شکیرا چند بار ازدواج کرده است؟ خیانت پیکه به شکیرا واقعیت دارد؟

شکیرا ایزابل مبارک ریپل که با نام شکیرا در جهان شناخته می شود خواننده، ترانه‌سرا، مدل، رقصنده، تهیه‌کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی می باشد. او بعد از گلوریا استفان با فروش بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون آلبوم موفق ترین خواننده زن لاتین می باشد. شکیرا که اصالتی لبنانی دارد اکنون یکی از مشهورترین خوانندگان زن در تمام جهان می باشد. مدتی است که با جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی به طور رسمی رابطه دارد و دو صاحب فرزند نیز می باشد. در ادامه بیشتر با زندگی این خواننده مشهور کلمبیایی آشنا می شویم.

بیوگرافی شکیرا خواننده

بیوگرافی شکیرا خواننده

شکیرا ایزابل مبارک معروف به شکیرا خواننده و رقاص مشهور و پر طرفدار کلمبیایی می‌باشد. او در دوم فوریه ۱۹۷۷ در بارانکیلا کلمبیا متولد شد. پدر او اصالتاً لبنانی و مادرش کلمبیایی می باشد. به همین خاطر برخی از ترانه های شکیرا به این دو زبان خوانده شده است. شکیرا تنها فرزند حاصل ازدواج پدر و مادرش می باشد اما هفت خواهر و برادر ناتنی از ازدواج های قبلی پدر خود نیز دارد. شکیرا که حالا یکی از خوانندگان هالیوودی می باشد نخستین شعر خود را در سن ۴ سالگی گفت و در ۱۳ سالگی نخستین آهنگ خود را ضبط کرد. شکیرا زمانی که به همراه پدر خود به یک رستوران خاورمیانه می رود برای اولین بار صدای دانبک را می شنود و شروع به رقصیدن روی میز می کند. و این گونه علاقه و استعداد او در زمینه رقص برای همگان نمایان می شود.

شکیرا رقصیدن و اجرا از همان سنین کودکی و دوران مدرسه آغاز کرده بود طوری که برای معلم ها و همکلاسی های خود آواز می‌خواند و می رقصید. در سال دوم دبستان در گروه کر مدرسه شرکت کرد اما به دلیل این که صدای خیلی قوی و محکم داشت که مناسب سبک کردن نبود از این گروه رد شدو معلمش به تمسخر صدای او را شبیه صدای بز می دانست. به گفته خود شکیرا در دوران مدرسه او را با عنوان دختر رقصنده شکم می شناختند و این القاب بود که انگیزه و اشتیاق برای اجراهای زنده را در او بیشتر می کرد.

از سن ۱۰ تا ۱۳ سالگی به چند ایونت مهم دعوت شد و آن جا بود که توانست توجهات را نسبت به خودش جلب کند و بیشتر شناخته شود. او که تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی شده و رکوردهای بسیاری را کسب کرده است با فروش بیش از ۷۰ میلیون نسخه از آلبوم world wide خود توانست پرفروش ترین خواننده کلمبیایی در تاریخ موسیقی کلمبیا را از آن خود کند. شکیرا همچنین به عنوان یکی از نمایندگان اصلی باشگاه بارسلونا برای اجرای پروژه خیریه این باشگاه در کلمبیا و آمریکا می باشد. باراک اوباما در زمان ریاست جمهوری خود شکیرا را به عنوان مشاور آموزشی کاخ سفید انتخاب کرده بود و دلیل انتخاب شکیرا به این مقام را کارهای انسان دوستانه او از جمله کمک در آموزش کودکان نیازمند عنوان کرده بود. به علاوه این خواننده این خواننده پاپ کلمبیایی بیش از ۴۰ دست لباسی را که در سال ۲۰۰۷ در تور کنسرت پوشیده بود در بخش خیریه سایتeBay به فروش گذاشت که با پول حاصل از این کار توانست مدرسه‌ای برای کودکان فقیر کلمبیایی احداث کند. به خاطر این اقدامات خیرخواهانه او یک مجسمه آهنی ۵ متری در محل تولدش در سواحل کلمبیا احداث شده است.

یوتیوب شکیرا

یوتیوب یکی از سایت های پیشرو در انتشار ویدئو است. اکثر هنرمندان و سلبریتی های معروف برای ارتباط با طرفداران خود به اشتراک گذاشتن موزیک ویدئو های جدید از خود در این فضا به طور موثری فعالیت دارد. از آن جایی که شکیرا یکی از خوانندگان مطرح جهان با رقص زیبا می باشد. موزیک ویدیوهای او در یوتیوب با درصد بالایی بازدید می شود طوری که بر اساس آمار شرکت یوتیوب، موزیک ویدیوی واکا واکا از شکیرا در مقام چهارم پربازدیدترین موزیک ویدئو در این فضای جهانی شد. برای مشاهده و دانلود موزیک ویدئو آهنگ های جدید شکیرا می توانید آن را در یوتیوب سرچ کرده و به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنیم. شکیرا در زمینه اینستاگرام نیز فعالیت گسترده ای دارد و افراد زیادی در اینستاگرام دنبال کننده صفحه شخصی می باشد.

عکس های شکیرا

عکس های شکیرا

شکیرا یکی از خوانندگان آمریکایی مطرح می باشد که در زمینه مد و مدلینگ فعالیت دارد. عکس های زیادی از او چه در فضای مجازی و چه در سایت های مختلف گوگل موجود است که طرفداران او و افراد علاقه مند می ‌توانند با یک سرچ ساده آن ها را مشاهده کنند. از او عکس های مختلفی با مدل لباس های زیبا هم چنین عکس هایی به همراه فرزندان و همسرش جرارد پیکه منتشر شده است که همگی پربازدیدترین عکس ها در فضای مجازی بودند.

حاشیه های شکیرا

حواشی پیرامون افراد معروف همواره وجود داشته است. حتی برخی از سلبریتی هایی که رفتاری کاملاً محافظه‌کارانه دارند نیز از حاشیه در امان نماندند و همیشه خواسته یا ناخواسته درگیر آن شده‌اند. شکیرا که یکی از سلبریتی های معروف در جهان می باشد نیز همواره حواشی پیرامون آن وجود داشته است به تازگی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد قصد ازدواج رسمی با پیکه را ندارد این در حالی بود که تمام طرفدارانه این دو نفر منتظر شنیدن خبر ازدواج این دو بودند در ادامه این مصاحبه که با حضور پیکه صورت گرفت شکیرا بیان کرد که از ازدواج می ترسند و دوست ندارم به چشم یک همسر دیده شوم بلکه دوست دارم بیشتر نامزد باشم. به دنبال این صحبت های جنجالی او حواشی زیادی در بین طرفداران این زوج معروف شکل گرفت. اما در کل زندکی شخصی شکیرا کم حاشیه سپری شده است.

شکیرا و همسرش

تاکنون هیچ ازدواج رسمی برای شکیرا ثبت نشده است در واقع او اعتقادی به چنین ازدواج هایی ندارد. شکیرا درجریان ساخت کلیپ جام جهانی آفریقا با جرارد پیکه بازیکن اسپانیا آشنا شد. این آشنایی مقدمه‌ای برای شروع یک رابطه عاشقانه شد. و پس از مدتی به نامزدی ختم شد در حال حاضر این زوج دو پسر به نام های میلان و ساشا دارند و زندگی مشترک عاشقانه با هم سپری می کنند. شکیرا در مصاحبه‌ای که با ا‌و صورت گرفت در خصوص ازدواج رسمی از از او پرسیده شد که در جواب گفت: من و پیکه در حال حاضر رابطه عاشقانه ای با هم داریم و حاصل این رابطه دو پسرم هستند. این ها چیزی است که من از زندگی می خواهم و فکر نمی‌کنم ازدواج‌کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد.اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم جرارد اولین گزینه خواهد بود. شکیرا در حال حاضر بزرگترین خوشبختی اش را وجود پسرانش می داند. یکی از نکات جالب توجه در این زوج اختلاف قد شکیرا و همسرش می باشد در حالی که قد جرارد پیکه ۱۹۳ سه سانتی متر شکیلا ۱۵۷ سانتی متر قد دارد و این دو اختلاف قد ۳۶ سانتی متری با هم دارند.

آهنگ های شکیرا

آهنگ های شکیرا

اولین آلبوم شکیرا Magia در سال ۱۹۹۰ منتشر شد شامل مجموعه از ترانه هایی بود که شکیرا از ۸ سالگی ساخته بود. این آلبوم شامل آهنگ Magia و سه تک آهنگ دیگر بود. و این آلبوم از رادیو کلمبیا پخش شد و سبب شد به خوبی توسط مخاطبان آن شنیده شود. آلبوم اول شکیرا از نظر تجاری خوب عمل نکرد اما تا حدودی سبب مطرح شدن او در زادگاهش یعنی کلمبیا شد. با وجود این که دو آلبوم ابتدایی شکیرا با استقبال زیادی مواجه نشد. اما او قوی تر برای تهیه آلبوم سوم خود اقدام کرد به نحوی که سومین آلبوم او که در سال ۱۹۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیون نسخه فروش داشت.

با موفق شدن این آلبوم اکنون شکیرا به یکی از سوپر استارهای موسیقی در بین اسپانیایی زبان ها تبدیل شد. آلبوم بعدی او در ۴مه سال ۱۹۹۸ منتشر شد که موفق تر و پر فروشترین از آلبوم قبلی او بود و توانست ۱۰ میلیون نسخه در دنیا فروش داشته باشد. او در ادامه فعالیت‌های هنری خود آلبوم های دیگری را ارائه کرد که برخی از تک آهنگ های این آلبوم ها از رکورد و شهرت جهانی زیادی برخوردار شدند. همچنین شکیرا آهنگ های شادی اجرا کرده است که مناسب مجالس شاد و عروسی ها می باشد. برای دانلود آهنگ شاد شکیرا برای رقص لازم است نام آن ها را در گوگل سرچ و سپس دانلود کنید. در ادامه به معرفی معروف ترین آهنگ های شکیرا می‌پردازیم:

آهنگ waka waka

آهنگ واکا واکا در سال ۲۰۱۰ به منظور اجرا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی آفریقا تهیه شد. این آهنگ که توسط شکیرا اجرا شد. عنوان پر فروش ترین آهنگ تاریخ آهنگ جام جهانی را از آن خودش کرد.

آهنگWhenever Whenever

این تک آهنگ که اولین آهنگ از مهمترین و اولین آلبوم انگلیسی‌ زبان شکیرا می باشد در بین سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ منتشر شد. این آهنگ در کشورهای اسپانیایی زبان suerte نامیده می شود. در تنظیم این آهنگ شکیرا از موسیقی آمریکای جنوبی تاثیر زیادی برداشت کرده است.

آهنگShakira rabiosa

رابیوسا یکی از تک آهنگ های شکیرا می باشد که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. این تک ‌آهنگ در آلبوم “خورشید در می آید” قرار داشت که در رده بندی آهنگ های اسپانیایی رتبه اول را از آن خود کرد. رابیوسا به اسپانیایی به معنی هار می باشد.

آهنگ La La La

این آهنگ به عنوان سومین تک آهنگ آلبوم شکیرا منتشر شد و نسخه جام جهانی آن در بیست و هفتم مه در ایستگاههای رادیویی منتشر شد و در سیزدهم ژوئیه ۲۰۱۴ شکیرا در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ در استادیوم ماراکانا اجرا کرد.

آهنگ shakira me gusta

این آهنگ در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد و محصول مشترک از شکیرا و خواننده رپ انگلیسی آنوئل می باشد این ترانه یک آهنگ اسپانیایی انگلیسی است. برای دانلود این آهنگ shakira me gusta و همچنین آهنگ های جدید شکیرا از جمله آهنگ shakira nothing else matters از یوتیوب و یا سایت های مختلف استفاده کنید.

شکیرا کنسرت

شکیرا کنسرت

شکیرا در طول سال‌های فعالیت های هنری خود کنسرت های مختلفی را اجرا کرده است که اغلب این کنسرت ها به صورت تور و در کشور های مختلفی برگزار کرده است. اولین تور بین المللی که شکیرا اجرا کرد، تور pies Decalzos بود که در سال ۱۹۹۶ آغاز و در سال ۱۹۹۷ به پایان رسید این تور شامل ۲۰ برنامه بود و در طی این سال شکیرا سه جایزه بیلبورد موسیقی لاتین را نیز دریافت کرد. در مارس ۲۰۰۷ شکیرا تور دیگر خود را آغاز کرد که در کشورهای آمریکای لاتین و ایالات متحده برگزار شد و دو ماه به طول انجامید.

پس از آن در ماه نوامبر تور جدید کنسرت شکیرا با ۶۱ برنامه آغاز شد و تا ماه مه ۲۰۰۳ ادامه داشت این تور، اولین تور کنسرت جهانی شکیرا بود چرا که در کشورهای آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا اجرا شد. در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ شکیرا از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که در حین انجام تمرینات تارهای صوتی اش آسیب ‌دیده و برای مدتی باید به صدای خود استراحت دهد و همین امر منجر به تغییردر برنامه تور اروپا تا سوم ژوئن سال ۲۰۱۸ شد.

شکیرا و فرزندان

حاصل رابطه عاشقانه شکیرا و جرارد پیکه دو پسر می باشد. پسر اول میلان نام دارد که در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ در بارسلونا متولد شد. پسر دوم آن ها ساشا در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۵ در لبنان متولد شد. اما با وجود داشتن دو پسر هنوز شکیرا و پیکه با یکدیگر ازدواج نکرده اند علاقه‌ای به رسمی کردن رابطه خود ندارد.

موزیک ویدیو شکیرا

موزیک ویدیو های شکیرا جزء پربازدیدترین کلیپ های این برنامه می باشد او همواره با ارائه موزیک ویدیو های زیبا و مهیج طرفداران خودش رو به هیجان در می آورد و همیشه کلیپ های شکیرا با رقص های زیبایی او از جذابیت خاصی برخوردار است و مورد توجه مخطبان بوده است.

آهنگ شکیرا و ریحانا

شکیرا ترانه های مشترکی که حاصل همکاری های او با دیگر خواننده های مطرح جهانی می باشد ارائه کرده است، که همگی بازخوردها واکنش‌های مثبتی برای او به دنبال داشت است. یکی از تک اهنگ های بسیار زیبا که با مشارکت ریحانا ساخته شد ترانه ترانه “یادم میرود تو را فراموش کنم است” که در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۴ منتشر شد. این آهنگ از نظر تجاری به خوبی ظاهر شد و بیشترین فروش را به دنبال داشت و در رده بندی جهانی جزء ۱۰ ترانه موفق بود. این موزیک ویدئو در یک عمارت در لس آنجلس تصویربرداری شده و کارگردان آن جوزف کان می‌باشد.

همسر سابق شکیرا که بود؟

همسر سابق شکیرا که بود؟

شکیرا در سال ۲۰۰۰ با شخصی به نام آنتونیا دلا روآ یک وکیل آرژانتینی و همچینین پسر رئیس جمهور وقت آرژانتین بود، اولین رابطه عاشقانه خود را شروع کرد و در سال ۲۰۰۹ در یک مصاحبه بیان کرد که رابطه این دو مانند یک زوج متاهل است و آن ها نیازی به رسمی کردن این رابطه ندارند. اما این رابطه به جدایی ختم شد و شکیرا و آنتونیو پس از ۱۰ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۰ جدایی خود را از یکدیگر اعلام کردند

بیوگرافی پیکه دوست پسر شکیرا

جرارد پیکه برنابئو متولد دوم فوریه سال ۱۹۸۷ در یک خانواده های مطرح بارسلونا متولد شد. پدر او تاجر و مادرش نیز مدیر بیمارستان آسیب های ستون فقرات در بارسلونا می باشد. او یک برادر کوچکتر از خود به نام مارک دارد. پدر بزرگ پیکه، آمادور برنابئو معاون سابق باشگاه بارسلونا بود. و همین موقعیت خانوادگی زمینه ساز شد تا او نیز به سمت فوتبال سوق پیدا کند این فوتبالیست ۸۵ کیلوی ۱۹۴ سانتی‌متر قد دارد و اولین مدافع میانی است که توانسته مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست بیاورد.

او در جریان بازی های جام جهانی آفریقا با شکیرا آشنا شد و ادامه این آشنایی ایجاد یک رابطه عاشقانه میان شکیرا و پیکه شد. پیکه اکنون عضو تیم بارسلونای اسپانیا می باشد. پیکه مدتی به عنوان بازیکن قرضی در تیم های مختلف منتقل شد. اما در نهایت این تیم بارسلونا بود که او برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در ورزش انتخاب کرد. در این باره می‌گوید: اگرچه منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است و من چیزهای زیادی در این تیم یاد گرفتم اما حضور در بارسلونا برای من بسیار لذت بخش است. پیکه نخستین گل خود را برای بارسلونا در بیست و ششم نوامبر ۲۰۰۸ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. ونخستین مسابقه خود را برای تیم ملی اسپانیا در جام کنفدراسیون‌ها های ۲۰۰۹ انجام داد و سپس برای جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا در لیست ترکیب تیم اسپانیا قرار گرفت و در کنار و پویول در مرکز خط دفاعی اسپانیا بازی کرد. در این دوره از مسابقات تیم اسپانیا با شکست هلند با نتیجه یک بر صفر به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

دین و مذهب شکیرا

شکیرا کاتولیک مذهب است و در مدرسه کاتولیک ها نیز تدریس کرده است. او از همان کودکی آنقدر به موسیقی و رقص علاقه داشت که گاهی برای معلم ها و حتی راهبه ها آواز می خواند و می رقصید.

خیانت پیکه به شکیرا

در رسانه ها و فضای مجازی شایعه ای پخش شد که در آن خبر از جدایی پیکه و شکیرا صحبت شده بود. در این شایعه گفته شده بود که شکیرا به خاطر خیانت پیکه از او جدا شده است. که فوراً با واکنش این خواننده مواجه شد و شکیرا در مصاحبه‌ای ضمن تکذیب خبر جدایی از پیکه، خبر تولد فرزند سومشان را نیز اعلام کرد. و همچنین در رابطه با پیکه عنوان کرد که او مردی بسیار وفادار و صبور است و تأکید کرد که زندگی آن ها پایدار است و آن ها به شدت سرگرم تربیت فرزندانشان هستند.

این خواننده چند بار ازدواج کرده؟

بطور کل شکیرا اعتقاد به ازدواج رسمی و ثبت شده در دفاتر رسمی ندارد. ا‌و معتقد به ازدواج سفید می باشد و اظهار می کند وقتی دو نفر با یکدیگر رابطه عاشقانه دارند و از کنار هم بودن لذت می برند نیازی نیست که این رابطه را ثبت کرد. او تاکنون دو بار رابطه عاشقانه را تجربه کرده است. رابطه اول با شخصی به نام آنتونیو شکل گرفت که پس از ۱۱ سال از یکدیگر جدا شدند.
پس از مدتی وارد رابطه جدیدی با جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی شد و حاصل این رابطه دو فرزند می باشد و خودش به تازگی اعلام کرده که فرزند سوم نیز در راه است.اما هیچ کدام یک از این دو رابطه شکل رسمی نداشته و به صورت ازدواج سفید بوده است.

درآمد شکیرا چقدر است؟

در میان خواننده های کشورهای آمریکای لاتین شکیرا دومین خواننده می باشد که بیشترین فروش آهنگ هایش را در طول تاریخ این منطقه داشته است. او که به خاطر حرکات موزون در حین اجرا شناخته و معروف شده است تا کنون از فروش آلبوم های خود به زبان انگلیسی در سراسر جهان بیش از ۱۲۵ میلیون داشته است و فروش آهنگ های زمان انگلیسی و اسپانیولی بیش از ۲۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان می رسد.
او علاوه بر فعالیت در زمینه خوانندگی به عنوان مدل نیز معروف است که نوعی منبع درآمد برای او محسوب می شود. همچنین کارخانه عطر سازی خودش را دارد که درآمد زیادی از این طریق کسب می کند. در حال حاضرمجوع دارایی‌های شکیرا حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می شود.

جوایز شکیرا خواننده

جوایز شکیرا خواننده

او در طول دوره فعالیت های هنری خود تاکنون موفق به دریافت جوایز مختلفی شده است. او به طور کل تاکنون برای ۶۸۶ جایزه نامزد شده است که ۳۲۶ بار موفق به دریافت این جوایز شده است. مهمترین این جوایز به شرح زیر می باشد.

  • ۱۱ جایزه در مراسم گرمی لاتین در بخش‌های مختلف.
  • ۸ جایزه در مراسم ویدیو موسیقی ام تی وی در چند بخش
  • ۲۶جایزه در مراسم جوایز انتخاب مردمی در بخش بهترین موسیقی پاپ
  • ۳ جایزه گرمی در بخش‌های مختلف
  • ۷ جایزه در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد در بخش های مختلف
  • ۵ جایزه درAmerican music Awards
  • 41 جایزهBillboard Latin Music Awards
  • ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد

همچنین او یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است. همچنین با بیشترین فروش بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون آلبوم بعد از گلوریا استفان به عنوان موفق ترین خواننده زن آمریکای لاتین شناخته شده است. به تازگی ستاره ای به افتخار او در بلوار مشاهیر هالیوود حک شده است.

سوالات متداول

  1. اصلیت خانواده شکیرا متعلق به کدام کشور است؟

    پدر شکیرا اصالتی لبنانی دارد و مادرش اصالتاً به کلمبیا تعلق دارد.

  2. شکیرا خوانندگی را از چه سنی آغاز کرد؟

    او از سن ۴ سالگی ترانه می گفت و در ۱۳ سالگی اولین آلبوم خود را ارائه کرد.

  3. شکیرا چند بار ازدواج کرده است؟

    ا‌و اعتقادی به ازدواج رسمی ندارد و دو ازدواج سفید تاکنون داشته است.

  4. مذهب شکیرا چه می باشد؟

    شکیرا یک خواننده کاتولیک می‌باشد و در مدرسه کاتولیک تحصیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید