بیوگرافی الهام حمیدی و همسرانش + عکس های بی حجاب و جنجالی او

الهام حمیدی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی است. او از سال 1378 تا به امروزه توانسته است در نقش های زیادی به ایفای نقش بپردازد. او این شانس را داشته است تا با بازیگران و حرفه ای های دنیای سینما، همکاری داشته باشد و در نقش های زیادی در ذهن مردم ماندگار شود.

الهام حمیدی کیست؟

الهام حمیدی کیست؟

برای آن که بیش تر بتوانیم با این چهره سینما و تلویزیون کشورمان آشنا شویم، در ابتدا نگاهی به بیوگرافی الهام حمیدی خواهیم داشت. تاریخ تولد الهام حمیدی، 8 آذر ماه در سال 1356 است. خانواده حمیدی، خانواده نسبتا کم جمعیتی هستند و او تنها یک برادر کوچک تر از خودش دارد. این بازیگر در شهر تهران به دنیا آمده است و تمامی دوران تحصیلاتش را در این شهر گذرانده است.

الهام در رشته حسابداری در شهر تهران و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن درس خوانده است و مدرک کارشناسی اش را اخذ کرده است. او در زمان تحصیلش در این دانشگاه متوجه علاقه اش به طراحی لباس می شود و خارج از دانشکده به این کار هم مشغول بوده است.

پدر الهام حمیدی در زمان جوانی، بازیگر تئاتر بود و عموی پدرش هم گوینده رادیو بود. بازیگری الهام در این خانواده، برای اعضای آن موضوع تازه ای نبوده است و به نوعی فعالیت در صدا و سیما، استعدادی موروثی در خانواده حمیدی محسوب می شده است.

زمانی که الهام 7 سال سن داشت، در سال 1363 بازیگری در تئاتر را تجربه کرد و حتی توانست با همین سن و تجربه کمش، برنده جایزه اول در منطقه شود. تا مدت ها او را دیگر در صحنه های تئاتر و جلوی دوربین ندیدیم تا این که بالاخره در سال 1379 و پس از 16 سال، زمانی که الهام 23 سال سن داشت، در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و در همان دوران پیشنهاد بازی در سریالی به نام معجزه ازدواج، که موضوعی طنز داشت و علیرضا خمسه آن را کارگردانی کرده بود، را دریافت کرد.

این بازیگر با استعداد در سال 1380 با فیلمی به نام دنیا، وارد دنیای بازیگری در سینما شد. در سال 1382 نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای حمیدی اتفاق افتاد و آن هم بازی در سریال پر مخاطب و زیبای مسافری از هند بود. الهام حمیدی در سریال مسافری از هند توانست به شهرت زیادی برسد و به مردم شناخته شود. بسیاری از مردم بعد از گذشت سال ها، هنوز او را به بازی در این سریال می شناسند. این سریال موجب شهرت افراد زیادی شد، بسیاری از بازیگران این سریال مانند بهنوش طباطبایی، حمید گودرزی و شیلا خداداد هم با این سریال به شهرت زیادی رسیدند.

الهام حمیدی در دورهمی دعوت شد؟

الهام حمیدی در دورهمی دعوت شد؟

تا به امروز برنامه های زیادی از الهام حمیدی جهت مصاحبه، دعوت به عمل آورده اند. یکی از این برنامه ها، که بسیار هم پرمخاطب است، دورهمی با اجرای مهران مدیری است. الهام حمیدی در قسمتی از برنامه دورهمی حضور داشت و با مدیری صحبت های جالبی کرد. برای دیدن این بخش از برنامه می توانید در آرشیو شبکه نسیم، نام این بازیگر را جستجو کنید.

نکته جالبی که در این قسمت از برنامه وجود داشت، پوشش جالب این بازیگر بود که تا مدت ها سوژه رسانه ها شد. اغلب در صدا و سیما، تصاویر بانوان با سخت گیری های خاصی فیلمبرداری و پخش می شود. این قسمت از دورهمی با موضوع مد و مدگرایی ساخته شده بود و مدیری قبل از آن که از مهمان برنامه، الهام حمیدی، به روی صحنه دعوت کند، درباره این موضوع برنامه را اجرا می کرد.

زمانی که الهام حمیدی به روی صحنه آمد، پوشش خاص او مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفت. او در این برنامه، برخلاف پوشش همیشگی بانوان در تلویزیون، مانتوی جلو بازی پوشیده بود که روی آن طرح ها و گل کاری های درشتی وجود داشت. پوشش او رنگ های شادی داشت که با آرایش صورتش، زیبایی و هماهنگی خاصی را ایجاد کرده بود.

این پوشش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و بسیاری از سایت ها به آن واکنش نشان دادند. تیتر خبر ها در فردای پخش این قسمت از برنامه دورهمی، به لباس خانم بازیگر اختصاص داشت و همه آن را نوعی تغییر و پیشرفت در زمینه پوشش در لباس بانوان دانستند. البته این حاشیه سازی باعث شد نام او در لیست بازیگران ایرانی بی حجاب هم درج شود.

الهام حمیدی در خندوانه

الهام حمیدی در خندوانه، که برنامه ای مانند دورهمی است هم در قسمتی حضوری کوتاه داشت و با رامبد وجوان، مجری توانمند این برنامه به گفتگو پرداخت. این قسمت از برنامه هم توانست مورد رضایت بینندگان و مخاطبین آن، قرار گیرد.

درآمد الهام حمیدی چقدر است؟

الهام حمیدی یکی از بازیگران پولساز سینما و تلویزیون کشورمان به حساب می آید. او تا به امروز توانسته است درآمد قابل قبولی از طریق بازی در فیلم ها و سریال های ایرانی به دست آورد. ثروت الهام حمیدی، همه از راه بازیگری به دست آمده است و امروزه او جز بازیگران مرفه کشور به حساب می آید.

آدرس پیج اینستاگرام الهام حمیدی چیست؟

آدرس پیج الهام حمیدی در اینستاگرام چیست؟

این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون، از جمله بازیگران فعال در فضای مجازی به حساب می آید. الهام حمیدی اینستا را مکانی برای ارتباط با مخاطبانش و انتشار اخبار مربوط به زندگی شخصی و کاری اش می داند و در این سال ها توانسته است به خوبی از این اپلیکیشن استفاده کند.

برای یافتن پیج اینستاگرام الهام حمیدی می توانید Elham Hamidi را در قسمت سرچ این پلتفرم، جستجو کنید. او تا به امروز نزدیک به 3 میلیون فالوور را توانسته است داشته باشد.

در برنامه اینستاگرام، حمیدی علاقمندان زیادی دارد که این مخاطبان با ساختن فن پیج ها و شرکت در اتحاد های مناسبتی، دوست داشتن و عشقشان به این بازیگر را به او نشان می دهند. ممکن است با جستجو نام حمیدی در این پلتفرم، در ابتدا با دیدن پیج های زیاد به نام او، به اشتباه بیفتید؛ اما پیج های دیگری که تیک آبی ندارند متعلق به فن پیج های الهام هستند که در اینستاگرام فعالیت بسیار خوبی دارند.

شغل اصلی الهام حمیدی چیست؟

شغل اصلی الهام حمیدی چیست؟

الهام حمیدی علاقه زیادی به کار های هنری و طراحی لباس دارد. او نقاش بسیار خوبی است و تا به امروز طراحی های بسیاری انجام داده است. او عاشق تجربه کردن مهارت های مختلف هنری است و در اوقات فراغتش سعی می کند به انجام این قبیل کار ها مشغول باشد.

در بخشی از زندگیش او تصمیم به تاسیس مزون لباس گرفته بود. او این کار را به دلیل داشتن یک منبع درآمد دیگر در کنار بازیگری انجام داد تا بتواند برای خودش یک حاشیه امن اقتصادی داشته باشد. در همان سال، ناگهان قیمت دلار سه برابر شد و او از ادامه این تصمیم و عملی کردن آن، بسیار نا امید شد. او با این افزایش ناگهانی قیمت دلار، ضرر های مالی زیادی کرد و تا ورشکستگی نیز پیش رفت.

پس از این اتفاق ها، الهام تصمیم گرفت تا تمرکزش را روی بازیگری بگذارد. او تا به امروز پیشنهادات بازی در فیلم ها و سریال های بسیار خوبی داشته است. علت پیشنهادات بازی زیاد به این بازیگر، چهره آرام و دوست داشتنی او است که باعث شده است در این سال ها بسیار توانمند در نقش هایی که به وی پیشنهاد می شود، بازی کند.

در این سال ها الهام فعالیت دیگری را نیز در کنار بازیگری انجام می دهد. او به دلیل چهره آرام و ساده ای که دارد به عنوان مدل با بسیاری از برند های پوشاک کشورمان، فعالیتش را آغاز کرده است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های این خانم بازیگر می توانید نام او را در موتور جستجو گوگل، سرچ کنید.

بسیاری از سایت های خبری مصاحبه به همراه تصاویر این بازیگر سرشناس را منتشر کرده اند که می توانید در این سایت ها تصاویر او را به راحتی مشاهده نمایید.

راه دیگر جستجو نام این بازیگر در اینستاگرام و پیدا کردن پیج شخصی او است. الهام فعالیت نسبتا زیادی در این پلتفرم دارد و با مخاطبانش از طریق انتشار ویدیو ها و تصاویر، ارتباط دارد. فن پیج های الهام حمیدی هم در این پلتفرم بسیار فعال هستند. در صفحات بسیاری از این فن پیج ها ممکن است تصاویر و حتی ویدیو های زیادی از الهام را پیدا کنید که علاوه بر آن که در پیج اصلی حمیدی وجود ندارد، بسیار هم قدیمی هستند و ممکن است در هیچ سایتی پیدا نشوند.

فیلم های محبوب الهام حمیدی کدامند؟

فیلم های محبوب الهام حمیدی کدامند؟

الهام حمیدی تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است و در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. او تجربه حضور در سریال های تاریخی زیادی را داشته است. علت زیاد بودن پیشنهادات این قبیل سریال ها به او، چهره ساده و آرام او است که هیچ عملی روی آن انجام نشده است. در این لیست سعی داریم با برخی از بهترین نقش های این بازیگر دوست داشتنی آشنا شویم.

مسافری از هند

یکی از مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار که در سال 1381 از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، این سریال بود. کارگردان این مجموعه قاسم جعفری بود که از بازیگران توانمند زیادی، که در آن موقع آن قدر ها که امروزه معروف هستند، مشهور نبودند، استفاده کرد. در این فیلم الهام حمیدی نقش پروانه را به زیبایی بازی کرد و به شهرت زیادی در بین مخاطبین رسید.

شوق پرواز

شوق پرواز نام مجموعه تلویزیونی دیگری است که درباره زندگی شهید عباس بابایی ساخته شد. طبق نظر سنجی های انجام شده این سریال، بهترین مجموعه با موضوع دفاع مقدس شناخته شده است و الهام حمیدی در آن نقش ملیحه حکمت، همسر شهید بابایی را در دوران جوانی اش، بازی کرد.

یوسف پیامبر

یکی دیگر از سریال های تاریخی پرمخاطب صدا و سیما، سریال یوسف پیامبر بود که داستان زندگی حضرت یوسف را روایت می کرد. این سریال زیبا را فرج الله سلحشور کارگردانی کرده بود و در سال 1387 پخش شد. در این سریال الهام حمیدی نقش آسنات، همسر اول حضرت یوسف را به زیبایی بازی کرد و خودش را در ذهن مردم با این نقش ماندگار کرد.

مختارنامه

مختارنامه، نام سریال تاریخی دیگر لیست کارنامه هنری حمیدی است. الهام حمیدی در مختارنامه، نقش شیرین که همسر کیسان ابوعمره بود را بازی کرد. این سریال در زمان پخشش بسیار پرمخاطب بود و داوود میر باقری آن را کارگردانی کرده بود. موضوع این فیلم به قیام مختار بعد از واقعه عاشورا اختصاص دارد و در سال 1389 برای اولین بار از تلویزیون ایران پخش شد. با این که از زمان پخش اولیه این سریال، زمان زیادی می گذرد، اما هنوز هم بسیار پربیننده است و از شبکه های زیادی، به مناسبت های مختلف پخش می شود.

بچه های ابدی

پوران درخشنده فیلم سینمایی بچه های ابدی را در سال 1385 ساخته است. این فیلم موفق به کسب جوایز زیادی برای بازیگران آن، الهام حمیدی و شهاب حسینی، در جشنواره های مختلف شده است. این فیلم، از فیلم های مطرح سینمای ایران به حساب می آید و در زمان اکرانش توانست فروش گیشه بسیار خوبی را تجربه کند.

جوایز و افتخارات الهام حمیدی شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات الهام حمیدی شامل چه مواردیست؟

الهام حمیدی در این سال ها توانسته است با حضورش در فیلم ها و سریال های تاریخی محبوب، شهرت بسیار خوبی را در بین مردم و اهالی سینما و تلویزیون به دست آورد. او تا به امروز توانسته است جوایز زیادی را در جشنواره های مختلف کسب نماید و در نظر سنجی های زیادی که در برنامه های مختلف تلویزیونی انجام می شود، برنده شود.

حمیدی توانست در سال 1384، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک شود. او این جایزه را در نهمین جشن خانه سینما به دست آورد. برای همین فیلم در سال قبلش، سال 1383، نامزد سیمرغ بلورین شده بود. او این نامزدی را برای جایگاه بهترین بازیگر نقش دوم زن داشت که متعلق به بیست و سومین جشنواره فیلم فجر بود.

یکی از فیلم های مطرح کارنامه الهام حمیدی، فیلم گهواره ای برای مادر است. او برای بازی در این فیلم توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر شود، او این جایزه را در بخش بین الملل در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده شد. برنده شدن سیمرغ در جشنواره فیلم فجر، برای بازیگران سینمایی کشورمان، افتخار زیادی محسوب می شود؛ چرا که این جشنواره، مهم ترین جشنواره فیلم در سینمای ایران به حساب می آید و شرکت کنندگان در هر بخشی سعی دارند تا با کامل و خوب انجام دادن وظیفه خود، به این جایزه در این مراسم دست پیدا کنند.

الهام حمیدی از جمله بازیگرانی به حساب می آید که سیمرغ بلورین را در کارنامه هنری اش دارد. شما می توانید برای دیدن لیست کامل تر فیلم ها و سریال هایی که حمیدی در آن ها نقش داشته است و موفق به دریافت جایزه شده است، با جستجو الهام حمیدی ویکی پدیا، تمام آن ها را مشاهده نمایید.

الهام حمیدی چند سال دارد؟

سن الهام حمیدی، 44 سال است. این بازیگر با این سن توانسته است حضور در فیلم ها و سریال های مطرحی در سینمای و تلویزیون ایران را تجربه کند. او تا به امروز با بازیگران و کارگردانان حرفه ای بسیاری کار کرده است و سعی کرده است در هر نقش، بازی بسیار بهتری را از خودش نشان دهد.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

الهام حمیدی تا به امروز مصاحبه های زیادی با مجلات و سایت های خبری انجام داده است. او، برخلاف خیلی از بازیگران، از مصاحبه استقبال می کند و سعی می کند تا جای که وقتش را دارد در این مصاحبه ها شرکت کند.

از او مصاحبه های زیادی در تلویزیون منتشر شده است و در برنامه هایی مانند دورهمی و خندوانه حضور داشته است و با مجریان به گفتگو پرداخته است.

حاشیه های الهام حمیدی درباره چه مواردیست؟

حاشیه، جزیی جدا نشدنی از زندگی سلبریتی های ایران است. الهام سعی کرده است که خیلی وارد دنیای حاشیه و بازار شایعات نشود، چون این نکته را می داند که بیرون آمدن از حواشی کاری غیر ممکن خواهد بود.

با این که او در این سال ها سعی کرده است حاشیه مهمی در زندگی تجربه نکند اما سایت ها و رسانه ها همیشه منتظر این هستند که از بازیگران آتو داشته باشند. ماجرای حاشیه زندگی الهام حمیدی هم به حضور او در یک مهمانی خودمانی بر می گردد.

رقص الهام حمیدی در مراسم دوستش و تصویر الهام حمیدی بی حجاب، از این مهمانی بیرون آمد و تا مدت ها این فیلم در گوشی ها دست به دست می شد. برخی سایت های زرد نیز با زدن تیتر عکس الهام حمیدی بدون لباس سعی کردند از این اتفاق و این ویدیو، سوء استفاده کنند.

الهام حمیدی تا به امروز دو بار ازدواج کرده است و در حال حاضر زندگی مشترک خوبی به همراه همسر دوم و فرزندش دارد. مدتی شایعه شده بود او با یکی از مجریان توانمند کشورمان در ارتباط است و تیتر ازدواج الهام حمیدی و همسرش محمد سلوکی تا مدت ها در برخی سایت ها و پیج های زرد اینستاگرامی وجود داشت.

این مورد هم تنها یکی از حواشی این خانم بازیگر بوده است و حقیقت ندارد. یکی دیگر از حاشیه های زندگی این خانم بازیگر مربوط به زمانی است که او پدر بزرگش را از دست داد و برخی سایت ها به صورت بسیار سود جویانه با تیتر الهام حمیدی عزادار شد، این خبر را درباره درگذشت همسر او نوشتند.

همسر این بازیگر کیست؟

همسر این بازیگر کیست؟

الهام حمیدی در سن پایین، زمانی که حدودا 20 ساله بود در سال 1376 ازدواج کرد. او در این سن هنوز وارد دنیای بازیگری نشده بود و رابطه آن ها نتوانست نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. این ازدواج پس از مدتی به جدایی ختم شد و آن ها از یکدیگر، به دلیل عدم اختلاف و تجربه پایین، طلاق گرفتند. همسر اول الهام حمیدی فردی ناشناس در رسانه و دنیای سینما و تلویزیون است و امروزه خبری از او در سایت های خبری، موجود نیست.

الهام از این اتفاق تجربه کسب کرد و تا 21 سال بعدش، سمت ازدواج و زندگی زناشویی نرفت. او بالاخره در تاریخ 13 بهمن ماه سال 1397، زمانی که 41 سال سن داشت، مجددا ازدواج کرد. تفاوت سنی الهام حمیدی و همسرش خیلی زیاد نیست و آن ها هر دو افرادی پخته و مناسب برای ازدواج با یکدیگر هستند.

همسر او علیرضا صادقی نام دارد و آن ها امروزه صاحب یک فرزند هستند. او در تاریخ 14 خرداد ماه سال گذشته، سال 1399، خبر مادر شدنش را داد. امروزه او صاحب پسری به نام الوین است که نام خاص پسرش، مورد توجه و استقبال مخاطبانش قرار گرفت. عکس بچه الهام حمیدی در پیج اینستاگرام او و سایت های خبری موجود است. زیباترین عکس الهام حمیدی مربوط به زمانی است که پسرش به دنیا آمده است و او را در آغوش دارد. الهام حمیدی و همسرش و فرزندش تمام تلاششان را برای ساختن یک زندگی آرام و بی حاشیه در این سال ها کرده اند و تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده اند.

ماشین الهام حمیدی چیست؟

الهام حمیدی علاقه زیادی به رانندگی ندارد و به همین دلیل خیلی کم پیش می آید که او تصاویری در پشت فرمان از خودش منتشر کند. تصویر ماشین او هنوز در فضای مجازی منتشر نشده است اما با مشاهده تصاویر دیگر از زندگی و خانه او، می توان به راحتی به این نکته پی برد که وضع زندگی الهام حمیدی و خانواده اش، بسیار خوب و مرفه است.

الهام حمیدی مدل شده است؟

الهام حمیدی در این سال ها به دلیل میمیک ساده و زیبای چهره اش در زمینه مد و لباس فعالیت کرده است. او به عنوان مدل برای پوشش های اسلامی از بسیاری از برند های پوشاک، به عنوان مدل انتخاب شده است. در بسیاری از فروشگاه های برند های پوشاک ایرانی، می توانید تصویر او را مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. الهام حمیدی در چه تاریخی و در چه شهری به دنیا آمده است؟

    تاریخ تولد الهام حمیدی، 8 آذر ماه در سال 1356 است. او در شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. خانواده الهام حمیدی چند نفره هستند؟

    الهام حمیدی خانواده نسبتا کم جمعیتی دارد و او تنها یک برادر کوچک تر از خودش دارد.

  3. تحصیلات الهام حمیدی در چه رشته ای بوده است؟

    الهام در رشته حسابداری در شهر تهران و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن درس خوانده است و مدرک کارشناسی اش را اخذ کرده است.

  4. همسر الهام حمیدی کیست؟

    الهام تا به امروز دو بار ازدواج کرده است و در حال حاضر با همسر دومش که علیرضا صادقی نام دارد، به همراه فرزندشان، زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید