بیوگرافی میرطاهر مظلومی + بهترین بازی های او در سینما و تلویزیون

در این مقاله قصد داریم شما را با میرطاهر مظلومی یکی از مومن ترین بازیگران ایرانی آشنا کنیم و در رابطه با حواشی های او و هم چنین بیوگرافی او اطلاعاتی را به شما بدهیم. اگر می خواهید جزئیات بیشتری از زندگی او را بدانید می توانید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا او را بیشتر بشناسید و جزئیات بیشتری از فیلم‌ هایی که او در آن نقش آفرینی داشته است داشته باشید.

از بیوگرافی میرطاهر مظلومی چه اطلاعاتی می توان دریافت؟

از بیوگرافی میرطاهر مظلومی چه اطلاعاتی می توان دریافت؟

میر طاهر مظلومی کیست؟ در واقع او یکی از بازیگران و صدا پیشه های ایرانی می باشد که از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و در اکثر فیلم ها حضور دارد و یکی از بهترین بازیگران توانمند در عرصه سینما ایران می باشد که اکثر در فیلم های طنز نقش‌ آفرینی می‌ کند و تا کنون جوایز و افتخارات ارزنده‌ای را به دست آورده است. او در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده است و محل تولد او تهران می باشد و در حال حاضر چهل و هفت سال سن دارد. این بازیگر توانمند ایرانی از سال ۱۳۶۷ پا به عرصه سینما گذاشت و تا کنون نیز در حال فعالیت می باشد.

او در فیلم‌ هایی به نام های دو عروس در سال ۱۳۹۴، ماهی و برکه در سال ۱۳۹۷، ایران برگر در سال، ۱۳۹۳ آتیش بازی در سال ۱۳۹۲، مروارید در سال ۱۳۹۱، گشت ارشاد در سال ۱۳۹۰، پایان نامه در سال ۱۳۸۹، شرقی در سال ۱۳۸۷، ساقی در سال، ۱۳۸۰ و خیلی از فیلم های دیگر نقش آفرینی کرده است که حضور پررنگ او را در تمامی فیلم ها می توانیم ببینیم و او یکی از کسانی می باشد که فعالیت‌ های بی شماری را انجام می‌ دهد و فقط به حرفه بازیگری بسنده نکرده است.

هم چنین او یکی از کسانی می باشد که در دوبلوری نیز نقش بسیار پررنگی دارد و دوبلور بسیاری از مجموعه های تلویزیونی و فیلم هایی مانند افسانه زورو در سال ۱۳۸۵ و بابی در سال ۱۳۸۶، قلب اجاره در سال ۱۳۸۷، پدر پرافتخار من در سال، ۱۳۸۸ تایتانیک در سال، ۱۹۹۷ فیل شاه در سال ۱۳۹۷، مرد عنکبوتی در سال ۲۰۰۲ و خیلی از مجموعه های دیگر را دوبلوری انجام داده است.

اینستاگرام میرطاهر مظلومی چند فالوور دارد؟

در ادامه این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با اینستاگرام این بازیگر ایرانی با شما صحبت کنیم و بگوییم که او در اینستاگرام چه تعداد فالوور دارد و اینستاگرام او شامل چه محتوایی می باشد پس همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از فعالیت او در شبکه‌ های اجتماعی آگاه شوید. این بازیگر توانمند ایرانی یکی از اشخاصی می باشد که در اینستاگرام فعالیت دارد و حدود ۲ میلیون نفر فالوور دارد و یکی از بازیگرانی می باشد که در اینستاگرام پست های زیادی را به اشتراک می‌ گذارد و این پست ها شامل محتوایی از فعالیت های کاری او می باشد و او در فیلم‌ هایی که نقش آفرینی کرده است را به اشتراک می گذارد.

میر طاهر مظلومی اینستایش را به دور از هر گونه حاشیه‌ ای نگه داشته است و یکی از آموزنده ترین پیج ها در اینستاگرام می باشد. در واقع او فن پیج های زیادی نیز در اینستاگرام دارد که افراد زیادی برای او صفحات مجازی ایجاد کرده‌ اند و این فن پیج ها نیز توانستند فالووران زیادی را کسب کنند و به معروفیت این بازیگر کمک بیشتری کنند.

یوتیوب میرطاهر مظلومی

یوتیوب میرطاهر مظلومی

یوتیوب یکی از شبکه‌ هایی می باشد که اکثر سلبریتی ها و هنرمندان از آن استفاده می‌ کنند و سعی دارند که با فعالیت در آن به کسب درآمد بالا برسند و به آن مشهوریتی که همیشه دلشان خواسته است دست یابند. اما این بازیگر ایرانی یکی از کسانی می باشد که در یوتیوب فعالیت ندارد و کمتر به این شبکه اجتماعی سر می‌ زند و بیشتر در حالت تمرکز برای نقش آفرینی در فیلم ها می باشد تا زمانی را برای شبکه های اجتماعی بگذارد. در رابطه با سوال هایی که در مورد شبکه های اجتماعی از او سوال می شود او همیشه خودش را همیشه از فضای مجازی دور نگه می‌ دارد و کمتر در شبکه های مجازی فعالیت می‌کند و یوتیوب را راهی برای کسب درآمد نمی‌ داند و فقط روی فیلم هایش زمانش را می گذارد.

عکس های میرطاهر مظلومی را در کجا ببینیم؟

در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که شما چگونه می‌ توانید عکس‌ های میرطاهر مظلومی را مشاهده کنید پس همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از این عکس ها آشنا شوید. یکی از راحت ترین راه ها برای دست یابی به این عکس ها این می باشد که شما می توانید به اینستاگرام فرد مورد نظر خودتان بروید و عکس های او را از این طریق مشاهده کنید. از ساده‌ ترین راه‌ های دیگر که می توانید به عکس های بازیگران مد نظرتان دسترسی داشته باشید این است که به گوگل بروید و نام آن ها را در گوگل سرچ کنید تا بتوانید عکس های قدیمی و جدید آن ها را مشاهده کنید. از دیگر راه ها این است که به دیگر شبکه‌ های اجتماعی مراجعه کنید و عکس های آن ها را از طریق کانال های تلگرامی نیز ببینید.

فیلم های میر طاهر مظلومی کدامند؟

فیلم های میر طاهر مظلومی کدامند؟

در ادامه می خواهیم شما را با فیلم هایی که این بازیگر توانمند در آن نقش آفرینی کرده است آشنا کنیم و به شما بگوییم که ژانر این فیلم‌ ها چگونه می باشد و او چه نقشی در این فیلم ها داشته است و در چه سالی این فیلم ها به اکران گذاشته شده است. او در فیلم‌ های زیادی مانند دینامیت، جنجال در عروسی، تیم، ایران برگر، آتیش بازی، رستاخیز، متل قو، مروارید، شبکه، صداست که می ماند گیرنده، شیش و بش، اخراجی ها، پاتو زمین نذار، شرقی، وقتی همه خوابیم، نظام از راست، دایناسور، ابراهیم خلیل الله، به نام پدر، شاه خاموش، عشق فیلم، ساقی، سرباز پدرخوانده، نرگس، آدمخوار، روزگار غریب، مدار صفر درجه، عمارت فرنگی، عبور از پاییز، دفترخانه شماره ۱۳، قفسی برای پرواز، خانه بی پرنده، بچه ها نگاه می کنند، سی‌ امین روز، تا ثریا، چمدان، بوی باران، کیمیا، آرام می گیریم، پرستاران، صبح آخرین روز و دیگر فیلم ها حضور داشته است پس همراه ما باشید تا با نقش آفرینی های او بیشتر آشنا شوید.

زن ها فرشته اند 2

یکی از فیلم هایی که این بازیگر ایرانی در آن نقش آفرینی داشته است فیلم زن ها فرشته اند می باشند که این فیلم ادامه داستان قسمت اول زن ها فرشته اند می باشد و ژانر این فیلم کمدی می باشد و این فیلم به کارگردانی آرش معیریان به اکران گذاشته شد و تهیه‌ کنندگی این فیلم را نیز حسین فرحبخش انجام داده است. یکی از فیلم های طنز و خنده دار این بازیگر می باشد که نقش پررنگی در این فیلم داشته است و بازیگرانی مانند سحر قریشی و دیگر افراد نیز در این فیلم حضور داشتند که این فیلم را در سال ۱۳۹۸ به اکران گذاشتند.

ایران برگر

یکی دیگر از فیلم هایی که میرطاهر مظلومی در آن حضور داشته است فیلم ایران برگر می‌ باشد که بازیگران توانمندی در این فیلم حضور داشته اند و این فیلم محصول سال ۱۳۹۳ می باشد که کارگردان این فیلم مسعود جعفری جوزانی می باشد و نویسندگی این فیلم را مسعود جعفری جوزانی و محمد هادی کریمی انجام داده است و تهیه کنندگی آن را نیز فتح الله جعفری جوزانی انجام داده است و این فیلم باعث شد که طرفداران این بازیگر بیش از قبل شود.

متل قو

از دیگر فیلم هایی که این بازیگر در آن نقش آفرینی کرده است می توانیم به متل قو اشاره کنیم که کارگردانی این فیلم برعهده مسعود نوابی بوده است و نویسنده این فیلم نیز علیرضا معتمدی انجام داده است و این فیلم را در سال ۱۳۹۱ به اکران گذاشتند که تهیه‌ کنندگی این فیلم را نیز بیژن امکانیان برعهده گرفته است.

گیرنده

یکی دیگر از فیلم‌ های تاثیر گذار این بازیگر ایرانی فیلم گیرنده می باشد که کارگردانی آن را مهرداد غفار زاده انجام داده است و نویسندگی این فیلم برعهده مهرداد غفار زاده بوده و از نویسندگان دیگر نیز می‌ توانیم به مهرداد موافقی یامی اشاره کنیم که این فیلم در سال ۱۳۹۰ به اکران گذاشته شد و بازیگران حرفه‌ ای و توانمند زیادی در آن حضور داشتند.

گشت ارشاد

یکی دیگر از فیلم های این بازیگر گشت ارشاد می باشد که ژانر این فیلم کمدی است و کارگردان آن سعید سهیلی می باشد که این فیلم را در سال ۱۳۹۰ به اکران گذاشتند و بازیگران توانمندی در آن حضور داشتند که می‌ توانیم به حمید فرخ نژاد، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و دیگر بازیگران اشاره کنیم.

حاشیه های میر طاهر مظلومی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های میر طاهر مظلومی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که میرطاهر مظلومی چه حواشی را به وجود آورده است. در واقع این بازیگر ایرانی یکی از هنرمندانی می باشد که همیشه سعی دارد از حواشی ها دور بماند و بیشتر روی کارش تمرکز کند و خودش را از تمامی صحبت ها و حرف و حدیث ها پنهان نگه دارد تا بتواند موفقیت های بیشتری دست یابد و مردم کمتر راجع به او صحبت کنند. این سلبریتی ایرانی تا کنون هیچ کاری را انجام نداده است که برای او حاشیه درست شود و فقط غرق کارش بوده است به همین علت او تا کنون هیچ گونه حاشیه‌ ای را به وجود نیاورده است و می‌ توانیم نام او را در لیست بی حواشی ترین هنرمندان و سلبریتی ها بیاوریم.

درامد میرطاهر مظلومی چقدر است؟

در رابطه با درآمد میرطاهر مظلومی می توانیم بگوییم که این بازیگر توانمند ایرانی با توجه به نقش آفرینی هایی که در فیلم‌ ها دارد و سابقه کاری زیادی که او داشته است جزو پولدارترین بازیگران ایرانی محسوب می‌ شود و درآمد او در حال حاضر میلیاردی می باشد زیرا او در فیلم‌ های بسیاری نقش آفرینی کرده است و فعالیت‌ های دوبلوری بسیار زیادی را نیز انجام داده است که تمامی این فعالیت‌ های او باعث شده است که او به یک درآمد میلیاردی برسد و هر آنچه که می‌ خواهد را داشته باشد.

مدتی در شبکه‌ های اجتماعی صحبت‌ های زیادی در رابطه با درآمد میرطاهر مظلومی شنیده می‌ شد و همه می گفتند که او ثروت بالایی دارد و گاهی او و دیگر بازیگران در فیلم ها و سریال ها پارتی بازی انجام می دهند و از آنجایی که او سن بیشتری دارد مبلغ های بیشتری را به او می‌ دهند که پس از مدتی نیز این حواشی خوابید.

همسر میرطاهر مظلومی کیست؟

در ادامه می‌ خواهیم با شما در رابطه با همسر این بازیگر ایرانی صحبت کنیم در واقع این زوج در سال ۱۳۷۷ با هم ازدواج کردند و نام همسر این بازیگر ایرانی خانم شهلا مقدم می باشد که وقتی میرطاهر مظلومی ۲۴ سل چهار سال سن داشت تصمیم گرفت که با این خانوم ازدواج کند و پس از گذشت چند سال یعنی در سال ۱۳۸۴ نیز این زوج تصمیم گرفتند که صاحب فرزند شوند و نام دخترشان را نیز ستایش گذاشتند.

در واقع همسر او در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده است و لیسانس حسابداری دارد و خانواده همسر این بازیگر توانمند مذهبی می‌ باشند این زوج دوست داشتنی در کنار هم بسیار خوشبخت هستند و عکس ها و فیلم های زیادی از این زوج در شبکه‌ های اجتماعی قابل دسترس است که می توانید با سرچ کردن نام همسر این بازیگر در گوگل عکس های او را مشاهده کنید.

جوایز و افتخارات میر طاهر مظلومی چه می باشد؟

جوایز و افتخارات میر طاهر مظلومی چه می باشد؟

در ادامه می خواهیم با شما در رابطه با جوایز و افتخارات این بازیگر توانمند و دوبلور ایرانی صحبت کنیم. او تا کنون جوایز ارزنده ای را به دست آورده است که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم یکی از جوایز و افتخارات او لوح سپاس برای هنرنمایی در سریال نرگس بوده است. از دیگر جوایز او می‌ توانیم به لوح تقدیر بازیگری در ششمین جشنواره تئاتر رضوی اشاره کنیم. او هم چنین توانسته است برای هنرنمایی در سریال کیمیا نیز لوح سپاس به دست گیرد و هم چنین برای هنرنمایی در مجموعه پدرخوانده نیز لوح سپاس گرفته است. از دیگر جوایز و لوح های او می توانیم به هنر نمایی و نقش آفرینی اش در فیلم سینمایی دو عروس اشاره کنیم.

میرطاهر مظلومی در دورهمی حضور داشت؟

دورهمی یکی از محبوب ترین برنامه هایی می باشد که اکثر سلبریتی ها و هنرمندان معروف را در این برنامه دعوت می‌ کنند و مجری برنامه نیز مهران مدیری می باشد که این بازیگر توانمند ایرانی را یعنی میرطاهر مظلومی را در این برنامه دعوت کردند و مصاحبه‌ هایی را با او انجام دادند. او در این مصاحبه ها به تک تک سوالات مهران مدیری جواب داد و یک شب به یاد ماندنی را در کنار او گذراند.

در این برنامه مهران مدیری گاهی اوقات سوال های جنجال برانگیز از او می‌ پرسید و او نیز با کمال اشتیاق تمامی این سوالات را پاسخ می داد و هیچ یک از جواب های او حواشی ایجاد نکرد زیرا همیشه دور از حاشیه می باشد و فقط با حضور پررنگ در این برنامه به همه اثبات کرد که می‌ تواند به دور از حاشیه در هر برنامه‌ ای حضور داشته باشد و مصاحبه انجام دهد.

بسیاری از طرفداران این بازیگر قبل از این که او در این برنامه دعوت شود از مهران مدیری درخواست می‌ کردند که این بازیگر شوخ طبع را به این برنامه بیاورد و با او مصاحبه‌ هایی را انجام دهد که مهران مدیری نیز به درخواست بسیاری از مردم و خواست قلبی خودش این بازیگر توانمند ایرانی را به برنامه دعوت کرد و با او مصاحبه ای را انجام داد و قسمتی که این بازیگر در برنامه حضور داشت جزو پر بیننده ترین قسمت ها در سریال دورهمی بود زیرا او طرفداران بیشماری دارد و افراد زیادی منتظر دعوت او به این برنامه بودند.

میر طاهر مظلومی در دوبلوری موفق عمل کرده است؟

این بازیگر توانمند یکی از کسانی می باشد که علاوه بر بازیگری و نقش آفرینی اش در سریال ها و فیلم ها توانسته است در دوبلوری نیز نقش بسزایی داشته باشد و جزو کسانی باشد که همیشه او را بهترین دوبلور در عرصه فیلم های ایرانی می دانند. او فیلم های زیاد و مجموعه های زیادی را دوبله کرده است که به چند مورد از آن ها می پردازیم. میرطاهر مظلومی مجموعه ها و سریال هایی مانند وعده در سال ۱۳۸۵، زندان من در سال ۱۳۸۵، باجگیر ها در سال ۱۳۸۵، کودک در سال ۱۳۸۶، قلب اجاره ای در سال ۱۳۸۷، خاطرات رنج‌ آور در سال ۱۳۸۸، روزی روزگاری در آمریکا در سال ۱۳۸۶، انسان در برابر انسان در سال ۱۳۸۷، آقای بروکس در سال ،۱۳۸۸ پدر پرافتخار من در سال، ۱۳۸۸ فیل شاه در سال، ۱۳۹۷ ترس از ارتفاع در سال ۱۳۸۹، مرد عنکبوتی در سال ۲۰۰۴ و تایتانیک در سال ۱۹۹۷، آخرین تلاش های شهردار در سال ۱۳۸۷، نوع دیگر وفاداری در سال ۱۳۸۵، بریم برادر در سال ۱۳۸۵، کلید اسرار در سال ۱۳۸۵، نیرنگ باز در سال ۱۳۸۵، فراموش شده در سال ۱۳۸۴ و غیره را دوبله کرده است و این بازیگر توانمند فعالیت دوبلوری اش را از سال ۱۳۸۳ تا کنون آغاز کرده است. شما می توانید دانلود رایگان شام ایرانی میرطاهر مظلومی را نیز از طریق گوگل و اپلیکیشن‌ روبیکا انجام دهید.

بیماری این بازیگر چیست؟

بیماری این بازیگر چیست؟

در ادامه می خواهیم در رابطه با بیماری این بازیگر با شما صحبت کنیم مدتی بود که در شبکه های مجازی شنیده می شد این بازیگر توانمند عمل جراحی انجام داده است و مهره کمر او گویا به دلیل شکستگی هایی باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت که مصاحبه های زیادی نیز در رابطه با این موضوع از او شد و او در این مصاحبه ها به تمامی سوالات پاسخ داد و گفت که زمانی که به مسافرت رفته بودم در شمال این اتفاق افتاد و به دلیل زمین خوردنم مهره اول کمرم شکست و مرا به بیمارستان منتقل کردند و عمل جراحی انجام دادند.

این شکستگی مهره باعث شد که او مدتی از حرفه‌ اش یعنی بازیگری دور بماند و پس از اینکه کاملاً حالش رو به بهبود بود بتواند به فعالیت‌ هایش بازگردد و دوران درمانش را در خانه گذراند و در خانه به او رسیدگی می کردند. در برخی از مصاحبه ها از او پرسیدند که آیا زمانی که در خانه هستی روحیه داری او در پاسخ به این سوالات جواب داد که در حال حاضر در خانه ماندن برای من سخت است زیرا تمام روزم را در حال فعالیت می باشم و به نقش آفرینی هایم می پردازم و ممکن است در این مدتی که در خانه هستم کمی روحیه من پایین بیاید اما همسرم از من مراقبت می کند و پس از طی درمانم به سریال ها باز می گردم.

میرطاهر مظلومی ترک است؟

در پایان این مقاله نیز می‌ خواهیم در رابطه با اصالت این بازیگر ایرانی با شما صحبت کنیم و بگوییم که او اصالتاً ترک می باشد یا خیر پس همراه ما باشید تا از جزئیات بیوگرافی او بیشتر آگاه شوید. میرطاهر مظلومی اهل کجاست؟ این بازیگر ایرانی در تهران به دنیا آمده است اما اصالت او به اردبیل باز می‌ گردد و اصالتاً اردبیلی می باشد و جزو بازیگرانی است که نژاد ترک دارد و ترک زبان است. در برخی از مصاحبه‌ ها از او اصالتش را پرسیدند و در تمامی این مصاحبه‌ ها اصالت خود را بازگو کرد و هیچ گاه باکی از گفتن این گونه جواب ها نداشت و همیشه با افتخار می گوید که من یک ترک زبان هستم و به ملیت و زبانم افتخار می کنم.

سوالات متداول

سوالات متداول

میر طاهر مظلومی دوبلور می باشد؟

گویندگی میرطاهر مظلومی حقیقت دارد و او یک دوبلور می‌باشد و یک شغل میرطاهر مظلومی دوبلوری است.

میر طاهر مظلومی در هیولا و در چه فیلم هایی نقش آفرینی داشته است؟

میرطاهر مظلومی در نقش ناصرالدین شاه و میرطاهر مظلومی در قهوه تلخ و میرطاهر مظلومی بدل خامنه ای و فیلم لاتی میرطاهر مظلومی را نقش آفرینی کرده است.

سن میر طاهر مظلومی و قد میرطاهر مظلومی چند است؟

در واقع قد این بازیگر توانمند ایرانی حدوداً ۱۸۰ سانتی متر می باشد و وزنش نیز حدود ۱۲۰ کیلوگرم است.

میر طاهر مظلومی و همسرش طلاق گرفته اند؟

شهلا مقدم همسر میر طاهر مظلومی است که این زوج تا کنون از هم جدا نشده اند و طلاق نگرفته اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید