بیوگرافی سپیده بزمی پور + ماجرای مهاجرت و عکس دختر هایش

سپیده بزمی پور یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که توانست به واسطه محبوبیت همسر خود به شهرت چشمگیری دست پیدا کند. این چهره در حال حاضر یکی از محبوب ترین بلاگر های اینستاگرامی است درآمد بسیار زیادی را از فعالیت های خود کسب کرده است.

سپیده بزمی پور کیست؟

سپیده بزمی پور کیست؟

فعالیت در فضای مجازی امروزه یکی از راه هایی است که می تواند به کسب درآمد افراد فعال در آن، کمک کند. گسترش اپلیکیشن های ارتباطی و فضا مجازی، موجب شد تا بسیاری از چهره های شناخته شده در جهان، مانند سلبریتی ها، خواننده ها و … فعالیت خود را در این اپلیکیشن های ارتباطی آغاز کنند. سپیده بزمی پور یکی از چهره های نوظهور فعال در اینستاگرام است که به واسطه شهرت همسر خود، شاهرخ استخری، در این فضای مجازی دیده شد. فعالیت های این چهره، موجب شد تا طرفداران او در اینستاگرام بیش از پیش افزایش پیدا کنند و بتواند درآمد میلیاردی را از پیج اینستاگرام خود کسب نماید. سپیده بزمی پور در سومین روز دی ماه سال ۱۳۶۷ در یکی از بهترین و لاکچری ترین محله های تهران متولد شد. پدر این چهره، امیر بزمی پور، یکی از نقاشان رنگ و روغن شناخته شده ایرانی می باشد.

سپیده دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی خود را در مدارس تیزهوشان و سطح بالا در استان تهران گذراند و سرانجام در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده خود به کشور بلژیک مهاجرت کرد. وی تحصیلات دوران متوسطه خود را در دبیرستانی در بروکسل ادامه داد و سرانجام برای ادامه تحصیلات دانشگاهی خود، رشته حسابداری را انتخاب نمود. وی در حال حاضر مدرک لیسانس حسابداری خود را از بهترین دانشگاه بروکسل کسب کرده و پس از آن به یادگیری زبان فرانسوی و انگلیسی به صورت کامل پرداخت.

به همین دلیل می توان گفت که او به سه زبان کاربردی دنیا مسلط می باشد. گفته می شود که این چهره از سن ۱۶ سالگی وارد بازار کار شده و تمام تلاش خود را برای ساختن یک زندگی مستقل به کار گرفته است. وی پس از بازگشت به ایران، با شاهرخ استخری یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی آشنا شد. این دو چهره سرانجام در سال ۱۳۹۰ خورشیدی رابطه عاطفی خود را رسمی کردند و در حال حاضر در استان تهران سکونت دارند. البته پدر و مادر سپیده بزمی پور در بلژیک ساکن هستند.

آدرس پیج اینستاگرام سپیده بزمی پور چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام سپیده بزمی پور چیست؟

همان طور که ذکر شد گسترش فعالیت چهره های متعدد در اینستاگرام، توانست به شهرت آن ها اضافه کند. سپیده بزمی پور تا قبل از این که اینستاگرام بتواند به محبوبیت کنونی اش در بین کاربران دست پیدا نماید، هیچ گونه حضوری در بین مردم نداشت. شاهرخ استخری نیز تا سال ها پس از ازدواج خود، هیچ گونه تصویری از همسرش را منتشر نکرده بود. در واقع می توان گفت هویت اصلی سپیده بزمی پور با اوج گرفتن ارتباطات در اپلیکیشن اینستاگرام آشکار شد. او ابتدا یک پیج اینستاگرامی به آیدی estakhrifamily را راه اندازی کرد و تصاویری از همسر و فرزندانش را در آن به اشتراک گذاشت. این چهره تا مدت ها پس از راه اندازی پیج اینستاگرامی خود، تصویری از خودش را منتشر نکرد و تنها محتوای پیج او، تصاویر متعدد دخترانش در سفر ها و یا مراسم های مختلف بود.

پس از گذشت مدتی کم کم فعالیت بلاگری خود را در این پیج آغاز نمود و سرانجام برای انجام تبلیغات پوشاک خانم ها مجبور شد تا چهره خود را در فضای مجازی آشکار کند. پیج اینستاگرامی این چهره در حال حاضر حدود یک میلیون فالوور دارد و او از طریق افزایش دادن تعداد دنبال کننده های خود سعی دارد به عنوان اسپانسر بسیاری از مسابقات شناخته شود و تبلیغات گوناگونی را انجام دهد. گفته می شود که این چهره در حال حاضر از طریق پیج اینستاگرامی خود بیش از یک میلیارد تومان را در یک ماه کسب کرده است.

یوتیوب سپیده بزمی پور

با این که سپیده بزمی پور اینستا بسیار فعالی دارد و می توان گفت که فعالیت در اینستاگرام و تولید محتوای بلاگری، در حال حاضر به عنوان شغل اصلی این چهره شناخته می شود، اما او فعالیت های خود را تنها به این اپلیکیشن محدود نکرد. بلکه در حال حاضر در یوتیوب نیز فعالیت های خود را آغاز کرده و کلیپ های مختلفی را در چنل مخصوص خود به اشتراک می گذارد. این چهره برای افزایش تعداد سابسکرایبر های خود، اغلب ویدیو هایی را که در یوتیوب اشتراک می گذارد، با همکاری همسر خود تهیه می کند که اغلب آن ها رقابت و یا انجام چالش می باشد.

برای این که بتوانید به چنل یوتیوب این چهره دسترسی پیدا کنید کافی است تا در قسمت سرچ این اپلیکیشن آیدی estakhri family را وارد نمایید. سپیده بزمی پور در چنل یوتیوب خود بسیاری از لایو های اینستاگرامی اش را نیز به اشتراک می گذارد و از این طریق توانسته حدود ۴ هزار کاربر یوتیوبی را برای خود به ارمغان آورد. در حال حاضر تنها ۴ ویدیو در چنل یوتیوب خانواده استخری آپلود شده که سپیده بزمی پور در هر کدام از آن ها به یک موضوع منحصر به فرد پرداخته است.

کلاب هاوس سپیده بزمی پور

کلاب هاوس سپیده بزمی پور

کلاب هاوس یکی از جدید ترین اپلیکیشن های ارتباطی است که امروزه بین سلبریتی ها بسیار محبوب می باشد. در دوران همه گیری کرونا که اکثر کشور ها در قرنطینه به سر می بردند، اپلیکیشن کلاب هاوس توانست در اوج خود قرار بگیرد و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. سپیده بزمی پور یکی از نخستین چهره های اینستاگرامی بود که فعالیتش را در این اپلیکیشن منحصر به فرد آغاز کرد. یکی از مزیت های این اپلیکیشن این است که مبتنی بر صدا فعالیت می کند و کاربران فعال در آن می توانند با راه اندازی روم های مختلف با علاقه مندانشان به صورت مستقیم صحبت کنند. سپیده بزمی پور نیز از این موقعیت استفاده کرد و روم های مختلفی را در این اپلیکیشن محبوب ایجاد نمود.

می توان گفت که او هر شب برای یک ساعت با علاقه مندانش در کلاب هاوس و در مورد موضوعات متنوعی صحبت می کرد. فعالیت در این اپلیکیشن نوظهور موجب شد تا این چهره بیش از پیش شناخته شود و در این اپلیکیشن نیز کاربران متعددی صفحه مخصوص او را دنبال نمایند. در حال حاضر در این اپلیکیشن می توانید صفحه او را مشاهده کنید، اما به طور کلی فعالیت این چهره در اپلیکیشن کلاب هاوس بسیار کم رنگ تر از دوران اوج این اپلیکیشن شده است.

عکس های سپیده بزمی پور را در کجا ببینیم؟

عکس های سپیده بزمی پور را در کجا ببینیم؟

پس از این که شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی ازدواج خود را اعلام کرد، بسیاری از طرفداران او خواهان مشاهده تصاویر همسرش بودند. اما این چهره هیچ وقت تصاویر همسر خود را منتشر نکرد و علت آن را نیز عدم تمایل سپیده بزمی پور عنوان کرد. با فعالیت سپیده بزمی پور در اینستاگرام، وی آرام آرام تصاویر خود را در پیج اینستاگرامی اش به اشتراک گذاشت. از این جهت برای این که تصاویر متعددی از این چهره نوظهور فعال در عرصه بلاگر را مشاهده کنید، کافی است تا به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

البته در حال حاضر این چهره توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران اینستاگرامی برای خود به ارمغان آورد. از این جهت فن پیج های متعدد و بزرگی برای او در این اپلیکیشن مجازی راه اندازی شده اند. با مراجعه به فن پیج های این چهره نیز می توانید تصاویر متعددی از او و خانواده اش را مشاهده نمایید. از آن جایی که این چهره به سرعت در دنیای مجازی محبوب و شناخته شد، در حال حاضر نیز بسیاری از سایت ها به بیوگرافی سپیده بزمی پور پرداخته اند و تصاویر با کیفیت و متعددی از او را برای علاقه مندانش به اشتراک گذاشته اند.

همسر سپیده بزمی پور کیست؟

همسر سپیده بزمی پور کیست؟

می توان گفت که اصلی ترین دلیل شهرت سپیده بزمی پور و محبوبیت او در بین کاربران فضای مجازی، این است که او همسر شاهرخ استخری می باشد. در واقع فعالیت های هنری و محبوبیت شاهرخ استخری را می توان موثر ترین عامل برای فعالیت های بلاگری همسرش و درآمد کلان او عنوان کرد. شاهرخ استخری متولد چهاردهمین روز مهر ماه سال ۱۳۶۰ در استان تهران می باشد و فعالیت های بازیگری خود را از سال ۱۳۸۴ در تلویزیون ملی ایران آغاز کرد. این چهره برای نخستین بار با ایفای نقش در سریال های محبوب دلنوازان و فاصله ها توانست به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند و پس از آن پیشنهاد های کاری زیادی برای ایفای نقش او در فیلم های سینمایی عنوان شد.

این چهره به مدت ۱۰ سال در دنیای سینمای ایران فعالیت کرد و از تلویزیون فاصله گرفت. وی در این سال ها با همسر خود سپیده بزمی پور یک گالری طلا فروشی لاکچری را در تهران راه اندازی کرد و از این طریق توانست به عنوان یک کارآفرین نیز شناخته شود. البته ایده راه اندازی طلا فروشی و طراحی جواهرات منحصر به فرد، به سپیده بزمی پور تعلق داشت و دلیل این امر را می توان علاقه بسیار زیاد او به طلا و جواهر و اکسسوری ها دانست. در سال ۱۳۹۲ پس از گذشت دو سال از زندگی مشترک شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور، نخستین فرزند آن ها به نام پناه متولد شد. در سال ۱۳۹۷ نیز دومین دختر این زوج با نام نبات به دنیا آمد که همزمان با آغاز فعالیت های سپیده بزمی پور در اینستاگرام بود.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

سپیده بزمی پور از همان ابتدا که به عنوان همسر شاهرخ استخری شناخته شد، حاشیه های متعددی را برای خود ایجاد کرد. در واقع این چهره با حاضر نشدن در میان مردم و نمایان کردن خود، حاشیه های مختلفی را به وجود آورد. پس از حضور این چهره در اینستاگرام و فعالیت های بلاگری اش، حاشیه های او چندین برابر شدند و مخالفانش همیشه در صدد افشاگری از او می باشند. این طور که به نظر می رسد سپیده بزمی پور به حجاب پایبند نیست و به تازگی تصاویر و خبر هایی مبنی بر “سپیده بزمی پور  بی حجاب” در فضا مجازی مشاهده می شود. علت این امر را می توان زندگی این بلاگر نوظهور اینستاگرامی در کشور بلژیک عنوان کرد.

البته این چهره سعی کرده در تمامی تصاویری که از خود به اشتراک می گذارد از کلاه یا توربان استفاده کند. با این حال تصاویری از او منتشر شده که توانسته اند حاشیه های او را افزایش دهند. فعالیت های بلاگری این چهره در اینستاگرام نیز به خودی خود حاشیه ساز می باشد. زیرا که او توانسته با جلب نظر کاربران این شبکه مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دهد و درآمد های میلیاردی را برای خود به ارمغان آورد. در پی انجام تبلیغات مختلف، او یک فروشگاه اینترنتی را معرفی کرد و قرار بر این بود که به تعدادی از فالوور های خود از طریق معرفی این فروشگاه، هدیه دهد.

اما پس از انجام معرفی و افزایش فالوور های این فروشگاه اینترنتی، به طور کامل قضیه هدیه دادن فراموش شد. گفته می شود که حتی سفارش های فالوور های سپیده بزمی پور از این فروشگاه اینترنتی به دستشان نرسیده است. به طور خلاصه می توان عنوان کرد که از کاربران اینستاگرام به واسطه معرفی سپیده بزمی پور کلاهبرداری شده است. پس از این ماجرا ها این چهره در استوری های خود از کاربرانش عذر خواهی کرد، اما بسیاری از کاربران به دروغ بودن تبلیغات او پی بردند.

آیا تا به حال سپیده بزمی پور مصاحبه ای انجام داده است؟

آیا تا به حال سپیده بزمی پور مصاحبه ای انجام داده است؟

این چهره فعالیت های خود را در اینستاگرام به تازگی آغاز کرده. اما در همین مدت زمان کم نیز توانست به سرعت شناخته و محبوب شود. از این جهت رسانه های هنری مختلفی در صدد مصاحبه با او می باشند. اما باید بدانید که این چهره تا کنون در هیچ گونه از رسانه های هنری حضور نداشته و تمایلی نیز به انجام مصاحبه با آن ها از خود نشان نداده است. وی ترجیح می دهد به جای مصاحبه با برنامه های مختلف، لایو های اینستاگرامی متعددی را برای طرفداران و علاقه مندانش اجرا نماید. از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و این چهره تا کنون از طریق لایو به سوالات متعدد علاقه مندان خود پاسخ داد و یک بیوگرافی کوتاه را از خود ارائه داده است.

لازم به ذکر است که سپیده بزمی پور تنها یک برادر بزرگ تر از خود به نام سعید دارد. سعید بزمی پور نیز همراه با خواهرش در تهران زندگی می کند و صاحب یکی از بزرگ ترین فروشگاه های ارائه دهنده برند های معتبر و لاکچری لوازم آرایش در این استان می باشد. سپیده بزمی پور به تازگی و همراه خانواده خود به بلژیک سفر کرده و می توان گفت که این چهره همچنان تابعیت این کشور را دارد. اگر از علاقه مندان این چهره هستید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از او به آدرس سپیده بزمی پور ویکی پدیا مراجعه نمایید.

درآمد سپیده بزمی پور از کجاست؟

درآمد سپیده بزمی پور از کجاست؟

سپیده بزمی پور از چهره هایی است که تنها به یک منبع درآمد اکتفا نکرده و در حال حاضر در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. همان طور که ذکر شد، این چهره به سه زبان دنیا مسلط است و می تواند به طور کامل به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت نماید. پس از این که در سن ۲۳ سالگی به ایران بازگشت، به عنوان مترجم زبان فرانسوی در یک انتشارات کتاب مشغول به کار شد. وی پس از گذشت مدت زمانی تصمیم گرفت تا در آموزشگاه های مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی مشغول شود و در حال حاضر، هم از طریق آموزش این دو زبان و هم از طریق فعالیت مترجمی به درآمد بالایی دست پیدا کرده است.

مدیریت شعبه طلا فروشی او و همسرش نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد این چهره می باشد که به تازگی خبر هایی نیز مبنی بر احداث شعبه جدید این گالری نیز به چشم می خورد. در حال حاضر اصلی ترین منبع درآمدی سپیده بزمی پور را می توان فعالیت های بلاگری او بر بستر اپلیکیشن اینستاگرام عنوان کرد. او نیز مانند سایر بلاگر های فعال در این اپلیکیشن مجازی مشغول به تولید محتوای تبلیغات و همچنین به اشتراک گذاری روزمره های خود در پیج اینستاگرامی اش می باشد. وی از این طریق درآمد بسیار بالایی را کسب کرده که حاشیه های بی شماری را برایش به ارمغان آورده است.

افشاگری امین فردین درباره شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

افشاگری امین فردین درباره شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

امروزه با اوج گرفتن فعالیت سلبریتی ها در اپلیکیشن اینستاگرام و انجام فعالیت های بلاگری آن ها چهره هایی پدیدار شده اند که به افشاگری و ایجاد جنجال برای سلبریتی ها و بلاگر ها می پردازند. امین فردین یکی از چهره های جنجالی در اینستاگرام و یوتیوب است که به تازگی فعالیت های خود را مبنی بر افشاگری چهره های اینستاگرامی آغاز کرده است. البته گفته می شود که این چهره یک روزنامه نگار ایرانی ساکن در کشور های غربی می باشد و از زمان های گذشته افشاگری هایی را برای مسئولان کشور ایران و آقازاده های آن ها انجام داده است. این چهره به تازگی با هدفی کاملاً نامعلوم زندگی بلاگر های اینستاگرامی را مورد بررسی قرار داده و در تلاش است تا به کاربران اینستاگرامی ثابت نماید که حرف و عمل این چهره ها، یکسان نیست.

این چهره به تازگی ویدیویی در رابطه با افشاگری سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری منتشر کرده است و در آن زندگی این زوج هنری را مورد هدف قرار داده است. امین فردین در ویدیو افشاگری خود عنوان می کند که هدف سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری از نشان دادن کودکانشان در لایو ها و استوری ها، این است که بتوانند مخاطبان بیشتری را به پیج اینستاگرامی خود جذب نمایند. این چهره همچنین در مورد منبع درآمدی آن ها به صحبت پرداخت و این زوج را کلاهبردار نامید. در قسمتی از ویدیو افشاگری امین فردین ماجرای ازدواج قبلی سپیده بزمی پور عنوان شده است و از یک عکس بسیار قدیمی به عنوان سند حرف خود استفاده می کند. در حال حاضر این زوج در برابر این افشاگری های جنجالی امین فردین سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.

آیا این شخص عمل زیبایی انجام داده است؟

آیا این شخص عمل زیبایی انجام داده است؟

در حال حاضر تصاویری مبنی بر “سپیده بزمی پور قبل از عمل زیبایی” در فضای مجازی پخش شده است و بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که در صورت این بلاگر اینستاگرامی عمل های زیبایی متعددی وجود دارد. اما این چهره بار ها در لایو های اینستاگرامی خود اعلام کرده است که تا کنون هیچ گونه عمل جراحی زیبایی را انجام نداده و زیبایی چهره او کاملاً طبیعی و خدادادی می باشد. سپیده بزمی پور یک چهره ظریف و زیبا دارد که دلنشینی او را افزایش داده است. این چهره همواره عنوان کرده که برای سالم نگه داشتن پوست خود از محصولات مراقبتی پوستی استفاده می کند اما تا کنون هیچ گونه عمل جراحی را انجام نداده است.

با این وجود برخی از کاربران بر این عقیده هستند که او بینی خود را عمل کرده و نمی خواهد راز خود را فاش نماید. این چهره همچنین به دلیل ظرافت و زیبایی طبیعی صورتش به عنوان مدل برخی از برند های ایرانی شناخته می شود و در این زمینه نیز فعالیت می کند. از دیگر ویژگی های ظاهری این بلاگر اینستاگرامی، می توان به تناسب اندام و قد سپیده بزمی پور اشاره کرد. به نظر می رسد که او برای حفظ تناسب اندامش ورزش های بدنسازی را انجام می دهد و همچنین قد بلند او، نیز موجب شده تا استایل بسیار شیک و زیبایی داشته باشد.

سوالات متداول

  1. سپیده بزمی پور کیست؟

    این چهره همسر شاهرخ استخری یکی از بازیگران شناخته شده و محبوب نسل جوان ایرانی می باشد.

  2. سپیده بزمی پور در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    این چهره در حال حاضر توانسته با فعالیت در پیج اینستاگرامی خود به عنوان یک بلاگر نوظهور شناخته شود. وی همچنین مترجم زبان انگلیسی و فرانسوی و مدرس این دو زبان نیز می باشد.

  3. سپیده بزمی پور در کدام کشور متولد شده است؟

    این چهره در سال ۱۳۶۷ در استان تهران متولد شد اما در حالی که تنها ۱۴ سال داشت به همراه خانواده خود کشور بلژیک را برای سکونت انتخاب کرد. وی تا ۲۳ سالگی در کشور بلژیک زندگی می کرد و در حال حاضر ساکن ایران می باشد.

  4. حاشیه های سپیده بزمی پور در چه موردی است؟

    درآمد بسیار بالای این چهره از فعالیت بلاگری و همچنین انجام تبلیغات مختلف در فضای اینستاگرام، یکی از بزرگ ترین حاشیه های به وجود آمده برای این چهره می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید