پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی های المپیک

پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی های المپیک

پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی های المپیک

سیستم هاي‌ بیشماری برای رتبه بندی موفقیت کشورها در المپیک وجوددارد ؛ این روشها طبق معمولً بر اساس نتایج واقعی هر بازی المپیک اسـت. برای المپیک آینده ؛ پیشبینی تعداد مدال هاي‌ کسب شده تمرین جالبی اسـت. دو دسته اصلی پیشبینی وجوددارد. یکی از محققان استفاده از اقتصاد و طیف وسیعی از عوامل برای پایه گذاری پیشبینی هاي‌ خود اسـت. مورد دیگر پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی هاي‌ المپیک براساس نتایج مسابقات منتهی بـه المپیک اسـت.

 

پیش بینی های سال 2020

در این جا کسانی هستند کـه پیشبینی هاي‌ المپیک 2020 توکیو را انجام داده اند. میتوانید هر یک از پیشبینی هاي‌ انها را درکنار هم ذکر کنید .جدول مدال مجازی Gracenote Sports «قبلاً Infostrada Sports» – این پیشبینی جدول محبوب مدال بازی هاي‌ المپیک را میتوان در تعداد زیادی از رسانه هاي‌ جهان مشاهده کرد.

 

این پیشبینی کننده از الگوریتمی برای رتبه بندی ورزشکاران و تیم ها در هر رویداد المپیک بر اساس نتایج مسابقات اخیر «با درنظر گرفتن نتیجه ؛ میزان اخیر بودن و سطح مسابقات» استفاده میکند و بـه طور مرتب قبل از بازی ها بـه روز میشود. این پیشبینی ها برای سال هاي‌ 2012 ؛ 2016 و 2021 مقایسه شده اسـت . همچنین بـه مرور تغییرات پیشبینی مدال گراسنوت برای سال 2016 و 2021 مراجعه کنید .

 

پیشبینی نتایج ورزشی کـه توسط متخصصان با استفاده از مدل هاي‌ آماری اختصاصی ایجاد میشود. این مدل ها با هدف پیشبینی نتایج آینده در پایگاه داده گسترده نتایج ورزشی اعمال میشوند. از وبسایت سیگاری بت . داده هاي‌ پیشبینی برای سال 2021 ذکر شده اسـت .

 

بـه سمت علم داده – از مقاله ” قهرمانان المپیک توکیو 2020 ؛ پیشبینی جدول مدال بازی هاي‌ تابستانی ” توسط آدام سی دیک ؛ منتشر شده در 28 ژوئیه 2019. ویژگی هاي‌ آن ها برای پیشبینی تعداد مدال ها شامل ورزشکاران ؛ مسابقات ؛ ورزشکاران در هر رویداد ؛ بازی هاي‌ تابستانی ؛ ملت هاي‌ دورتر ؛ کشور میزبان .

 

مسابقات المپیک

یک رتبه بندی ساده بر اساس قهرمانان فعلی جهان برای هر رویداد / ورزش. با پیشرفت زمان و انجام مسابقات جهانی بیشتر تغییراتی ایجاد خواهد شد. بـه وبسایت مراجعه کنید .

پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی های المپیک

پوستر المپیک

لوسیانو بارا – مدیر عامل سابق ورزش کمیته ملی المپیک ایتالیا و معاون اجرایی بازی هاي‌ المپیک زمستانی و پارالمپیک 2006 در تورین ؛ و بـه عنوان پیش بینی کننده دقیق موفقیت المپیک شهرت دارد. بارا تعداد مدال هاي‌ خودرا “پیشبینی ؛ نه پیشبینی” می نامد. پیش بینی هاي‌ وی براساس نتایج مسابقات اخیر قهرمانی جهان اسـت و با نزدیک شدن بـه زمان بازی ها بـه روز میشود. فهرست وی برای سال هاي‌ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

برایان کازنوو

پیشبینی هاي‌ خودرا در Sports Illustrated منتشر کرده و برندگان واقعی هر رویداد را بر اساس نتایج اخیر انتخاب کرده اسـت. این پیش‌بینی ها برای سال هاي‌ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

وال استریت ژورنال

با استفاده از تجزیه و تحلیل کـه بخشی از گزارش ذهنی ؛ بخشی از آمار و بخشی از شبیه سازی رایانه اسـت. عوامل WSJ در نظرات ورزشکاران و کارشناسان و نتایج حاصل از عملکرد اخیر. اما انها به جای اختصاص دادن هر مقام نهایی در هر رویداد ؛ از این اطلاعات برای احتمال پیروزی هر مدعی المپیک استفاده میکنند. فهرست آن ها برای سال‌های 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

گلدمن ساکس

تحلیلگران خوزه اورسلا و کاماکشیا تریودی از مدل هاي‌ اقتصادسنجی برای پیشبینی شمارش مدال کشور بـه کشور بر اساس عملکرد قبلی المپیک و رشد اقتصادی استفاده کردند. این پیشبینی ها برای سال هاي‌ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

Tuck School

یک مدل پیشبینی توسط Andrew B. Bernard از دانشکده تجارت Tuck در دارتموث ؛ هانوفر ؛ NH تهیه شده اسـت. این مدل پیشبینی شامل چهار عامل اسـت: اندازه گیری منابع موجود ؛ جمعیت و درآمد سرانه ؛ و همچنین سهم مدال ها در آخرین بازی هاي‌ المپیک تابستانی و یک اثر میزبان. این پیشبینی ها برای سال هاي‌ 2000 ؛ 2004 ؛ 2008 ؛ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

انتشارات تحقیقاتی برنارد عبارتند از: برنارد AB و Busse ؛ M ؛ “چه کسی در بازی هاي‌ المپیک برنده میشود: منابع اقتصادی و مجموع مدال ها ؛” بررسی اقتصاد و آمار ؛ 2004 ؛ جلد 86. عدد 1. اطلاعات بیشتر دراین زمینه در معرض اسـت. .dartmouth.edu / andrew.bernard / Olympicmedals.htm .

 

برای المپیک 2012 ؛ امیلی ویلیامز ؛ فارغ التحصیل اخیر دانشکده تجارت تاک ؛ پیشبینی هاي‌ آنلاین را بر اساس همان فرمول مدلی کـه در ابتدا توسط برنارد و بوس ارائه شده بود ؛ منتشر کرد.

 

برای سال 2016 ؛ پیشبینی ها با استفاده از همان مدل از Andrew B. Bernard ؛ Emily Williams و Meghan Busse از مقاله اي از Camila Gonzales گرفته شده اسـت ” رفتن بـه طلا در Cidade Maravilhosa: چه کسی برنده بازی هاي‌ المپیک 2016 ریودوژانیرو خواهد بود؟ ” منتشر شده در جولای ؛ 2016.
نولند و کوین استهلر : این پیشبینی بر اساس مدل سازی با استفاده از نتایج قبلی اسـت. مرجع: مارکوس نولاند و کوین استهلر ؛ مشارکت و عملکرد آسیایی در بازی هاي‌ المپیک ؛ سری نوآوری و رشد اقتصادی ؛ عدد 4 ؛ مه 2015. داده هاي‌ پیشبینی برای سال 2016 ذکر شده اسـت .

 

نیلسن 

پروفسور کلاوس نیلسن استاد اقتصاد نهادی ؛ در مرکز تجارت ورزشی و گروه مدیریت در بیرکبک ؛ دانشگاه لندن اسـت. پیشبینی او ترکیبی از نتایج مسابقات جهانی اخیر در رشته هاي‌ ورزشی المپیک و رده بندی جهانی اسـت. پیشبینی هاي‌ او برای سال 2016 مقایسه شده اسـت .

 

بردمن و همکاران

جولیا بردمن ؛ کارستن جی کرد و سباستین اوتن ؛ رئیس کرسی اقتصاد تجربی ؛ گروه اقتصاد ؛ دانشگاه روهر بوخوم RWI اسن – این اقتصاددانان در دانشگاه روهر بوخوم در کشور آلمان از سال 2004 برای پیشبینی برندگان مدال از مدل هاي‌ اقتصادی استفاده کرده اند . پیشبینی انها برای سال های 2004 ؛ 2008 ؛ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

پیش بینی های سال 2020 نتایج واقعی بازی های المپیک

پیش بینی های سال 2020

Price Waterhouse Coopers

PwC مدل پیشبینی مدال را بر اساس عوامل زیر ایجاد کرد: سطح متوسط ​​درآمد «اندازه گیری شده با تولید ناخالص داخلی سرانه با نرخ ارز PPP» ؛ آیا این کشور قبلا بخشی از بلوک اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده اسـت «از جمله کوبا دراین مورد». آیا کشور ملت میزبان باشد. و مدال در بازی هاي‌ المپیک قبلی بـه اشتراک گذاشته شده اسـت.

 

یک مدل پیشبینی بـه روز شده از سال 2016 کـه در اندازه اقتصادها ارزیابی شده اسـت «کـه توسط تولید ناخالص داخلی با نرخ ارز PPP اندازه گیری می‌شود» ؛ عملکرد در دو بازی قبلی المپیک ؛ و این کـه آیا کشور ملت میزبان اسـت؟ PwC فقط تعداد مدال کل را پیشبینی میکند ؛ نه مدال طلا را کـه تعداد زیادی از پیش بینی هاي‌ دیگر انجام داده اند. این پیشبینی ها برای سال هاي‌ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

کوپر و همکاران

پیشبینی هاي‌ Gerard H. Kuper ؛ Fabian ten Kate و Elmer Sterken از دانشگاه Groningen در هلند ؛ با استفاده از رویکرد “اقتصادسنجی”. انها سه عامل را درنظر میگیرند: نتایج مسابقات جهانی درسال قبل از بازیهای المپیک ؛ تعداد ورزشکاران در هر کشور بـه عنوان نسبت کل تعداد شرکت کنندگان تعیین می‌شود و عاملی کـه مزیت خانگی را درنظر میگیرد. جزئیات در وبسایت انها http://ghkuper.nl/olympics.html منتشر شد « در این جا بایگانی میشود ». پیشبینی انها برای سال 2016 مقایسه شده اسـت .

 

ATASS Sports «آموزش پیشرفته و خدمات آماری» – شرکتی کـه پیشبینی آماری نتایج ورزشی را ارائه میدهد. آن ها روش هاي‌ خودرا بـه عنوان “یک مدل احتمالی” توصیف می‌کنند. هر رویداد المپیک بـه طور جداگانه مدلسازی شد و توزیع احتمالی نتایج احتمالی مدال را برای هر رویداد ایجاد کرد و با گرد آوری نتیجه صدها هزار بار شبیه سازی کامل بازیها ؛ یک پیشبینی کلی مدال ایجاد کرد. پیشبینی انها برای سال 2016 مقایسه شده اسـت .

 

دیوید فارستو خوان دی دیوس تنا «دانشگاه لیورپول» و ایان مک هیل «دانشگاه سالفورد» – پیشبینی ها با استفاده از مدل آماری. پیشبینی آن ها برای سال‌های 2008 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

تجزیه و تحلیل معیارها

این نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل کمیته المپیک استرالیا اسـت کـه براساس نتایج مسابقات جهانی ؛ جامهای جهانی و سایر رویداد های مهم بین المللی برگزار شده در سال‌های گذشته ؛ رتبه بندی مدال بازیهای المپیک را در سال‌های 2012 و 2016 پیشبینی کرد. درسال 2012 ؛ تعداد واقعی مدال هاي‌ المپیک پیشبینی نشده اسـت ؛ فقط ترتیب رتبه مدال اسـت. این پیشبینی ها برای سال هاي‌ 2012 و 2016 مقایسه شده اسـت .

 

دن جانسون

مدل پیشبینی ارائه شده توسط این استاد اقتصاد در کالج کالورادو. این مدل فقط شامل داده هاي‌ غیر ورزشی اسـت. از لحاظ تاریخی ؛ مدل پیشبینی شامل این پنج متغیر اصلی بود: درآمد سرانه ؛ جمعیت ؛ ساختار سیاسی ؛ آب و هوا و مزیت کشور میزبان و استفاده از داده هاي‌ هر کشور شرکت کننده از سال 1952. این مدل برای پیشبینی هاي‌ 2012 بـه روز شد ؛ ساختار سیاسی و حذف ساختار عوامل اقلیمی و افزودن اثر ملت میزبان و “اثر فرهنگی خاص ملت”. پیشبینی هاي‌ وی برای سال هاي‌ 2004 ؛ 2008 و 2012 مقایسه شده اسـت .

 

Meghan Busse

یکی از نویسندگان مشترک اندرو برنارد اسـت کـه مدل هاي‌ پیشبینی قبلی را ارائه داده اسـت. Busse از دانشکده مدیریت Kellogg در دانشگاه نورث وسترن ایالات امریکا اسـت و این پیشبینی از کل مدال هاي‌ کسب شده در بازی هاي‌ المپیک لندن تنها بر اساس جمعیت و تولید ناخالص داخلی سرانه اسـت. پیشبینی هاي‌ او برای سال 2012 مقایسه شده اسـت .

 

Sports Myriad

پیشبینی دیگری مبتنی بر پیشبینی مدال آوران منفرد مانند ردیاب مدال در بالا ؛ توسط Beau Dure. Sports Myriad بر اساس نتایج گذشته در هر رشته ورزشی جابه‌جا می‌شود و برندگان را در لندن نمایش میدهد. این فهرست بـه طور مرتب بر اساس داده هاي‌ اخیر مانند نتایج در جام هاي‌ جهانی و مسابقات جهانی منتهی بـه بازی ها بـه روز می شد. این پیشبینی ها برای سال 2012 مقایسه شده اسـت .

 

پیش بینی ها چقدر خوب است؟

پیشبینی بازی هاي‌ قبلی المپیک بـه روش دیگری برای رتبه بندی منجر می‌شود – شـما می‌توانید کشورها را بر اساس نتایج واقعی در مقایسه با آنچه پیشبینی شده اسـت ؛ رتبه بندی کنید. این کشورها الزاماًً موفق ترین کشورها نیستند ؛ اما کشورهایی هستند کـه عملکرد بسیار بهتری از حد انتظار داشته اند. ما برای مقایسه با فهرست هاي‌ واقعی چند المپیک گذشته ؛ از نتایج پیشبینی موارد ذکر شده در زیر استفاده کرده ایم.

 

پیشبینی ها و چگونگی مقایسه آن ها نتایج واقعی بازی هاي‌ المپیک 2000 ؛ 2004 ؛ 2008 ؛ 2012 و 2016 را ببینید . ما همچنین در حال انجام تجزیه و تحلیل پیشبینی پس از هر بازی المپیک هستیم تا ببینیم کدام روشها یا افراد بهتر در پیشبینی جدول مدال هستند.اینستاگرام المپیک

 

دیدگاهتان را بنویسید