بیوگرافی آزاده اکبری همسر هیچکس + ماجرای بسته شدن پیج تتلو توسط او

یکی از مشهور ترین خانم های ایرانی آزاده اکبری نام دارد که همسر سروش هیچکس ( ملقب به پدر رپ فارسی) می باشد. در این مقاله قرار است در مورد این فرد مشهور اطلاعات باورنکردنی را قرار دهیم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آزاده اکبری کیست؟

آزاده اکبری کیست؟

هیچکس یکی از رپران سرشناس و معروف ایرانی است که از او به عنوان پدر رپ فارسی نیز یاد می شود. امروزه هیچکس طرفداران بسیار زیادی در سراسر ایران به دست آورده است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هیچکس را می‌ شناسید و طرفدار این رپر معروف هستید، قطعاً با همسر او یعنی آزاده اکبری نیز آشنا شده اید. در این قسمت به بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس خواهیم پرداخت. در مورد این فرد سرشناس باید بگوییم که او یکی از موفق ترین بانوان ایرانی است که در سال 1395 شرکت Lync Media Group را تاسیس کرد و خودش نیز در سمت مدیرعاملی آن قرار گرفت.

در مورد این مجموعه باید بگوییم که در حقیقت آژانسی با هدف طراحی و هم چنین برگزاری یک کمپین برای رویداد های مهم و جهانی می باشد. این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل یعنی در سال 1396 آزاده در انجمن خیریه امید فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف این خیریه نیز کمک به زنان کم توان برای کار، آموزش، تحصیل و برابر جنسیتی و موقعیتی بین انسان ها به ویژه بانوان می باشد. جالب است که بدانید چندین سال است که آزاده به عنوان مشاور موسسه امید آمریکا مشغول به فعالیت است.

از آن جایی که آزاده فعالیت گسترده‌ ای انجام می دهد و تمام تلاش خود را می‌ کند تا جنسیت و موقعیت زن و مرد برابر شود، او در بین مردم ایران به ویژه زنان ایرانی به شدت معروف و پر طرفدار شده است. جالب است که بدانید که سن آزاده اکبری توجه خیلی از افراد به ویژه طرفداران هیچکس را به خود جلب کرده است، چرا که بیان شده است که او چندین سال از سروش هیچکس بزرگ تر است. به هر حال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آزاده اکبری ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

رابطه آزاده اکبری و هیچکس چگونه است؟

آزاده اکبری همسر هیچکس و هم چنین یکی از فعالان حقوق بشر و زنان در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که یکی از متداول ترین سوالات مردم این است که رابطه من با هیچکس چگونه است؟ هم چنین برخی از مردم تصور می‌ کنند که من و هیچکس رابطه خوبی با هم نداریم و فقط به دلیل منافع سیاسی با هم دوست و بعد از آن ازدواج کرده ایم. اما در این باره باید بگویم که من و هیچکس از روی علاقه با هم دوست شدیم و بعد از این که علاقه بین ما شدت گرفت و این علاقه به دوست داشتن تبدیل شد، به همدیگر قول دادیم تا برای همیشه در کنار هم باشیم و زندگی خوبی در کنار هم داشته باشیم و به همین دلیل ازدواج کردیم. رابطه من و هیچکس بسیار عاشقانه و زیباست.

هم چنین آزاده در ادامه صحبت‌ هایش و در مورد شایعات و حواشی که در مورد رابطه آن ها در شبکه های مجازی به وجود می‌ آید، بیان کرد که لطفا حواشی و شایعاتی را که در مورد رابطه ما به وجود می آید را باور نکنید و آن ها را منتشر نکنید، چرا که تمام آن ها دروغی بیش نیستند و من و هیچکس رابطه بسیار خوبی با هم داریم و در کنار هم خوشبخت هستیم.

عکس های جدید آزاده اکبری را در کجا ببینیم؟

عکس های جدید آزاده اکبری را در کجا ببینیم؟

همان طور که بیان کردیم آزاده اکبری یکی از فعالان در حوزه حقوق زنان و حقوق بشر است و هم چنین همسر رپر معروف و سرشناس ایران یعنی سروش‌هیچکس می‌ باشد. از زمانی که سروش هیچکس و آزاده اکبری رابطه خود را علنی کردند، آزاده شهرت و معروفیت بسیار زیادی به دست آورد و هم چنین به دلیل فعالیت هایی که انجام می‌ دهد امروزه با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است و از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. خیلی از مردم به ویژه طرفداران و هواداران آزاده اکبری تمایل دارند تا عکس های متعددی در لوکیشن‌ های مختلف از او در کنار هیچکس را مشاهده کنند، چرا که از مشاهده عکس های آزاده اکبری در کنار هیچکس رپر معروف ایرانی لذت می‌ برند.

اگر شما هم طرفدار آزاده اکبری و سروش هیچکس هستید و تمایل به مشاهده عکس های همسر هیچکس را دارید، پیشنهاد ما این است که به پیج آزاده اکبری همسر هیچکس مراجعه نمایید، چرا که آزاده هر از گاهی عکس های متعددی از خود را برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می‌ کند که این عکس ها با هواداران و طرفداران بسیار زیادی نیز رو به رو می‌ شوند.

این موضوع را هم باید افزود که برخی از طرفداران آزاده اکبری، فن پیج هایی را در اینستاگرام برای او راه اندازی کرده اند که در این فن پیج ها، این افراد عکس ها و مطالب زیادی را از آزاده و حتی همسرش یعنی هیچکس را برای مخاطبان و طرفداران آن ها منتشر می کنند. شما با مراجعه به این فن پیج ها نیز می‌ توانید عکس‌ های متعددی از آزاده اکبری فعال حقوق زنان را مشاهده نمایید. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که اگر به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید می‌ توانید عکس‌ های متعددی از آزاده را مشاهده نمایید.

آدرس پیج آزاده اکبری

در رابطه با اینستاگرام آزاده اکبری باید بگوییم که او مدت ها قبل در اینستاگرام همانند سایر مردم صفحه کاربری را برای خود راه اندازی کرد و بعد از آن آزاده اکبری اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است. اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب و معروفی است که امروزه خیلی از افراد در آن فعالیت می‌ کنند و پست هایی را با فالوورانشان به اشتراک می گذارند. اگر شما به صفحه اینستاگرام آزاده مراجعه نمایید می توانید پست های متفاوتی در مورد موضوعات مختلف و به ویژه پست هایی که در مورد برابری حقوق جنسیتی زنان و مردان، است را مشاهده نمایید.

البته این موضوع را هم باید افزود که آزاده علاوه بر این پست ها، گاهی اوقات عکس هایی را از خود برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می کند که این عکس ها با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو می‌ شوند. هم چنین آزاده هر از گاهی موزیک های جدید همسرش هیچکس را نیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند تا به این گونه برای موزیک های همسرش تبلیغاتی کرده باشد. اگر تمایل پیدا کردن پیج اصلی آزاده اکبری را دارید پیشنهاد ما این است که به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید تا با نتایج عالی رو به‌ رو شوید. هم چنین از آن جایی که پیج اینستاگرام آزاده بیش از 78 کا فالوور دارد، به راحتی قابل تشخیص می باشد.

یوتیوب آزاده اکبری فعال است؟

یوتیوب آزاده اکبری فعال است؟

یوتیوب یکی از شبکه های معروف و پرطرفداری است که خیلی از افراد در سرتاسر جهان در این شبکه به صورت گسترده ای فعالیت می کنند. برخی از افراد معروف و مشهور ایرانی نیز در این شبکه فعالیت می کنند. جالب است که بدانید بعد از این که سروش هیچکس فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد و از طرفداران و هوادارانش درخواست کرد که در یوتیوب نیز او را دنبال کنند، اخباری به وجود آمد که آزاده اکبری نیز عضو یوتیوب شده است و در این شبکه به صورت گسترده ای فعالیت می‌ کند و کلیپ های جنجالی و با کیفیت بالایی را در یوتیوب خود قرار می‌ دهد. با این حال آزاده هنوز این اخبار را تایید و یا تکذیب نکرده است.

البته باید افزود که سروش هیچکس به دلیل شهرت زیادی که دارد و هم چنین به دلیل این که مخاطبان خاص خود را در یوتیوب دارد، توانسته از یوتیوب یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمد زایی کند. این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که آزاده به یکی از زنان مشهور و جنجالی در بین مردم ایران تبدیل شده است، به همین دلیل کلیپ های متعددی از او در یوتیوب منتشر شده است که می توانید با مراجعه به این شبکه برخی از کلیپ های آزاده را مشاهده نمایید.

درآمد این شخص از کجاست؟

یکی از متداول‌ ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به ویژه طرفداران و هواداران آزاده به وجود می‌ آید این است که منبع درآمد آزاده اکبری چیست و چگونه درآمد زایی می کند؟ در ابتدا باید بگوییم که این بانوی ایرانی تحصیلات خود را در رشته های متعددی مانند دانشگاه دانشگاه سیدنی، رشته مهندسی پزشکی هسته‌ ای، دانشگاه فنی سیدنی، کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و مدرک نگارش خلاق از موسسه ادبیات شهر به پایان رسانده است. به همین دلیل می‌ توان بیان کرد که او یکی از بانوان تحصیل کرده ایرانی به شمار می رود.

حال در مورد منبع درآمده آزاد باید گفت که او در بیزینس های مختلفی مشغول به فعالیت است. هم چنین آزاده در سال 95 شرکت Lync Media Group را تاسیس کرد و خودش هم در سمت مدیرعاملی آن قرار گرفت. این موضوع را هم باید افزود که او در مجموعه‌ های دیگری هم فعالیت می کند و از طریق این مجموعه ها نیز درآمدزایی می‌ کند. به این گونه می توان بیان کرد که آزاده اکبری یکی از بانوان تحصیل کرده و ثروتمند ایرانی به شمار می‌ رود.

آزاده اکبری و هیچکس در کدام کشور زندگی می کنند؟

آزاده اکبری و هیچکس در کدام کشور زندگی می کنند؟

خیلی از افراد به ویژه طرفداران هیچکس و همسر او تمایل دارند تا بدانند آن ها در کدام کشور زندگی می کنند؟ در ابتدا باید بگوییم که هیچکس یکی از رپران سرشناسی است که در ابتدا فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و تا مدت ها به عنوان یک خواننده زیرزمینی در ایران فعالیت می کرده است. اما از آن جایی که خوانندگان زیرزمینی در ایران با محدودیت های زیادی رو به رو هستند و در حرفه شان نمی توانند، آن گونه که می خواهند پیشرفت کنند، اکثر آن ها بعد از مدتی از ایران مهاجرت کردند که این موضوع شامل هیچکس نیز می باشد، هیچکس مدت‌ ها قبل برای همیشه از ایران مهاجرت کرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هیچکس با همسرش یعنی آزاده اکبری در خارج از کشور آشنا شده است و هم اکنون او و همسرش ساکن لندن انگلستان هستند. از زمانی که سروش از ایران مهاجرت کرده است، توانسته فعالیت گسترده ای در حرفه ای که به آن علاقه دارد یعنی خوانندگی انجام دهد و با همسرش آزاده اکبری در لندن زندگی خوبی را در کنار هم دارند.

حاشیه های این شخص درباره چه موضوعاتی است؟

معمولا برای اکثر افرادی که به شهرت و معروفیت رسیده اند در طول حرفه شان حواشی برای آن ها به وجود می آید که این موضوع شامل آزاده اکبری نیز می‌ باشد. البته باید افزود که آزاده بیشتر به دلیل فعالیت‌ هایی که در حوزه حقوق زنان و برابری جنسیتی انجام می‌ دهد برای او حواشی به وجود می آید. البته حواشی دیگری نیز برای او به وجود آمده که از مهم ترین حواشی او می‌ توان به درگیری اش با امیر تتلو یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی اشاره کرد.

آیا تابحال مصاحبه ای با آزاده اکبری انجام شده است؟

از زمانی که آزاده به شهرت زیادی رسیده است و هم چنین فعالیت‌ های گسترده ای انجام می‌ دهد، مصاحبه‌ های متعددی با او انجام شده است. به طور معمول آزاده در مصاحبه های خود در مورد این که چرا در حوزه حقوق بشر و حقوق زنان فعالیت می کند، رابطه اش با هیچکس، چگونگی آشنایی آن ها با هم و اهدافش برای آینده و خیلی از موضوعات دیگر صحبت می‌ کند. برای مشاهده برخی از مصاحبه های این فرد سرشناس کافیست به اینترنت مراجعه نمایید.

همسر آزاده اکبری کیست؟

همسر آزاده اکبری کیست؟

سروش لشکری معروف به هیچکس متولد سال 1364 در تهران می باشد که در حوزه سبک رپ فارسی از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در ابتدا فعالیتش را با بازخوانی آهنگ های انگلیسی شروع کرد و بعد از آن به شهرت زیادی رسید و هم اکنون به عنوان یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی در شهر لندن اقامت دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه هیچکس به یکی از رپران کارکشته و سرشناس ایرانی تبدیل شده است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را علاوه بر ایران در مناطق مختلف دنیا به دست آورد. او همسر آزاده اکبری یکی از فعالان حقوق زنان و حقوق بشر می‌ باشد. می‌ توانید عکس‌ های متعددی از آزاده اکبری و همسرش را در شبکه های مجازی و هم چنین اینترنت مشاهده نمایید.

شغل آزاده اکبری چیست؟

آزاده اکبری در رشته‌ های مختلفی تحصیل کرده است و هم اکنون در بیزینس های مختلفی نیز فعالیت می کند. همان طور که بیان کردیم او مدت ها قبل شرکت Lync Media Group را تاسیس کرد. این شرکت در حقیقت آژانسی با اهداف طراحی و برگزاری کمپین برای رویداد های مهم می باشد. هم چنین چندین سال است که آزاده اکبری به عنوان مشاور موسسه امید آمریکا هم مشغول به فعالیت است.

لایو آزاده اکبری درباره چه موضوعاتی است؟

آزاده از آن دسته از افرادی است که علاقه بسیار زیادی به شبکه‌ های مجازی به ویژه اینستاگرام دارد و به همین دلیل فعالیت گسترده‌ ای نیز در این شبکه‌ ها انجام می‌ دهد. لایوی یکی از آپشن های این شبکه محبوب است که افراد با برگزاری لایو می توانند به صورت زنده و مستقیم با مخاطبان و فالووران خود صحبت کنند و به گفتگو با آن ها بپردازند. آزاده اکبری نیز هر از گاهی برای مخاطبان و فالووران خود لایو برگزار می‌ کند که اکثر لایو های او به دلیل این که در مورد موضوعات بحث برانگیزی صحبت می‌ کند با مخاطبان زیادی رو به رو می شوند. به طور معمول آزاده در مورد فعالیت هایی که انجام می دهد و یا این که قرار است در آینده انجام دهد، حواشی که برای او به وجود می آید، همسرش سروش هیچکس و برخی از موضوعات دیگر صحبت می کند.

جالب است که بدانید در برخی از لایو های آزاده که هیچکس نیز حضور دارد، مخاطبان زیادی در آن لایو حضور پیدا می‌ کنند تا به این گونه بتوانند خواننده مورد علاقه خود را مشاهده کنند. اگر تمایل به مشاهده برخی از لایو های آزاده اکبری را دارید پیشنهاد ما این است که به پلتفرم های ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب مراجعه نمایید. هم چنین می توانید پیج آزاده را دنبال کنید تا هر زمانی که او لایو برگزار کرد، بتوانید در لایو های او حضور داشته باشید.

دعوای آزاده اکبری و تتلو بر سر چه موضوعی بود؟

دعوای آزاده اکبری و تتلو بر سر چه موضوعی بود؟

یکی از مهم ترین حواشی که مدتی قبل برای آزاده اکبری به وجود آمد که با این حواشی نام او در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام ترند شد و حتی به شهرت و معروفیت او افزوده شد درگیری و دعوایش با امیر تتلو مدیر سایت تتل بت بوده است. اگر به موسیقی علاقه‌ مند هستند قطعاً امیر تتلو را می شناسید، تتلو یکی از خوانندگان پرحاشیه ای است که مدتی است از ایران برای همیشه مهاجرت کرده و هم اکنون در کشور ترکیه ساکن شده است. از زمانی که او به ترکیه مهاجرت کرده، حواشی بسیار زیادی را برای خود به وجود آورده که از مهم‌ ترین حواشی او می‌ توان تتو بر روی کل بدنش و حتی صورتش و هم چنین روابط متعدد و مختلفی که با دختران دارد اشاره کرد.

تتلو علاقه بسیار زیادی به شبکه‌ های مجازی به ویژه اینستاگرام دارد، او جنجال های زیادی را از طریق اینستاگرام به وجود می‌ آورد که یکی از این جنجال‌ ها مطرح کردن دوست دختران و روابطش می باشد. تتلو مدتی قبل در استوری خود از دختران زیر 18 سال درخواست کرد که به دیدار او بروند و از طرفدارانش خواست تا این موضوع را پیگیری کنند و این استوری را انتشار دهند. این موضوع باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شد و خیلی از مردم و حتی افراد سرشناس مانند هیچکس و همسرش به انتقاد از تتلو پرداختند و به استوری او واکنش نشان دادند.

اقدامات آزاده برای بسته شدن پیج تتلو

بعد از آن درگیری بین سروش هیچکس و همسرش آزاده اکبری و امیر تتلو به وجود آمد تا جایی که آزاده اکبری برای بسته شدن پیج امیر تتلو اقدامات لازم را انجام داد و بعد از مدت کوتاهی توانست پیج امیر تتلو که دارای چندین میلیون فالوور بود را ببندد. بعد از بسته شدن پیج تتلو حواشی زیادی به وجود آمد و کاربران به دو دسته تقسیم شدند، دسته ای که به طرفداری از آزاده اکبری بیان کردند که از این که پیج امیر تتلو بسته شده است و فساد کمتری در اینستاگرام مشاهده می‌ شود خوشحال هستند و دسته دیگری که اکثراً طرفدار تتلو بودند از این که پیج او با چندین میلیون فالوور بسته شد آزاده را مورد انتقاد خود قرار دادند. بعد از این جریان آزاده اکبری نسبت به قبل معروف تر شد، تا جایی که حتی فالووران او در اینستاگرام نیز افزایش پیدا کردند.

این موضوع را هم باید افزود که تتلو بعد از بسته شدن پیجش، پیج های دیگری راه اندازی کرد که تمام این پیج ها نیز بسته شدند. البته مدتی قبل او پیج دیگری را راه‌ اندازی کرد که در اکثر مواقع در این پیج چهره خود را می‌ پوشاند و یا از فیلتر هایی با عینک استفاده می کند تا به این گونه این پیج نیز از دسترس خارج نشود. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه این پیج امیر تتلو نیز بیش از یک میلیون فالوور دارد.

سوالات متداول

  1. آزاده اکبری کیست؟

    آزاده اکبری همسر سروش هیچکس رپر سرشناس و معروف ایرانی و هم چنین یکی از فعالان حقوق بشر و زنان می باشد.

  2. افراد چگونه می توانند عکس های آزاده اکبری را مشاهده نمایند؟

    برای مشاهده عکس های آزاده اکبری کافیست تا به صفحه اینستاگرام آزاده و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

  3. جریان دعوای آزاده اکبری با امیر تتلو چه بوده است؟

    مدتی قبل تتلو از دختران زیر 18 سال درخواست کرد تا به دیدار او بروند که این موضوع با انتقادات زیادی از سوی آزاده اکبری و همسرش هیچکس رو به رو شد و باعث به وجود آمدن درگیری بین تتلو و آزاده و هیچکس شد.

  4. آزاده و همسرش ساکن کجا هستند؟

    در حال حاضر آزاده به همراه همسرش یعنی سروش هیچکس ساکن لندن انگلستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید