بیوگرافی هانیه توسلی + ماجرای ازدواجش با یک سلبریتی آمریکایی

بیوگرافی هانیه توسلی پر از رمز و راز هایی است که طرفداران این چهره علاقه بسیار زیادی به دانستن آن دارند. او به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی در سال های اخیر با به راه انداختن جنجال ها و حاشیه های متعدد، بیش از پیش شناخته شد و برای مدت زمان طولانی، نام او در صدر تمام اخبار مربوط به سلبریتی ها به چشم می خورد.

هانیه توسلی کیست؟

هانیه توسلی کیست؟

یکی از بازیگران خوش چهره و خوش پوش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، را می توان هانیه توسلی دانست هانیه توسلی برای نخستین بار با شرکت در یک فیلم کوتاه در جلوی دوربین ظاهر شد و بر روی صحنه رفت. وی با تلاش های مستمر در حال حاضر به یکی از چهره های جنجالی و مهم دنیا سینما مبدل شده است. این خانم بازیگر در چهاردهم خرداد ماه ۱۳۵۸ متولد شد و فعالیت های بازیگری خود را در سن بسیار پایین آغاز کرد.

از آن جایی که همیشه استعداد بازیگری را در خود می دید و از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به ایفای نقش و نمایش برای دیگران داشت، تصمیم گرفت در رشته فیلم نامه نویسی فعالیت کند. لازم به ذکر است که این چهره در همدان به دنیا آمد و دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در این استان به سرانجام رساند. پس از شرکت در کنکور و قبولی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مسیر زندگی این چهره نیز دستخوش تغییرات مثبتی شد که جایگاه امروزی اش را برای او پدید آورده است.

هانیه توسلی در دورهمی دعوت شد؟

دورهمی یکی از پربیننده ترین برنامه های هنری تلویزیون ایران است که در آن افراد متعددی به عنوان مهمان دعوت شده و با مجری این برنامه به مصاحبه می پردازند. تا کنون چهار فصل از ساخت این مجموعه تلویزیونی گذشته و در هیچ کدام از فصل های آن، هانیه توسلی حضور نداشته است. دلیل عدم حضور این خانم بازیگر در چنین برنامه محبوب و پربیننده ای، همچنان مشخص نیست اما به گفته برخی کاربران، مهران مدیری، که تهیه کننده و مجری برنامه دورهمی است، تا کنون چندین بار از هانیه توسلی برای شرکت در برنامه اش دعوت به عمل آورد.

می توان گفت هانیه توسلی به دلیل مسائل شخصی در این برنامه حضور نیافته است. البته تا کنون چندین بار نیز از هانیه توسلی در خندوانه دعوت شده است که متاسفانه این خانم بازیگر در برنامه خندوانه نیز حاضر نشد. با بررسی شخصیت و روحیات این خانم بازیگر، می توان گفت که او علاقه ای به مصاحبه ‌هایی که در حضور مردم انجام می شود، ندارد. این امر را می توان اصلی ترین دلیل عدم حضور او در برنامه های نظیر دورهمی و خندوانه دانست.

درآمد هانیه توسلی چقدر است؟

درآمد هانیه توسلی چقدر است؟

همان طور که اطلاع دارید، اکثر بازیگرانی که در دنیای سینما فعالیت می کنند، درآمد های بسیار نجومی را کسب کرده اند. هانیه توسلی یکی از بازیگران مجرب دنیای سینما است که درآمد نقش آفرینی هایش در فیلم های سینمایی، نسبت به سایر بازیگران نظیر لیلا حاتمی و نیکی کریمی، بسیار کم می باشد.

این خانم بازیگر به طور متوسط برای شرکت در هر فیلم ‌سینمایی مبلغی حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان دریافت می کند. با توجه به این مبلغ و مقایسه آن با درآمد سایر بازیگران خانم دنیای سینما، می توان گفت که رشته بازیگری اصلی ترین فعالیت درآمد زا هانیه توسلی نیست، زیرا که او به تازگی حضورش را در سینمای ایران کاهش داده و فیلم های سینمایی متعددی از او در سال های اخیر مشاهده نشده است؛ به همین دلیل نمی توان میزان دقیق ثروت هانیه توسلی را تخمین زد.

آدرس پیج اینستاگرام هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی یکی از بازیگران فعال در شبکه ‌های اجتماعی است که در اینستاگرام حضور چشمگیری دارد. البته این چهره تنها در اپلیکیشن های اینستاگرام و فیسبوک فعالیت می کند؛ بدین ترتیب تمام کانال هایی که در یوتیوب و تلگرام، با نام این خانم بازیگر راه اندازی شده اند، فیک هستند. حضور این چهره محبوب ایرانی در شبکه های ارتباطی مجازی، موجب شده تا علاقه مندان و طرفداران او بیش از پیش افزایش پیدا کنند، زیرا که هانیه توسلی اینستا را به پلی برای برقراری ارتباط گسترده با علاقه مندان اش می داند.

این امر موجب شده تا احترامی که این خانم بازیگر، برای طرفداران خود قائل است، بیش از پیش به چشم بیاید و محبوبیت او را در شبکه های مجازی افزایش دهد. در حال حاضر می توانید با جستجوی آیدی haniehtavassoli در اینستاگرام به صفحه اصلی هانیه توسلی دسترسی پیدا کنید. این چهره با فعالیت های خود، توجه حدود دو میلیون کاربر فعال در اینستاگرام را به سوی پیجش جلب کرده و بیش از ۳۸۰ پست را با آن ها به اشتراک گذاشته است. همچنین این خانم بازیگر علاقه بسیار زیادی به گذاشتن استوری و هایلایت کردن آن ها دارد. محتوا استوری هانیه توسلی اغلب در مورد چهره های موفق ایرانی و یا تصاویری از گربه هایش می باشد.

شغل اصلی هانیه توسلی چیست؟

شغل اصلی هانیه توسلی چیست؟

کم کاری های سال های اخیر هانیه توسلی، موجب شد تا خبر هایی مبنی بر شغل دوم این بازیگر به گوش برسد. با این که این خانم بازیگر در مصاحبه های مختلف در سال های گذشته، اعلام کرد که رشته بازیگری همچنان شغل اصلی او می باشد، اما در حال حاضر این خانم بازیگر تمرکز خود را بر روی موفقیت در رشته دیگری قرار داده است. هانیه توسلی در سال های اخیر در بازی اسکواش، توانست به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

او این بازی را زیر نظر سحر فولادوند ادامه داد و در تیم بانوان هنرمند در برابر تیم نفت، در رقابت های اسکواش لیگ تهران حضور پیدا کرد و با کسب عنوان قهرمانی، به مرحله بعدی راه یافت. او در فصل جدید رقابت ها در لیگ کشوری حاضر خواهد داشت که این امر موفقیت چشمگیری برای او می باشد. تمرکز بیش از اندازه این خانم بازیگر بر روی رقابت های اسکواش، موجب شد تا کاربران اینستاگرامی و علاقه مندان او، اسکواش را به عنوان شغل اصلی هانیه توسلی شناسایی کنند. البته همچنان نیز فعالیت های پر قدرتی از این خانم بازیگر در سریال های نمایش خانگی مشاهده می شود.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر هانیه توسلی تنها کافی است که به سایت های فعال در زمینه بیوگرافی بازیگران ایرانی مراجعه نمایید و در قسمت آرشیو این سایت ها، تصاویر این خانم بازیگر را مشاهده کنید. البته از آن جایی که محبوبیت هانیه توسلی در اپلیکیشن اینستاگرام نیز بسیار بالا است، پیج های هنری فعال در رشته بازیگری، تصاویر متعددی از این چهره را پوشش داده ‌اند. از دیگر راه های مشاهده عکس های جدید خانم توسلی، مراجعه به پیج اصلی اینستاگرام او می باشد. پیج اصلی اینستاگرام این چهره از سوی مدیریت این اپلیکیشن تیک آبی را دریافت کرده و می توانید به راحتی آن را از سایر فن پیج های این خانم بازیگر تشخیص دهید. همچنین فن پیج هایی که در اینستاگرام برای هانیه توسلی فعالیت می کنند، تصاویر با کیفیتی از این خانم بازیگر را در دسترس دیگر علاقه مندانش قرار می دهند.

فیلم های محبوب هانیه توسلی کدامند؟

علاقه بیش از اندازه هانیه توسلی به نقش آفرینی در تئاتر، موجب شد تا در سال ۱۳۷۴ در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، بر روی صحنه تئاتر حاضر شود. پس از قبولی در رشته نمایش نامه نویسی راهی استان تهران شد و در سال ۱۳۷۸ به عنوان دستیار کارگردان شروع به کار کرد. او در این سال توانست در کنار همایون اسعدیان برای کارگردانی در فیلم “آخر بازی” حضور پیدا کند. وی تا سال ۱۳۷۹ در تئاتر های مختلفی ایفای نقش کرد و سرانجام برای نخستین بار در فیلم کوتاه “روی جاده نمناک” به مقابل دوربین رفت. به طور کلی فعالیت حرفه ای هانیه توسلی در سال ۱۳۷۹ و با حضور در سریال تلویزیونی غریبه آغاز گردید. او سرانجام در سال ۱۳۸۰ توانست با ایفای نقش در فیلم “شام آخر” در دنیا سینمای ایران نیز حضور پیدا کند.

سریال میوه ممنوعه

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۶ در یک مجموعه تلویزیونی به نام میوه ممنوعه که برای ماه مبارک رمضان ساخته شده بود، ایفای نقش کرد. این مجموعه تلویزیونی کارگردانی حسن فتحی، یکی از بهترین سریال های ایرانی است که مخاطبان زیادی را برای خود به ارمغان آورد. هانیه توسلی در این سریال ایفاگر کاراکتری به نام هستی می باشد که با نقشه های از پیش تعیین شده به زندگی یک مرد ۶۰ ساله راه پیدا می کند. او در این سریال با چهره های شناخته شده ای نظیر علی نصیریان و گوهر خیراندیش به همکاری پرداخت و در نهایت با ماندگار کردن کاراکتر خود در این سریال، به شهرت رسید.

سریال زخم کاری

از همکاری های پر قدرت هانیه توسلی و جواد عزتی، می توان به سریال زخم کاری اشاره کرد. این سریال که در ژانر جنایی و در سال ۱۴۰۰ ساخته شد، به عنوان یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی شناخته می شود. هانیه توسلی در زخم کاری در کاراکتری به نام منصوره ریز آبادی ایفا نقش کرد و می توان گفت که یکی از بازیگران زن اصلی این سریال شناخته می شود. همکاری او با محمد حسین مهدویان، که کارگردان این سریال نمایش خانگی است، موجب شد تا نقطه عطفی در کارنامه هنری این خانم بازیگر به ثبت برسد. زخم کاری از جدید ترین فیلم هانیه توسلی و همچنین پربیننده ترین سریال نمایش خانگی به حساب می آید که حضور بازیگرانی نظیر هانیه توسلی، رعنا آزادی ور و جواد عزتی، دلیلی بر این ادعا خواهد بود.

سریال گیسو

گیسو یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی است که هانیه توسلی در آن حضور پیدا کرد. این سریال در سال ۱۳۹۹ با کارگردانی منوچهر هادی و به عنوان دومین فصل مجموعه محبوب عاشقانه به اجرا در آمد. هانیه توسلی در گیسو، ایفاگر نقش گیسو برازنده یا همان کتایون آزاد بود. این چهره توانست در این سریال با بازیگرانی نظیر هومن سیدی، ساره بیات، محمدرضا گلزار و حسین یاری به همکاری بپردازد. با این که این سریال نتوانست مانند فصل اولش به محبوبیت برسد، اما یکی از بهترین نقش آفرینی های هانیه توسلی به حساب می آید.

فیلم سینمایی دهلیز

از بزرگ ترین افتخار آفرینی های هانیه توسلی حضور در فیلم سینمایی دهلیز می باشد. این چهره در سال ۱۳۹۲ در کاراکتری به نام شیوا به همراه رضا عطاران ایفای نقش کرد و توانست کاراکتر ماندگاری را خلق نماید. فیلم سینمایی دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی و سید محمود رضوی در ژانر درام ساخته شد و جوایز مختلفی در جشنواره فیلم فجر به آن تعلق گرفت. هانیه توسلی در این فیلم سینمایی توانست به بزرگ ترین جایزه دوران بازیگری خود دست پیدا کند و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی برای خود به ارمغان آورد.

فیلم سینمایی سوء تفاهم

یکی دیگر از فیلم های سینمایی درخشان که هانیه توسلی در آن حضور داشته است، فیلم سینمایی سوء تفاهم می باشد. این فیلم در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی بر روی پرده سینما اکران شد و نقد های مثبتی را از سوی منتقدین دریافت کرد. هانیه توسلی در این فیلم سینمایی افتخار همکاری با مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی و … را داشته است. این فیلم سینمایی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و خانم توسلی توانست به عنوان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شود.

جوایز و افتخارات هانیه توسلی شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات هانیه توسلی شامل چه مواردیست؟

این خانم بازیگر از همان ابتدای فعالیت خود، توانست افتخارات بی شماری را در کارنامه هنری اش به ثبت برساند. این چهره برای ایفای نقش در فیلم کوتاه روی جاده نمناک، به تندیس برگ زیتون بهترین بازیگر نقش اول زن دسترسی پیدا کرد. او در سال ۱۳۸۲ با ایفای نقش در فیلم سینمایی شب های روشن در هفتمین جشن خانه سینما، توانست تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

این افتخارات در همان سال های اولیه فعالیت این چهره به ثبت رسید که نشان دهنده استعداد بی نظیر هانیه توسلی و ایفا نقش در جلوی دوربین می باشد. این چهره همچنین برای ایفای نقش در فیلم های سینمایی به نان جایی برای زندگی، زمان می ایستد، ندار ها و سوء تفاهم؛ به عنوان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد. همان طور که در مطالب پیشین ذکر کردیم، چشمگیر ترین جایزه این بازیگر محبوب، دستیابی به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به عنوان برنده، در فیلم سینمایی دهلیز می باشد.

هانیه توسلی چند سال دارد؟

در مطالب پیشین تاریخ تولد هانیه توسلی را چهاردهمین روز خرداد ماه سال ۱۳۵۸ ذکر کردیم. با انجام یک محاسبه ساده می توان سن هانیه توسلی را ۴۲ سال عنوان کرد. این چهره که در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد، توانسته به عنوان یکی از بهترین بازیگران مجرب زن در دنیای سینمای ایران شناخته شود. این چهره علاوه بر دنیای سینما، در مجموعه های تلویزیونی و نمایش های خانگی نیز به ایفای نقش پرداخته و کاراکتر های ماندگاری را خلق کرده است. این افتخارات با توجه به سن پایین هانیه توسلی، بسیار چشمگیر می ‌باشد.

آیا تابحال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

با این که خانم توسلی علاقه ای به شرکت در مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی که در حضور مردم انجام می شود ندارد، اما در بسیاری از رسانه ‌های هنری حاضر شده و به مصاحبه پرداخته است. یکی از جنجالی ترین مصاحبه های اخیر این چهره، گفت و گوی او با شهاب حسینی در برنامه هم رفیق می باشد. هانیه توسلی در هم رفیق به مقابل دوربین رفت و به اکثر سوال های پرسیده شده توسط مجری این برنامه پاسخ داد. شهاب حسینی هانیه توسلی را در سی اُمین قسمت برنامه هم رفیق دعوت کرد و پس از پخش این قسمت از برنامه در تلویزیون، جنجال های بی شماری به وجود آمد.

ماجرای این مصاحبه از این قرار بود که شبنم فرشادجو هانیه توسلی را در این برنامه همراهی کرد. این دو چهره در هم رفیق از رژ لب قرمز رنگ استفاده کرده بودند که پس از پخش این قسمت از برنامه، تغییر رنگ در چهره این دو بازیگر کاملاً مشاهده می شد. به طور کلی رژ لب های قرمز آن ها با اعمال فرایند فتوشاپ تغییر پیدا کرده بود. هانیه توسلی و شبنم فرشادجو پس از اطلاع از سانسورشان در برنامه هم رفیق، با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض خود را نشان دادند. Hanieh Tavassoli همچنین در رسانه های دیگری نظیر کافه آپارات، فیلم کات و مجله فیلم حضور پیدا کرد و به گفت و گو پرداخت. می توان گفت که محتوای تمام مصاحبه های این چهره، در مورد افتخارات به دست آورده و حتی زندگی شخصی اش می باشد.

حاشیه های هانیه توسلی درباره چه مواردیست؟

حاشیه های هانیه توسلی درباره چه مواردیست؟

با این که این خانم بازیگر سعی می کند تا خود را از جنجال ها و حاشیه های فضای مجازی دور نگه دارد، اما متاسفانه در سال های اخیر به یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی تبدیل شده است. در حال حاضر این خانم بازیگر حدود شش گربه دارد و در یکی از پست های اینستاگرامی خود برای فوت یکی از گربه هایش ابراز ناراحتی کرد، که این امر تا مدت ها سوژه سودجویان و کاربران اینستاگرامی شده بود. او اخیراً به کمپین حمایت از دخترانی که مورد تجاوز قرار گرفته ‌اند، پیوسته و با انتشار تصاویری از دوران ۲۰ الی ۲۴ سالگی خود، اعلام کرد که مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

این صحبت ها واکنش های سلبریتی های دیگر را نیز بر انگیخت که برخی از آن ها از خانم توسلی حمایت و برخی دیگر او را سرکوب کردند. انتشار تصاویر هانیه توسلی بدون لباس، هانیه توسلی بی حجاب، هانیه توسلی بدون آرایش از دیگر جنجال های جدیدی است که برای این چهره به وجود آمده است. این خانم بازیگر در جواب تمام این حاشیه ها اعلام کرد که تصاویر منتشر شده از او کاملاً فتوشاپ هستند و به صورت قانونی شکایت خود را از انتشار دهندگان این عکس ها انجام خواهد داد.

شهره قمر نیز انتقاد های بسیار زیادی را روانه خانم توسلی کرد و تصاویری مبنی بر هانیه توسلی قبل از عمل را منتشر نمود. پس از انتشار این تصاویر، این بازیگر نیز سکوت نکرد و با انتشار تصاویر کودکی خود و تغییر نکردن چهره اش، خود را طبیعی و عاری از هر گونه عمل زیبایی نامید. برای اطلاعات بیشتر می توانید عبارت “هانیه توسلی شهره قمر” را جست و جو کرده و به تمام حاشیه های این دو چهره دسترسی پیدا نمایید.

همسر این بازیگر کیست؟

این خانم بازیگر در بسیاری از مصاحبه های خود اعلام کرده است که تا کنون ازدواج نکرده و در حال حاضر نیز تصمیمی بر تشکیل زندگی مشترک ندارد. وی عنوان کرد که زندگی مشترک یک تصمیم کاملا شخصی است و اطلاعات بیشتری در این زمینه را فاش نکرد. به طور کلی این خانم بازیگر از ازدواج کردن و بچه دار شدن می ترسد و هنوز آمادگی پذیرش این مسئولیت ها را در خود نمی بیند.

ماشین هانیه توسلی چیست؟

خانم توسلی اخیراً تصاویر متعددی از خود داخل ماشینش را منتشر کرده  که با بررسی تصاویر موجود اینستاگرام او، می ‌توان به این نتیجه رسید که ماشین این خانم بازیگر یک ماشین خارجی بسیار لوکس است که مسلماً از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد. اما به طور کلی هانیه توسلی از مدل دقیق ماشین خود در هیچ کدام از مصاحبه هایش صحبتی به میان نیاورده است.

ازدواج هانیه توسلی با یک امریکایی واقعیت دارد؟

ازدواج هانیه توسلی با یک امریکایی واقعیت دارد؟

اخیرا خبر هایی در مورد ازدواج هانیه توسلی با یک مرد آمریکایی تبار به گوش می رسد. منبع اصلی منتشر کننده این خبر همچنان مشخص نیست و باید بدانید که توسط منبع موثقی منتشر نشده است. تا کنون نیز هانیه توسلی نسبت به انتشار این شایعه واکنشی از خود نشان نداده اما همچنان منابع موثقی نیز این خبر را تایید نکرده است. از این جهت می توان گفت که انتشار این خبر  از سمت افراد سودجو اینستاگرامی بوده و صحت ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به هانیه توسلی ویکی پدیا مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. هانیه توسلی فعالیت بازیگری را از چه سالی آغاز کرد؟

    او از سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

  2. همسر این خانم بازیگر کیست؟

    در حال حاضر شایعاتی در مورد ازدواج این چهره به گوش می رسد که در مقاله به طور کامل به آن پرداخته ایم.

  3. بهترین جایزه کسب شده توسط هانیه توسلی مربوط به کدام فیلم است؟

    در مورد افتخارات و جوایز کسب شده این بازیگر به طور کامل در مقاله صحبت شده است.

  4. هانیه توسلی در کدام استان ایران متولد شده است؟

    هانیه توسلی در همدان به دنیا آمد اصالت او نیز به همان استان باز می گردد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید