ده ورزشکار انگلیسی قصد حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارند

ده ورزشکار انگلیسی قصد حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارند

ده ورزشکار انگلیسی قصد حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارند

بازی های المپیک 2020 ،ورزشکاران انگلیسی به سختی از 67 مدالی که در سال 2016 در ریو ادعا کرده اند تقلید خواهند کرد – اما برخی از آنها بیشتر از دیگران می توانند طرف معامله خود را حفظ کنند.در اینجا آژانس خبری PA 10 عضو تیم GB را مشخص می کند که قرار است در توکیو درخشش بیشتری داشته باشند.

 

آدام پیتی بازی های المپیک ریو 2016 – روز دوم

پیتی با عبور از زیر 57 ثانیه و تعیین 20 سریعترین زمان در تاریخ ، برای دفاع از عنوان قهرمانی 100 متر خود در قدم زدن یک اطمینان قطعی به نظر می رسد – بیش از این که رکورد جدیدی در این معامله داشته باشد. چنان تسلط او به حدی است که رقبای او از هم اکنون برای مبارزه با نقره استعفا داده اند.

 

Seonaid McIntosh

تیرانداز ادینبورگ به عنوان قهرمان شماره یک و 50 متر مستعد جهان ، و یک مدال قوی در مسابقات تفنگ 3 × 50 زنان ، راهی توکیو می شود. مک اینتوش که در تفنگ بادی 10 متر نیز شرکت خواهد کرد ، همچنین اولین طلای جام جهانی انگلیس در سال 2019 را از آن خود کرد.

ده ورزشکار انگلیسی قصد حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارند

دینا آشر اسمیت

مسابقات جهانی دو و میدانی IAAF 2019 – روز ششم – استادیوم بین المللی خلیفه . اشر اسمیت که در حال حاضر سریعترین زن بریتانیایی در طول تاریخ است ، عادت دارد که به مناسبت بزرگ صعود کند و برای دیدار با گبی توماس آمریکایی ، که دومین سریعترین زمان در تاریخ است ، باید به شکل زندگی خود در توکیو باشد. بیش از 200 متر در دادگاه های ایالات متحده ، و پیشکسوت جاماییکایی شلی-آن فریزر-پرایس که به همین ترتیب در 100 متر در کینگستون کار کرد.

 

پت مک کورماک بازی های اروپایی 2019 – روز چهارم

مک کورماک در این دوره طولانی کلاس جدا از اکثر رقبای خود در المپیک را ثابت کرده است و به عنوان یک محبوب واضح برای طلای بوکس در وزن سبک وزن آغاز خواهد کرد. پیروزی اخیر وی بر آندری زمکووی روسی – که در سال 2019 طلای جهانی او را انکار کرد – نشانه روشنی از قصد او برای رفتن به پایتخت ژاپن بود.

 

جیسون و لورا کنی عکس پرونده اجمالی المپیک

تاریخچه روی کارت زوج طلایی دوچرخه سواری در توکیو قرار دارد. لورا کنی یکی از مدالهای طلای Dame Katherine Grainger در لیست تمام تاریخ داخلی قرار دارد ، در حالی که جیسون در حال حاضر دارای 7 مدال المپیک است ، یک مدرک کمتر از 8 برد سر بردلی ویگینز ، با هر شانس حداقل هر دو رکورد. تطبیق.

 

ماکس ویتلاک

ویتلوک پس از ادعای دو مدال طلای خارق العاده در ریو ، تمرکز خود را به پوکمون مورد علاقه خود برای توکیو محدود کرده است. علی رغم سقوط اخیر او در بازگشت به مسابقات قهرمانی اروپا ، این بازیکن 28 ساله به عنوان مورد علاقه خود شروع می کند – اما ممکن است ستاره در حال ظهور ایرلند Rhys McClenaghan او را تحت فشار قرار دهد .

 

قهوه ای آسمانی عکس پرونده قهوه ای آسمان

براون ، که در این ماه 13 ساله می شود ، وقتی در مسابقات پارک اسکیت بورد شرکت کند ، جوانترین المپیک تابستانی انگلیس خواهد شد. اما اعجوبه جوان با کسب مقام سوم و داشتن مدال برنز قهرمانی جهان در سائو پائولو در سال 2019 هر شانس مدال را دارد.

ده ورزشکار انگلیسی قصد حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارند

اینستاگرام المپیک

هلن گلاور عکس پرونده هلن گلاور

گلاور قبل از بازنشستگی برای تشکیل خانواده ، با هدر استنینگ در سال 2012 و 2016 مدال های طلای قایقرانی متوالی را بدست آورد. گلوور و شریک جدیدش ، پولی سوان ، که برای شروع بازگشت آماده شده بود ، در ماه آوریل به طلای اروپا هجوم بردند و احتمال دستیابی به یک مدال سوم قابل توجه برای 35 ساله در ژاپن را افزایش داد.

 

 

جید جونز بازی های المپیک لندن – روز سیزدهم

جونز نوجوان بود وقتی اولین طلای تکواندوی المپیک خود را در لندن 2012 بدست آورد و چهار سال بعد پیروزی خود را در ریو دنبال کرد. جونز که اکنون 28 ساله و همچنین قهرمان جهان است ، مورد علاقه داوطلب کسب سومین قهرمانی پیاپی المپیک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید