هومن ایرانمنش چگونه معروف شد؟ آدرس کانال و بررسی درآمد این واینر

هومن ایرانمنش، یکی از مشهورترین افراد اینستاگرام می باشد که فعالیت خود را در سال نود و پنج آغاز کرده است. این شخص در این شبکه مجازی بسیار فعالیت های خوبی دارد و به یک واینر موفق تبدیل شده است. در ادامه می خواهیم در مورد این شخص بیشتر بدانیم و بیوگرافی هومن ایرانمنش را منتشر کنیم.

هومن ایران منش کیست؟

هومن ایرانمنش کیست؟

این روز ها در اینستاگرام بازار واینر ها و بلاگر ها بسیار داغ شده است و بسیاری از افراد در اینستاگرام به عنوان واینر و یا بلاگر فعالیت می‌ کند و در این زمینه به کسب و کار می پردازند. اکنون می خواهیم در مورد یکی دیگر از واینر های اینستاگرام به نام هومن ایرانمنش صحبت کنیم. حالا ببینیم که این شخص چگونه در اینستاگرام به فعالیت می پردازد. در مورد او باید گفت که وی متولد سی و یکم تیر ماه سال ۱۳۷۲ می‌باشد. این شخص در آستارا به دنیا آمد. در ابتدا فعالیت هنری خود را در رشته آهنگسازی و خوانندگی شروع کرد.

این علاقه وی به هنر از یازده سالگی شروع شد و در همان سن به کار آهنگسازی مشغول شد و گیتار می نواخت. بعد از آهنگسازی وارد خوانندگی شد ولی خوانندگی را به دلیل کمبود امکانات برای این هنر در شهر آستارا بسیار کند پیش می برد. در سال ۱۳۹۰ موفق شد اولین ترانه خودش را اجرا کند ولی بعد از آن به دلیل این که ترانه او به صورت یک کاور از یک آهنگ ترکی بود پخش آن متوقف شد. در ابتدا کار هایش را با ساخت آهنگ و خواندن آهنگ های احساسی شروع کرد اما اکنون این شخص در فضای مجازی به عنوان یک واینر مشغول کار است و به ساخت کلیپ های طنز و سرگرمی مشغول می باشد که به او یک واینر می‌گویند.

اگر بخواهیم در مورد زندگی حرفه ای این فرد صحبت کنیم باید گفت که تا کنون کلیپ دابسمش های بسیار خنده داری را در ایران در پیج های مختلف از هومن ایرانمنش دیده ایم. این شخص یکی از افرادی است که راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام را به خوبی می‌داند و کسب و کار اینترنتی را برای خود راه انداخته است و با ساخت کلیپ های طنز فالوور های خود را بالا می برد و بعد از آن با گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام خود به درآمد زایی مشغول می باشد و البته هزینه تبلیغات این روز ها در اینستاگرام بسیار بالا می باشد. این شخص از درآمد خوبی برخوردار است. او یک اینفلوئنسر در فضای مجازی می باشد و بسیاری از افراد او را شناخته و کار های او را دنبال می کند. این شخص از سال ۹۵ فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرد و این کار را با انتشار کلیپ فیلم های طنز و سرگرمی آغاز نمود. باید گفت که او در ایران طرفدار های بسیار زیادی دارد و این شخص از این طریق توانست مخاطب های خود را پیدا کند. می توان حدود یک میلیون فالوور را در پیج او تماشا نمود. او تاکنون ۳۴۹ پست منتشر کرده است و در فهرست فالوئینگ های او تنها ۷۵ فالوئینگ دیده می شود. در میان فهرست فالوئینگ های او می توان افراد مشهور زیادی را مشاهده کرد.

در مورد شخصیت هومن ایرانمنش باید گفت که او یک شخص بذله گو دوست داشتنی و ساده است. همچنین برای بانوان به شدت احترام قائل است و در این حد که در یکی از پست هایش گفته است که هیچ وقت از خانم ها برای دیده شدن بیشتر کلیپ هایش استفاده ابزاری نخواهد کرد. همچنین یک شخص بسیار مهربان و دلسوز است و این از نوع حرف زدن او پیدا می‌شود و همچنین برای مخاطب های خود احترام بسیار زیادی قائل است. او می گوید که اگر نیاز مالی نداشت هیچگاه از تبلیغات در پیج استفاده نمی‌ کرد او می‌ گوید تنها هدفش فقط سرگرم کردن و خنداندن مردم است و دوست دارد که در این راه موفق شود و از موفقیت در این راه بسیار خوشحال می شود. عدم حضور خانم‌ ها در پست‌ های وی را می توان احساس کرد. او نقش دختران و زنان را خودش در پست هایش بازی می‌ کند و می‌ گوید که اگر زمانی از خانم‌ ها استفاده کند فقط برای این است که او از بازیگری اش لذت ببرد و نه این که از جنس و چهره آرایشی بهره‌ برداری شود.

باید گفت که از تمام حرف های اجتماعی و فرهنگی و تمام مسائلی که این روز های جامعه ما را در بردارد کلیپ طنز ساخته است. کلیپ های او قالبی ساده و صمیمی دارد و بسیار به دل می‌ نشیند. کار هایش را به طور آرام و بدون حاشیه به پیش می برد. می توان گفت که شاید یکی از دلایل محبوبیت او هم این باشد که زیاد اهل حاشیه پردازی نیست و همچنین به مسائل سیاسی بی توجه است و اهل انتقاد و طنز در سیاست نیست. هم چنین اینکه توانسته است همه چیز را در کنترل خود داشته باشد. در بسیاری از پست ها می توان او را در کنار دوستش که علی سوگند پور نام دارد مشاهده کرد. از تیکه کلام های او در کلیپ هایش می توان به کلمه خرگوشم برای دختر خانم ها اشاره کرد.

در مورد آمار بازدید پست در پیج های هومن ایرانمنش می توان گفت که آمار بازدید اکثر کلیپ های این شخص بالای یک میلیون نفر می باشد که بسیار خوب به نظر می رسد. او یک پیج خوب در اختیار دارد و آمار لایک های او بالای ۴۰۰ هزار می رسد که این آمار بسیار خوبی برای پیج وی است. در مورد آمار مشارکت کاربران در کامنت ها می توان به ۲۰ هزار کامنت اشاره کرد. هم چنین نیز در کنار پست هایی که در پیج می‌گذارد؛ پست های تبلیغاتی نیز در پیج ارائه می دهد که این کار را بسیار قوی و حرفه‌ ای انجام می‌ دهد که اصلاً افراد و مخاطبانش از این کار او ناراضی نیستند. در میان فالوور های او می توان به افرادی از سنین و جنسیت های مختلف اشاره کرد و باید گفت که تعداد خانم ها از آقایان کمی بیشتر است و همچنین میانگین سنی افراد پیج از ۱۸ تا ۳۰ سال می باشد. هر کسی در هر کاری که انجام می‌ دهد اصولاً رقیب هایی را دارد که او یکی از افرادی است که در اینستاگرام رقیب دارد که البته بیشتر با او رفیق می باشند.

رقیب های هومن ایرانمنش در اینستاگرام

برای مثال می توان به محسن ایزی اشاره کرد که این شخص از قدیمی های اینستاگرام می باشد و دارای دو میلیون فالوور می باشد. از دیگر رقیب های این شخص می توان به علی صبوری اشاره کرد. علی صبوری یکی از افراد حاضر در برنامه خنداننده شو خندوانه به کارگردانی رامبد جوان بود که بعد از آن کار بازیگری را نیز انجام داد. این شخص هم چنین در اینستاگرام فعالیت می کند و حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر فالوور دارد.

بعد از آن می توان به امین محمد کریم پور اشاره کرد. این شخص بدون شک یکی از موفق ترین ها در عرصه طنز پردازی می باشد که در این کار بسیار موفق عمل کرده است. پست های این شخص به صورت های بسیار زیاد توسط فن پیج های او در اینستاگرام منتشر شده است. او اکنون دارای چهار میلیون فالوور می باشد.

در مورد منبع درآمد این شخص باید گفت که او تنها از راه درست کردن کلیپ های طنز به کسب درآمد مشغول می باشد و این را برای خود نوعی کسب و کار می داند.

کلیپ های هومن ایران منش

کلیپ های هومن ایرانمنش

باید گفت که کلیپ های این شخص بسیار زیاد مورد استقبال واقع شده است و تا کنون برای چندین بار در اکسپلور دیده شده است. هم چنین باید گفت که او یکی از افراد حرفه ای در ساخت کلیپ های طنز می باشد. او توانسته است که در این مورد بسیار زیاد حرفه ای عمل کند و کلیپ ها و ویدیو های طنز زیادی را در اینستاگرام منتشر کند. هم چنین او توانسته است که در ساخت کلیپ بسیار حرفه ای عمل کند و این کار را به همراه دوستش به خوبی انجام داده است. او یک واینر بسیار حرفه ای می باشد که در این راه بسیار موفق عمل کرده است و باعث شده است که او بتواند مخاطبان بسیار خوبی را همراه خود کند. کلیپ های او در اینستاگرام بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفته است و او توانسته است که در این مسیر بسیار زیاد تجربه های خوبی را به دست بیاورد.

اینستاگرام هومن ایرانمنش

هومن ایرانمنش را می توان در اینستاگرام مشاهده نمود. اینستاگرام برای وی به عنوان یک محل کار می باشد و او در این اپلیکیشن توانسته است که بسیار زیاد فعالیت های خوبی داشته باشد. او در اینستاگرام حدود یک میلیون نفر دنبال کننده دارد و این دنبال کنندگان وی بسیار زیاد به این شخص علاقه دارند. همان طور که گفته شد این شخص حدود یک میلیون نفر بازدید دارد و بیست هزار کامنت دریافت می کند. هم چنین باید گفت که او از چهارصد هزار لایک برای هر پست برخوردار می باشد. او هم چنین باید گفت که این شخص بسیار زیاد در اینستاگرم فعالیت دارد و تا کنون پست های زیادی از این شخص داخل اکسپلور رفته است. او نیز هم چنین توانسته است که این صفحه را به خوبی اداره کند و از عهده این کار به خوبی بر آمده است.

اینستاگرام هومن ایران منش

درامد هومن ایرانمنش چقدر است؟

هومن ایرانمنش یک واینر بسیرا موفق می باشد. او در این راستا توانسته است که درآمد بسیار خوبی کسب کند. هم چنین باید گفت که او یک شخص مهربان و دلسوز می باشد که از این طریق نیز توانسته است بسیار زیاد مخاطب جلب کند. او نرخ تبلیغات را بسیار کم در نظر گرفته است که هر کسی با همه نوع سطح و توان مالی بتواند که بسیار زیاد در تبلیغات شرکت کند و پیج خود را گسترش بدهد. به همین دلیل او تبلیغ های زیادی را در پیجش قرار می دهد و توانسته است که هر روز تبلیغ داشته باشد.

مصاحبه با هومن ایران منش

مصاحبه با هومن ایرانمنش

مدتی بود که با واینر ها و بلاگر های مختلف مصاحبه می شد. با هومن ایرانمنش نیز مصاحبه شده بود و هم چنین این شخص در این مصاحبه یک بیوگرافی کامل از خود ارائه داد. باید گفت که او دهه هفتادی بسیار مودب می باشد و به تک تک سوالات مجری به خوبی پاسخ داد. هم چنین او در یکی از مصاحبه های خود در مورد زندگی خود صحبت نمود و اینکه تا کنون چقدر زحمت کشیده است تا به این درجه برسد. او یک فرد بسیار شوخ می باشد که مصاحبه او بسیار زیاد هیجان انگیز شده بود. هم چنین اینکه باید گفت که او یک شخص بسیار دوست داشتنی است. این اخلاق وی مورد توجه کاربران وی نیز قرار گرفته است و او بسیار محبوب می باشد.

یوتیوب هومن ایران منش

یوتیوب هومن ایرانمنش

هومن ایرانمنش در یوتیوب نیز فعالیت زیادی دارد. این شخص نیز هم چنین توانسته است که بسیار زیاد در این شبکه موفق باشد. هم چنین باید گفت که او چالش های مختلفش و کلیپ هایی که دارای تایم زیادی می باشد را در یوتیوب منتشر می کند. لینک یوتیوب وی را می توان در صفحه اینستاگرام وی مشاهده نمود. یوتیوب او و یا بهتر است بگوییم که کانال یوتیوب او از افراد زیادی برخوردار می باشد و دارای سابسکرایب های زیادی می باشد. هم چنین باید گفت که این شخص می تواند اگر در یوتیوب بازدید کننده زیادی داشته باشد به کسب درآمد از این شبکه مجازی بپردازد.

حاشیه های هومن ایرانمنش

ایرانمنش نیز تا کنون دچار هیچ نوع حاشیه ای نشده است. این شخص نیز کار های خود را تحت کنترل دارد و هیچ گاه اجازه نمی دهد که اتفاقی برای او بیفتد که او را دچار حاشیه کند. هم چنین باید گفت که این شخص همیشه سعی کرده است از حاشیه دوری کند.

مادر هومن ایرانمنش این واینر اصالتا اهل کجاست؟

باید گفت که در مورد مادر هومن ایرانمنش تا کنون اطلاعاتی منتشر نشده است و مشخص نمی شود که اصالت این شخص چیست. هم چنین باید گفت که این شخص نیز در مورد اصالت خودش نیز حرفی نزده است و فقط مشخص می باشد که او در استارا به دنیا آمده است و در این شهر بزرگ شده است.

هومن ایرانمنش در خندوانه

باید گفت که این شخص در هیچ کدام از فصل های برنامه خندوانه شرکت نکرده است. بعضی از افراد فکر می کردند که این شخص در برنامه خندوانه و در برنامه خنداننده شو شرکت کرده است اما باید گفت که او تا کنون در هیچ برنامه تلوزیونی شرکت نکرده است. هم چنین باید گفت که این شخص در اینستاگرام فعالیت دارد و در هیچ برنامه دیگری فعالیت نکرده است.

دوست دختر هومن ایرانمنش کیست؟

در مورد روابط عاشقانه هومن ایرانمنش تا کنون هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. این شخص به خانم ها احترام زیادی می گذارد و هیچگاه از آنها استفاده ابزاری نمی کند. همچنین باید گفت که تاکنون در مورد همسر و دوست دختر این شخصیت هیچ اطلاعی در دسترس نمی‌ باشد و تا کنون عکس او با هیچ دختری منتشر نشده است. گویا این شخص هیچگاه نمی خواهد از این در مورد روابطش اطلاعاتی را منتشر کند.

هومن ایران منش اپارات

هومن ایرانمنش آپارات

همه ما می دانیم که آپارات یکی از سایت های بسیار جذاب برای دانلود و آپلود فیلم می باشد و می توان از طریق آن هم به کسب درآمد پرداخت. هم چنین باید گفت که این شخص در آپارات نیز فعالیت دارد و کلیپ های خود را در آپارت منتشر می کند و بعد ار آن نیز به انتشار کلیپ های خودش در اینستاگرام می پردازد. ویدیو های وی در آپارت بسیار زیاد دیده شده است و لایک بسیار زیاد خورده است. یعنی می توان با سرچ کردن کلمه هومن ایرانمنش ویدیو های وی را در آپارات مشاهده نمود و یا آن ها را دانلود کرد. البته باید گفت که کیفیت فیلم ها و کلیپ ها در آپارات بسیار کم می باشد و کلیپ ها از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

آیا این واینر در تلوزیون حضور داشته است؟

همانطور که گفته شد هومن ایرانمنش تا کنون در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نکرده است، چرا که تا کنون از این شخص در هیچ شبکه رونمایی نشده است. این شخص همچنین در هیچ برنامه تلویزیونی نه به عنوان واینر و نه به عنوان خنداننده و نه همچنین به عنوان استنداپ کمدین و همچنین یا بازیگر استفاده نشده و این شخص تا کنون در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نکرده است.

هومن ایرانمنش کرونا گرفت؟

باید گفت که خبری مدتی پیش در مورد هومن که از واینر های اینستاگرام منتشر شد که او کرونا گرفته است. بعد از مدتی مشخص شد که این شخص هومن ایرانمنش می باشد. او به کرونا مبتلا شده بود و باید گفت که او مدتی درگیر بیماری کرونا بوده است. این شخص هم چنین مدتی پیش که دچار بیماری کرونا شد بود، از خود کلیپی منتشر کرد و به مخاطبان خود گفته بود که حال او خوب می باشد. هم چنین باید گفت که او به خوبی توانست از پس این بیماری بر بیاید و بهبودی کامل پیدا کند.

هومن ایران منش با کمک چه کسی مشهور شد؟

هومن ایرانمنش با کمک چه کسی مشهور شد؟

در مورد معروفیت هومن ایرانمنش باید گفت که این شخص با کمک هیچ فرد دیگری به معروفیت نرسیده است. او با تلاش و پشتکار خودش و همچنین علاقه ای که دارد توانسته است که به این درجه از واینری در اینستاگرام دست پیدا کند. او با ساختن کلیپ های مختلف طنز و همچنین ساختن آهنگ های مختلف بر روی کلیپ هایش توانست از جایگاه خوبی در اینستاگرام برخوردار باشد و به یکباره بسیار معروف تبدیل بشود. او می گوید که من می خواهم مردم را بخندانم و اگر به سیاست وارد بشوم فضای کار من جدی خواهد شد و دیگر نمی توانم همانند گذشته لبخند بر لب مردم بیاورم. او می گوید که سیاست در کار طنز جایی ندارد.

گرایش سیاسی هومن ایرانمنش

در مورد گرایش هومن ایران منش به سیاست باید گفت که این شخص هیچ علاقه ای به سیاست ندارد و هیچ گاه در این نوع مسائل دخالت نمی کند و هم چنین هیچ گاه تا کنون در این موارد شوخی نمی کند. او هیچ علاقه ای به سیاست ندارد و تا کنون در مورد آن شوخی نکرده است.

این شخص تا کنون در کدام شبکه های مجازی فعالیت کرده است؟

باید گفت این شخص در شبکه های مجازی مختلفی فعالیت کرده است. این شخص به دلیل فعالیت خود در شبکه های مجازی و اینکه شغل وی در مجازی می باشد، در تمام صفحات مجازی فعالیت دارد. او در این شبکه ها به تبلیغات نیز مشغول می باشد. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

اینستاگرام

در مورد اینستاگرام باید گفت که این شخص تقریبا همه کار های خود را در اینستاگرام انجام داده است. او محل کار خود را اینستاگرام انتخاب کرده است و برای این کار بسیار زحمت کشیده است. او در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد و هم چنین در این شبکه بسیار معروف شده است. او در این برنامه به کسب درآمد مشغول می باشد.

واتساپ

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی بسیار پر طرفدار واتس آپ می باشد. در مورد فعالیت او در واتس آپ خبری در دسترس نمی باشد.

تلگرام

تلگرام نیز دیگر شبکه مجازی می باشد که او در این شبکه فعالیت داشته است. باید گفت که در این شبکه قبلا کانال داشته است ولی اکنون خبری از کانال او در دسترس نمی باشد.

یوتیوب

یوتیوب نیز دومین شبکه ای می باشد که این واینر در آن از فعالیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. او در یوتیوب فیلم های چالش خود و هم چنین دیگر فیلم هایی که می سازد را منتشر می کند.

تویتر

باید گفت که این شخص در توییتر نیز فعالیت زیادی دارد و در این شبکه فعالیت می کند.

سوالات متداول

  1. این شخص از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده است؟

    این شخص فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و نود و پنج آغاز کرده است.

  2. این شخص در چه سالی و در کجا به دنیا آمده است؟

    او در سال هزار و سیصد و هفتاد و دو و در آستارا به دنیا آمده است.

  3. بیماری او چه بود؟

    او مدتی درگیر بیماری کرونا شده بود.

  4. همسر این شخص چه کسی می باشد؟

    در مورد ازدواج و مجرد و یا متاهل بودن او اطلاعات زیادی در دسترس نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید