چگونه بیوتی بلاگر شویم؟ بررسی درآمد بیوتی بلاگر های خارجی و ایرانی

بیوتی بلاگر امروزه یکی از شغل های پر درآمد و معروف می باشد که از طریق فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام و یوتیوب شناخته شده است. در این شغل افراد حرفه ای که در حوزه لوازم آرایشی و میکاپ تخصص دارند شروع به فعالیت می‌ کنند و در این شغل لوازم های آرایشی، مراقبتی و بهداشتی پوست را معرفی می‌ کنند که البته سعی دارند بهترین و کاربردی ترین لوازم آرایشی و بهداشتی را معرفی کنند، زیرا در قبال تبلیغات و معرفی هایی که انجام می دهند مسئول می باشند.

بیوتی بلاگر چیست؟

بیوتی بلاگر چیست؟

اگر بخواهیم معنی بیوتی بلاگر را در زبان انگلیسی بیان کنیم باید گفت که به معنی وبلاگ نویس زیبایی می باشد، که این معنی خیلی شبیه به این کار می باشد زیرا بیوتی بلاگر ها به انتشار تولید محتوا هایی در مورد زیبایی، آرایشی و محصولات مراقبتی پوست می‌ پردازند و یا به عبارتی وبلاگ هایی در رابطه با این موضوع گردآوری می کنند که با انتشار این وبلاگ ها می توانند هواداران بسیاری را جذب خود کنند که البته ناگفته نماند علاوه بر تولید محتوا خوب و مناسب باید در حوزه میکاپ هم ماهر باشند.

عنوان بیوتی بلاگر به انگلیسی beauty blogger نام دارد، کسانی که در این حوزه کاری فعالیت دارند از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند و همچنین زحمت ها و تلاش های بسیاری را برای شهرت و معروفیت کشیده اند پس هیچ فردی نمی‌ تواند یک روزه یک بیوتی بلاگر شود. خوشبختانه کشور ایران در این حوزه بلاگر های معروف و مشهور را داشته است که در ادامه به معرفی بهترین بیوتی بلاگر های ایران خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

درآمد بیوتی بلاگر چقدر است؟

درآمد بیوتی بلاگر چقدر است؟

در اول مقاله بیان کردیم که شغل بیوتی بلاگر یکی از شغل های پردرآمد می باشد. با جرات می توان گفت تمام کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند از دارایی و ثروت بسیار زیادی برخوردارند حتی گفته شده است که درآمد برخی از این بلاگر ها ماهانه به میلیارد می رسد به عنوان مثال صدف بیوتی که یکی از معروف ترین ها در این حوزه می‌ باشد ماهانه مقدار زیادی درآمد از این راه کسب می‌ کند. حتی در یکی از برنامه های تلویزیونی سینا ولی الله در مورد مقدار درآمد ماهانه صدف بیوتی از او سوال پرسید اما متاسفانه صدف پاسخ درستی نسبت به این سوال نداد. طبق شواهد موجود می‌ توان گفت صدف ماهانه بیش از یک میلیارد درآمد دارد!

ممکن است برایتان سوال پیش آید که درآمد بیوتی بلاگر ها از چه طریقی ممکن است و در پاسخ به این سوال می توان گفت که آن ها از طریق معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی های برند های لاکچری کسب درآمد می‌ کنند زیرا از این طریق محصولات آن برند را معرفی می‌ کنند و آن برند در قبال این تبلیغات مقداری پول به آن ها می پردازد.

معروف ترین بیوتی بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟

خوشبختانه کشور ایران در عرصه بیوتی بلاگری بسیار موفق بوده است و تعداد زیادی از بیوتی بلاگر های ایرانی جز معروف ترین و شناخته ترین بیوتی بلاگر ها می باشند به عنوان مثال صدف بیوتی و الناز گلرخ جز بهترین ها و معروف ترین ها در این حوزه می باشند که البته از قبیل این افراد بسیار وجود دارند. در ادامه به معرفی بیوگرافی و حاشیه های چند مورد از بهترین و مشهور ترین بیوتی بلاگر های ایرانی خواهیم پرداخت.

صدف بیوتی

همانطور که از اسم صدف بیوتی پیداست بیوتی بلاگر معروف اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. او در ۱۴ تیر ماه ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل لیسانس کارشناسی شیمی از دانشگاه آزاد تهران می‌ باشد وی اولین فعالیت‌ هایش را با انتشار کلیپ های آموزش آرایشی با نام صدف بیوتی شروع کرد. ناگفته نماند که صدف در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ یعنی زمانی که ۲۹ ساله بود به آمریکا مهاجرت کرد و مهاجرتش به آمریکا باعث شد که در این عرصه جدی تر عمل کند و دیگر محدودیت هایی در این حوزه نداشته باشد. امروزه جز بهترین ها در این شغل می باشد و با برند های معروفی چون هدا بیوتی، فنتی بیوتی و … افتخار همکاری داشته است.

الناز گلرخ

الناز گلرخ مدل و میکاپ آرتیست معروف ایرانی می باشد که بیشتر به معرفی استایل های خود می‌ پردازد و علاوه بر فعالیت در استایل و مدلینگ در عرصه گریم هم فعالیت می‌ کند. امروزه بسیاری از مردم ایران طرفدار و هوادار او می باشند این مدل خوش چهره ایرانی در اسفند ماه ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و او در رشته کارشناسی گرافیک دانشگاه علامه امینی تهران مشغول به تحصیل بوده است. الناز گلرخ یک آرایشگر حرفه ای است که اکنون ساکن دبی می باشد و هوادارانش او را به عنوان یک بیوتی و فشن بلاگر می شناسند و از این دو راه درآمد های بسیار زیادی را کسب کرده است.

ملینا تاج

ملینا تاج در ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمده است اما باید بدانید که اصالتاً شیرازی می باشد و تنها یک خواهر به نام «شکوفه» دارد و یکی از بیوتی بلاگر های معروف و مشهور ایرانی می باشد که فارغ التحصیل رشته معماری و طراحی لباس است و در اول فعالیت اش را به عنوان مدل شروع کرد اما در نهایت با ایده گرفتن از بیوتی بلاگر های خارجی توانست در این حوزه خوش بدرخشد.

او از سال ۱۳۹۶ فعالیت رسمی اش را عنوان بیوتی بلاگر در اینستاگرام آغاز کرد، وی با انتشار ویدیو های آموزشی در قالب آموزش ساخت ماسک های خانگی و طبیعی مشهور شد و با برند های معروفی چون اسنس، کاتریس، لندن، بورژوا، لانکوم، گوچی، بای تری، دیور و … همکاری داشته است.

سامر بیوتی

سامر یک بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست حرفه‌ ای ایرانی می باشد که در ۱۶ تیر ۱۳۵۹ در ایران متولد شد. نام اصلی او پروانه می باشد که با نام مستعار سامر بیوتی شناخته می شود، او مدرک آرایشی اش را در زمینه میکاپ و گریم در سال ۲۰۰۲ در لندن انگلستان دریافت کرد و اکنون در واشنگتن آمریکا مشغول به فعالیت و زندگی می باشد. افتخار این را داشته است که با کمپانی های معروفی چون: Estée Lauder، Trish McEvoy، MAC Cosmetics و Lancôme همکاری داشته باشد.

او با آیدی summer.makeup.artist در اینستاگرام فعالیت می‌ کند و ۵۷۵ K دنبال کننده دارد علاوه بر فعالیت در اینستاگرام در اپلیکیشن یوتیوب هم فعالیت دارد.

شل بیوتی

نام اصلی شل بیوتی صدف ترابی می باشد که در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۷۳ در تهران دنیا آمده است، تنها یک خواهر به نام دل آسا دارد و متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد مقطع تحصیلی و رشته اش در دست نیست. وی در ۲۰ سالگی اش با کسرا عباسی آشنا می‌ شود و در نهایت در سال ۹۸ نامزدی می‌ کنند اکنون یکی از بیوتی بلاگر های معروف و مشهور ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. گفته شده است که یکی از میکاپ آرتیست های معروف و مشهور اینستاگرام می باشد که دوره‌ های آموزشی اش را در کشور امارات گذرانده است و اکنون با انتشار کلیپ های خودآرایی معروف شده است و همچنین تبلیغات بسیار مختلف و گسترده‌ ای را انجام می‌ دهد.

نگین میرصالحی

یکی دیگر از فشن بلاگر ها و بیوتی بلاگر های معروف ایرانی نگین میرصالحی می باشد که در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۸ در آمستردام هلند به دنیا آمده است، البته پدر مادر نگین ایرانی می باشند اما قبل از تولد فرزند شان به هلند مهاجرت کرده اند. او در سال ۲۰۱۳ به عنوان برترین فشن بلاگر اروپا انتخاب شد زیرا از قد و وزن فوق العاده‌ ای برخوردار است که به ترتیب قد و وزن او ۱۷۰ سانتی متر و ۵۵ کیلوگرم می باشد نام او جز افراد موفق زیر 30 سال کشور اروپا می باشد و مدتی است که در زمینه بیوتی بلاگری هم فعالیت می‌ کند و با برند های معروف و مشهوری چون ورساچه، گوچی، بولگاری، دلچه گابانا و کارتیه افتخار همکاری داشته است.

شبنم نظیف

شبنم نظیف از میکاپ آرتیست های معروف و حرفه ای ایرانی می باشد که سالنی بسیار لاکچری و مجلل در منطقه سعادت آباد تهران دارد که در اپلیکیشن اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوور دارد. سالن زیبایی اش را در سال ۱۳۸۶ افتتاح کرد و شعبه دوم سالنش را در سال ۱۳۹۵ افتتاح نمود همچنین باید گفت بازیگران معروفی چون سمیرا حسینی و متین ستوده مدل آرایشی او بوده‌ اند و اکنون سالن او جزء معروف ترین سالن های تهران می باشد، او را به عنوان یکی از بیوتی بلاگر های مشهور و محبوب می شناسند.

بلوسوم

بلوسوم یکی از میکاپ آرتیست های معروف و جوان ایرانی می‌ باشد که فعالیتش را با انتشار کلیپ های خود آرایی و ساختن ماسک های خانگی آغاز کرد و اکنون در اینستاگرام تعداد دنبال کننده های زیادی را (342 K) جذب کرده است، همچنین باید گفت علاوه بر انتشار کلیپ های خودآرایی کلیپ هایی در رابطه با شنیون مو هم منتشر می کند که این کلیپ ها از استقبال بسیار زیادی برخوردارند.

دنیز میکاپ

دنیز یکی دیگر از بیوتی بلاگر های معروف و همچنین میکاپ آرتیست های حرفه ای ایرانی می باشد که در خارج از ایران زندگی می کند و کلیپ هایی با محتوا خود آرایی و ساخت ماسک های خانگی به اشتراک می‌ گذارد. او توانسته است 931 K دنبال کننده در کنار خودش داشته باشد و او در شهر زیبا استانبول سکونت دارد البته ناگفته نماند که او مادر و همسری بسیار مهربان و وظیفه شناس هم می باشد و تعداد بسیاری از دنبال کننده هایش به خاطر خوش رفتاری و مهربانی اش او را دنبال می کنند.

گیسو دیبا

گیسو دیبا هم از چهره های جذاب اینستاگرام می باشد که فعالیتش را با انتشار کلیپ های خود آرایی و آموزش درست کردن ماسک های خانگی آغاز کرده است او از سال های اول فعالیتش تا به امروز توانسته است هواداران بسیاری را جذب خودش و کلیپ های آموزشی اش کند. علاوه بر فعالیت در اپلیکیشن اینستاگرام یک وب سایت رسمی هم به نام خودش دارد که در این وب سایت به آموزش های مختلف و متنوعی با محتوا مراقبت پوستی می‌ پردازد.

بیوتی بلاگر های مرد چه کسانی هستند؟

بیوتی بلاگر های مرد چه کسانی هستند؟

متاسفانه باید گفت کشور ایران همانند دیگر کشور های جهان بلاگر های مرد بسیار کمی دارد زیرا هنوز این فرهنگ در بین ایرانی ها جا نیفتاده است اما خوشبختانه شاهین از بیوتی بلاگر های مرد ایرانی می باشد. او متولد ۷ اسفند ۱۳۷۶ است و اصالتاً گیلانی می‌ باشد و دانشجو انصرافی رشته عمران دانشگاه مازندران است و در سال ۹۷ تصمیم گرفت که به تحصیل در رشته گریم در تئاتر بپردازد در تهران با برادرش در یک خانه زندگی می کند.

شاهین بیوتی بلاگر مرد ایرانی

شاهین از اوایل قرنطینه تصمیم گرفت که به فعالیت در حوزه بیوتی بلاگری بپردازد او گفته است زمانی که طرح‌ ها و پروژه‌ های سینمایی کم شد به ذهنم افتاد که فعالیتم را در پیج اینستاگرام شروع کنم، هدفم از انتخاب این شغل نقد و بررسی محصولات آرایشی بوده است، زیرا در این سال‌ ها اطلاعات بسیاری در این مورد جمع‌ آوری کرده‌ ام که در ادامه این نقد و بررسی ها آموزش هایی برای میکاپ آقایان هم در نظر گرفته‌ ام تا بلکه بتوانم در این زمینه فرهنگ سازی کنم.

بیوتی بلاگرهای خارجی چه افرادی می باشند؟

بیوتی بلاگرهای خارجی چه افرادی می باشند؟

در کشور های خارجی بیوتی بلاگر های معروف و حرفه ای بسیاری وجود دارند به عنوان مثال هدی بیوتی در یک خانواده مسلمان و عراقی در آمریکا به دنیا آمد. او در سال ۲۰۱۰ در کالیفرنیا دوره‌ های آرایشگری را گذراند، از همان سال به نوشتن در ورد پرس مشغول شد و به عنوان یک بیوتی بلاگر شروع به فعالیت کرد، هدی کتان با اشتراک گذاری ویدئو‌ های آموزشی و تجربه های صادقانه و واقعی خودش از خدمات مراقبتی پوست و محصولات بهداشتی آرایشی در یوتیوب حدود 2 ملیون دنبال کننده جذب کرد و بعد از آن در اپ اینستاگرام بین 20 میلیون فالور خودش را در صنعت زیبایی مطرح کرد.

دومین بیوتی بلاگر معروف خارجی نیکی دی جگر می باشد او یکی از محبوب ترین و بهترین اینفلوئنسر های دنیا می باشد که در زمینه آرایش و زیبایی فعالیت دارد. فیلم های آموزشی او در زمینه ترکیب رنگ ها در کنار هم و میکاپ می باشد، بیشتر فعالیتش در شبکه یوتیوب است و در اینستاگرام بیش از 14 M دنبال کننده دارد.

البته که بیوتی بلاگر های معروف و مشهور خارجی بسیاری وجود دارند که اول از همه با فعالیت در عرصه مدلینگ و آرایش شروع کرده اند و امروزه برند آرایشی مخصوص خودشان را دارند به عنوان مثال کیم کارداشیان، کایلی جنر و هدی کتان از آن دسته سلبریتی هایی هستند که در این زمینه بسیار معروف می باشند.

حاشیه های بیوتی بلاگرها درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های بیوتی بلاگرها درباره چه موضوعاتی است؟

در رابطه با حاشیه های بیوتی بلاگر ها باید گفت که در مورد موضوع های مختلفی می باشند به عنوان مثال حاشیه های بسیاری در مورد صدف بیوتی و الناز گلرخ وجود دارد زیرا امروزه گزارشگر های اینستاگرام به افشا گری از زندگی صدف بیوتی پرداخته‌ اند و معتقدند که صدف بیوتی دروغ های زیادی به هوادارانش گفته است. همچنین بیان کرد صدف در رابطه با فرش قرمز و جشنواره کن اغراق کرده است! که بعد از مدتی صدف به تمامی این حواشی ری اکشن نشان داد و آن خبر های دروغ را تکذیب کرد.

حاشیه های بیوتی بلاگر های ایرانی

یکی دیگر از حواشی که درمورد الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی منتشر شد در مورد آهنگی بود که با همکاری یکدیگر خواندند و به دلیل لهجه نامناسب الناز بسیار حاشیه ساز شد. انتشار این آهنگ باعث شد که افراد زیادی این دو سلبریتی را مورد تمسخر و سرزنش قرار دهند همچنین بیان کردند که هرکسی را بهر کاری ساختند و الناز‌ گلرخ باید در زمینه فشن و آرایشی فعالیت کند زیرا صدای مناسبی برای خوانندگی ندارد.

آیا تابحال مصاحبه ای با بیوتی بلاگرها انجام شده است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله مصاحبه های بسیاری با بیوتی بلاگر ها صورت گرفته است و این مصاحبه از طریق رسانه های رسمی و ملی بوده است. به عنوان مثال سینا ولی الله با بسیاری از بیوتی بلاگر ها مصاحبه‌ هایی داشته است همچنین یکی از جنجالی ترین مصاحبه ها مربوط به مصاحبه سینا ولی الله و صدف بیوتی می باشد که این مصاحبه در یکی از برنامه های محبوب و مشهور خارجی پخش شد که سینا در مورد مقدار درآمد و دارایی صدف صحبت‌ هایی کرد که صدف پاسخ دقیق و درستی نسبت به سوالات او نداد.

مصاحبه با الناز گلرخ بیوتی بلاگر ایرانی

همچنین بعد از اینکه الناز گلرخ آهنگش را منتشر کرد سینا ولی الله با الناز مصاحبه کرد و از او پرسید آیا از خواندن این آهنگ پشیمان نیستی و الناز پاسخ داد که دلم خواست و باقی اش به هیچکس ربطی ندارد. اگر تمایل دارید ک این مصاحبه ها را مشاهده کنید کافیست که به آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و گوگل سر بزنید.

آدرس اینستاگرام بیوتی بلاگر ها چیست؟

آدرس اینستاگرام بیوتی بلاگر ها چیست؟

باید گفت که تمامی بیوتی بلاگر ها در اپلیکیشن اینستاگرام اکانت پابلیک مخصوص خودشان را دارند و آیدی شان با نام اصلی و یا مستعارشان می باشد، به عنوان مثال اکثر بیوتی بلاگر ها اسم کوچک شان را به همراه بیوتی اضافه می‌ کنند و با این آیدی در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشند و هواداران شان با این نام آن ها را می شناسند. اگر تمایل دارید که بیوتی بلاگر محبوب و مشهورتان را در اینستاگرام دنبال کنید کافی است که نامش را به فینگلیش در اینستاگرام سرچ کنید تا به پیج اصلی اش دسترسی پیدا کنید.

آیا بیوتی بلاگرها از طریق یوتیوب نیز کسب درامد دارند؟

آیا بیوتی بلاگرها از طریق یوتیوب نیز کسب درامد دارند؟

باید گفت که تعداد زیادی از بیوتی بلاگر ها سعی دارند که فعالیت بیشتری در یوتیوب داشته باشند تا بتوانند دنبال کننده های بیشتری را همراه خودشان نگه دارند تا کلیپ ها و عکس هایشان در یوتیوب از بازدید بیشتری برخوردار شوند که از این طریق درآمدزایی کنند زیرا اگر تعداد ویو و لایک های یک پست در یوتیوب از حد معمول بیشتر شود مقداری درآمد دلاری به صاحب اکانت واریز می‌ شود، به همین منظور بسیاری از بیوتی بلاگر ها و دیگر افراد معروف سعی دارند که در این اپلیکیشن جذب فالوور کنند.

به عنوان مثال نیکی دی جگر از همان اول فعالیتش را در اپلیکیشن یوتیوب شروع کرد و اکنون دنبال کننده های بسیاری را در این نرم‌ افزار دارد و توانسته است بخش قابل توجهی از درآمد و دارایی اش را از این طریق کسب کند. همچنین بیوتی بلاگر هایی چون هدا کتان، صدف بیوتی، الناز‌ گلرخ، کیم کارداشیان و … در یوتیوب فعالیت می‌ کنند و درآمد های هنگفتی را از این اپ بدست می آورند.

کدام یک از بیوتی بلاگرهای ایرانی تاکنون جایزه مهمی دریافت کرده اند؟

کدام یک از بیوتی بلاگرهای ایرانی تاکنون جایزه مهمی دریافت کرده اند؟

همانطور که می دانید بهترین بیوتی بلاگر اینستا (در بین ایرانی ها) صدف بیوتی می باشد و او در چند ماه اخیر جایزه جشنواره کن را از آن خود کرد که این موضوع برای صدف حواشی بسیاری را به وجود آورد زیرا عده‌ ای از گزارشگر های اینستا و افراد سودجو و منفعت طلب معتقدند که این جشنواره ساختگی بوده است! اما بعد از مدتی صدف بیوتی با مدرک به تمام این حواشی و خبر های دروغ پایان داد. همچنین در کلاب هوس بیوتی بلاگر (صدف بیوتی) صحبت هایی درباره جایزه جشنواره کن صورت گرفت که صدف توضیح کامل و کافی را ارائه کرده است.

بلاگرهای زیبایی در ایران چه محدودیت هایی دارند؟

بلاگرهای زیبایی در ایران چه محدودیت هایی دارند؟

اول از همه باید گفت که در ایران بیوتی بلاگر به چه کسی می گویند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که بیوتی بلاگر به افرادی می گویند که در زمینه آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی علی الخصوص اینستا و یوتیوب تولید محتوا می کنند اما متاسفانه برای بیوتی بلاگر های ساکن ایران محدودیت‌ هایی وجود دارد زیرا آن ها باید حجاب کامل در ویدیو هایشان داشته باشند!

اگر در انهای مقاله برایتان سوال است که چگونه بیوتی بلاگر شویم باید به شما مطالعه مقاله های زیر را توصیه کنیم :

سوالات متداول

  1. بهترین و معروف ترین بیوتی بلاگر های ایرانی چه کسانی می باشند؟

    صدف بیوتی، الناز‌ گلرخ، سامر بیوتی، شل بیوتی، ملینا تاج و … اشاره کرد.

  2. چند نفر از مردان ایرانی به فعالیت در حوزه بیوتی بلاگر مشغول هستند؟

    تنها یک نفر به نام شاهین از بیوتی بلاگر های مرد ایرانی می باشد که او متولد ۷ اسفند ۱۳۷۶ است و اصالتاً گیلانی می‌ باشد.

  3. حرفه ای ترین بیوتی بلاگر های خارجی چه کسانی می باشند؟

    هدی کتان، نیکی دی جگر، کایلی جنر، کیم کارداشیان و … جزو این دسته می باشند..

  4. کدام یک از بیوتی بلاگر های ایرانی جایزه مهمی دریافت کرده است؟

    صدف بیوتی، بیوتی بلاگر ایرانی در سال ۲۰۲۱ جایزه جشنواره کن را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید