بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی تا سال 2022 + عکس آن ها

بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی افرادی هستند که لباس های نامتعارف می پوشند که با بقیه مردم فرق دارند و به نوعی خاص می شوند. از نظر آن ها این لباس ها شاید خیلی شیک باشند و هیچ ایرادی نداشته باشند اما سلیقه ها متفاوت است و طبق عرف جامعه لباس نپوشیده اند که خاص شدند.

  • در این مورد برای اطلاع از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی هم مقاله ای مجزا برای شما در دسترس قرار داده ایم که می توانید توجه ای هم به آن داشته باشید.
بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی چه افرادی هستند؟

بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی چه افرادی هستند؟

بازیگران بسیاری هستند که ادعای خوش تیپ بودن دارند، اما واقعا زشت لباس می پوشند طوری که نسبت به آن جمع کاملا متفاوت هستند. این افراد سعی دارند تا خیلی شیک باشند و لباس های مارک بپوشند اما نمی دانند که تنها مارک پوشیدن ملاک نیست بلکه درست لباس پوشیدن مهم است. منظور از درست لباس پوشیدن این نیست که حجاب داشته باشند و یا حتما مانتو و شلوار بپوشند بلکه باید چیزی بپوشند که به شخصیت آن ها بیاید و به زیبایی روی صحنه ظاهر شوند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از افرادی است که لباس های گران قیمت می پوشد و همیشه به دیگران فخر فروشی می کند اما اصلا او جذاب و خوشتیپ نیست و البته اعتماد به نفس او است که بعضی افراد را به سمت خود جذب می کند وگرنه می توان گفت او تنها در فیلم ها مرتب است آن هم به این علت است که این لباس ها را طراح لباس برای او تعیین می کند.

بهاره رهنما در فیلم خوب بد زشت یکی از افرادی بود که خیلی خوب لباس پوشیده بود و هر روز به زیبایی در آن می درخشید. اما اگر شما به پیج اینستاگرام بهاره رهنما سر بزنید می بینید که او در دورهمی های دوستانه و تولدش که مثلا سعی داشته به بهترین نحو لباس بپوشد، چگونه ظاهر شده است. در حال حاضر وی یکی به عنوان از بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شده است.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که یکی از افراد معروف و مشهور در سینما و تلویزیون است، گاهی طوری لباس می پوشد که همه تعجب می کنند که چرا این شخصیت هنری این قدر بی سلیقه است و چیز هایی می پوشد که اگر رایگان به یک با سلیقه بدهند آن ها نمی پوشد. بهنوش بختیاری در یک مراسم دعوت شد و یک لباس رنگی رنگی پوشیده بود که هم او را چاق نشان می داد و هم اصلا به چهره اش نمی آمد.

با این حساب عکس های بسیاری از او گرفته شد که او در این عکس ها خاص بود و در جمعی که ایستاده بود از همه زشت تر و به عنوان بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد. بهنوش بختیاری در فیلم خوب بد زشت هم نقشی داشت که در آن نقش به مد روز راه می رفت اما از بین خواهر هایش از همه زشت تر بود و همین کارش در فیلم را سوژه کرده بود.

روشنک گرامی

روشنک گرامی هم یکی از بد تیپ ترین بازیگر های زن ایرانی می باشد که در فیلم های بسیاری بازی کرده است. این بازیگر در جشن حافظ لباس بدی پوشیده بود که معلوم نبود کت دامن است و یا پیراهن است. باید گفت مانتو شلوار پوشیدن و داشتن حجاب دلیل برای خوشتیپ بودن نیست، اما باید طوری لباس پوشید که در آن بسیار با شخصیت شد. همیشه گفته می شود دو چیز برای انسان نشان دهنده شخصیت اوست یکی کفش و دیگری طریقه لباس پوشیدن است.

ریما رامین فر

ریما رامین فر که یکی از بازیگران زن ایرانی بدون آرایش است در بعضی از جشنواره ها لباس هایی که می پوشد که اصلا جالب نیست و همه را متعجب می کند. ریما رامین فر در فیلم های بسیاری بازی کرده است که در این فیلم ها خیلی خوشتیپ است و جای هیچ ایرادی نیست. این بازیگر در برنامه هایی دعوت شد که در این برنامه ها هم طوری لباس پوشید که اصلا جالب نبود و به دل هیچ بیننده ای نچسبید. ریما رامین فر خیلی دوست داشتنی است و معمولا در برنامه های بسیاری دعوت شده که در بعضی برنامه به بهترین نحو ممکن لباس پوشیده و در برنامه های دیگر طوری لباس پوشیده که خیلی جذاب نبوده است.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی یکی از بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی است که در بسیاری از فیلم ها بازی کرده و در دل مخاطب جای دارد. او چون لاغر است نباید لباس های بلند بپوشد که او را لاغر تر نشان دهد اما او به این نکته توجه ندارد و از لباس بلند استفاده می کند که اصلا به وی نمی آید. لیلا حاتمی یکی از بی حجاب ترین و بد لباس ترین بازیگر زن ایرانی می باشد.

لیلا حاتمی در یک جشنواره دعوت شد که مانتو و شلوار گشاد پوشیده بود و شلوارش 90 سانتی بود که هیچ جذابیتی نداشت و بلکه او را خیلی بد تیپ کرده بود. با این حال از او عکس های بسیاری گرفته شد و در رسانه ها منتشر شد اگر شما خواستید عکس های بدتیپ این بازیگر را ببینید، فقط کافی است اسم او را در گوگل سرچ کنید تا عکس های او با را با لباس های نه چندان جذاب ببینید.

عکس بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی را در کجا ببینیم؟

عکس های بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی را در کجا ببینیم؟

معمولا عکس های بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی را می توانید در سایت های مختلف ببینید، فقط کافی است سرچ کنید بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی چه کسی می باشد تا شما لیستی از بازیگران بد تیپ را مشاهده کنید. عکس های مربوطه در همه فضاهای مجازی منتشر شده و شما علاقه مندان می توانید در کانال های تلگرامی و یا فضای اینستاگرام آن را مشاهده کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی چیست؟

اگر می خواهید اینستاگرام بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی را ببینید می توانید هشتک بد تیپ ترین بازیگر زن را در جستجو گر اینستاگرام وارد کنید تا پیج هایی که در این باره عکس گذاشته اند و توضیح داده اند را مشاهده کنید. قطعا هیچ بازیگر زنی خود را بد تیپ نمی نامد و از این که او را بد تیپ بخوانند ناراحت می شود پس نمی توان گفت فلان بازیگر خود را به عنوان بد تیپ ترین ها معرفی کرده و شما می توانید وارد صفحه او شوید تا عکس های او را ببینید! افراد بد تیپ بعد از این که دو الی سه بار در جمع های دوستانه یا برنامه هایی که دعوت می شوند، لباس هایی بپوشند که بهشان نیاید به عنوان بد تیپ و بی سلیقه ترین افراد شناخته می شوند.

بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی در خارج از کشور

افرادی که بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی هستند قطعا در خارج از کشور هم تیپ آن چنانی ندارند. بازیگر و افراد سرشناس که در ایران لباس هایی نمی پوشند که خیلی جذاب باشد و فقط به مارک لباس توجه می کنند در خارج از کشور هم همینطور هستند و در آن جا هم اصلا خوش تیپ نیستند. شاید برای بعضی افراد واژه بد تیپ بودن یعنی به نوعی که مجبور هستند حجاب داشته باشند طوری که نه کامل حجاب را رعایت کنند و نه این آزاد باشند، یعنی تقریبا یک حالت میانه است و به این افراد بد تیپ می گویند. باید بگوییم حجاب و یا حجاب میانه داشتن دلیلی بر بد تیپی افراد نیست، بلکه به آن هایی بد تیپ گفته می شود که طوری لباس می پوشند که ناخودآگاه در بین جمعیتی خاص هستند و لباسشان یا بلند است و گشاد و یا به گونه ای زشت است که اصلا به چهره و اندامشان نمی آید.

آیا مصاحبه ای با بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی انجام شده است؟

حاشیه های بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی درباره چه موضوعاتی است؟

زمانی که بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی لباس های بد در جشنواره ها می پوشند برای آن ها حاشیه هایی نظیر این که خواسته جلب توجه کند و یا این که از روی شخص خاصی کپی برداری کرده و حواشی از این قبیل برای آن ها می سازند.

بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم

بهنوش بختیاری یکی از بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم است چون او اصلا لباس هایی نمی پوشد که به خودش بیاید و باعث جذابیتش شود. بهنوش بختیاری با این که لباس های مارک و گران قیمتی می پوشد، اما اصلا به دل تماشاگر نمی نشیند.

بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی در چه فیلم هایی بازی کردند؟

بد تیپ ترین بازیگران زن ایرانی در چه فیلم هایی بازی کردند؟

بعضی از بازیگران در فیلم هایی بازی کردند که حتی در فیلم هم تیپ چندان جالبی نداشتند، مثلا ریما رامین فر بازیگر دوست داشتنی که هم در فیلم و هم خارج از فیلم به عنوان بد تیپ ترین بازیگران زن ایرانی شناخته شد.

ریما رامین فر در پایتخت

ریما که همسر امیر جعفری یکی از بازیگران محبوب کشورمان است، او در فیلم پایتخت نقش همسر نقی را داشت و اصلا در این فیلم خوشتیپ نبود و طراح لباس طوری برای او طراحی کرده بود که او را بد تیپ نشان دهد.

بهنوش بختیاری در خوب بد زشت

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران محبوب کشورمان است که در فیلم خوب بد زشت هم به ایفا نقش پرداخته است. او در فیلم نقش دختری را داشت که خیلی با کلاس است و به مد روز راه می رود اما جالب تر آن که نسبت به تمام بازیگران در فیلم بد تیپ تر بوده و به عنوان بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد.

هدیه تهرانی در هم گناه

هدیه تهرانی هم جزء بازیگران بد تیپ بود که در فیلم هم گناه بازی کرد و اصلا خوش تیپ نبود. او در این فیلم خیلی لباس های زشتی پوشیده بود که اصلا به وی نمی آمد.

فرخنده فرمانی زاده در لیسانسه ها

فرخنده فرمانی زاده که در فیلم لیسانسه ها به ایفا نقش پرداخت، می توان گفت در این فیلم به عنوان بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد چون اصلا به زیبایی و آراستگی لباس برای او طراحی نشده بود.

آزاده زارعی در آوای باران

آزاده زارعی در فیلم آوای باران نقش بازی کرده بود و هم در این فیلم و هم خارج از فیلم اصلا خوش تیپ نبود و با این که سعی می کند لباس های خاص بپوشد، ولی زیاد موفق نبود و به عنوان بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد.

چرا بازیگران زن ایران در جشنواره رم 2013 بد تیپ بودند؟

همه بازیگران در این جشنواره به نوعی لباس پوشیده بودند که باعث تمسخر همه گان شد و به سرعت عکس های آن ها در رسانه ها با تیتر بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی پیچید. این بازیگران با این که از نظر حجاب آزاد بودند اما باز هم نتوانستند با ظاهری آراسته و خوش تیپ در این جشنواره شوند.

استایل های عجیب بازیگران در جشنواره های مختلف به چه علت است؟

استایل های عجیب بازیگران در جشنواره های مختلف به چه علت است؟

این بازیگران می خواهند در بین همه هنرمندان خاص باشند و به نوعی از دیگر بازیگران سر تر باشند اما متاسفانه در این کار موفق نمی شوند و بد تر به عنوان بدتیپ ترین بازیگر زن ایرانی شناخته می شوند. این بازیگران لباس های عجیب و غریب پوشیده اند که خیلی آن ها را نسبت به سال های قبل متمایز کرده است.

متین ستوده بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی است؟

می توان گفت متین ستوده هم یکی از بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی است چون او در یک جشنواره با شلوار چریکی و مانتو مشکی ساده حضور پیدا کرد و اصلا خوشتیپ نبود. همچنین او در برنامه هایی که دعوت می شد تیپ های چندان جالبی نمی زد و همیشه یک جای کارش می لنگید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. بد تیپ ترین افراد در سریال خوب بد زشت چه کسی است؟

    بهنوش بختیاری و سوسن پرور در این سریال بد تیپ بودند.

  2. آیا هدیه تهرانی بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی است؟

    هدیه تهرانی که در فیلم هم گناه بازی کرده است هم جزء افراد بد تیپ می باشد.

  3. آیا منظور از بدتیپ بودن یعنی حجاب داشتن است؟

    اصلا بد تیپ بودن به حجاب ربطی ندارد بلکه افرادی هستند که بدون حجاب هم تیپ چندان خوبی ندارند.

  4. آیا ترانه عیلدوستی بد تیپ ترین بازیگر زن ایرانی است؟

    او یکی از خوش تیپ ترین بازیگر ها به شمار می آید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید