فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات در مقابل مکابی هیفا

فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات در مقابل مکابی هیفا

فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات در مقابل مکابی هیفا

با تساوی تساوی پس از تساوی یک بر یک در بازی رفت ؛ کایرات و ماکبی هیفا آماده می‌شوند تا روز چهارشنبه برای بازی برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شاخ هاي‌ قفل کنند .میزبان برای نجات تساوی در بازی رفت هفته گذشته بـه گل تساوی در نیمه دوم نیاز داشت و پیروز این تساوی دریک دیدار دلهره آور در دور دوم مقابل سرخ ستاره بلگراد قرار دارد.فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات در مقابل مکابی هیفا را سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

با امید بـه این کـه تمام تجربه اروپایی انها مهم باشد ؛ مکابی در نخستین بازی خود مقابل کایرات در بهترین زمان 45 دقیقه خنثی شد ؛ اما در نهایت قهرمان اسرائیل نخستین خون را در نیمه وقت از طریق مهاجم سابق گرانادا ؛ عمر دریافت کرد. Atzili .

 

با این حال، خیرات وارد از طریق ترین بعید اسـت از گلزنان در مرکز پشت Nuraly Alip ؛ گرچه با توجه بـه یوفا لغو اهداف دور برای فصل 2021-22 حکومت، کیریل Keker سمت اسـت کـه نمیتواند برای یک تساوی بدون گل حل و فصل رسم در امید پیش بردن.

 

قهرمان لیگ برتر قزاقستان در بازی برگشت بـه شکل ایده آل گرم شد ؛ در حالی کـه آندری اولشین در پیروزی 1-0 جام مقابل ژتیسو تنها گل بازی را بـه ثمر رساند – نتیجه اي کـه باعث شکست کایرات بـه 10 مسابقه شد همه ی مسابقات.

 

کایرات برای نخستین بار از فصل 06-05-2005 در رقابت هاي‌ مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رقابت میکند – جایی کـه انها با آرتی مدیا براتیسلاوا لباس اسلواکی را کنار زدند – و اگر ککر لازم باشد 90 یا 120 دقیقه کمال تولید کند قرار اسـت برای نخستین بار بـه دور دو برسند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات در مقابل مکابی هیفا

فرم پیش بینی بازی فوتبال کایرات

تساوی 1-1 با کایرات در بازی رفت نشان دهنده نخستین طعم فوتبال ماکابی هیفا از فصل داخلی در ماه مه اسـت ؛ بنابر این دیدن مردان باراک باخار کـه کمی روی آن ها زنگ زده اسـت قابل درک اسـت .

 

ماکبی حیفا کـه در مسابقات برتر پروازهای اسرائیل 19-2018 و 2019-2020 بسیار نزدیک شده اسـت ؛ انتظارات 10 ساله خودرا برای رسیدن بـه تاج با پایان چهار امتیاز فاصله از ماکبی تل آویو در فصلی کـه به پایان رسید ؛ بـه اتمام برد و خوشبینی زیادی با بکر در راس ان وجوددارد.

 

تحت سرپرستی 41 ساله ؛ قهرمانان اسرائیل از 16 مسابقه اخیر خود در همه ی مسابقات فقط یک شکست را تجربه کرده اند و او مطمئناً مردی اسـت کـه بـه عنوان تیم هاپوئل بیر شوا ؛ یک یا دو چیز درباره شب هاي‌ مشهور اروپا میداند. در مرحله گروهی لیگ اروپا 17-2016 دو بر صفر بـه اینترمیلان رسید.

 

از سال 2010 تا کنون ؛ بازدیدکنندگان نتوانسته اند تا مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند ؛ اما انها اخیراً تجربه حذف کایرات از رقابت هاي‌ اروپا را دارند ؛ زیرا انها در دوره مقدماتی لیگ اروپا در فصل گذشته 2-1 آن ها را شکست داده اند.

 

اخبار تیم

جدا از غایب طولانی مدت Jacek Goralski – کـه از پارگی رباط صلیبی پرستاری میکند – کایرات برای نبرد روز چهارشنبه قاره آماده اسـت.ککر برای پیروزی اخیر تیمش در جام تغییرات فراوانی ایجاد کرد – کـه همه ی آن ها نتیجه داد – اما قسمت عمده بازیکنانی کـه در بازی رفت حضور داشتند باید در این جا برگردند.

 

یک تغییر مهم قابل توجه فراخوانی یک نام آشنا در واگنر لاو اسـت – کـه فصل قهرمانی لیگ رابا 13 گل از 17 بازی بـه اتمام رساند – در حالی کـه مهاجم همکارش خوزه کانته نیز در بازی هاي‌ خانگی با هشت گل و شش پاس گل بازی کرد.

 

مکابی هافبک نتا لاوی – پوشیدن بازوبند کاپیتانی را در روز – کـه فقط 14 دقیقه از پا برای نخستین بار قبل از آمدن با یک مصدومیت ساق پا بـه طول انجامید و 24 ساله می پیوندد فشار زانو قربانی Ofri آراد در حاشیه اسـت.خوزه رودریگز ؛ جوان سابق رئال مادرید میتواند در وسط پارک قزاقستان مستقر شود ؛ اما این امر باید بـه این دلیل باشد کـه هر گونه تغییر برای تیم میهمان ایجاد میشود.

 

ترکیب احتمالی

کایرات : پوکاتیلوف؛ هوهنیسیان ؛ آلیپ ؛ دوگالیچ ؛ سیومبایف ؛ Abiken ؛ Polyakov ؛ Kosovic ؛ کانته ؛ عشق ؛ شوشناچف

 

ترکیب ابتدایی احتمالی ماکبی هیفا:

کوهن؛ Meir ؛ Planic ؛ Gershon ؛ Menahem ؛ رودریگز ؛ محمد ؛ ابو فانی ؛ چری ؛ دونیوه ؛ آتزیلی

 

پیش بینی : Kairat 1-2 Maccabi Haifa

کایرات در خانه چهار پیروزی دارد – دراین مدت انها 15 گل قابل توجه را بـه ثمر رسانده اند – بنابر این انها نباید از این بازیکنان حذف شوند زیرا انها از نخستین سال در ورزشگاه مرکزی پیش گیری میکنند.با این حال ؛ ماکبی حیفا فقط یک سمت را در اختیار دارد و باخار در راس ان قرار دارد ؛ و ما انتظار داریم کـه تجربه بیشتر طرف اسرائیلی در مرحله قاره با پیشرفت در کمترین حاشیه ها بدرخشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید