هدی نیکو مدل کره ای ایرانی که در سریال های کره ای بازی کرده است

هدی نیکو یکی از مدل های اینستاگرام ایرانی می باشد، که در حال حاضر ساکن کشور کره جنوبی بوده و درباره این کشور ولاگ های بسیاری تولید می کند. این دختر جوان که قادر است، تا به دو زبان فارسی و کره ای صحبت کند، با مردم کره جنوبی ارتباط گرفته و از زندگی ان ها ویدیو های جالب و پر طرفداری تولید می کند. این دختر جوان بسیار کم سن و سال است، اما در کارنامه خود موفقیت های بسیاری دارد. هدی از نظر اندام و چهره تا حدی شبیه به مردم کره جنوبی است و شاید به همین خاطر به خوبی در میان ان ها خود را جا کرده است. این دختر جوان و خوش برخورد، در کشور کره جنوبی بسیار مشهور است و یکی از مدل های موفق در این کشور به حساب می آید. جذابیتی که هدی برای مخاطبانش دارد، زندگی در فرهنگی کاملا متفاوت است.

از طرفی در سال های اخیر تعداد بی شماری از دختران و پسران نوجوان ایرانی به افراد مدعی برای محبوب ترین بازیگر کره علاقه مند شده اند. همین امر شرایطی را ایجاد کرده است، که هدی در میان نوجوان های ایرانی بسیار محبوب شود. جایگاهی که هدی در آن قرار دارد، آرزوی بسیاری از دختران نوجوان ایرانی می باشد. چرا که او با گروه هایی در ارتباط است، که در ایران از شهرت بسیاری برخوردارند. میزان علاقه نوجوان ها به این مدل ایرانی – کره ای را می توان از فن پیج هایی که برای او تعبیه شده است، به راحتی درک کرد.

برای آشنایی با این دختر جوان ایرانی مقیم کره جنوبی، توصیه می شود تا این مقاله را با دقت دنبال کنید. اگر شما نیز در آروزی رسیدن به جایگاه هدی هستید، با ما همراه شوید. چرا که در این مقاله مسیر زندگی هدی و شرایطی که از طریق آن توانست در کره جنوبی به خوبی استعداد های خود را نشان دهد، بررسی شده است.

بیوگرافی هدی نیکو مدل کره ای

بیوگرافی هدی نیکو مدل کره ای

هدی نیکو دختر ایرانی و جوانی است، که در سال 1376 هجری شمسی متولد شد. این دختر جوان و زیبا چهره در شهر اهواز متولد شده است. این دختر جوان در یک خانواده کوچک زاده شد. هدی اولین فرزند خانواده خود می باشد و به عنوان دختر بزرگ خانواده همیشه مسئولیتی را بر روی دوش خود احساس می کرد. هدی نیز همانند بسیاری از دختران جوان ایرانی به دنبال فیلم ها و سریال های کره ای بود. این دختر جوان و زیبای ایرانی از همان ابتدای نوجوانی این خواسته را در ذهن خود پرورش داد. به شکلی که بعد از مدتی برای او تبدیل به هدف شد. هدی بر اساس گفته خانواده اش، گروه های موزیک و یا بازیگران کره ای را با جدیت دنبال می کرده است. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، در دبیرستان بود، که به دوستان خود از ایده مهاجرت سخن گفت.

در آن دوره و سن و سال صحبت درباره مهاجرت آن ها به کشور کره جنوبی میان دختران بسیار رواج داشت. به شکلی که تمام دوستان او نسبت به این حرف هدی به راحتی گذشته و پیگیر آن نشدند. اما این فکر در ذهن هدی دائما در حال تکرار بود و هدی برای ایده خود برنامه های مهم وجدی داشت. خانواده هدی از آن دسته والدینی بودند، که تا حد زیادی به فرزندان خود آرامش و امنیت خاطر از تصمیم های خود را هدیه می دادند. در این خانواده هر کدام از فرزندان که مایل بود، می توانست به راحتی ایده و خواسته های خود را بیان کند. همین شرایط باعث شد، تا هدی از علاقه خود به بی تی اس و گروه های کره جنوبی بگوید. والدین او در ابتدا تصور کردند، که این حرف برای مدتی دخترشان را درگیر خواهد کرد.

اما به مرور از علاقه بی حد و مرز هدی از مهاجرت به کره جنوبی مطلع شدند. والدین هدی تمام تلاش خود را برای آن که دخترشان به خواسته ها و اهدافش دست پیدا کند، را انجام دادند.

قد و وزن هدی نیکو

قد و وزن هدی نیکو

یکی از سوال های رایجی که درباره این دختر جوان ایرانی پرسیده می شود، قد و وزن او می باشد. در نظر داشته باشید، که این دختر جوان به صورن ژنتیک ایرانی است و در کشور ایران بزرگ شده و تحصیل کرده است. در نتیجه شباهت ظاهری او به مردم کشور کره جنوبی دلیلی برای وجود اجداد او و یا والدینش نمی باشد. این دختر جوان و خانواده اش به صورت اجدادی در شهر اهواز زندگی می کرده اند. به شکلی که سال های بسیاری است، که این خانواده در این شهر ساکن هستند. در نتیجه هیچ گونه ارتباطی به دیگر کشور ها و به خصوص کره جنوبی ندارد.

هدی نیکو با این که در شهر های جنوبی ایران زاده شده است، اما شباهتی به مردم ان دیار ندارد. به صورتی که پوست این دختر جوان اهوازی بسیار سفید بوده و مانند مردم کره جنوبی می باشد. هدی در قد و وزن نیز شباهت بسیاری به مردم کره جنوبی دارد. به صورتی که این دختر جوان در ایران در رده افرادی با قامت متوسط قرار می گیرد. اما در کشور کره جنوبی و در میان زنان آن ها، بسیار بلند قامت دیده می شود.

هدی برای ان که بتواند ظرافت خود را حفظ کند، همیشه وزن خود را کنترل کرده است و مانع از آن شده است، که وزنش افزایش پیدا کند. بسیاری از طرفدار های ایرانی او از لاغر اندامی اش شکایت می کنند. اما هدی تنها به خواسته های خود و اهدافش در زندگی توجه می کند. این دختر اهل اهواز، دارای قد 168 سانتی متر می باشد و وزن او نیز 54 کیلو گرم می باشد. این اندام بسیار متناسب بوده و زیبا می باشد. هدی همیشه بر روی وزن خود حساسیت داشته است و در تلاش برای حفظ آن بر روی عدد ثابتی بوده است. مدت زمان زیادی است، که وزن این دختر جوان و اندام او به این شکل بوده و دست خوش تغییر نشده است.

خانواده هدی نیکو

خانواده هدی نیکو

هدی نیکو در خانواده نسبتا کوچکی بزرگ شده است. این دختر جوان در زندگی خود یکی از برگ های برنده را والدینش دانسته است. نیکو ادعا می کند، که با والدین خود بسیار صمیمی بوده و از ارتباط با آن ها لذت می برد. والدین این دختر جوان از همان ابتدای دبیرستان متوجه علاقه شدید دخترشان به کره جنوبی شدند، اما نسبت به آن بی توجه بودند. زمانی که خواسته ها و اهداف هدی را به صورت جدی متوجه شدند. تلاش کردند، تا این فرزند ارشد شان آرزو های خود را به مرحله انجام برساند. والدین هدی، از نظر مالی در شرایط خوبی هستند. در نتیجه لازم نمی باشد، تا این دختر جوان و خوش چهره به دنبال روشی برای کسب درامد باشد. شاید همین مورد بود، که هدی را در مسیر هدف های خود راحت تر گذاشت.

هدی برای گذران زندگی خود روش های مختلفی را تجربه کرده است. البته دلیل آن بیش تر کارآموزی و یادگیری مهارت بوده است. چرا که این دختر جوان و مدل کره ای، بخش زیادی از فعالیت های خود را با هدف انجام می داد. به صورتی این زن جوان، به دنبال خواسته ای نمی رفت، مگر آن که از ابتدا تمام نقشه ها را با برنامه ریزی درست، جلو ببرد. والدین او که از این بعد شخصیت هدی مطلع بودند، به او ایمان داشته و در تصمیمی که برای زندگی خود گرفت، او را همراهی کردند.

هدی بعد از آن که به کشور کره جنوبی سفر کرد، کار های مختلفی را تجربه کرد. چرا که به دلیل ارزش کم پول ایران، زندگی در خارج از کشور بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. اغلب ویدیو های تجربه کاری این دختر جوان ایرانی را می توان در کانال یوتیوب و یا پیج پابلیک او مشاهده کنید. والدین هدی از تربیت خود اطمینان کامل داشته و می دانستند، که دخترشان می تواند به راحتی از پس شرایط بر خواهد آمد. چرا که هدی از ابتدا دختر با استعدادی بود.

تحصیلات مدل کره ای اهل ایران

تحصیلات مدل کره ای اهل ایران

هدی نیکو که یکی از مدل ها و بازیگر های کره ای اهل ایران است، تحصیلات متفاوتی داشته است. این دختر جوان در دوره ای که در کشور خود، ایران زندگی می کرد. به دلیل علاقه بسیاری که به رشته کامپیوتر داشت، در هنرستان مشغول به تحصیل در این رشته شد. البته بخشی از علاقه او نیز به دلیل مهاجرت بود. چرا که در ان دوران مهاجرت دانشجویان کامپیوتر بسیار زیاد شده بود. هدی که از همان دوران دبیرستان فکر مهاجرت را در سر داشت، تمام برنامه های خود را بر اساس هدفش می چید. این دختر جوان در دانشگاه تهران و در مقطع کاردانی رشته کامپبوتر توانست قبول شود. این اتفاق یکی از بهترین شرایط ممکن بود.

چرا که در شهر تهران برای رسیدن به خواسته های او شرایط بسیار فراهم بود. در عین حال راحت تر می شد، که به اهداف خود رسید. در دوره ای که هدی در شهر تهران به عنوان دانشجو مشغول به تحصیل بود، تمام شرایط مهاجرت را به کشور کره جنوبی بررسی کرد. این دختر جوان و خوش اندام، زبان انگلیسی و کره ای خود را در آن دوره به خوبی تقویت کرد. به صورتی که در مدت کوتاهی بخش بسیاری از شرایط خود را فراهم کرده بود. هدی در دوره دانشجویی از هر روشی که او را به مهاجرت نزدیک تر می کرد، استفاده کرد. این دختر جوان و زیبا چهره ایرانی، مقالات بسیاری را منتشر کرد، تا مسیر خود برای خروج از ایران را راحت تر کند.

فعالیت هایی که هدی انجام داد، باعث شد تا بتواند از دانشگاه سئول بورسیه دریافت کند. این اتفاق باعث شد، تا این دختر جوان در مسیری که همیشه آرزو داشت، قدم بردارد. البته این مسیر بسیار طولانی و دور و دراز بود و هدی نیکو نیز در ابتدای ان ایستاده بود. البته او دختر باهوش و فعالی بود، که در کنار زیبایی ترکیب بسیار خوبی تشکیل می شد. همین مورد باعث شد، تا به سرعت در کشور کره جنوبی دیده شده و مشهور شود.

هدی نیکو چگونه مدل شد؟

هدی نیکو چگونه مدل شد؟

یکی از سوال هایی که درباره این دختر جوان بسیار پرسیده می شود، این می باشد، که هدی نیکو چگونه وارد عرصه مدلینگ شد. درست است، که این دختر جوان با بورسیه تحصیلی وارد کشور کره جنوبی شده بود. اما او از ابتدا در ذهن خود افکار و ارزو های دیگری داشت، که درس تنها راه رسیدن به آن ها را هموار کرده بود. این دختر جوان در ابتدای مهاجرت خود تنها به مدت یک سال و نیم به زبان کره ای پرداخت. هدی از ان جایی که در ایران مدرک کاردانی گرفته بود، توانست درس خود را قبل از سال 2018 میلادی به اتمام برساند. این دختر جوان چون در هنرستان تحصیل کرده بود، شرایط متفاوتی با دیگر دانشجو ها دارد.

زمانی که هدی توانست تمام کار های خود را انجام دهد و به کشور کره جنوبی مهاجرت کند، در سال 2018 میلادی بود. در آن زمان هدی تنها بیست و یک سال داشت. این دختر جوان و کم سن و سال در ابدا به صورت کامل به زبان کره ای پرداخت. البته او در زمانی که در تهران بود، زبان خود را تقویت کرده بود. اما دوره ای که در خود کشور کره جنوبی گذراند، در تلفظ او و نوع سخن گفتنش بسیار موثر بود. در عین حال نیز به او برای ارتباط گیری با مردم آن جا بسیار کمک کرد. هدی در همان ابتدای ورود خود به کشور کره جنوبی در یکی از فستیوال های این کشور که به صورت سالانه برگزار می گردد، شرکت کرد.

این فستیوال به نام دختر شایسته در اغلب کشور های دنیا سالانه برگزار می شود. در این برنامه مهیج و جذاب اغلب دخترانی که ملاک های مختلفی دارند، به عنوان دختر شایسته سال آن کشور برگزیده می شوند. در این فستیوال زیبایی چهره و اندام تنها بخشی از نمرات داوری است. بلکه فعالیت ها، شخصیت و اخلاق فرد نیز فاکتور های مهمی در انتخاب او می باشد. هدی در آن سال در رتبه چهارم قرار گرفت و همین مورد باعث شد، تا در کره جنوبی شناخته شود. این اتفاق مسیر ورود او به مدلینگ را باز کرد.

هدی نیکو قبل از عمل

هدی نیکو قبل از عمل

هدی نیکو بعد از آن که در کشور کره جنوبی به رتبه چهارم دست پیدا کرد، تصمیم گرفت تا با کمی تغییر در چهره خود شرایطی را حاصل کند، تا بیش تر شبیه به مردم کره ای شود. این دختر جوان در همان کشور به چندین عمل جراحی زیبایی پرداخت و در صورت خود تغییراتی را حاصل کرد. این دختر جوان در ابتدا بینی خود را مورد عمل جراحی قرار داد. چرا که اگر در چهره مردم آن منطقه از آسیا دقیق شوید، متوجه کوچک بودن فرم بینی شان خواهید شد. اما بر عکس ان ها در ایران ژنتیک به شکلی است، که اغلب دارای بینی های بزرگ هستند. هدی نیز در اولین اقدام بینی خود را شبیه به مردم کره جنوبی کرد.

هدی از ان جایی که دلیل عدم موفقیت خود را در مراسم انتخاب دختر شایسته، تفاوت چهره خودش با مردم کره می دانست، دست به عمل های مختلفی زد. بسیاری از عمل های این دختر جوان در چهره او صورت گرفت. چرا که از لحاظ اندام شباهت هایی به مردم آن دیار دارد. اما چهره او که دارای تفاوت های بسیاری بود، تا حد زیادی تغییر کرد. البته او در چهره خود تغییرات نا بسامان و یا زننده ای ایجاد نکرده است. بلکه اغلب این تغییر ها به صورتی انجام شده است، که قابل مشاهده نمی باشد. به صورتی که کم تر کسی متوجه آن حجم از عمل جراحی می شود.

نیکو در فک خود نیز تغییراتی را حاصل کرده است، تا صورتش کوچک تر و جمع و جور تر دیده شود. این دختر جوان که در سال 2018 میلادی در میان زنان زیبای کره جنوبی دیده شد. شرایطی برای او به وجود آمد، که بتواند به سرعت توسط چندین شرکت مد و فشن به کار گرفته شود. این اتفاق باعث شد، تا هدی در میان مردم کره از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. در عین حال نیز او به خواسته و هدف های خود بسیار نزدیک شده بود. زمانی که هدی شرایط خود را برای ماندن در کره مناسب دید، تصمیم گرفت تا دیگر به وطن خود برنگشته و شهروند این کشور شود.

هدی نیکو و بی تی اس

هدی نیکو و بی تی اس

یکی از بهترین اتفاق هایی که برای هدی نیکو در زندگی اش رخ داد، حضور در بی تی اس بود. بی تی اس یکی از گروه های خواننده در کره جنوبی است، که از شهرت بسیاری در جهان برخوردارند. این گروه از چندین پسر زیبا و توان مند تشکیل شده است و اغلب این خواننده ها در تمام دنیا از محبوبیت بسیاری بهره مند می باشند. زمانی که حرفه مدلینگ برای هدی بسیار جدی شد. او تمام زمان خود را برای این حرفه هزینه می کرد و در آن نیز بسیار موفق بود. این دختر جوان در شرکت های مختلفی مشغول به فعالیت بوده و به فشن می پرداخت. او که به یکی از پله های موفقیت در زندگی خود رسیده بود. در کنار به عنوان سلبریتی و فشن بلاگر نیز در حال فعالیت بود. پیج اینستاگرام و کانال یوتیوب این دختر جوان بسیار مشهور و پر بازدید است.

هدی در میان مردم ایران و کره جنوبی به خوبی شناخته شده بود و بسیاری طرفدار او بودند. این دختر جوان که از همان ابتدای ورود خود به کره جنوبی ولاگ های آشنایی با این کشور را تولید می کرد. در میان مردم ایران از شهرت بسیاری برخوردار بود. هدی در کنار ان که به حرفه مد و فشن می پرداخت، پیج خود را نیز مدیریت کرده و روز به روز بر تعداد دنبال کننده های این دختر جوان افزوده می شد.

یکی از اتفاق های محشری که در زندگی او رخ داد. تجربه فعالیت با گروه بی تی اس بود. این گروه در حالت کامل با نام بنگ تن بویز شناخته می شوند. اما به صورت اختصار به BTS شهرت یافته اند. این گروه سال های بسیاری بود، که آرزوی هدی نیز بودند. در نتیجه تجربه فعالیت و همکاری با ان ها برای خود او نیز بسیار هیجان انگیز و جالب بود. حضور در یکی از ویدیو های این گروه جذاب، کمک بسیاری به شهرت این دختر جوان کرد. به صورتی که مردم کره جنوبی نیز به او علاقه مند شده و او را دنبال می کردند.

هدی نیکو در سریال کره ای همسایه مشکوک

هدی نیکو در سریال کره ای همسایه مشکوک

از جمله تجربه های بی نظیر هدی نیکو بازی در سریال کره ای به نام همسایه مشکوک می باشد. هدی از ان جایی که در این کشور به شهرت و محبوبیت خوبی دست یافته بود، در یکی از سریال های محبوب این کشور بازی کرد. در این سریال یکی از نقش های مهم و کلیدی به هدی داده شده بود. البته هدی از همان ابتدای کار استعداد خاصی از خود به نمایش گذاشت. به صورتی که این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، تا به حال هیچ گونه تجربه هنر پیشگی نداشت و این سریال تجربه اول او بود. اما به بهترین شکل ممکن از پس آن بر آمده و یکی از سریال های پر بیننده کره ای شد.

در این سریال لحظه های بامزه و فان بسیاری وجود دارد. ژانری که این سریال دارا می باشد، فان و طنز می باشد. بازیگر های سرشناس بسیاری در این سریال بازی و ایفای نقش می کنند. هدی در مصاحبه های خود بار ها گفته است، که از حضور در این پروژه بسیار خوشحال است. چرا که یکی دیگر از آرزو های او به مرحله عمل رسید. این دختر جوان برای کسب این موقعیت و موفقیت های خود، تلاش های بسیار و بی شماری داشته است.

کارتون مورد علاقه نیکو چیست؟

کارتون مورد علاقه نیکو چیست؟

اگر اینستاگرام هدی نیکو را دنبال کرده باشید متوجه شده اید بار ها در پیج خود اعلام کرده است که دو کارتون مورد علاقه او مستربین و پلنگ صورتی است. این دو کارتون بامزه و پر طرفدار در دوره سنی او در تلویزیون ملی ایران به نمایش گذاشته می شد. مطمئنا اغلب کسانی که سنی در حدود این دختر جوان دارند، از این دو کارتون خاطره های درخشان بسیاری دارند. چرا که در آن دوره تعداد کارتون ها کم بوده و تنوعی در آن ها نبود. در نتیجه اغلب کودکان این کارتون ها را دنبال می کردند.

سوالات متداول

  1. هدی نیکو در چه شهری متولد شد؟

    هدی نیکو در شهر اهواز زاده شده است.

  2. رشته دانشگاهی هدی نیکو چه می باشد؟

    رشته دانشگاهی هدی نیکو، کامپیوتر می باشد.

  3. در چه سالی هدی نیکو در فستیوال دختر شایسته کره جنوبی شرکت کرد؟

    در سال 2018 میلادی هدی نیکو در فستیوال دختر شایسته کره جنوبی شرکت کرد.

  4. کارتون های مورد علاقه هدی نیکو چیست؟

    مستربین و پلنگ صورتی کارتون های مورد علاقه هدی نیکو می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید