مارگو رابی کیست؟ | 5 فیلم معروف Margot Robbie

مارگو رابی (Margot Robbie) از معروف ترین بازیگران جهان و البته تهیه کنندگان استرالیایی می باشد که تاکنون افتخارات زیادی را به دست آورده است. وی در سال 1990 در شهر دالبی استرالیا به دنیا آمده است. مارگو همسر تام آکرلی، تهیه کننده معروف استرالیایی می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره جزئیات زندگی مارگو رابی و فیلم های معروفی که در او بازی کرده است به شما توضیحاتی را ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات دقیق و مفیدی درباره این ستاره مشهور بهره مند شوید.

از بیوگرافی مارگو رابی چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی مارگو رابی چه اطلاعاتی به دست می آید؟

در اولین قسمت از مقاله می خواهیم مارگو رابی (Margot Robbie) را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. مارگو الیز رابی، در تاریخ 2 ژوئیه سال 1990 در شهر دالبی کشور استرالیا به دنیا آمده است. او از بازیگران و تهیه کنندگان معروف، کشور استرالیا می باشد. مارگو در این مدت زمان، جایزه های متفاوت و بزرگی دریافت کرده است. در سال 2017، مجله تایم با برگزاری یک نظر سنجی، به مارگو لقب یکی از 100 فرد تاثیر گذار در جهان را داد. سپس در سال 2019 نام مارگو رابی به عنوان پر درآمد ترین زنان جهان در فهرست نوشته شد. مارگو رابی از افرادی می باشد که حرفه خود را در سال 2008 آغاز کرد و تاکنون فیلم ها و سریال های زیادی را تولید کرده و در آن بازی کرده است.

مارگو الیز رابی (Margot Robbie)، همسر تهیه کننده معروف و به نام استرالیایی، تام آکرلی می باشد. آن ها در سال 2016 با یک دیگر وارد زندگی مشترک شده اند و زندگی عاشقانه ای نیز دارند. مارگو کار خود را با بازی کردن در سریال های همسایه ها و پان ام شروع کرد. فیلم سینمایی که توانست مارگو الیز رابی را به اوج معروفیت خود برساند، گرگ وال استریت می باشد. او با بازی کردن در این فیلم سینمایی، توانست حضور خود را در سینما و تلویزیون پر رنگ تر کند و بسیار مورد توجه مردم قرار بگیرد.

مارگو رابی، دوران کودکی و نوجوانی خود را بیشتر در کنار پدر بزرگش بوده است. این بازیگر معروف به علت طلاق پدر و مادرش، در کنار پدر بزرگش بزرگ شده است. مارگو از سنین کودکی رویای بازیگری داشت و به همین علت ترجیح داد که به شهر ملبورن برود و برای رویای خود تلاش کند. مارگو الیز رابی، با تلاش و کوششی که داشت توانست سریعا در یک فیلم بازی کند. او نخستین بار با بازی در مجموعه سیصد و پانزده قسمتی les voisins دیده شد و از او برای بازی در فیلم های هالیوودی دعوت به عمل آمد.

مارگو توانست در سال 2014 لقب جذاب ترین زن جهان را از آن خود کند و نامش در مجله ماکسیم قرار گرفت. وی در سال 2013 کار مدلینگی را نیز آغاز کرد و با شخصی به نام بن بارنز آشنا شد. او از بازیگران معروف در شهر بریتانیا بود و رابطه عاشقانه ای را با مارگو الیز رابی اغاز کرد. سر انجام آن ها در سال 2015 به رابطه خود پایان دادند. سپس در سال 2014، مارگو با تام آکریلی ازدواج کرد و به شهر لس آنجلس مهاجرت کردند. او با بازی کردن در کنار افراد معروفی مانند برد پیت، ویل اسمیت و لئوناردو دی کاپریو، توانست شهرت زیادی به دست بیاورد و جزء صد فرد معروف در جهان شود.

اینستاگرام مارگو رابی چیست؟

اینستاگرام مارگو رابی چیست؟

در این قسمت از مقاله، می خواهیم آدرس اینستاگرام مارگو رابی (Margot Robbie) را به شما بدهیم. مارگو در صفحه اینستاگرامش عکس های شخصی و کلیپ های مربوط به خود را منتشر می کند. او با انتشار 648 پست، تاکنون توانسته است نزدیک به 671 کا دنبال کننده را به خود جذب کند. همچنین این بازیگر استرالیایی در صفحه خود با انتشار استوری های تبلیغاتی، درامدی را به دست می آورد. البته استوری های او از محصولات و برند های معتبر بین المللی می باشد. آدرس اینستاگرام مارگو [email protected] می باشد. شما می توانید با جست و جو در این برنامه پر طرفدار، پیج شخصی مارگو را پیدا کرده و در صورت تمایل او را فالو کنید.

فیلم های برتر مارگو رابی نام دارند؟

فیلم های برتر مارگو رابی نام دارند؟

مارگو از افراد معروفی است که تاکنون فیلم های زیادی را بازی کرده است. از معروف ترین فیلم های او می توان به گرگ وال استریت و جوکر اشاره کرد. در این قسمت از مقاله می خواهیم برخی از فیلم های معروف و برتر او را معرفی کرده و درباره آن به شما اطلاعاتی بدهیم.

من تونیا هستم

من تونیا هستم، یکی از فیلم های جذاب هالیوودی است که کارگردانی آن را کریگ گیلسپی بر عهده داشت. در این فیلم بازیگران معروف و بزرگی مانند مارگو الیز رابی، تونیا هاردینگ، سباستین استن، بانی کاناوله و آلیسون جانی حضور داشته اند. من تونیا هستم در سال 2017 توسط کشور آمریکا به پخش گسترده در سراسر جهان رسید. مدت زمان این فیلم جذاب، صد و چهل و یک دقیقه می باشد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2017 پخش شد. من تونیا هستم، نامزد بهترین تدوین برای جایزه اسکار نیز بوده است. این فیلم در زمان پخش خود، توانست توجه عده زیادی را به خود جلب کند و طرفداران زیادی را به دست آورد. برای تماشای این فیلم شما می توانید به برنامه یوتیوب و سایت های مختلف اینترنتی مراجعه کرده و آن را تماشا کنید.

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود فیلمی هالیوودی در ژانر عاشقانه می باشد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم جذاب را کوئنتین تارانتینو بر عهده داشته است. از بازیگران معروف و به نام این فیلم می توان به آل پاچینو، برد پیت، لئوناردو دی کاپریو اشاره کرد. مدت زمان این فیلم 159 دقیقه می باشد و در تاریخ 26 ژوئیه سال 2019 به پخش عمومی رسیده است. این فیلم جذاب برای اولین بار در جشنواره کن در سال 2019 پخش شد. از فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود، رمانی نوشته شد و در سال 2021 لقب پر فروش ترین کتاب های آمازون را از آن خود کرد.

بامب شل

بامب شل، از جذاب ترین فیلم های هالیوودی می باشد که کارگردانی آن را جی روچ به عهده داشته است. از معروف ترین بازیگرانی که در این فیلم هنر نمایی می کنند می توان به شارلیز ترون، نیکول کیدمن، گرچن کارلسون و مارگو رابی اشاره کرد. مدت زمان این فیلم صد و هشت دقیقه می باشد و توسط کشور آمریکا به پخش عمومی رسیده است. این فیلم نخستین بار در سال 2019 منتشر شد و از نظر بازیگری خوب بسیار مورد تشویق قرار گرفت. بامب شل نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و نقش مکمل زن را بر عهده دارد.

حاشیه های مارگو رابی درباره چه موضوعاتی است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از حاشیه هایی که این بازیگر هالیوودی به وجود آورده است اشاره کنیم. یکی از حاشیه های مربوط به مارگو، جریان جدایی پدر و مادرش از یک دیگر می باشد. او در زمانی که نوجوان بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند و با پدر بزرگ خود در مزرعه زندگی می کرده است. از دیگر حاشیه های این بازیگر، نقل مکانش به شهر ملبورن بود که مدت ها به تنهایی زندگی می کرد.

همچنین این بازیگر در سال 2013 یعنی زمانی که 22 ساله بود، با فردی به نام بن بارنز آشنا شد. آن ها با یک دیگر وارد رابط عاشقانه ای شدند ولی پس از مدت کوتاهی از هم جدا شدند. همین موضوع باعث شد که برای آن ها حاشیه های زیادی به وجود بیاید. از دیگر حاشیه های مارگو رابی (Margot Robbie) می توان به شایعه درباره رابطه اش با رونالدو اشاره کرد. اگر بخواهیم به حاشیه دیگر این بازیگر جذاب هالیوودی اشاره کنیم، قطعا ماجرای مصاحبه او به زبان فارسی را بیان می کنیم. فیلم این مصاحبه جنجالی و جذاب، در اینترنت و برنامه یوتیوب موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جو آن را بیابید و تماشا کنید.

دوست پسر Margot Robbie کیست؟

دوست پسر Margot Robbie کیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم دوست پسر مارگو را به شما معرفی کنیم. مارگو الیز رابی، از بازیگران و تهیه کنندگان بزرگ در هالیوود می باشد. او در زمانی که 22 ساله بود با فردی به نام بن بارنز اشنا شد. بن بارنز نیز از تهیه کنندگان مطرح هالیوود می باشد. آن ها مدت زمان کوتاهی باهم وارد رابطه عاشقانه شدند. پس از گذشت حدودا یک سال، آن ها به دلایل نا معلومی از هم جدا شدند. در سال 2014 مارگو رابی با شخصی به نام تام آکریلی ازدواج کرد. آن ها با یک دیگر زندگی عاشقانه و بسیار خوبی دارند.

خصوصیات ظاهری و اخلاقی مارگو رابی چیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم مشخصات ظاهری و اخلاقی مارگو الیز رابی (Margot Robbie) را با یک دیگر بررسی کنیم. او بازیگر خوش چهره و خوش اندام هالیوودی می باشد و تاکنون نقش های ماندگار زیادی را بازی کرده است. مارگو روی بدن خود خالکوبی های جذابی را دارد. او برای بازی کردن در فیلم جوخه خود کشی، مجبور شد که برای خودش و عوامل فیلم خالکوبی روی بدنشان انجام دهد. مارگو دارای 164 سانتی متر قد و 54 کیلو وزن می باشد. این بازیگر جذاب، دارای موهای طلایی رنگ و چشمان آبی است. خودش این طور می گوید که بسیار احساساتی می باشد و سریعا گریه اش می گیرد. مارگو می گوید برای بازی در فیلم هایش جدی است و سعی می کند که در نقش فرو برود. از ویژگی های اخلاقی او می توان به صبور بودن، مهربانی و خوش رو بودن این شخص اشاره کرد.

عکس های مارگو رابی را در کجا ببینیم؟

عکس های مارگو رابی را در کجا ببینیم؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به نحوه دیدن عکس های مارگو الیز رابی (Margot Robbie) اشاره کنیم. مارگو در صفحه اینستاگرام خود، عکس های بسیاری را از روزمرگی ها و تصاویر خودش منتشر می کند. شما می توانید برای دیدن عکس های این بازیگر به پیج او مراجعه کرده و عکس های زیادی از او مشاهده کنید. همچنین عکس های زیادی از او در اینترنت و سایت های مختلف موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده عکس های مارگو الیز رابی را پیدا کرده و ببینید. از دیگر راه های دیدن عکس های مارگو می توان به کانال های تلگرامی اشاره کنیم. به این دلیل است که مارگو در شغل مدلینگی نیز فعالیت می کند.

دانلود فیلم های Margot Robbie چگونه ممکن می شود؟

دانلود فیلم های Margot Robbie چگونه ممکن می شود؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به نحوه دانلود کردن فیلم های مارگو الیز رابی (Margot Robbie) اشاره کنیم. او از بازیگرانی می باشد که در فیلم های معروفی مانند گرگ وال استریت (the wolf of Wallstreet) نقش آفرینی کرده است. برای دانلود فیلم های مارگو الیز رابی شما می توانید به سایت های مختلف اینترنتی مراجعه کنید. شما با جست و جوی اسم فیلم مورد نظر خود، آن را پیدا کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید. از دیگر راه های دانلود کردن و تماشا کردن فیلم های این بازیگر و تهیه کننده جذاب، این است که به برنامه یوتیوب مراجعه کنید. شما می توانید با ایجاد یک نام کاربری در برنامه یوتیوب عضو شوید. پس از آن با جست و جوی نام فیلم مورد نظر خود آن را پیدا کرده و دانلود نمایید.

عمل زیبایی مارگو رابی چه بوده است؟

عمل زیبایی مارگو رابی چه بوده است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به عمل هایی که مارگو الیز رابی انجام داده است اشاره کنیم. بیشتر سلبریتی های معروف در سراسر دنیا، با انجام دادن عمل های زیبایی به جذابیت خود اضافه می کنند. یکی از این افراد مارگو الیز رابی می باشد. او با انجام عمل بینی و لاغری توانست تا حدود زیادی به زیبایی خود اضافه کند. البته ناگفته نماند که خود مارگو زیبا است و فقط با این عمل ها جذابیت خود را بیشتر کرد. شما می توانید برای دیدن عکس های قبل از عمل این سلبریتی معروف هالیوودی، به پیج اینستای او بروید و یا در اینترنت عکس های قبل از عمل او را جست و جو کرده و مشاهده نمایید.

مارگو رابی و ویل اسمیت با هم رابطه خوبی دارند؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به رابطه ویل اسمیت و مارگو الیز رابی اشاره کنیم. ویل اسمیت از بازیگران معروف و سر شناس در هالیوود می باشد و تاکنون نقش های ماندگار بسیاری را بازی کرده است. ویل اسمیت و مارگو نقش های بسیاری را باهم بازی کرده اند. از جمله فیلم های معروفی که این دو نفر در آن باهم هم بازی بوده اند می توان به تمرکز، فوکوس و ترمینال اشاره کرد. مارگو و ویل اسمیت از دوستان نزدیک هم هستند و رابطه بسیار صمیمانه ای باهم دارند.

مارگو و لئوناردو دی کاپریو

از دیگر هم بازی ها و دوستان مارگو رابی می توان به لئوناردو دی کاپریو اشاره کرد. آن ها در فیلم هایی مانند روزی روزگاری در هالیوود و گرگ وال استریت در کنار هم بازی کرده اند. در ادامه می خواهیم عکس با کیفیت و جذابی از مارگو الیز رابی (Margot Robbie) در فیلم گرگ وال استریت (the wolf of Wallstreet) به شما نشان دهیم.

مارگو رابی و رونالدو رابطه ای با هم داشته اند؟

مارگو رابی و رونالدو رابطه ای با هم داشته اند؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به رابطه مارگو الیز رابی با رونالدو اشاره کنیم. در طی سال گذشته با فالو کردن پیج اینستای مارگو توسط کریستیانو رونالدو شایعاتی درباره رابطه آن ها باهم شکل گرفت. پس از جدا شدن رونالدو از همسرش این شایعات بیشتر نیز شد. رونالدو در پیج اینستای خود فقط 25 نفر را فالو کرده است که یکی از آن ها مارگو الیز رابی می باشد. پس از مدتی این دو نفر این خبر را تکذیب کردند و این طور عنوان کردند که هیچ رابطه ای باهم ندارند.

رونالدو در یکی از لایو های خود گفت که بازی های مارگو رابی را دوست دارد و این شخص بازیگر محبوب او می باشد.

درآمد مارگو رابی چقدر است؟

درآمد مارگو رابی چقدر است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره میزان درامد مارگو به شما اطلاعاتی بدهیم. مارگو الیز رابی از بازیگران هالیوود می باشد. او درآمد های بسیار زیادی را از راه بازی در فیلم هایش به دست می آورد. همچنین او علاوه بر کار های بازیگری، تهیه کنندگی فیلم های معروف و بزرگ را بر عهده می گیرد. مارگو توسط این کار درامد قابل توجهی را به دست می آورد. از دیگر منابع درآمد این بازیگر پر طرفدار هالیوود می توان به انجام کار های مدلینگی او اشاره کرد.

مارگو با قرارداد بستن با فروشگاه های بین المللی بزرگ لباس های آن ها را تبلیغ می کند. همچنین این شخص به وسیله منتشر کردن استوری های تبلیغاتی و تبلیغات محصولاتی با برند معتبر درآمد زیادی را به دست می آورد. میزان درامد دقیق این بازیگر و تهیه کننده هالیوود به طور دقیق مشخص نیست. این طور به نظر می رسد که درآمد کمی هم ندارد. او در سال 2019 لقب پر درامد ترین زن جهان را از آن خود کرده است.

جوایز Margot Robbie شامل چه مواردی بوده است؟

جوایز Margot Robbie شامل چه مواردی بوده است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم جایزه هایی که این هنرمند معروف گرفته است را به شما معرفی کنیم. او از افرادی است که تاکنون جایزه های زیاد و متعدد ارزشمندی را به دست آورده است. مارگو الیز رابی با بازی در فیلم من تونیا هستم در نقش تونیا هاردینگ، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در سال 2018 مارگو با بازی در نقش ملکه اسکاتلند، جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

سپس با بازی در فیلم بامب شل در نقش یک کارمند فاکس نیوز، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به نام خود ثبت کرد. روزی روزگاری در هالیوود نیز یکی از معروف ترین فیلم هایی است که مارگو رابی در آن نقش آفرینی کرده است. او با بازی در نقش شارون تیت جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. همچنین آخرین جایزه او در فیلم پرندگان شکاری در سال 2020 به دست آمد.

مارگو الیز رابی، از زنان زیبا و خوش چهره ای می باشد که در سال 2014 توانست لقب زیبا ترین و جذاب ترین زن جهان را از آن خود کند. نام این شخص، به دلیل جذابیت چهره ای که داشت توانست در همان سال، در مجله ماکسیم قرار بگیرد. وی از جمله زنانی می باشد که بدون آرایش هم زیبایی خود را دارد. شما می توانید جهت دیدن عکس های بدون آرایش این فرد به اینترنت و سایت های مختلف مراجعه کنید.

مصاحبه با مارگو رابی چگونه بود؟

مصاحبه با مارگو رابی چگونه بود؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از مصاحبه هایی که مارگو الیز رابی انجام داده است اشاره کنیم. او در تاریخ 3 دی ماه سال 1399 به مصاحبه با جیمی فالون پرداخت. مارگو در این مصاحبه شبی جذاب را رقم زد و به سوالات جالب او پاسخ داد. همچنین او در مصاحبه جالبی، به 73 سوال از زندگی شخصی خود پاسخ داد و به طرفداران خود اضافه کرد. مارگو در گفت و گویی دیگر، سعی کرد نیمی از صحبت های خود را به زبان فارسی بیان کند. در آن زمان صحبت کردن او به فارسی، واکنش های زیادی را در پی داشت. شما می توانید برای دیدن مصاحبه ها و گفت و گو های مارگو به سایت های مختلف اینترنتی مانند آپارات مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت، فیلم این مصاحبه ها را پیدا کرده و تماشا کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. مارگو الیز رابی، در چه تاریخی و در چه شهری به دنیا آمده است؟

    او در تاریخ 2 ماه ژوئیه در سال 1990 در شهر دالبی کشور استرالیا به دنیا آمده است.

  2. مارگو الیز رابی برای رسیدن به آرزوی خود به کجا نقل مکان کرد؟

    وی برای رسیدن به تنها آرزوی خود که بازیگری بود در آن زمان به شهر ملبورن نقل مکان کرد.

  3. اولین فیلمی که مارگو الیز رابی در آن نقش آفرینی کرد، چه نام داشت؟

    او نخستین بار برای بازی در فیلم les voisins که سیصد و پانزده قسمت داشت انتخاب شد.

  4. مارگو رابی در چه سالی و با چه کسی ازدواج کرد؟

    مارگو پس از جدایی اش از تهیه کننده استرالیایی بن بارنز، در سال 2014 با فردی به نام تام آکریلی تهیه کننده معروف هالیوود ازدواج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید