مهسا فود اینستاگرام کیست؟ | معرفی بهترین فود بلاگر زن ایرانی

ما می‌خواهیم در این مقاله می خواهیم راجع به مهسا جانی ملقب به مهسا فود یکی از بهترین فود بلاگر های ایرانی در سال 1400 با هم صحبت کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این فعال اینستاگرامی کسب کنید. ما می‌خواهیم درباره بیوگرافی، درآمد هایش و شغل های دیگری که دارد صحبت کنیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

مهسا فود کیست؟

مهسا فود کیست؟

مهسا جانی معروف به مهسا جانی از اینفلوئنسر های معروف ایرانی است که با گسترش فضا های اینترنتی، پا به عرصه ی فعالیت در محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی گذاشت و با تولید محتوا های جذاب و سرگرم کننده، نگاه مخاطبان بیشتری را به سوی خود معطوف کرد. برای دستیابی به شناخت بیشتر از زمینه هایی که این بلاگر شناخته شده در آن به فعالیت پرداخته است، صحیح تر این است که در ابتدا به مختصری از بیوگرافی مهسا جانی، بپردازیم. مهسا جانی از اینفلوئنسر های ایرانی تباری است که در تهران متولد شد. او از کودکی در یک خانواده ی نسبتا سطح بالا بزرگ شد و تا پایان تحصیلاتش در ایران به زندگی پرداخت. خانواده او همیشه پشتیبان او بودند و او را در تمام مراحل زندگی همراهی کردند. مهسا آرزویی را در سر می پروراند که در یکی از کشور هاي‌ آمریکایی زندگی کند از همین رو سعی و تلاش زیادی می کرد تا سطح زبان خود را به حد عالی ارتقا دهد. او علاوه بر دروس دانشگاهی خود فیلم های بسیاری را می‌دید و حتی اخبار هاي‌ بی بی سی را نگاه و دنبال می کرد و سعی زیادی می کرد کـه متوجه شود آنها چه می‌گویند و حرف های آنها را متوجه شود.

او که از همان دوران کودکی رویای مهاجرت به کشور های غربی را داشت، تصمیم گرفت که در رشته ی زبان انگلیسی به تحصیل بپردازد و بتواند با تسلط پیدا کردن بر این زبان، پس از مهاجرتش، به راحتی با مردمان آنجا ارتباط برقرار کند. مهسا جانی، سرانجام توانست در دانشگاه، در رشته ی مترجمی زبان انگلیسی، فارغ التحصیل شود و سپس مقدمات مهاجرتش را فراهم نمود. یکی از مهمترین دغدغه های آن روز های‌ مهسا انتخاب خانه و کار بود. او برای امرار معاش باید برای خود یک خانه اجاره اي انتخاب می کرد و یک شغل اختیار می کرد. این بلاگر کـه قبل از خروجش بـه ایران بسیار بـه این موضوع فکر کرده بود بسیار علاقه داشت بـه یک مدل تبدیل شود.

او ابتدا در کانادا سکونت گزید و در مدتی که آن جا بود، تصمیم به ادامه ی تحصیل گرفت. رشته ی بیولوژی، رشته ای بود که مهسا جانی، در زمان سکونت در کانادا، به تحصیل در آن پرداخت و توانست در این رشته نیز با موفقیت فارغ التحصیل شود. مهسا جانی از اینفلوئنسر هایی است که در اینستاگرام، در زمینه های متعددی فعالیت می کند. او به عنوان یک مدلینگ شناخته می شود و مسلما برای داشتن یک اندام بی نقص، که شایسته ی مدلینگ باشد، به ورزش می پردازد. او به صورت اختصاصی به انجام بدنسازی پرداخته است و همچنین گاهی اوقات در استوری های پیج خود، تمریناتی را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. این شخصیت محبوب، استایل های زیبایی را به اشتراک می گذارد و به عنوان یک فشن بلاگر نیز شناخته می شود.

اینستاگرام مهسا فود

در این قسمت می خواهیم در رابطه با فعالیت مهسا در اینستاگرام کمی صحبت کنیم. بیش از هر چیزی فعالیت های مهسا جانی اینستا به چشم می خورد. این اینفلوئنسر در اینستاگرام خود به تبلیغ محصولات و آنباکسینگ های مختلف می پردازد و از این طریق، مبلغی را به عنوان درآمد از اینستاگرام، کسب می کند‌. او در پیج خود نیز به صورت حمایتی، بلاگر های داخل ایران را معرفی می کند. مهسا جانی به صورت اختصاصی به انجام بدنسازی پرداخته است و همچنین گاهی اوقات در استوری های پیج خود، تمریناتی را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

بلاگر یوتیوب به چه شخصی گفته می شود و آیا مهسا یک بلاگر است؟

به افرادی گفته می شود که در ساخت ویدیو فعالیت دارند و به همین دلیل شبکه اجتماعی یوتیوب را انتخاب می کنند. با توجه معنی بلاگر باید بگوییم که مهسا جانی از بلاگر های فعال اینستاگرام به حساب می آید که در کار های مختلفی فعالیت می کند. مهسا تا قبل از به حقیقت پیوستن رویایی که در سر داشت مجبور بود در جایی مشغول به کار شود تا اوضاع را برای رسیدن بـه هدفش فراهم کند. او با دیدن اموزش هاي‌ فراوان اقدام به تاسیس پیج اینستاگرام خود کرد و برای اینکه بتواند فالوورهای خود را بالاتر ببرد در آن به عنوان یک استایل بلاگر و فشن بلاگر شروع به فعالیت کرد.

 دو پیج اینستاگرام فعال دارد و در آن ها هم به عنوان یک تستر غذا و هم به عنوان یک مدل و معلم زبان آموزش هایی را برای فالورینش به اشتراک می گذارد و افراد زیادی با توجه به این که به او علاقه ی زیادی دارند تمام پست ها و استوری هایش را به صورت مرتب دنبال می کنند. مهسا جانی جزو افرادی است که به سه زبان زنده ی دنیا

تسلط کامل دارد و سعی در این دارد در پیجش روش یادگیری خود را با دیگر فالور هایش به اشتراک بگذارد. در ادامه بیشتر درباره او و روزمره گی هایش با شما صحبت کنیم. بیش از هر چیزی فعالیت های مهسا جانی اینستا به چشم می خورد. این اینفلوئنسر در اینستاگرام خود به تبلیغ محصولات و آنباکسینگ های مختلف می پردازد و از این طریق، مبلغی را به عنوان درآمد از اینستاگرام، کسب می کند‌. او در پیج خود نیز به صورت حمایتی، بلاگر های داخل ایران را معرفی می کند. مهسا جانی به صورت اختصاصی به انجام بدنسازی پرداخته است و همچنین گاهی اوقات در استوری های پیج خود، تمریناتی را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. این شخصیت محبوب، استایل های زیبایی را به اشتراک می گذارد و به عنوان یک فشن بلاگر نیز شناخته می شود. مهسا در پیج خود تاکنون ویدیوهای مختلفی از جمله ویدیوی رقص اش را بـه اشتراک گذاشته اسـت این ویدیو به دلیل رقص زیبای او بسیار بازدید داشته ولی در کل از این دسته ویدیو ها در پیج او کمتر یافت می‌شود.

استایل این فود بلاگر چگونه است؟

این شخصیت محبوب، استایل های زیبایی را به اشتراک می گذارد و به عنوان یک فشن بلاگر نیز شناخته می شود. مهسا در پیج خود تاکنون ویدیوهای مختلفی از جمله ویدیوی رقص اش را بـه اشتراک گذاشته اسـت این ویدیو به دلیل رقص زیبای او بسیار بازدید داشته ولی در کل از این دسته ویدیو ها در پیج او کمتر یافت می‌شود.

عکس های مهسا فود

این روزها مردم راحت‌ تر می‌ توانند با بازیگر محبوب خود ارتباط برقرار کنند و به آنها پیام بدهند چرا که تقریبا تمام آنها با حضور در شبکه‌ های اجتماعی هم به هواداران خود سر می‌زنند و هم برخی اخبار مربوط به زندگی شخصی خودشان را با مردم در میان می‌گذارند. البته ناگفته نماند درست است که ارتباط بازیگران و مردم راحت تر شده اما گاهی اوقات اینستاگرام برای بازیگران هم دردسر ساز شده است. مثلا واکنش مردم نسبت به انتشار برخی عکس ها غیر قابل پیش بینی است. موارد زیادی از فحاشی و ناسزا به هنرمندان دیده شده که برخی از آنها به علت زود قضاوت کردن بوده است.تا بحال به خاطر توهین و فحاشی برخی از بازیگران صفحه شخصی خود را بستند و یک مدتی فعالیت نکردند به نوعی قهر کردن و … مواردی از هک صفحه اینستاگرام بازیگران معروف هم تا بحال رخ داده است. اشتراک گذاری عکس طرفدارانی زیادی در دنیای دیجیتال دارد و سازندگان اینستاگرام مایل اند اپلیکیشن آنها کل جهان را تسخیر کند. میل به محبوبیت و خودشیفتگی یکی از دلایل دیگر این امر است. مهسا جانی یک مدلینگ است،  مدلینگ یک حرفه است که جهت بیان شیوه نمایش انواع مدل های آرایش، زیبایی و لباس و … مورد استفاده واقع می شود. مدل فردی است که برای، نمایش یا تبلیغ محصولات تجاری، رواج به ویژه تبلیغ لباس های مد در نمایشهای مدل به ایفای نقش می پردازد.

مهسا جانی به سبب شغلی که دارد، عکس های فراوانی می گیرد و در فضای مجازی منتشر می‌کند و با گرفتن این عکس ها و تبلیغ برای برندهای مختلف که کالاهای آن را تبلیغ می کند مبلغ زیادی می گیرد. در رابطه با عکس های این اینفلوئنسر معروف یعنی مهسا فود، در اکانت هایش در فضای مجازی عکس های بسیاری وجود دارد. شما با جستجو در اینترنت می توانید عکس های زیادی در راستای زندگی شخصی، تبلیغات، اسمر فود و… مهسا جانی بدست آورید.

درآمد مهسا فود چقدر است؟

درآمد مهسا فود چقدر است؟

تا چند سال پیش، شبکه‌های اجتماعی جز ابزاری برای سرگرمی و برقراری ارتباط با دیگران، نقش دیگری در زندگی ما نداشتند. استفاده از آن‌ها نه تنها برایمان آب و نان نمی‌شد؛ بلکه زمان زیادی را از ما می‌گرفت. اما امروز، افرادی را می‌بینیم که با کمک این شبکه، بدون صرف هزینه، روزانه صاحب درآمدهای میلیونی می‌شوند. شبکه اجتماعی اینستاگرام، به یکی از موضوعات داغ این روزها تبدیل شده و پتانسیل‌های بالقوه‌ای برای پیشرفت و کسب درآمد دارد. کسب درآمد از اینستاگرام، شاید به‌ ظاهر ساده و لذت‌ بخش باشد؛ اما، در مقابل چالش‌های خودش را به‌ همراه دارد. به‌علاوه اینکه، تنها در گذاشتن تعدادی عکس و نوشته خلاصه نمی‌شود و به مهارت کافی نیاز دارد.

درآمد دیگر این چهره یعنی مهسا جانی، از طریق یوتیوب و تیک تاک نیز می باشد. در این اپلیکیشن ها، که اخیرا به صورت گسترده ای دیده شده اند، می توان با تولید کردن محتوا های سرگرم کننده و جذاب و همچنین کاربردی، مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرد و از این طریق درآمدی را به دست آورد. مهسا جانی به همراه همسرش در نیویورک،  یک دفتر املاک دارند و از این طریق نیز کسب درآمد می کنند.

حاشیه های مهسا فود

در این روزها و هفته های اخیر حواشی متعددی نسبت به نوع و نحوه پوشش برخی از سلبریتی ها در خارج از ایران به وجود آمده که حرف و حدیث ها و واکنش هایی را به ویژه در فضای مجازی برانگیخته است.

حال که خواهیم درباره حاشیه های مهسا جانی صحبت کنیم. رقص، از زمینه های مورد علاقه ی هر دختری است، که مهسا جانی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. او به رقص علاقه ی شدیدی دارد و این موضوع را می توان در صحبت ها و استوری هایش، متوجه شد. طبق نظر او، رقصیدن موجب تخلیه ی انرژی اش می شود و یک آرامش وصف نشدنی را برایش به ارمغان می آورد. نکته ی قابل توجه این است که مهسا جانی در اینستاگرام دارای دو اکانت مجزا از یکدیگر می باشد. در اولین اکانت او، غالبا سبک های استایل و ورزشی اش به چشم می خورد و به عنوان صفحه رسمی مهسا جانی، شناخته می شود. وی در دومین پیجش تهیه ی محتوا های آموزش زبان انگلیسی برای ایرانیان، می پردازد و هم اکنون پیج آموزش زبان او، بالغ بر سی و پنج هزار دنبال کنند و ۱۱۱ پست منتشر شده، دارد . با این حال مهسا حواشی زیادی ندارد و همیشه به دنبال آرامش بوده و تنها به دنبال زندگی شیرین در کنار همسرش است.

مصاحبه با مهسا فود

حال می خواهیم در رابطه با مصاحبه هایی که مهسا فود انجام داده است و مقابل دوربین ایستاده است صحبت کنیم.  معروف شدن ناگهانی یک سری از بلاگر ها، رسانه ها را در صدد مصاحبه با آنان برانگیخت و مهسا جانی نیز، از بلاگر هایی بود که برای انجام مصاحبه های فراوان از سوی رسانه های مختلف، دعوت شد. می توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی، مصاحبه با مهسا جانی را جستجو کنید و به محتوای گفت و گو های این چهره دست یابید.

چالش اسمر فود مهسا

چالش اسمر فود مهسا

چالش غذا خوری اسمر (ASMR) که هر بار با یک چالش غذا خوری جدید در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا می‌کند، به دنبال یکسری ویدیو تهیه شده بین کاربران کره‌جنوبی، در ایالات‌متحده آمریکا و بقیه کشورها به راه افتاد

در چالش غذایی اسمر شرکت‌کنندگان – که معمولاً افراد عادی با مشاغل معمولی‌اند – درحالی‌که با بینندگان خود صحبت می‌کنند مقادیر زیادی مواد غذایی را به‌ صورت زنده و آنلاین تهیه می‌کنند و بعد با سر و صدای زیاد و پیش چشم مخاطبانشان می‌خورند.اگر خاطرتان باشد و سنتان قد بدهد، خیلی سال پیش وقتی هنوز چالش غذاخوری اسمر و چالش غذا خوری اینستا وجود خارجی نداشتند، مسعود روشن‌پژوه در برنامه‌ای برای کودکان و نوجوانان به نام «مسابقه‌ محله» چالش غذاخوری راه انداخته بود؛ به این شکل که هر بار به یکی از مدارس هر محله می‌رفت و از داوطلبانی که دوست داشتند در مسابقه شرکت کنند می‌خواست بدون استفاده از دست‌‌هایشان یک کاسه پر از ماست را بخورند. این هم یک چالش غذا خوری است که بعدها به‌عنوان یک سرگرمی سالم!‌ در مدارس شهرها و محله‌‌های دیگر هم اجرا می‌شد. در دنیای پرسرعت این روزها فقط برنامه‌ها و نرم‌افزارها و تکنولوژی نیست که هر روز آپدیت می‌شود و ما را شگفت‌زده می‌کند، ذهن خلاق سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و کاربران شبکه‌های اجتماعی هر روز چالش‌های جدیدی می‌سازند، این چالش‌ها مخاطبان خاص خودشان را دارند، مخاطب چالش‌های جدید فیزیکی و پرتحرک ورزشکاران‌اند و مخاطبان چالش غذاخوری جدید، شکموها

مهسا فود، فود بلاگر مشهور هم علاقه بسیار زیادی به غذا دارد. او به غذا پختن علاقه دارد و در پیج اینستاگرامش، تصاویری از غذاها و سبک مدرن سروشان، به چشم می خورد، که به همین دلیل عنوان فود بلاگر را نیز به او اختصاص داده اند.

به چه دلیل به مهسا عنوان فود بلاگر را بخشیده اند؟

مهسا فود، فود بلاگر مشهور هم علاقه بسیار زیادی به غذا دارد. او به غذا پختن علاقه دارد و در پیج اینستاگرامش، تصاویری از غذاها و سبک مدرن سروشان، به چشم می خورد، که به همین دلیل عنوان فود بلاگر را نیز به او اختصاص داده اند.

آیا این فود بلاگر ازدواج کرده است؟

زوج های هنری و ازدواج بازیگران همیشه یکی از جذاب ترین خبرهای دنیای هنرمندان است. بسیاری از این افراد مشهور شریک زندگی شان را از دنیای هنر و بازیگران انتخاب می کنند که همواره حاشیه های بسیاری به همراه دارد. هر چند متاسفانه آمار جدایی و طلاق بین هنرمندان بسیار زیاد است اما هنوز برخی از زوجین هنری و بازیگران هستند پس از گذشت چندین سال زندگی مشترک هنوز عاشقانه در کنار هم مانده اند و زیر یک سقف زندگی می کنند.

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با مهسا جانی برای طرفدارانش، مسئله ازدواج او می باشد. مهسا جانی نیز در ابتدا به کانادا مهاجرت نمود و در زمان حضور در کانادا با همسرش آشنا شد. بعد از گذراندن دوره ای دوستی و پس از شناخت کامل از یکدیگر، رابطه ی دوستی این روج به ازدواج ختم شد و پس از آن مهسا جانی به همراه همسرش به آمریکا مهاجرت نمود.

مهسا فود و همسرش

حال می خواهیم در رابطه با این اسمر فود معروف و همسرش اطلاعاتی کسب کنیم. این زوج هم اکنون ساکن شهر نیوجرسی نیویورک آمریکا هستند و به صورت مشترک و با همکاری یکدیگر در زمینه ی املاک، فعالیت می کنند. همسر این بلاگر یکی از افرادی است که در آمریکا بیشترین تعداد زمین را دارد. با مراجعه به اکانت هایی که از مهسا جانی در شبکه های مجازی گوناگون وجود دارد، می توانید به فیلم ها و عکس مهسا جانی و همسرش دست یابید.

لایو های مهسا فود

لایو های مهسا فود

مدتی است اینستاگرام قابلیت Live را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین و زنده ویدیو‌هایی را برای فالوورهای‌شان به اشتراک بگذارند. پیش‌تر چنین چیزی را در فیس‌بوک دیده‌ بودیم که با استقبال مناسب کاربران مواجه شده بود. لایو در اینستاگرام هم طرفداران زیادی پیدا کرده و روزانه شاهد تعداد زیادی از این ویدیوهای زنده در این شبکه اجتماعی هستیم.

لایو در اینستاگرام به این صورت بوده که کاربر تنها با فشردن کلید ضبط، می‌تواند با استفاده از دوربین اصلی و یا سلفی تلفن هوشمندش، شروع به ضبط فیلم کند و در همین حین، به صورت زنده بینندگان خودش را برای ویدیو داشته باشد. کاربرانی که به این ویدیو اضافه می‌شوند، قادرند با نوشتن کامنت به صورت زنده، با صاحب اکانت و دیگر افراد موجود در لایو، ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند ویدیو لایو را پس از تمام شدن، در اینستاگرام به‌صورت استوری ذخیره کند تا برای 24 ساعت دیگر، قابل دسترسی باشد. همچنین قابلیت ذخیره سازی ویدیو لایو به صورت فایل هم موجود است.

مهسا جانی با مخاطبانش به صورت لایو نیز ارتباط برقرار می کند. این چهره قبل از شایع شدن ویروس کرونا، در لایو با طرفدارانش به صحبت می پرداخت و با جهانی شدن کرونا و شروع قرنطینه در بسیاری از کشور ها، این ارتباط مهسا جانی با مخاطبانش از طریق لایو نیز افزایش یافت. او در لایو هایش غالبا در مورد زمینه هایی که در آن ها به فعالیت پرداخته، صحبت می کند و به پرسش های فالوور هایش نیز پاسخ می دهد. طبق نظر مخاطبانش، مهسا جانی بسیار خونگرم است و این رفتار او موجب شده تا فالوور هایش با او، احساس صمیمیت و راحتی داشته باشند.

هزینه تبلیغات مهسا فود چقدر است؟

یکی از روش‌هایی که در زمینه تبلیغات در اینستاگرام  بازدهی مناسبی نیز به همراه دارد، این است که از طریق اینفلوئنسر هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، تبلیغات خود را قرار دهید. اینفلوئنسر در اصطلاح به شخصی گفته می‌شود که توانسته فالوورهای زیادی را جذب کند و به‌ طور معمول، در یک زمینه خاص مثل تست غذا، ساخت ویدیوهای کمدی، تکنولوژی، آموزش آشپزی و … فعالیت می‌کند. اینفلوئنسرها، به‌ واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌ اند فالوور های زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند. در گذشته نچندان دور افراد فراوانی بودند که در زمینه های مختلف صاحب نام بودند و سایت و وبلاگ هایی داشتند و در آنها در مورد مطالب خاص نظر خود را ارائه می کردند تا افراد بتوانند از آنها استفاده کنند. طرفداران آنها برای اینکه به نظریات آنها دسترسی داشته باشند به این وب سایت ها و وبلاگ ها سر می زدند و با آنها در ارتباط بودند.

اما در این چند سال اخیر، تغییرات زیادی رخ داده و افراد زیادی به روی کار آمدند و رفتند و برخی از آنها آثار مفیدی را هم از خود به جای گذاشتند که در حال حاضر هم می توان آنها را مشاهده کرد و در دسترس داشت. اما در حال حاضر تغییراتی ایجاد شده و افرادی که در این زمینه کار می کنند، دیگر تنها وابسته به وبلاگ و یا وب سایت نیستند. آنها می توانند به سبب شبکه های مجازی که روی کار آمده اند کارشان راحت تر شده و راحت تر با طرفداران خود در ارتباط اند.

در رابطه با هزینه تبلیغات مهسا جانی، نظرات گوناگونی وجود دارد اما هزینه مشخصی گفته نشده. این اینفلوئنسر در اینستاگرام خود به تبلیغ محصولات و آنباکسینگ های مختلف می پردازد و از این طریق، مبلغی را به عنوان درآمد از اینستاگرام، کسب می کند‌.

شغل اصلی مهسا تبلیغات است؟

منبع اصلی کسب درآمد یک اینفلوئنسر، تبلیغ برندها، محصولات و خدمات دیگران است. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر بعد از مدتی به یکی از این افراد تبدیل شوید، درآمد بالایی نصیب‌تان خواهد شد.

حال می خواهیم درباره شغل مهسا جانی صحبت کنیم. این اسمرفود به چند کار مشغول است. او علاوه بر تبلیغات و فعالیت در اینستاگرام، یک دفتر املاک دارد و به همراه همسرش به این شغل مشغول است. مهسا جانی از اینفلوئنسر هایی است که در اینستاگرام، در زمینه های متعددی فعالیت می کند. او به عنوان یک مدلینگ شناخته می شود و مسلما برای داشتن یک اندام بی نقص، که شایسته ی مدلینگ باشد، به ورزش می پردازد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. مهسا در کجا به دنیا آمد؟

    او در شهر تهران و با اصالتی کاملا ایرانس متولد شد.

  2. مهسا جانی در چه رشته هایی به تحصیل پرداخت؟

    مترجمی زبان انگلیسی و بیولوژی

  3. مهسا در اینستاگرام، در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

    فود بلاگری، فشن استایل، آموزش زبان انگلیسی، مدلینگ

  4. محل سکونت مهسا کجاست؟

    شهر نیوجرسی نیویورک آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید