هانده ارچل چند ساله است؟ عکس های جنجالی که زندگی هانده را خراب کردند

هانده ارچل محبوب ترین بازیگر ترکیه می باشد، که در دنیا طرفدار های مخصوص به خود را دارد. این بازیگر جوان و زیبای ترکی، تا به حال در سریال ها و فیلم های مشهور بسیاری بازی کرده است. این زن زیبا و جوان را اغلب مردم ایران به خوبی می شناسند. چرا که بسیاری از سریال ها و فیلم های ترک در ایران محبوبیت ویژه ای دارند. هانده با این که سن بسیار کمی دارد، اما در میان بازیگر های مشهور ترک قرار گرفته است. او تا به حال در کارنامه خود سریال ها و فیلم های سینمایی موفق بسیاری داشته است. او در کار اول خود نقش مهمی را نداشت و تنها به دلیل زیبایی هایی که در او دیده شده بود، به عنوان یک دختر دانشجو انتخاب شده بود.

اما به مرور و با ورود جدی او به عرصه بازیگری، استعداد ها و توان مندی های هانده خود را به نمایش گذاشت. حتی اگر از دنبال کننده های سریال های ترکی نباشید، مطمئنا با هانده آشنایی دارید. چرا که قسمت های مختلف فیلم های او در فضای مجازی بسیار منتشر می شود. اغلب کلیپ های موجود در فضای اینستاگرام، مربوط به تیکه هایی از فیلم های این بازیگر توان مند می باشد. یکی از مشکلاتی که اغلب نقادان به هانده ایراد گرفته اند، شباهت نقش های او می باشد. اغلب نقش هایی که این بازیگر جوان ترک بازی می کند، یک مضمون داشته و در یک سبک هستند. البته هانده این مشکل را از سمت کارگردان ها دیده است.

این دختر جوان در تلاش است، تا بتواند در نقش های مختلف بازی کرده و توان مندی های خود را به خوبی به نمایش بگذارد. اگر به دنبال اطلاع از زندگی شخصی و حرفه ای این بازیگر زیبا هستید، توصیه می شود، که این مقاله را از دست ندهید. چرا که در این مقاله ناگفته های زندگی ارچل بیان می شود.

بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زیبا و مشهور ترک، در اصل اصالتی دو ملیتی دارد. این دختر جوان و خوش اندام در کشور ترکیه زاده شده است و شهر تولد او باندیرما بوده است. اما مادر او اهل آلمان می باشد و بعد از ازدواج با پدر او تصمیم به ترک کشور خود گرفته و در ترکیه ساکن می شود. هانده به دلیل اصالت مادرش مدت زمان زیادی از زندگی خود را در آلمان گذرانده است. او که به خاطر مادرش به کشور های اروپایی بسیاری تا به حال سفر کرده است، بخش زیادی از کودکی خود را در تزکیه نبوده است. بسیاری از مخاطبان و طرفدار های او معتقدند، که هانده زیبایی خیره کننده خود را مدیون چهره غربی مادرش می باشد.

هانده زبان انگلیسی بسیار خوبی دارد، چرا که از کودکی تحت تعلیم مادر خود بوده است. البته سفر های بسیار او به اروپا و به خصوص آلمان و دیدار خانواده مادری اش، نیز بی تاثیر نبوده است. هانده با این که توانایی و شرایط مهاجرت را داشته است، تا به حال به فکر ترک وطن خود نبوده است. این دختر جوان و بازیگر مشهور، خواهان زندگی در ترکیه است و علاقه ای به زندگی در کشور های اروپایی ندارد. البته شاید یکی از دلایل اصلی آن، سفر های بسیار او به کشور های غربی است.

هانده از کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشته است. این دختر جوان و خوش اندام ترکی، در دوران مدرسه خود در تئاتر های بسیاری شرکت می کرده است. به شکلی که علاقه او به سمت و سوی هنر و به خصوص هنرپیشگی از همان ابتدای کودکی مشخص بوده است. والدین او تا به حال حمایت های بسیاری از دختر خود کرده اند. چرا که در فرهنگ ترکیه بازیگران زن مشکلات بسیاری داشته و با قضاوت های زیادی رو به رو می شوند. اما حمایت های بی دریغ والدین او باعث شده است، که هانده بتواند در مسیر خود موفق عمل کند.

هانده ارچل چند ساله است؟

هانده ارچل چند ساله است؟

هانده ارچل در روز بیست و چهارم ماه نوامبر سال 1993 میلادی متولد شده است. این بازیگر جوان و خوش چهره ترک، در حال حاضر 28 سال دارد. هانده در شهر زیبای باندیرما زاده شده است. این شهر در شمال غربی ترکیه واقع است و نزدیک به اروپا می باشد. این شهر نسبتا کوچک بوده و دارای جمعیت محدودی است. در این شهر رودخانه ها و دریاچه های بسیاری موجود است، که زیبایی بسیاری به محیط بخشیده است. هانده و والدینش در این شهر زندگی می کردند. هانده در حال حاضر که به دلیل شغل خود مجبور است، ر استانبول ساکن شده است. البته او هن چنان در مصاحبه های خود اعلام می کند، که از استانبول و شلوغی آن بیزار است. چرا که این دختر جوان همان آرامش شهر کوچک محل تولد خود را ترجیح می دهد.

جالب است بدانید، که شهر باندیرما یکی از شهر های مشهور ترکیه است. این شهر به داشتن زنان زیبا و خوش اندام مشهور است. به شکلی که اغلب دختران زاده شده در این شهر از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشند. این ادعا بعد از به شهرت رسیدن هانده همه گیر شد.

کودکی هانده ارچل

کودکی هانده ارچل

هانده ارچل در یک خانوده کوچک 4 نفره متولد شده است. هانده دختر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچک تر به نام غمزه دارد. نام عر دو دختران خانوده ارچل اصالت ترکی دارند. این خانوده دارای دختران زیبایی است، که اندام بسیاری خوبی نیز دارند. هانده جز زنان قد بلند به حساب می آید و این ویژگی را از مادر خود به ارث برده است. هانده در تمام دوران کودکی خود در شهر باندیرما ساکن بوده است. البته او همراه با خواهر و والدین خود به سفر های مختلف می رفته است. اما بخش مهم و زیادی را در شهر کوچک خود می گذرانده است.

این دختر جوان بر اساس گفته های خودش زمان زیادی از کودکی اش را همراه با پدر بزرگ و مادر بزرگ پدری اش یوده است. دلیل این اتفاق، به دنیا آمدن خواهر کوچک هانده می باشد. چرا که حضور یک فرزند کوچک باعث شده بود، تا والدین او شرایط سختی را برای مراقبت و نگهداری از هانده داشته باشند. در نتیجه این دختر کوچک به خواست خود برای مدت زمان زیادی را در خانه مادر و پدر بزرگ خود گذراند.

هانده از همان کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و این علاقه او با کمک والدینش رشد کرده و در نهایت نیز نتیجه داد. هانده بخش مهمی از اصالت ترکی خود را از خانوده پدری اش دریافت کرده است.

قد هانده ارچل چقدر است؟

قد هانده ارچل چقدر است؟

یکی از زنان بلند قامت ترک را می توان هانده ارچل دانست. این دختر جوان و بازیگر مشهور در میان ترک ها از قد بسیار بلندی برخودار است. البته اندام او حالتی اروپایی دارد و هانده آن را از مادر خود به ارث برده است. چرا که او دارای اندام لاغر و ظریف است، در عین حال نیز قامت بلندی دارد. هانده دارای قدی در حدود 175 سانتی متر می باشد و این مقدار در میان بازیگر های ترک بسیار بلند می باشد. مورد دیگری که به اندام هانده زیبایی دو چندان می بخشد، ظرافت موجود در بدن او می باشد. چرا که این دختر جوان در عین داشتن قدی بلند، بسیار اندام ظریفی دارد. این اتفاق باعث شده است، که جذابیت های او بیش از پیش گردد.

این بازیگر جوان و خوش سیمای ترک، پوستی گندمی دارد. پوست گندمی خود را از خانواده پدرش به ارث برده است. پوست گندمی او در کنار چهره اروپایی هانده، ترکیب زیبایی از شرق و غرب را به نمایش می گذارد. هانده چشمانی عسلی رنگ دارد، که باعث شده است، تا زیبایی های او بیش تر از گذشته گردد.

ارچل دختر شایسته ترک

ارچل دختر شایسته ترک

در سال 2012 میلادی بود، که هانده ارچل به عنوان یکی از زیباترین دختران ترکیه شناخته شد. این دختر جوان در آن دوران در ابتدای بازیگری خود به سر می برد. به شکلی که تعدادی کار موفق در کارنامه خود داشت و همین باعث شده بود، که تا حدی در میان مردم شناخته شود. هانده در آن سال تنها 19 سال داشت و بسیار کم سن بود. هانده که از همان ابتدا دارای اندام و چهره زیبایی بود، به اصرار دوستان و خانواده خود در مراسمی که در کشور آذربایجان برگزار شد، شرکت کرد. این مراسم در ان سال ها در کشور ترکیه ممنوع بود. چرا که اعتقاد های دین اسلام در آن کشور پر رنگ تر بود.

هانده با شرکت در این فستیوال بزرگ که تعداد زیادی از زنان شایسته آسیا در آن شرکت کرده بودند، زیبایی ها و توان مندی های خود را به نمایش گذاشت. این دختر زیبا بعد از آن که در فستیوال آذربایجان دیده شد، بیش تر از سمت کارگردان ها مورد توجه قرار گرفت. به شکلی که بعد از آن در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرد. این اتفاق در بازه زمانی کوتاهی رخ داد. حضور به عنوان دختر شایسته، شرایط را برای رسیدن به اهداف هانده هموار کرد. چرا که او توانست از این طریق خود را در عرصه هنر و نمایش نشان دهد.

تحصیلات هانده ارچل

تحصیلات هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر مشهور ترک، از همان ابتدای نوجوانی علاقه خود را به رشته های هنری درک کرده بود. این دختر جوان و زیبای ترکی، از کودکی به صورت جدی نقاشی می کشید و در این کار بسیار مهارت داشت. اما نقاشی رشته ای نبود، که هانده برای آینده خود انتخاب کرده بود. این دختر زیبا و خوش اندام، در تمام آرزو های خود به هنرپیشگی فکر می کرد. او در دوران مدرسه در چندین تئاتر نیز شرکت کرده بود و از علاقه خود به این حرفه خبر داشت. خانواده او نیز که از علایق دختر ارشد خود مطلع بودند، شرایط را برای رسیدن او به آرزو هایش فراهم کردند.

هانده در دانشگاه در رشته بازیگری مشغول به تحصیل شد. دانشگاهی که هانده برای خود انتخاب کرده بود، در استانبول واقع بود. چرا که او در یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ترکیه مشغول به تحصیل بود. هانده در دانشگاه هنر های زیبای معمار سنان در تحصیل کرده و مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. این بازیگر جوان و خوش اندام ترک، بعد از آن که در مقطع لیسانس فارق التحصیل شد، درس خود را ادامه نداد. شاید یکی از دلایل آن دیده شدن او در سریال های مختلف بود. چرا که هانده در همان دوران دانشجویی در چندین فیلم بازی کرد و شهرت نسبی را برای خود کسب کرده بود.

دوری از خانوده و زندگی در استانبول برای ارچل شرایط سختی بود. اما او برای رسیدن به خواسته های خود مجبور به زندگی در استانبول بود. چرا که در این شهر فرصت های بسیاری برای نشان دادن توانایی و استعداد های جوانان فراهم است.

هانده ارچل در سریال چکاوک

هانده ارچل در سریال چکاوک

هانده ارچل در سن 21 سالگی بود، که وارد حرفه بازیگری شد. این دختر جوان و زیبای ترک در سال 2014 میلادی بود، که به صورت جدی و حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و در سینمای ترک شناخته شد. این زن جوان زمانی که شناخته شد بسیار کم سن بود. هانده در همان زمان با بازیگر های جوان بسیاری همکار بود، که بعد ها این همکاری به صورت ادامه دار شد. در سال 2013 هانده در سریال چکاوک نقش بسیار کوچکی را بازی کرد. این نقش که با عنوان زاهده مشهور شد، نقش میهمان در این فیلم جذاب بود. هانده برای بازی در این فیلم مبلغ بسیار کمی را به عنوان حقوق دریافت کرد. چرا که او در آن سال تنها یک دانشجو رشته هنر های نمایشی بود.

این سریال خانوادگی از شبکه های رسمی کشور ترکیه پخش شد و سبک جدید آن باعث شد، تا مردم این کشور بسیار به آن واکنش نشان دهند. این سریال به صورت مجموعه در شبکه دی ترکیه منتشر شد. بازیگر های مشهور بسیاری در آن نقش آفرینی می کردند. این سریال جذاب به زبان فارسی نیز دوبله شده است و در ایران نیز طرفدار های بسیاری داشت. در این سریال، تنها سه بازیگر نقش های اصلی را ایفا می کردند. بلکه دیگر بازیگر ها به عنوان میهمان تنها در چند سکانس حضور داشته و به ایفای نقش می پرداختند. این سریال درباره دختری به نام فریده می باشد، که تنها با مادر خود زندگی می کند. اما یک روز مادر خود را از دست می دهد و تنها کسی که برای او در دنیا باقی می ماند، پسر خاله او نریمان می باشد.

کارنامه این دختر جوان پر از سریال های جذاب و پر بیننده می باشد. اغلب کار هایی که هانده تا به الان بازی کرده است، در سال های متوالی بوده اند. او یکی از بازیگر های پر کار ترک است، که رزومه سنگینی برای خود دارد.

هانده ارچل در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

هانده ارچل در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

در این قسمت از مقاله سریال ها و فیلم های سینمایی که هانده ارچل در آن ها ایفای نقش کرده است، را به صورت موردی بیان می کنیم. این بازیگر جوان و خوش اندام ترک، در تمام سال های فعالیت خود بازی های درخشانی را داشته است. هانده یکی از بازیگر های پر کار ترک است، که می توان کار های مشهور بسیاری را برای او نام برد. ارچل در اغلب بازی های خود در نقش اصلی قرار می گیرد. بسیاری از فیلم هایی که او در آن ها نقش آفرینی کرده است، بهترین سریال ها و فیلم های کشور ترکیه هستند. او تا به حال برای بازی های خود جوایزی را نیز دریافت کرده است.

فیلم هایی که هانده ارچل در آن ها ایفای نقش کرده است :

  • چکاوک : در سال 2013 میلادی منتشر شد و نقش او زاهده بود.
  • دیوانه در کلاس درس دانشگاه : در سال 2014 میلادی پخش شد و هانده در این سریال نقش مکمل را ایفا می کرد. نام او در سریال دیوانه در کلاس درس دانشگاه، مریم بود.
  • درخت زندگی : در سال 2014 میلادی پخش شد و هانده نقش سلن را ایفا می کرد. او در این سریال نقش مکمل بود.
  • دختران آفتاب : در سال 2015 میلادی و 2016 میلادی در شبکه های ترک زبان منتشر شد و او نقش اصلی داستان بود.
  • عشق حرف حالیش نمیشه : در سال 2016 میلادی و 2017 میلادی منتشر شد و یکی از مشهور ترین سریال های ترکی است.
  • مروارید سیاه : این سریال در سال 2017 میلادی پخش شد و هانده در نقش هازال بازی می کرد.
  • حلقه : این سریال در سال 2019 میلادی منتشر شد و او در نقش مژده بود.
  • عزیزه : هانده در این سریال نقش اصلی را ایفا می کرد. این سریال در سال 2019 میلادی منتشر شد.
  • مست عشق : این سریال در سال 2020 میلادی ساخته شد و محصول مشترک ایران و ترکیه می باشد. نقش ارچل در این سریال کیمیا خاتون، همسر شمس تبریزی است.
  • تو درم را بزن : این سریال در حال حاضر در حال ساخت می باشد و جدید ترین کار ارچل می باشد.
هانده ارچل و بوراک دنیز

هانده ارچل و بوراک دنیز

هانده ارچل با بازیگر مرد مشهور ترک، بوراک دنیز فعالیت و همکاری های مشترک بسیاری داشته است. این دو بازیگر مشهور تا به حال در سریال های ترکی مشهوری با یک دیگر بازی کرده اند. به شکلی که این همکاری از سال های اولیه ورود هر دو آن ها به حرفه بازیگری ادامه داشته است. بوراک یکی از بازیگر های مشهور و پر طرفدار ترک است، که تا به حال بازی های درخشان بسیاری را در کارنامه خود داشته است. این مرد جوان برای اولین بار در سریال دیوانه در کلاس درس دانشگاه با هانده همکاری کرد. این همکاری به قدری مخاطب داشت، که بار ها در سریال های مختلف تکرار شد.

یکی از مشهور ترین کار های مشترک بوراک دنیز و هانده، سریال عشق حرف حالیش نمیشه است. این همکاری به قدری شهرت یافت، که بسیاری از مردن ایران نیز این سریال را بار ها مشاهده کرده اند. این سریال مشهور در استانبول فیلم برداری شد و موضوع آن تا حد زیادی تکراری بود. اما از ان جایی که بازیگر های آن بسیار خوب بودند، این سریال با حجم زیادی از مخاطب همراه شد. بوراک در این سریال نقش مورات را داشت و هانده نیز با نام حیات در این سریال ایفای نقش می کرد.

این سریال حالت فانتزی داشته و درام بود. بوراک در این سریال نقش یک فردی را ایفا می کرد، که ثروت مند بوده و شرکت داشت. حیات نیز دختری از خانواده متوسط بود، که در این شرکت کارمند ساده ای بود. رابطه هانده و بوراک دنیز در این سریال بسیار موفق بوده و بار ها بعد از آن نیز تکرار شد. این سریال را می توان در ژانر کمدی نیز قرار داد، چرا که لحظات خنده دار آن نیز بسیار است.

هانده ارچل و همسرش

هانده ارچل و همسرش

یکی از خبر های کذب و دروغی که درباره هانده ارچل بسیار رایج است، خبر ازدواج او می باشد. این دختر جوان که تنها بیست و هشت سال دارد، تا به حال ازدواج نکرده است و قصدی نیز برای آن ندارد. هانده بار ها در مصاحبه های خود این خبر های نادرست را کذب دانسته و از شایعه بودن آن ها اطلاع داده است. هانده در زندگی خود تا به حال رابطه های عاشقانه بسیاری را تجربه کرده است. اما هیچ کدام از آن ها به ازدواج ختم نشده است. او ادعا کرده است، که علاقه ای به تشکیل خانواده و ازدواج ندارد. چرا که در حال حاضر تمام توجه خود را معطوف به شغل خود کرده است. این دختر جوان و بازیگر توان مند، تنها دغدغه پیشرفت خود در عرصه بازیگری را دارد.

ارچل در حرفه مدلینگ

ارچل در حرفه مدلینگ

در سال 2012 میلادی که هانده ارچل به عنوان زن شایسته ترکیه شناخته شد، پیشنهاد های بسیاری از او برای ورود به حرفه مد و فشن شد. به شکلی که این دختر جوان در همان سنین پایین فعالیت خود را در حوزه مدلینگ و فشن شو آغاز کرد. هانده تا به حال برای برند های بسیاری به خصوص در ترکیه به عنوان مدل فعالیت کرده است. البته فعالیت های این بازیگر جوان به مد و فشن ختم نمی شود. چرا که او مدتی نیز به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت داشت. هانده یکی از سفیر های تجاری ترکیه می باشد، که برند های مختلف جهانی را در این کشور وارد می کند. برای مثال یکی از برند های مشهور که ارچل برای آن فعالیت می کند، لورآل می باشد.

سوالات متداول

هانده ارچل متولد چه سالی است؟

هانده ارچل در سال 1993 میلادی متولد شده است.

اولین سریالی که هانده در آن ایفای نقش کرد چه بود؟

اولین سریالی که هانده ارچل در آن ایفا نقش کرد، چکاوک بود.

هانده ارچل در کدام سال به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد؟

هانده ارچل در سال 2012 میلادی و در سن 19 سالگی به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد.

شهر محل تولد هانده ارچل کجاست؟

هانده ارچل در شهر باندیرما متولد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید