کاردو کیست؟ دفاع تمام قد شاهین نجفی از کاردو رپر شیطان پرست کورد تبار

کاردو یکی از رپر های نسل 4 ایرانی است که به دلیل پنهان کردن چهره اش و آهنگ هایی که منتشر کرده است، امروزه به شهرت بسیار زیادی رسیده است.

کاردو کیست؟

کاردو کیست؟

اگر به موسیقی به ویژه سبک رپ علاقه‌ مند هستید، قطعا برای یک بار هم که شده نام کاردو را شنیده و یا آهنگ های او را گوش کرده اید. حال در این قسمت به بیوگرافی کاردو خواهیم پرداخت. کاردو یکی از خوانندگان معروف و مشهور کورد تبار است که مدتی است در سبک رپ فارسی فعالیت خود را آغاز کرده است، از او به عنوان یکی از رپران نسل چهار یاد می شود که به دلیل صدای خاص و سبک موسیقی اش به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و در نسل جوان طرفداران زیادی بدست آورده است. حال جالب است که بدانید یکی از دلایل شهرت او کنجکاوی مردم برای دیدن چهره اش می باشد، چرا که او همیشه چهره اش را می پوشاند و تا به اکنون مخاطبان و طرفدارانش نتوانسته اند به صورت واضح چهره اش را مشاهده کنند.

برخی از منابع بیان کرده اند که این رپر معروف به دلیل تنفر از شهرت و معروفیت چهره اش را می پوشاند تا به این گونه مردم نتوانند او را شناسایی کنند. جالب است که بدانید حتی او به این دلیل تا مدت‌ ها در اینستاگرام فعالیت نمی‌ کرده است. از آن جایی که کاردو به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و توانسته طرفداران زیادی به دست آورد، اما چهره اش را می پوشاند، یکسری از افراد سودجو با نام او موزیک و یا موزیک ویدیو های متعددی را منتشر کرده اند. در مورد نام این رپر باید بگوییم که نام کاردو از نام های اصیل ایرانی به زبان کردی است.

زندگی این رپر معروف چگونه است؟

امروزه کاردو به یکی از رپران مرموز و مشهور ایرانی تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. او در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که علاقه بسیار زیادی به موسیقی و خوانندگی داشته است، به همین دلیل از نوجوانی فعالیت خود را در این حرفه آغاز کرده است. او به دلیل سبک خاصش توانسته طرفداران زیادی در نسل جدید به دست آورد. کاردو بعد از تمام کردن دوران دبیرستانش به صورت جدی تری فعالیت خود را در حرفه موسیقی آغاز کرده است، اما از همان ابتدا به دلیل این که از شهرت متنفر بوده است، با پوشاندن چهره اش فعالیت می کرده است.

عکس های کاردو را در کجا ببینیم؟

Kaardo یکی از رپران نسل 4 به شمار می رود که توانسته به دلیل صدای خاص و آهنگ های منحصر به فردش طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. حال جالب است که بدانید از آن جایی که او چهره اش را می پوشاند، خیلی از مردم و مخاطبانش کنجکاو شده اند تا چهره او را مشاهده کنند و به همین دلیل تمایل زیادی دارند تا عکس های متعددی از این رپر جوان و مشهور را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم که اگر به صفحات مجازی Kaardo به ویژه اینستاگرام مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ هایی از این رپر معروف را در لوکیشن های مختلف و استایل های مختلف مشاهده کنید. البته در تمام این عکس ها چهره این رپر مشهور پوشانده شده است که به همین دلیل نمی‌ توانید به صورت واضح صورت او را مشاهده کنید.

Kaardo در عکس‌ های خود سعی می‌ کند تا به گونه‌ ای ظاهر شود که چهره اش مشخص نباشد. البته با توجه به عکس‌ هایی که از او منتشر شده است، می‌ توان بیان کرد که Kaardo مو های فرفری دارد و علاقه مند به استایل های لش و هیپ هاپی می‌ باشد.

کاردو شیطان پرست است؟

کاردو شیطان پرست است؟

از آن جایی که Kaardo نسبت به سایر رپران ایرانی سبک خاص و متفاوتی دارد و همیشه چهره اش را می پوشاند، برخی از افراد بیان کرده اند که Kaardo به دلیل نوع لباس پوشیدن و یا طرز تفکرش و متن آهنگ هایش شیطان پرست است. اما در این باره باید بگوییم که تمام طرفداران و مخاطبان Kaardo نسبت به این صحبت ها و حواشی واکنش نشان داده اند و بیان کردند که او شیطان پرست نیست و فقط سبک خاص خود را دارد و در خیلی از مسائل آگاهی زیادی دارد. البته باید افزود که Kaardo به این صحبت‌ ها واکنشی نشان نداده است و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

همسر کاردو کیست؟

امروزه از Kaardo به عنوان یکی از رپر های معروف و مرموز ایرانی یاد می‌ شود که به دلیل آهنگ های جنجالی و جذابی که منتشر کرده است، طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی به دست آورده است. حال جالب است که بدانید برای اکثر مخاطبان او سوالی که به وجود می آید، در مورد روابط شخصی اش است. خیلی از طرفداران و مخاطبان Kaardo تمایل دارند بدانند که دوست دختر او کیست؟ در این باره باید بگوییم که این رپر معروف و مرموز از زمانی که فعالیت خود را در حرفه موسیقی و خوانندگی آغاز کرده است، فقط در مورد آهنگ هایی که منتشر می‌ کند، مطالبی را با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد و به هیچ عنوان در مورد روابط شخصی اش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است. به همین دلیل در این باره اطلاعاتی در اینترنت در دسترس نمی باشد.

البته این موضوع را هم باید افزود که از آن جایی که Kaardo به شهرت زیادی رسیده است، تا به اکنون حواشی زیادی در مورد روابط او با سایر افراد مشهور به وجود آمده است. به عنوان مثال مدتی قبل حاشیه ای به وجود آمده بود که Kaardo با مایا قربانی نوه یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی به نام گوگوش در رابطه است.

آیا مایا قربانی و Kaardo در رابطه هستند؟

مایا قربانی نوه گوگوش یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی است که هم اکنون به عنوان مدل فعالیت می کند. در مورد رابطه این رپر معروف و مایا قربانی باید بگوییم که مدت‌ ها قبل مایا در صفحه اینستاگرام خود دابسمش های متعددی با آهنگ های Kaardo منتشر می کرد و بعد از مدتی به صورت ناگهانی یک فیلم از خود و پسری هم سن و هم قد Kaardo در استخر منتشر کرد و بعد از آن Kaardo را نیز زیر این فیلم تگ کرد، البته بعد از یک روز ویدیو را برداشت. این موضوع باعث شد تا شایعات بسیار زیادی در مورد این که آن ها با هم در رابطه هستند به وجود بیاید.

البته این موضوع را هم باید افزود که بعد از این که مایا قرارداد با برند معروف لویس ویلتون را بست و با جیجی‌ حدید یکی از مدل های معروف و سرشناس دنیا ملاقات کرد. یک شبه جوگیر شد و تمام دابسمش هایی را که با آهنگ های Kaardo منتشر کرده بود را پاک کرد و بیان کرد که Kaardo را نمی شناسد.

کاردو در کدام کشور زندگی می کند؟

کاردو در کدام کشور زندگی می کند؟

متاسفانه از آن جایی که این رپر معروف در مورد زندگی شخصی اش با مخاطبانش صحبتی نکرده است و اطلاعاتی را در اینترنت منتشر نکرده است. به همین دلیل به غیر از آهنگ هایش در مورد روابط و زندگی خصوصی او اطلاعات کاملی در دسترس نمی باشد. البته از آن جایی که Kaardo عکس‌ های مختلفی با لوکیشن هایی در ایران منتشر می‌ کند، بیان شده است که او هم اکنون فعالیت های خود را در ایران ادامه می‌ دهد. البته این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل شایعه ای به وجود آمد که Kaardo برای پیشرفت در حرفه اش از ایران مهاجرت کرده است. با این حال نمی توان هیچ کدام از این صحبت‌ ها را تایید و یا تکذیب کرد.

آیا تا به حال مصاحبه ای با کاردو انجام شده است؟

از آن جایی که امروزه کاردو به دلیل آهنگ هایی که منتشر کرده است به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است، طرفداران بسیار زیادی نیز به دست آورده است و تمام رفتار و حرکات او زیر ذره بین خیلی از مردم به ویژه خبرنگاران و طرفدارانش قرار گرفته است. اما با این حال که خیلی از افراد به ویژه طرفداران کاردو تمایل دارند تا در مورد زندگی او بیشتر بدانند، اما تا به اکنون کاردو مصاحبه ای را با هیچ کدام از شبکه ها و یا برنامه‌ های ماهواره ای انجام نداده است.

دفاع تمام قد شاهین نجفی از کاردو رپر

شاهین نجفی در یکی از کنسرت های خود دقایقی در مورد کاردو صحبت کرد. در واقع شاهین حمایت 100 درصدی از او را پیاده کرد که خب این نشان از حرفه ای بودن این رپر تازه وارد می باشد که حتی از سوی شاهین هم حمایت می شود.

چه حاشیه ای هایی برای این رپر به وجود آمده است؟

متاسفانه امروزه با همه گیر شدن شبکه‌ های مجازی و هم چنین رسانه‌ ها برای خیلی از افراد مشهور و معروف به ویژه خوانندگان و رپران حواشی و جنجال‌ های زیادی در طول فعالیتشان به وجود می آید که این موضوع شامل کاردو نیز می باشد. از آن جایی که کاردو آهنگ های بسیار جنجالی منتشر می‌ کند و تا به اکنون چهره اش را به مخاطبانش نشان نداده است. به همین دلیل تا به اکنون حواشی و جنجال های متعددی برای او به وجود آمده است.

با این که تا به اکنون کاردو صحبت زیادی با مخاطبانش نکرده است و عکس‌ های متعددی از خود منتشر نکرده است، اما با این حال می‌ توان بیان کرد که او یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه ترین رپران ایرانی است که تا به اکنون حواشی زیادی برای او به وجود آمده است. حال از مهم ترین جنجال ها و حاشیه هایی که تا به اکنون برای او به وجود آمده است می توان به مواردی مانند: خبر فوتش به دلیل ایست قلبی، آهنگ های جنجالی که منتشر کرده است، دیس کردن افراد معروف و مشهور مانند بهنود مکری مجری برنامه شباهنگ، روابط شخصی اش، رابطه اش با مایا قربانی یکی از مدل های معروف، درگیری‌ هایی که با سایر رپران داشته است، انتشار خبر هایی در مورد شیطان پرست بودنش، پاشیده شدن اسید بر روی چهره اش و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

بهترین آهنگ های کاردو کدامند؟

بهترین آهنگ های کاردو کدامند؟

کاردو از زمانی که فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده است، آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که به دلیل صدای خاص و متن و سبک موسیقی هایش به معروفیت زیادی رسیده است و تمام آهنگ های او مخاطبان زیادی به دست آورده است. حال در این قسمت به معرفی بهترین و برترین آهنگ های این رپر معروف خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

تانک های صورتی

یکی از بهترین و برترین آهنگ های کاردو تانک های صورتی نام دارد که زمانی که منتشر شد با حواشی زیادی رو به رو شد، چرا که کاردو به صورت آشکار در این آهنگ بیان کرد که تمام اطلاعات مردم توسط شبکه اینستاگرام از شرکت فیسبوک چک می شود.

سادیسم

یکی دیگر از آهنگ های معروف کاردو که بعد از انتشار با استقبال بی نظیر مردم و به ویژه طرفدارانش رو به رو شد سادیسم نام دارد. او در این آهنگ اشاره به تنهایی و شهر گریزی اش می کند. می توانید این آهنگ زیبا و جنجالی کاردو را در سایت های موسیقی جستجو و دانلود کنید.

اژدها

یکی از قوی ترین و بهترین آهنگ های کاردو اژدها نام دارد که از این آهنگ به عنوان طنز تلخ یاد می‌ شود. او با انتشار این آهنگ مافیای موسیقی ایران را دیس کرد و سبک جدید خود را به وجود آورد. به همین دلیل این آهنگ با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بیوه سیاه

کاردو با انتشار آهنگ بیوه سیاه قدرت داستان‌ نویسی خود را به نمایش گذاشت. شما با دانلود آهنگ بیوه سیاه و گوش کردن به آن می توانید قدرت متن موسیقی این آهنگ را متوجه شوید.

سر به زیر

از یکی دیگر از آهنگ های جذاب و زیبای این رپر معروف می توان به آهنگ سر به زیر اشاره کرد. این آهنگ از نظر فنی با ظرافت زیادی ساخته و منتشر شده است. به عنوان مثال در این آهنگ 36 بار از آرایه تضاد استفاده شده است.

آدرس پیج اینستاگرام کاردو چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام کاردو چیست؟

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های محبوب و کاربردی تبدیل شده است که خیلی از مردم اعم از افراد مشهور و غیر مشهور در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند. حال همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم کاردو یکی از رپران معروف ایرانی که تا مدت‌ ها در اینستاگرام به دلیل تنفر از شهرت فعالیت نمی‌ کرده است. اما با این حال مدت‌ ها قبل کاردو فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و به این گونه می توان بیان کرد که کاردو اینستا را به پل ارتباطی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است تا بتواند آهنگ های جدیدش را برای مخاطبان و طرفدارانش منتشر کند.

جالب است که بدانید زمانی که کاردو عضو اینستاگرام شد، این رسانه به دلایل نامعلوم کلمه کاردو را به زبان انگلیسی به کل بن کرد و هم چنین امروزه هشتگ ها و فن پیج هایی با این اسم پیدا نمی شوند. به همین دلیل بهتر است برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام کاردو نام او را به صورت دقیق و فارسی جستجو نمایید.

این رپر در کلاب هاوس فعالیت دارد؟

این موضوع را هم باید افزود مدتی قبل برخی از کاربران بیان کردند که کاردو علاوه بر اینستاگرام در برنامه کلاب هاوس نیز عضو شده است. می توانید برای پیدا کردن آدرس کلاب هاوس کاردو به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

یوتیوب کاردو

مدتی است که کاردو فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرده است. در رابطه با یوتیوب باید بگوییم که یکی از شبکه‌ های محبوب و پرطرفداری است که امروزه خیلی از مردم به ویژه افراد مشهور مانند خوانندگان و رپران در این شبکه به صورت گسترده ای فعالیت می‌ کنند. حال این موضوع را باید افزود به طور معمول کاردو موزیک ویدیو های خود را در چنل یوتیوبش برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب این رپر معروف کافیست تا به صفحه اینستاگرام او مراجعه نمایید، چرا که کاردو در صفحه اینستاگرام خود آدرس چنل یوتیوبش را برای مخاطبان و علاقمندان قرار داده است.

برای دانلود آهنگ های کاردو چه کاری باید انجام داد؟

امروزه کاردو توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی به دست آورد، چرا که آهنگ های او بسیار قوی و با متن های فوق العاده ای ساخته و منتشر می‌ شوند. کاردو سبک خاصی در موسیقی اش دارد و صدای منحصر به فرد و گیرای او باعث شده است تا مخاطبان زیادی به دست آورد. حال امروزه خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا آهنگ های کاردو را دانلود کنند. در این باره باید بگوییم که اگر به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را به عنوان مثال دانلود آهنگ اژدها از کاردو را جستجو کنید با نتایج عالی رو به رو خواهید شد، چرا که امروزه سایت های متعددی لینک دانلود آهنگ های این رپر معروف را برای علاقه مندان و کاربران در صفحات خود قرار داده‌ اند.

آلبوم کاردو چه نام دارد؟

مدتی قبل کاردو خبر از انتشار آلبوم جدیدش را در صفحات مجازی خود منتشر کرد. آلبوم جدید کاردو شهربازی متروک نام دارد. این رپر معروف در این مجموعه توانست به خوبی قدرت داستان‌ نویسی اش را به نمایش بگذارد و تمام آهنگ های این آلبوم با مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است. می توانید برای دانلود آهنگ های این آلبوم به سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید، چرا که در اکثر سایت های موسیقی لینک دانلود آهنگ های آلبوم شهربازی متروک برای مخاطبان قرار داده شده است.

علت پنهان کردن چهره کاردو چیست؟

از زمانی که کاردو فعالیت خود را آغاز کرده است تا به اکنون چهره اش را به طور واضح نشان نداده است و به همین دلیل خیلی از طرفداران و مخاطبان او کنجکاو شدند تا چهره مرموز کاردو را مشاهده کنند. کاردو در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود از این که به شهرت و معروفیت برسد متنفر است و فقط می خواهد که صدای مردم باشد به همین دلیل آهنگ می خواند و آن ها را منتشر می‌ کند و تمایلی به نشان دادن چهره اش را ندارد. او هم اکنون صورتش را با گریم مخفی می کند و به همین دلیل خیلی از افراد تصور می‌ کنند که صورت او به دلیل زخم های ناشی از اسید از بین رفته است و به هم دلیل کاردو صورتش را مخفی کرده است. او در این باره در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که اگر صورتش اسیدی بود هیچ وقت آن را پنهان نمی‌ کرد و کسانی که این حرف‌ ها را می‌ زنند باید خجالت بکشند.

این خواننده با چه افرادی فیت داده است؟

از کاردو به عنوان رپر نسل چهارم یاد می شود، اما در بین رپران معروف و سرشناس ایرانی جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کرده است و خیلی از رپران و خوانندگان سرشناس ایرانی تمایل دارند تا با او همکاری کنند، چرا که اکثر رپران ایرانی بر این باورند که کاردو سبک خاص خود را به وجود آورده و او یکی از بهترین ها در نسل خود است. جالب است که بدانید که این رپر معروف تا به اکنون همکاری های جذاب با برخی از رپران و خوانندگان دیگر داشته است که از معروف ترین همکاری‌ های او می‌ توان به همکاری اش با علی اتابکی اشاره کرد. می توانید این آهنگ را به راحتی در سایت های معتبر موسیقی جستجو و دانلود کنید.

سوالات متداول

  1. کاردو کیست؟

    از کاردو به عنوان یکی از رپران نسل چهار یاد می شود که به دلیل سبک موسیقی اش توانسته جایگاه ویژه‌ ای را در بین رپران ایرانی از آن خود کند و طرفداران زیادی نیز به دست آورده است.

  2. برترین آهنگ های کاردو چه نام دارند و افراد چگونه می توانند این آهنگ ها را دانلود کنند؟

    از برترین آهنگ های این رپر معروف می‌ توان به تانک های صورتی، سادیسم، اژدها، بیوه سیاه و سر به زیر اشاره کرد. تمام این آهنگ ها را می توانید در سایت های معتبر موسیقی جستجو و دانلود کنید.

  3. دلیل این که کاردو چهره اش را می پوشاند چیست؟

    این رپر معروف بیان کرده است که از شهرت و معروفیت متنفر است و فقط می‌ خواهد صدای مردم باشد، به همین دلیل آهنگ منتشر می‌ کند اما نمی‌ خواهد چهره اش را نشان دهد.

  4. مهم ترین حواشی و جنجال هایی که تا به اکنون برای این رپر معروف به وجود آمده است، چیست؟

    از مهم‌ ترین حواشی و جنجال هایی که تا به اکنون برای کاردو به وجود آمده است، می‌توان به خبر فوتش، رابطه‌ اش با مایا قربانی و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید