مهشید جوادی کیست؟ شماره تلفن مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس

مهشید جوادی یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. این دختر جوان که به تازگی در سریال های مختلف دیده شده است، زندگی سختی داشته است. مهشید شهرت این روز های خود را مدیون سختی های گذشته می داند. این دختر جوان در تمام زندگی خود در حال تلاش برای رسیدن به خواسته ها و علایق خود بوده است. این دختر جوان و زیبای ایرانی در سریال بچه مهندس بود، که به شهرت رسید. به شکلی که تا قبل از آن کم تر کسی او را می شناخت. اما بعد از شروع سریال مهیج و جذاب بچه مهندس، شرایط برای او کاملا تغییر کرد. چرا که او در میان مردم شناخته و محبوب شد. در عین حال پیشنهاد های کاری این زن جوان با رشد بی اندازه ای همراه بود.

یکی از جذابیت های بازی این دختر جوان، معصومیت چهره اوست. مهشید از چهره زیبایی برخودار است و در صورت او می توان معصومیت را درک کرد. شاید به همین خاطر تا به الان در نقش های منفی و منفور جایگاهی نداشته است. او اغلب در بازی های خود در خانواده ای بسیار خوب بزرگ شده است و خود نیز فرزند خلف والدینش است. البته این شرایط تا حدی به واقعیت نیز شباهت دارد. چرا که این دختر جوان در اغلب بازی های خود، شخصیت حقیقی خود را به تصویر می کشد. ممکن است، همین مورد به شباهت فیلم ها و سریال های او افزوده باشد.

مهشید در روستا زندگی کرده است و با سختی های فراوان به تهران آمده است. این دختر جوان به دلیل حضور در روستا و کمبود امکانات دیر کشف شد. البته علت آن که این بازیگر دیده شد، علاقه خود او بود. چرا که در غیر این حالت شرایطی مهیا نبود. والدین او اما در عین تمام سختی هایشان از دختر خود حمایت کردند، تا علاقه خود را دنبال کرده و بتواند به نتایج درخشان دست پیدا کند. برای شناخت بیش تر و کامل تر این بازیگر تازه وارد، توصیه می شود، که در این مقاله با ما همراه شوید.

بیوگرافی مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان و تازه وارد ایرانی است. این دختر جوان تا به تازگی در چندین سریال ایرانی ایفای نقش کرده است. این دختر جوان در روز دوم ماه بهمن زاده شده است. مهشید در سال 1374 هجری شمسی متولد شده است و در حال حاضر در سن بیست و شش سالگی به سر می برد. این زن جوان و خوش چهره ایرانی در یکی از روستا های شهر ارومیه متولد شده است و بزرگ شده است. شرایط زندگی برای مهشید از ابتدا سخت بوده است. او یکی از دلایل موفقیت خود را سختی هایش در زندگی می داند.

چرا که او در کودکی مانند دیگر دختران روستایی مشغول به کار و فعالیت در مزارع بوده است. بعد از آن که این دختر جوان به سن مدرسه می رسد، برای تحصیل به یک مدرسه در شهر ارومیه می رود. از آن جایی که شرایط برگشت به روستا هر روز برای او سخت بوده است، مهید از همان سنین کودکی شرایط خوابگاه و زندگی گروهی را فراگرفته است. اما او که به موقعیت و محیط زندگی خود راضی نبوده است. از همان سنین پایین به دنبال پیشرفت در درس و مدرسه خود بوده است. چرا که با پیشرفت در درس خود می توانسته است، که از روستا دور شده و به علایق خود نزدیک تر شود.

مهشید از به دلیل نمرات بالا و هوش خوبی که داشت، شرایطی مشابه یک دختر روستایی را تجربه نکرد. به شکلی که بر اساس شرایط موجود در روستا و محل زندگی خود، در سن پایین ازدواج نکرد. این دختر جوان با حمایت خانواده او درس خواند، تا بتواند به دانشگاه رفته و تحصیل کند. والدین او نهایت حمایت را از مهشید داشتند، چرا که در غیر این صورت او قادر به تحصیل نبود. مهشید در دوره دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. چرا که او قادر به شرکت در هنرستان و تحصیل رشته هنر و نمایش نبود. اما حضور او در ارومیه شرایط را برایش بهتر از دیگر هم سن های خود در روستا کرده بود.

جدا از بیوگرافی می توانید عکس بازیگران ایرانی بی حجاب از قبیل همین بازیگر مورد بررسی ما در مقاله از لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید.

رشته تحصیلی مهشید جوادی چیست؟

یکی از سوال هایی که درباره این دختر جوان بسیار پرسیده می شود، رشته تحصیلی او می باشد. مهشید جوادی در دوران دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد. این دختر جوان از تعدادی از مشاورین مدرسه خود شنیده بود، که با تحصیل در رشته ریاضی ورود به دانشگاه هنر ساده تر است. او که نمی توانست خواسته خود را که شرکت در هنرستان بود، با خانواده خود مطرح کند. مجبور به تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک شد. البته انتخاب رشته در دانشگاه نیز برای او باز هم ناخواسته بود. چرا که او با رتبه ای که داشت و در عین حال به دنبال حضور در ارومیه بود، تنها توانست رشته ریاضی کاربردی را انتخاب کند. این دختر جوان 4 سال از زندگی خود را برای رشته ای صرف کرد، که هیچ گونه علاقه ای به آن نداشت.

حضور در دانشگاه مهشید را به دنیای جدیدی وارد کرد. چرا که حال شرایط برای پرداختن به علاقه حقیقی او بسیار مناسب تر بود. این دختر جوان و زیبای ایرانی، با ورود به دانشگاه ارومیه با گروه های تئاتر آشنا شده و تلاش کرد، تا بتواند عضوی از ان ها شود. مهشید در ابتدا با سختی های بسیاری رو به رو بود. از طرفی خانواده او از علاقه اش بی خبر بودند و از سمتی دیگر دروس دانشگاه او را از پرداختن به حرفه مورد علاقه اش دور کرده بود.

این دختر جوان توانست در 4 سال لیسانس خود با گروه های مختلف نمایش و تئاتر موجود در ارومیه آشنا شود و به ایفای نقش در چندین تئاتر بپردازد. زمانی که او از سمت استاد ها و تماشاگر های خود مورد حمایت و تشویق واقع شد. جرئت آن را پیدا کرد، تا این مسئله را با خانواده خود در میان بگذارد. البته خانواده او در ابتدا مخالفت شدیدی با خواسته دخترشان داشتند. اما زمانی که از متوجه میزان و شدت علاقه مهشید به حرفه هنر پیشگی شدند، از او حمایت کردند.

مهشید جوادی در بچه مهندس

شروع حرفه بازیگری برای مهشید جوادی

مهشید جوادی بعد از اتمام دوره لیسانس خود از دانشگاه ارومیه تصمیم گرفت تا به صورت حرفه ای به عنوان بازیگر مشغول شود. او که تا آن زمان در تئاتر و نمایش های مختلف فعالیت کرده بود، در شهر خود تا حدی شناخته شده بود. به شکلی که استاد های موجود در شهر ارومیه با استعداد و توانایی های این دختر جوان آشنایی کامل داشتند. در سال 1396 هجری شمسی یکی از زیباترین و پر مخاطب ترین سریال های ایرانی در تلویزیون منتشر شد. این سریال جذاب ایرانی آنام نام داشت. در آن زمان دستیار های کاگردان در شهر ارومیه به دنبال بازیگری برای نقش آنام در دوره جوانی بودند. مهشید که شرایط را بسیار مناسب دید، تصمیم گرفت تا برای این فیلم تست دهد.

این دختر جوان و بازیگر محبوب، برای این نقش انتخاب شد. در این سریال به دنبال دختری توان مند و در عین حال روستایی بودند، که بر خلاف محدودیت های موجود در حال حرکت است. مهشید بار ها گفته است، که این نقش بسیار به خود او نزدیک است. چرا که او نیز یک دختر روستایی ترک و جنگجو می باشد. زمانی که مهشید برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شد، یکی از بهترین اتفاق های زندگی برای او رقم خورد. چرا که این سریال دارای بازیگر های بسیار خوبی بود، که باعث می شد، تا بازی او نیز بهتر دیده شود. در عین حال او بار ها در مصاحبه های خود گفته است، که از عوامل و بازیگران درس های بسیاری گرفته است.

سریال آنام که به کارگردانی جواد افشار ساخته شد، پلی بود، که مسیر این دختر جوان روستایی را به سوی موفقیت های بزرگ تر باز کرد. مهشید بعد از بازی در این سریال به شدت دیده شد و به او پیشنهاد های متفاوتی از سمت کارگردان های مختلف داده می شد. نقش این دختر بازیگر جوان در سریال آنام تقریبا اصلی بود. چرا که او در جوانی بازیگر نقش اول را بازی می کرد.

مهشید جوادی در بچه مهندس

مهشید جوادی یکی از بازیگر های محبوب در سریال بچه مهندس می باشد. این دختر جوان و با استعداد بازی درخشانی در این سریال از خود به نمایش گذاشت. به شکلی که در فصل بعد نیز از او دعوت شد. این بازیگر جوان در آن سریال به خوبی توانست هنر و توان مندی خود را به نمایش بگذارد. به صورتی که یکی از بازیگر های برتر این سریال شناخته شد. مهشید بار ها در مصاحبه های خود اعلام کرده است، که علاقه بسیاری به بازی در این سریال داشته است. چرا که بزرگان زیادی در این سریال و رو به رو او ایفای نقش کرده اند. این دختر جوان در آن سریال رو به رو ثریا قاسمی بازی کرد، که افتخار بزرگی برای او به حساب می آمد. مهشید در این سریال دانشجوی نابغه ایرانی بود، که با شخصیت اصلی ( جواد جوادی ) وارد رابطه عاطفی می شود.

جوادی در سریال بچه مهندس در فصل سوم وارد شد و شخصیتی کاملا تازه بود. او در رابطه عاطفی که با شخصیت اصلی داستان داشت، در یک مثلث عشقی قرار گرفت. این دختر جوان و معصوم در این سریال دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف بود و پدر او نیز ریاست دانشگاه امیر کبیر را در دست داشت. مهشید از ان جایی که خود نیز در رشته ریاضی تحصیل کرده است، از بازی در نقش یک مهندس نابغه احساس لذت کرده و تا حدی شرایط را برای خود قابل درک دید. این دختر جوان و خوش چهره ایرانی، در پروژه بزرگی که یکی از پروژه های نظامی و موشکی ایران بود، با شخصیت اصلی همراه شد. آن ها در این سریال مورد هدف بسیاری از تروریست ها و خراب کاران بودند.

کارگردان سریال بچه مهندس در فصل 4 نیز از مهشید دعوت کرد. از ان جایی که در فصل 4 این سریال، نقش جواد جوادی کمرنگ شده بود. مهشید بیش از پیش دیده شد. چرا که به این دختر جوان و نقش او بسیار پرداخته شد. مهشید در فصل چهارم در اغلب سکانس ها بازی کرده و بخش زیادی از زمان سریال را حضور داشت.

مهشید جوادی و روزبه حصاری

رابطه مهشید جوادی و روزبه حصاری

رابطه این دو بازیگر جوان به سریال بچه مهندس بر می گردد. روزبه حصاری که در فصل سوم این سریال جذاب و مهیج، نقش اول بود به مهشید جوادی علاقه مند می شود. البته این اتفاق زمانی رخ می دهد، که جواد از عشق دیرینه و کودکی خود دست می کشد. مهشید جوادی که برای بازی در سریال آنام به تهران آمد. در این شهر نیز ماندگار شد، تا زمان بازی در سریال بچه مهندس با روزبه حصاری آشنایی نداشت. این سریال باعث شد، تا این دو بازیگر جوان با یک دیگر آشنا شده و دوستی و رفاقت کاری زیبایی شکل بگیرد. البته هر دو آن ها بار ها گفته اند، که تمام ابعاد رابطه آن ها به کار مربوط می شود. اما حاشیه پردازان بسیاری برا جذب مخاطب از اخبار کذب بهره می گیرند.

مهشید جوادی در دوره ای که در فصل سوم بچه مهندس بازی می کرد، به دلیل اینکه نقش مقابل او در اغلب اوقات روزبه حصاری بود، رابطه کاری خوبی با او برقرار کرده است. به شکلی که زمانی که در فصل چهارم این سریال روزبه کنار گذاشته شد، مهشید احساس نا رضایتی کرد. اما بهتر است توجه داشته باشید، که رابطه خاصی میان این دو بازیگر جوان نمی باشد. در نتیجه در هر سایت و یا خبری که به رابطه میان آن ها تاکید کرده بود، توجه نکنید. چرا که نشان دهنده کذب بودن و دروغ بودن آن می باشد.

مهشید جوادی و همسرش

یکی از اخبار نادرست و کذبی که درباره مهشید جوادی بسیار شایع است، خبر ازدواج این بازیگر جوان است. این دختر جوان بار ها در صفحه شخصی خود از کذب بودن این خبر پرده برداشته است. اما هم چنان بحث های بسیاری درباره روابط عاطفی او در جریان است. این بازیگر جوان و دختر خوش چهره ایرانی، تا به حال هیچ گونه رابطه رسمی و قانونی نداشته است. بر اساس اطلاعات موجود مهشید تا به الان هیچ گونه رابطه عاطفی جدی نیز نداشته است. البته در مصاحبه هایی که با خانواده این دختر جوان صورت گرفته است، آن ها تمایل بسیاری به ازدواج او دارند. اما خود جوادی از این شرایط راضی است و قصد ندارد، که ازدواج کند.

مهشید در آخرین مصاحبه خود گفته بود، که علاقه ای به ازدواج ندارد و او را از مسیر حرفه ای و کارش دور خواهد کرد. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی در حال حاضر کار و حرفه بازیگری را به همه چیز ترجیح می دهد. جوادی در روز هی اخیر با مردی دیده شده است و این اتفاق خبر ها و جنجال های بسیاری را برای او ایجاد کرد. به شکلی که باعث شد، تا فضای مجازی از این مورد پر شود. البته او این دیدار را یک قرار حرفه ای و کاری دانسته است و هیچ گونه بعد احساسی برای آن قائل نشده است. این دختر جوان و خوش چهره، در صفحه و پیج اینستاگرام خود این عکس را کاملا دست کاری شده دانسته است و هر گونه خبر دیگری را کذب و دروغ معرفی کرده است.

مهشید در حال حاضر تنها بیست و شش سال دارد و فرصت های زیادی برای ازدواج او می باشد. در نتیجه از این نظر نگران نیست و به دنبال ازدواج در دورانی است، که با آرامش خیال و درک بالا وارد یک رابطه جدی و درست شود. او خود را در وضعیت فعلی مناسب برای تشکیل زندگی مشترک نمی داند. چرا که مسئولیت های ازدواج از نگاه او بسیار سنگین است.

مهشید جوادی و همسرش

جوادی در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

مهشید جوادی تا به حال در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرده است. او که تنها 4 سال است، که به صورت جدی به عرصه بازیگری پا گذاشته است، مسیر طولانی را برای خود متصور است. این دختر جوان تا قبل از مهاجرت به تهران و در دوره ای که در ارومیه ساکن بود، در فیلم های محلی بسیاری نیز بازی کرده است. البته تمام این فیلم های محلی به زبان ترکی بوده و در شبکه مخصوص آن دیار نیز پخش شده است. در نتیجه مردم ارومیه با مهشید جوادی و کار های او آشنایی بیش تر و کامل تری دارند. اما این بازیگر جوان برای مردم کل ایران کمی ناشناخته تر است. البته اگر کسی مشتاق به دنبال کردن سریال های تلویزیونی باشد، حتما یا این بازیگر محبوب آشنایی دارد.

سریال هایی که جوادی در آن ها ایفای نقش کرده است :

  • سریال حورمت که در سال 1393 هجری شمسی ساخته شد و یک سریال محلی ترک زبان می باشد.
  • سریال دریا سال که در سال 1395 هجری شمسی در شبکه آذربایجان پخش شد و با استقبال بسیاری از سمت مخاطبان ترک زبان همراه بود. این سریال با این که با بودجه کمی تولید شد، اما درخشش بسیاری داشت.
  • سریال جذاب عمودی ها که در سال 1396 هجری شمسی در شبکه سه سیما منتشر شد. این سریال درباره یک ساختمان مسکونی است، که روابط میان همسایه ها را به تصویر می کشد. این سریال تا حدی ژانر طنز داشته و با توجه مخاطبان همراه بود.
  • سریال آنام در سال 1396 هجری شمسی از شبکه سه سیما منتشر شد و بعد از آن نیز بار ها در شبکه ای فیلم نشان داده شد.
  • سریال راه و بیراه در سال 1397 هجری شمسی منتشر شده و یک سریال نوروزی بود. این سریال جذاب بسیار پر طرفدار بود.
  • سریال بچه مهندس فصل سوم که در سال 1398 هجری شمسی در شبکه دو سیما به نمایش گذاشته شد. این سریال یکی از نقاط عطف بازیگری مهشید بود.
  • سریال بچه مهندس فصل چهارم که در سال 1399 هجری شمسی منتشر شد.
شروع حرفه بازیگری برای مهشید جوادی

فعالیت های دیگر این بازیگر با استعداد چیست؟

مهشید جوادی تا به حال در زمینه های هنری بسیاری فعالیت داشته است. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی در رشته های دیگری نظیر نقاشی و گویندگی نیز فعال بوده است. او تا به حال در کار های مختلفی شرکت کرده است و به زبان محلی نیز پادکست های بسیاری تولید کرده است. مهشید از ان جایی که در رشته نقاشی بسیار ماهر است، در سال ممکن است تابلو های خود را در نمایشگاه به فروش بگذارد. این دختر جوان و خلاق، خود را به حرفه بازیگری محدود نکرده است و به دنبال تجربه های جدید است. به صورتی که او در بخش های مختلف هنر فعالیت داشته است. مهشید تا به حال به هر رشته ای که به آن علاقه داشته است، پرداخته است.

به صورتی که می توان او را در زمینه های مختلف هنر بسیار توان مند دانست. این دختر جوان از همان کودکی در کنار بازیگری بسیار شیفته گویندگی بود. به همین خاطر تصمیم گرفت، تا در این حرفه نیز قدم بگذارد. از طرفی به دلیل داشتن صدایی رسا و زیبا، در این حرفه نیز می تواند رشد کند. این دختر جوان از حرفه مجری گری نیز بدش نمی اید. این اتفاق به شکلی است، که به احتمال زیاد مهشید در این زمینه نیز اقدام هایی داشته باشد. او گفته است، که شجاعت قرار دادن خود در موقعیت های مختلف را دارد و از ورود به حوزه های مختلف نمی ترسد. این دختر جوان در این روز ها به سمت ساز و نواختن نیز علاقه نشان داده است.

سوالات متداول

  1. مهشید جوادی متولد چه سالی است؟

    مهشید جوادی متولد سال 1374 هجری شمسی است.

  2. مهشید جوادی اصالتا اهل کدام شهر است؟

    مهشید جوادی اصالتی ترک داشته و اهل ارومیه است.

  3. مهشید جوادی در چه سالی در سریال آنام بازی کرد؟

    مهشید جوادی در سال 1396 هجری شمسی در سریال آنام ایفای نقش کرد.

  4. مهشید جوادی در چه فصل هایی از سریال بچه مهندس حضور داشت؟

    مهشید جوادی در فصل 3 و 4 سریال بچه مهندس حضور داشته و ایفای نقش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید