بیوگرافی امیر جعفری+ بررسی رابطه او با ریما رامین فر

امیر جعفری، یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی در سینما و تلویزیون می باشد. این شخص تا کنون موفق شده است بازی های بسیار درخشانی را از خود نمایش بده. او هم چنین از این راه جوایز بسیار زیادی را دریافت کند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد زندگی شخصی و هنری امیر جعفری صحبت کنیم. بیوگرافی امیر جعفری را نیز شرح می دهیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

امیر جعفری کیست؟
ط

امیر جعفری کیست؟

امیر جعفری، بازیگر توانمند کشورمان، در تاریخ دهم شهریور ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و سه و در تهران متولد شده است. تحصیلات امیر جعفری، لیسانس رشته مدیریت می باشد که از دانشگاه ازاد دریافت کرده است. او می گوید که برای فرار کردن از درس خواندن به کار بازیگری روی اورده است و حالا یکی از بازیگران مشهور در سینما و تلوزیون می باشد. او هم چنین می گوید که تا سال اخر دبیرستان هیچ علاقه ای به بازیگری نداشته است و صرفا برای پیچاندن کلاس های درس، در تیم تئاتر مدرسه فعالیت می کرده است. بعد از اجرا در تئاتر مدرسه، وقتی مدرس تئاتر اجرای او را دیده است از بازی و کار او خوشش امده و اورا تشویق به بازیگری می کند.

بعد از ان در همان سال تصمیم می گیرد که به کلاس های بازیگری برود و در کلاس های استاد سمندریان و در کانون تجربی به کلاس رفته است. او تمرین بازیگری را از کلاس های استاد سمندریان اغاز کرده است. بعد از ان درگیری های او در کلاس های بازیگری بسیار زیاد می شود به طوری که درسش را مشروط می شود. این موضوع بسیار باعث ناراحتی او شد و تصمیم گرفت که کار بازیگری را به صورت حرفه ای دنبال کند. او در این راه سختی های زیادی را تحمل کرده است و طعنه های زیادی را از جمله تو بی استعدادی شنیده است اما این موارد باعث نشده است که او از کار خود دست بکشد و هم چنین با یک تعصب بسیار شدید به کار خود ادامه داده است.

او بعد از کار در تئاتر به دانشگاه رفت و در رشته مدیریت بازرگانی درس خواند، او می گوید که اگر کسی بود که مرا راهنمایی می کرد من حتما در رشته بازیگری تحصیل می کردم، اما یکی از بزرگترین اشتباه های زندگی من تحصیل در رشته مدیریت بوده است. بعد از تمام این بالا پایین ها امیر جعفری بالاخره جلوی دوربین رفت و وقتی بیست و هفت سال سن داشت. او در سال هزار و سیصد و هشتاد در فیلم نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد. در همین سال نیز در فیلم قارچ سمی بازی کرد. در مورد به شهرت رسیدن او می توان گفت که در یک سال بعد با بازی کردن در سریال بدون شرح با کارگردانی مهدی مظلومی، به شهرت بسیار زیادی رسید و در این کار با فتحعلی اویسی بازی کرد، بعد از ان نیز با بازی در سریال کمربند ها و باز هم در کنار فتحعلی اویسی بسیار معروف شد و با این بازیگر یک زوج هنری تشکیل دادند.

در مورد ازدواج امیر جعفری باید گفت که او با همسرش در یک تئاتر اشنا شده است و بعد از ان هشت سال با یکدیگر نامزد بودند که بعد از ان ازدواج و در سال هشتاد و شش صاحب فرزند پسر شدند که نام او را ایین گذاشتند. او می گوید در زمان اشنایی اش با ریما رامین فر، بسیار جوان بوده است و همین طور معیار خاصی برای عاشق شدن را نداشتم. او می گوید که ریما رامین فر با تمام مشکلات او ساخته است و به دلیل اینکه پول نداشته اند ازدواج کنند هشت سال نامزد بودند. او می گود که سیمرغ های اصلی در خانه او می باشد که همان فرزندش و همسرش می باشند. از او در مورد سوپر استاری در سینما سوال می شود و امیر جعفری پاسخ می دهد که در ایران به کسی بازیگر می گویند که دارای چشم هایی به رنگ ابی باشد و هم چنین موهای بور هم داشته باشد. اگر این موارد را داشته باشد شخص مناسبی است و حتی اگر بازیگر هم نبود اهمیتی ندارد. البته او تعریف متفاوتی را از خود دارد، از نظر او سوپر استار کسی می باشد که مردم برای دیدن او در سینما صف بکشند و و در ایران تنها محمد ضا گلزار چنین امکانی را دارد. البته این تعریف از نظر امیر جعفری درست می باشد و هرکسی تعریف خاص خودش را دارا می باشد.

او هم چنین در مورد تیم محبوب خود می گوید، امیر جعفری یک استقلالی بسیار با تعصب می باشد که حتی گفته است پسرش حق ندارد تیمی جز استقلال را انتخاب کند و باید استقلالی باشد. او می گوید که به پسرش گفته است که در همه انتخاب هایش ازاد می باشد اما در مورد تیم باید حتما استقلالی باشد و حق ندارد تیمی جز استقلال را انتخاب کند. هم چنین می گوید که فرزند معنوی محمد خاتمی است و او فرزند معنوی رئیس دولت اصلاحات می باشد. موردی جالی از امیر جعفری این می باشد که او با بابک زنجانی، اختلاصگر معروف، دوست و همکلاسی بوده است و هم چنین ارتباط خانوادگی با یکدیگر داشته اند.

امیر جعفری در مورد کار کمدی می گوید که من نمی گویم که در کمدی یک بازیگر موفق هستم. او می گوید که کمدی را بسیار دوست دارد اما افرادی هستند که از او بهتر در این عرصه عمل کرده اند. مثلا می گوید که اکبر عبدی یکی از افراد بسیار معروف در کمدی می باشد و او حتی نمی تواند انگشت کوچک اکبر عبدی باشد و این یک مقایسه نامناسب می باشد. امیر جعفری از دیگر علاقه مندی های خود می گوید که دلش می خواسته کافه کتابی داشته باشد و هم در ان قهوه سرو بشود و هم کتاب بفروشد و گفته هروقت سرمایه این کار را داشته باشد حتما این مکان را ایجاد خواهد کرد.

طلاق امیر جعفری واقعیت دارد؟

طلاق امیر جعفری واقعیت دارد؟

امیر جعفری همسر ریما رامین فر و یکی از بازیگران بسیار توامند در این عرصه سینما و تلوزیون می باشد. این دو نفر یک زوج بسیار خوشبخت و کم حاشیه می باشند و تا کنون حاشیه زیادی ایجاد نکرده اند. گویا اگر خود بازیگران حاشیه ایجاد نکنند افراد دیگری هستند که د رمورد زندگی دیگران شایعه سازی کنند. یکی از این شایعه های خبر ازدواج امیر جعفری و ریما رامین فر بود که مدتی در فضای مجازی منتشر شده بود و گفته می شد که این دو نفر در حال جدایی می باشند. این در صورتی بود که هم چنین موضوعی اصلا صحت نداشت و امیر جعفری و ریما رامین فر هیچگاه چنین کاری را نمی خواستند که انجام بدهند که این خب از سوی هر دو نفر این ها تکذیب شد.

امیر جعفری در دورهمی دعوت شد؟

امیر جعفری در دورهمی دعوت شد؟

دور همی یکی از برنامه های تلویزیونی بسیار جذاب بود که با مجری گری و کارگردانی مهران مدیری صورت می گرفت. در این برنامه مهران مدیری استند اپ کمدی اجرا می کرد و گاهی با نمایش و تئاتر زنده مردم را سرگرم می نمود. از دیگر کار هیا امیر جعفری در این برنامه، دعوت از مهمان های مختلف بود که با ان ها گفت و گو کنند. او در یکی از برنامه هایش از امیر جعفری دعوت کرد که در این برنامه بیاید و مهمان برنامه شود. اینگونه شد که امیر جعفری یکی از مهمان های برنامه دور همی شد و یک برنامه جالب و دیدنی را در کنار مهران مدیری اجرا کردند. او در این برنامه از مسائل مختلف صحبت نمود و هم چنین در این برنامه نیز از کار هایش و نحوه اشنا شدنش با ریما رامین فر نیز صحبت کرد. این برنامه یک برنامه طنز و بسیار جذاب بود که دیدن ان خارج از لطف نبود.

امیر جعفری در خندوانه

علاوه بر دورهمی، امیر جعفری در برنامه خندوانه با مجری گری رامبد جوان نیز دعوت شده است. او در این برنامه به همراه پسر خود آیین حضور پیدا کرد و یک برنامه شاد و جذاب را داشتند. یکی از موضوعاتی که در این برنامه مطرح شد و باعث خنده بقیه افراد شد این بود که امیر جعفری اعتراف کرد که از موش می ترسد. او یک خاطره تعریف کرد و گفت یک بار در منزل آن ها موش پیدا شده است و او روی مبل ایستاده بود و جیغ می کشید و منتظر بود که یا پسرش و یا همسرش موش را بگیرند. در نهایت نیز به آتش نشانی زنگ زدند و آمدند و موش را گرفتند.

درامد امیر جعفری چقدر است؟

درآمد امیر جعفری چقدر است؟

امیر جعفری بی شک یکی از بازیگران بسیار مطرح و بسیار پر کار می باشد که تا کنون کار های بسیار زیبایی را در سینما و تلویزیون انجام داده است. این شخص بی شک از ثروت زیادی برخوردار است و درآمد بسیار خوبی را از کار بازیگری کسب کرده است، اما موردی که اکنون باید گفت این است که از ثروت امیر جعفری به صورت دقیق رقمی در دسترس نیست اما خب بر طبق گمان و حدسیات و ظواهر، این شخص یک بازیگر پر درآمد می باشد. در واقع زیاد ادعای عجیبی نیست که بگوییم او پولدارترین بازیگر ایران است.

اینستاگرام امیر جعفری چیست؟

اینستاگرام امیر جعفری چیست؟

امیر جعفری از دسته بازیگرانی می باشد که از یک اینستاگرام فعال برخوردار است. او در اینستاگرام خود دارای دو میلیون و سیصد هزار دنبال کننده می باشد و پانصد و سی فالوئینگ دارد. هم چنین تا کنون ششصد پست منتشر کرده است. محتوای پست های او اصولا خودش و خانواده اش می باشد با کپشن هایی بسیار پر معنا که هرکدام از یک منظور خاص برخوردار است. امیر جعفری از بازیگرانی باشد که در صفحه خود ایمیل خود را فعال کرده است تا بقیه افراد بتوانند از این طریق با او در ارتباط باشند. هم چنین هایلایت های مختلفی را می توان در پیج او دید که مربوط به مسائل مختلف می باشد. ایدی اینستاگرام امیر جعفری amirjafari4 می باشد که می توان با یک سرچ کوچک او را به راحتی پیدا نمود زیرا او تیک آبی دارد و پیجش به راحتی پیدا خواهد شد.

عکس های امیر جعفری را در کجا ببینیم؟

عکس های امیر جعفری را در کجا ببینیم؟

امیر جعفری از دسته بازیگران قدیمی و بسیارپرکار در سینما و تلویزیون می باشد که تا کنون عکس های زیادی به همین واسطه از او منتشر شده است. می توان به جست و جو کردن نام امیر جعفری در اینترنت به عکس های او دست پیدا کنیم. هم چنین می توان با پیدا کردن صفحه اینستاگرام این بازیگر، عکس های او را پیدا کرده ومشاهده کنیم. عکس های بسیار قدیمی از او را نیز می توان در پیجش مشاهده نمود چرا که او این عکس ها را پست کرده است.

فیلم های امیر جعفری

فیلم های امیر جعفری

امیر جعفری یکی از ستاره های سینما و تلویزیون می باشد که اثار بسیار به یاد ماندنی را در این عرصه برجای گذاشته است. او هم چنین فیلم های بسیار زیادی را بازی کرده است که در ادامه به معرفی چند نمونه از فیلم های این شخص خواهیم پرداخت.

شیدایی

یکی از سریال های بسیار جذاب دهه نود، سریال شیدایی می باشد. امیر جعفری یکی از بازیگران این سریال می باشد که نقش منفی بر عهده داشت. او در این سریال نقش داماد خانواده را بازی می کرد و می خواست به طریقی پول پدر زنش را بالا بکشد. در این سریال نیز، او بسیار درخشان بود و توانست که بسیار زیبا این نقش را بازی کند.

من یک مستاجرم

یکی از سریال های بسیار جذاب امیر جعفری که در جوانی این سریال را بازی کرد، سریال من یک مستاجرم می باشد. این سریال، یکی از سریال های بسیار زیبا بود که در مورد ساکنان و اهالی یک ساختمان بود که چالش های زیادی را پشت سر می گذاشتند. امیر جعفری نیز یکی از اعضای این ساختمان بود که یکی از این چالش ها، پیدا کردن همسری مناسب برای این شخص بود.

زاپاس

از دیگر کار های بسیار درخشان امیر جعفری می توان به سریال زاپاس اشاره کرد. زاپاس یک فیلم سینمایی بود که بازیگران بسیار مطرحی هم چون جواد عزتی، شبنم مقدمی و الناز حبیبی در ان بازی می کردند. او در این سریال نقش یک مربی فوتبال و یک پدر را بازی می کرد که در این مسیر با داستان های مختلفی روبه رو می شد. او در این فیلم با همسر خود ریما رامین فر کار کرده است و پارتنر هم می باشند و نقش زن و شوهر یکدیگر را بازی می کنند.

چهار دیواری

چهار دیواری یکی از سریال های طنزی بود که در زمان عید نوروز پخش می شد. این سریال، یکی از سریال های بسیار جذاب بود که افراد زیادی به ان علاقه پیدا کرده بودند. امیر جفری نیز در این سریال نقش بسیار زیبایی را ایفا کرد.

سوفی و دیوانه

از دیگر کار های سینمایی امیر جعفری می توان به سوفی و دیوانه اشاره کرد. در این سریال امیر جعفری با دختری به نام سوفی اشنا می شود و می گوید که همسرش او را ترک کرده است و پسرش را به همراه خود برده است. در اخر داستان مشخص می شود که در یک تصادف او پسرش را از دست داده و دچار مشکلات روحی روانی می باشد.

جوایز و افتخارات امیر جعفری

جوایز و افتخارات امیر جعفری

امیر جعفری یک بازیگر توانمند در همه عرصه های تلویزیون می باشد که در این مسیر موفق به دریافت جوایز مختلفی شده است. از جوایزی که تا کنون او دریافت کرده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهترین بازیگر در سریال زیر هشت در شبکه جام جم
  • بهترین بازیگر سریال میوه ممنوعه در شبکه جام جم
  • بهترین بازیگر سریال برای اخرین بار در جشنواره شبکه پنج
  • بازیگری دوم در جشنواره تئاتر فجر
  • بهترین بازیگر سریال طنز بدون شرح در صدا و سیما

امیر جعفری چند سال دارد؟

در ابتدای نوشته گفته شد که امیر جعفری متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و سه می باشد. می توان پی برد که این بازیگر هم اکنون دارای سنی حدود چهل و هفت سال دارد و اکنون در آستانه پنجاه سالگی به سر می برد.

ریما رامین فر چند سال از امیر جعفری بزرگتر است؟

گفته می شود که ریما رامین فرد چند سالی از امیر جعفری بزرگتر می باشد. ریما رامین فر متولد سال هزار و سیصد و چهل و نه می باشد و اکنون دارای پنجاه و یک سال سن می باشد. این شخص از همسر خود یعنی امیر جعفری تقریبا چهار سال بزگتر می باشد.

مصاحبه با این بازیگر

با امیرجعفری تا کنون مصاحبه های بسیار زیادی انجام شده است. از برنامه های مختلف تلویزیونی گرفته تا مجلات و روزنامه های مختلف و حتی خبر گذاری های اینترنتی و امیر جعفری با تمامی این ها مصاحبه کرده است. متن مصاحبه های امیر جعغری را می توان از اینترنت دانلود نمود و یا در همان نت تماشا کرد.

حاشیه های امیر جعفری

امیر جعفری یک بازیگر آرام است و تا کنون حاشیه های زیادی را برای خود ایجاد نکرده است. او همیشه سعی کرده است که در سایه باشد و یک زندگی آرام را در کنار همسر و فرزند خود تجربه کند. به همین دلیل یک بازیگر بی حاشیه می باشد و تا کنون مورد خاصی در مورد او مشاهده و حتی شایعه نشده است.

همسر این بازیگر کیست؟

در مورد همسر امیر جعفری باید بگوییم که او همسر ریما رامین فر، بازیگر بستار خوب کشور می باشد. اگر بخواهیم یک بیوگرافی کوتاه در مورد ریما رامین فر ارائه دهیم باید گفت که این شخص، در رشته کارگردانی و تئاتر فوق لیسانس خود را گرفته است و هم چنین در دبیرستان گرافیک خوانده است. او می گوید که یک کودکی پر خجالت داشته است و هیچگاه فکر نمی کرده که بتواند بازیگر بشود. در مورد پدر ریما باید گفت که او یک شخص کارخانه دارد و اهل اصفهان می باشد و ریما رامین فر اصالتا اهل اصفهان می باشد.

او در سال 1367 و تنها زمانی که هجده سال سن داشت به آلمان رفت ولی در ان جا تحصیل نکرد و به ایران بازگشت و در دانشگاه آزاد تحصیلات خود را ادامه داد. او آموزش بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان اغاز کرد و می گوید این شخص کسی بود که نگاه من را به دنیای بازیگری تغییر داد. در مورد اولین تجربه این شخص می توان گفت که او در سن بیست و پنج سالگی تقریبا اولین تجربه خود را با بازی کردن در تئاتر شب بخیر مادر به دست آورد. او هم چنین به نوشتن علاقه زیادی داشت و خودش یک فیلمنامه نوشت، البته این فیلمنامه برای تئاتر بود. نمایشنامه این شخص پس تا فردای او نام دارد که در جشنواره تئاتر فجر موفق به کسب جایزه شد و بعد از ان مسیر برای ورود او به کارگردانی هموار شد.

ریما رامین فر کار های بسیار زیبایی را بازی کرده است اما دلیل اصلی شهرت او بازی در سریال پایتخت می باشد. این سریال در نوروز هزار و سیصد و نود ساخته شد و ریما رامین فر در آن نقش هما سعادت همسر نقی معمولی را بازی می کرد. نقی معمولی محسن تنابنده بود که مشاور کارگردان و فیلم نامه نویس هم بود و یک سریال بسیار درخشان به عرصه نمایش گذاشت. بازی کردن در این نقش باعث شد که او بسیار دیده بشود و توانایی او بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

او می گوید که سفر کردن را بسیار زیاد دوست دارد و دلش می خواهد که تمامی شهر ها و کشور ها را بتواند از نزدیک ببیند. همینطور طرفدارورزش است و از بین ورزش ها والیبال را بسیار زیادی دوست دارد. از دیگر علاقه مندی های این بازیگر توانا، رستوران های شمال می باشد که به گفته خودش بسیار زیادی عاشق رستوران های شمال است که غذاهای بسیار مختلفی را می توان در آن مشاهده کرد. ریما رامین فرد از دیگر زندگی شخصی خودش می گوید که فرزند طلاق می باشد و از این موضوع آسیب بسیار زیادی دیده است و اکنون در زندگی خودش از هرگونه تنشی دوری می کند.

سوالات متداول

  1. امیر جعفری اصالتا اهل کجا می باشد و چند سال سن دارد؟

    امیر جعفری اهل تهران است و اکنون چهل و هفت سال سن دارد.

  2. همسر امیر جعفری کیست؟

    ریما رامین فر همسر امیر جعفری می باشد که خود یک بازیگر بسیار توانا است.

  3. او در کدام فیلم با همسر خود همکاری کردند؟

    در فیلم سینمایی زاپاس این دو نفر با یکدیگر بازی کردند که اتفاقا نقش زن و شوهر را داشتند.

  4. نام فرزند امیر جعفری چیست و چند سال سن دارد؟

    آیین نام پسر امیر جعفری می باشد و او اکنون دارای پانزده سال سن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید