بیوگرافی شقایق دهقان + بررسی علت جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان یکی از بازیگران ایرانی بی حجاب است که تا کنون شاهد هنر آفرینی های او در سریال های تلویزیون صدا و سیمای ایران بوده ایم. این چهره سرشناس در زمینه بازیگری و فیلم نامه نویسی فعالیت می کند و در سال های اخیر، حاشیه های جنجالی را برای خود ایجاد کرد. در ادامه به طور کامل بیوگرافی شقایق دهقان را شرح می دهیم و به بهترین آثار هنری او خواهیم پرداخت.

شقایق دهقان کیست؟

شقایق دهقان کیست؟

صنعت بازیگری یکی از برترین حرفه های هنری در سراسر جهان است که اکثر فعالین این زمینه به چهره های سر شناس و آشنا تبدیل شده اند. شقایق دهقان یکی از بازیگران حرفه ای و بسیار خوب ایرانی است که در چهارمین روز اسفند ماه سال ۱۳۵۷ متولد شد. با این که این چهره اصالتی ایرانی دارد، اما محل تولد او شهر گیسن در آلمان ذکر شده است. دلیل این امر نیز دوران تحصیلات پدر شقایق در آلمان بود که سه ماه از تولد شقایق به ایران بازگشتند. این چهره تا شش سالگی در نکا استان مازندران زندگی می کرد و سرانجام به همراه خانواده اش، تهران را برای سکونت انتخاب کردند.

شقایق دهقان به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی فعالیت های هنری خود را در سال ۱۳۷۴ و در حالی که تنها ۱۸ سال داشت با شرکت در کلاس های هنری عروسک گردانی آغاز کرد. کلاس های عروسک گردانی مسیری تازه را در سرنوشت این دختر جوان قرار داد که سرانجام در گروه عروسکی گلچهره سجادیه مشغول به فعالیت شد. به همین تربیت، این بازیگر خوب ایرانی با عروسک گردانی و اجرای برخی از برنامه های مخصوص کودکان به تلویزیون ایران راه پیدا کرد. وی همزمان با انجام برنامه های مختلف در تلویزیون، به نویسندگی برنامه های مخصوص کودکان و نوجوانان مشغول شد. وی همچنین در آن زمان در دو فیلم سینمایی به نام های سیندرلا و و زیر نور ماه نیز حضور پیدا کرد، اما نقش آفرینی او بسیار کوتاه بود.

به طور کلی این چهره از سال ۱۳۷۷ وارد دنیا تلویزیون شد، اما فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۱ و همزمان با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی پاورچین آغاز کرد. پاورچین یک سریال تلویزیونی طنز ایرانی است که زندگی شخصی شقایق دهقان را دستخوش تغییر کرد و آشنایی او با مهراب قاسم خانی در این سریال، زندگی مشترک او آغاز شد. این چهره هم اکنون نیز به عنوان عضو جدایی ناپذیر تلویزیون شناخته می شود و با بازی در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان، در اوج دوران درخشش هنری خود قرار گرفت. وی در حال حاضر حضور خود در تلویزیون را به دلیل مسائل شخصی کم رنگ کرده اما به طور کامل از آن فاصله نگرفته است.

اینستاگرام شقایق دهقان فعال است؟

شقایق دهقان در اینستاگرام پیج فعال دارد؟

شقایق دهقان از هنرمندانی است که در اینستاگرام حضور فعالی دارد. البته ماجرا حضور او در این فضای مجازی نیز بسیار حیرت انگیز است که در ادامه به ان اشاره می کنیم. این چهره در ابتدا گسترش اینستاگرام برای حضور در آن، با محدودیت های بسیار جدی از سوی همسر خود، مهراب قاسم خانی، رو به رو شد. اما نهایتا توانست به این فضای مجازی راه پیدا کند و از این طریق با علاقه مندان خود ارتباط برقرار نماید.

شقایق دهقان اینستا را به عنوان یک پل ارتباطی قوی با طرفداران خود و همچنین کل جهان معرفی کرده و در حال حاصر با ایدی shaghayeghdehghanofficial در این اپلیکیشن فعالیت می کند. وی در سال های اخیر توانست تیک آبی را از سوی مدیریت این اپلیکیشن محبوب به دست آورد و به همین دلیل اینستاگرام شقایق دهقان از تمام فن پیج هایش متمایز شد. وی در حال حاضر بیش از ۳۲۰ هزار نفر فالوور دارد و برخی از اتفاقات روزمره خود را با علاقه مندانش به اشتراک می گذارد.

همسر شقایق دهقان کیست؟

همسر شقایق دهقان کیست؟

شقایق دهقان تحصیلات خود را تنها تا مقطع دیپلم ادامه داده و پس از آن به فعالیت های هنری خود مشغول شد. هرچند در مصاحبه های خود اعلام می کند که تاکنون سه بار کنکور داده و هر بار مورد پذیرش دانشگاه آزاد بوده است. اما به دلیل این که تصمیم داشت حتما در دانشگاه سراسری ادامه تحصیل دهد، این امر را تعویق انداخت و دیگر به دنبال آن نرفت. وی در سال ۱۳۸۳ با حضور در سریال پاورچین به نویسندگی مهراب قاسم خانی، با او آشنا شد و پس از مدتی آشنایی با مهراب ازدواج کرد.

مهراب قاسم خانی در زمینه طراحی صحنه و نویسندگی فعالیت می کند و به شقایق دهقان پیشنهاد داد تا فعالیت فیلم نامه نویسی را با یکدیگر انجام دهند. از این جهت در بین روابط کاری، رابطه عاطفی نیز میان آن ها شکل گرفت و حاصل این رابطه عاشقانه، پسری به نام نویان می باشد. لازم به ذکر است که مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود یک دختر به نام نیروانا نیز دارد که به رابطه او با شقایق دهقان بسیار خوب و صمیمانه می باشد.

فیلم های برتر شقایق دهقان کدامند؟

شقایق دهقان تاکنون در فیلم های سینمایی، مجموعه های تلویزیونی و همچنین نمایش های خانگی متعددی حضور داشته است. وی در تمام آثار هنری خود سعی کرده است تا به خوبی کاراکتر مربوط به خودش را قبول کند و به بهترین نحو ان را به اجرا در آورد. این چهره در سال ۱۳۸۴ بسیار خوش درخشید و مورد توجه بسیاری از کارگردانان و نویسندگان ایرانی قرار گرفت. در ادامه به پنج اثر هنری این بازیگر خوب ایرانی اشاره خواهیم کرد که هر کدام از ان ها توانسته موفقیت های شقایق دهقان را به اوج خود برساند.

مجموعه تلویزیونی پاورچین

پاورچین یک سریال ایرانی است که در از ماه شهریور ۱۳۸۱ در تلویزیون ایران پخش شد. ژانر این مجموعه تلویزیونی، کمدی و طنز می باشد و توانست طنزپردازی بسیار عالی شقایق دهقان را نمایان کند. نمایش این مجموعه ۱۳۰ قسمتی در اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ به پایان رسید اما همچنان نیز به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین مجموعه های تلویزیون ایران شناخته می شود. شقایق در این سریال در کاراکتری به نام یاسمن گل بانو ایفا نقش کرد و موفقیت و استعداد ذاتی او در بازی کردن، موجب شد تا مسیرش برای ایفا نقش در فیلم های دیگر هموار تر شود.

فیلم های برتر شقایق دهقان کدامند؟

شب های برره

استعداد شقایق در مجموعه های تلویزیونی را ژانر طنز، موجب شد تا در دیگر سریال های طنز ایرانی نیز به عنوان یک بازیگر موفق ظاهر شود. مجموعه تلویزیونی شب های برره یکی دیگر از سریال های خاطره انگیز ایرانی است که هم اکنون نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری در مهر ماه سال ۱۳۸۴، پخش گردید و پخش آن تا بهمن ماه همان سال نیز ادامه داشت. البته این مجموعه تلویزیونی به مسائل سیاسی نیز پرداخته بود که موجب شد هیچ گاه باز پخشی نداشته باشد. شقایق در ایرن مجموعه تلویزیونی در نقش سحرناز ظاهر شد. سحرناز دختر سالار خان، خان پایین برره بود و موجب شد تا جذابیت این سریال چندین برابر شود.

ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان، یکی از مشهور ترین سریال های تلویزیونی است که تاکنون بار ها پخش شده است و هر بار علاقه مندان آن بیشتر می شوند. این مجموعه تلویزیونی یکی از ماندگار ترین آثار طنز ایرانی است که به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ پخش شد. در این سریال ۵۷ قسمتس، شقایق دهقان در یکی از اصلی ترین کاراکتر ها ایفا نقش کرد و بازی ماندگار او موجب شد تا اوقات خوشی برای خانواده ایرانی خلق شود. این بازیگر خوب ایرانی با بازی در کاراکتر پرستو شیرزاد، بازی متفاوتی از خود را ارائه داد و می توان گفت که او یکی از دلایل پرطرفداری این مجموعه تلویزیونی می باشد.

مجموعه تلویزیونی نون خ

شاید بتوان گفت که مجموعه تلویزیونی نون خ، یک مجموعه بسیار دلنشین متفاوت در ژانر خانوادگی، طنز و اجتماعی می باشد. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و در سه فصل ساخته شد. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز سال ۱۳۹۸ پخش شد و با استقبال بیش از اندازه مخاطبان رو به رو شد. از این جهت در فروردین ۱۳۹۹ فصل دوم این مجموعه با حضور بازیگران جدیدی نظیر شقایق دهقان پخش گردید. شقایق دهقان در فیلم نون خ ۲ و ۳ حضور داشت و در کاراکتری به نام نازنین خداپرست ایفا نقش کرد. نازنین خداپرست در این مجموعه تلویزیونی یکی از مشتریان سایت بود که با بازی محبوب شقایق دهقان، محبوبیت این کاراکتر بیش از پیش افزایش یافت.

دزد و پلیس

سریال دزد پلیس یکی دیگر از سریال هایی است که این بازیگر خوب ایرانی در آن هنر آفرینی کرده است. شقایق دهقان تاکنون برای بار ها در مصاحبه های خود اعلام کرد که سریال دزد و پلیس را بیش تر از سریال های دیگرش دوست دارد و از نظر او این سریال، یک سریال بی نقص عنوان شده است. دزد و پلیس سریالی در ژانر طنز اجتماعی است که در سال ۱۳۹۱ در تلویزیون ایران پخش شد. کارگردان این مجموعه تلویزیونی سعید آقاخانی و نویسندگان آن مهراب و پیمام قاسم خانی می باشند. این مجموعه در ۲۶ قسمت پخش شد و شقایق در آن، ایفاگر کاراکتری به نام فریبا سوزمانی بود. 

درآمد شقایق دهقان چقدر است؟

این بازیگر شناخته شده ایرانی تنها در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ایفای نقش نمی کند. بلکه نقش آفرینی او در بسیاری از تیزر های تبلیغاتی نیز به چشم خورده است. وی همچنین کمپین های مختلفی را در شبکه های مجازی برگزار می کند که درآمد بالایی را برای او به ارمغان می آورند. این چهره برای نخستین بار در یک تیزر تبلیغاتی برای محصولات شرکت کاله بر روی صحنه رفت و حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای شرکت در این تیزر تبلیغاتی، دریافت کرد.

او یکی از سلبریتی های با تجربه ایرانی است و دلیل موفقیتش را ارتباط برقرار کردن با کاراکتر خود می داند. این چهره به تازگی در پشت صحنه فعالیت می کند و در نوشتن فیلم نامه با دیگر نویسندگان همکاری دارد. درآمد او از فعالیت هایش بسیار بالا نیست تا بتوان او را یکی از سلبریتی های ثروتمند دانست، اما درامد معقولی دارد که تمام آن حاصل زحمات چندین ساله اش می باشد.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که شقایق دهقان یکی از شناخته شده ترین سلبریتی های ایرانی است، عموما تصاویر متفاوتی از او در فضا های مجازی منتشر شده است. وی در تمامی جشنواره های مربوط به فیلم ها شرکت می کند و می توانید تصاویر او در پیج ها و رسانه های هنری مشاهده نمایید. علاوه بر این، تصاویر شخصی این بازیگر محبوب ایرانی را می توانید در پیج اینستاگرام او مشاهده نمایید. وی با پسرش نیز تصویر متعددی را به اشتراک گذاشته و از این طریق زندگی اش را با علاقه مندانش شریک می شود.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

می توان گفت که شقایق دهقان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران شناخته شده ایرانی است. دلیل این امر را این است که او از تمام زندگی اش در فضای مجازی صحبت نمی کند و تقریبا در سال های اخیر حضور کم رنگی را در شبکه های مختلف مجازی داشته است. با این حال نمی توان گفت که او از دست حاشیه سازان در امان بوده است. وی بیش از ۱۰ سال با همسر خود بدون هیچ حاشیه ای در تهران زندگی کرد. اما در سال های اخیر به صورت ناگهانی خبری مبنی بر جدایی این دو چهره به گوش می رسد.

دلیل پخش این حاشیه را می توان پاک شدن تصاویر دو نفره ان ها در پیج های اینستاگرامیشان دانست. از دیگر خبر هایی که اخیرا گریبانگیر این خانم بازیگر شناخته شده ایرانی است، تعلق گرفتن عنوان “مادر کرونا” به او می باشد. زیرا که به گفته خودش، از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳ الی ۴ بار به این ویروس مبتلا شده است. این امر موجب شد تا علاقه مندان و کاربران فعال در اینستاگرام به او لقب “مادر کرونا” را نسبت دهند.

مصاحبه با شقایق دهقان

مصاحبه با شقایق دهقان

این بازیگر محبوب تا کنون برای دفعات متعددی به عنوان مهمان در برنامه های هنری حضور پیدا کرد و به مصاحبه پرداخت. یکی از معروف ترین مصاحبه های این چهره مربوط به برنامه دورهمی می باشد. شقایق دهقان در دورهمی به عنوان یکی از مهمانان فصل اول این برنامه حضور داشت و به بسیاری از سوالات مهران مدیری پاسخ داد. این برنامه در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی ایرانی است که حضور شقایق دهقان در یکی از قسمت های این برنامه بسیار جالب بود. این بازیگر محبوب همچنین در برنامه شام ایرانی نیز حضور داشت و چهار شب خاطره انگیز را در کنار همکاران خود رقم زد.

برای مشاهده ویدیو کامل حضور او در این برنامه عبارت “شقایق دهقان شام ایرانی” را در اپلیکیشن یوتیوب جست و جو نمایید. حضور شقایق دهقان در همرفیق نیز به یکی دیگر از مصاحبه های مشهور و محبوب این چهره تبدیل شد. وی علاوه بر رسانه های نام برده شده، تا کنون بار ها بر جلوی دوربین در جشنواره های فجر ظاهر شد و به سخنرانی پرداخته است. اگر از علاقه مندان این بازیگر با استعداد ایرانی هستید، می توانید فیلم های کامل مصاحبه های این چهره در یوتیوب و بسیاری از سایت های هنری مربوطه مشاهده نمایید.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

با این که این چهره یکی از بازیگران بسیار محبوب ایرانی است، اما در کارنامه هنری او تا کنون افتخارات چشمگیری به ثبت نرسیده است. دلیل این امر را می توان نقش آفرینی او در مجموعه های تلویزیونی دانست. وی در کارنامه هنری اش، در سریال های بسیار زیادی ایفا نقش کرده و توانسته خاطرات ارزشمندی را بر جای بگذارد. بر خلاف این امر، حضور او در فیلم های سینمایی و فیلم های مربوط به جشنواره های فجر کم رنگ تر است و به همین دلیل تا کنون شاهد دریافت جوایز بسیار بزرگ از سوی این بازیگر بوده ایم.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر محبوب در برنامه مشهور و پر بیننده خندوانه نیز  حضور داشت. وی در این برنامه به عنوان یک استند آپ کمدین حضور پیدا کرد و توانست ساعات خوشی را برای خانواده های ایرانی به ارمغان آورد. او در یکی از استند آپ کمدی هایش به اغراق آمیز بودن تیزر های تبلیغاتی اشاره کرد و خنده را بر لبان ایرانی ها جاری ساخت. از این جهت در هر تیزر تبلیغاتی که این چهره حضور داشته باشد، استند آپ کمدی او نیز تداعی می شود. برای مشاهده استند آپ کمدی های این چهره در برنامه محبوب خندوانه، می توانید به سایت های نظیر آپارات و همچنین یوتیوب مراجعه نمایید. از دیگر برنامه های جالب با حضور این بازیگر، برنامه حامد اهنگی می باشد که در آن این خانم بازیگر را به طرز جالب می ترساند‌. با سرچ “حامد آهنگی شقایق دهقان” به ویدئو این سکانس دسترسی پیدا خواهید کرد.

شقایق دهقان کشف حجاب کرد؟

یکی از حاشیه هایی که اخیرا برای این چهره ایجاد شده است، موضوع کشف حجاب او می باشد. اما باید بدانید که این خبر تنها یک شایعه است و این بازیگر محبوب کشف حجاب نکرده است. وی در پیج اینستاگرام خود تصاویری به همراه توربان منتشر کرده است که این امر موجب شد تا شایعه کشف حجاب برای او ایجاد گردد. وی همچنین در استوری های اینستاگرام خود این خبر را شایعه خواند و عنوان کرد که تا زمانی که در ایران زندگی می کند، قوانین آن را رعایت خواهد کرد.

آیا شقایق دهقان از مهراب قاسمخانی جدا شد؟

آیا شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی جدا شد؟

یکی دیگر از خبر هایی که به تازگی برای این خانم بازیگر به راه افتاده، طلاق شقایق دهقان از همسرش می باشد. وی در سال های اخیر و پس از جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی، بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و پس از این که تصاویر دو نفره خود و همسرش را از پیج اینستاگرامش حذف کرد، خبر هایی مبنی بر جدایی او به راه افتاد.

با توجه به فیلم ها و عکس هایی که اخیرا از این بازیگر منتشر شده، حلقه ازدواج او در دستش به چشم نمی خورد که این امر صحت این خبر ها را تایید کرد. البته همچنان این زوج هنری هیچ کدام به این خبر ها واکنش نشان نداده اند و ان ها را به صورت رسمی تایید نکرده اند. این خانم بازیگر در حال حاضر ازدواج دوم نکرده و تمام خبر ها مبنی بر “همسر دوم شقایق دهقان” شایعه ای بیش نیست.

آیا این بازیگر بیماری خاصی دارد؟

این بازیگر محبوب از بیماری خاصی رنج نمی برد و تنها بیماری او در حال حاضر، ویروس کرونا می باشد. وی از سال ۹۸ تا کنون بار ها به این بیماری مبتلا شده و این امر را در یک ویدئو در اینستاگرام خود منتشر کرد. وی از وخامت اوضاع روحی و جسمی خود در این ویدئو صحبت می کند و توصیه می کند که این بیماری را دست کم نگیرید. وی در هفته اخیر با انتشار چند پست در اینستاگرامش، عنوان کرد که حال او رو به بهبودی است و این بار نیز توانسته این ویروس منحوس را شکست دهد.

شقایق دهقان چند فرزند دارد؟

شقایق دهقان چند فرزند دارد؟

این بازیگر شناخته شده تنها یک فرزند به نام نویان دارد. پسر این بازیگر در حال حاضر حدود ۱۳ سال سن دارد و می توانید تصاویر متعددی از او را در پیج اینستاگرامی این خانم بازیگر مشاهده کنید. البته زمانی که خانم دهقان با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد، دختر مهراب در دوران کودکی قرار داشت و می توان گفت که این بازیگر برای او نیز مادری کرده است و او را مانند فرزند خود دوست دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این چهره محبوب ایرانی می توانید به “شقایق دهقان ویکی پدیا” مراجعه نمایید. 

کتک خوردن شقایق دهقان از همسرش

یکی از خبر های جنجالی این بازیگر ایرانی، ماجرا کتک خوردن او از مهراب قاسم خانی می باشد. ماجرا از این قرار است که شقایق تصمیم می گیرد تا در اپلیکیشن های مجازی حضور داشته باشد و مهراب با او مخالفت می کند. درگیری میان این زوج آنقدر بالا می رود که سرانجام مهراب او را کتک می زند. این سناریو، سناریویی بود که مهراب در اینستاگرام خود به زبان طنز منتشر کرد و تمامی خبر های کتک خوردن این بازیگر توسط خودش را شایعه خواند و آن را رد کرد. 

سوالات متداول

  1. سن شقایق دهقان چقدر است؟

    وی در سال ۱۳۵۷ متولد شده و با یک محاسبه ساده می توان گفت که در آستانه ۴۳ سالگی قرار دارد.

  2. همسر اول شقایق دهقان کیست؟

    مهراب قاسم خانی همسر اول این چهره است البته به طور رسمی خبر جدایی آن ها تایید نشده است.

  3. برترین آثار هنری شقایق دهقان کدام است؟

    ساختمان پزشکان

  4. شقایق دهقان چند فرزند دارد؟

    او یک پسر به نام نویان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید