بیوگرافی نسیم مقصود لو خواهر امیر تتلو به همراه عکس

امیر تتلو خواننده سبک رپ و آراندبی که این روز ها همه اسم او را شنیده اند و از همه حواشی و جنجال های او با خبر هستند دو خواهر دارد که نام یکی از آن ها نسیم مقصود لو است که قصد داریم در این مقاله در باره او صحبت کنیم، نسیم که خواهر سلطان حاشیه و جنجال است ارزش این را دارد تا ببینیم او چه کار می کند و چه مسیری را در زندگی خود طی کرده است. آیا او هم مانند برادرش است؟ آیا او کار های برادرش را تایید می کند؟ در این نوشته به این سوالات می پردازیم.

نسیم مقصود لو خواهر امیر تتلو

نسیم مقصود لو خواهر امیر تتلو

نسیم همراه یک برادر و یک خواهر در مرکز شهر تهران به دنیا آمد و در خانواده ای ضعیف از نظر مالی متولد شده بود، پدر نسیم خیاط بود و مادرش نظافتچی، البته در بعضی مولودی های زنانه نیز می خواند زیارا واقعا صدای خوبی داشت که امیر تتلو برادر نسیم هم آن را به ارث برده بود. نسیم بر خلاف برادرش که به درس خود ادامه نداد به تحصیلات خودش ادامه داد.

امیر تتلو به دبیرستان رفت و به رشته ریاضی فیزیک و موفق شد تا دیپلم خود را بگیرد اما به درس خود ادامه نداد زیرا او به خاطر وضعیت مالی خانواده مجبور به کار کردن بود و از دوران نوجوانی کار های مختلفی را مثل بنایی، نجاری، و شاگردی در مغازه ها را انجام می داد و وقتی کار موسیقی خود را نیز شروع کرده بود دیگر به درس علاقه ای نداشت البته وقت آن را هم نداشت،

اما خواهرش نسیم به تحصیلات خود ادامه داد و به دانشگاه رفت و در رشته تربیت بدنی تحصیل کرد، نسیم هم در دورانی که دانشجو بود به سراغ کار رفت و در فروشگاه کار می کرد تا خرج خود را در آورد اما وقتی درسش تمام شد تصمیم گرفت تا مربی ورزش شود و یک باشگاه برای خودش تاسیس کند. این فکر هم که در سر او افتاد داستان خودش را داشت.

زمانی که در دانشگاه درس می خواند یکی از استادانش یک باشگاه ورزشی داشت و خود نسیم هم چند باری به آن باشگاه رفته بود و تمرین کرده بود و از آن جا خوشش آمده بود. زمانی که تحصیلات خود را در دانشگاه تمام کرد مدتی به دنبال کار می گشت و می خواست یک کار درست و حسابی را برای خود دست و پا کند، او به باشگاه استادش رفت و بعد از مدتی در آن جا مربی شد و به این کار هم خیلی علاقه داشت.

این کار متناسب با رشته اش بود و به آن علاقه هم داشت و دیگر بهتر از این نمی شد، برای همین خیلی زود در آن پیشرفت کرد و تبدیل به یک مربی خیلی خوب شد. اما رویا های نسیم فراتر از این حرفا بود او می خواست برای خود یک باشگاه داشته باشد، او که برای زندگی به شمال کشور و شهر رشت رفته بود در آن جا تصمیم به باز کردن یک باشگاه ورزشی گرفت.

خواهر امیر تتلو کیست

نسیم مقصود لو تبدیل به یک مربی حرفه ای ورزش شده بود زیرا از زمان دانشجویی به باشگاه می رفت و آموزش می دید. حال او تصمیم گرفته بود تا برای خود یک باشگاه ورزشی تاسیس کند و یک مربی ورزش شود و این کار را انجام داد، باشگاه او تاسیس شد و او این کار را با یک سرمایه اولیه و وام توانست راه بیندازد البته به ریسکش می ارزید و از باشگاه او استقبال خیلی خوبی شد مخصوصا وقتی خبر ها پیچید که او خواهر امیر تتلو است.

البته او اظهار داشته بود که کارش هیچ ربطی به برادرش ندارد و خودش تمام مشتریانش و شاگردانش را جمع کرده و مهارت در کارش او را بالا کشیده، مدتی همینطور پیش رفت تا این که امیر تتلو برادر نسیم بسیار حاشیه ساز شده بود و این باعث شده بود که او نیز و البته کل خانواده کمی بیشتر در دسترس دید باشند و زیر ذره بین قرار بگیرند.

برادرش تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت که در انتخابات ریاست جمهوری در کنار نامزد انتخاباتی اصول گرایان ابراهیم رئیسی قرار گرفته بود بسیار حاشیه ساز شده بود و البته به خاطر خواندن آهنگی که بر روی یک ناب جنگی ارتش انجام داده بود که متن آن شعر نیز بسیار مردم را عصبانی کرده بود. تتلو به زندان وزارت اطلاعات افتاد و پس از آزادی به ترکیه رفت و فعالیت های خود را در آن جا ادامه داد.

تتلو با اظهار نظر های جنجالی خودش همه نگاه ها را به سمت خود کشاند از مورد نداشتن روابط جنسی کودکان بگیر تا طرفداری از حجاب اجباری در ایران و البته خبری مبنی بر تجاوز به یک دختر 15 ساله نیز بسیار حول و حوش امیر تتلو سر و صدا کرد، ماجرا از آهنگ جدید امیر به نام حرمسرا شروع شده بود که برای ویدیوی آهنگش از دختران نوجوان دعوت کرده بود که در آن بازی کنند و عده ای هم این کار را انجام دادند.

در همین حال و احوال بود که خبر تجاوز و رابطه داشتن تتلو با یکی از آن ها فضای مجازی را پر کرد و به بسته شدن پیج امیر تتلو برای بار دوم انجامید البته تتلو نسبت به آن واکنش نشان داد و منکر این قضیه شد و گفت به هیچ عنوان آزاری در کار نبوده است. دقیقا در همین بین بود که توجهات به سمت خانواده امیر تتلو که در ایران بودند رفت و فالوور ها در فضای مجازی خواستار جواب برای اعمال و رفتار امیر تتلو از خانواده اش شدند.

این توجهات باعث شد تا خیلی ها به غیر از امیر تتلو که حال همه او را می شناختند، خانواده او را نیز بشناسند و این کنجکاوی در بین مردم به وجود آمد تا خانواده این سلطان حاشیه را جست و جو کنند و اطلاعات بیشتری از آن ها بدست آورند. بیوگرافی نسیم مقصود لو هم جزو این جست و جوی مخاطبان بود. آن ها می خواستند بدانند که آیا خواهران او هم مانند امیر تتلو هستند و در حاشیه صاحب یبک هستند یا خیر.

حواشی نسیم مقصود لو

حواشی نسیم مقصود لو

نسیم بعد از مدتی که کاملا ساکت بود و این فقط برادرش بود که در حواشی جولان می داد او هم به دنیای حاشیه وارد شد البته نه مثل برادرش مستقیم بلکه به طور غیر مستقیم حواشی دامنش را گرفت که البته این که خواهر امیر تتلو هم بود در این ماجرا بی تاثیر نبود. نسیم که او هم صدای خوبی داشت و این موضوع را تمام اطرافیانش هم به او گفته بودند تصمیم گرفت تا مانند برادرش خوانندگی را امتحان کند.

نسیم شروع به خوانندگی کرد ابتدا برای خود می خواند اما در ادامه وقتی دید تمرین هایش جواب داده است تصمیم گرفت تا کار بیرون بدهد. دوستانش به او پیشنهاد دادند تا از برادرش کمک بگیرد و راهنمایی بخواهد اما او می خواست که بدون کمک او راه خوانندگی خود را طی کند و به خاطر برادرش معروف نشود.

نسیم مقصود لو کار خود را شروع کرد و چندین آهنگ بیرون داد، او دقیقا مانند برادرش در ابتدا مجوز این کار را نداشت و خواننده زیرزمینی محسوب می شد اما وقتی آهنگ هایش بیرون آمد واقعا با استقبال زیادی همراه شد مخصوصا در حال حاضر که خواننده های زن در موسیقی ایران بسیار کم هستند و تمام خواننده های خوب و خوش صدای خانم بازنشسته شدند موسیقی ایرانی کاملا آماده دریافت خواننده های خانم با کیفیت و جوان است.

عکس خواهر امیر تتلو

نسیم مقصود لو در این جا بود که عکسش همه جا پخش شد و در فضای مجازی سر و صدا کرد خیلی ها که طرفدار پر و پا قرص تتلو نبودند خواهر او را نمی شناختند اما بعد از پخش کلیپ او در فضای مجازی که با صدایی بسیار زیبا آهنگ می خواند دیگر اوهم یک چهره شناخته شده بود. بعضی ها او را با گوگوش مقایسه کردند و گفتند که نسیم می تواند جای این خواننده یزرگ را بگیرد زیرا از نظر سبک و نوع خواندن مانند گوگوش بود و صدایش هم ضخیم و بم دار بود و مناسب خوانندگی. یم توانید اطلاعات بیشتر را در اینستاگرام نسیم مقصودلو دنبال کنید.

دستگیری خواهر امیر تتلو

همانطور که اشاره شد شاید جنجال و حاشیه در خون مقصود لو ها وجود دارد و هیچ جوره از آن ها جداشدنی نیست. نسیم که خیلی وقت بود از وضعیت زنان در ایران ناراضی بود و اعتقاد داشت که حق و آزادی زنان در این کشور پایمال می شود بالاخره این اعتقاد خود را به زبان آورد و در یکی از آهنگ هایش بیان کرد.

نسیم مقصود لو یک آهنگ اعتراضی سیاسی خواند و در آن از وضع بد جامعه سخن گفت، نسیم توانسته بود از زیر مجوز در برود و کار های خود را منتشر کند و به گوش همگان برساند اما دیگر این دفه فرق می کرد، بعد از خواندن این آهنگ نسیم دستگیر شد و به زندان رفت، او اذعان داشته بود که خوشحال است که در ایران حضور دارد و به خارج از کشور نرفته است و حرفش را همین جا می زند.

امیر تتلو به زندانی شدن خواهرش واکنش نشان داد و گفت که پی گیر حال او است و بسیار نگران است زیرا متوجه شده که او مریض است اما او را به بیمارستان منتقل نمی کنند.

دستگیری خواهر امیر تتلو

نسیم مقصود لو اینستاگرام

نسیم مقصود لو که در ویکی پدیا به عنوان خواهر تتلو معرفی شده است. او نیز همانند برادرش تتلو فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی دارد. نسیم که از معروفیت برادرش امیر تتلو بهره برده به همین خاطر در حال حاضر حدود ۱۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد که نوعی منبع درآمد برای او شده است. او همواره استوری ها و تصاویری از فعالیت‌های خود در باشگاه شخصی اش به اشتراک می گذارد. پس از این که وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شد توانست طرفداران بیشتری برای خود جذب کند. چرا که خبر خواننده شدن خواهر امیر تتلو مثل بمب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خصوصا در اینستاگرام پخش و جنجال تازه ای در فضای مجازی به وجود آورد. طوری که خبر خوانندگی خواهر تتلو در تمام صفحات اینستاگرام دست به دست چرخید. با انتشار کلیپ نسیم تعداد دفعاتی که عبارت نسیم مقصود لو آپارات را در سایت های مختلف سرچ می کردند زیاد شد و افراد زیادی کنجکاو به دیدن کلیپ خواهر امیر تتلو شدند.

نسیم در اولین تجربه خوانندگی خود یک آهنگ را به صورت لایو اجرا کرد و با وجود این که زیاد مورد توجه طرفداران و دنبال کنندگان در فضای مجازی قرار نگرفت اما منجر شد تا تعداد دنبال کننده های نسیم به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. و می توان گفت تا حدودی این اتفاق به نفع نسیم شد و او این گونه توانست در مدت کوتاهی به شهرت نسبتاً زیادی در پیدا کند. نسیم مقصود لو آهنگ خود را علاوه بر اینستا در یوتیوب نیست به اشتراک گذاشت و مورد بازدید زیادی هم قرار گرفت.

نسیم از وضعیت زنان در ایران ناراضی بود و اعتقاد داشت که حق و آزادی زنان این کشور پایمال شده است. او این اعتقادش را دریک آهنگ اعتراضی سیاسی خواند و در آن از وضع بد جامعه سخن گفت و آن را منتشر کرد همین امر سبب شد. او توسط مقامات قضایی در یک مجلس عروسی که در آن مشغول خوانندگی بود دستگیر شد. این اتفاق همانند یک خبر در کل فضای اینستاگرام منتشر شد. با انتشار این خبر امیر تتلو برادر نسیم در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: ( حالا ما گفتیم و خندیدیم، استقبال کردیم از این که خواهر مارو گرفتین! ولی می دونید که اگه یه مو از سرش کم بشه یا خدایی نکرده کرونا مرونا بگیره چی میشه! گفته باشم ولی خوب من به قانون و کار ما احترام میزارم! حتی اگر خواهر یا مادر خودم اشتباه کرده باشد… خودم باشم تذکر میدم اما تذکر دادیم تا تذکر! اون جوری که من به خواهر، مادر و رفیقای خودم تذکر میدم شما حق ندارید تذکر بدید! شما باید احترام را رعایت کنید، چرا؟ چون خودم به خواهر و مادر همه احترام گذاشتم) چنین صحبت‌هایی از جانب او موجب شد تا طرفداران او در اینستاگرام کمپین هایی نیز در ارتباط با آزادی نسیم مقصود لو تشکیل شود که همگی آزادی او را مطالبه می کردند.

نسیم با پیگیری‌هایی که صورت گرفت آزاد شد او در حال حاضر کلیپ از خوانندگی خود در اینستاگرام منتشرنمی‌کند و حتی برخی از عکس های قبلی خود را نیز از این صفحات پاک کرده است. و تصویر جدیدی از عکس نسیم مقصود لو منتشر نشده است. و اگر کسی هم دیده شود مربوط به فعالیت‌های او قبل از دستگیری اش می باشد. در حال حاضر او بیشتر به تبلیغ املاک در صفحه شخصی خود می پردازد و با توجه به تعداد فالوورهایی که دارد با این تبلیغات برای خود کسب درآمد می‌کند گاهی اوقات هم از تمرینات خود در باشگاه کلیپی منتشر می کند. برای آشنایی بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام نسیم مقصود لو مراجعه کنید.

نسیم مقصود لو آهنگ انگشتر

یکی از تک آهنگ هایی که توسط نسیم اجرا شده است تک آهنگ انگشتر می باشد این تک آهنگ که سه دقیقه ای می باشد توسط حسین غمگین تنظیم شده است. این تک آهنگ زیبا با استقبال خوبی از سوی هواداران نسیم مواجه شد که به خوبی نمایانگر هنر و استعداد او در زمینه خوانندگی می باشد. برای دانلود این آهنگ فقط کافی است عبارت نسیم مقصود لو آهنگ انگشتر را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کرده و آن را دانلود و ذخیره کنید.

آهنگ نسیم مقصود لو

آهنگ نسیم مقصود لو

نسیم مقصود لو خواهر امیر تتلو نیز با توجه به زمینه خانوادگی و علاقه‌ای که به خوانندگی دارد. حدود دو سال است فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده است. البته با توجه به محدودیت هایی که در ایران در این زمینه وجود دارد به صورت زیرزمینی فعالیت می کند و گاهی در محافل و مجالس خصوصی آواز می خواند. او که از همان دوران کودکی با فضای خوانندگی و موسیقی آشنا بود در طول زمان همین مسئله موجب علاقه و اشتیاق بیشتر برای شروع فعالیت خوانندگی شد.

در رابطه با فعالیت های هنری و تعداد دقیق آهنگ هایی که نسیم اجرا کرده اطلاعات دقیقی نیست و بیشتر به صورت غیرعلنی و فقط در مجالس خصوصی خوانندگی کرده است اما از این خواننده زن زیرزمینی ایران تاکنون کلیپ های مختلفی از اجراهایش منتشر کرده از جمله می توان آهنگ های شبیهت میشم، عطر فیک، سردرد، انگشتر و بغلم‌کن اشاره کرد. نسیم که فعالیت خود را به صورت زیرزمینی انجام می داد. به مرور با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبه رو شد و همین استقبال زیاد نوعی کسب مجوز برای او محسوب می شد.

با توجه به این که در کشور ایران خواننده زن انگشت شمارند وقت یک خواننده خوب و خوش صدا امسال نسیم وارد این عرصه می شود از آن به خوبی استقبال می شود. بارها شنیده می شود که افراد زیادی نسیم را به خاطر صدای بم و کلفتی که دارد با گوگوش مقایسه می‌کنند و معتقدند که می‌تواند جای گوگوش را هم بگیرد. البته ناگفته نماند که با اظهار نظری که امیر تتلو در لایو خود در رابطه با خوانندگی خواهرش بیان کرده بود نیز در جذب افراد و مطرح شدن نسیم بسیار تاثیرگذار بود.

نسیم و نغمه مقصود لو

نسیم و نغمه مقصود لو هر دو خواهران امیر تتلو هستند. تتلو چندین مرتبه عکس‌هایی به همراه خواهرانش نسیم و نغمه را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. نسیم خواهر بزرگتر امیر که تا حدودی جا پای تتلو گذاشته شده است ابتدا با احداث باشگاه بدنسازی در زمینه بدنسازی فعالیت می‌کرد. اما کمی بعد به سراغ علاقه کودکی خود یعنی خوانندگی رفت و چند آهنگ نیز از خود در اینستاگرام منتشر کرد. اما خیلی زود این فعالیت‌های او توسط مقامات قضایی متوقف شد. نعمه دیگرخواهر تتلو نیز یک هنرمند است و در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کند. او نسبت به خواهر و برادر خود کم حاشیه تر است و با وجود علاقه به موسیقی دارد. به صورت حرفه‌ای به موسیقی نپرداخته است.

سن نسیم مقصود لو

در رابطه با زندگی شخصی و اطلاعات خصوصی نسیم اطلاعات زیادی موجود نمی باشد. این که چند سال سن دارد و متولد چه سالی است در هیچ جا صحبتی نشده اما آن چه که مشخص است این می باشد که او فرزند ارشد خانواده و از خواهر و برادر خود بزرگتر است.

سن نسیم مقصود لو

باشگاه نسیم مقصود لو کجاست؟

نسیم مقصود لو در دانشگاه و تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است. فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و همچنین کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران می باشد. او در دوران تحصیل به باشگاه مربی خود رفت و آمد می کرد و همین موجب شد تا در باشگاه مربی اش به عنوان مربی فعالیت کند و در آن جا مشغول به کار شود.
نسیم بعد از فارغ التحصیل شدند و کسب مجوز باشگاه بدنسازی خود را احداث کرد و در آن جا به آموزش انواع روش های بدنسازی به متقاضیان می پردازد. نسیم با توجه به حواشی برادرش در بین طرفداران تتلو نیز طرفداران زیادی پیدا کرده بود و با توجه به این محبوبیت خیلی زود باشگاه او با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد. خصوصاً بانوان تتلیتی زیادی برای انجام تمرینات ورزشی خود به باشگاه مراجعه میکردند. نسیم در شهر رشت زندگی می کند و باشگاه خود را در محل زندگی خودش احداث کرده است.

نغمه مقصود لو کیست؟

خواهر دیگر امیر تتلو نعمه مقصود لو می‌باشد. که در واقع او خواهر کوچکتر امیر است. نغمه هم همانند سایر اعضای خانواده نیز استعداد خوبی در زمینه هنر دارد. او فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی می باشد و آن قدر در این زمینه توانمند است که موفق به کسب تندیس غزال طلایی در بخش هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در رشته ویدیو آرت کسب کند.
علاوه بر این با اشتراک گذاری عکس های فوق حرفه ای و زیبا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نشان دهنده این واقعیت است که او یک عکاس حرفه ای نیز می باشد. نغمه متاهل است و صاحب یک فرزند پسر به نام پارسا می باشد که هوش و استعداد پارسا نیز به خانواده مادری اش رفته است پسری بسیار با استعداد است. نغمه نسبت به خواهر و برادر خود خیلی کم حاشیه تر بوده و کمتر در فضای مجازی اسم از او شنیده می شود. که البته شاید دلیل آن هم تاهل او باشد.

سوالات متداول

  1. نسیم مقصود لو در چه رشته ای تحصیل کرد و مدرکش چیست ؟

    نسیم در دانشگاه تربیت بدنی خواند و تا مقطع لیسانس درس خود را ادامه داد.

  2. چرا نسیم دستگیر شد و به زندان افتاد ؟

    نسیم آهنگی اعتراضی سیاسی درباره وضع زنان در ایران خواند که این موضوع باعث دستگیری اش شد.

  3. نسیم در کجا زندگی می کند و شغلش چیست ؟

    نسیم در شهر رشت در شمال ایران زندگی می کند و مربی بدن ساز است و باشگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید