زندگی شخصی تیلور سویفت چگونه است؟ نظر تیلور سویفت درباره ایرانی ها

در این مقاله با یکی از بهترین خوانندگان دنیا تیلور سویفت بیشتر آشنا خواهیم کرد. در این مقاله شما را با بیوگرافی و آهنگ های این خواننده و آهنگ ساز آمریکایی بیشتر آشنا خواهیم کرد. تیلور سوئیفت هنرمند موسیقی پاپ می باشد و که به تازگی تلاش های زیادی هم در پاپ انگلیسی از خود نشان داده است. این هنرمند و سلبریتی بسیاری از جوایز گرمی از جمله آلبوم سال را بدست آورده است. او امروز یکی از محبوب ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا بتوانید با زندگی این خواننده جوان و زیبا بیشتر آشنا شوید.

تیلور سوئیفت کیست؟

تیلور سویفت کیست؟

تیلور الیسون سویفت در 13 دسامبر 1989 در ریدینگ پنسیلوانیا به دنیا آمد. تیلور سویفت در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد. پدرش اسکات کینگزلی سویفت کارگزار بورس بود و مادرش آندره فینلی خانه دار، تیلور یک برادر کوچکتر از خود دارد. آستین کینگزلی سویفت برادر کوچکتر تیلور سوئیفت بازیگر است. نام تیلور از روی خواننده و ترانه‌سرا جمیز تیلور گذاشته شده‌ است. تیلور سوئیفت تاکنون یک آلبوم ویدئویی و ۵۵ موزیک ویدئو منتشر کرده و در پنج فیلم و سه نمایش تلویزیونی، نقش‌آفرینی کرده‌ است. او فعالیت حرفه ای خود را در سال 2004 شروع کرده و تا الان توانسته جزو بهترین خوانندگان هالیوودی شود. سبک کاری تیلور پاپ کانتری، پاپ راک و راک می باشد. موسیقی‌های اولیه‌ تیلور سویفت همچون داستان عشق و تو به من تعلق داری طرفداران هر دو سبک موسیقی پاپ و کانتری را به خود جذب کرد.

همین باعث شد تا با آلبوم دوم به نام بی‌باک در سال 2008 جایزه‌ گرمی را بدست آورد. تیلور تا کنون ازدواج نکرده است اما روابط بسیار زیادی داشته است. او نخستین بار در سال 2008 با جو جوناس از برادران جوناس ملاقات کرد، اما این رابطه پایان موفقی نداشت. اندکی پس از او تیلور با لاوتنر، جان مایر، جیک گیلنهاول، هری استایلز و کالوین هریس در ارتباط بود و در سال 2016 رابطه او با تام هیدلستون مورد توجه قرار گرفت، اما بعدها تیلور اعلام کرد که رابطه اش با تام به پایان رسیده است. در حال حاضر او با مدل و بازیگر بریتانیایی جو آلوین رابطه دارد.

تیلور سوئيفت تا کنون جوایز متعددی را توانسته به دست آورد از جمله این جوایز 10 جایزه گرمی، 11 جایزه موسیقی آمریکا، 7 جایزه انجمن موسیقی کانتری، 6 جایزه آکادمی موسیقی کانتری. تیلور در 15 سالگی با قراردادی که با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی ای‌تی‌وی، تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. سوئيفت با آهنگ ترانه، به جوان‌ترین هنرمند تبدیل شد که به رتبه اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌ است. موفقیت دو تک‌ آهنگ‌ داستان عشق و تو به من تعلق داری، آلبوم بی‌باک را به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل کرد و کنسرت این آلبوم را به موفقیت جهانی رساند. آلبوم بی‌باک، چهار جایزه گرمی دریافت کرد و تیلور جوان‌ترین برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال شد.

اینستاگرام تیلور سوئیفت

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین منابع جهان تبدیل شده است. اینستاگرام فقط یک شبکه عکس اجتماعی نیست، یک سبک زندگی است و مانند همه شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در تعداد مشترکان نیز پیشی گرفتگان خاص خود را دارد. تیلور سویفت، یکی از محبوب ترین ستاره های شبکه های اجتماعی، حدود 4 سال قبل تمام پست های اینستاگرام خود را به یک باره پاک کرد و 102 میلیون فالوور خود را به حال خود گذاشت.

او نه تنها پست های اینستاگرام، بلکه پست های توییتر با 85.4 میلیون فالوور و فیسبوک اش با 74 میلیون فالوور را نیز پاک کرد. تیلور بعد از چند وقت دوری از شبکه های اجتماعی دوباره به این شبکه های مجازی بازگشت و الان با 140 میلیون دنبال کننده رتبه 13 در بیشترین دنبال کننده های اینستاگرام را دارد. رونالدو با 240 میلیون دنبال کننده در رتبه یک قرار دارد.

یوتیوب تیلور سوئیفت

یوتیوب تیلور سویفت

یوتیوب یک پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو است. یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است. امروز اغلب خوانندگان برای اینکه شناخته تر شوند در تمام شبکه های اجتماعی فعال می باشد ویدئو های تیلور سوئيفت در یوتیوب بیش از 2 میلیارد بازدید خورده است. ویدئو های او دومین ویدئو هنرمند خانوم است که در یوتیوب به این هم بازدید رسیده است. بیشتر ویدئوهای این شبکه توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی بی اس، بی بی سی، هولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری می شوند. ویدئو بچه کوسه پربازدیدترین ویدئو در یوتیوب است که تا نوامبر ۲۰۲۰، بیش از ۷٫۰۴ میلیارد بار بازدید شد.

دابسمش تیلور سویفت

خیلی از آهنگ های تیلور سوئیفت به دابسمش تبدیل شده اند که بازخوردهای خیلی جالبی را خود سوئیفت با این دابسمش ها داشته است. ایرانیان خلاق هم در دابسمش کردن آهنگ های این خواننده پیشرو بوده اند. دلیل دابسمش شدن آهنگ های این خواننده علاقه خود تیلور به دابسمش است او ویدئو های زیادی از خود منتشر کرده است که در حال دابسمش آهنگ های معروف از خوانندگان معروف می باشد.

آلبوم های تیلور سویفت

تیلور سوئیفت خواننده که تاکنون نه آلبوم استودیویی، چهارده آلبوم چندآهنگه، سه آلبوم زنده و دو آلبوم گردآوری‌ شده منتشر کرده‌ است. در دسامبر ۲۰۱۶، تخمین زده‌ شده که با فروش بیش از ۵۰ میلیون آلبوم به‌طور جهانی، سویفت یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی است. آلبوم های تیلور سویفت به تربیت تیلور سویفت در سال ۲۰۰۶، بی‌باک ۲۰۰۸، حالا صحبت کن ۲۰۱۰، سرخ ۲۰۱۲، آلبوم 1989 در سال 2014، اعتبار ۲۰۱۷، عاشق ۲۰۱۹، فولکلور 2020 و همیشگی 2020 آخرین آلبوم او می باشد.

این سلبریتی معروف و زیبا 3 آلبوم زنده که به صورت تور برگزار کرده است، تور جهانی حالا با من صحبت کن، یک آلبوم زنده ویدئویی شامل اجراهای زنده تور جهانی حالا صحبت کن سوئیفت، از جمله ترانه‌های اصلی و بازخوانی ترانه‌هایی مانند قطره‌های مشتری و چشم‌های بتی دیویس است.

این آلبوم بیش از ۳۶۸٬۰۰۰ نسخه در ایالات متحده تا ژوئیه ۲۰۱۹ فروخته است. تیلور سویفت نخستین آلبوم استودیویی و هم‌ عنوان نام خود تیلور سوئیفت است. این آلبوم در ۲۴ اکتبر ۲۰۰۶ از طریق بیگ ماشین رکوردز منتشر شد. دومین آلبوم استودیویی تیلور سویفت، به نام بی باک که این آلبوم پر جایزه‌ترین آلبوم کانتری در کل تاریخ موسیقی کانتری است. این آلبوم چهار جایزه گرمی که از جمله آن بهترین آلبوم سال بود را دریافت کرد و تیلور سویفت به جوان‌ترین هنرمند برای بهترین آلبوم سال تبدیل کرد.

حالا صحبت کن نام سومین آلبوم سوئیفت است. این آلبوم ۲۵ اکتبر ۲۰۱۰ از طریق کمپانی بیگ ماشین منتشر شد. سوئیفت متن تمام شعرها را خود گفته‌ است و فضای ویدئو ها و متن ترانه‌ ها نیز عاشقانه است. سرخ نام چهارمین آلبوم استودیویی تیلور سویفت خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی می‌ باشد. این آلبوم توسط بیگ ماشین رکوردز عرضه شد. این آلبوم با همراهی افرادی چون گری لایت‌بادی و اد شیرن عرضه‌شده و سبک‌های جدید مثله آلترنتیو راک را نیز دربر می‌گیرد.

دوست پسر های تیلور سوئیفت

دوست پسر های تیلور سویفت

تیلور سوئیفت تا کنون ازدواج نکرده است اما روابط مختلفی با آدم های معروف و مشهور داشته که خیلی جنجال و حاشیه ایی ایجاد نکرده است. او نخستین بار در سال 2008 با جو جوناس از برادران جوناس ملاقات کرد، اما این رابطه پایان موفقی نداشت. اندکی پس از او تیلور با لاوتنر، جان مایر، جیک گیلنهاول، هری استایلز و کالوین هریس بود و در سال 2016 رابطه او با تام هیدلستون مورد توجه قرار گرفت، اما بعدها تیلور اعلام کرد که رابطه اش با تام به پایان رسیده است. در حال حاضر او با مدل و بازیگر بریتانیایی جو آلوین رابطه دارد.

آهنگ های تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت خواننده جوان سبک کانتری یکی از محبوب ترین خوانندگان و ترانه سراهای جهان است. در زیر با چند تا از آهنگ های این خواننده بیشتر آشنا شوید

you need to calm down

تو نیاز داری آرام باشی تک‌ آهنگ از هنرمند و خواننده تیلور سویفت است که در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ توسط ریپابلیک رکوردز برای هفتمین آلبوم استودیویی عاشق خود، منتشر کرد. موزیک ویدیوی این تک آهنگ در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شد. این ترانه و موزیک ویدئوی آن مضمون دفاع از حقوق همجنس‌گرایان و دیگر دگرباشان جنسی دارد. این تک آهنگ توانست در ۳۰ کشور در آیتونز رتبه ۱ را به دست آورد.

Delicate‎

ظریف ترانه‌ای است که توسط تیلور برای ششمین آلبومش به نام اعتبار ۲۰۱۷ ضبط شده‌ است. این ترانه در ۱۲ مارس ۲۰۱۸ به عنوان ششمین تک‌ آهنگ آلبوم منتشر شد. ظریف یک ترانه عاشقانه و الکتروپاپ می باشد. این ترانه از یک اثر متمایز متشکل از صدا برای ایجاد صدای آسیب‌پذیر استفاده می‌کند، که بیشتر در اشعار صادقانه احساسی ترانه منعکس می‌شود. موزیک ویدئوی همراه ترانه که توسط جوزف کان کارگردانی شده‌ است، در ۱۱ مارس ۲۰۱۸ در جوایز موسیقی نمایش داده شد. عنوان های کسب شده ترانه عبارتند از دریافت جوایز انجمن آهنگسازان، پدیدآوران و ناشران آمریکا و جوایز بی‌ام‌آی و همچنین در فهرست‌های پایان سال ۲۰۱۸ بیلبورد، مجله اسلنت و رولینگ استون قرار گرفت.

Gorgeous

آهنگ جذاب از تیلور سوئيفت از ششمین آلبوم است، که این ترانه در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ به عنوان تک‌آهنگی تبلیغاتی از آلبوم منتشر شد که توسط سوئیفت و تهیه‌ کنندگانش مکس مارتین و شلبک نوشته شده، یک ترانه پاپ با عناصر الکتروپاپ و دارای سازهای لوپ و درام است. اشعار آن احساسات سویفت برای عشق نوظهورش را بیان می‌کند. این ترانه در استرالیا، کانادا، مجارستان، ایرلند، لبنان، مالزی و نیوزیلند به ۲۰ جایگاه برتر جدول رسید.

بازگشت به دسامبر

بازگشت به دسامبر، آهنگی که توسط سوئيفت برای سومین آلبوم استودیویی نوشته و ضبط شده است. این آهنگ به عنوان دومین تک آهنگ Speak Now به رادیوی کشور در ایالات متحده در 15 نوامبر 2010 ارسال شد. به گفته سویفت، این آهنگ اولین بار است که او در یک آهنگ از کسی عذرخواهی می کند. این آهنگ با موفقیت تجاری روبرو شد و در جایگاه ششم بیلبورد داغ 100 در ایالات متحده و در رتبه هفت در کانادا قرار گرفت.

Look What You Made Me Do

نگاه کن مجبورم کردی چیکار کنم، آهنگی که سوئیفت خواننده و آهنگساز آمریکایی منتشر شد. در ۲۴ اوت ۲۰۱۷ توسط بیگ ماشین رکوردز منتشر شد، به عنوان تک آهنگ اصلی از آلبوم ششم استودیویی اعتبار۲۰۱۷ سوئیفت این آهنگ را با تهیه‌ کننده خود جک آنتونوف نوشت و تهیه کرد.

Shake It Off

از ذهنم پاکش کنم که توسط خواننده آمریکایی تیلور سوئیفت است منتشر شده است. از ذهنم پاکش کنم یک اثر دنس پاپ آپ‌تمپو است. متن ترانه درباره بی‌توجهی سوئیفت نسبت به بدخواهانش و نگاه منفی آنها به تصویر عمومی‌اش است. این ترانه تک‌ آهنگ آغازین پنجمین آلبوم استودیویی اش، ۱۹۸۹ بود که سوئیفت به عنوان نخستین آلبوم پاپ خود، آن را به بازار عرضه کرد. ترانه در ۱۹ اوت ۲۰۱۴ توسط بیگ ماشین رکوردز برای دانلود دیجیتالی در سراسر جهان منتشر شد. این قطعه در دومین دور از مسابقات موسیقی آی هارت ریدیو نیز به عنوان بهترین آهنگ سال شناخته شد.

Blank Space‎

فضای خالی، ترانه‌ای زیبا و شاد از تیلور برگرفته از پنجمین آلبوم، ۱۹۸۹ است. این ترانه به عنوان دومین تک‌ آهنگ ۱۹۸۹ توسط ریپابلیک رکوردز با همکاری ناشر سوئیفت در آن زمان یعنی بیگ ماشین در ایستگاه‌های رادیویی ایالات متحده منتشر شد. سویفت فضای خالی را به صورت مشترک با تهیه‌ کنندگانش مکس مارتین و شلبک نوشت.

Love Story

آهنگ از آلبوم Fearless عرضه شده در سال 2008 ، این آهنگ از نظر منتقدین و طرفداران سوئيفت بهترین و شنیدنی ترین اثر تیلور سویفت تا به اینجای کار است، لاو استوری کلیپ بسیار دیدنی هم دارد. لاو استوری جایزه Teen Choice آهنگ عاشقانه سال را هم از آن خود کرد. این ترانه در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط بیگ مشین رکوردز به عنوان تک‌ آهنگ آغازین دومین آلبوم استودیویی سویفت با عنوان بی‌باک منتشر شد. این ترانه را سوئیفت و نیتن چپمن به‌ صورت مشترک تهیه کرده‌اند. سوئیفت این ترانه را در مورد یک علاقه عشقی نوشت که در میان خانواده و دوستانش عمومی نبود. به دلیل این وضعیت، او طرح داستان را به رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر مرتبط ساخت و از آن به عنوان منبع الهام برای ساختن ترانه استفاده کرد.

You All Over Me‎

تو همه من هستی، ترکی است که توسط تیلور سویفت، به‌همراه آوازهای پیش‌ زمینه از خواننده آمریکایی مارن موریس است. این ترانه توسط ریپابلیک رکوردز در ۲۶ مارس ۲۰۲۱، به‌عنوان دومین تک‌ آهنگذمنتشر شد. این ترانه دراصل در سال ۲۰۰۸ توسط سویفت و اسکوتر کاروسو برای نسخهٔ اصلی آلبوم نوشته‌ شده بود و توسط سویفت و آرون دسنر تهیه شده‌ است.

We Are Never Ever Getting Back Together

ما هرگز به یکدیگر باز نمی‌گردیم آهنگی از سوئيفت که به عنوان ترانه اصلی آلبوم سرخ محسوب می‌شود. این ترک همراه با آلبوم به عنوان هشتمین ترانه عرضه شد. ما هرگز به یکدیگر بازنمی‌گردیم یک موفقیت تجاری بود. این اولین ترانه حرفه‌ای سویفت بود که به اوج جدول در بیلبورد هات ۱۰۰ رفته و رتبه اول را کسب کرد و همچنین اولین ترانه او که به مدت بیش از یک هفته در صدر باقی‌ ماند. موزیک ویدئو این ترانه در ماه اوت ۲۰۱۲ منتشر شد.

تیلور سویفت و سلنا گومز

تیلور سویفت و سلنا گومز

تیلور سویفت و سلنا گومز از زمانی که تیلور ۱۶ ساله و سلنا ۱۳ ساله بود با هم دوستی بسیار نزدیکی دارند اما درسال ۲۰۰۹ این دو کاری باور نکردنی انجام داده و با پسر مشترکی وارد رابطه شدند. تیلور لاتنر ابتدا سلنا گومز با او وارد رابطه شده و پس از اینکه این دو به علت اختلافات از هم جدا شدند. تیلور سویفت پس از چند ماه با او نامزد شد. البته رابطه هیچ کدام از این دو با لاتنر دوام زیادی نداشته و پس از جدایی از لاتنر همان‌ گونه این دوستی ادامه دارد. با وجود آنکه هر دو آنها از شهرت فوق العاده زیادی برخوردارند ولی در گذر زمان توانسته اند دوستی خوب خود را حفظ کنند.

تیلور سویفت و بی تی اس

گروه پسرانه بی تی اس برنده بهترین گروه پاپ و بهترین هنرمند اجتماعی در مراسم AMAs که تیلور سوئيفت هم در این مراسم مقام به دست آورده سوئيفت ابراز علاقه شدید به این گروه کرده است. او گفته است که از طرفداران این گروه می باشد. گروه بی تی اس به اولین هنرمند آسیایی تبدیل شد که در صدر لیست پرفروش ترین هنرمندان سال 2020 قرار گرفته است.

تیلور سویفت بدون آرایش

تیلور چندین عکس بدون آرایش از خود منتشر کرده است. صورت او طبیعی است و موهای فر بلوندش بر جذابیت و معصومیت چهره او می افزاید. تیلور سویفت از حالت طبیعی چهره خود راضی است و در استفاده از لوازم آرایش، بسیار محتاط عمل می کند تیلور سوئيفت یکی زیباترین خوانندگان دنیا محسوب می شود. قد این سلبریتی 175 می باشد که مدتی به عنوان مدل هم کار می کرده است. او به خاطر چهره زیبا و نچرال که دارد به بازیگری هم در چند فیلم پرداخته است. سبک آرایش و مدل موهایی که او برای خود انتخاب می کند راز اصلی جذابیت این خواننده زن خارجی است. تیلور سوئيفت در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

تیلور سویفت و هری استایلز

تیلور سویفت و هری استایلز

تیلور سویفت و هری استایلز برای مدت طولانی با هم نبودند. آنها در سال 2012 ملاقات کردند و چند ماه بعد از هم جدا شدند. آنها چندين سفر به نقاط مختلف دنيا و به خصوص انگلستان داشتند، که بعد از سفر به انگلستان رابطه آنها به جدایی رسید.

عکس تیلور سویفت

عکس های تیلور سوئيفت را می توانید در سایت های مختلف و همچنین در شبکه‌های مجازی مشاهده کنید. تیلور در اینستاگرام با 140 میلیون دنبال کننده عکس هایی از اتفاقات روزمره خود بارگذاری می کند و از داستان هایی که برای او اتفاق می افتد را در توییتر می نویسد. تیلور سوئيفت به دلیل چهره زیبا و طبیعی که دارد طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد.

نظر تیلور سویفت در مورد ایرانی ها

تیلور سوئيفت می دانید در ایران طرفداران زیادی دارد. او در جواب چند کامنت در اینستاگرام به هواداران ایرانی خود ابراز علاقه کرده و گفته ایران جزو کشور های تاریخی دنیا است. در دکوراسیون داخلی خانه تیلور سویفت المان های زیادی وجود دارد که نشان از علاقه مندی این خواننده جوان به هنر ایرانی و معماری ایرانی دارد. در پذیرایی خانه تیلور سویفت، یک فرش ایرانی به همراه یک مبل که رومبلی آن هم از پارچه ای با طرح و نقش های ایرانی است.

همسر تیلور سوئیفت کیست؟

همسر تیلور سویفت کیست؟

تیلور سویفت و دوست پسرش جو آلوین هنوز ازدواج نکرده اند اما یک منبع نزدیک به تیلور سویفت در مصاحبه‌ای گفته بود که او و جو آلوین قصد دارند روزی باهم ازدواج کنند و در این باره با هم صحبت کرده‌اند. تیلور سویفت و جو آلوین از سال ۲۰۱۶ تاکنون با یکدیگر در رابطه هستند.

بچه تیلور سویفت

تیلور سوئيفت تا کنون ازدواج نکرده است و هیچ بچه ای از رابطه هایی که داشته است ندارد. او فقط یک گربه زیبا دارد که می گوید با وجود این گربه احساس مادری می کند.

بیماری تیلور سویفت چیست؟

تیلور به خاطر سرطان مادرش مدتی دچار افسردگی شد. سویفت فاش کرد که مادرش علاوه بر اینکه با سرطان سینه درگیر است، از تومور مغزی هم رنج می‌برد و بیماری مادرش خیلی او را ناراحت کرده است.

کنسرت تیلور سویفت

تیلور برای آلبوم های خود کنسرت های زیادی برگزار کرده است. او برای آلبوم دوم خود تور بی‌باک در سال ۲۰۰۹–۲۰۱۰ برگزار کرد. تور جهانی حالا صحبت کن را در سال ۲۰۱۱–۲۰۱۲، تور سرخ ۲۰۱۳–۲۰۱۴، تور جهانی ۱۹۸۹ را در ۲۰۱۵، تور جهانی اعتبار ۲۰۱۸، را برگزار کرده است که از این طریق درآمد زیادی را کسب کرده است.

جاستین بیبر و taylor swift

جاستین بیبر و taylor swift

اختلاف جاستین بیبر و taylor Swift از زمانی آغاز شد اسکوتر براون، حق امتیاز و مالکیت تمام آلبوم‌های تیلور سویفت را از او گرفت، تیلور با انتشار متنی در فضای مجازی از این موضوع ابراز ناراحتی کرده بود. به دنبال این موضوع، جاستین بیبر به حمایت از براون در صفحه اینستاگرامش نوشت بهتره این مسائل را در فضای واقعی حل و فصل کنیم نه در فضای مجازی.

taylor swift در برنامه الن

taylor swift تا به حال چندین بار در این برنامه پر طرفدار شرکت کرده است. او در یکی از این برنامه ها آموزش گیتار داده و چند بار توسط الن در این برنامه ترسیده شده است. او همیشه از طرفداران الن بوده و ابراز خوشحالی برای دعوت شدن به برنامه کرده است.

سبک موسیقی taylor swift چیست؟

سبک کاری تیلور پاپ کانتری، پاپ راک و راک می باشد. موسیقی‌های اولیه‌ تیلور سویفت همچون داستان عشق و تو به من تعلق داری طرفداران هر دو سبک موسیقی پاپ و کانتری را به خود جذب کرد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. تیلور سوئيفت با کدام آهنگ به جوان‌ترین هنرمند تبدیل شد؟

    آهنگ ترانه ما وی را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد.

  2. سوئيفت به چه القابی مشهور است؟

    از القاب وی می توان تِی، تی‌سویفت، سویفتی، تی‌سویزل، تی‌سویزی را نام برد.

  3. تیلور سوئيفت در نواختن چه ساز هایی مهارت دارد.

    او می تواند گیتار، بانجو، پیانو، یوکللی و گیتار الکتریک بزند.

  4. بهترین آهنگ تیلور سوئيفت چه نام دارد؟

    بهترین آهنگ سویفت داستان عشق است.

دیدگاهتان را بنویسید