زندگی نامه سیجل خواننده زد بازی به همراه بررسی حواشی زندگی شخصی او

در این مقاله قصد داریم شما را با سیجل یکی از خوانندگان گروه زدبازی آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با بیوگرافی و آهنگ های او بیشتر آشنا کنیم این خواننده معروف یکی از محبوب ترین و معروف ترین خوانندگان حال حاضر موسیقی سبک رپ می باشد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بیوگرافی سیجل

بیوگرافی سیجل

سیاوش جلالی متولد 15 مهر 1364 در تهران، او فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی و فوق لیسانس مهندسی فرآیند در فرانسه می باشد با اینکه در نوجوانی از دشمنان رپ بود اما حالا یکی از خوانندگان معروف این سبک است او در سال 1380 وقتی 16 ساله بوده و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود به همراه پدر و مادر برای زندگی به کشور فرانسه مهاجرت کردند. او با نام هنری سیجل در رپ فعالیت می کند. نام اصلی اش سیاوش جلالی مشهور به سیجل در تهران تنها فرزند خانواده، پدرش خلبان هواپیما مسافربری بود که در سال 1392 درگذشت.

از سال 1384 که 20 ساله شد به همراه علیرضا جی جی وارد گروه زد بازی شد. از سال 86 صدایش مورد توجه قرار گرفت و در سال 87 نیز با همکاری MJ آهنگی برای فیلم تیغ زن کار کرد. او می گوید در نوجوانی یکی از دشمنان رپ بودم، وقتی در مهمانی دوستانم با پیانو آهنگ های امینم را می نواختند من به بالکون می رفتم تا این چیزها را نشونم یکسال اول در پاریس برایم سخت گذشت تا اینکه با علیرضا جی جی آشنا شدم و او مرا به اجبار برای تماشای فیلم mile8 برد که شخصیت اول آن را امینم بازی می کرد.

بعد از آن فیلم به موسیقی رپ علاقه مند شد او سال 1384 که 20 ساله شد به همراه علیرضا جی جی وارد گروه زدبازی شد و از سال 86 صدایش مورد توجه قرار گرفت. او در حال حاضر در لندن زندگی می کند. دعوای سیجل بعد از جدا شدن از گروه زد بازی بوده او با گروه زد بازی سر برخی از مسائل به تفاهم نرسیدند و این باعث جدایی آنها شد، سیجل و نسیم پاریزه بعد از جدایی از گروه زد بازی آهنگ پیر شدیم اما بزرگ نه را با هم خواندند این آهنگ با همکاری علیرضا جی جی، نسیم و سیجل منتشر شد.

آهنگ های پربازدید سیجل

آهنگ های پربازدید سیجل

در این قسمت از مقاله شما را با آهنگ های پربازدید سیجل آشنا می کنیم اغلب آهنگ های او با گروه زد بازی بوده است که بعد از جدایی از زد بازی با نسیم و علیرضا جی جی همکاری داشته در ادامه شما را با برخی از آهنگ های پر بازدید بیشتر آشنا می کنیم.

موزیک ناب

او در دورانی این موزیک را منتشر کرد که موسیقی رپ به اوج محبوبیت خود رسیده بود و به همین دلیل این ترک به سرعت هیت شد و در هر جایی صدای این موزیک به گوش می خورد. اون با انتشار این ترک بار دیگر توانایی ها و استعداد خود را به رخ کشید. او در رابطه با دیده شدن این ترک گفت دلیل موفقیت ما ارائه ترکی درست و حسابی در زمان درست بود که خوشبختانه با فیدبک های خوبی همراه شد.

پیر شدیم اما بزرگ نه

این ترک که بعد از جدایی و از هم پاشیدگی گروه زدبازی توسط علیرضا جی جی، سیجل و نسیم منتشر شد یکی از بهترین ترک های زمان خودش بوده او در باره این آهنگ می گوید که علت ارائه این ترک این بود که مردم از شنیدن ترک های شکست عشقی خسته شده بودند و ما احساس کردیم که جای سبکی در این بین خالی می باشد و همین موضوع جرقه ای شد که به فکر ساختن این موزیک بیفتیم و همه تلاش خود را در این بین به کار بردیم که کاری تمیز و خوب تحویل مردم دهیم چرا که آنان لیاقت دارند موزیک های خوب بشنوند و باید به سلیقه موسیقی همه احترام گذاشت.

موزیک تابستون کوتاهه

شاید شما هم تا به حال حداقل یک بار این ترک فوق العاده را شنیده اید. ترک تابستون کوتاه با این که چندین سال از زمان انتشار آن گذشته است اما هنوز هم شنیدن آن خالی از لطف نیست و طرفداران خود را دارد و هر زمان که آن را دوباره گوش می کنیم لذت می بریم. این موزیک زیبا با همکاری تمامی اعضا گروه زدبازی منتشر شد و به یکی از ماندگار ترین آهنگ های این گروه تا به اکنون بدل شده است.

موزیک پدر من بد منو نگا میکنه

چند سال پیش این ترک بیرون داده شد که به دلیل بیت قوی و هم چنین متن زیبا آن به سرعت جایگاه خود را در بین اهنگ های رپ پیدا کرد و به یکی از پرطرفدار ترین اهنگ ها در زمان خود تبدیل شد که هنوز هم طرفداران خود را دارد. او در رابطه با این آهنگ می گوید که می خواستیم برای اولین بار صدای نسل ما به خوبی شنیده شود و کمی از چارچوب ها عبور کنیم. البته عبور از این چارچوب ها در این حد نبود که زننده باشد اما لازم بود برای تغییر سبک و شنیده شدن هرچه بیشتر ترک، این ریسک را به جان بخریم.

منتظرم

یکی دیگر از آهنگ های زیبا و شنیدنی از گروه زدبازی آهنگ منتظرم است این آهنگ هم با سبک کاملا متفاوت خوانده شد این ترک در زمان انتشار خود جزو پر دانلود ترین آهنگ ها محسوب می شد که باز خورده بسیار مثبتی از سمت طرفداران گروه زدبازی داشته است و توانست این گروه با این آهنگ طرفداران و مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

بارون میاد

این تراک جذاب و عاشقانه گروه زد بازی محسوب می‌شود توانست جزو پربازدیدترین آهنگ های این گروه محسوب شود این ترک به خاطر متن زیبا و جذابی که دارد با استقبال بسیار زیادی از سمت هواداران و علاقه‌مندان موسیقی پاپ قرار گرفت شما مخاطبین عزیز برای شنیدن این آهنگ جذاب و زیبا می توانید این آهنگ را از سایت های مختلف دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دانلود آهنگ های سیجل که یکی از پر مخاطب ترین و پربازدید ترین آهنگ ها در میان خوانندگان رپ می باشد بیشتر آهنگ های او با گروه زدبازی و با همکاری خوانندگان معروف در این سبک موسیقی می باشد که توانسته با استقبال بسیار زیادی در بین هواداران قرار بگیرد شما مخاطبین عزیز می توانید این آهنگ های زیبا و شنیدنی را از سایت های معتبر در گوگل دانلود کنید.

اینستاگرام sijal

اینستاگرام sijal

اینستاگرام سیجل در حال حاضر 1.1 M فالوور دارد او با منتشر کردن 260 پست در صفحه اینستاگرام خود توانسته دنبال کنندگان و فالوور های زیادی را جذب کند شما علاقمندان به این خواننده می توانید با وارد کردن نام او در سرچ اینستاگرام پیج او را پیدا کنید پیج sijal تیک دار آبی است. او عکس های شخصی و کلیپ ویدئو های خود را در پیج اینستاگرام قرار می دهد و همچنین عکس های بسیار زیادی از همسر خود نازنین در پیج خود دارد سیاوش جلالی یکی از خوانندگان بسیار فعال و اکتیو در شبکه های اجتماعی می باشد.

یکی دیگر از برنامه های جذاب برای Sijal یوتیوب می باشد او با فعالیت در یوتیوب توانسته به درآمد بالایی برسد او با منتشر کردن کلیپ کنسرت ها و همچنین ویدیوهای موسیقی خود در یوتیوب سابسکرایب زیادی بخورد که از این طریق به درآمد بسیار بالایی رسیده یوتیوب از شبکه های اجتماعی است که خیلی راحت می‌توان در آن فعالیت کرد و از این شبکه بسیار پرطرفدار درآمد کسب کرد فقط باید ویدیو های با کیفیت و جذاب تولید کرد تا بتواند توجه مخاطبین را به خود جلب کند و با استانداردهای یوتیوب هماهنگ باشد.

مصاحبه با سیاوش سیجل

همه شما می‌دانید که از افراد مشهور و معروف در همه جا دنیا مصاحبه‌های زیادی از آنها منتشر می‌شود یکی از این افراد معروف در حوزه موسیقی رپ ایران sijal است که خیلی از رسانه های رسانه‌های اجتماعی و همچنین سایت‌های خبری مصاحبه های زیادی از او منتشر کرده اند او در مصاحبه‌های خود بیان کرد که از سن ۲۰ سالگی کاملا اتفاقی وارد گروه زدبازی شده و با فعالیت در این گروه بعد از چند سال به شهرت رسید او در یکی دو سال اولی که وارد گروه زدبازی شده جزو گروه ذخیره محسوب می شود.

یعنی خود اینگونه بیان می کند که خیلی فعال نبوده و خیلی علاقه به کار نداشته اما بعد از ۲ سال همکاری با گروه زدبازی برای اولین بار آهنگ ما مال هم بودیم را منتشر کرد او از طریق این آهنگ به جامعه هنری شناخته شد شروع رپ توسط سیاوش بیست سالگی بوده و با همکاری گروه زد بازی توانست اولین آهنگ خود را منتشر کن عروسی sijal که در کشور فرانسه برگزار شد او با دختری به نام نازنین که از سال ۱۳۹۰ با همدیگر دوست بودن ازدواج کرده نازنین را یک همسر، یک دوست و یک همراه خوب می‌داند و از اینکه نازنین وارد زندگی او شده و زندگی او را متحول کرده بسیار خوشحال و خوشبخت است.

سیجل در مورد موفقیتش در مصاحبه ای گفت تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که خودتان باشید. شرایط فعلی ایده‌آل نیست و همه مشکلاتی داریم. تنها کسانی که می‌توانند شرایط را تغییر دهند ما هستیم. از چارچوب‌ های معمول بیرون بیایید و چارچوب‌های خودتان را بسازید. همه سراغ یک شغل نروید، در هر شغلی هستید بهترین باشید. هیچ مشکلی بدون راه حل وجود ندارد، فقط باید راه حلش را پیدا کنیم

نظر سیجل درباره گروه زد بازی

نظر سیجل درباره گروه زدبازی

sijal همکاری خود را در سال 2005 با گروه زد بازی آغاز کرد او با آهنگ ما مال هم بودیم همکاری خود را شروع کرد. شاید در آن ابتدا سیاوش سیجل و علیرضا جی جی جزو اعضای ضعیف تر گروه به حساب می آمدند اما بعد از مدتی در آهنگی مثل تابستون کوتاهه شعرهای خیلی قشنگی رو نوشتند و خواندند. نظر سیجل درباره گروه زدبازی در مورد موفقیت گروهشان این چنین می گوید علت فراگیر شدن کار ما، ارائه چیزی درست در موقعیتی درست بود. به طور اتفاقی آدم ‌هایی دور هم جمع شدند که هر کدام استعداد خوبی داشتند که این گروه در اوایل خیلی بیشتر با هم صمیمی بودن اما به مرور زمان بعضی از اختلاف ها باعث جدایی این گروه از هم شد.

در سال 2014، آلبوم پیر شدیم ولی بزرگ نه ساخته شد که خواننده های اصلی این آلبوم جی جی، سیجل، نسیم و خواننده‌های مهمان این آلبوم بهزاد لیتو، سامی لو، سیاوش راد، کرنلا و سهراب ام جی بودند. این آلبوم، پس از آلبوم زاخارنامه اولین آلبومی بود که به نام زدبازی منتشر شد. این در حالی بود که مهراد هیدن و سامان ویلسون به دلایلی از علیرضا جی جی، سیجل، سهراب ام جی و نسیم جدا شده بودند. آن ها در این آلبوم حضور نداشتند. دلیل اصلی این جدایی هم اختلاف هیدن و ویلسون با جی جی بود.

ثروت sijal چقدر است؟

sijal در یک خانواده کاملا مرفه و ثروتمند دنیا آمده پدر او خلبان هواپیمای مسافربری بود که در سال ۱۳۹۲ از دنیا رفت او تنها فرزند خانواده است به خاطر همین تمام ثروت خانواده به او رسیده است همچنین با فعالیت در موسیقی توانسته درآمد زیادی را به دست آورد او با برگزاری کنسرت ها و همچنین فروش آلبوم ها درآمد زیادی را کسب کرده او هم اکنون در لندن زندگی می کند و زندگی کامل مرفه و لاکچری دارد و توانسته با درآمدی که به دست می آورد زندگی خوب و آرامی را در کنار همسر خود داشته باشد.

باید بگوییم که بخشی از درآمد این رپر از شرط بندی و اداره سایت های بت می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سیجل که لینک بدون فیلتر آن را برایتان در دسترس قرار داده ایم مراجعه کنید.

تحصیلات sijal

سیاوش فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی و فوق لیسانس مهندسی فرآیند در فرانسه می باشد. سیجل تنها فرزند خانواده است، پدرش خلبان هواپیما مسافربری بود که در سال ۱۳۹۲ درگذشت. در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۶ ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود به همراه پدر و مادر برای زندگی به کشور فرانسه مهاجرت کردند.

در پاریس لیسانس شیمی گرفته بعد به جنوب فرانسه و شهر تولوز رفته و آنجا هم فوق ‌لیسانس فرایند را دریافت کرده او می گوید در آن زمان صنعت پتروشیمی ایران رو به رشد بود و فکر می‌کردم تحصیل در این رشته انتخاب خوبی باشد. خانواده این رپر که در فرانسه زندگی می کنند البته او پدر خود را از دست داده است.

رابطه سیجل با اعضای زدبازی

رابطه سیجل با اعضای زدبازی

سیاوش جلالی در سال 2005 به گروه زدبازی پیوست. این گروه از تعدادی از رپرهای سرشناس تشکیل شده که در شهرهای تهران، لندن و پاریس مشغول به فعالیت هستند. گروه زد بازی به عنوان پیشگان سبک گنگستا رپ فارسی شناخته شده اند. افراد گروه زدبازی در ابتدا شامل مهراد مستوفی ‌راد مهراد هیدن، سهراب ام‌جی و سامان ویلسون بودند. اما در ادامه علیرضا جی‌جی و سیاوش جلالی یا سیجَل به آنها ملحق شدند.

دلیل شروع کار در گروه زد بازی را آشنایی با علیرضا جی جی می داند و می گوید که من در اوایل اصلا از موسیقی رپ خوشم نمی آمد و دوستانم که این آهنگ ها را می گذاشتند، من خودم را به هر بهانه ای که می شد از محیط دور می کردم تا آن را نشنوم او ادامه داد که در سال اولی که به فرانسه امدم خیلی اوضاع خوبی نداشتم و به دلیل این که سلیقه موسیقی من با بقیه هم خوانی نداشت، روز های بدی را سپری می کردم اما یک روز علیرضا جی جی مرا به تماشای فیلمی دعوت کرد که آن mile8 بود.

بعد از دیدن این فیلم عاشق موسیقی رپ شدم و مسیر زندگی ام به کل تغییر کرد و از این رو خود را مدیون او می دانم. این خواننده خوش صدا در سال 84 وارد گروه زد بازی شد و دو سال تمام تلاش کرد تا به بهترین شکل خود را در این گروه جای دهد و سرانجام در سال 86 به عنوان عضو رسمی این گروه شناخته شد. او بعد از این موفقیت در سال بعد یعنی سال 87 برای فیلم تیغ زن همراه با علیرضا جی جی ترکی را خواند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

عده ای معتقدند که سیجل در گروه زد بازی مانند عضو خاص دیده می شود که گویی با صدای خود شنونده را مجذوب خود می کند. صدای او با دیگر خوانندگان گروه متفاوت است. درباره او نظرات مختلفی وجود دارد و عده ای می گویند که سیجل در این گروه از سبک خاصی پیروی نمی کند و دائما در حال تغییر سبک است و این در حالی است که دیگر اعضای گروه در یک خط و مشی راه خود را ادامه می دهند و سبک خود را ثابت نگه داشته اند.

حتی برخی از نزدیکان و دوستان وی نیز معتقدند که او علاوه بر این که یک سبک خاص در خوانندگی ندارد، حتی یک شخصیت ثابت هم ندارد و دائما در حال تغییر و تحول می باشد. او زمانی که ترک من چتم را بیرون داد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و بعد از آن چندین ترک در سبک های دیگر اما به شدت قوی را تهیه کرد. او علاوه بر همکاری با گروه زد بازی با خوانندگان دیگری از جمله بهزاد لیتو، سامی بیگی و … نیز همکاری های موفقی داشته است.

شغل سیجل

او هم اکنون مشغول فعالیت در حرفه موسیقی است و تنها حرفه ای که در آن درآمد زایی می کند موسیقی می باشد تحصیلات آکادمیک دارند اما از طریق موسیقی توانسته به درآمد برسد بیشتر وقت و زمان خود را صرف تهیه آهنگ ها و نوشتن و همچنین آهنگسازی های خود می کند و فرصت اینکه بخواهد به شغل دیگری بپردازد را ندارد.آهنگ سیجل و لیتو به نام دل که در چند اخیر منتشر شده توانست جزو آهنگ های پر طرفدار قرار بگیرد و با استقبال زیادی از سوی طرفداران قرار گرفت سیجل تابستونه که آهنگ مشترک زیبا و شاد می باشد.

همسر سیاوش sijal کیست؟

همسر سیاوش sijal کیست؟

سیجل و نازنین در سال 1390 با هم آشنا شدند. رابطه ی خوبی با او داشتند و لحظات خوشی را با یکدیگر می گذرانند sijal سرانجام در سوم جولای 2017 عکسی از عروسی شان در اینستاگرام منتشر کرد. این دو رابطه بسیار صمیمانه و عاشقانه دارند آنها بیشتر از اینکه یک زن و شوهر باشند دوست هستند sijal در بیشتر عکس ها و پست هایی که در اینستاگرام خود را ارائه می دهند همیشه از نازنین به عنوان یک همراه در کنار خود نام می‌برد و از این که در کنار چنین انسان با درک و شعوری زندگی می کند خیلی خوشبخت و خوشحال است.

سیجل اشاره دارد که 8 سالی می ‌شود که نازنین و من، یکدیگر را می ‌شناسیم و چند سالی‌ است که ازدواج کرده ‌ایم. او همیشه مانند نوری در لحظات تاریک و سیاه زندگی من بوده است. خیلی با هم بگو و بخند داریم و بسیار با هم دوست هستیم. در شبکه‌ های اجتماعی زندگی‌ مان را به اشتراک می ‌گذاریم و نازنین هم بخش مهمی از زندگی من است

عکس sijal

سیجل یا همان سیاوش در اینستاگرامش از جزئیات زندگی اش عکس ها و ویدئوهای زیادی منتشر کرده است. او در کنار همسرش نازنین، همکارانش و خانواده اش بسیار خوشحال به نظر می رسد. البته او با انتشار این عکس ها معروف نشده او به دلیل آهنگ های بسیار عالی زیبا و جذاب که خوانده است توانسته فالوورهای زیادی کسب کند. او را با شاخ های مجازی اشتباه نگیرید. عکس های او را می توانید در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و همچنین تلگرام مشاهده کنید از روش های دیگر که می توان عکس او را ببینید سایت مختلف در گوگل است با سرچ نام او در گوگل می‌توانید عکس‌های او و همسرش را مشاهده کنید.

درآمد سیجل از کانال یوتیوبش چقدر است؟

یکی از منابع درآمدی که sijal دارد کانال یوتیوب است او با بارگذاری ویدیو کلیپ های موسیقی و همچنین مصاحبه های خود در کانال یوتیوب توانسته سابسکرایب بخورد و از این شبکه هم توانسته درآمد زیادی به دست آورد.

حضور سیجل در بی پرده

برنامه بی پرده که یک برنامه بسیار پرطرفدار در یوتیوب می باشد sijal با شرکت در برنامه بی پرده مصاحبه بسیار جذابی با آرام مجری این برنامه داشته این برنامه توانست در مدت کوتاهی سابسکرایب زیادی بخورد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. سیجل متولد چه سالی است؟

    سیجل یا سیاوش جلالی در سال 1364 در تهران به دنیا آمده است.

  2. سیجل تحصیلاتش را در چه رشته و کجا به اتمام رسانده است؟

    او مدرک لیسانس شیمی و فوق لیسانس مهندسی فرآیند از یکی از دانشگاه های پاریس دارد.

  3. سیجل اکنون در کجا زندگی می کند؟

    سیجل در پاریس و لندن زندگی می کند.

  4. سیجل لقب کیست؟

    سیجل لقب سیاوش جلالی یکی از رپرهای معروف فارسی است

دیدگاهتان را بنویسید