کاپیتان عرفان کیست؟ آشنایی با بهترین فود بلاگر ایرانی

کاپیتان عرفان یکی از چهره های مشهور شده در اینستاگرام است که در زمینه بلاگری فعالیت می کند. در واقع او یکی از فود بلاگر های فعال در شبکه های اجتماعی است که امروزه فعالیت خود را در استان های دیگر ایران و کشور های مختلف ارتقاء داده است و سعی دارد که به مشهور ترین فود بلاگر جهانی تبدیل شود.

کاپیتان عرفان کیست؟

کاپیتان عرفان کیست؟

گسترش فضا های مجازی و افزایش ارتباط مردم سراسر جهان با یکدیگر از طریق اپلیکیشن های ارتباطی، موجب شده تا شغل های جدیدی در فضای اینترنت به وجود آید. بلاگری یکی از محبوب ترین شغل های اینترنتی است که بستر به وجود آمدن آن را برای نخستین بار اپلیکیشن اینستاگرام فراهم کرد. بلاگر ها در واقع افرادی هستند که در یک زمینه خاص اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار علاقه مندان خود قرار می دهند. یکی از جدید ترین و محبوب ‌ترین زیر شاخه ‌های بلاگری اینستاگرام را می توان فود بلاگری دانست. فود بلاگری در واقع عنوانی است که به برخی از چهره های فعال در اینستاگرام تعلق می گیرد که به واسطه آن در زمینه تست انواع غذا ها و همچنین نحوه سرو و پختن آن ها اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه مندانشان قرار می دهند.

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین فود بلاگر های ایرانی را می توان کاپیتان عرفان دانست. کاپیتان عرفان از نخستین بلاگر های ایرانی در اینستاگرام بود که رسپی انواع غذا های سنتی و مدرن را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد. این چهره شهر های مختلف ایران سفر می کند و غذا های سنتی آن شهر را تست می نماید. پس از آن به طور کامل نظر خود را در مورد غذا تست شده در کپشن پست خود شرح می دهد و رسپی آن را در اختیار طرفدارانش قرار خواهد داد. این چهره همچنین به معرفی بهترین رستوران ها و کافی شاپ های استان شیراز و سایر استان های ایران می پردازد. باید بدانید که کاپیتان عرفان اصالتی شیرازی دارد و در حال حاضر در این استان زیبا سکونت گزیده است.

آدرس پیج اینستاگرام کاپیتان عرفان چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام کاپیتان عرفان چیست؟

اپلیکیشن مجازی اینستاگرام در واقع اصلی ترین اپلیکیشن برای فعالیت فود بلاگر ها می باشد. می توان گفت که کاپیتان عرفان برای نخستین بار با فعالیت در این اپلیکیشن اجتماعی، توانست به شهرت برسد و کم کم به عنوان یکی از فود بلاگر های معروف شیراز معرفی گردد. این چهره نخستین پیج اینستاگرام خود را در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد که در آن سال، او تنها چهره ای بود که توانست با فعالیت های فود بلاگری خود، ۱۰۰۰ فالوور به ارمغان آورد. وی پس از گذشت مدتی، شیوه فعالیت خود و تولید محتوایش در این اپلیکیشن مجازی را تغییر داد و سعی کرد تا با عکاسی با کیفیت از غذا ها و عنوان کردن رسپی غذا ها در پست های اینستاگرامی خود، طرفداران و فالوور های بیشتری را جذب نماید.

وی تا مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در پیجی با آیدی captan_erfan فعالیت داشت و توانسته بود حدود ۱۰۰ هزار دنبال کننده را برای خود به ارمغان آورد. در پیج این چهره، همچنین بیش از ۲۰۰۰ پست در زمینه غذا و معرفی رستوران به اشتراک گذاشته شده بود، اما متاسفانه به طور کاملا ناگهانی پیج اینستاگرام او از سوی مدیریت این اپلیکیشن از دسترس خارج شد و تمامی زحمات کاپیتان عرفان در دست نابودی قرار گرفت.

با این حال این چهره محبوب فعال در زمینه فود بلاگری، دست از تلاش برنداشت و سرانجام در بیست و یکمین روز مرداد ماه سال ۱۴۰۰ پیج جدیدی را در اینستاگرام با آیدی قبلی خود راه اندازی کرد. البته در حال حاضر او فعالیت چشمگیری در پیج اینستاگرام خود ندارد و تنها ۴ پست را با علاقه مندانش به اشتراک گذاشته است. این چهره در این مدت زمان کوتاه تنها توانسته حدود ۲ هزار نفر فالوور برای خود به ارمغان آورد و تصمیم دارد که فعالیت جدیدی را با یکی دیگر از فود بلاگر های اینستاگرامی آغاز نماید.

یوتیوب کاپیتان عرفان

یوتیوب کاپیتان عرفان

با این که کاپیتان عرفان اینستا را به عنوان اصلی ترین اپلیکیشن فعالیت خود به علاقه مندانش معرفی کرده است، اما حضور او در یوتیوب نیز موثر و چشمگیر می باشد. یوتیوب از دیگر اپلیکیشن های اجتماعی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. در سال های اخیر این اپلیکیشن به عنوان منبع درآمدی برای بلاگر های اینستاگرامی شناخته شد و بسیاری از چهره های فعال در اینستاگرام، چنل های مخصوص خود را در یوتیوب نیز راه اندازی کردند. در بین تمامی بلاگر های ایرانی می توان گفت که کاپیتان عرفان نیز چنل مخصوص در یوتیوب را راه اندازی کرده و کلیپ های کوتاهی از تست انواع غذا ها را در چنل خود به اشتراک گذاشته است.

او همچنین از کیفیت غذای رستوران ها و کافی شاپ های مختلف در سراسر استان شیراز ویدیو کوتاهی را تهیه می کند که اپلیکیشن منتشر کننده آن ها، یوتیوب می باشد. برای دسترسی به چنل یوتیوب کاپیتان عرفان می توانید نام او را در قسمت سرچ این شبکه اجتماعی محبوب جست و جو نمایید. کاپیتان عرفان با فعالیت ‌های منحصر به فرد خود و تولید محتوای خاص و با کیفیت، توانسته تعداد سابسکرایب های یوتیوب خود را روز به روز افزایش دهد و یکی از چهره های شناخته شده در این اپلیکیشن باشد.

درآمد کاپیتان عرفان چقدر است؟

درآمد کاپیتان عرفان چقدر است؟

محبوبیت اینستاگرام و فعالیت کاربران متعدد در این اپلیکیشن مجازی، موجب شده تا روز به روز درآمد بلاگر های معروف در این فضا بیشتر شود، از آن جایی که تولید محتوا در زمینه غذا و معرفی رستوران ها و کافی شاپ های معتبر استان ها در کشور ایران، یکی از محبوب ترین زمینه های تولید محتوا می باشد، می ‌توان گفت که فود بلاگر ها یکی از زیر شاخه های پردرآمد بلاگری اینستاگرام هستند. با این وجود کاپیتان عرفان را می توان یکی از پردرآمد ترین فود بلاگر های ایرانی در اینستاگرام عنوان کرد، زیرا که او از نخستین چهره های فعال در اپلیکیشن بود و توانست ایده های خلاقانه ای را در مورد تولید محتوا پیج خود، به کار گیرد.

از این جهت به سرعت محبوب شد و روز به روز تعداد رستوران ها و کافی شاپ هایی که در استوری و پست های خود تبلیغ می کرد، بیشتر شد. این امر در نتیجه درآمد این چهره محبوب را از طریق اینستاگرام افزایش داد. با این حال تا کنون در مورد مبلغ دقیق درآمد کاپیتان عرفان صحبتی به میان نیامده، اما می توان گفت که او برای هر تبلیغ رستوران در استوری خود مبلغی بیش از پنج میلیون تومان را دریافت می کرده است.

عکس های کاپیتان عرفان را در کجا ببینیم؟

عکس های کاپیتان عرفان را در کجا ببینیم؟

قبل از این که پیج اصلی اینستاگرام کاپیتان عرفان توسط مدیریت این اپلیکیشن مجازی بسته شود، علاقه مندان این چهره می توانستند تصاویر متعددی از او را در پیج اینستاگرامش مشاهده کنند. اما در حال حاضر اصلی ترین راه دسترسی به تصاویر این چهره اینستاگرامی، بسته شده و می توانید از طریق فن پیج های راه اندازی شده برای او، تصاویرش را مشاهده نمایید. البته لازم است بدانید که کاپیتان عرفان تصاویر متعددی از خودش را در پیج کاری اینستاگرامش به اشتراک نمی گذاشت و در پیج اصلی خود تنها به تولید محتوا در زمینه غذا های مختلف مشغول بود.

با این حال کاپیتان عرفان همچنان یک پیج شخصی در اینستاگرام دارد که می توانید تصاویرش را از طریق این پیج مشاهده نمایید. پیج شخصی این چهره در اینستاگرام با آیدی cpt_erfan فعال است و یک پیج پرایوت می باشد. از دیگر راه هایی که می توانید تصاویر این چهره را مشاهده کنید، این است که به سایت های مختلفی که در زمینه غذا و فود بلاگر ها فعالیت می کنند، مراجعه نمایید.

کانال تلگرامی کاپیتان عرفان چه نام دارد؟

کانال تلگرامی کاپیتان عرفان چه نام دارد؟

یکی دیگر از اپلیکیشن های اجتماعی که کاپیتان عرفان علاقه بسیار زیادی به آن دارد و در آن نیز فعالیت می کند، تلگرام می باشد. این چهره قبل از این که پیج اینستاگرام اصلی خود را راه اندازی نماید در ابتدا یک کانال تلگرامی را احداث کرد و فعالیت های خود را در آن جا به سرانجام می ‌رساند. اما پس از گسترش یافتن شبکه مجازی اینستاگرام و حضور کاربران متعدد در آن، این چهره نیز فعالیت هایش را در اینستاگرام ادامه داد. البته می توان گفت که کانال تلگرامی این چهره همچنان پا برجا مانده بود و آدرس دقیق آن در بیو پیج اصلی اینستاگرام کاپیتان عرفان مشاهده می شد. اما پس از بسته شدن این پیج، راه دیگری برای دسترسی به کانال تلگرامی کاپیتان عرفان باقی نماند و در واقع می توان گفت که کاپیتان عرفان به احتمال بسیار زیاد کانال تلگرامی خود را حذف نموده است.

با این حال اگر از علاقه مندان این چهره هستید، می توانید با مراجعه به پیج دوم او در اینستاگرام، به صفحه چت شخصی کاپیتان عرفان در تلگرام دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که لینک pv این فود بلاگر محبوب در قسمت بیو پیج دوم قرار داده شده است تا راه دستیابی به آن راحت تر باشد. می توان گفت اصلی ترین دلیل قرار دادن آیدی شخصی این چهره در اختیار طرفدارانش، این است که کاپیتان عرفان تلگرام را یکی دیگر از اپلیکیشن های مجازی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندان و مخاطبان خود می داند و از این طریق به پیشنهادات و انتقادات طرفداران خود پاسخ می دهد.

شروع فعالیت حرفه ای کاپیتان عرفان از چه سالی بود؟

شروع فعالیت حرفه ای کاپیتان عرفان از چه سالی بود؟

کاپیتان عرفان تا کنون برای بار ها در لایو های اینستاگرام خود و استوری هایش در مورد نحوه آغاز فعالیت های خود به صحبت پرداخته است. وی عنوان می ‌کند که از همان دوران جوانی به غذا بسیار علاقه مند بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته تا در زمینه غذا فعالیت کند. البته از آن جایی که خودش وقت کافی برای پختن غذا های مختلف را ندارد، فعالیت خود را در زمینه فود بلاگری اینستاگرام، ادامه داد. این چهره با روی کار آمدن تلگرام و محبوب شدن ناگهانی این اپلیکیشن ارتباطی، تصمیم گرفت تا در یک کانال تلگرامی رسپی غذا های مختلف را معرفی کند. اما پس از ظهور اینستاگرام به عرصه اپلیکیشن های مجازی و همچنین قابلیت های گسترده ای که این اپلیکیشن در اختیار فعالین خود قرار می داد، این چهره نیز فعالیت کانال تلگرامی اش را در اینستاگرام ادامه داد.

وی به صورت حرفه ای در سال ۲۰۱۵ در اینستاگرام حضور دارد و تا کنون اکثر رستوران ها و کافی شاپ های استان شیراز را به علاقه مندان خود معرفی کرده است. پس از پیشرفت روز افزون کاپیتان عرفان در اینستاگرام، این چهره تصمیم گرفت تا فعالیت کاری خود را تنها به استان شیراز محدود نکند و سفر های پیاپی خود را در استان های دیگر نیز آغاز کرد. این فعالیت جدید، علاوه بر این که شهرت این فود بلاگر اینستاگرامی را روز به روز افزایش داد، درآمد بیشتری را نیز برای او به ارمغان آورد.

دوست دختر کاپیتان عرفان کیست؟

دوست دختر کاپیتان عرفان کیست؟

با بررسی بیوگرافی کاپیتان عرفان در می یابیم که او با دختری از محل زادگاهش در رابطه عاطفی قرار دارد. دلیل این امر را نیز می توان تصاویر متعدد منتشر شده از کاپیتان عرفان دانست که به همراه دوست دختر خود به رستوران ها و کافی شاپ های مختلف می رود و به تست غذا ها مشغول می شود. البته تا کنون چهره دوست دختر این فود بلاگر اینستاگرامی نمایان نشده و نمی توان اطلاعات دقیقی از او را عنوان کرد. اما برخلاف دیگر فعالین اینستاگرامی که سعی می ‌کنند تا روابط عاطفی خود را در این فضای مجازی مخفی نگه دارند، باید گفت که کاپیتان عرفان رابطه عاطفی خود را از علاقه مندان و طرفدارانش پنهان نکرده و استوری های دو نفره بسیار زیادی را در پیج دوم اینستاگرام خود منتشر می کند.

یکی از دلایل محبوبیت کاپیتان عرفان در اینستاگرام را می توان صحبت های او در مورد روابط دختر ها و پسر ها دانست که طرفین یک رابطه را به تعهد و وفاداری تشویق می کند. اطلاعاتی که از دوست دختر این چهره اینستاگرامی در دسترس است، تنها به همین گفته ها محدود می شود و اطلاعات دقیق تری از رابطه عاطفی این دو چهره در هیچ کجا موجود نمی باشد. اگر از علاقه مندان این فود بلاگر شیرازی تبار هستید، می توانید به هایلایت های پیج دوم اینستاگرام او مراجعه کنید و تصاویر عاشقانه و دو نفره آن ها را مشاهده نمایید.

حاشیه های کاپیتان عرفان درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های کاپیتان عرفان درباره چه موضوعاتی است؟

با این که فضای مجازی یکی از گسترده ترین فضا های ارتباطی میان مردم سراسر جهان است، مسلماً برای تمامی کاربران این فضا، حاشیه ها و شایعات مختلفی ایجاد شده است. اما می ‌توان گفت که کاپیتان عرفان یکی از بی حاشیه ترین فود بلاگر های فعال در اینستاگرام می باشد. این چهره در پیج اینستاگرامی خود تنها در مورد غذا های مختلف، تولید محتوا می کند و در بحث های حاشیه ای مشارکت ندارد. از این جهت تا کنون حواشی چشمگیری برای این چهره به وجود نیامده است. اما به طور کلی تنها حاشیه ای که می ‌تواند دامن گیر فود بلاگر های اینستاگرامی باشد، مبالغ بسیار بالایی است که از این راه به دست می آورند.

مطابق با گفته برخی از خبرگزاری ها، کاپیتان عرفان در یک ماه حدود یک میلیارد تومان را به عنوان درآمد کسب می کند. البته باید توجه داشته باشید که این فود بلاگر شیرازی تبار، در یکی از استوری های خود این خبر را با صراحت تکذیب کرد. همچنین در ماه های اخیر شایعه ای در مورد این فود بلاگر محبوب ایجاد شده که مربوط به کلاهبرداری او از رستوران ها و کافی شاپ ها بود. مطابق با این شایعه ها، کاپیتان عرفان برای تست غذا ها، مبلغی را به رستوران ها و کافی شاپ ها پرداخت نمی ‌کند. البته این خبر نیز توسط شخص کاپیتان عرفان تکذیب شد. این چهره نسبت به دیگر حواشی های اطراف خود واکنش نشان نداده و سعی کرده که با سکوت کردن در مقابله شایعه پراکنان اینستاگرامی، به این حواشی ها دامن نزند.

آیا این فود بلاگر تا به حال مصاحبه ای انجام داده است؟

از آن جایی که رسانه ‌ها در صدد مصاحبه با چهره های شناخته شده اینستاگرامی هستند، تا کنون با فود بلاگر های مختلفی به ‌مصاحبه پرداخته اند. اما از آن جایی که کاپیتان عرفان در فضای مجازی اینستاگرام، حاشیه ها و جنجال های بی شماری را به وجود نیاورده، کمتر از دیگر فود بلاگر ها در دایره توجه رسانه های هنری قرار گرفته است. از این جهت تا کنون مصاحبه ای با این چهره صورت نگرفته و در اپلیکیشن های معتبری نظیر یوتیوب و اینستاگرام ویدیو های مصاحبه ‌ای با او به چشم نمی خورد.

با این وجود اگر از علاقه مندان چهره های جنجالی اینستاگرامی هستید، می توانید به یوتیوب مراجعه کنید و مصاحبه های جنجالی و حاشیه برانگیز آن ها را مشاهده نمایید. البته توجه داشته باشید که این فود بلاگر شناخته شده اینستاگرامی، در پیج اصلی خود تا کنون برای بارها لایو های متعددی را برگزار کرده و در لایو های خود به اکثر سوالات طرفداران و علاقه مندانش پاسخ داده است.

سفر های این فود بلاگر به کدام شهر ها بوده است؟

سفر های این فود بلاگر به کدام شهر ها بوده است؟

همان طور که ذکر شد این فود بلاگر شناخته شده، در شیراز متولد شده و ساکن این استان می باشد. از این جهت فعالیت های ابتدایی خود در زمینه فود بلاگری را در استان شیراز به سرانجام رساند. وی پس از گذشت مدت زمانی، تصمیم گرفت تا به شهر های دیگر ایران سفر کند و فعالیت خود در زمینه غذا های اصیل و سنتی شهر های دیگر را ارتقاء بخشد. وی تا کنون به استان های اصفهان، مشهد، یزد، کرمان و … سفر کرده و به صورت کامل در مورد رسپی غذا های اصیل این شهرستان های بزرگ ایران به صحبت پرداخته است.

وی همچنین در تلاش است تا سفر های خود را به دیگر شهرستان های ایران زمین، به سرانجام برساند و بتواند یک آرشیو کامل در مورد غذا های سنتی ایرانی ایجاد کند. این چهره علاوه بر تست غذا های سنتی ایرانی، در زمینه تست و معرفی غذا های فرنگی و انواع فست فود ها نیز فعالیت می کند. 

این فود بلاگر شغل دوم هم دارد؟

این فود بلاگر شغل دوم هم دارد؟

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد شغل دوم کاپیتان عرفان به چشم نمی خورد. این چهره پس از این که صفحه اصلی اینستاگرامش به طور کامل از دسترس خارج شد، برای مدتی فعالیت کم رنگی در این اپلیکیشن مجازی را به سرانجام رساند. با این که او در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، پیج جدید خود در اینستاگرام را راه ‌اندازی کرد و به طرفدارانش اعلام نمود که قرار است فعالیت ‌های جدید خود را دوباره آغاز کند، اما تا کنون نیز حضور گسترده او در این اپلیکیشن ارتباطی مشاهده نشده است. به همین دلیل خبر هایی مبنی بر فعالیت جدید و یا شغل دوم این فود بلاگر در بین طرفداران او پخش گردیده است. با این وجود این فود بلاگر شیرازی تبار تا کنون در مورد دیگر منابع کسب درآمدی خود به صحبت نپرداخته و اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندانش قرار نداده است.

از جدید ترین اخبار مربوط به شغل دوم این چهره، می توان به همکاری گسترده او با یکی دیگر از چهره های اینستاگرامی به نام شاهین بیات اشاره کرد. این دو چهره در حال حاضر یک پیج جدید در اینستاگرام با آیدی caap_shin راه اندازی کرده اند و تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار فالوور به ارمغان آورده اند. در این پیج اینستاگرامی در حال حاضر بیش از ۸۲۰۰ پست در رابطه با غذا های مختلف سنتی و فرنگی به چشم می خورد.

شاهین بیات در یکی از استوری های این پیج عنوان کرد که قرار است همکاری گسترده ای را با کاپیتان عرفان به انجام رساند و روند تغییرات این پیج جدید را با طرفدارانش به اشتراک خواهد گذاشت. به نظر می رسد که این دو چهره در حال تست و معرفی غذا های کشور های مختلف می باشند. با فرض این که کاپیتان عرفان و شاهین بیات، بخواهند فعالیت های فود بلاگری خود را در خارج از مرز های ایران گسترش دهند، می توان گفت که اوج درخشش این دو چهره شناخته شده ایرانی در آینده ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

سوالات متداول

  1. نام اصلی کاپیتان عرفان چیست؟

    او از ابتدا با نام عرفان در اینستاگرام فعالیت کرد و کاپیتان، لقب او می باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نام خانوادگی او مشاهده نشده است.

  2. کاپیتان عرفان در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

    وی یکی از بهترین بلاگر های اینستاگرامی است که در زمینه رسپی غذا های مختلف فعالیت می کند.

  3. کاپیتان عرفان ساکن کجاست؟

    این چهره در شیراز متولد شده و هم اکنون نیز در این استان زندگی می کند.

  4. دوست دختر کاپیتان عرفان کیست؟

    تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد دوست دختر این چهره در شبکه های مجازی منتشر نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید