فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام

فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام

فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام

جامائیکا در حالی میزبان سورینام در استادیوم اکسپوریا در اورلاندوخواهد بود کـه جام طلای خودرا در روز دوشنبهآغاز خواهد کرد.رگی بویز در چهار مسابقه اخیر خود بدون پیروزی بـه این رقابت ها آمده اسـت ؛ در حالی کـه ناتیو در دیدار قبلی خود از دور مقدماتی جام جهانی حذف شده بودو 4-0 برابر کانادا شکست خورد.فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

با ورود بـه این تورنمنت ؛ جامائیکایی ها امیدوارند کـه دراین اواخر ؛ با سه حضور مستقیم در نیمه نهایی در جام طلای ؛ دو بار در فینال درسال 2015 و 2017 شکست بخورند و پیروز شوند.مدیر تئودور ویتمور این تیم را بـه یکی از تیم هاي‌ نیرومند در منطقه تبدیل کرده اسـت کـه از زمان ورود وی در CONCACAF بـه شهرت رسیده اند.

 

ویتمر یکی دو چیز را در مورد حضور در صحنه بین المللی میداند ؛ زیرا در جام جهانی فیفا 1998 برای جامائیکا بـه میدان رفته اسـت ودر پیروزی تنها خود در ان رقابت ها دو گل بـه ثمر رسانده اسـت ؛ 2-1 مقابل ژاپن ؛ در تاریخ تنها حضور آن ها دراین مسابقات فینال

 

قبل از این کـه توجه خودرا بـه مرحله شش ضلعی مقدماتی جام جهانی معطوف کنند ؛ آن ها گرسنه خواهند شد تا سرانجام این جام را کـه بارها بـه سختی از انها دور شده ؛ بدست آورند.

 

این تیم درسال 2013 نتوانست جواز حضور دراین رقابت ها را کسب کند ؛ اما آن ها از ان زمان جبران کرده اند ؛ در 9 دیدار اخیر خود در مرحله گروهی در جام طلا بدون شکست بوده اند و هر بار در نخستین بازی حذفی خود پیروز شده اند.

 

هسته اصلی این تیم فوتبال باشگاهی خودرا در لیگ برتر فوتبال انجام میدهد ؛ تعداد زیادی از آن ها در نقش هاي‌ اصلی بازی میکنند ؛ کـه نشان میدهد این کشور در توسعه استعدادها چقدر پیشرفت کرده اسـت ؛ تعداد زیادی از انها در سطح باشگاهی رونق دارند و می‌توانند شکل ان را در صحنه بین المللی حفظ کنند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام

فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا

سورینام بـه عنوان یکی از تیم هاي‌ آینده ودر منطقه ؛ مشتاقانه می‌تواند در مراسم افتتاحیه خود در جام طلایی سر و صدا ایجاد کند.با حضور بیشتر بازیکنانشان در اروپا ؛ بسیاری در بخشهای مختلف هلند ؛ این تیمی اسـت کـه بـه فشار رقابت عادت کرده اسـت.

 

مربی انها دین گور دانش و تجربه گسترده اي را بـه عنوان بازیکن و مدیر بـه ارمغان می آورد ؛ زیرا در عده اي از باشگاه هاي‌ نخبه اروپایی مانند آژاکس و فاینورد حضور داشته اسـت.

 

به رغم این کـه برای جام جهانی سال آینده از رقابت خارج شده اسـت ؛ تیمی نیست کـه دستکم گرفته شود ؛ زیرا آن ها نشان داده اند کـه میتوانند جلوی دروازه بالینی کنند.انها قبل از شکست مقابل کانادا ؛ در سه مسابقه قبلی خود با نتیجه 15-0 با پیروزی پیروز شده بودند و اظهار داشتند تیمی هستند کـه دیگران باید مراقب ان باشند.

 

در حالی کـه انها برای مبارزات آغازین خود آماده می‌شوند ؛ سورینام از موفقیت سایر شرکت کنندگان برای نخستین بار در جام طلا ؛ بـه ویژه گوادلوپ ؛ کـه درسال 2007 بـه نیمه نهایی این تورنمنت رسیده بود ؛ الهام خواهد گرفت و کانادا و هندوراس را شکست داد.

 

اخبار تیم

اتحادیه فیلادلفیا پس از این کـه در فصل گذشته بـه عنوان دروازه بان برتر لیگ شناخته شد و جایزه دستکش طلا را درسال 2017 بـه دست آورد ؛ در جام طلا بـه خوبی حضور خواهد داشت ؛ دروازه بان آندره بلیک در بین بهترین موقعیت هاي‌ خود در MLS قرار دارد.

 

همان طور کـه در سطح باشگاهی بوده اسـت ؛ او از دو هم جامائیکایی کمک زیادی گرفته اسـت ؛ از جمله آلواس پاول ؛ مدافع اتحادیه ؛ کـه در پشت از پشت محکم اسـت و کوری بورک ؛ مهاجم ؛ کـه با چهار گل فیلادلفیا را دراین فصل هدایت میکند. .

 

در خط هافبک ؛ زوج لامار واکر و دوون ویلیامز می‌توانند برای تیم هاي‌ رقیب انگشت شمار باشند ؛ زیرا هم تیمی هاي‌ میامی FC از سرعت و خلاقیت زیادی برخوردار هستند ؛ بـه ویژه ویلیامز کـه بـه یک دلیل “سریع” نامیده میشود.

 

رایان دونک ؛ مدافع و کاپیتان سورینام تنها چهار بار در تیم بزرگسالان بـه میدان رفته اسـت ؛ اما او دانش و تجربه زیادی در موقعیت هاي‌ بزرگ بازی دارد ؛ در حال حاضر در سوپرلیگ ترکیه با گالاتاسرای بازی میکند.

 

گلئوفیلو ویلیتر ؛ مهاجم تیم ؛ بـه سرعت نام خودرا برای هردو تیم باشگاهی و کشوری بـه ثبت رسانده و 10 گل در لیگ ملت هاي‌ CONCACAF بـه ثمر رسانده اسـت ؛ با 11 گل بین المللی فقط در 9 بازی و بـه تازگی با Beitar Jerusalem در اسرائیل قرارداد بسته اسـت.مدافعان کناری انها Ridgeciano Haps و Dion Malone دو بازیکن محکم و همه ی کاره هستند کـه برای صعود بـه خط میانی شناخته شده اند و هردو بازیکن در حال حاضر در هلند حضور دارند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال جامائیکا در مقابل سورینام

ترکیب ابتدایی جامائیکا:

بلیک؛ لارنس ؛ پاول ؛ مور ؛ فیشر ؛ لوو ؛ ماریاپا ؛ ویلیامز ؛ واکر ؛ بورک ؛ بیلی

 

ترکیب احتمالی سورینام:

هان؛ هاپس ؛ دونک ؛ لیردم ؛ مالون ؛ بیسسوار ؛ کولویک ؛ آلبرگ ؛ بکر ؛ هاسلباینک ؛ ویلیتر

 

پیش بینی : جامائیکا 2-1 سورینام

جامائیکایی ها ممکن اسـت در حال حاضر در بهترین فرم نباشند ؛ اما انها تجربه زیادی دراین رقابت ها دارند و انها گرسنه هستند کـه یک مسابقه عمیق دیگر را در جام طلا انجام دهند.سورینام کم لطفی ندارد و انها نشان داد کـه در لیگ ملت هاي‌ CONCACAF چقدر می‌توانند در حمله باشند ؛ اما انها طی چند سال گذشته در تیم هاي‌ نخبه زیادی بازی نکرده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید