علی صبوری از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟ بررسی حواشی این واینر معروف

علی صبوری یکی از مشهورترین افراد اینستاگرام می باشد که حدود 3 سال پیش با حضور در برنامه خندوانه به شهرت زیادی رسید و پس از آن به چند همکاری در سریال های تلوزیونی دعوت شد.

علی صبوری کمدین و بازیگر سینما و تلوزیون می باشد که به واسطه فعالیت های کمدی خود در اینستاگرام و ساخت کلیپ های خنده دار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و بسیار شناخته شده است. این بازیگر در مشهد متولد شده است و از سال 1399 اولین تجربه بازیگری خود را در سینما و تلوزیون به دست آورد.

علی صبوری کیست؟

علی صبوری کیست؟

علی صبوری (Ali sabouri) متولد 3 شهریور ماه سال 1371 در شهر مشهد است که به واسطه حضور و استندآپ در برنامه خندوانه و فعالیت های کمدی خود به شهرت رسید. علی صبوری بازیگر سینما و تلوزیون و واینر اینستاگرام می باشد. این کمدین در مرداد ماه سال 1397 در مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه شرکت کرد و با استندآپ های خوبی که از خود به نمایش گذاشت باعث شد تا در این مسابقه به عنوان نفر اول برگزیده شود و پس از آن از سوی برخی از کارگردان ها برای بازیگری از او دعوت شد.

علی صبوری در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و به عنوان یکی از معروف ترین واینر های ایرانی شناخته می شود. او قبل از این که در برنامه خندوانه شرکت کند در اینستاگرام نسبت به الان از فالوور های بسیار پایینی برخوردار بود اما امروزه فالوور های میلیونی دارد و از این طریق درآمد زیادی به جیب می زند.

این بازیگر و واینر مشهدی در سال 1395 فعالیت خود را به عنوان واینر آغاز کرد و پس از این که به شهرت رسید تا کنون در دو مجموعه تلوزیونی هم ایفای نقش کرده است. اولین تجربه بازیگری علی صبوری در سال 1399 رخ داد که او در فیلم آخر خط حضور یافت و با توجه به این که اولین تجربه بازیگری او بود اما توانست به خوبی از عهده آن بر آید و نمره خوبی در این فیلم کسب کند. علی صبوری در یک خانواده 4 نفره متولد شده ست که تنها یک برادر کوچک تر از خود به نام آرمان دارد که به عنوان مدیر برنامه های این واینر فعالیت می کند. به گفته خود علی صبوری او و خانواده اش در گذشته زندگی سختی داشتند و او پس از ورشکسته شدن پدرش مجبور به دست فروشی شد. همچنین به گفته خود این واینر او در زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت می کرد اما به دلیل نبود اسپانسر او نتوانست در تئاتر موفق شود و در این زمینه شکست خورد و پس از چند سال تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کند. این واینر حواشی مختلفی هم به همراه داشته است که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به حواشی و درگیری او در بیمارستان بود که در فضای مجازی جنجال های زیادی بر پا کرد.

اینستاگرام علی صبوری

علی صبوری که به واسطه فعالیت در اینستاگرام به شهرت رسید امروزه به عنوان یکی از برترین واینر های ایرانی شناخته می شود. تا قبل از حضور علی صبوری در برنامه خندوانه او از سال 1395 در اینستاگرام فعالیت می کرد اما چندان شناخته شده نبود و حدود 300 هزار فالوور داشت. این کمدین پس از استندآپ در برنامه خندوانه در سال 1397 به شهرت زیادی رسید و خود او نیز فیلم و کلیپ های بیشتری با ژانر کمدی در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد و کم کم فالوور های او افزایش یافت به طوری که امروزه بیش از 3 میلیون و 200 هزار فالوور دارد. این واینر اغلب کلیپ های کمدی و طنزی که خود ساخته است را در پیجش منتشر می کند که از هر کدام از کلیپ های او استقبال خوبی صورت می گیرد. علی صبوری با نام saburi_ali در اینستاگرام فعالیت داشته که دارای تیک آبی هم می باشد.

علی صبوری مدتی با دو پیج در اینستاگرام فعالیت می کرد که هر دو پیج او فالوور های بالایی داشتند اما او پیج دوم خود را به نظر بسته است و تمام فعالیت او در پیج اصلی می باشد که 3.2 میلیون فالوور دارد. علی صبوری از اینستاگرام خود درآمد زیادی کسب می کند به طوری که چندی پیش گفته شد که علی صبوری برای انجام هر تبلیغات به صورت استوری در پیج خود بیش از 30 میلیون تومان هزینه دریافت می کند و تا کنون توانسته پول زیادی از طریق شهرت خود و فعالیت در اینستاگرام به دست آورد. علی صبوری در پیج خود تا کنون 73 پست منتشر کرده است که البته تعداد زیادی از پست ها و کلیپ های قدیمی خود را از پیج خود برداشته است. این واینر خود را در اینستاگرام با کمدین نسل جدید معرفی کرده است که در بیو خود این عبارت را به کار برده است. علی صبوری علاوه بر اینستاگرام در کلاب هاوس که یکی دیگر از شبکه های اجتماعی می باشد هم فعالیت دارد.

یوتیوب علی صبوری

علی صبوری به واسطه شهرتی که دارد در یوتیوب هم فعالیت دارد و اکثر کلیپ های خود را در یوتیوب هم بارگذاری می کند. چنل علی صبوری در یوتیوب بیش از 20 هزار فالوور دارد و تا کنون 248 پست در این چنل منتشر کرده است. با توجه به این که یوتیوب یکی از منابع بزرگ درآمدی برای واینر ها و سلبریتی ها به شمار می رود فعالیت این واینر در یوتیوب می تواند درآمد زیادی برای او داشته باشد زیرا سرویس یوتیوب به هر کاربری که در پنل خود محتوایی منتشر کند به ازای هر مقدار بازدید به او مبلغی پرداخت می کند که معمولا ویو و بازدید های پست های علی صبوری در یوتیوب بالاست و می تواند درآمد بالایی به دست بیاورد. علاوه بر چنل خود این واینر در یوتیوب بسیاری از فیلم و کلیپ های این کمدین در دیگر چنل های یوتیوب و حتی آپارات هم وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام از کلیپ های این واینر را پیدا کنید.

کانال تلگرامی علی صبوری

کانال تلگرامی علی صبوری

تلگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران می باشد که بسیاری از کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند. در تلگرام چنل های بسیار زیادی در ارتباط با علی صبوری فعالیت دارند و فیلم ها و کلیپ های این واینر و کمدین سرشناس را در چنل های خود منتشر می کنند. در گذشته علی صبوری در تلگرام هم فعالیت داشت اما به مرور فعالیت او در اینستاگرام بیشتر شد به طوری که از فعالیت خود در تلگرام دور شد. همان طور که گفته شد چنل های زیادی در ارتباط با وی در تلگرام وجود دارند اما به نظر هیچ کدام از آن ها با توجه به میزان ممبری که دارند چنل اصلی این بازیگر و کمدین نباشند اما همین چنل ها هم گهگاهی کلیپ ها و فیلم های علی صبوری را منتشر می کنند. علاوه بر خود چنل های مرتبط با علی صبوری در تلگرام، برخی از چنل های طنز هم گاهی اوقات کلیپ های معروف وی را منتشر می کنند.

علی صبوری در سریال های تلوزیونی

علی صبوری در سریال های تلوزیونی

علی صبوری به واسطه شهرتی که از اینستاگرام و برنامه خندوانه به دست آورد باعث شد تا پیشنهاد های تلوزیونی هم به او برسد. علی صبوری اولین تجربه بازیگری خود را در تلوزیون با نقش آفرینی در سریال خط آخر به دست آورد. سریال خطر آخر در قالب 26 قسمت با ژانر کمدی از 30 خرداد ماه سال 1399 آغاز شد که علی صبوری یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که در نقش سیامک صفری ایفای نقش کرد. خط آخر که اولین تجربه بازیگری این کمدین بود به کارگردانی علیرضا مسعودی ساخته شد. در این سریال طنز علاوه بر علی صبوری بازیگران سرشناسی مانند کمند امیر سلیمانی، شهین تسلیمی، اشکان اشتیاق، علی مسعودی، مهران رجبی و عباس جمشیدی ایفای نقش کردند که بینندگان زیادی هم داشت.

پس از سریال خطر آخر علی صبوری حدود 1 سال بعد در سریال بوتیمار ایفای نقش کرد. سریال بوتیمار یکی از پر بیننده ترین سریال های طنز چند سال اخیر تلوزیون می باشد که در اردیبهشت ماه سال 1400 از شبکه 3 سیما منتشر شد. مجموعه بوتیمار دومین تجربه بازیگری علی صبوری بود که در این سریال در نقش نیما کوچکی بازی کرد که جزو بازیگران اصلی و کلیدی این سریال بود. کارگردان سریال بوتیمار علیرضا نجف زاده بود که در این فیلم علاوه بر خود علی صبوری بازیگران سرشناسی از جمله مرجان گلچین، حمید لولایی، هدایت هاشمی، مهران رجبی، سپند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق و هدایت هاشمی در آن حضور داشتند. این مجموعه در 20 قسمت 55 دقیقه ای از شبکه 3 سیما منتشر شد که اولین قسمت آن در 24 اردیبهشت ماه پخش شد.

علی صبوری تا کنون فقط در همین 2 مجموعه تلوزیونی ایفای نقش کرده است و به جزو سریال بوتیمار و اخر خط که هر دوی آن ها سریال های طنز می باشند وی در مجموعه و یا فیلم دیگری ایفای نقش نکرده است اما با توجه به سبک بازی خوب و شهرت بالایی که دارد به نظر این بازیگر 28 ساله در ادامه در فیلم ها و سریال های بسیار بیشتری ایفای نقش خواهد کرد. این بازیگر و کمدین معروف ترین سکانس های آثاری که در آن ها بازی کرده است را در پیج اینستاگرامی خود هم منتشر کرده و در زمان پخش این مجموعه ها هر شب تبلیغ این فیلم ها را در پیج خود انجام می داد تا مخاطبان بیشتری از آن ها دیدن کنند.

درآمد علی صبوری چقدر است؟

درآمد علی صبوری چقدر است؟

این کمدین امروزه از شهرت بالایی برخوردار است و از شهرت خود هم به درستی برای کسب درآمد استفاده کرده است. علی صبوری که به واسطه ساخت کلیپ های طنز در اینستاگرام به شهرت رسید امروزه در پیج خود بیش از 3 میلیون فالوور دارد و پیج او یکی از مهم ترین منابع درآمد علی صبوری به شمار می رود زیرا با توجه به فعالیت های تبلیغاتی او درآمد کلانی کسب می کند به طور مثال چندی پیش گفته شد علی صبوری برای یک استوری 15 ثانیه ای بالغ بر 30 میلیون دستمزد می گیرد.

علاوه بر تبلیغات او از اسپانسر های زیادی برای ساخت کلیپ هم استفاده می کند که رقم دریافتی وی از این اسپانسر ها چندان پایین نیست و رقم کلانی دریافت می کند و همچنین به دلیل فعالیت های تازه او در زمینه بازیگری، او با توجه به نقش آفرینی های خود هم رقم بالایی دریافت می کند اما درآمد او از اینستاگرام و فعالیت به عنوان واینر بیشتر است به طوری که خود این واینر چندی پیش مدعی شد ماشین bmw ای که اکنون او سوار می شود از طریق درآمد هایی که از اینستاگرام کسب کرده است به دست آمده است. اگر تمام منابع درآمد این واینر را در کنار هم بگذاریم به نظر وی جزو ثروتمند ترین واینر های اینستاگرام باشد و همچنین ممکن است رقم واقعی وی بیش از رقم گفته شده در این مقاله باشد و حتی ممکن است این واینر به جز اسپانسر و تبلیغات منابع درآمد دیگری هم داشته باشد.

استندآپ علی صبوری

استندآپ علی صبوری

علی صبوری در مرداد ماه سال 1397 در مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه شرکت کرد. برنامه خنداننده شو یکی از مسابقات جذاب برنامه خندوانه بود که با حضور چندین کمدین ناشناس برگزار می شد و هر کدام از این کمدین ها در تایمی مشخص استندآپ می کردند که در این مسابقه علی صبوری هم شرکت کرد که بهترین استندآپ های مسابقه را اجرا کرد و در نهایت به عنوان نفر اول مسابقه به انتخاب داوران و مردم شناخته شد. استندآپ های علی صبوری نقش بسیار زیادی در شهرت و معروفیت او داشتند و می توان از استندآپ های او به عنوان نقطه اوج وی نام برد که باعث پیشرفت او در زمینه های فعالیت او شد و همین استندآپ ها بود که باعث شد او پیشنهاد های کاری از سوی چند کارگردان تلوزیون دریافت کند.

پس از اجرای این استندآپ ها در برنامه خندوانه و شهرتی که این کمدین به دست آورد در اینستاگرام و شبکه های مجازی طرفداران بسیاری پیدا کرد و توانست از شهرت خود به درآمد بالایی برسد. علی صبوری در برنامه خندوانه حدود 4 استنداپ انجام داد که هر کدام از آن ها نمره و امتیاز بالایی دریافت کردند که می توانید فیلم های این استندآپ ها را در برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و همچنین سایت هایی مانند آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. علاوه بر استندآپ های این کمدین در خندوانه پس از این که او به شهرت رسید در برخی از مراسمات و مکان های دیگر هم از او به عنوان کمدین و برای اجرای استندآپ دعوت شد که فیلم ها و کلیپ های آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد.

عکس های این واینر را در کجا ببینیم؟

عکس های این واینر را در کجا ببینیم؟

علی صبوری به دلیل شهرت بالایی که دارد تا کنون عکس های زیادی از وی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شده است و پیدا کردن عکس های این واینر کار سختی نیست. علی صبوری در اینستاگرام طرفداران و فن پیج های زیادی دارد که هر کدام از آن ها نیز عکس هایی از این واینر در صفحه های خود منتشر می کنند و با توجه به تعداد مقالات زیادی که در ارتباط با این شخص در گوگل وجود دارد عکس های زیادی هم از وی در این مقالات منتشر شده است. اگر می خواهید عکس های این واینر را ببینید با سرچ نام او در گوگل و حتی سرچ نام او در قسمت اکسپلور اینستاگرام می توانید عکس های بسیار زیادی از این کمدین و واینر پیدا کنید. همچنین در این مقاله هم تعدادی از جذاب ترین عکس های این واینر وجود دارد و برای دیدن عکس های بیشتر می توانید مانند روشی که گفته شد عمل کنید.

علی صبوری و همسرش شقایق

علی صبوری و همسرش شقایق

اکنون اطلاعات زیادی در مورد ازدواج این واینر و این که آیا وی متاهل است یا مجرد وجود ندارد اما برخی از رسانه ها از شخصی به نام شقایق به عنوان همسر این واینر یاد می کنند. با توجه به این که این کمدین برای ساخت کلیپ از واینر های مختلف کمک می گیرد گاهی یک واینر زن به عنوان همسر او در کلیپ ها بازی می کند که برخی ها وی را همسر علی صبوری می دانند. در اکثر کلیپ ها شقایق خاموش چشم که خود نیز یکی از واینر های شناخته شده می باشد در نقش همسر علی صبوری بازی می کند و همین باعث شده تا بسیاری از رسانه ها از شقایق خاموش چشم به عنوان همسر این بازیگر یاد کنند که در واقع به نظر نمی رسد که این دو همسر هم باشند و فقط به واسطه همکاری این حواشی به وجود آمده است.

شقایق خاموش چشم یکی از واینر های اینستا می باشد که او نیز به واسطه ساخت کلیپ های طنز به شهرت رسیده است. البته برخی از رسانه ها عنوان می کنند که علی صبوری ازدواج کرده است و نام همسر او شقایق می باشد اما نه شقایق خاموش چشم. خود علی صبوری تا کنون در مورد ازدواج خود مطلبی یا مصاحبه ای انجام نداده است به همین دلیل در این رابطه حواشی زیادی رقم خورده است اما با این حال چیزی که مشخص است این است که شقایق خاموش چشم و علی صبوری همسر هم نیستند زیرا خود شقایق خاموش چشم اعلام کرده بود که تا کنون ازدواجی نکرده است و فقط مسئله همسر علی صبوری در میان است که باید دید که واکنش خود علی صبوری به این نوع موضوعات چیست و آیا او تا کنون ازدواج کرده و همسری به نام شقایق دارد یا اینکه شقایق تنها همکار اوست

علی صبوری در بوتیمار حضور داشت؟

علی صبوری در بوتیمار حضور داشت؟

سریال بوتیمار یک سریال طنز و پر بیننده بود که در اردیبهشت ماه سال 1400 از شبکه 3 سیما منتشر شد که با بازی خوب این کمدین همراه بود. سریال بوتیمار در 24 اردیبهشت ماه سال 1400 در 20 قسمت 55 دقیقه ای منتشر شد که استقبال خوبی از این سریال صورت گرفت. این مجموعه قرار بود در نوروز 1400 پخش شود که به دلایل مختلف حدود 2 ماه پخش آن به تاخیر افتاد. کارگردان این مجموعه علیرضا نجف زاده می باشد و نویسندگی آن هم بر عهده سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری بود و تهیه کننده آن هم مهران مهام بود.

علی صبوری یکی از بازیگران اصلی و کلیدی سریال بوتیمار بود که دومین تجربه بازیگری خود را تجربه می کرد. علاوه بر علی صبوری بازیگران سرشناس دیگری همچون حمید لولایی، مرجانه گلچین، اشکان اشتیاق، هدایت هاشمی، مهران رجبی، ساناز سماواتی و سپند امیر سلیمانی در این مجموعه ایفای نقش کردند. اکثر سکانس های این مجموعه در شمال کشور و استان مازندران فیلم برداری و ساخته شده است. در سریال بوتیمار علی صبوری در نقش نیما کوچکی ایفای نقش کرد که خواستگار خانواده گلابی (حمید لولایی و مرجانه گلچین) بود که بازی خوبی از خود بر جای گذاشت و از سوی مخاطبان نمره بالایی کسب کرد.

کلیپ های این واینر در رابطه با فضای مجازی

کلیپ های این واینر در رابطه با فضای مجازی

از این واینر کلیپ های بسیار زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و اپارات وجود دارد که هر کدام از آن ها نیز بازدید های بالایی داشته اند. این واینر تا کنون چندین کلیپ در رابطه با خود فضای مجازی مانند اینترنت ملی و … هم ساخته و در پیج خود منتشر کرده است که همانند دیگر کلیپ های او با واکنش های مثبت و منفی مختلفی همراه بود. معروف ترین کلیپ این واینر در ارتباط با فضای مجازی مربوط به کلیپ صیانت از فضای مجازی می باشد که جزو بهترین آثار این واینر معروف اینستاگرامی می باشد.

در نکته ای که در کلیپ های او مشخص می باشد دوستی نزدیکش با افرادی از قبیل هومن ایرانمنش، عرفان علیرضایی و محمد امین کریم پور است. او از اجرا و ایده این افراد در کلیپ هایش استفاده می کند!

سوالات متداول

  1. علی صبوری کیست؟

    علی صبوری یکی از معروف ترین و مشهور ترین کمدین ها و واینر های فضای مجازی می باشد که به واسطه ساخت کلیپ های طنز و استندآپ در برنامه خندوانه به شهرت زیادی رسید.

  2. علی صبوری در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

    علی صبوری تا کنون در دو مجموعه تلوزیونی آخر خط در سال 1399 و سریال بوتیمار در سال 1400 ایفای نقش کرده است.

  3. همسر علی صبوری کیست؟

    تا کنون اطلاعات زیادی از همسر علی صبوری منتشر نشده است اما برخی از رسانه ها به اشتباه از شقایق خاموش چشم به عنوان همسر وی نام می برند که این اخبار صحت درستی ندارند و خود این واینر هم تا کنون واکنشی به این موضوع نداشته است.

  4. نام پیج اینستاگرام علی صبوری چیست؟

    این واینر در اینستاگرام با نام saburi_ali فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید