بیوگرافی الهه حصاری بازیگر افغانی الاصل + عکس های جدید او

اگر به فیلم‌ های سینمایی و یا سریال‌ های ایرانی علاقه مند هستید، قطعاً نام الهه حصاری را شنیده اید، او یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی است.

الهه حصاری کیست؟

الهه حصاری کیست؟

در ایران بازیگران زیادی وجود دارند که برخی از آن ها به دلیل استعداد و مهارتی که در حرفه شان دارند، به یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران ایرانی تبدیل شده اند که این موضوع شامل الهه حصاری نیز می‌ باشد. حال در این قسمت به بیوگرافی اله حصاری خواهیم پرداخت. در مورد این بازیگر باید بگوییم که او متولد سال 1369 در تهران است و به عنوان بازیگر سینما شناخته می شود.

این موضوع را هم باید افزود که الهه علاوه بر بازیگری یکی از ورزشکاران حرفه ای هوازی نیز می باشد و در یک باشگاه ورزشی در رشته یوگا به مربیگری می‌ پردازد و در این رشته شاگردان بسیار زیادی نیز دارد. الهه دو خواهر به نام های ملیکا و المیرا دارد.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم الهه در سال 69 در تهران به دنیا آمده است. او مدرک کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی و هم چنین کاردانی رشته تربیت بدنی دارد. الهه در دوران دبیرستان در گروه‌ های تئاتر دبیرستان شرکت می‌ کرد و بعد از آن در کلاس بازیگری موسسه فرهنگی هنری (چهره های ماندگار) حضور داشته است.

او از دوران نوجوانی علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشت و به همین دلیل از همان دوران نوجوانی فعالیت خود را در این حرفه آغاز کرد و در کلاس های متعددی ثبت نام کرد. بهتر است بدانید که به دلیل آشنایی الهه با ابراهیم وحیدزاده یکی از کارگردان معروف ایرانی او توانست به سرعت وارد حرفه‌ بازیگری شود و اولین فیلمش را با نام تاکسی نارنجی در سال 87 به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده جلوی دوربین رفت.

بعد از حضور الهه در فیلم تاکسی نارنجی او در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به ایفای نقش پرداخت. این موضوع را هم باید افزود که حضور او در نقش بر که در مجموعهٔ نمایش خانگی ممنوعه باعث شد تا به شهرت و معروفیت او افزوده شود. هم چنین باید افزود که اله حصاری در زخم کاری در نقش کیمیا جلوی دوربین رفت و توانست در این سریال به خوبی به ایفای نقش بپردازد و بعد از آن به دلیل بازی خوبش در این سریال توجه خیلی از مردم را به خود جلب کرد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر اله حصاری ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

اله حصاری در دورهمی دعوت شد؟

الهه حصاری در دورهمی دعوت شد؟

امروزه برنامه دورهمی به یکی از پرمخاطب‌ ترین و محبوب ترین برنامه ها در ایران تبدیل شده است که با مجری گری و کارگردانی مهران مدیری یکی از بازیگران مشهور ایرانی ضبط و پخش می شود. بهتر است که بدانید مهران مدیری در برنامه خود از خیلی از افراد مشهور و سرشناس، بازیگران، بازیکنان دعوت می‌ کند و در این برنامه به عنوان مهمان به گفتگو با آن ها می‌ پردازد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدت‌ ها قبل الهه حصاری بازیگر معروف و مشهور ایرانی نیز در این دورهمی به عنوان مهمان دعوت شد و مدیری به گفتگو با او پرداخت.

الهه حصاری در این برنامه در مورد حرفه اش و این که چه تجربه هایی به دست آورده است و حتی در مورد زندگی شخصی اش صحبت کرد و در آخر مهران مدیری در مورد این که آیا تا به حال عاشق شده از او سوال پرسید. می توانید این قسمت از برنامه دورهمی که با حضور الهه حصاری است را در پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب و یا آپارات جستجو و مشاهده نمایید.

آیا الهه در خندوانه نیز حضور داشته است؟

البته این موضوع را هم باید افزود بعد از حضور الهه در این برنامه صحبت‌ های زیادی در مورد این که اله حصاری در خندوانه نیز حضور داشته است، در شبکه های مجازی منتشر شد. در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف در برنامه خندوانه حضور نداشته است.

درآمد الهه حصاری چقدر است؟

از آن جایی که امروزه الهه به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و در خیلی از فیلم ها و سریال های محبوب و پرطرفدار حضور پیدا کرده است، سوالی که برای خیلی از افراد به ویژه طرفداران و مخاطبان این بازیگر معروف به وجود آمده؛ این است که الهه از طریق این حرفه چقدر درآمد دارد و یا این که ثروت اله حصاری چقدر است؟ در ابتدا باید بگوییم که اطلاعات کامل و دقیقی در مورد میزان درآمد و ثروت این بازیگر معروف در اینترنت موجود نمی باشد. اما با توجه به این که او یکی از بازیگران محبوب و پرطرفدار است و هم چنین در لیست گران قیمت ترین بازیگران زن قرار گرفته است، به همین دلیل توانسته از طریق حرفه بازیگری برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمدزایی کند.

این موضوع را هم باید افزود که الهه برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ زیادی را دریافت می کند. به عنوان مثال مدتی قبل بیان شده بود که اله حصاری در مرضیه برای حضور در هر قسمت این سریال میلیون ها تومان پول دریافت کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام الهه حصاری چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام الهه حصاری چیست؟

در رابطه با اینستاگرام باید بگوییم که الهه حصاری نیز مانند سایر افراد معروف و بازیگران در این شبکه برای خود یک صفحه کاربری راه‌ اندازی کرده است و به صورت روتین و گسترده ای در این شبکه فعالیت می‌ کند. امروزه اله حصاری اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و در این شبکه پست های زیادی را با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد که تمام این پست‌ ها، لایک و کامنت های زیادی را نیز از آن خود می‌ کنند. شما با دنبال کردن پیج این بازیگر معروف می‌ توانید عکس‌ ها و فیلم‌ های متعددی از الهه را مشاهده نمایید و در جریان فعالیت‌ های او قرار گیرید.

حال باید افزود که برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام الهه حصاری کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. هم چنین از آن جایی که پیج الهه فالووران زیادی دارد، نسبت به پیج های فیک و یا فن پیج های او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

شغل اصلی الهه حصاری چیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، الهه حصاری بازیگر اهل ایران است که از سال 86 فعالیت خود را در این حرفه آغاز کرده است و به دلیل استعداد خوبی که در بازیگری داشته است به سرعت به شهرت و معروفیت زیادی رسید. هم چنین او در کنار این شهرت برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و امروزه از طریق بازیگری درآمدزایی می‌ کند. به همین دلیل الهه بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است.

البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از منابع بیان کرده اند که الهه در حوزه‌ های دیگری نیز فعالیت می‌ کند و از طریق این فعالیت ها توانسته برای خود یک منبع درآمد به وجود آورد و درآمدزایی کند. هم چنین باید افزود که الهه مربی ورزشی هم می باشد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

امروزه الهه حصاری به یکی از بازیگران محبوب و سرشناس تبدیل شده است که در بین مردم ایران طرفداران بسیار زیادی نیز بدست آورده است. حال خیلی از طرفداران و مخاطبان او تمایل دارند تا عکس های متعدد و مختلفی از بازیگر محبوبشان را مشاهده کنند، چرا که از مشاهده عکس الهه حصاری لذت می برند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف می‌ توانید به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. الهه عکس‌ های متعددی از خود را در صفحه اینستاگرامش برای مخاطبان و طرفدارانش منتشر می کند. با مشاهده عکس های این بازیگر معروف می توانید به طور تقریبی متوجه شوید که قد الهه حصاری چند سانتی متر است.

این موضوع را هم باید افزود که اگر شما به گوگل هم مراجعه نمایید، می توانید عکس های متعدد و مختلفی از این بازیگر معروف را مشاهده نمایید. حتی می توانید عکس هایی مانند: عکس های اله حصاری و مادرش و یا عکس خواهران الهه حصاری و هم چنین عکس های الهه حصاری و روزبه حصاری و خیلی از عکس های دیگر از او را مشاهده کنید.

فیلم های محبوب الهه حصاری کدامند؟

الهه حصاری از بازیگران محبوب و پر کاری است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است، در فیلم‌ های متعددی حضور داشته و نقش آفرینی کرده است. باید افزود که برخی از فیلم‌ های الهه حصاری به عنوان بهترین آثار او معرفی شده اند که در این قسمت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود که برای مشاهده هر کدام از این فیلم‌ ها کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید.

راند چهارم

راند چهارم فیلمی به کارگردانی و هم چنین نویسندگی علیرضا امینی و تهیه‌ کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 98 است. این فیلم در مورد داستان زندگی یک کارگر ساده‌ است که به همراه همسر و پسر کوچکش زندگی شادی دارند، اما در شب تولد پسرش، در یکی از خیابان‌ های تهران، در یک درگیری ناپدید می‌ شود و همسرش به‌ دنبال او می‌ گردد.

کروکودیل

کروکودیل فیلمی به تهیه‌ کنندگی عزت‌الله جامعی ندوشن و کارگردانی و نویسندگی مسعود تکاور محصول سال 96 است، این فیلم در سال 98 در سینما های ایران اکران شده‌ است. الهه حصاری در نقش غزل در این فیلم حضور داشته است. الهه در این فیلم به خوبی به ایفای نقش پرداخت و توانست مهارت بازیگری خود را به رخ همگان بکشد و مورد توجه خیلی از مردم به ویژه مخاطبان فیلم کروکودیل قرار گرفت.

هایلایت

هایلایت فیلمی به تهیه‌ کنندگی ساسان سالور و کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی محصول سال 96 است. بهتر است که بدانید سرمایه گذار این فیلم سینمایی حمیدرضا علی‌ نژاد می باشد. الهه حصاری در نقش نوشین (خواهر لیلی) در این فیلم حضور داشته است.

سوفی و دیوانه

سوفی و دیوانه فیلمی ایرانی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مهدی کرم‌ پور و نویسندگی مهدی سجاده‌ چی و مهدی کرم‌ پور محصول سال 95 است، الهه حصاری در نقش زیبا در این فیلم حضور پیدا کرده است. الهه در این فیلم به خوبی در نقش خود فرو رفت و توانست بازی خوبی را از خود نشان دهد که این موضوع باعث شد تا بعد از این فیلم به محبوبیت و شهرت او افزوده شود.

جوایز و افتخارات الهه حصاری شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات الهه حصاری شامل چه مواردیست؟

الهه حصاری از بازیگران با استعداد و محبوب ایرانی است که از زمانی که فعالیت خود را در حرفه بازیگری آغاز کرده است، در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و در خیلی از این فیلم‌ ها توانسته افتخارات و جوایز زیادی را از آن خود کند که از برخی از این افتخارات و جوایز مهم عبارتند از:

  • برنده جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم اوراسیا اثر نگران نباش سارا در سال 1392
  • نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ اثر هشت و نیم دقیقه در سال 1396
  • نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ برای سریال ممنوعه در سال 1398
  • برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه اثر فیلم راند چهارم در سال 1400

الهه حصاری چند سال دارد؟

امروزه الهه به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و هم چنین طرفداران بسیار زیادی نیز در سرتاسر کشور دارد. حال یکی از متداول ترین سوالاتی که برای اکثر مخاطبان و طرفداران الهه به وجود می‌ آید، است که می‌ خواهند در مورد سن اله حصاری بدانند که چند سالش است؟ در مورد تاریخ تولد اله حصاری باید بگوییم که متولد 18 مرداد سال 1369 است و هم اکنون در سن 31 سالگی خود می باشد. جالب است که بدانید خیلی از افراد و طرفداران او با توجه به چهره جوان تر از سن الهه بر این باورند که او از ژل و بوتاکس برای جوان ماندن صورتش استفاده می کند، چرا که چهره الهه کمتر از سنش به او می‌ خورد و حتی خیلی از افراد از اصطلاح بیبی فیس برای او استفاده کرده اند و در این باره بیان کرده اند که به چهره الهه 27 الی 28 سال می خورد.

البته این موضوع را هم باید افزود که الهه در یکی از صحبت‌ های خود در مورد اخباری که در مورد سنش منتشر شده است، بیان کرده است که تا به اکنون از ژل و بوتاکس برای صورتش استفاده نکرده است، چرا که نمی‌ خواهد صورتش را دستکاری کند و چهره اش را طبیعی و نچرال دوست دارد.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

از آن جایی که الهه علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است، از همان ابتدا در کلاس های بازیگری ثبت نام کرده است و به دلیل استعداد و چهره زیبا و جذابش به سرعت وارد حرفه بازیگری شده است و تا به امروز در سریال ها و فیلم های متعددی بازی کرده است که در اکثر این فیلم‌ ها توانسته استعداد خود را به رخ همگان بکشد. به همین دلیل از او به عنوان یکی از بازیگران مشهور و معروف یاد می‌ شود که تا به اکنون توسط شبکه‌ ها و مجلات مختلف و معتبر مصاحبه های متعددی با او انجام شده است.

الهه حصاری در مصاحبه‌ های خود در مورد مسائل و موضوعات مختلفی مانند: چگونه وارد شدنش به این حرفه، فعالیت هایی که به غیر از حرفه بازیگری انجام می‌ دهد، فراز و نشیب هایی که در حرفه بازیگری تجربه کرده است، تجربه اش از همبازی شدن با سایر بازیگران معروف و سرشناس کشور، حواشی که تا به اکنون برای او به وجود آمده است و خیلی از مسائل دیگر صحبت کرده است.

از آن جایی که الهه بازیگر سرشناس کشور است و هم چنین سبک خاصی در صحبت کردن دارد و در مورد موضوعات جذاب صحبت می‌ کند، به همین دلیل اکثر مصاحبه‌ های او بسیار پرمخاطب هستند. حال این موضوع را هم باید افزود که برای مشاهده برخی از مصاحبه‌ های این بازیگر معروف کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید و با جستجوی عبارت مورد نظر خود می توانید با نتایج عالی رو به رو شوید.

حاشیه های الهه حصاری درباره چه مواردیست؟

حاشیه های الهه حصاری درباره چه مواردیست؟

امروزه برای اکثر افراد معروف، سلبریتی ها، بازیگران و بازیکنان حواشی و جنجال های زیادی به وجود می‌ آید که جالب است که بدانید اکثر مردم نیز از این حواشی استقبال می‌ کنند و آن ها دنبال می کنند. این موضوع را هم باید افزود که با وجود رسانه‌ ها و هم چنین شبکه‌ های مجازی این حواشی به سرعت در بین کاربران و مردم دست به دست می‌ شود. حال در مورد الهه حصاری باید بگوییم که او نیز گاهی اوقات در حواشی و جنجال‌ های زیادی فرو می‌ رود. البته الهه در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که تمام سعی و تلاشش را می کند تا در حاشیه قرار نگیرد، چرا که از این که در حاشیه و جنجال قرار گیرد، بیزار است و تمام هدف و تمرکزش را برای پیشرفت در حرفه اش قرار داده است.

اما با این حال گاهی اوقات برای او نیز حاشیه‌ هایی به وجود می‌ آید که اکثر این حاشیه ها مربوط به حرفه اش یعنی بازیگری و یا حتی درگیری هایی که گاهی اوقات برای او با سایر بازیگران و افراد مشهور به وجود می آید، می باشد. هم چنین یکی از حواشی که مدت ها قبل برای او به وجود آمده بود در مورد تاریخ تولدش بوده است، چرا که الهه در یک مصاحبه رادیویی با فرزاد حسنی، در مورد تاریخ تولدش بیان کرد که متولد سال 1362 است.

اما بعد از گذشت چند سال او تاریخ تولد خود را تغییر داد و بیان کرد که در سال 1369 به دنیا آمده است که این موضوع باعث شد حواشی و جنجال‌ های زیادی برای او به وجود آید. بعد از این جریان خیلی از افراد بیان کردند که از آن جایی که الهه بیبی فیس است، تاریخ تولد خود را عوض کرده و به دروغ بیان کرده است که متولد سال 69 می باشد.

همسر این بازیگر کیست؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از طرفداران و مخاطبان الهه حصاری به وجود می‌ آید، این است که همسر او کیست و یا این که الهه با چه کسی در رابطه است؟ در این باره باید بگوییم از آن جایی که الهه از همان ابتدا زندگی خصوصی اش را از زندگی حرفه ای اش نگه داشته است و تمام تمرکزش را بر روی زندگی حرفه ای اش قرار داده است و کمتر در مورد زندگی شخصی اش صحبت می‌ کند، به همین دلیل اطلاعات دقیقی در این باره در اینترنت در دسترس نمی باشد.

البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از منابع معتبر بیان کردند که الهه هم اکنون مجرد است و متاهل نمی باشد. اما در مورد این که آیا با شخصی در رابطه است در اینترنت اطلاعاتی منتشر نشده است.

سوالات متداول

  1. الهه حصاری کیست؟

    الهه حصاری متولد سال 1369 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

  2. افراد چگونه می توانند عکس های الهه حصاری را مشاهده نمایند؟

    برای مشاهده عکس های الهه حصاری یکی از بازیگران معروف و مشهور ایرانی می‌ توانید به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، هم چنین در اینترنت نیز عکس های متعددی از او برای مخاطبان منتشر شده است.

  3. الهه حصاری علاوه بر بازیگری در چه حوزه دیگری فعالیت می کند؟

    الهه علاوه بر بازیگری یکی از ورزشکاران حرفه ای هوازی نیز می باشد و در یک باشگاه ورزشی در رشته یوگا به مربیگری پرداخته است و شاگردان متعددی دارد.

  4. بهترین فیلم های الهه حصاری چه نام دارند؟

    از بهترین فیلم‌ های الهه حصاری می توان به راند چهارم، ترانه، کروکودیل، هایلایت، سوفی و دیوانه و … اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید