بازی تنیس پنج از بهترین مسابقه از ویمبلدون 2021

بازی تنیس پنج از بهترین مسابقه از ویمبلدون 2021

پنج بهترین مسابقه از ویمبلدون 2021

مسابقات قهرمانی بازی تنیس ویمبلدون 2021 کامل اسـت و سال هیجان دیگری بود.مسائل ممکن اسـت در تدارکات کمی متفاوت باشد ؛ اما اقدامات در دادگاه بـه همان اندازه برقی بود.در این جا ؛ خبرگزاری PA پنج مورد از بهترین مسابقات را بررسی میکند.

 

درام آخر شب موری

چند نسخه آخر ویمبلدون بدون نمایش درام اندی موری در Court Court ؛ مانند گذشته نبوده اسـت ؛ اما قهرمان سابق بازی تنیس اینبار تحویل داده اسـت. وی پس از غلبه بر نیکولوز باسیلاشویلی در زیر مسابقه افتتاحیه خود در زیر سقف دادگاه مرکز ؛ در دور دوم مقابل اسکار اوته هواداران را مجدداً از طریق ورینگر عبور داد . پس از برتری با یک ست و استراحت مقابل مقدماتی کشور آلمان ؛ سطح او افت کرد و خیلی زود خودرا دو ست بـه یک کاهش داد.

 

بستن سقف بـه موقع بود ؛ بـه موری اجازه می داد دوباره تنظیم شود و او دوباره بـه پیروزی 6-3 4-6 4-6 6-4 6-2 رسید و درست قبل از ساعت 10.30 شب بـه اتمام رسید.

بازی تنیس پنج از بهترین مسابقه از ویمبلدون 2021

نبرد ماراتن کربر

تعجب آور نیست کـه هردو آنجلیک کربر و سارا سوریبز تورمو در پایان نبرد دور دوم خود کـه سه ساعت و 17 دقیقه بـه طول انجامید ؛ مورد تشویق قرار گرفتند. قهرمان سال 2018 ؛ کـه دوندگی او در نیمه نهایی بـه اتمام رسید و اسپانیایی نمایش پر هیجان و پر از رالی هایي را کـه ریه را بـه هم می ریزد ؛ بـه زانو در آورد. کربر در پایان پیروز از میدان خارج شد و با نتیجه 7-5 5-7 6-4 پیروز شد.

 

یک ستاره متولد می شود

فقط طرفداران سرسخت تنیس انگلیس قبل از این مسابقات نام اما رادوکانو را شنیده اند ؛ اما او اکنون یک نام خانوادگی اسـت. او فقط 18 ساله بودو در 338 رنکینگ جهانی قرار داشت ؛ دور شگفت انگیزی بـه دور چهارم داشت ؛ اما این سومین مسابقه او مقابل Sorana Cirstea بازیکن 50 ساله بود کـه در صحنه منفجر شد. او پس از پیروزی در ست اول با نمایش مهیج تهاجمی ؛ مسابقه هوشمندانه اي را نشان داد و عزم زیادی برای پیروزی 6-3 7-5 در نخستین بازی خود در Court One داشت.

 

شاپوالوف در پنج

قهرمان نوجوانان 2016 از دستیابی بـه موفقیت در قرعه کشی مردان لذت برد ودر نیمه نهایی خود با هشت پیروزی مقابل کارن خاچانوف روسی کـه بـه 5 ست رفت ؛ جایگاه نیمه نهایی خودرا ثبت کرد. بـه نظر میرسید کـه کانادایی با مشکل روبه‌رو میشود زیرا خاچانوف در از دست دادن ست ابتدایی با نتیجه 2-1 صعود کرد. اما Shapovalov قصد نداشت شانس خودرا لغزش کند و پس از عبور از چهارم ؛ با یکسری ضربات تهاجمی از یک تصمیم نهایی حساس خارج شد و با پیشرفت 6-4 3-6 5-7 6-1 6-4

بازی تنیس پنج از بهترین مسابقه از ویمبلدون 2021

بازی تنیس

جابور بر بیماری غلبه می کند

اونس جابور بـه نخستین مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون خود رسید اما این پیروزی درخشان او در مرحله سوم مقابل قهرمان سابق گربینه موگوروزا بود کـه عنصری اضافه داشت. تونسی از مشکلات معده رنج میبرد و لحظه اي نابهنگام را برای ظهور انتخاب کرد زیرا وادار شد پرتاب کند روی نقطه مسابقه. اسپانیایی ست ابتدایی را برنده شده بود ؛ اما تنوع در بازی جابور باعث شد کـه او حتی پس از استفراغ بازگردد و 5-7 6-3 6-2 پیروز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید