لاغری ادل به چه علت بوده است؟ داستان شکست عشقی ادل و جدایی از همسرش

در این مقاله تصمیم داریم پیرامون معرفی یکی از خواننده های پاپ انگلیسی زبان در سال 2021 به نام ادل اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم. با توجه به آنکه حواشی چند سال گذشته این خواننده بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این خواننده از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. او یکی از بهترین خوانندگان انگلیسی می باشد که با انتشار آهنگ های بسیار فاخر و ارزشمند، توانسته ذهنیت تمام شنوندگان را به خود مثبت گرداند. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید تا پیرامون زندگی این خواننده اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم تا با او بیشتر آشنا شوید.

ادل کیست؟

ادل کیست؟

برای اینکه با این خواننده محبوب که حالا در لیست پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام هم حضور دارد بیشتر آشنا شوید و بیوگرافی ادل خواننده را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهید، باید حواشی که در چند سال گذشته پیرامون زندگی ادل به وجود آمده را مورد مطالعه قرار دهید. پس در ادامه ما را همراهی نمایید. ادل نام ترانه سرا و خواننده بسیار مشهور بریتانیایی می باشد که اولین آلبوم موسیقی خود را با نام ۱۹ به انتشار رساند. او با انتشار دومین آلبوم خود که با نام ۲۱ منتشر شد، به شهرت بسیار زیادی دست یافت و تقریباً در سراسر جهان شناخته شد.

او علاقه خود را به موسیقی از سنین پایین و در دوران کودکی متوجه شد و مادرش نقش بسیار ویژه ای در کشف استعداد او در موسیقی داشت. او فعالیت در زمینه موسیقی و خوانندگی را از سن چهار سالگی آغاز نمود و از همان سنین بود که صدای او، توجه همه را به خود برانگیخت. او بعد از ان وارد گروه دختران ادویه شد و با ورود به این گروه توانست استعداد خود را بسیار جدی تر دنبال نماید و هم اکنون به این جایگاه خود، که در لیست بهترین خوانندگان زن جهان قرار گرفته است، دست یافته است.

هم اکنون آثار این خواننده از پرفروش ترین آثار موسیقی در دنیا به شمار می‌ رود. آلبوم ۲۱ دومین آلبوم منتشر شده از این خواننده می باشد و رکورد دار طولانی ترین آلبوم موسیقی از نظر قرارگیری در جدول پر فروش‌ ترین آثار موسیقی در کشور بریتانیا می باشد. به معنای دیگر آلبوم بیست و یک نقطه عطفی برای شناخته شدن این خواننده در حوزه موسیقی می باشد که تاثیر زیادی در به شهرت رساندن این خواننده داشته است. ادل در تاریخ پنجم ماه مه در سال ۱۹۸۸ متولد شده است. او در کشور بریتانیا متولد شده است و مدرک تحصیلی خود را از مدرسه هنرهای نمایشی و فناوری در سال ۲۰۰۶ اخذ نموده است.

اینستاگرام ادل

ادل اینستا نسبتا فعالی دارد و مدت زیادی است که در این شبکه مجازی در حال فعالیت می باشد. @adele آیدی اینستاگرام این سلبریتی است و در حدود ۴۰ میلیون فالوور در حال دنبال کردن او در اینستاگرام می باشند. او هیچ کسی را در صفحه شخصی خود دنبال نکرده است و در حدود ۴۰۰ پست را نیز به اشتراک گذاشته است. اگر شما نیز مایل هستید که عکس ها و کلیپ های منتشر شده از او را دنبال نمایید، می توانید به اینستاگرام این سلبریتی مراجعه کنید.

یوتیوب ادل

یوتیوب ادل

کلاب هاوس ادل و یا یوتیوب او هم اکنون مانند اینستاگرام این هنرمند شناخته شده نشده است و هر فردی که مایل به شناخت این هنرمند می باشد، ابتدا او را در اینستاگرام دنبال می نماید. یوتیوب این سلبریتی و یا کلاب هاوس او راه چندان مناسبی برای دنبال نمودن او نمی باشد و اگر که علاقه مند به شناخت بیشتر او می باشید توصیه می کنیم که او را در اینستاگرام دنبال نمایید.

آهنگ های ادل

در این قسمت به معرفی چند نمونه از بهترین و معروف ترین آثار ادل خواهیم پرداخت. احتمالاً شما نیز از جمله افرادی باشید که تمام آهنگ های این سلبریتی را شنیده اید و به چند نمونه از آثار این خواننده علاقه ویژه‌ ای پیدا کرده اید. ما نیز معروف ترین و پر شنونده ترین آثار این خواننده را در این قسمت به شما معرفی خواهیم نمود.

اهنگ ادل set fire to the rain

این آهنگ در سال ۲۰۱۵ انتشار پیدا کرده و یکی از شاهکارهای این خواننده است که با مود سریع و بسیار تند اجرا شده است. این آهنگ متن بسیار غمگینی دارد و عاشقانه می باشد‌. برای آنکه بتوانید شما نیز یکی از شنوندگان این آهنگ باشید، می توانید این آهنگ را از سایت های معتبر دانلود اهنگ دریافت نمایید و در صورتی که به آن علاقه داشتید، به پلی لیست موسیقی خود اضافه نمایید.

اهنگ Hello

آهنگ Hello یکی از بهترین آهنگ های این خواننده است. زیرا در زمانی انتشار پیدا کرد که این خواننده در حال کسب شهرت بود و به او کمک نمود تا به سرعت، شهرت زیادی به دست آورد. این اثر سبک بسیار آسانی دارد اما با حرارت و احساس بسیار زیاد خوانده شده است و به خاطر همین مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

اهنگ some one like you

به جرئت می توان گفت که آهنگ some one like you از بهترین آهنگ های این خواننده به شمار می رود. توصیه می کنیم که شما موزیک ویدیو این آهنگ را مشاهده کنید و یا یکی از اجراهای این اهنگ را در کنسرت های این خواننده مشاهده کنید تا میزان حرارت و احساسات این خواننده را در اجرای این آهنگ مشاهده نموده باشید. آهنگ نامبرده در وصف عشق این خواننده به معشوق سابق خود خوانده شده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

اهنگ rolling in the deep

آهنگ نام برده در تاریخ هجدهم مرداد ماه سال ۹۸ منتشر شده است و یکی از آهنگ های معروف آلبوم ۲۱ این خواننده می‌ باشد. این آلبوم دومین آلبوم رسمی منتشر شده از ادل است که در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد. این خواننده انگلیسی از سال ۲۰۱۱ محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد و این اثر مشهور را در لیست پرفروش ترین آثار کشور انگلیس قرار داد. به طوری که در ۱۱ کشور جهان، نام این آهنگ به عنوان پرفروش ترین آهنگ قرار گرفت و حتی در آن سال در لیست ۵ آهنگ برتر نیز دیده شد.

اهنگ make you me feel my love

این آهنگ در تاریخ چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ منتشر شد و در لیست پرفروش ترین و پر دانلود ترین آهنگ های آن سال قرار گرفت. آمار دانلود این آهنگ بیش از ۱۸ هزار دانلود بوده است. سبک این آهنگ پاپ است و با لحن با حرارت و گرم این خواننده خوانده شده است. این آهنگ را باب دیلن نوشته است و توسط او اجرا شده است. به خاطر کیفیت بالا این آهنگ افراد زیادی این آهنگ را بازخوانی و کاور کرده اند. به هر حال شما می توانید این آهنگ را از سایت های دانلود آهنگ دریافت نمایید و به زیبایی این آهنگ پی ببرید.

ادل خواننده آهنگ

ادل خواننده آهنگ

ادل خواننده زن اعلام نموده است که آلبوم بعدی خود را در سال ۲۰۲۰ منتشر می کند. اما متاسفانه هنوز که هنوز است آلبوم جدیدی از او انتشار پیدا نکرده است و همچنان طرفداران این خواننده در انتظار به سر می‌ برند تا آلبوم دیگری به شاهکارهای این خواننده افزوده شود. به هر حال باید منتظر بود تا ببینیم که کدام یک از آثار این آلبوم جدید، رکورد پرشنونده ترین یا پرفروش‌ترین اثر را به دست می آورد.

لاغر شدن ادل

ادل خواننده لاغری شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته است و اخبار زیادی مبنی بر لاغر شدن ادل خواننده معروف به گوش رسیده است. اما این اخبار پیش از آن بود که ادل از لاغری خود رونمایی کند و تنها در حد شایعه بود. اما زمانی که در یکی از برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کرد، تمام طرفداران با ذوق و توجه بسیاری از او استقبال نمودند. زیرا او در طی مدتی که دیده نشده بود، بیشتر از ۴۰ کیلو وزن کم کرده بود و تقریباً به نصف وزن سابق خود دست پیدا کرد.

حتی لاغری او باعث شد که کاربران مجازی با او شوخی های زیادی بکنند اما واقعیت این است که این خواننده به بهترین نسخه خود تبدیل شده است. او آنقدر بعد از لاغری چهره زیبایی پیدا کرد که گفته می شود واقعاً حیف بوده است که زمان قبل از لاغری نسخه چاق خود را در کنسرت ها نشان می داده اما واقعیت این است که او خود را در همه نسخه ها چاق و لاغر ارزشمند می‌ داند و برای او اندام و هیکل هیچ اهمیتی ندارد.

دلیل او برای لاغری پسر ۷ ساله اش آنجلو بوده است زیرا او می‌خواسته که در آینده به عنوان مادری سالم برای او ظاهر شود و هیچ گاه بیماری به سراغ او نیاید. به همین دلیل می خواست که با لاغری از بیماری‌های آینده جلوگیری و پیشگیری نماید و سالم‌ ترین مادری باشد که آنجلو می تواند داشته باشد.

ادل خواننده چند سالشه؟

ادل خواننده چند سالشه؟

این خواننده هم اکنون ۳۴ سال سن دارد. او متولد پنجم ماه مه در سال ۱۹۸۸ می باشد. او تنها دختر خانواده می باشد. مادرش در نوجوانی ادل را به دنیا می آورد و ادل همراه با پدرش در خانواده‌ ای بسیار شاد پرورش می یابد. پدر او اصالتاً اهل یکی از شهرها در ایالت کشور ولز می باشد و زمانی که ادل بیشتر از دو سال سن نداشت خانواده را ترک می کند.

ادل خواننده و عادل فردوسی پور

ادل خواننده و عادل فردوسی پور شباهت اسمی زیادی دارند و نام انها در نوشتار انگلیسی بسیار به هم شباهت دارد. به طوری که حواشی زیادی پیرامون ادل خواننده اینستاگرام و یوتیوب را پر کرد و این حاشیه ها مبنی بر آن بود که این خواننده به خاطر شباهت اسمی زیاد با یکدیگر خواهر و برادر می باشند. این حواشی و جنجال ها آنقدر خنده دار به نظر می آید که دیگر ادامه پیدا نکرد و همه افراد متوجه کذب و دروغ بودن آن شدند.

زندگی ادل در کجا می گذرد؟

این خواننده متولد شمال بریتانیا می باشد و هم اکنون در شهر لندن زندگی می کند. با توجه به آنکه این خواننده عموماً کنسرت های زیادی را در سراسر اروپا برگزار می کند، بیشتر زندگی خود را در سفر می گذراند. اما زندگی اصلی او که بدور از هنر است، در لندن سپری می شود.

کنسرت ادل

کنسرت ادل

کنسرت های ادل همیشه از جمله کنسرت های بسیار احساسی و پر حرارت در اروپا به شمار می آید. آهنگ هایی مانند کسی شبیه تو و سلام از جمله آهنگ هایی است که همیشه در کنسرت های این خواننده با استقبال زیادی مواجه می‌ شود و شما می‌ توانید کنسرت های این خواننده را در قالب ضبط شده در یوتیوب و آپارات مشاهده کنید و متوجه زیبایی بیش از حد آلبوم ها و آهنگ های این خواننده بشوید. اجرای زنده او به قدری جذاب است که هیچ فردی از طرفداران او حاضر به از دست دادن کنسرت های او نمی باشد. او اخیرا یک تور جهانی کنسرت برگزار نموده که گفته می شود در عرض چند دقیقه تمام بلیت‌ های او به فروش رفته است‌.

آلبوم های ادل

در این قسمت قصد داریم که سه نمونه از آلبوم های این خواننده را به شما معرفی نماییم. احتمالاً شما نیز طرفدار پروپاقرص این خواننده هستید و از شنیدن آهنگ های او بسیار لذت می برید. پس بعید می‌ دانیم که آلبوم های معروف این خواننده به نام ۱۹ و ۲۱ و ۲۵ را نشنیده باشید. پس ما را همراهی نمایید تا سه نمونه از آلبوم های این خواننده را به شما معرفی کنیم. رکورد فروش آلبوم های ادل در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است و برای او موفقیت های چشمگیری را به همراه داشته است. حتی او شش جایزه گرمی نیز دریافت نموده که در ۲۰۱۲ نام او را به گوش جهانیان رسانده است. این خواننده در لیست بهترین خوانندگان دنیا قرار گرفته و آثار او بیشتر از ۱۳ میلیون فروش رفته است.

آلبوم ۱۹

اولین آلبومی که از ادل منتشر شده است، ۱۹ نام دارد. این آلبوم در تاریخ ۲۸ ژانویه در سال ۲۰۰۸ منتشر شد که در هفته اول فروشش در رتبه نخست قرار گرفت. او همچنین این آلبوم را با فردی به نام باب دیلن بازخوانی کرد و آنقدر مورد حمایت قرار گرفت و محبوب طرفداران واقع شد که افراد زیادی این آلبوم را بازخوانی کردند. این آلبوم شامل چهار آهنگ می باشد که شانه سرد، درخشش شهر و دنبال کردن پیاده‌روها و کاری کنم که عشقم را احساس کنی نام داشت.

آلبوم ۲۱

نام دومین آلبوم این خواننده که به صورت استودیویی و رسمی منتشر شد ۲۱ می‌باشد این آلبوم در تاریخ ۲۴ ژانویه در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد و نام این آلبوم نیز به سن این خواننده اشاره داشته است زیرا او در هنگام انتشار این آلبوم ۱۹ سال داشته است. او این آلبوم را در سالی منتشر نمود که از عشق خود جدا شد و آلبوم ۲۱ به طوری نشانه های دلشکستگی و ناراحتی این خواننده را به همراه داشته است.

آلبوم ۲۵

نام آلبوم آخر این خواننده ۲۵ نام می باشد که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این آلبوم نیز تقریباً در سن ۲۵ سالگی این خواننده انتشار پیدا کرد و یکی از بهترین آثار او می باشد. آهنگ هایی مانند دلتنگی و و مالیخولیا در مورد گذشت زمان و آرزو برای خود، از جمله آهنگ های انتشار یافته در این آلبوم می باشد‌. او همچنان حرارت زیاد و عشق زیاد خود به خواندن را در این آلبوم به نمایش گذاشته است و هم اکنون آلبوم ۲۵ نیز از جمله آلبوم های پرفروش این خواننده به شمار می آید.

شوهر ادل کیست؟

شوهر ادل کیست؟

خواهر ادل و برادر او تا کنون با اسامی و نام های مختلف در فضای مجازی معرفی شده اند اما واقعیت این است که ادل تنها دختر خانواده خود می باشد و معرفی افراد دیگر تحت عنوان خواهر و برادر او شایعه ای بیش نمی باشد. سایمن کونکی نام همسر این سلبریتی می باشد که در سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کردند و تا سال ۲۰۲۱ در کنار هم زندگی می کردند. ادل بعد از گذشت ۷ سال زندگی مشترک که چهار سال آن در دوستی به سر برده شده و سه سال آن نیز زندگی متاهلی بوده است، از همسر خود سایمن کونکی جدا شد. گفته می‌ شود که آنها هم اکنون با عشق در حال پرورش و بزرگ کردن پسرشان می باشند اما با همدیگر زندگی نمی کنند و آنها دیگر نخواستند که زندگی شخصیشان با یکدیگر ادامه پیدا کند.

حاشیه های ادل

ادل تنها دختر خانواده خود می باشد و مادرش پنین ادکینز نام دارد و بریتانیایی می باشد. پدر او نیز متولد کشور ولز است اما تا حدود دو سالگی ادل بیشتر با او زندگی نکرده است و ادل بعد از سن دو سالگی تنها توسط مادرش بزرگ شده است و حتی علت ترک کردن آنها توسط پدرش را نمی داند‌. ادل دارای دو خالکوبی بر روی دست چپ خود و یک خالکوبی بر روی دست راست خود می باشد، که یک خالکوبی او نیز بر روی گوش راستش انجام شده است و گفته است که این خالکوبی ها را برای تولد پسرش انجام داده که در سال ۲۰۱۲ بر روی بدنش ایجاد شده است.

پسر ادل آنجلو نام دارد و متولد نوزدهم اکتبر سال ۲۰۱۲ است. به دنیا آمدن پسر او حواشی زیادی را برای این خواننده به همراه داشته است زیرا ادل هیچگاه حاضر نشد که تولد پسرش را معرفی نماید و با گذشت چندین روز تولد پسرش مخفی باقی ماند. اما بعد از آن که پلاک طلایی را از فروشگاهی در شهر لس‌آنجلس خریداری نمود، همه متوجه تولد پسرش شدند.

حواشی بعدی پیرامون چاقی ادل صورت گرفت. چنانچه او بعد از طلاقش از شوهر سابقش، در کنسرت ها با ظاهر چاق ظاهر می‌ شد، اما بعد از مدتی، همه متوجه لاغری بیش از اندازه ادل شدند. او بیش از ۴۰ کیلو وزن کم نمود و تعجب همگان را برانگیخت. یکی از حواشی که پیرامون این سلبریتی ایجاد شد، این بود که او از ترس چاقی خود را آنقدر لاغر کرده است. اما واقعیت این است این خواننده اصلا به بازخوردها توجهی نمی‌ کند و تنها برای سلامتی بیشتر خودش دست به همچین اقدامی زده است و هم اکنون از ظاهر خودش بسیار راضی می باشد.

درآمد adele چقدر است؟

درآمد adele چقدر است؟

گفته می‌ شود که این خواننده در آمد بسیار زیادی دارد به طوری که روزانه ۵۱ هزار دلار درآمد به دست می آورد که اگر با دلار ۲۰ هزار تومان بخواهیم محاسبه کنیم، روزانه در حدود یک میلیارد تومان درآمد دارد. گفته می‌ شود که او از طریق کنسرت هایش درآمد هنگفتی به دست می‌ آورد که این ها همه حاصل دسترنج و تلاش های خودش می باشد.

بهترین آهنگ adele چیست؟

ادل آلبوم دوم خود را در سال ۲۰۰۱ به نام ۲۱ منتشر نمود. این آلبوم یکی از بهترین آلبوم های این خواننده است که با انتشار آن طرفداران این خواننده چند برابر شد. اما می‌ توان گفت که بهترین آهنگ این آلبوم آهنگ کسی شبیه به تو است که افراد زیادی با آن اشک می ریختند و این آهنگ را بارها و بارها گوش کردند. ادل احساسات و حرارت زیادی را در این آهنگ صرف نموده است و هم اکنون این آهنگ از پر فروش ترین آهنگ های این خواننده به شمار می‌ رود. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که این آهنگ را حتماً گوش دهید.

آهنگ جدید adele

گفته شده است که آهنگ های جدید ادل در سال ۲۰۲۰ منتشر می شود. اما با وجود اعلام این خبر هنوز که هنوز است شاهد انتشار آلبوم و آهنگ جدیدی از ادل نبوده‌ ایم. به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم این خواننده مشهور و محبوب آلبوم جدید خود را در چه تاریخی و منتشر می‌ کند. شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر دانلود آهنگ های انتشار پیدا کرده از این خواننده را که اخیرا صورت گرفته است، را گوش دهید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ادل کیست؟

    ادل نام خواننده مشهور انگلیسی می باشد که از سنین پایین در عرصه موسیقی وارد شد و هم اکنون نیز نام او در لیست بهترین خواننده زن جهان دیده می شود.

  2. نام آلبوم های این خواننده چه می باشد؟

    ۳ آلبوم ۱۹ و ۲۱ و ۲۵ از جمله آلبوم های این خواننده می باشد که به ترتیب هنگامی منتشر شد که این خواننده ۱۹ و ۲۱ و ۲۵ سال سن داشته است.

  3. پسر ادل کیست؟

    پسر این خواننده آنجلو نام دارد و هم اکنون هفت ساله است. این پسر از همسر سابق ادل می باشد.

  4. لاغری ادل به چه علت بوده است؟

    ادل به خاطر سلامتی بیشتر تصمیم به لاغری گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید