کیسان دیباج کیست؟ بهترین آهنگ های او و عکس های جدیدش

کیسان دیباج یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است، که در زمینه های هنری مختلفی در حال فعالیت است. این مرد جوان و بازیگر خوش قیافه دارای اسم عحیبی است، که برای بسیاری از مردم همیشه جای سوال است. به شکلی که بار ها نام این پسر جوان به اشتباه تلفظ شده است و تا به حال افراد مختلفی نام او را به شکلی نا درست خوانده اند. خود او از کودکی درگیر این مشل بوده است و بار ها در مصاحبه های خود ادعا کرده است، که باید از همان ابتدا معنی نام خود را به صورت کامل توضیح دهد، تا بسیاری از مشکلات حل شود.

این مرد جوان ایرانی در سریال از سرنوشت به شهرت بسیاری رسید. به شکلی که بسیاری نقطه آغاز شهرت و محبوبیت او را این سریال دانستند. البته این ادعا بی اساس نیست و بسیاری او را در نقش سهراب می شناسند. این مرد جوان در یکی از خاطرات خود گته است، که مردم من را بیش تر با نام سهراب شناخته و صدا می زنند. دیباج گفته است، که از آن جایی که اسم سختی دارم کم تر در ذهن کسی می ماند. او اغلب از حاشیه اسم خود سخن می گوید.

برای شناخت بیش تر و کامل تر این مرد جوان توصیه می شود، این مقاله را از دست ندهید. اگر مشتاق به دانستن زندگی شخصی و جرفه ای دیباج هستید، با این مقاله همراه شوید.

بیوگرافی کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج بازیگر و هنرمند پر آوازه ایرانی می باشد، که در روز بیستم ماه آذر سال 1374 هجری شمسی متولد شده است. این پسر جوان که در حال حاضر تنها بیست و شش سال دارد، متولد شهر تهران است. این طور که پیداست، خانواده او اصالتا تهرانی هستند و همگی در این شهر زاده شده اند. این مرد جوان به صورت حرفه ای در زمینه خوانندگی و بازیگری فعال است. جالب است بدانید، که کیسان در زمینه خوانندگی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به شکلی که اغلب او را در ابتدا یک خواننده می دانند، که در زمینه بازیگری نیز فعالیت هایی داشته است. این پسر جوان و خوش اندام ایرانی از صدای بسیاری دلنشینی برخوردار است، که فرد را مشتاق به دنبال کردن او می کند.

دیباج تا به حال کار های مختلف بسیاری تولید کرده است. او با این که سن کمی دارد، اما در زمینه فعالیت های خود بسیار مشهور است. این مرد جوان و خوش چهره ایرانی، در سال 1395 هجری شمسی بود، که به صورن جدی شناخته شد. او فعالیت های خود را از سن بیست و یک سالگی به صورت جدی دنبال کرد. این اتفاق شرایط خوبی است. چرا که او مسیر زندگی خود را به صورت حرفه ای در سن بسیاری پایین مشخص کرد.

این پسر جوان در یک خانواده 4 نفره متولد شده است. به صورتی که او تنها یک خواهر دارد، که از او کوچیک تر می باشد. خواهر کیسان، درسا نام داشته و در بسیاری از استوری ها و پست های پیج او دیده می شود. این خواهر و برادر بسته به این که اختلاف سنی بسیاری دارند، اما رابطه صمیمانه بسیاری خوبی دارند. والدین آن ها نیز در ایجاد این رابطه دوستانه تلاش بسیاری کرده اند. نام هر دو فرزند آن ها نیز اصیل است و هر دو معنایی بسیار زیبا دارد.

معنی اسم این خواننده و بازیگر مشهور چیست؟

معنی اسم این خواننده و بازیگر مشهور چیست؟

از جمله سوال هایی که از کیسان دیباج بسیار پرسیده می شود، معنی نام او می باشد. کیسان خاطره های بسیاری از نام خود دارد. او در زمانی که در سنین کودکی به سر می برده است، از نام خود احساس ناراحتی داشته است. به شکلی که اغلب اسم او از طرف دوستان او مورد تمسخر واقع می شده است. به شکلی که او در دوره های بسیاری از زندگی خود برای جبران این اتفاق به دنبال پیشرفت بوده است. کیسان که عدم اعتماد به نفس به دلیل اسم خود را بسیار تجربه کرده بود. به دنبال این بود، که با رشد خود در زمینه های مختلف توجه دیگران را جلب کند. البته یکی از اتفاق های بسیار خوبی که برای او رخ داد، تخلیه فشار روانی خود بر روی پیشرفت و رشد شخصیت خود بود.

البته نارضایتی از نام یکی از اتفاق های خوب زندگی این کودک بود. چرا که کیسان به دلیل اسم خود و بیزاری از ان، تنها با افراد بسیار کمی در ارتباط بود. به شکلی که این پسر جوان و خوش اندام ایرانی، بخش زیادی از زمان خود را تنها بود. البته این تنهایی مزیت های بسیاری برای او داشت. چرا که باعث شد، تا این پسر جوان در پی یادگیری امور مختلف حرکت کند. این در حالی است، که کیسان تا می توانست به دنبال کسب مهارت های مختلف پرداخت. شاید همین امر باعث شد، تا او بتواند در حال حاضر تا این حد پیشرفت کرده و در سنین پایین زندگی خود را مشخص کرده باشد.

نام این پسر جوان همان طور که پیداست، ریشه عربی دارد. به شکلی که نام او را از یکی از صفت ها و لقب های مختار ثقفی گرفته اند. کیسان ابوعمره یکی از لقب های زیبا و مشهور مختار می باشد، که بسیاری به او نسبت داده اند. بسیاری بر این باور هستند، که این لقب به معنی زرنگ و زیرک است. در نتیجه نام این پسر جوان و خواننده مشهور نیز از این مورد گرفته شده است.

دوران کودکی کیسان دیباج

دوران کودکی کیسان دیباج

مسیر زندگی و آینده این پسر جوان از همان دوران کودکی مشخص بوده است. به شکلی که کیسان دیباج از همان ابتدای کودکی علایق خود را نشان می داده است. این علایق به شکلی بوده است، که از یک رویای کودکی تبدیل به حقیقت شده است. از ان جایی که کیسان در شهر تهارن متولد شده است، امکانات بسیاری برای او فراهم بوده است. از طرفی شرایط مالی خانواده نیز به شکلی بوده است، که این پسر جوان قادر بوده است، تا به راحتی در مسیر های مختلف حرکت کند. یکی از مواردی که کیسان به ان علاقه بسیاری نشان می داده است، نواختن پیانو بوده است. البته کیسان خود سازش را انتخاب کرده است و به اجبار خانواده نبوده است.

چرا که خانواده او علاقه مند به جریان داشتن موسیقی در زندگی کیسان داشته اند. اما این به صورت کاملا انتخابی بوده است. به شکلی که کیسان ترجیح می داده است، که پیانو بزند تا به بازی فوتبال با دوستان خود بپردازد. همین مورد به خانواده و والدین او نشان داده است، که آینده زندگی او در چه مسیری خواهد بود. دیباج از ان جایی که از سن بسیار کم به پیانو علاقه مند شده بود، از همان ابتدا نیز این ساز را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرده بود. او در حال حاضر نیز یکی از نوازنده های خود در زمینه پیانو می باشد. یکی از ویژگی های جذاب موسیقی هم خوانی همراه با ساز است. این اتفاق برای تمام هنرجویان رخ می دهد. به شکلی که باید همراه با ساز زدن، به خواندن نیز بپردازند.

همین مورد یکی از دلایلی بود، که کیسان پیانو را بسیاز دوست داشت. والدین این مرد جوان ادعا کرده اند، که او در یک مهمانی پیانو دیده است و علاقه مند شده است. چرا که نوازنده پیانو همراه با ساز به خواندن موسیقی نیز مشغول بوده است. همین مورد برای این پسر جوان انگیزه ای بوده است، تا به سمت موسیقی حرکت کند.

آغاز حرفه بازیگری برای کیسان دیباج

آغاز حرفه بازیگری برای کیسان دیباج

علاقه به بازیگری و هنر پیشه شدن از همان دوران کودکی با این پسر جوان همراه بود. کیسان همیشه در رویا های خود خود را یک بازیگر می دید و این مورد را بار ها گفته بود. به شکلی که هر زمان در دوره کودکی از شغل مورد علاقه اش می پرسیدند، او نام بازیگری را بر زبان می آورد. زمانی که خانواده این مرد جوان علاقه بسیار او را به این رشته دیدند، او را در کلاس های مختلف تئاتر ثبت نام کردند. تا کیسان به صورت اصولی و درست علاقه خود را دنبال کنند. مادر او می گوید، که آن ها بر این باور بودند زمانی که کیسان مشکلات کار را ببیند و با شرایط تئاتر آشنا شود، دلزده خواهد شد. اما این اتفاق برای او رخ نداد. به صورتی که این مرد جوان بیش از گذشته نیز بر روی هدف خود جدی شده و متمرکز شد.

کیسان دیباج هر زمان که در مدرسه تئاتری برگزار می شد، در ان گروه به بازی می پرداخت. به شکلی که یکی از اعضای فعالی گروه تئاتر مدرسه خود بود. او اغلب برنامه های تفریحی مدرسه را در دست داشت. به شکلی که در موسیقی و تئاتر بسیار فعال بوده و در مدرسه نیز اجرا می کرد. این مرد جوان در زمینه تئاتر تا بعد از دانشگاه در گروه های خوبی بازی نکرد. به صورتی که این کیسان اغلب در گروه های ساده و نمایش نامه های مختلف بازی می کرد، اما بعد از ورود به دانشگاه شرایط برای او تغییر کرد. به شکلی که به صورت جدی و درست به این حرفه پرداخت.

شروع حرفه بازیگری برای کیسان زمانی بود، که علاقه خود به این حرفه را درک کرد. این پسر جوان در تمام سال هایی که این آرزو را در سر می پروراند، لحظه ای از تصمیم خود دست نکشد. البته او بار ها گفته است، روز هایی از فرط خستگی بی خواب می شده است. اما این اتفاق ها بیش تر به او انگیزه می داد، تا او را از اهداف و خواسته هایش دور کند.

تحصیلات کیسان دیباج چقدر است؟

تحصیلات کیسان دیباج چقدر است؟

یکی از سوال هایی که درباره کیسان دیباج بسیار مطرح است، تحصیلات این مرد جوان است. از ان جایی که مسیر این مرد جوان از همان سنین کودکی مشخص بود، خانواده او در ادامه این مسیر بسیار همراه او بودند. به شکلی که کیسان هیچ گاه درباره انتخاب مسیر خود با خانواده اش به مشکل و یا اختلاف نظر برنخورد. والدین او که از علاقه بسیار پسر خود به رشته های هنری و تئاتر باخبر بودند. به این مرد جوان کمک کردند، تا بتواند در مسیر اهداف خود به درستی و با قدرت قدم بردارد. کیسان در دوره دبیرستان در هنرستان مشغول به تحصیل بود. این پسر جوان در دوره دبیرستان خود در یکی از بهترین هنرستان های ایران درس خواند. رشته او در هنرستان تئاتر بود. این دوره زمانی بود، که دیباج به صورت جدی و کامل وارد رشته تئاتر شد.

حضور در دبیرستان و فعالیت هایی که در ان دوره داشت، کمک های بسیاری به این پسر جوان کرد. البته او در این دوره نیز موسیقی را رها نکرده بود. به شکلی که به نواختن نیز می پرداخت. والدین او در ابتدا به دیباج توصیه کردند، تا به رشته موسیقی رفته و ساز پیانو را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کند. اما کیسان خود تئاتر را هدف اصلی و اولیه خود می دانست. نواختن پیانو برای دیباج تنها راهی برای آرامش بود. به شکلی که موسیقی نیز بخش مهمی از زندگی او محسوب می شد. اما تئاتر برای او جدی تر از هر اتفاق دیگری در زندگیش بود.

کیسان در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. رشته دانشگاهی این مرد جوان تئاتر بود و او نتوانست در دانشگاه در رشته بازیگری وارد شود. در نتیجه از طریق تئاتر تلاش کرد، تا خود را به بازیگر تلویزیون و سینما شدن نزدیک کند. او در دوره ای که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود، در تئاتر های بی نظیری شرکت کرد. این تئاتر ها به شکلی بود، که کیسان توانست خود را از طریق آن ها به خوبی نشان دهد.

قد کیسان دیباج چقدر است؟

قد کیسان دیباج چقدر است؟

یکی از سوال هایی که درباره کیسان دیباج بسیار پرسیده می شود، قد این بازیگر جوان است. این بازیگر جوان و خواننده ایرانی محبوب، قد بلندی ندارد. به صورتی که قد او معمولی می باشد. در سریال از سرنوشت که در کنار دارا حیایی بازی می کرد، در کنار او تقریبا کمی بلند تر بود. همین مورد نشان می دهد، که قد این پسر جوان ایرانی معمولی می باشد. البته اندام او تقریبا و تا حد زیادی ظریف می باشد. به شکلی که او اندام متناسبی دارد و قد و اندامش با یک دیگر همسان می باشند. قد این پسر جوان و بازیگر تازه وارد، 183 سانتی متر می باشد. البته او بر روی اندام خود به خوبی کار کرده است و اندام ورزیده ای دارد.

در نظر سنجی که در سایت های مختلف انجام شده است، این مرد جوان در میان بازیگر های تازه وارد و تازه کار، جز هنرمندانی با بهترین اندام معرفی شده است. این مرد جوان به دلیل چهره و رنگ پوست سبزه ای که دارد، از جذابیت بسیاری بالایی برخودار است. چهره این بازیگر تازه کار و جدید الورود جذابیت های ویژه و خاص خود را دارا می باشد. به صورتی که می توان او را یکی از بازیگر های زیبای ایران دانست. ترکیبی که مو و چشم های مشکی این مرد جوان با پوست سبزه اش ایجاد کرده است، بسیار جذب کننده است. این بازیگر جوان در اغلب سایت ها و مقالات به عنوان یک مرد ایرانی زیبا و جذاب یاد شده است.

آهنگ های کیسان دیباج

آهنگ های کیسان دیباج

کیسان دیباج در کارنامه موسیقی و خوانندگی خود تنها یک آهنگ دارد. این موزیک یکی از مشهور ترین موزیک های موجود در بازار می باشد، که مطمئنا هر کدام از شما بیش تر از یک بار ان را شنیده اید. این آهنگ زیبا بسیار در فضای مجازی منتشر شد و در دابسمش های بسیاری از ان نیز استفاده شد. این موزیک جذاب و مشهور در سال 1398 هجری شمسی منتشر شد و با نام مگه میشه به شهرت رسید. بسیاری از مخاطبان این اهنگ را بسیار دوست داشته و به خوبی با آن ارتباط گرفته بودند. به شکلی که اغلب سلبریتی ها نیز این موزیک جذاب را در استوری های خود قرار دادند. کیسان یکی از خواننده های جوان و با استعداد ایرانی است، که آینده درخشانی در زمینه موزیک پاپ دارد.

یکی از اتفاق هایی که در ارتباط با موزیک مگه میشه این مرد جوان رخ داد، شهرت او در بازیگری بود. این طور که پیداست، دیباج از گذشته این موزیک ویدیو را آماده رده بوده است. اما از آن جایی که در زمینه موسیقی و هنر هیچ کس او را نمی شناخته است، این مرد جوان صبر می کند، تا از شهرت خود در این باره بهره بگیرد. به شکلی که بعد از انتشار سریال از سرنوشت و محبوب شدن خود، موزیکش را همراه با یک ویدیو جذاب راهی بازار کرد. این مرد جوان تا به حال فقط همین یک ترک را خوانده است. اما به طرفدار های خود قول داده است، تا بیش تر در این زمینه فعالیت کند و کار های جدیدی را در بازار منتشر کند.

کیسان از ان جایی که به دنبال فروش موزیک ویدیو خود بود، این موزیک ویدیو را به صورت مناسبتی منتشر کرد. به شکلی که در دوره فروردین ماه و عید نوروز این موزیک ویدیو را در بازار و سایت های مختلف منتشر کرد. این مرد جوان توانست بیش از تصور خود در حوزه موسیقی دیده شود و نقد های بسیاری خوبی از بزرگان دریافت کند. این خواننده پاپ در تلاش برای کسب موفقیت های بیش تر و بزرگ تر است.

ورود حرفه ای دیباج به تلویزیون ایران

ورود حرفه ای دیباج به تلویزیون ایران

در سال 1395 هجری شمسی و در سن 20 سالگی بود، که این پسر جوان بازی های خود را به صورت حرفه ای با تیم های مختلف آغاز کرد. کیسان دیباج در طی سال های فعالیت خود بخش عمده ای از کار های خود را به صورت تئاتر انجام داده است. این پسر جوان ایرانی و بازیگر محبوب، در تئاتر از شهرت بسیار بالایی برخودار است و بسیاری از مردم طرفدار های او می باشند. این مرد جوان در 5 سالی که بیش تر شناخته شده است، اغلب با تیم های مختلف تئاتر اجرا داشته است. کار های بازیگری و یا نمایشی او در تلویزیون و یا سینما بسیار محدود بوده است. البه این اتفاق برای دانشجو های تئاتر طبیعی است. از طرفی بسیاری از بازیگر های تئاتر سال های طولانی نا شناخته باقی می مانند.

زمانی که فردی به عنوان یک بازیگر تئاتر مشغول به فعالیت می شود، قادر نیست تا به راحتی وارد سینما و یا تلویزیون شود. چرا که در تئاتر بازیگر های مطرح و بزرگ بسیار هستند، که الویت با آن ها می باشد. از طرفی تعداد زیادی از بازیگر های مطرح سینمای ایران نیز در تئاتر بازی می کنند. چرا که همه بازیگر ها خانه اول خود را که قرار است در آن پخته شوند، را تئاتر و سالن نمایش می دانند. اغلب کارگردان ها نیز بر روی بازیگران تئاتر بیش تر حساب باز می کنند. به شکلی که در انتخاب خود این دست از بازیگر ها را بیش تر مورد توجه قرار می دهند.

در سال 1398 هجری شمسی بود، که سریال از سرنوشت در سبکه دو به نمایش گذاشته شد. این سریال با استقابل بسیاری از سمت مردم رو به رو شد. در این فیلم بازیگر های جوان و تازه کار بسیاری بازی می کردند. اغلب بازیگر های این سریال در یک رنج سنی بوده و به تازگی وارد حیطه بازیگری شده بودند. تعدادی از ان ها نیز مانند کیسان برای اولین بار بود، که تجربه رو به روی دوربین قرار گرفتن را تجربه می کردند. در این سریال یکی از اصلی ترین نقش ها به کیسان داده شده بود.

کیسان دیباج و دارا حیایی

کیسان دیباج و دارا حیایی

در سریال از سرنوشت که در سال 1398 هجری شمسی تا سال 1399 هجری شمسی منتشر شد، کیسان دیباج و دارا حیایی بازیگر های نقش مقابل هم بودند. این دو بازیگر جوان و خوش قیافه به عنوان اولین تجربیات خود در این سریال ایفای نقش کردند. این سریال درباره چندین دوست بود، که با یک دیگر به کار و زندگی می پرداختند. البته این سریال به دلیل آن که بسیار مورد توجه و استقبال مخاطب رو به رو شد، در سه فصل ارائه گردید. دارا حیایی که در نقش هاشم بود، یکی از اصلی ترین نقش های این سریال را بازی می کرد. او در این سریال به خوبی توان مندی های خود را به نمایش گذاشت. کیسان نیز سهراب بود، که بعد از مدتی متوجه شد که خانواده ای که او را بزرگ کرده است، خانواده واقعی او نمی باشند.

سوالات متداول

  1. کیسان دیباج متولد چه سالی است؟

    کیسان دیباج متولد سال 1374 هجری شمسی است.

  2. محل تولد کیسان کجاست؟

    کیسان دیباج در شهر تهران متولد شده است.

  3. نام اولین سریالی که کیسان دیباج در آن ایفای نقش کرد چه بود؟

    کیسان دیباج برای اولین بار رو به روی دوربین سریال از سرنوشت رفت.

  4. نام آهنگ کیسان دیباج چیست؟

    نام موزیک کیسان دیباج، مگه میشه است، که در سال 1398 هجری شمسی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید