نیکا فرقانی کیست؟ | فیلم لو رفته سارا و نیکا فرقانی علت حذف آن ها از پایتخت

نیکا فرقانی اصل و خواهرش سارا در صدر لیست جنجالی ترین بازیگران ایرانی قرار دارند. در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر در مورد زندگی سارا با شما همراه باشیم.

نیکا فرقانی کیست؟

نیکا فرقانی کیست؟

بیوگرافی نیکا فرقانی هم اکنون در ویکی پدیا و دیگر سایت های اینترنتی قابل دسترس می باشد و شما با مراجعه به سایت های مختلف قادر خواهید بود تا اطلاعات بیشتری از این بازیگر به دست آورید. با توجه به آنکه سریال پایتخت امروز از جمله خاطره انگیزترین سریال های پخش شده در تلویزیون به شمار می‌ رود، افراد زیادی نسبت به بازیگران این سریال کنجکاو می باشند. برای مثال سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت اند که در این سریال نقش های مهمی به آنها سپرده شده است و اولین تجربه حضور آنها به عنوان بازیگر، در تلویزیون ایران رقم خورده است. با وجود آنکه آنها در کشور سوئد زندگی می کنند، اما بیشتر خاطرات این دو بازیگر در زندگیشان، مربوط به حضورشان در کشور ایران می باشد و آنها بیشترین خاطرات زندگی خود را در این کشور رقم زده اند.

پس پایتخت برای آنها یک گروه بازیگری به حساب نمی آید بلکه آنها با این سریال زندگی کرده اند و آنها خانواده دوم خود را با پایتخت پیدا کرده اند. نیکا و سارا فرقانی از سال ۱۳۸۴، زمانی که تنها ۸ ماهه بودند، تجربه حضور در سریال دوباره زندگی را کسب نمودند و بعد از آن به سریال پایتخت نیز پیشنهاد شدند. به همین خاطر برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده است که آن دو چگونه به تلویزیون راه پیدا کردند و توانستند نقش دوقلوهای نقی معمولی را در سریال پایتخت بازی کنند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم زمانی که آن دو در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی حضور پیدا کردند، آقای حاتمی کارگردان سریال دوباره زندگی، این دو قلو را به سریال پایتخت نیز معرفی نمود و آنها با دادن تست بازیگری استعداد خود را برای بازی در این نقش به نمایش گذاشتند و بعد از آن نقش دوقلوهای سریال پایتخت را از آن خود نمودند.

نیکا و سارا فرقانی به بازیگری در سریال پایتخت علاقه بسیار زیادی نشان داده اند اما زمانی که از آنها سوال پرسیده می شود که آیا قصد دارند که بازیگری در ایران را ادامه بدهند یا خیر آن دو جواب مشخص و قطعی نمی‌ دهند و می‌ گویند که باید بیشتر فکر کنند و نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند تشخیص دهند که ادامه تحصیل برای آنها آینده بهتری خواهد داشت یا اینکه اگر در بازیگری به نقش آفرینی بپردازند برای آنها نتیجه بهتری رقم خواهد خورد. با توجه به آنکه نیکا علاقه بسیار زیادی به دامپزشکی دارد، در مصاحبه‌ های مختلف چندین بار اعلام نموده است که دوست دارد ادامه تحصیل دهد و در رشته دامپزشکی به فعالیت بپردازد. همچنین علاقه آنها به حیوانات مختلف مانند سگ زبان زد است. در پیج اینستاگرامی او نیز عکس هایی از این دو بازیگر را با سگ های مختلف مشاهده خواهید نمود که خود، گواهی از علاقه آنها به حیوانات و ادامه تحصیلشان در رشته دامپزشکی می باشد.

پدر سارا و نیکا کیست؟

اولین بار که نام سارا و نیکا فرقانی به گوش رسید، زمانی بود که در شبکه یک سیما سریال پایتخت پخش شد و تجربه جدی این دو بازیگر در این حرفه، از همان زمان یعنی از سال ۱۳۹۰ رقم خورد. بعد از آن این دو بازیگر شهرت بسیار زیادی کسب نمودند و هم اکنون نام این دو بازیگر را می توان در لیست بازیگران موفق سریال پایتخت مشاهده نمود. پدر این دو بازیگر فوتبالیست مشهور کشور سوئد است که در آن زمان به خاطر حادثه ای که برایش اتفاق افتاد دیگر نتوانست در این حرفه فعالیت کند و بعد از آن دخترانش مجبور شدند که به کشور ایران مهاجرت کنند و تحصیلات خود را در این کشور بگذرانند.

آیا سارا و نیکا ازدواج کرده اند؟

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت این مجموعه، بعد از گذشت مدتی و با پخش فصل ۵ سریال پایتخت، درگیر حواشی مختلفی شدند و شایعه ای به گوش رسید که در این سریال سارا و نیکا قصد ازدواج پیدا کرده اند. این حاشیه ها مربوط به زمانی بود که سهم بیشتری از دیالوگ ها به سارا و نیکا اختصاص پیدا کرده بود و جنجال های زیادی در رابطه با ازدواج دختران نقی معمولی به گوش رسید. در این سریال رحمت تصمیم گرفت رحمان و رحیم را به عقد سارا و نیکا درآورد. به همین خاطر بود که حواشی مختلفی برای سارا و نیکا به وجود آمد اما واقعیت این شایعات مربوط به قصه درون سریال بود.

عکس سارا و نیکا فرقانی اصل در خارج را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های مختلف سارا و نیکا این دو بازیگر محبوب نیاز است که به اینستاگرام آنها مراجعه کنید. حتی اگر درون شبکه مجازی اینستاگرام فعالیت ندارید، پیشنهاد می کنیم که در گوگل و در سایت های مختلف و معتبر عکس های این دو را مشاهده کنید. شما نیاز است که برای حمایت این دو بازیگر، سایت هایی را دنبال کنید که از اعتبار بالایی برخوردارند.

سعی کنید که به هر سایت و هر منبعی اعتماد نکنید زیرا ممکن است منابع سودجو و مهاجم این اطلاعات را به اشتباه و تنها برای سو استفاده از این دو بازیگر منتشر نموده باشند تا با آبرو و اعتبار این دو بازیگر بازی نمایند. به هر حال به خاطر مصاحبه های متعددی که با این دو بازیگر شده است، اطلاعات و عکس های منتشر شده از آنها در سایت های معتبر و قابل اطمینان در دسترس اند و شما می توانید با خیال راحت به مشاهده و مطالعه آنها بپردازید و اطلاعات لازم را از این دو بازیگر به دست آورید.

آدرس پیج اینستاگرام نیکا فرقانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام نیکا فرقانی چیست؟

نیکا فرقانی اینستا خود را محلی برای برقراری ارتباط با مخاطبینش قرار داده است و موفق شده است تا بیش از یک میلیون مخاطب را با خود همراه سازد. عکس های نیکا فرقانی بدون آرایش و یا عکس لختیه سارا و نیکا فرقانی اصل در اینستاگرام نیکا و سارا فرقانی اصل قابل دسترسی می باشند. آدرس اینستاگرامی نیکا فرقانی اصل نیز nikaforghaniofficial می باشد که بیش از یک میلیون نفر در حال دنبال کردن او می باشند و به حمایت از او پرداخته اند. او ۶۹ پست را با مخاطبینش به اشتراک گذاشته و از طریق استوری و پست با دنبال کنندگانش در ارتباط می باشد. در صورت تمایل می توانید او را از طریق آیدی پیجش دنبال کنید و از فعالیت های روزمره او اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

سارا و نیکا فرقانی اصل در خندوانه دعوت شدند؟

با توجه به آنکه تا کنون چند نمونه عکس از سارا و نیکا فرقانی اصل بدون روسری منتشر شده است، هیچکدام از شبکه‌ های تلویزیونی و برنامه‌ های سرگرمی اجازه دعوت این دو بازیگر به برنامه خود را ندارند و به همین دلیل است که در خندوانه نیز شاهد حضور این دو بازیگر نبوده ایم و گمان می‌ کنیم که اجازه دعوت به این دو بازیگر به هیچ شبکه تلویزیونی داده نشود اما امیدواریم که در آینده این دو بازیگر بیشتر از گذشته درک شوند و انتظارات صدا و سیما از این دو دختر محبوب تا حدی پایین بیاید.

دلیل حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از پاینخت چه بود؟

به خاطر انتشار عکس و فیلم های بدون پوشش و حتی فاقد معیارهای اسلامی از این دو بازیگر جوان صدا و سیما تصمیم گرفت که دیگر به این دو بازیگر اجازه حضور و فعالیت در این سریال را ندهد و برای حضور در این سریال برای آنها شرط و شروطی را اعمال کند. اما زمانی که این دو بازیگر در سریال پایتخت حذف شدند و این خبر منتشر شد که دیگر خبری از حضور دوقلوها در سریال پایتخت وجود نخواهد داشت، مردم ابراز ناراحتی کردند و سلبریتی ها نیز همراه با ابراز تاسف اعلام نمودند که این قوانین برای این کودکان بسیار سختگیرانه می باشد زیرا آنها در کشور سوئد مطابق قوانین این کشور فعالیت می‌ کردند و این درست نیست آنها از حضور در سریالی که چندین سال است در آن تجربه حضور داشته اند منع شوند.

به هر حال هم اکنون این دو بازیگر محبوب سریال پایتخت به کشور خود برگشته اند و مدت های طولانی است که برای ایفای نقش در سریال پایتخت به ایران مهاجرت نکرده اند و آنها باید با این مسئله کنار بیایند زیرا دیر یا زود باید با این سریال خداحافظی می کردند. با این وجود این مسئله برای این دو بازیگر بسیار سخت بوده است چرا که آنها در لایو هایی که برگزار کرده‌ اند با اشک و حسرت از این ماجرا یاد نموده اند و برای این مسئله که دیگر نمی‌ توانند در این سریال حضور پیدا کنند ابراز ناراحتی نموده اند. البته باید بپذیریم که آنها در این سریال نقش بسیار خاصی را نیز ایفا نمی کردند و تمامی فعالیت های آنها در سکوت انجام می‌ شد و همین باعث شده بود تا مردم از حضور این دو بازیگر در این سریال خسته شوند و خواهان تغییر اساسی در نقش این دو بازیگر شوند.

یوتیوب نیکا فرقانی فعال است؟

یوتیوب نیکا فرقانی فعال است؟

یوتیوب نیکا فرقانی هم اکنون چندان فعال نیست اما اگر می خواهید بدانید که این بازیگر در این شبکه اجتماعی چه فعالیت‌ هایی را به انجام می رساند، بهتر است از دنبال کنندگان او در شبکه های مجازی باشید و با بازدیدتان از تمامی پست های او، این بازیگر را حمایت نمایید. او در چنل یوتیوب ولاگ هایی را منتشر می کند که مربوط به زندگی او در سوئد می باشد.

او این ولاگ ها را به همراه خواهرش سارا فرقانی به مرحله تولید می رساند که بازدید بسیار بالایی در یوتیوب برای آنها به همراه خواهد داشت. باید بدانید که درآمد بسیار زیادی از این طریق برای آنها به وجود خواهد آمد و این باعث شده تا این دو بازیگر بیشتر تشویق شوند و فعالیت های خود را در یوتیوب از این راه گسترش دهند و به کسب درآمد بیشتر بپردازند.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

پس از آنکه این دو بازیگر از حضور در این سریال محبوب منع شدند و این نقش از این دو خواهر گرفته شد، سارا و نیکا فرقانی دیگر نتوانستند منبع درآمدی در ایران داشته باشند به همین خاطر است که آنها هم اکنون به کشور ایران باز نمی گردند و هم اکنون قصد بازگشت به کشور ایران را ندارند. آنها تنها از طریق فعالیت در اینستاگرام و یوتیوب به کسب درآمد می پردازند البته این دو خواهر هم اکنون سعی دارند که در رشته تحصیلی خود موفق شوند و چندان به کسب درآمد به عنوان یک هدف نگاه نمی کنند.

سارا و نیکا فرقانی در کدام کشور زندگی می کنند؟

این دو بازیگر هم اکنون در کشور سوئد زندگی می‌ کنند و جایگاه خودشان را در این کشور ارتقا می بخشند. سارا و نیکا فرقانی در این کشور به دنیا آمده اند و به جز زمانی که برای حضور در سریال پایتخت به کشور ایران مهاجرت می‌ کردند، تمام عمرشان را در کشور سوئد سپری نموده اند و به همین خاطر طرفداران سریال پایتخت آنها را بچه‌ های پایتخت می دانند و دست اندر کاران و به خصوص محسن تنابنده و ریما رامین فر علاقه بسیار زیادی به این دو خواهر دارند حتی سارا و نیکا فرقانی نیز این دو بازیگر را پدر و مادر دوم خود می دانند و به آنها بسیار وابستگی پیدا کرده اند.

حاشیه های این بازیگر درباره چه موضوعاتی است؟

از جمله حواشی و شایعاتی که برای این دو خواهر به وجود آمده است را می توان رابطه مخفیانه و عاشقانه آنها با مهراد جم دانست که دنیا جهانبخت آن را علنی ساخته است. اما این دو بازیگر تا کنون درباره آن صحبت نکرده‌ اند و گمان می‌ کنیم که این اطلاعات فاش شده از جانب دنیا جهانبخت صحت دارد زیرا مهراد‌ جم نیز آن را تایید کرده است و با تایید خود حواشی دیگری برای این دو بازیگر به وجود آورده است. از جمله حواشی دیگر نیز انتشار عکس و فیلم های این دو بازیگر در استخر سوئد می باشد که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای این دو بازیگر شد و در آخر به خاطر این شایعه حضور این دو بازیگر در این سریال منتفی شد و آنها به کشور خود بازگشتند.

آیا تابحال مصاحبه ای با نیکا فرقانی انجام شده است؟

آیا تابحال مصاحبه ای با نیکا فرقانی انجام شده است؟

با توجه به آن که حضور دو بازیگر ایرانی که در کشور سوئد به دنیا آمده اند در این سریال برای طرفداران و علاقه مندان پایتخت بسیار عجیب بوده است، با سارا و نیکا فرقانی اصل مصاحبه هایی انجام شده است و آنها به همه سوالات در این مصاحبه ها پاسخ داده اند. در این مصاحبه از آنها سوال می شده که چگونه به کشور ایران مهاجرت نموده اند و توانسته اند که فعالیت‌ های خود را در این کشور ادامه بدهند.

آنها نیز در این سوالات ضمن ابراز ناراحتی برای آن که نمی‌ توانند برای همیشه در ایران بمانند توضیح داده اند که حضور موقتی آنها برای بازی در سریال پایتخت برای آنها بسیار تجربه شیرینی بوده است و آنها از این احساس کسب تجربه بسیار راضی می‌ باشند. آنها همچنین تاکید داشته اند که پدر و مادر آنها در کشور سوئد به کسب درآمد می پردازند و آنها نیاز جدی به کسب درآمد در این سریال ندارند و تنها به خاطر آنکه در سریال پایتخت شناخته شده اند دوست دارند که در این سریال باقی بمانند و فرد دیگری به جای آن ها نقش سارا و نیکا دختران نقی معمولی را بازی نکند و این نقش مختص به آنها باقی بماند.

دوست پسر نیکا فرقانی کیست؟

سن نیکا فرقانی به اندازه ای بالا نمی باشد که توقع داشته باشیم خبر علنی سازی رابطه اش در فضای مجازی به گوش برسد. Nika Forghani Asl سن کمی دارد و تا کنون رابطه اش را علنی نساخته است و او همیشه در خفا زندگی شخصی خود را ادامه داده است. به همین خاطر است که دوست پسر سارا و نیکا فرقانی اصل هویت مشخصی ندارد و احتمالش وجود دارد که آنها دوستان سوئدی دارند و دوست پسر آنها نیز ساکن این کشور باشد و هویت او ایرانی نمی باشد.

آنها سن بسیار پایینی دارند و تا کنون خبر جدی ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل به گوش نرسیده است و احتمال آن وجود دارد که این دو خواهر قصد ندارند که به این زودی ها وارد رابطه جدی شوند. پیج اصلی نیکا فرقانی هم اکنون تنها راه ارتباطی با این بازیگر است و اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید از این دو بازیگر بپرسید. آنها تا حدی که وارد حریم شخصیشان نشوید به سوالاتتان پاسخ خواهند داد و سعی در برقراری ارتباط با شما خواهند نمود.

لایو جنجالی نیکا فرقانی درباره چه موضوعاتی بود؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نیکا فرقانی ویکی پدیا منبع بسیار معتبری می باشد و شما از طریق این سایت قادر خواهید بود که به همه سوالات خود درباره این بازیگر پاسخ بدهید. با مطالعه این سایت ها متوجه خواهید شد که سارا و نیکا فرقانی چند سال دارند؟ و یا حاشیه سارا و نیکا فرقانی در استخر ترکیه چه بوده است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سارا و نیکا دو بازیگر بسیار شناخته شده در سریال پایتخت می باشند که برای اینکه بتوانند در این سریال به ایفای نقش بپردازند مجبور اند که در کشور ایران حضور پیدا کنند و ادامه تحصیلات خود را در این کشور بگذرانند. اما بعد از آنکه در مجموعه پایتخت به ایفای نقش پرداختند، به کشور خود یعنی سوئد بر می‌ گشتند تا ادامه زندگی خود را در کشورشان و در کنار پدر و مادر خود داشته باشند.

اما با این مشکلات، زندگی آنها دچار تغییرات گسترده ای می شد زیرا صدا و سیما آنان را مجبور می کرد که در سوئد نیز مطابق قوانین جمهوری اسلامی پوشش خود را تنظیم کنند. یعنی زندگی خود را به خاطر سریال پایتخت دچار تغییرات زیادی نمایند. اما بعد از اینکه عکس و فیلم آنها در استخر منتشر شد دیگر نتوانستند در سریال پایتخت بازی کنند و برای ادامه زندگیشان به مشکل برخوردند. در لایو هایی که به تازگی از آنها منتشر شده است آنها به این موضوع پرداخته اند و گفته اند که این موضوع زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده است و باعث شده است تا آنها از حضور در سریال پایتخت محروم شوند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نیکا فرقانی کیست؟

    نیکا و سارا فرقانی دو خواهر بسیار محبوب و معروف در سریال پایتخت می باشند که به تازگی برای همیشه از ایران رفته اند و خبر جدیدی از بازگشت آنها به ایران به گوش نرسیده است.

  2. نیکا و سارا فرقانی در کدام کشور زندگی می کنند؟

    این دو بازیگر هم اکنون در کشور سوئد زندگی می‌ کنند و قصد ندارند که به کشور ایران بازگردند زیرا فعالیت های آنها در کشور ایران برای همیشه به پایان رسیده است.

  3. نیکا و سارا فرقانی اصل در کدام سریال به ایفای نقش پرداخته اند؟

    سارا و نیکا تا کنون در دو سریال دوباره زندگی و پایتخت به ایفای نقش پرداخته اند. سریال پایتخت در سال ۱۳۹۰ و سریال دوباره زندگی در سال ۱۳۸۴ در کارنامه بازیگری این دو بازیگر به ثبت رسیده است و آنها توانسته اند در ۶ فصل از پایتخت در این سریال حضور پیدا کنند.

  4. حواشی زندگی این دو خواهر تا کنون چه بوده است؟

    از جمله حواشی زندگی سارا و نیکا، دو بازیگر پایتخت رابطه مخفیانه آنها با مهراد‌جم بوده است که به تازگی توسط دنیا جهانبخت افشا شده است. البته این شایعه توسط این دو خواهر تاکنون تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید