معنی کراش چیست؟ در جواب روت کراش دارم چی بگیم؟

این روز ها حتماً در فضای مجازی با واژه هایی رو به رو شده اید که معنا و مفهوم آن ها شاید کمی سخت به نظر برسد و یا این که اگر هم آسان باشد ولی ممکن است از محل به کار گیری آن در جمله تعجب کرده باشید. در دنیای مجازی و الخصوص اینستاگرام و تلگرام بسیاری از واژگان هستند که از معنای واقعی و حقیقی خود خارج شده و به معنای دیگری به کار می رود. یکی از واژگان، واژه کراش می باشد. معنی کراش در ابتدا به شدت عشق و عاشقی و علاقه مندی فراوان به کسی ختم می شد ولی امروزه کراش در بین کاربران و سلبریتی های اینستاگرام به معنای هر نوع عشق و عاشقی می باشد. در این مقاله می خواهیم بیشتر با این واژه آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

معنی کراش چیست؟

معنی کراش چیست؟

کراش یکی از واژه هایی است که در فضای مجازی خصوصاً در قسمت هایی که صحبت از عشق و عاشقی می شود استفاده می شود. در اصل کراش به عشق های خاص گفته می شود ولی این روز ها معنای کراش در فضای مجازی به هر نوع عشق و عاشقی گفته می شود. در واقع معنی کراش عشقی است که به شدید ترین عاشقی ها گفته می شود ولی معنای آن امروزه جهش یافته و موارد بیشتری را شامل می شود. مثلاً ممکن است دیده باشید که در فضای مجازی بعضی از کابران می گویند که من روی فلان شخص کراش دارم. این به این معنی است که من فلان شخص را به شدت دوست دارم و به شدت عاشق او هستم.

معنی کراش مجازی چیست؟

معنی کراش مجازی چیست؟

در فضای مجازی اگر دقت داشته باشید در سایت هایی که مخصوص عشق و عاشقی است و یا در پیج های عشق و عاشقی اینستاگرام واژه کراش فراوان بین کاربران منتقل می شود. همان طور که گفته شد کراش به معنای هر نوع عشق و عاشقی می باشد که البته این معنای مجازی آن است که همه عاشقی ها را شامل می شود و در اصل تنها به نوع خاصی از عشق و عاشقی باید ختم شود. در پیج های عشق و عاشقی گاهی اوقات باید دیده باشید که بین کاربران عبارت « من روی فلانی کراش دارم » نقل می شود. در واقع معنی کراش دارم روت یعنی من عاشق تو هستم و به شدت به تو علاقه دارم.

معنی رل و کراش

معنی رل و کراش

مطمئناً شما هم از دسته کسانی هستید که در فضای مجازی و خصوصاً در چت های میان کاربران با واژه رل و رل‌ زدن روبرو شده اید و برایتان سوال پیش آمده است که معنای این واژه ها چیست که این قدر زیاد میان کاربران رد و بدل می‌شود. واژه رل rel در واقع از Relationship می آید و این واژه در انگلیسی به معنای دوستی و رابطه می باشد و وقتی بین کاربران این واژه رد و بدل می شود معنای هر دوستی و هر رابطه ای را به خود می گیرد. مثلاً وقتی که یک دختر و پسر باهم دوست می شوند دیگران در رابطه با آن ها می گویند آن ها با هم رل هستند. یا مثلاً یک دختر می گوید که من با رلم قرار دارم که معنی آن این است که من با کسی که با او رابطه دوستی برقرار کرده ام قرار دارم. کراش نیز یکی از واژگانی است که به شدت در چت های فضای مجازی در میان دختر و پسر ها رد و بدل می شود. این واژه به معنای عشق و عاشقی است و وقتی کسی می گوید من روی فلان شخص کراش دارم یعنی فوق العاده عاشق آن نفر هستم. اگر بخواهیم به ترتیب این واژه ها را در کنار هم قرار دهیم اول باید واژه رل زدن را بیان کنیم که ارتباط میان عاشق ها تازه می خواهد شروع شود و وقتی که گذشت پس از مدتی واژه رل به کراش تبدیل می شود که پس از این که رل زدن و ارتباط برقرار کردن روی همدیگر کراش دارند یعنی عاشق هم هستند. درمان کراش یکی از ره هایی می تواند باشد که برای کسانی که به شدت در کراش به یک نفر غرق شده اند باید صورت گیرد که البته درمان آن کار هر کسی نیست.

سلبریتی کراش چیست؟

سلبریتی کراش چیست؟

در ادامه بررسی معنی کراش باید بدانید طبق بررسی انجام شده روی معنی سلبریتی، سلبریتی به افرادی گفته می شود که از سر شناسان جامعه به حساب می آیند و از نظر مالی تأمین هستند و شامل بازیگران و خواننده ها و اشخاص مشهور دیگر می شود. کراش هم همانطور که گفته شد معنای عشق و عاشقی می دهد. در واقع اگر این دو واژه را با هم ترکیب کنیم معنای عشق و عاشقی های اشخاص مشهور را می دهد. در حقیقت افراد سلبریتی در درجه اول یک انسان هستند و میان آن ها هم روابط عشق و عاشقی وجود دارد. حالا این دو نفر می توانند هر دو سلبریتی باشند و یا یکی باشد و دیگری نباشد. به هر حال کراش داشتن میان سلبریتی ها هم تا کنون به وفور وجود داشته است.

گرل کراش یعنی چه؟

گرل کراش یعنی چه؟

این روز ها همه می دانند معنای گرل چیست. گرل به معنای دختر می باشد. کراش هم که معنایش مشخص است که عشق و عاشقی را شامل می شود. در واقع و در اصطلاح ابتدایی کراش به معنای عشق یک طرفه بوده است. گرل کراش girl crash به معنای دختری که کراش است یا دختری که عاشق یک نفر دیگر است معنا می دهد. در دنیای امروز بسیاری از دختران هستند که نسبت به برخی از پسران کراش دارند ولی این عشق ها به دلیل یک طرفه بودن هیچ وقت به ثمر نمی رسند. البته از قدیم تا کنون گرل کراش های زیادی بوده اند که عاشق یک طرفه نسبت به مرد ها بوده اند. خیلی از گرل کراش ها به عکس کراش داشتن با مرد ها بسیار علاقه مند هستند.

معنی کراش به فارسی

معنی کراش در لغت فارسی به معنای عشق و عاشقی های یک طرفه و پنهانی بوده است. با گذشت زمان و استفاده های پی در پی از این واژه معنای آن به تدریج گسترش یافته است و معنای امروز یعنی هر نوع عشق و عاشقی را می دهد که اعم از پنهانی و غیر پنهانی می باشد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در فضای مجازی و خصوصاً چت روم ها بوده اید به احتمال زیاد این واژه را در خیلی از چت ها شنیده اید. این واژه میان بسیاری از دختر پسر ها رد و بدل می شود و مثلاً اگر پسری بگوید که من با رلم قرار دارم یعنی من با کسی که با او رابطه برقرار کرده ام قرار دارم. یا مثلاً فلان مرد با فلان زن رل زده است یعنی آن مرد با آن زن به برقراری روابط دوستی پرداخته است.

معنی کراش در اینستا

معنی کراش در اینستا

در اینستاگرام پیج های متعددی در رابطه با عشق و عاشقی به وفور یافت می شود که در بسیاری از این پیج ها از عبارت هایی مانند کراش استفاده شده است. در اینستاگرام هم مانند جاهای دیگر از فضای مجازی معنی کراش به همان معنای عشق و عاشقی از هر نوعی می باشد و معنای مخصوصی در اینستاگرام ندارد. اگر شما هم یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرامی باشید به احتمال زیاد در کامنت ها و چت های اینستاگرامی و همچنین در لایو های عاشقانه با عبارت کراش مواجه شده اید و از قبل تا حدودی در این زمینه اطلاع دارید. برای برخی‌ها سوال پیش می آید که کراش چه معنایی دارد و حتی خجالت هم می کشند از کسی بپرسند که ما در این مقاله به معنای کراش پرداختیم و در اینستا نیز معنی کراش زدن همان عشق ورزیدن می باشد.

معنی کراش در لغت نامه

معنی کراش در لغت نامه

در لغت کراش به معنای عشق های خاص و پنهانی از نوع یک نفره می باشد و این به طوری است که هیچ کس از این عشق و عاشقی خبر ندارد. در لغت نامه ها دقیقاً به همین معنای عشق های یک طرفه و پنهانی استعمال شده است اما با گذشت زمان، رفته رفته معنای گسترده تری به خود گرفته است که همان طور که گفتیم به هر نوع عشق و عاشقی اطلاق می شود حال این عشق و عاشقی می خواهد پنهانی باشد و یا می خواهد آشکار باشد. می‌خواهد بین دختر و پسر باشد و یا می خواهد بین دو مرد یا دو زن باشد. به هر حال کراش امروزه معنای گسترده تری نسبت به معنای واقعی خود یافته است. در چت ها بعضی ها به مخاطب شان می گویند روت کراش دارم. جواب روت کراش دارم را بعضی ها بدون توجه از آن رد می شوند و محل نمی‌گذارند ولی برخی دیگر نیز ابراز علاقه متقابل انجام می دهند. برای برخی ها سوال پیش می‌آید که آیدی کراش چیست؟ در واقع یکسری آیدی ها در فضای مجازی هستند که مدیران آن آیدی ها اهل عشق بازی با دیگران هستند.

کراش به انگلیسی

کراش در لغت انگلیسی نیز به همان معنای عشق و عاشقی های پنهانی است که به مرور زمان در میان خارجی ها هم معنای گسترده به خود گرفته است که هر نوع عشق و عاشقی را شامل می شود.

سوالات متداول

  1. کراش در لغت به چه معناست؟

    به معنای عشق و عاشقی های پنهانی است.

  2. کراش در اصطلاح به چه معناست؟

    به مرور زمان معنای گسترده تری یافته و هر نوع عشق و عاشقی را شامل می شود.

  3. من روت کراش دارم یعنی چه؟

    یعنی من به تو علاقه و عشق دارم.

  4. گرل کراش چیست؟

    یعنی دختری که عاشق دیگری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید