گلناز حسینی کیست؟ افشاگری درباره گلناز حسینی مجری شبکه من و تو

گلناز حسینی یکی از مجری های مشهور شبکه من و تو می باشد، که تا به حال در قسمت های مختلفی فعالیت داشته است. این دختر جوان ایرانی که سال هاست، وطن خود را ترک کرده است. در شبکه های ماهواره، به عنوان مجری، دی جی، دنسر و یا بازیگر بسیار دیده شده است. گلناز تا به حال کار های مختلفی را برای شبکه من و تو تولید کرده است. این دختر با استعداد در زمینه های مختلف فعال است و همین امر باعث شده است، تا مخاطبان بسیاری داشته باشد.

این مجری مشهور که جزء پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام محسوب می شود دارای اندام و چهره بسیار زیبا و جذابی می باشد. گلناز به همراه تیم خود به انجام فعالیت های متفاوت مشغول است. این تیم تعدادی جوان ایرانی جوان هستند، که حکومت را به هر شکلی زیر سوال می برند. آن ها به صورت مناسبتی برنامه هایی را در شبکه من و تو منتشر می کنند. این برنامه ها اغلب شرایط ایران را به نمایش می کشد. همان طور که شبکه های دیگر مانند ام بی سی پرشیا، توسط سینا ولی الله این اتفاق را رقم می زند.

گلناز در فضای مجازی نیز بسیار فعال بوده و در ابعاد مختللف زندگی شخصی خود را بیان کرده است. او در پیج و صفحه اینستاگرامی خود، از زندگی مشترک اش ویدیو می گذارد. بسیاری از مخاطبان گلناز، او را به دلیل جذابیت و طنزی که دارد، دنبال می کنند. در این مقاله هدف آشنایی بیش تر و کامل تر با این مجری جوان می باشد. اگر مشتاق به شناخت بهتر و دانستن مسیر مهاجرت او هستید، توصیه می شود، تا این مقاله را با توجه ویژه ای دنبال کنید.

بیوگرافی گلناز حسینی

بیوگرافی گلناز حسینی

گلناز حسینی مجری پر آوازه من و تو، اصالتا اهل شهر اصفهان می باشد. به صورتی که در بعضی از برنامه های خود نیز به لهجه اصفهانی سخن می گوید. این دختر جوان و زیبا در زندگی خود تا به حال مهاجرت های بسیاری را تجربه کرده است. به شکلی که او در ابتدا در شهر اصفهان متولد شد، اما به دلیل شغل پدرش تمام خانواده مجبور به اصفهان شدند. بعد از آن که اصفهان را ترک کردند، وارد شهر یزد شده و مدتی را نیز در آن شهر گذراندند. در این میان مدت های طولانی نیز گلناز در تهران زندگی کرده است. او از لحظه تولد تا پایان دوران ابتدایی خود را در شهر اصفهان گذراند و خاطرات بسیاری از آن شهر قدیمی و زیبا دارد.

سپس دوره های راهنمایی و دبیرستان خود را نیز در شهر یزد تجربه کرد. شهر یزد نیز یکی از شهر های قدیمی ایران می باشد، که دارای بافت سنتی می باشد. گلناز که در کودکی نیز همانند الان بسیار پر انرژی بوده است، خاطرات بسیاری از خراب کاری های خود در دوره کودکی دارد. به شکلی که بر اساس گفته های خود او، تا به حال بار ها از مدارس خود اخراج شده است. او که در دوران مدرسه بسیار پر انرژی بوده است، دیگر دانش آموزان را نیز تحریک می کرده است. بر اساس گفته های خود گلناز، تا به حال در مدرسه برای دوستان خود، طرح های بسیاری بر روی بدن مانند تتو زده است. البته تمام این شیطنت ها نتیجه خوبی نداشته است. به شکلی که او در دوره راهنمایی از هر گونه اردو تفریحی و علمی منع شده بوده است.

گلناز همیشه از خاطرات خود با شیرینی یاد می کند. این دختر جوان ایرانی در خانواده ای کاملا اصفهانی متولد شده است. به شکلی که تمام اقوام او در حال حاضر ساکن این شهر هستند. والدین گلناز در شهر اصفهان ساکن بوده و قصد مهاجرت ندارند. ان ها بعد از مهاجرت گلناز به لندن، از یزد به اصفهان مهاجرت کردند.

گلناز حسینی چند سالشه

گلناز حسینی چند سالشه

یکی از سوال های پر تکرار در مورد گلناز حسینی، مجری مشهور من و تو، سن او می باشد. گلناز سن بسیار کمی دارد و یکی از جوان ترین مجری های موجود در این شبکه است. این دختر جوان در روز 31 دی ماه متولد شده است. سال تولد او نیز 1371 هجری شمسی می باشد. گلناز در حال حاضر در حدود بیست و نه سال دارد. درست است، که سن این دختر جوان بسیار کم می باشد، اما سال های بسیاری است، که او به لندن مهاجرت کرده است. چرا که او از ابتدا در پی مهاجرت بوده است و زندگی در ایران برای او سخت بود. البته مدت زمان کمی می باشد، که گلناز به چنین شهرتی دست یافته است. چرا که او با تلاش و پشتکار خود توانسته است، جایگاه حقیقی خود را پیدا کند.

سن واقعی این دختر جوان برای بسیاری شک برانگیز است. چرا که بسیاری بر این باور می باشند، که سن او بسیار کم تر از چیزی است، که به نظر می آید. این دختر جوان به دلیل اندامی که دارد، سن بالاتر دیده می شود. البته این از نظر همه طرفدار های او درست نیست. اما بسیاری سن گلناز را در حدود شش سال بیش تر تصور می کردند. علت این تصور اشتباه نیز، تو پر بودن بدن او می باشد. چرا که گلناز دارای اندامی پر و کمی تپل است. در نتیجه سن او بیش تر از حالتی که هست، نشان داده می شود.

این دختر جوان ایرانی در ابتدا بسیار چاق تر از این روز های خود بود. اما با رسیدن به شهرت و محبوبیت، تصمیم گرفت تا وزن خود را کنترل کند. البته در این مورد بسیار موفق نیز عمل کرد. به شکلی که در مدت زمان کوتاهی توانست، یه مقدار زیادی وزن خود را کاهش دهد. بسته به نظر مخاطبان و کامنت های دریافت شده، بعد از کاهش وزن، اندام او زیباتر و سن او نیز کم تر به نظر می آید.

گلناز حسینی مجری شبکه من و تو

گلناز حسینی مجری شبکه من و تو

گلنار حسینی بعد از ان که دیپلم خود را در ایران و شهر یزد گرفت، برای ادامه تحصیل و با کمک مالی خانواده اش به انگلیس رفت. این دختر جوان که در حدود 10 سال می باشد، که در کشور انگلیس و لندن ساکن شده است، تا به حال در زمینه های مختلفی فعالیت داشته است. اما بعد از مدتی علاقه خود را به مجری گری درک کرد. به شکلی که تصمیم گرفت، تا در این زمینه تمام انرژی و تلاش خود را صرف کند. گلناز در ابتدا انواع مختلفی از کار های پشت صحنه را تجربه کرد. او که در زمینه های مختلفی فعال بود، هم چنان نمی توانست خود را در جلوی دوربین نمایش دهد. این دختر جوان و زیبای ایرانی، به دلیل چهره زیبا و اندام جذابی که داشت، توسط یکی از مدیران شبکه به عنوان دی جی انتخاب شد.

گلناز به دلیل توان مندی که در جذب مخاطب دارد، در ابتدا به عنوان دی جی ظاهر شد. اما به مرور توسط مخاطبان برنامه کشف شد و در حال حاضر یکی از مجری های مطرح ایرانی است. این دختر جوان و زیبای اصفهانی، در شبکه من و تو فعال است. اولین برنامه ای که با آن گلناز در شبکه من و تو دیده شد، شب جمعه بود. این برنامه مهیج در شب جمعه به وقت ایران منتشر می شد و پر از رقص و اواز بود. مهمان های مختلفی در این برنامه جذاب و مهیج شرکت می کردند. یکی دیگر از دلایل شهرت این زن جوان، ارتباط گرفتن با مهمان های مشهور برنامه بود.

فعالیت گلناز در برنامه شب جمعه و در کنار آریا ( مجری برنامه )، او را به شهرت رساند. گلناز به مرور در آن برنامه تنها یک دی جی نبود. چرا که بخشی از اجرای آن برنامه نیز به این زن ایرانی جوان محول شد. در این برنامه که قسمت ها رقض و آواز ان بسیار بود، گلناز به عنوان دنسر نیز حضور داشت. البته رقص ایرانی یکی از هنر های این دختر جوان می باشد. چرا که در گذشته نیز در برنامه های مختلف به عنوان رقصنده حضور داشته است.

قد گلناز چقدر است؟

قد گلناز چقدر است؟

درباره قد و وزن این بازیگر و مجری مشهور من و تو اطلاع درستی در دسترس نمی باشد. اما این طور که مشاهده می شود، این دختر جوان دارای قد بلندی می باشد. چرا که او در میان بسیاری از مجری ها و مهمان های برنامه های مختلف بلند تر است. از طرفی استخوان بندی گلناز درشت بوده و احتمال می رود، که قد او نیز بلند باشد. بر اساس شواهد موجود می توان، این زن ایرانی را بلند قامت دانست. البنه همیشه او با کفش پاشنه بلند دیده شده است و به همین خاطر ممکن است، نتوان به دقت عددی را برای قد او در نظر گرفت.

گلناز حسینی و همسرش

گلناز حسینی و همسرش

یکی از سوال هایی که درباره گلناز حسینی مطرح می شود، مشخصات همسر او و نحوه آشنایی آن ها است. در این مقاله درباره آشنایی این زوج جوان ایرانی صحبت خواهد شد. بر اساس گفته های گلناز، او و همسرش در ایران با یک دیگر آشنا شده اند. گلناز زمانی که وطن خود، ایران را ترک کرد، همراه با همسر خود بود. البته آن ها در ایران ازدواج نکرده اند و بعد ها در کشور انگلیس با یک دیگر به صورت رسمی و قانونی اردواج کردند. اما مهاجرت آن ها به کشور انگلیس و لندن، همراه با هم بود. زمانی که آن ها به لندن مهاجرت کردند، همسر او دوره کارشناسی خود را تمام کرده بود و فارق التحصیل شده بود. اما گلناز هنوز به دانشگاه وارد نشده بود. چرا که او قصد داشت، در لندن به تحصیل بپردازد.

گلناز و همسرش که در ایران نیز مسیر فکری مشابهی داشتند و هر دو در فکر مهاجرت بودند، با هم دیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. این رابطه چند ماه قبل از مهاجرت آن ها شکل گرفت. علت آن نیز هدف هایی بود، که هر دو آن ها از آینده برای خودشان متصور بودند. گلناز که در آن زمان تنها 19 سال داشت، بر خلاف خواست خانواده اش ازدواج نکرد. چرا که بعد از اطلاع خانواده ها از رابطه این زوج، تمایل به ازدواج آن ها قبل از مهاجرت بودند. اما این اتفاق برای یک دختر 19 ساله و بلند پرواز بسیار سخت و ناممکن بود. در نتیجه قرار شد، تا این دو رابطه عاشقانه خود را در لندن نیز ادامه دهند.

سال ها بعد از مهاجرت شان، تصمیم گرفتند تا رابطه خود را قانونی کرده و به صورت رسمی ازدواج کنند. آن ها در لندن مراسم کوچکی را با حضور خانواده های خود برگزار کردند. گلناز و همسرش تا به الان از زندگی خود احساس رضایت داشته و در تلاش برای بهبود رابطه خود هستند. همان طور که در پست ها و یا استوری های ان ها دو مشاهده می شود، رابطه آن ها بسیار شیرین و عاشقانه است.

شوهر گلناز مجری من و تو کیست؟

شوهر گلناز مجری من و تو کیست؟

همسر گلناز حسینی، پدرام پور کیایی نام دارد. این مرد جوان و خوش تیپ ایرانی، یک خبرنگار است. البته او برای شبکه و برنامه خاصی فعالیت نمی کند، اما در پیج خود که حالت کاری و شخصی دارد، به انتشار ویدیو ها و خبر های جنجالی می پردازد. پدرام از ابتدا و قبل از آن که با گلناز آشنا شود، علاقه خود را به خبرنگار بودن درک کرده بود. اما از آن جایی که ایران را برای خود محیطی محدود می دانست، همراه با گلناز به انگلیس مهاجرت کرد. چرا که او به دنبال خبر های جهانی و رشد خود در جهات مختلف بود. این پسر جوان ایرانی در حدود 4 سال از گلناز بزرگ تر است و در ایران نیز به عنوان خبرنگار تا به حال فعالیت های اندکی داشته است.

بعد از آن که گلناز در شبکه من و تو استخدام شد و به صورت رسمی در حال فعالیت در این شبکه تلویزیونی است، همسرش نیز برای اغلب برنامه های این شبکه ماهواره ای خبر جمع می کند. به شکلی که بخش مهمی از اخبار موجود در برنامه های من و تو از طریق همسر گلناز جمع آوری شده است. پدرام پور کیایی در پیج رسمی اینستاگرام خود در حدود 30 هزار فالور دارد. پیج این مرد جوان ایرانی، اغلب به مسائل و خبر های روز دنیا اختصاص داده شده است. البته او تنها در زمینه خبرنگاری فعال است و نظرات شخصی خود را وارد نمی کند. چرا که او خود را تحلیل گر مسائل سیاسی نمی داند.

این مرد جوان ایرانی و خوش اندام، در حال حاضر در زمینه کاری خود بسیار فعال و موفق می باشد. البته بسیاری موفقیت او را به دلیل شهرت گلناز می دانند. چرا که بعد از حضور گلناز در من و تو بود، که همسر او نیز به انتشار خبر های خود در این شبکه پرداخت. حوزه فعالیت پدرام مشخض نیست و در زمینه های مختلف خبر تولید می کند. او تنها به دنبال واقعه و یا اتفاقی است، که از ان خبر بسازد.

اینستاگرام گلناز حسینی

اینستاگرام گلناز حسینی

در پیج اینستاگرام گلناز حسینی عکس ها و پست های مختلفی موجود است. پیج و یا صفحه گلناز بسیار فعال بوده و مخاطبان زیادی دارد. گلناز بخش مهمی از زندگی شخصی و حرفه ای خود را در این صفحه اجتماعی منتشر می کند. به شکلی که می توان انواع مختلف فعالیت های او را در صفحه شخصی اش به راحتی مشاهده کرد. در عین حال گلناز ار رابطه خود با همسرش نیز تصاویر و استوری های بسیاری منتشر می کند. در پیج این دختر مشهور ایرانی، عکس های بسیاری از او قابل مشاهده است. به شکلی که می توان عکس های مختلف او را با بهترین کیفیت در پیجش مشاهده کرد. صفحه اینستاگرام گلناز بیش از 700 هزار دنبال کننده و فالور دارد.

برای آشنایی بیش تر و کامل تر با پیج و صفحه اینستاگرامی این دختر جوان ایرانی، مواردی که در صفحه او قابل مشاهده است، را می توان به صورت زیر بیان کرد :

  • ویدیو های مربوط به برنامه سه فاز و نیم
  • ویدیو های آرایش های ترند
  • عکس های مختلف و شخصی خود گلناز
  • عکس های دو نفره گلناز و همسرش
  • عکس های گلناز با همکارانش
  • عکس هایی از برنامه های مختلف موجود در شبکه من و تو
  • تبلیغ برنامه هایی که خود آن ها را اجرا می کند.
  • ویدیو های رقص گلناز با موزیک های مختلف ایرانی
  • عکس های شخصی از خانواده اش در ایران
  • چالش های مختلف گلناز و پدرام
  • عکس های موجود از سفر های گلناز
  • عکس های موجود از هالویین هر سال
  • عکس های موجود از حیوان خانگی خود
  • عکس های گلناز با هنرمندان مختلف ایرانی و خارجی
  • ویدیو های موجود از طبیعت گردی گلناز و همسرش
  • پشت صحنه ویدیو های سه فاز و نیم
  • ویدیو ها و کلیپ های بامزه ای که از سمت مخاطبانش برای او منتشر شده است.
گلناز حسینی باردار است؟

گلناز حسینی باردار است؟

یکی از شایعه هایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شد، خبر بارداری گلناز حسینی بود. این مجری مشهور که در شبکه ماهواره ای من و تو در حال اجرای برنامه های مختلف می باشد، این خبر را با صراحت تمام رد کرد. او بار ها در مصاحبه های خود اعالم کرده است، که خانواده او و همسرش مشتاق به بارداری او هستند. اما خودش و پدرام تصمیمی برای این مورد ندارند. چرا که در حال حاضر هر دو برای آینده برنامه های بسیاری دارند، که حضور فرزند این شرایط را برای ان ها سخت خواهد کرد.

در نتیجه این دختر جوان ایرانی قصدی برای فرزند آوری و بارداری ندارد. اما این شایعه که طبق معمول توسط افراد سود جو ساخته و پرداخته شده است. البته این گونه شایعه ها و خبر های کذب برای افراد مشهور و سلبریتی ها بسیار طبیعی می باشد. اما این خبر زمانی منتشر شد، که همسر گلناز در صفحه اینستاگرام خود، حیوان خانگی اش را پسرم خطاب کرد. همین مورد دلیلی شد، بر آن که شایعه های مختلفی در مورد بارداری گلناز منتشر شود.

گلناز تا به الان اقدام های بسیاری برای دور شدن از شایعات انجام داده است، اما اغلب بی نتیجه مانده است. چندی پیش در یکی از استوری های خود اعلام کرد، که در ابتدا از شایعه های موجود احساس ناخوشایندی داشته است. اما در حال حاضر این شرایط برای او طبیعی شده است و به شرایط موجود عادت کرده است. این دختر جوان دیگر نسبت به شایعه های موجود و خبر های بی اساس حساس نیست و با بی توجهی از کنار آن های می گذرد. گلناز تنها زمانی نسبت یه سک شایعه و یا خبر کذب توجه نشان می دهد، که این خبر بسیار گسترده بوده و سوال بسیاری از مخاطبان او باشد. در نتیجه خبر بارداری این مجری جوان من و تو کامل اشتباه و بی اهمیت است. چرا که تعدادی فرد سود جو تنها برای جذب مخاطبان فیک این خبر را منتشر کرده اند.

تحصیلات گلناز حسینی چیست؟

تحصیلات گلناز حسینی چیست؟

گلناز حسینی در حال حاضر در ارتباط با رشته تحصیلی خود کار نمی کند. چرا که گلناز زمانی که در ایران بود، در هنرستان های یزد به طراحی و دوخت پرداخت. او که این رشته را به دلیل حضور در حرفه مدلینگ انتخاب کرده بود، در پی رسیدن به آرزو های خود در لندن نیز به رشته مد و فشن پرداخت. علت اصلی مهاجرت گلناز به انگلیس نیز، تحصیل در زمینه مد و فشن بود. چرا که او فضای ایران را محدودیتی برای آرزو های بی پایان خود می دانست. گلناز ایران را ترک کرد، تا به راحتی در زمینه مورد علاقه خود فعالیت کند. اما بعد از اتمام تحصیل خود در لندن، نتوانست کاری را که همیشه در آرزوی آن بود پیدا کند. امروزه نام او در کنار دیگر مدل های اینستاگرام می درخشد.

گلناز بعد از فارق التحصیلی در لندن، در زمینه رشته خود کار ها و فعالیت های متفاوتی را انجام داد. به شکلی که این دختر جوان و خوش چهره ایرانی، در چندین کارگاه دیزاین و طراحی لباس حضور پیدا کرد و مشغول شد. اما بعد ها متوجه شد، که مسیری که برای زندگی خود انتخاب کرده است، اشتباه می باشد. چرا که این دختر جوان قادر نبود در زمینه فشن و مد خود را نشان دهد. این اتفاق زمانی رخ داد، که او متوجه علاقه بی حد و مرز خود به اجرا شد.

سوالات متداول

  1. گلناز حسینی متولد چه سالی است؟

    گلناز حسینی متولد سال 1371 هجری شمسی است.

  2. اصالت گلناز حسینی چگونه است؟

    گلناز حسینی اصالتا اهل شهر اصفهان می باشد و خانواده او نیز تماما اصفهانی می باشند.

  3. رشته تحصیلی گلناز حسینی چه بوده است؟

    رشته تحصیلی گلناز حسینی طراحی و دوخت بوده است.

  4. نام همسر گلناز حسینی چیست؟

    نام همسر گلناز حسینی، پدرام پور کیایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید