    این خواننده تاکنون ازدواج نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید