حواشی اینستاگرام بازیگران ایرانی در سال 1400 به همراه عکس و فیلم

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های فضای مجازی می باشد که در سال 2013 میلادی معرفی شد و تا کنون نزدیک به یک میلیارد اکانت در اینستاگرام وجود دارد و نشان از محبوبیت آن است. تقریبا 90 درصد سلبریتی های سرتاسر جهان در اینستاگرام فعالیت دارند که هر کدام از ان ها نیز از تعداد فالوور بسیار بالایی برخوردار هستند. اینستا به دلیل این که پر استفاده ترین و پر کاربر ترین اپلیکیشن فضای مجازی می باشد در آن همواره دارای حاشیه بسیار زیادی در مورد کاربران اللخصوص سلبرتی های اینستاگرام ایجاد می شود. حاشیه های اینستاگرام خیلی زود تر از ان چه تصور کنید بین عموم منتشر می شود به طوری که شاید به دقیقه نکشیده اتفاقی که در کشور های غربی رخ می دهد در کشور های شرقی نیز منتشر شود. در ادامه برخی از حواشی اینستاگرام افراد مختلف توضیح داده شده است.

حواشی اینستاگرام بازیگران ایران

حواشی اینستاگرام بازیگران ایران

یکی از حواشی اینستاگرام مربوط به حواشی رخ داده برای هنرمندان می باشد که تقریبا برای اکثر هنرمندان داخلی و خارجی این حواشی ایجاد می شود. در ایران نیز بازیگران حواشی زیاد و متعددی دارند که خیلی زود در بین سایر کاربران منتشر می شود و باعث واکنش های زیادی از سوی این کاربران می شود. از حواشی اینستاگرام بازیگران ایران که همواره محبوب ترین اکانت های اینستاگرام را هم در دسترس دارند می توان به درگیری های لفظی برخی از آن ها اشاره کرد و یا روابط این بازیگران با افراد دیگر که عکس های آن سریعا در اینستاگرام پخش می شود. با توجه به این که بازیگران ایرانی همیشه در تیر راس کاربران ایرانی قرار دارند ممکن است یک اتفاق باعث شروع حواشی زیادی برای آن ها در اینستاگرام شود که بازیگران زیادی تا کنون در دام این حواشی گرفتار شده اند که در قسمت های بعد نام چند تن از این بازیگران ایرانی که با حواشی اینستاگرامی گرفتار شده اند آمده است.

حواشی اینستاگرام پوریا پورسرخ

حواشی اینستاگرام پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ یکی از مشهورترین افراد اینستاگرام می باشد که در فضای مجازی نیز طرفداران زیادی دارد. پوریا پورسرخ از آن دسته افرادی است که هیچ گاه مسائل زندگی شخصی خود را در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر نمی کند تا از ایجاد حواشی مختلف جلوگیری کند. پوریا پورسرخ در اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالوور دارد و تا کنون اتفاقی که منجر به ایجاد حاشیه برای او در اینستاگرام شود نداشته است و او اغلب از روزمره گی های خود به همراه دوستانش و یا فیلم هایی که بازی کرده است پست منتشر می کند البته ممکن است گاهی اخبار کذب از سوی برخی از کاربران برای به حاشیه بردن هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ منتشر شود اما خیلی زود تمامی آن ها تکذیب شده اند.

حواشی اینستاگرام ترلان پروانه

حواشی اینستاگرام ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام می باشد که عکس های زیادی از وی در کنار برخی از فوتبالیست های مشهور در اینستاگرام منتشر شده است که این روابط و عکس هایی که از او در کنار برخی از فوتبالیست ها منتشر شد باعث ایجاد حواشی بسیار زیادی در اینستاگرام شد. همان طور که گفته شد بازیگران ایرانی در تیر راس مردم قرار دارند و از آن جایی که ترلان پروانه یکی از بازیگران سرشناس می باشد منتشر شدن عکس های او در کنار برخی از فوتبالیست ها و رابطه او با آن ها باعث شد او در اینستاگرام به حاشیه برود.

حواشی اینستاگرام سحر قریشی

حواشی اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی نیز از دیگر بازیگرانی به شمار می رود که همواره با حواشی زیادی در اینستاگرام رو به رو می شود. برخی از حواشی ای که در گذشته برای سحر قریشی در اینستاگرام رقم خورد مربوط به انتشار عکس های بد حجاب وی بود که با واکنش های بسیاری همراه بود یا انتشار اشتباه یک عکس بسیار شخصی از خود به صورت استوری که پس از ثانیه هایی این استوری پاک شد. مهم ترین حاشیه ای که برای سحر قریشی در اینستاگرام به وجود آمده است مربوط به رابطه او با مهدی طارمی می باشد که حدود یک سال پیش بود که عکس های آن ها در کنار یک دیگر منتشر شد و مشخص شد که سحر قریشی و مهدی طارمی با یک دیگر رابطه داشته اند که ایجاد این حواشی باعث شد تا مهدی طارمی به کمیته انضباطی فوتبال برود و توضیحاتی ارائه کند. تمام این اتفاقات باعث شده تا سحر قریشی تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام شود. پس از به وجود آمدن حواشی مربوط به سحر قریشی و مهدی طارمی به دلیل منتشر شدن عکس های شخصی آن ها در اینستاگرام سحر قریشی واکنش چندانی نسبت به این موضوع نداشت و چندین استوری با عنوان (قضاوت ممنوع) منتشر کرد که تاثیر چندانی در خوابیدن این حواشی نداشت.

حواشی اینستاگرام عصر جدید

حواشی اینستاگرام عصر جدید

عصر جدید که حدود 2 سال پیش ساخته شد امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های صدا و سیما ایران شده است. برنامه عصر جدید طرفداران بسیار زیادی دارد و در اینستاگرام نیز نزدیک به 2 میلیون فالوور دارد که اتفاقات و اخبار این برنامه در پیج اینستاگرام رسمی عصر جدید منتشر می شود علاوه بر آن پیج های دیگری نیز وجود دارند تا حواشی و اتفاقات مربوط به عصر جدید را در اینستاگرام منتشر کنند. یکی از حواشی که برای عصر جدید در اینستاگرام رخ داد مربوط به اجرای یک گروه شعبده بازی بود که اتفاق ناگواری رخ داد و باعث شد تا یکی از شعبده باز ها از ارتفاع سقوط کند که این اتفاق در فضای مجازی بسیار منتشر شد و برخی از حواشی را برای این برنامه رقم زد. البته این برنامه منتقدانی نیز دارد که به برخی از دلایل حواشی مختلف و گاهی حواشی کذب را منتشر می کنند.

حواشی خوانندگان اینستاگرام

حواشی خوانندگان اینستاگرام

خوانندگان ایرانی نیز همانند بازیگران در اینستاگرام حواشی متعدد و زیادی دارند. تقریبا تمام خوانندگان ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند و هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند که هر کدام نیز با رخ دادن برخی از اتفاقات وارد حاشیه می شوند که فضای اینستاگرام را تحت تاثیر خود قرار می دهد. به طور مثال یکی از حواشی خوانندگان مربوط به درگیری لفظی بین سیروان خسروی یکی از خوانندگان معروف ایرانی با بهاره رهنما بازیگر ایرانی بود که سیروان با انتشار پستی نسبت به عملکرد رئیس جمهور انتقاد کرد که پس از آن بهاره رهنما به شدت به این خواننده حمله ور شد و توهین های زیادی علیه او کرد که حواشی زیادی در اینستاگرام رقم زد و در نهایت با شکایت سیروان خسروی، بهاره رهنما محکوم به تحمل تعداد ضربه شلاق شد.

علاوه بر آن دیگر خوانندگان ایرانی از حواشی اینستاگرام دور نبودند مانند حمید هیراد که چندی پیش شایعاتی در مورد او در اینستاگرام ایجاد شد که او در کنسرت ها به صورت زنده اجرا نمی کند و لب خوانی می کند یا یکی دیگر از حواشی خوانندگان در اینستاگرام می توان به مصاحبه اشوان علیه حامد همایون اشاره کرد که در این مصاحبه گفت حامد همایون را اصلا خواننده نمی دانم و ترجیح می دهم در مورد او حرفی نزنم که این مصاحبه جنجال ها و حواشی زیادی را در اینستاگرام بر پا کرد. حواشی خوانندگان در اینستاگرام فقط مربوط به خوانندگان ایرانی نیست بلکه بسیاری از دیگر خوانندگان اللخصوص رپر های کشور های خارجی نیز حواشی زیادی در اینستاگرام دارند و برخی از آن ها نیز درگیری لفظی شدیدی باهم دارند به باعث بروز حواشی متعددی برای خوانندگان در اینستاگرام می شود.

عکس های حواشی اینستاگرام

عکس های حواشی اینستاگرام

با توجه به این که اینستاگرام منبع پخش و اشتراک بسیاری از حواشی رخ داده در سرتاسر جهان به شمار می رود شما می توانید در بسیاری از پیج های اینستاگرامی عکس و فیلم های مربوط به این حواشی را مشاهده کنید. سرعت پخش اخبار و حواشی در اینستاگرام به قدری بالاست که اگر در کشوری مانند آمریکا اتفاقی و یا حاشیه ای برای یکی از سلبریتی ها و دیگر افراد رخ دهد در کمتر از دو دقیقه این اخبار به دور ترین کشور دنیا نیز می رسد به همین دلیل از اینستاگرام به عنوان منبع بزرگی از پخش حواشی یاد می شود. در اینستاگرام پیج های زیادی در زمینه این حواشی فعالیت می کنند که تعداد زیادی از آنان نیز پیج های ایرانی ای هستند که حواشی سلبریتی های ایرانی یا حاشیه های رخ داده در ایران را پوشش می دهند که می توانید در آن ها عکس های مربوط به این حواشی را مشاهده کنید و علاوه بر آن پیج های خارجی زیادی نیز در زمینه پوشش حواشی خارجی کار می کنند که اگر به حواشی کشور های خارجی در اینستاگرام علاقه دارید می توانید این پیج ها را دنبال کنید و البته قبل از هر چیزی از صحت این اخبار مطمعن شوید. در این پیج ها شما می توانید حواشی اینستاگرامی بازیگران ترک، ایرانی و بازیگران سایر کشور ها، حواشی مسئولین در اینستاگرام و … را مشاهده کنید و از آخرین حواشی اینستاگرامی با خبر شوید همچنین پیج های ایرانی زیادی نیز وجود دارد که حواشی اینستاگرامی را بدون سانسور در پیج های خود منتشر می کند.

کانال حواشی اینستاگرام

کانال حواشی اینستاگرام

علاوه بر این که در اینستاگرام برای هنرمندان و دیگر سلبریتی های معروف حاشیه های مختلفی ایجاد می شود و به سرعت در اینستاگرام پخش می شوند در تلگرام و یوتیوب نیز کانال هایی وجود دارند که اخبار و حواشی اینستاگرامی را به سرعت در کانال های خود منتشر می کنند تا افرادی که تلگرام و یوتیوب را دنبال می کنند از این حواشی به وجود آمده برای افراد معروف در اینستاگرام آگاه شوند.

البته برخی از پیج های اینستاگرام در تلگرام کانال و چنل های پشتیبانی برای خود ایجاد کرده اند که هر اتفاقی و حاشیه ای که در اینستاگرام رقم بخورد را به سرعت در کانال پشتیبان خود نیز اعلام می کنند تا دیگر کاربران فضای مجازی نیز از این حواشی با خبر شوند و شما می توانید حواشی هنرمندان محبوب و دیگر هنرمندان را مشاهده کنید. باید به این موضوع نیز اشاره کرد که به دلیل این که بسیاری از کاربران سود جو برای جذب فالوور و ممبر های بیشتر در پیج ها و کانال های حواشی خود که مربوط به اینستاگرام می شوند درست به انتشار اخبار دروغ می زنند تا از این طریق بتوانند کانال ها و پیج های خود را بالا بکشند.

اینستاگرام حواشی تتلو

اینستاگرام حواشی تتلو

امیر تتلو یکی از خوانندگان محبوب ایرانی بود که 3 ساله پیش پس از مهاجرت به ترکیه و با ایجاد حواشی بسیار زیاد و متعددی که داشت از چشم بسیاری از طرفدارانش افتاد. تتلو در پیج اینستاگرام خود حواشی زیادی را رقم زد و با حرف هایی که نسبت به طرفدارانش می گفت باعث شد تا بسیاری از طرفدارانش را از دست بدهد. حواشی تتلو در اینستاگرام به قدری زیاد بود که 3 بار پیج ها او به کلی از سوی سرور اینستاگرام بسته شد تا او نتواند فعالیتی دوباره در اینستاگرام داشته باشد. از حواشی تتلو در اینستاگرام می توان به فحاشی های شدید به طرفدارانش اشاره کرد و علاوه بر آن نیز رفتار های نامناسب او مانند دعوت افراد کم سن به حرمسرا و دیگر مسائل که باعث نقض قانون اینستا می شد باعث شد تا بارها پیج های او در اینستاگرام مسدود شود. البته حواشی تتلو در اینستاگرام فقط مربوط به این ها نبود بلکه او به بسیاری از افراد محبوب و سلبریتی های سرشناس ایرانی مانند علی کریمی، سروش لشکری و … توهین های بسیار زیادی کرد و همین مسئله باعث شد تا او تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین افراد اینستاگرام شود.

از دیگر حواشی ای که در اینستاگرام در مورد تتلو به وجود آمد ظاهر عجیب و غریبی بود که تتلو با تتو های مختلف برای خود ایجاد کرده بود که علاوه بر این که حواشی زیاد و متعددی که در پی داشت باعث تمسخر تعداد زیادی از کاربران شد. از دیگر حواشی تتلو در اینستاگرام که باعث بسته شدن پیج های او شد انتشار عکس های سکسی و غیر اخلاقی ای بود که در پیج خود منتشر می کرد و همان طور که گفته شد با توجه به این که قوانین اینستاگرام را نقض می کرد این پیج ها از سوی سرور اینستاگرام بسته شدند. تتلو که امروزه در استانبول زندگی می کند مدیر سایت های شرط بندی نیز می باشد که لینک سایت های شرط بندی خود را بارها در پیج های اینستاگرامی خود نیز منتشر می کرد که آن ها نیز باعث ایجاد حواشی مختلفی برای تتلو در اینستاگرام می شد.

حواشی اینستاگرام تیک تاکر ها

حاشیه های اینستاگرام تیک تاکر ها

تقریبا تمامی تیک تاکر های سرتاسر دنیا علاوه بر این که در فضای تیک تاک فعالیت دارند برای شهرت و دیده شدن بیشتر نیز در اینستاگرام هم فعالیت زیادی دارند تا از این طریق بتوانند با جذب فالوور های بیشتر خود را به شهرت بیشتری برسانند به همین دلیل برخی از فعالیت های این تیک تاکر ها در اینستاگرام با ایجاد حواشی متعددی همراه می شود. به طور مثال زمانی که یک تیک تاکر معروف کلیپی از خود در اینستاگرام منتشر می کند با توجه به تفاوت فرهنگ ها در کشور ها ممکن است این کلیپی که از سوی فلان تیک تاکر در اینستاگرام منتشر شده است باعث ایجاد حواشی زیادی در اینستاگرام شود یا به طور مثال با توجه به این که برخی از تیک تاکر ها نیز همانند دیگر سلبریتی ها در تیر راس عموم قرار دارند ممکن است یک رفتار یا تیپ آن ها و یا حتی یک مصاحبه از آن ها باعث ایجاد حاشیه در اینستاگرام شود. علاوه بر این ها با توجه به این که تیک تاکر ها نیز علاقه بسیار زیادی به دیده شدن و مشهور شدن دارند ممکن است علیه دیگر تیک تاکر ها حرف ها و انتقاد های زیادی انجام دهند که این کار ها نیز حاشیه های زیادی در پی دارد و فضای اینستاگرام را تحت تاثیر حواشی خود می کند.

حاشیه اینستاگرام واینز ها

حاشیه اینستاگرام واینز ها

واینر ها نیز همانند تیک تاکر ها به دنبال شهرت زیاد و دیده شدن هستند. امروزه تعداد زیادی واینر در اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از آن ها به شیوه ای سعی در دیده شدن دارند اما ممکن است این شیوه ها گاهی باعث ایجاد حواشی زیادی شوند.  به طور مثال ممکن است دو واینر در اینستاگرام با یک دیگر به مشکل بخورند و علیه یک دیگر حرف های زیادی را در اینستاگرام منتشر کنند که باعث ایجاد حواشی و درگیری لفظی بین آن ها می شود. علاوه بر این ها برخی از واینر ها که به شهرت رسیده اند خود را از سایر مردم جدا می دانند و در اماکن عمومی ممکن است برخورد درستی با مردم نداشته باشند و یا خود را در اماکن عمومی برای انجام کاری در اولویت قرار دهند که همگی این ها تا کنون بارها و بارها برای واینر های مختلفی اتفاق افتاده است که حواشی زیادی در پی داشته است مانند علی صبوری که چندی پیش در یک درمانگاه در تهران برای انجام برخی از تست ها خود را نسبت به سایر افراد و مردم در اولویت قرار داد که با واکنش های بسیار شدیدی مواجه شد.

اینستاگرام پیج هنرمندان

اینستاگرام پیج هنرمندان

تقریبا امروزه تمامی هنرمندان و سلبریتی های ایرانی و خارجی در اینستاگرام فعالیت دارند و هر کدام از آن ها دارای طرفداران زیادی هستند. هنرمندان اغلب در پیج های اینستاگرام خود فعالیت های روزمره و یا نقش آفرینی های خود در فیلم های مختلف را منتشر می کنند. با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران در اینستاگرام حتی کوچک ترین اتفاقی که در مورد هنرمندان رخ دهد خیلی زود این اتفاق در سایر پیج ها منتشر می شود و همین باعث ایجاد حواشی زیادی در اینستاگرام برای هنرمندان می شود. البته بسیاری از هنرمندان برای این که از حواشی دور بمانند یا در اینستاگرام فعالیتی ندارند و یا اگر هم دارند خیلی کم در آن فعالیت می کنند. با توجه به این که برخی هنرمندان در میان مردم از محبوبیت بالایی بر خوردار هستند از همین جهت فن پیج های بسیار زیادی برای هر یک از هنرمندان نیز وجود دارد و علاوه بر آن پیج هایی نیز وجود دارند که اخبار و حواشی اکثر هنرمندان را پوشش می دهند. همان طور که در قسمت های قبل خواندید هر کدام از هنرمندان تیر راس چشم مردم قرار دارند و فعالیت آن ها در اینستاگرام نیز باعث شده تا چشم بسیاری از کاربران به فعالیت آن ها دوخته شود تا در صورت رخ دادن یک اتفاق سریعا این موضوع را در اینستاگرام منتشر کنند به همین دلیل زمانی که یکی از هنرمندان به اشتباه عکس یا مطلبی منتشر کند قبل از آن که خود متوجه این اشتباه شود اشتباه او به سرعت در اینستاگرام منتشر می شود. با توجه به این که تقریبا تمامی هنرمندان از شهرت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل اکثر پیج اینستاگرام هنرمندان دارای تیک آبی می باشد.

سوالات متداول

  1. بیشترین فالوور را در اینستاگرام کدام بازیگر ایرانی دارد؟

    در میان بازیگران ایرانی که بیشترین فالوور را دارند رامبد جوان با نزدیک به 10 میلیون و 600 هزار فالوور، بهنوش بختیاری با 8 میلیون و 600 هزار فالوور، الناز شاکردوست با 8 میلیون 300 هزار فالوور، سحر قریشی با 8 میلیون و 100 هزار فالوور و بهنوش طباطبایی با 7 میلیون و 500 هزار فالوور رکورد دار هستند.

  2. چه گونه از اخبار و حواشی سلبرتی ها در اینستاگرام با خبر شویم؟

    امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که اخبار لحظه به لحظه و حواشی به وجود آمده برای هر یک از سلبریتی ها را در پیج های خود منتشر می کنند و شما برای با خبر شدن از آخرین و بروز ترین حواشی سلبرتی ها در اینستاگرام می توانید این پیج ها را دنبال کنید فقط قبل از دنبال کردن پیج های مربوط به حواشی اینستاگرام از صحت اخبار آن مطمعن شوید.

  3. کدام بازیگر بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؟

    دو این جانسون ملقب به راک یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازیگزان هالیوود می باشد که در بین کل بازیگران جهان با بیش از 249 میلیون فالوور رکورد دار بیشترین فالوور در بین تمامی بازیگران جهان به شمار می رود.

  4. کدام بازیگر ایرانی بیشترین حاشیه را در اینستاگرام دارد؟

    در بین بازیگران ایرانی سحر قریشی و ترلان پروانه دارای بیشترین حواشی در اینستاگرام می باشد که حواشی سحر قریشی بسیار بیشتر از ترلان پروانه می باشد که از مهم ترین حواشی او می توان به منتشر شدن عکس های شخصی او و طارمی در اینستاگرام و منتشر کردن اشتباه برخی از عکس های شخصی خود در پیج اینستاگرام خودش اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید