بیماری سلبریتی های کره ای در سال 2021 که حاشیه ساز شد

در این مقاله قصد داریم درباره بیماری سلبریتی های کره ای با شما مخاطبین صحبت کنیم اینکه کدام یک از کراش های کره ای بیماری روانی و کدام از این بازیگران و سلبریتی های معروف کره خودکشی کرده اند پس با ما همراه باشید تا شما را با این افراد معروف آشنا کنیم و اطلاعات کاملی از بازیگران به شما بدهیم.

بیماری سلبریتی های مشهور کره چیست؟

بیماری سلبریتی های مشهور کره چیست؟

صنعت داران و بنگاه های استعداد یابی در کره خوانندگان نوجوان را استخدام می کنند که هم از نظر جسمی ظریف تر و هم از نظر کاری گوش به فرمان تر هستند اما این مسئله به ضرر خوانندگان کم سن و سال است زیرا تحمل مسائل جنسی را در این حد ندارند. آنها باید همیشه با جذابیت‌های جنسی و زیبای خود ظاهر شوند و خیل عظیمی از دنبال کنندگان و طرفدارانشان در فضا مجازی نیز فقط به همین وجه قضیه توجه می‌کنند که باعث می شود شوک عظیمی به روان خوانندگان وارد شود و این خوانندگان و سلبریتی ها بعضاً از سوی بنگاه‌داران مجبور به تن فروشی می‌شوند. در این قسمت به 10 نفر از این سلبریتی های معروف که بیماری روانی داشتند و دست به خودکشی زدند اشاره می کنیم.

گو هارا

در این قسمت می خواهیم به بیماری سلبریتی های کره ای بپردازیم که یکی از این سلبریتی ها گو هارا نام داشت. گو هارا از اعضای گروه کارا بود که فعالیت بین‌المللی داشته و حالا به دلیل مرگ هارا تا مدتی ممنوع فعالیت شده اند. بعد از آنکه هارا مدتی در خانه‌اش بود و فعالیت‌های اینترنتی‌اش متوقف شد، پلیس دریافت وی نیز خودکشی کرده است. گفته می‌شود وی که از ستاره‌های مشهور و سلبریتی های معروف کره بوده، که از سوی دوست سابقش تهدید شده بود که نوارهای جنسی گذشته را منتشر می‌کند تا شهرتش نابود شود. هارا، دوست صمیمی سولی بود، هنرمندی که چند هفته قبلتر خودکشی کرده بود. او دچار بیماری استرس شدید بوده که این عامل هم باعث خودکشی او شد.

سولی

شاید خبر هیچ کدام از این خودکشی‌ها به اندازه مرگ سولی منتشر نشد. او به شدت درگیر افسردگی بود تا جایی که در سال ۲۰۱۴ میلادی به دلیل فشارهای عصبی مجبور شد اجرایش را به تعویق بیاندازد. یکی از دلایل فشارهای روانی وی، پخش شدن جزئیاتی از زندگی شخصی او در اینترنت به دلیل جذابیت آن برای مردم بوده است. سولی قبلاً به دلیل امتناع از پوشیدن لباس‌های برهنه در اجراهایش تهدید شده و بارها در فضا مجازی مورد اهانت قرار گرفته بود. وی در آخرین حضور رسمی‌اش در یک مصاحبه، پیام‌های اهانت‌ آمیزی که برایش آمده بود را بلند خواند. دلیلی اصلی خودکشی این سلبریتی معروف افسردگی شدید بوده است.

جونگ هیون

این خواننده معروف هم دچار افسردگی شدید بوده او در سن ۲۷ سالگی در دسامبر ۲۰۱۷ خودکشی کرد در حالی که خواننده اصلی گروه شاینی بود. جالب است که چنین چهره مشهوری در یک خانه اجاره‌ای زندگی می کرد. جونگ قبل از مرگش برای دوستش نوشته بود به دلیل افسردگی شدید، قدرت اجراهای پرهیجان برای مردم را ندارد. مرگ او بر اثر تنفس گاز کربن مونوکسید بوده‌ است و آخرین پیامی که او به خواهر خود قبل از خودکشی ارسال کرده‌ است این بود. زندگی تا الان برام خیلی سخت بوده، به همه بگو که من سخت کار کردم، این آخرین حرف من است.

سئو مین وو

در این قسمت قصد داریم به بیماری یکی از سلبریتی های کره ای به نام سئو مین وو بپردازیم. وی خواننده اصلی گروه ۱۰۰ درصد بود که تازه در سال ۲۰۱۲ تشکیل شده بود. شاید دوره سربازی وی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برای او با آرامش بیشتری همراه بود تا اینکه دوباره فعالیتش را شروع کند و اینگونه به خودکشی ختم شود. وی در زمانی که بیجان در خانه‌اش واقع در سئول پیدا شد، ۳۳ سال داشت. مصرف بیش از حد مواد مخدر و یا ایست قلبی بر اثر مصرف یا فشار روانی، و افسردگی شدید از جمله علل مرگ وی اعلام شد.

چائه دونگ ها

چائه عضو سابق گروه اس جی در مه ۲۰۱۱ میلادی به زندگی خود خاتمه داد. افسردگی که به دلیل پیامدهای مرگ مدیر قبلی گروه بر وی عارض شده بود، از عوامل خودکشی وی عنوان شده است.

سئو جی ون

سئو با تبار آمریکایی و نام اصلی چارلز پارک از اولین هنرمندان فعال و مشهور در پاپ کره‌ای بود که مدت اندکی بعد از فروش گسترده آلبوم موسیقی‌اش در اقدامی مشکوک در سن ۱۹ سالگی دست به خودکشی زد. دلیل خودکشی وی، نگرانی پیش بینی او از موفقیت آلبومش بود که ظاهراً نتوانست از آن رهایی یابد. شرکتی که او برایش کار می‌کرد بعد از مرگ او آلبوم دوم را نیز منتشر کرد که به فروش خوبی رسید.

یو نی

یو نی ابتدا بازیگر بود و سپس به صنعت سرگرمی پاپ کره‌ای راه یافت و نهایتاً در سال ۲۰۰۷ خود را دار زد. پلیس گفت پیام‌ها و کامنت‌های جنسی او را تحت فشار قرار داده بود. مادر او ازدواج نکرده بود و وی با مادربزرگ مذهبی‌اش زندگی می‌کرد. یونی برای مشهور شدن و خارج‌ شدن از شرایط بد زندگی‌اش به هر کاری در خوانندگی تن داد و مجبور شد چندین بار عمل زیبایی انجام دهد و در ژاپن نیز به شهرت رسید. او پیش از مرگش نوشته بود احساس تنهایی می‌کند احساس می‌کنم همه چیز پوچ است من در سراشیبی حرکت می‌کنم که پایانش را نمی‌دانم پنج روز بعد از مرگش، آلبوم سومش توسط شرکتی که برایش کار می‌کرد منتشر شد تا از مرگ او نیز پولسازی کنند که این آلبوم با فروش خیلی خوبی همراه بود.

آن سو جین

او عاشق مسابقات استعدادیابی بود. وقتی دو تن از اعضای گروه مشهور کارا آن را ترک کردند برای جانشینی آنها رقابت کرد و به چهار نفر اول راه یافت اما نتوانست برگزیده شود. سال ۲۰۱۵ اعلام شد او عضو گروه پاپ دیگری با نام آوریل شده است اما از آنجا نیز کنار گذاشته شد. افسردگی و فشار روانی موجب شد از طبقه دهم آپارتمانش به پایین بپرد در حالی که تنها ۲۲ سال سن داشت و فرصت بسیار برای او پیش می آمد اما می‌دانست با استانداردهای مورد نظر بنگاه داران پاپ کره‌ای همخوانی ندارد.

چا

خواننده جوان که عضو گروه پاپ کره‌ای Surprise U بود و در حرفه‌ بازیگری‌ هم داشت به شهرت می‌رسید، در خانه‌اش دست به خودکشی زد
چا که نام واقعی‌اش لی جائه هو بود اخیرا به دنیای بازیگری وارد شده و در فیلم کوتاه تو در اعماق من و درام تلویزیونی عشق با خطاها نقش‌آفرینی کرده بود.
او با مرگ خود جامعه هنری کره را دچار شوک کرد.

کیم جئونگ هوان

هوان از سال ۲۰۱۳ پا به دنیای موسیقی گذاشت و خیلی زود به شهرت رسید. کیم جئونگ هوان با نام هنری یوهان از اعضای اصلی گروه موسیقی کی‌پاپ تی‌اس‌تی بود. او در 2017 به دلیل بیماری روانی و افسردگی شدید دست به خودکشی زد.

بازیگرانی که بیماری روانی دارند

بازیگرانی که بیماری روانی دارند

یکی از بیماری سلبریتی های کره ای از آن رنج می برند بیماری روانی می باشد. شیوع و گسترش بیماری‌ روانی در بین بازیگران و سلبریتی های معروف امری هم گیر شده است و خیلی از افراد معروف دچار بیماری های مختلف روانی و افسردگی هستند و ما در این مقاله به بیماری سلبریتی های کره ای نیز پرداخته ایم. فاش کردن این موضوع و طلب کمک کردن در این زمینه برای خیلی از این سلبریتی ها سخت می باشد. ممکن است بیماری‌ روانی را مشمول قشر و عده‌ای خاص بدانیم و تصور کنیم که افراد مشهور و ثروتمند به هدف خود رسیده اند و دیگر مشکلی ندارند، اما آن‌ها هم مانند بقیه به این بیماری‌ها از جمله بیماری روانی مبتلا می‌شوند و به دلیل شرایطشان و همیشه در چشم بودنشان، مخفی کردن این موضوع کمی سخت به نظر می‌رسد.

بازیگران معروفی که بیماری روانی دارند اعم از دواین جانسون او سه بار افسردگی را تجربه کرده و اولین بار آن در زمان نوجوانی او اتفاق افتاده است. دواین داگلاس جانسون زاده ۲ مه ۱۹۷۲ در هایورد کالیفرنیا است.با لقب ورزشی راکبه معنای صخره هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی است. جانسون یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. جانسون در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان معرفی شد. کریس ایوانز طی مصاحبه‌ای با رولینگ استون در سال ۲۰۱۶ کریس ایوانز اعلام کرد که اضطراب او معمولا در افتتاحیه فیلم هایش صورت می‌گیرد. او حس خود را زمانی که روی فرش قرمز راه می‌رود با ۳۰ دقیقه پیاده روی زغال‌های داغ برابر می‌داند.

او می‌گوید راه‌های زیادی مثل مدیتیشن را امتحان کرده که تا حدی به او کمک کرده است. رایان رینولدز او در مصاحبه‌ای با ورایتی اعلام کرد که به دلیل نا امید کردن طرفدارانش دچار مشکلاتی از جمله بی خوابی شد. او می‌گوید به کمک همسرش توانسته از این مشکلات نیز عبور کند. اما استون نیز در مورد اختلال اضطراب خود بارها سخن گفته است. او اذعان داشته که در کودکی بارها مورد حملات عصبی قرار گرفته و بشدت مضطرب است. وی حتی هیولای سبزرنگی که در سن ۹ سالگی ترسیم کرده بوده تا اضطرابش را نشان دهد را نیز به نمایش عمومی گذاشت. او از متخصصان کمک گرفته تا این اضطراب را برطرف کند و در این زمینه نیز تا حد زیادی موفق بوده است و از بیماران دیگر خواسته اختلال روحی خود را قبول کرده و در جهت درمان آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. کارا دلوین نیز در دوران نوجوانی خود افسردگی شدید داشته است. این مدل فشن و بازیگر انگلیسی نیز در مصاحبه با نشریه دیس مورنینگ گفته که از افسرده بودن خود شرمسار بوده است. اما پس از اینکه فهمیده او تنها کسی نیست که با این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کند، سعی کرده در مورد افسردگی‌اش صحبت کند. و خیلی از بازیگران دیگر هم دچار بیماری های روحی و روانی هستند واین بیماری سلبریتی های کره ای باعث ناراحتی آن ها نیز شده است.

مرگ آیدل های کره ای

ستاره‌ ها و آیدل های کره ای جوان در کشور کره تحت قوانینی سخت گیرانه مدیریت می‌شوند که این موضوع آن‌ها را با مشکلات روحی و روانی متعددی مواجه کرده است. هجوم نظرات منفی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و عمر کوتاه هنری از دیگر دلایل این امر برشمرده می شود به نحوی که در حال حاضر آمار مرگ و میر هنرمندان ناشی از خودکشی در این کشور، دو برابر کرونا است. پدیده کی پاپ ژانر موسیقی کره‌ای اکنون در شبکه های اجتماعی بسیار گسترده شده و ستارگان کی پاپ روزانه پیام‌های زیادی را از طرفداران و مخالفانشان دریافت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها کامنت‌هایی منفی درباره ظاهر و زندگی شخصی خود دریافت می‌کنند. این باعث شده خیلی از سلبریتی های معروف دست به خود کشی بزنند. صنعت پاپ در کره تنها به رقص، بازیگری و خوانندگی افراد اهمیت می‌دهد و کار با افراد مستعد در این حوزه ها را از سنین نوجوانی شروع می‌کند این فعالیت اکثر این افراد با استعداد را دچار استرس و افسردگی می کند که این باعث می‌شود تا ستارگان جوان کره‌ای فرصتی برای یادگیری روابط اجتماعی و نحوه تعامل با خشونت‌های مخالفانشان را یاد نگرفته و در مواجهه با افکار خودکشی نتوانند راه فراری برای خود بیابند.

سلبریتی های کره ای که خودکشی کردند

سلبریتی های کره ای که خودکشی کردند

در این قسمت از مقاله شما را با چند نفر از سلبریتی های معروف کره ای که خودکشی کرده اند آشنا می کنیم. تا کنون خودکشی های زیادی میان هنرمندان کره‌ای اتفاق افتاده که به انگیزه‌های مختلف مالی، عشقی و اختلافات خانوادگی نسبت داده شده است؛ اما موضوعی که در بسیاری از این خودکشی‌ها نقش داشته کاهش محبوبیت ستاره‌ها و یا حمله کاربران فضا مجازی به آن‌ها بوده است مسئله‌ای که سبب شد مقامات کره‌ای برای کاربرانی که با پیام‌هایشان باعث سوق دادن افراد به خودکشی می‌شوند، ۲۰۰۰ دلار جریمه در نظر بگیرند. سلبریتی های که دست به خودکشی زده اند.

Park Hye sang در سال ۲۰۱۰
Han Chae-won در سال ۲۰۱۱
Jung Ayul در سال 2012
Kim Jong-hak در سال 2013

خواننده های کره ای که خودکشی کردند

به چهره‌های معروف صنعت موسیقی در کره،idol یا بت می گویند. مسیر تبدیل یک استعداد به یک بت در کره، بسیار سخت‌تر و بی‌رحمانه‌تر از مسیر ستاره شدن در هالیوود است. وقتی یک استعداد جوان یا نوجوان با یک کمپانی حوزه موسیقی در کره جنوبی قرارداد بست، تقریبا تبدیل به یک برده در دست کمپانی می شود.تمرین‌ها و آموزش‌های بسیار سنگین، چارچوب‌های کاملا مشخص شده و تخطی‌ناپذیر زندگی حرفه‌ای و فشار وحشتناک روحی که از سوی مدیران کمپانی بر این نوجوانان یا جوانان وارد می شود، روزهای سیاهی را برای آنها رقم می زند. این مسیر سخت، با ارزیابی‌های سختگیرانه‌ای که در فواصل معین توسط مدیران کمپانی از فرد تحت قرارداد صورت می گیرد، تکمیل می شود و در صورتی که نتوانند نظر مدیران را در هر مرحله‌ای جلب کنند، بی درنگ قراردادشان باطل می شود این مسائل استرس زیادی به این خوانندگان وارد می کند که باعث می شود خیلی از خوانندگان دست به خود کشی بزنند در ادامه نام چند نفر از این خوانندگان را برایتان می نویسیم. همچنین می توانید برای دیدن عکس بازیگران کره ای که خو‌د کشی کرده اند به سایت ها مختلف در گوگل مراجعه کنید.

بیماری روانی سلبریتی های کره ای

بیماری روانی سلبریتی های کره ای

وقتی اسم بیماری روانی و شخص روانی به میان می آید احساس ناخوشایندی به ما دست می دهد، انگار که با یک بیماری هولناک روبرو شده ایم. به همین دلیل شاید بدترین توهین به هر شخصی این باشد که او را روانی نامیده، یا گفت که مشکل روانی دارد و باید به روانشناس و روان درمانگر مراجعه نماید. صنعت فیلم و سریال در کره با صنعت پاپ کره‌ای در هم تنیده است. صنعت سرگرمی کره به شدت فشار بالایی بر هنرمندانش اعمال می‌کند. لی یو یونگ بازیگر کره‌ای اخیراً در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود نوشت امیدوارم بمیرم. هر روز حس جهنم را دارد. می‌خواهم فرار کنم. لی تا به حال برای خودکشی تلاش نکرده و از آن موقع تا به حال هم توضیح بیشتری درباره صحبتش نداده است. صنعت هنر و سرگرمی در کره بسیار بی رحم و سخت گیرانه است که باعث بیماری روانی سلبریتی های کره ای شده است.

بیماری اعضای گروه بی تی اس

در این قسمت می خواهیم به بیماری سلبریتی های کره ای که معروف ترین این سلبریتی ها گروه بی تی اس است بپردازیم. گروه پسرانه هفت نفره اهل کره جنوبی است. تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضا گروه شامل جین، شوگا، جی-هوپ، آرام، جیمین، کیم تهیونگ و جونگ کوک هستند که در ترانه‌سرایی و تهیه بیشتر آثار خود مشارکت دارند. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است. از بیماری اعضا گروه بی تی اس را می توان از افسردگی و استرس زیاد نام برد که این به خاطر فشار زیادی است که کمپانی به آنها وارد می کند.

مصاحبه با سلبریتی های کره ای که بیماری خاص دارند

جین از اعضا گروه بی تی اس است تا الان متوجه شکل عجیب انگشت های جین شده باشید جین به بیماری گردن قو مبتلا است در این بیماری انگشت مثل گردن قو بنظر می رسد و فرم معمولی ندارد این اتفاق زمانی می افتد که چندین مفصل در انگشت به دلیل وضعیت سلامتی یا آسیب در موقعیت های غیر معمول خم می شوند بیماری گردن قو باعث درد و همچنین استفاده محدود از انگشتان دست می شود هرچند با عمل جراحی و فیزیوتراپی قابل درمان است جین در مصاحبه ایی که با رسانه ها و برنامه های تلوزیونی داشته گفته این بیماری از کودکی با او همراه است. لی یکی دیگر از هنرمندان معروف کره است در مصاحبه های مختلف از بیماری خطرناک خود ابراز ناراحتی کرده است لی از بیماری به اسم هموفیلی رنج می برد در این بیماری ارثی توانایی خون در لخته شدن به شدت کاهش پیدا می کند و باعث می شود فرد مبتلا حتی با یک صدمه جزیی خونریزی شدید داشته باشد بنابراین اگر بریدگی داشته باشد مدت طولانی تری از یک فرد عادی طول می کشد تا خون لخته شود که می تواند کشنده باشد برخی از بیماران هموفیلی در اثر جراحت یا جراحی خون زیادی رو از دست می دهند تا جایی که باعث مرگشان می شود.

بیماری های خطرناک خوانندگان کره ای

بیماری های خطرناک خوانندگان کره ای

از بیماری سلبریتی های کره ای می خواهیم به یکی از اعضای محبوب گروه بی تی اس اشاره کنیم. جین از اعضا گروه بی تی اس است تا الان متوجه شکل عجیب انگشت های جین شده باشید جین به بیماری گردن قو مبتلا است در این بیماری انگشت مثل گردن قو بنظر می رسد و فرم معمولی ندارد این اتفاق زمانی می افتد که چندین مفصل در انگشت به دلیل وضعیت سلامتی یا آسیب در موقعیت های غیر معمول خم می شوند بیماری گردن قو باعث درد و همچنین استفاده محدود از انگشتان دست می شود هرچند با عمل جراحی و فیزیوتراپی قابل درمان است. جسیکا و کریستال از خوانندگان معروف کره هردو دچار کم خونی هستند.کریستال چندین بار روی استیج از حال رفت که بعدا مشخص شد که دلیل اصلیش کم خونی بوده.

کم خونی نوعی بیماری که در اون فرد به اندازه کافی گلبول قرمز ندارد و به این معنی که بدن قادر به تامین اکسیژن کافی نیست علائم کم خونی ضعف و خستگی و عدم تنفس و غش است. لی یکی دیگر از هنرمندان معروف کره است لی از بیماری به اسم هموفیلی رنج می برد در این بیماری ارثی توانایی خون در لخته شدن به شدت کاهش پیدا می کند و باعث می شود فرد مبتلا حتی با یک صدمه جزیی خونریزی شدید داشته باشد بنابراین اگر بریدگی داشته باشد مدت طولانی تری از یک فرد عادی طول می کشد تا خون لخته شود که می تواند کشنده باشد برخی از بیماران هموفیلی در اثر جراحت یا جراحی خون زیادی رو از دست می دهند تا جایی که باعث مرگشان می شود. خیلی از خبرنگاران برای افشا بیماری سلبریتی های کره ای پول هنگفتی از رسانه های خبری دریافت می کنند. بیماری سلبریتی های زن کره ای هم بسیار رایج شده و این به خاطر سخت گیری کمپانی هایی است که به این هنرمندان وارد می کنند.

درمان بیماری سلبریتی های کره ای

خیلی از بازیگران برای درمان بیماری های خود عمل های مختلف انجام داده اند برای درمان بیماری سلبریتی های کره ای خیلی از پزشکان و متخصصان معروف کره به آنها کمک کرده اند. آنها برای اینکه بیماری خود را درمان کنند هزینه های زیادی را متحمل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید