خودکشی کیتی پری واقعیت دارد؟ بررسی رابطه کیتی پری و شیطان پرستی

کیتی پری سکس از خوانندگان آمریکایی است که در این مقاله قصد داریم راجع به او صحبت کنیم. در این مقاله راجب این هنرمند معروف و پرطرفدار مطالبی را عنوان خواهیم کرد. کیتی پری جزو خوانندگان پرطرفدار و پر مخاطب دنیا محسوب می‌شود. او همواره توانسته با آهنگ های جذاب و صدای خاصی که دارد طرفداران و مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب نماید. او جزو سلبریتی ها و پرطرفدارترین خوانندگان در شبکه های مجازی مثل توییتر و اینستاگرام هم می باشد.

کتی پری کیست؟

کیتی کیست؟

کاترین الیزابت هادسن Katheryn Elizabeth Hudson‎ زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ که به‌طور حرفه‌ای به نام کیتی پری Katy Perry‎ شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و داور تلویزیونی آمریکایی است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد. این هنرمند حرفه موسیقی را با نام کتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند. او مشترکا با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که به خاطر مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد. کاترین الیزابت هادسون در سنتا باربارا، کالیفرنیا از دو کشیش پنتاکوستالیست، موریس کیت هادسون و مری کریستین پری زاده شده است.

پری اصلیت پرتغالی، آلمانی، ایرلندی و انگلیسی دارد. او خواهرزادهٔ فرانک پری تهیه‌کننده و کارگردان فیلم است. کتی یک برادر کوچک‌تر به نام دیوید که او هم خواننده است و یک خواهر بزرگ‌تر به نام آنجلا دارد. کتی از سن ۳ تا ۱۱، به خاطر راه‌اندازی کلیساهای مختلف توسط پدر و مادرش، مرتب در کشور به همراه آن‌ها سفر می‌کرد، ولی دوباره در سنتا باربارا ساکن شدند. او به مدرسه‌ ها و کمپ‌ های مذهبی فرستاده می‌شد، از جمله دبستان مسیحیان سنتا باربارا. خانوادهٔ او وضعیت مالی خوبی نداشت و آن‌ها اغلب از برنامه کمکی تغذیه الحاقی استفاده می‌کردند. پری در ابتدا به موسیقی گاسپل گوش می‌داد، زیرا موسیقی غیر مذهبی در خانهٔ آن‌ ها ممنوع بود. او از طریق سی‌دی‌هایی که مخفیانه از دوستانش می‌گرفت، با موسیقی عامه‌پسند آشنا شد.

او از ۹ تا ۱۶ سالگی تمرین آواز می‌کرد. کتی اجرا را در ۹ سالگی در کلیسا آغاز کرد. در ۱۳ سالگی گیتاری به عنوان کادوی تولدش دریافت کرد و ترانه‌ هایی که خودش نوشته بود را اجرا نمود. در طول سال‌های نوجوانی، او ورزش‌های اسکیت، اسکیت بورد و موج سواری را آموخت. او همچنین به کلاس رقص نیز رفت و رقص‌های سوئینگ، لیندی هاپ و جیترباگ را نیز یاد گرفت. کتی بعد از گذراندن کلاس های آواز اولین آلبومش را با نام کتی در 6 مارس 2001 منتشر کرد و بعد از آن وی یک تور کنسرت را آغاز کرد و آلبوم او از نظر تجاری ناموفق بود و فقط ۲۰۰ نسخه از آن به فروش رسید.

اینستاگرام کیتی پری

کیتی پری مدتی است که از اینستاگرام فاصله گرفته و فعالیت خود را محدود کرده است. کیتی پری چندی پیش روی توییتر نوشت امیدوارم تب اینستاگرام بخوابد و ما بتوانیم دوباره خودمان شویم. پری، بیش از شصت و هشت میلیون هوادار در اینستاگرام دارد و صد و هشت میلیون نفر هم در توییتر او را دنبال می کنند. با این حال، ترجیح می دهد به جای مستند کردن همه اتفاق های زندگی روزمره اش در شبکه های اجتماعی، از این لحظات استفاده کند.

او معتقد است به خاطر فشار جامعه مجبور است هر حرکتش را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. کیتی پری شبکه های اجتماعی همچون توییتر و اینستاگرام را اثباتی برای زوال تمدن می داند و از هوادارانش خواسته به جای وقت تلف کردن در فضای مجازی، از زندگیشان لذت ببرند.

یوتیوب کتی پری

یوتیوب کیتی پری

یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پیشین پی‌پل در فوریه ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند. تقریبا تمام خوانندگان ويديو های خود را در این وبگاه بارگذاری می کنند. کیتی پری ويديو هایش جزو پر بیننده ترین ویدیوهای یوتیوب محسوب می شود. این خواننده به خاطر طرفداران زیادی که از سراسر دنیا دارد توانسته رکورد های زیادی را به خود اختصاص دهد. کلیپ ویدیو اسب سیاه تا کنون در یوتیوب بازدید 1میلیاری رسیده است. این اولین کلیپ از یک زن خواننده می باشد که توانسته به این مقدار بازدید برسد.

آهنگ های کیتی پری چه ترک هایی است؟

آهنگ های کیتی پری جزو بهترین ها و همیشه در آلبوم هایی که منتشر کرده چندین آهنگ در بیلبورد 100 رتبه یک را از آن خود می کند. کیتی پری یکی از محبوب ترین خواننده های حال حاضر جهان است، آهنگ های وی با به وجود آوردن فضای فانتزی و شاد توانسته اند همیشه در اوج باشند.

در اولین سال‌های فعالیت پری، سبک موسیقی او به موسیقی گاسپل متمایل بود و هدف او این بود که به اندازه امی گرنت موفق شود. در ۱۵ سالگی او آهنگ ملکه قاتل از گروه کوئین را شنید و خودش می‌گوید که شنیدن این آهنگ الهام‌بخش او برای ادامه دادن حرفه موسیقی‌اش بوده‌ است. کیتی پری از فردی مرکوری، بیشتر از همه تأثیر گرفته‌ است. در ادامه به 10 تا از آهنگ های کیتی پری که جزو بهترین های او می باشند بیشتر آشنا شوید.

teenage dream

teenage dream به معنی رویای نوجوانی درباره دختر و پسر جوانی است که در کنار هم عشق بازی می کنند و یکی از بهترین آهنگ ها کیتی پری می باشد او با این آهنگ جوایز زیادی را کسب کرده است.

Wide Awake

Wide Awake به معنای بیدار شدن، کلیپ این آهنگ درباره کیتی پری است که همراه با کودکی به مناطق مختلف می روند و در انتها نیز مشخص می شود که این کودک در حقیقت دوران کودکی کیتی پری بوده است. آهنگی ملایم و آرام که از شنیدن آن لذت خواهی برد.

Firework

Firework به معنای آتش بازی است و موسیقی پر از انرژی و شادی دارد و در کلیپ آن هم آتش بازی و شادی مردم را می توان دید. این آهنگ کیتی پری هم جزو بهترین آهنگ های دنیا محسوب می شود که چندین جایزه بین المللی را از آن خود کرده است. پری ترانه را به صورت مشترک همراه با استر دین و تهیه‌ کننده‌های ترانه استارگیت و سندی وی نوشت. این اثر یک سرود توانمند سازی دنس پاپ با اشعار الهام بخش است و پری احساس می‌کرد که این یک ترانه مهمی است که توسط او ضبط شده‌ است.

International Smile

International Smile به معنی لبخند جهانی، کیتی پری در این آهنگ و کلیپ همه مردم دنیا را با نام بردن شهرهای مشهور جهان به خنده و شادی دعوت می کند. این آهنگ پری هم جزو بهترین آهنگ های محسوب می شود و توانسته رتبه های اول بیلبورد را در چند ایلات به دست آورد.

Part Of Me

Part Of Me به معنای قسمتی از من، آهنگ و کلیپی که درباره خیانت دوست پسر کیتی پری است و بعد از تراشیدن موهایش تصمیم می گیرد تا در ارتش و تمرینات نظامی بسیار سختش شرکت کند تا به این صورت آرام گیرد. یکی از بهترین های کیتی پری همین آهنگ است، که کلیپ ویدئو این آهنگ بازدید میلیونی در یوتیوب خورده است.

Roar

Roar که به معنای غرش به‌طور کلی بررسی‌ها مثبت دریافت کرده. این تک‌آهنگ هشتمین آهنگ غیر متوالی از کیتی پری می‌باشد که در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد اول می‌شود و بزرگترین آهنگ هفته فروش دیجیتال کیتی پری تا کنون، شکستن رکورد آهنگ قبلی او یعنی آتش بازی است. موزیک ویدئو غرش در ۵ سپتامبر ۲۰۱۳ و توسط گریدی هال و مارک کدسی کارگردانی شد.

E. T

E. T یک تک‌ آهنگ از کیتی پری از سومین آلبوم وی به نام رویای نوجوانی است. این ترانه که در این آلبوم قرار داشت در زمان انتشار آلبوم یعنی در ۱۷ اوت ۲۰۱۰ منتشر شد. اما به عنوان تک‌ آهنگ جدا در ۱۶ فوریه ۲۰۱۱ به عنوان چهارمین تک‌ آهنگ آلبوم رویای نوجوانی منتشر شد.

Dark Horse

Dark Horse به معنا اسب تیره ترانه‌ای از کیتی پری، خوانندهٔ آمریکایی به همراه رپر جوسی جی است. این ترانه در چهارمین آلبوم پری به نام منشور قرار دارد. این ترانه ابتدا در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ به عنوان نخستین تک‌ آهنگ تبلیغاتی آلبوم منتشر شد و در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ توسط کپیتال به عنوان سومین تک‌ آهنگ از آلبوم منتشر شد. اسب تیره در جایگاه نخست جدول بیلبورد هات ۱۰۰ ایالات متحده قرار گرفت. کلیپ ویدئو این آهنگ جنجال زیادی را به پا کرد. ولی در یوتیوپ بازدید میلیاردی داشته است. این ویدیو تا آگوست سال ۲۰۲۰، ترانه ۶٫۴ میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته است.

Chained To The Rhythm

یکی از بهترین کارهای کیتی آهنگ Chained To The Rhythm به حساب می آید. کاری از آلبوم Witness که سال 2017 منتشر شد و در آن کیتی پری با Skip Marley خواننده رپ همکاری داشته است. این آهنگ پری در یوتیوب مورد استقبال قرار گرفت.

This Is How We

آهنگ شاد و فانتزی از کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی آهنگی که کلیپ واقعا جالبی دارد و نماهای رنگی و انیمیشن واقعا سرگرم کننده هست. این ویدئو در یوتیوب بازخورد زیادی داشت.

کنسرت کتی پری

کنسرت کیتی پری

کیتی پری بعد از انتشار اولین آلبوم خود تورهای کنسرت خود را آغاز کرد که توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. سومین تور کنسرت کیتی پری خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی تور جهانی منشوری بود که در حمایت از سومین آلبوم او یعنی منشور انجام شد. این تور از ۷ اکتبر ۲۰۱۴ در شهر بلفاست، ایرلند آغاز شد و تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۵ ادامه یافت. چهارمین تور کنسرت کیتی پری گواه که در حمایت از چهارمین آلبوم خود انجام داد. این تور از ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷ در شهر مونترال، کانادا آغاز شد و آخرین اجرای آن در ۲۱ اگوست ۲۰۱۸ در اوکلند، نیوزیلند به پایان رسید.

آلبوم های کیتی پری

کیتی پری از زمان فعالیت حرفه ای موسیقی خود توانسته 6 آلبوم از خود به انتشار بگذارد. آلبوم کتی هادسن در سال ۲۰۰۱، یکی از پسرها در سال ۲۰۰۸، رویای نوجوانی در سال ۲۰۱۰، منشور در سال ۲۰۱۳، گواه در سال ۲۰۱۷ و لبخند در سال ۲۰۲۰ هر یک از این آلبوم ها توانسته جوایزی متعددی را به دست آورد.

کیتی پری در طول فعالیتش بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌ آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌ است. پری تاکنون جوایز و نامزدی های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست پردرآمدترین زنان در موسیقی که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده‌ است.

آلبوم کتی هادسن

کیتی هادسن اولین آلبوم کیتی پری، خواننده مشهور آمریکایی است که در گذشته با نام اصلیش، کتی هادسن فعالیت می‌کرد. این آلبوم در ۶ مارس ۲۰۰۱ توسط رد هیل رکوردز منتشر شد. سبک آلبوم، راک مسیحی است که همراه با موسیقی آهنگ‌ها، فضای دوران کودکی و نوجوانی را به یاد می‌اندازد و نشان‌ دهنده رابطه کیتی پری با خدا است. این آلبوم از استقبال خوبی برخوردار نشد و فقط 200 نسخه از این آلبوم به فروش رسید.

یکی از پسر ها

دومین آلبوم این خواننده آمریکایی کیتی پری یکی از پسر ها می‌باشد. این آلبوم در بین جدول بیلبورد ۱۰۰ قرار گرفت و آهنگ‌های گرم و سرد، دختری را بوسیدم، فکر کردن به تو و بیداری در لاس وگاس در کشورهای مختلف مقام‌های گوناگونی را بدست آوردند. کیتی پری برای این آلبوم نامزد دو جایزه گرمی شد و حدود پنج میلیون نسخه از این آلبوم در سراسر جهان به فروش رفت.

رویای نوجوانی

سومین آلبوم كيتي پري رویای نوجوانی، که در ۲۴ آگوست ٢٠١٠، از طریق كپيتال ركوردز منتشر شد. از نظر موسیقی، شامل آهنگ هایی در ژانرهای پاپ و راک است، با تأثیرات دیسکو، الکترونیک، فانک، هاوس، گوتیک راک و هیپ هاپ در کل آلبوم است. پری در نوشتن هر آهنگ در آلبوم همکاری داشته است.

آلبوم رویایی نوجوانی در لیست بهترین آلبوم های دهه اخیر قرار گرفته است. این آلبوم، در شماره یک بیلبورد ٢٠٠ ایالات متحده قرار گرفت. آلبوم رویای نوجوانی و تک آهنگ هایش هفت نامزدی جایزه گرمی از جمله آلبوم سال، بهترین آلبوم آوازی پاپ و رکورد سال را براي پري كسب كرد. همچنین در جوایز جونو 2011 که پر اعتبارترین جایزه موسیقی در کانادا است، برنده آلبوم بین المللی سال شد.

شوهر کتی پری کیست؟

شوهر کیتی پری کیست؟

اولین ازدواج کیتی پری در سال ۲۰۰۹، با کمدین انگلیسی راسل برند بود. آن‌ها در سفری بـه هند و در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۰ دریک مراسم سنتی هندو در هند ازدواج کردند. کیتی پری و اورلاندو بلوم در سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شدند اما در ابتدا رابطه‌ آن ها بیش از ۱۰ ماه طول نکشید، اوایل سال ۲۰۱۸ بود که دوباره به هم پیوستند. الان این زوج صاحب فرزند دختر هستند.

حاشیه های کیتی پری در چه مورد است؟

کیتی پری جزو پر حاشیه ترین سلبریتی های دنیا محسوب می شود او با پوشیدن لباس های متفاوت و رنگ موهای متفاوتی که انجام می دهد. خود را در معرض حاشیه قرار می دهید. ازدواج و طلاق پری با راسل برند برای او پر از جنجال و حاشیه بوده است. کیتی پری با ویدیو اسب سیاه جنجال زیادی به پا کرد انتشار این ویدیو اعتراضان مسلمانان را به همراه داشت.

درآمد katy perry چقدر است؟

مجله فوربز، کیتی پری را به عنوان پردرآمدترین زن صنعت موسیقی در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. او با ۸۳ میلیون دلار درآمد این عنوان را کسب کرد. مهمترین بخش درآمدی وی مربوط به تور کنسرت های بین‌المللی گواه در سال 2018 می باشد که از 80 اجرا تشکیل شده بود و هر اجرا برای کیتی پری حدودا 1میلیون دلار درآمد داشت.

اغلب سلبریتی های معروف دنیا به علت اینکه در سراسر دنیا شناخته شده اند، از طریق تبلیغات و همچنین معرفی برندهای معروف دستمزد های بسیار بالایی می‌گیرند در واقع سلبریتی های معروف در هر ثانیه از زندگی خود کسب درآمد می‌کنند. ولی در کل بیشترین درآمد کیتی پری از اجرای کنسرت های مختلف در کشور های مختلف به دست آمده است. برای بررسی فرصت های درآمد سلبریتی های اینستاگرام و الخصوص کیتی پری می توانید از این لینک کمک بگیرید./

بهترین آهنگ katy perry چیست؟

بهترین آهنگ katy perry چیست؟

بهترین آهنگ او که بازدید زیادی در یوتیوب هم خورده است آهنگ اسب سیاه می باشد. خواننده آمریکایی از ٥٩٠ نامزدی،٢٧٢جایزه دریافت کرده‌ است. او برندهٔ ۵ جایزهٔ موسیقی آمریکا، ۱۶ جایزهٔ انجمن آهنگ‌سازان، نویسندگان و ناشران آمریکا، ۴ رکورد گینس، ۵ جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۱۴ جایزهٔ برگزیدهٔ مردم و ۶ جایزهٔ برگزیدهٔ نوجوانان است. او هم‌چنین برای ۱۳ جایزهٔ گرمی نامزد بوده‌ است.

آهنگ جدید katy perry

نام جدیدترین آهنگ کیتی پری Diasies که یکی از قطعات آلبوم لبخند او که ششمین آلبومش است این آهنگ در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ از طریق لیبل Capitol Records به عنوان اولین تک آهنگ از این آلبوم منتشر شد. او با انتشار این آهنگ در انتستاگرام خود اعلام کرد به زود آلبوم خود را منتشر خواهد کرد.

کیتی پری اسب تیره

اسب تیره ترانه‌ای از کیتی پری، خواننده آمریکایی به همراه رپر جوسی جی است. این ترانه در چهارمین آلبوم پری به نام منشور قرار دارد. اسب تیره در جایگاه نخست جدول بیلبورد هات ۱۰۰ ایالات متحده قرار گرفت. تا آگوست سال ۲۰۲۰، این ترانه ۶٫۴ میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته است و ۱۱ گواهی‌نامه پلاتین از انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا دریافت کرده‌ است.

این ترانه در اصل در سپتامبر ۲۰۱۳ تهیه شده بود ولی سه ماه بعد به عنوان سومین تک‌ آهنگ از آلبوم منشور انتخاب شد. پری این ترانه را همراه با دوست خود سارا هادسون در شهر مادری خود سنتا باربارا نوشتند و بعد از آن در ورژن بعدی ترانه، با صدای رپر آمریکایی جوسی جی میکس شد. این ترانه ۱۳٫۲ میلیون واحد فروخته‌ است و دومین ترانه پرفروش در سراسر جهان برای سال ۲۰۱۴ است. از سال ۲۰۱۹، این ترانه یکی از بهترین ترانه به فروش رفته در تاریخ دیجیتال است.

کیتی پری و شیطان پرستی

موزیک ویدئو اسب سیاه کیتی پری باعث شده مسلمانان زیادی در جهان به این کلیپ اعتراض کنند. کیتی پری در این ویدئو کلیپ در قامت یکی از خدایان و فراعنه مصر باستان به تصویر می‌کشد که با انگشتش مردی را می‌سوزاند. این مرد به گردنش گردنبندی با نام مقدس الله آویخته و با سوختن او، گردنبند هم نابود می‌شود. این موضوع باعث شده تا کمپینی اعتراضی توسط مسلمانان تاسیس شود. بسیاری به همین دلیل او را در لیست سلبریتی های شیطان پرست قرار داده اند. برای بررسی این لیست م یتوانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت استفاده کنید.

کیتی پری و ترور

کیتی پری که به عنوان داور در مسابقه آمریکن آیدل حضور داشت در یکی از برنامه ها بیهوش می شود این اتفاق طی نشت گاز در مسابقه امریکن آیدل بوده است. بعد از منتشر شدن بیهوشی کیتی پری خیلی از هواداران و علاقمندان چون از جریان نشت گاز اطلاعی نداشتند تصویر کردند او مورد ترور قرار گرفته است.

دانلود آهنگ chained to the rhythm از کیتی پری

دانلود آهنگ chained to the rhythm از کیتی پری

یکی از بهترین کارهای کیتی آهنگ chained to the rhythm به حساب می آید. کاری از آلبوم Witness که سال 2017 منتشر شد و در آن کیتی پری با Skip Marley خواننده رپ همکاری داشته است. این ترانه و ویدیو این آهنگ زیبا را می‌توانید از توییتر مشاهده کنید و همچنین می توانید برای دانلود آهنگ های کیتی پری به سایت های مختلف مراجعه کنید.

موزیک ویدیو کیتی پری مصر

این کلیپ ویدیو کیتی پری بسیار جنجال برانگیز بود، از سر و صدا و حواشی مربوط به موزیک ویدئو آن نیز می توانیم صحبت کنیم. سال ۲۰۱۴ یک رپر آمریکایی به نام Flame با طرح شکایتی از کیتی پری و همکارانش، اعلام کرد که این آهنگ از روی آهنگ سال ۲۰۰۸ او با نام Joyful Noise ساخته شده است. سال ۲۰۱۹ این شکایت به سرانجام رسید و رای دادگاه به سود Flame بود ، کیتی پری و همکارانش ملزم به پرداخت ۲.۷۸ میلیون دلار خسارت مالی به Flame شدند.

اسب سیاه استعاره از همان دجال است که احتمال پیروزی آن در مقابل خداوند صفر خواهد بود. اما تلاش خود را می کند تا در این میان بتواند در مقابل اسب سفید اسبی که حضرت مهدی بر روی آن سوار است پیروز شود. این ویدئو پر از نماد های شیطان پرستی و فراماسونری می باشد. تمام آهنگ های کیتی پری را از سایت های مختلف می توانید دانلود کنید. این موزیک ویدئو حدود یک میلیارد بازدید جهانی داشته است.

برای شناخت بیشتر از این خواننده که یکی از خوانندگان هالیوودی می باشد می توایند از لینک ویکی پدیا katy perry استفاده کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کیتی پری چند آلبوم دارد؟

    کیتی پری از زمان شروع فعالیت تا کنون 6 آلبوم به نام های کتی هادسن، یکی از پسرها، رویای نوجوانی، منشور ، گواه و لبخند منتشر کرده است.

  2. کیتی پری متولد چه سالی و در کجا می باشد؟

    کیتی پری متولد 25 اكتبر 1984 سنتا باربارا، كالیفرنیا می باشد.

  3. با کدام خوانندگان روابط صمیمانه دارد؟

    با خوانندگانی چون ریحانا، آدام لمبرت، نیكی میناژ و پل مک كارتنی روابط صمیمانه‌ای دارد.

  4. کتی برای کدام خوانندگان ترانه نوشته است؟

    برای خوانندگانی چون سلنا گومز، اشلی تیزدیل و كلی كلاركسون ترانه‌سرایی كرده است.

دیدگاهتان را بنویسید