بیوگرافی بوراک آشپز معروف ترکی + آدرس رستوران او

بوراک سرآشپز و فود بلاگر مشهور ترکیه ای می باشد، که علاوه بر معروف بودن او و غذا هایش، در فضای مجازی نیز به شهرت بسیاری دست یافته است. او با شیوه و روشی که آشپزی و کار خود را در پیش گرفته است، توانسته نظر توریست های زیادی را به خود جلب کند. ترکیه، سرآشپز های معروف و مشهور زیادی دارد، که هر کدام سبک و روش منحصر به فرد خود را انجام می دهند. با بررسی بیوگرافی بوراک آشپز، به نکات جالبی دست می یابیم. 

بوراک آشپز کیست؟

بوراک آشپز کیست؟

بوراک جزء جوان ترین سرآشپز های جهان و همچنین بلاگر های ترکیه محسوب می شود، که توانسته در این سن کم، به شهرت جهانی دست یابد. بوراک اوزدمیر اصالتا کرد می باشد و در استان ختای، روستا یونجایاکا واقع در هاتای یایالاداغ در روز بیست و چهار مارس سال ۱۹۹۶ چشم به جهان گشوده است و اکنون او یک جوان بیست و هفت ساله می باشد. پدر او فرد ثروتمندی است و همین طور صاحب یک شرکت نساجی می باشد، که در دوران نوجوانی او، از او حمایت کرد و یک رستوران، که اغلب غذا های کبابی سرو می شد را در سال ۲۰۱۱ به دست بوراک سپرد. او در آن زمان شانزده سال بیشتر نداشت، اما توانست از پس مدیریت یک رستوران به خوبی برآید.

رستوران تمدن های هاتای در آکسارای واقع بود، که کم کم بر سر زبان مردم شهر، سپس کشور و در نهایت جهان، افتاد. به طور کل، سر آشپز های زیادی در ترکیه هستند که شهرت بین المللی دارند و باعث جذب گردشگر و توریست های زیادی به این کشور شده اند. هر یک از این سر آشپز ها با ایده های خلاقانه، سعی در جذب مشتری بیشتر برای رستوران های خود کرده است. بوراک ابتدا به دلیل غذا های ترکیه ای، عربی و یونانی که در رستوران هایش سرو می شد و طعم بی نظیرش مشهور گشت، اما کم کم شروع به سرو غذا ها، برای مشتری ها به شیوه های متفاوت و چشم گیری کرد.

این روش در ابتدا توسط خود سرآشپز بوراک انجام می شد، که سرو غذا را به همراه حرکت های نمایشی انجام می داد، رفته رفته با زیاد شدن مشتری های رستوران های او، آشپز ها و یا گارسون ها این شکل جذاب سرو غذا ها را بر عهده گرفتند. یکی از کار های دیگر او، که بسیار جلب توجه کرد، نان های مخصوصی بود که نام هر مشتری را بر روی آن حک می کردند و مختص هر مشتری بود. این کار، یکی از ایده های اولیه او برای، سر زبان انداختن نام رستوران هایش بود.

عکس های جدید بوراک آشپز را در کجا ببینیم؟

این سر آشپز مشهور و جوان سبک خاصی برای آشپزی در پیش گرفته است و این ایده خلاقانه در سبک پخت غذا ها و سرو آن ها را، به نمایش همگان گذاشته، تا باعث جذب سبک منحصر به فردش شوند. شما اگر به دنبال اطلاعاتی از این آشپز معروف ترکیه ای هستید با جست و جو کردن در سایت های گوگل بسیاری از عکس ها و فیلم های او بارگذاری شده است، را می توانید پیدا کنید. منبع اصلی این عکس و ویدیو ها، پیج اینستاگرام او می باشد.

او برای جذاب تر شدن کار و هنرش شروع به تهیه و ضبط از نحوه آشپزی و پخت و پز غذا های خاص عربی، یونانی و ترکیه ای کرده است. یکی دیگر از ایده های او در این زمینه، حجم غذا هایی است که می پزد، البته این حجم زیاد را برای رستوران هایش تهیه می کند و در کنارش از این کار فیلم برداری می کند، تا در پیج اینستاگرام بارگذاری کند.

مورد دیگری که باعث دیده شدن او بود، درست کردن غذا ها به شکل های خاص بود، برای مثال او برج خلیفه را با استفاده از مواد غذایی درست کرد، یک آبشار شکلات ساخت، یک مارشمالو بزرگ، یک کیک شکلاتی بزرگ به شکل ذرت، یک کشتی بزرگ با شکلات خالص و یک قلعه از جنس گوشت ساخته است. دلیل دیگر معروف شدن او لبخند او هنگام کار کردن می باشد، به طوری که، مستقیم به دوربین زل می زند و با لبخند خاصش شروع به کار می کند. لبخند معروف او باعث شد، جک های زیادی درباره او ساخته شود و همین باعث ایجاد تفاوت بین سبک او با سایر سر آشپز ها بود.

آدرس پیج اینستاگرام بوراک آشپز چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بوراک آشپز چیست؟

یکی از راه های موفقیت او و راهی برای عرضه کردن کسب و کار خود به کل جهان از شبکه های مجازی صورت می گیرد، چرا که تمام مردم جهان از این طریق با یک دیگر در ارتباط می باشند. بنابراین با یک ایده خلاقانه و با داشتن پشتکار می توان به کسب و کار خود رونق داد و علاوه بر فعالیت و جذب مشتری فقط از شهر خود، از کل کشور و کل جهان، توجه بسیاری را جلب کرد. می توانیم علاوه بر گسترش کسب و کار خود، از طریق جذب توریست به شهر و کشور خود، به سایر کسب و کار ها نیز کمک کنیم. او نیز از این طریق توانسته کسب و کارش را به شکل بین المللی گسترش دهد.

او با نام czn burak در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده است و با جست و جوی عبارت بوراک آشپز اینستا، آیدی اینستاگرام او با همین نام برای شما نمایان می گردد. پیج او در حال حاضر بیست و نه میلیون دنبال کننده دارد، که در آینده نه چندان دور، سی میلیون را نیز رد می کند. خود او حدود صد و نود و یک نفر را دنبال می کند، که اکثر آن ها افراد مشهور و چند تا از فن پیج هایش می باشند. او تا کنون یک هزار و پانصد و بیست و نه عدد پست در پیج خود بارگذاری نموده است و بعضی از پست هایش، میلیونی لایک دریافت کرده است.

یوتیوب بوراک آشپز 

یوتیوب بوراک آشپز 

از آن جایی که اکثر مردم در یوتیوب به دنبال کلیپ های آموزشی، طنز و کلیپ های کاربردی هستند، بستر مناسبی برای افرادی است که کسب و کار بین المللی دارند و می خواهند از این طریق نحوه ارائه خدمات شان را به مردم جهان نشان دهند. علاوه بر آن از طریق یوتیوب نیز می توانند، بر اساس تعداد بازدید های ویدیو های خود، کسب درآمد کنند. بوراک نیز برای دیده شدن و برای افزایش ثروتش در یوتیوب، اکانتی به نام خود دارد. آیدی او در یوتیوب نیز czn burak می باشد، که نزدیک به چهار میلیون نفر پیج او را در یوتیوب دنبال می کنند و حدود صد و یازده پست در آن بارگذاری کرده است.

یوتیوب برای تعداد بازدید هر پست مبلغ خوبی را به صاحب پیج می پردازد. تعداد بازدید های هر پست او متفاوت است، اما از سیصد هزار است و تا چند میلیون نیز ادامه دارد، برخی از پست های او که یک فرد مشهور نیز در آن حضور دارد، میلیونی لایک دریافت کرده است، برای مثال پستی که با khaby، تهیه نموده است، پانزده میلیون لایک و بازدید در یوتیوب گرفته است. 

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

با توجه به جست و جو های انجام شده این سرآشپز حاشیه های زیادی نداشته است. اکثر کسانی که درگیر حاشیه های زیادی می شوند، به دلیل رفتار و اعمال خود آن ها است و شاید از قصد کاری انجام می دهند تا حاشیه و شایعه هایی در مورد آن ها بسازند و از این دهن به آن دهن بچرخد و یا این که خود شخص، دست به کار شده و حاشیه هایی در مورد خود پخش می کنند، تا باعث معروف شدن خود بشود. اما بوراک جوانی است، که توانسته با ایده های خلاقانه خود به میزان کافی توجهات زیادی را به خود جلب کند و برای بیشتر دیده شدن نیازی به انجام کار های ناپسند ندارد.

اما به هر حال کسانی هستند که انتقاد های زیادی به او دارند، بعضی به درست و بعضی به غلط به روش کار او ایراد می گیرند. در مورد حجم زیاد غذا هایی که درست می کند، انتقاد کرده اند که این حجم از غذا، پس از آن چه می شود آیا دور ریخته می شود و یا مورد مصرف قرار می گیرد، اما به نظر می رسد حجم زیاد غذا های او مربوط به رستوران هایش می باشد و احتمالا این مقدار غذا مصرف روزانه رستوران می باشد. مورد دیگر که از چشم دنبال کننده ها دور نمانده است، حیف و میل شدن مقداری از مواد غذایی است، در حالی که او با ژست همیشگی اش در حال خرد کردن مواد غذایی می باشد و مقداری از آن بر روی زمین می ریزد.

آیا تا به حال مصاحبه ای با بوراک آشپز انجام شده است؟ 

آیا تا به حال مصاحبه ای با بوراک آشپز انجام شده است؟ 

مصاحبه کردن با کسانی که مشهور هستند و افراد زیادی آن ها را دنبال می کنند، در این دوره بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که طرفداران این شخص به دنبال اطلاعات بیشتری از او هستند، تا بیش تر از قبل با او آشنا شوند و همین طور سوال هایی که از او می پرسند، ممکن است سوالات هر کس باشد، پس مصاحبه کردن با این افراد کار بسیار جالبی است. بوراک نیز جز این افراد مشهور می باشد که سوالات زیادی در مورد کار او می شود، بنابراین از کشور های زیادی با او مصاحبه کرده اند که در این مصاحبه ها از گذشته و نحوه شروع کسب و کارش از او سوال پرسیده اند، در آینده چه برنامه هایی برای رستوران هایش دارد، هم چنین نظر او را در مورد سفر به کشور های دیگر و تست غذا های محلی پرسیده اند.

برای مثال یکی از مصاحبه کننده ها نظر او را در مورد پاکستان پرسیده و از او قول گرفت، که به کشور آن ها سفر کند و از غذا های پاکستان تست کند و نظرش را در مورد مزه متفاوت آن بگوید. در ادامه این مصاحبه او از آشپزخانه بزرگی که دارد، سخن می گوید و اظهار دارد، که در این مکان چیز های زیادی در کنار سایر آشپز ها یاد گرفته است و ایده های بسیاری جذابی در این آشپزخانه به وجود آمده است.

دوست دختر این شخص کیست؟

دوست دختر این شخص کیست؟

بوراک علاقه زیادی به بیان اطلاعات شخصی و خانوادگی اش ندارد و تمام فعالیتش در زمینه آشپزی و رستوران داری می باشد و به نظر می رسد، تمام تمرکزش را صرف نوآوری و عملی کردن ایده های خلاقانه می کند و در هر لحظه دچار چالش ایده پردازی است. رسانه های زیادی در مورد مجرد بودن او اطلاعاتی منتشر کرده اند، اما ما نمی دانیم در زندگی شخصی او چه می گذرد، بنابراین ممکن است، رابطه عاشقانه ای داشته باشد اما علاقه ای به پخش این موضوع نداشته باشد و یا دلایلی دارد که دوست ندارد، دوست دختر خود را وارد حیطه کاری اش کند و یا زندگی شخصی اش را با پیج کاری و دنیا شغلش یکی کند.

با دقت بر این موضوع که او حلقه ازدواج در دستش نمی باشد، می توان گفت که او مجرد است، اما دلیلی بر نداشتن رابطه عاشقانه نمی باشد. او در عمل های خیر خواهانه زیادی نیز شرکت کرده است و نیم بیش تری از پست و استوری هایی که بارگذاری می نماید، حاکی از حضور او بین مردم کم بضاعت است و در کنار آن ها غذا های زیادی را می پزد و در بین آن ها پخش می نماید. با توجه به عکس و فیلم هایی که آپلود می کند، متوجه علاقه زیاد او به کودکان می شویم، که به بسیاری از آن ها که، توانایی خرید غذا خوب و مقوی را ندارند کمک کرده است.

او هر چند وقت یک بار به سراغ یک خانواده می رود و در کنار آن ها لحظات خوشی را می گذراند و سپس شروع به پخت غذای مورد علاقه آن ها می نماید و در آخر در کنار هم این غذا را میل می کنند. این کار باعث شده است که علاوه بر مشهور بودن او به خاطر غذا و رستورانش، در دل تمام مردم جا داشته باشد و محبوبیت زیادی در بین آن ها داشته باشد و نه تنها بین افراد پول دار که می توانند در رستوران او هزینه کنند، بلکه میان افراد کم توان و بی بضاعت نیز محبوب می باشد و دست پخت او را، همه قشر ها چشیده اند.

درآمد بوراک آشپز از کجاست؟

درآمد بوراک آشپز از کجاست؟

بوراک یکی از ثروتمند ترین سرآشپز های دنیا می باشد، که توانسته در سن کم به این ثروت دست یابد و روز به روز بر ثروتش افزوده شود. به طور کلی صنعت رستوران داری، در هر کشور متناسب با فرهنگ و میزان جذب توریست و گردشگر، درآمد متغیری دارد. اما از آن جایی که رستوران و آشپز های ترکیه بسیار معروف هستند، خود دلیلی بر افزایش جذب توریست شده اند، به همین دلیل او توانسته ثروت زیادی از طریق رستوران های زنجیره ای به دست بیاورد. هم چنین او از فضای مجازی نیز درآمد خوبی کسب می نماید. درآمد این فرد از اینترنت و فضای مجازی بین یک میلیون تا پنج میلیون دلار تخمین زده شده است.

ثروتی که از رستوران های زنجیره ای به دست می آورد، بیش از یازده میلیون دلار می باشد. بیش تر ثروت بوراک آشپز از رستوران هایش، به دلیل توریست هایی می باشند، که به کشور ترکیه سفر کرده اند و برای تست غذای او مشتاقانه به رستوران هایش می روند، که در اکثر زمان ها خود شخص بوراک، به آن ها خوش آمد می گوید. این ثروت زیاد را در امور خیریه و کمک به دیگران نیز خرج می کند و همواره به یاد افرادی که توانایی مالی ندارند، بوده است. از کار های خیر خواهانه اش نیز عکس و فیلم تهیه کرده و در قالب استوری در پیج اینستاگرام خود بارگذاری نموده است، تا کمک کردن به دیگران را، به دنبال کننده های خود آموزش دهد و این کار را بین مردم رواج دهد.

  • برای اطلاع بیشتر از درآمد بلاگر ها و الخصوص این فرد می توایند به مقاله مربوطه مراجعه کنید.
این شخص در کدام کشور زندگی می کند؟

این شخص در کدام کشور زندگی می کند؟

این سر آشپز جوان در کشور ترکیه حضور دارد و زندگی شخصی اش در این این کشور می گذرد. مکانی که او در آن جا به دنیا آمد، یالالاداغ می باشد، که یک روستا در استان ختای است. پدر او، اسماعیل اوزدمیر و مادرش به نام دیدم بزبورا می باشند، او در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده است و با جست و جو های انجام شده به نظر می رسد دو برادر به نام های اوگور و آیلین دارد. این سرآشپز، مسلمان است و اعتقادات او و انسانیت باعث شده، قدم در راه خیر بگذارد و در کشور ترکیه به بسیاری از خانواده هایی که فرزند کوچک دارند و توانایی مالی برای رسیدگی به کودک خود ندارند، کمک نموده است.

همچنین به طور مداوم به روستا های دور افتاده سفر می کند و مدتی در کنار آن ها می ماند و برای آن ها از غذا های خاص خود می پزد، تا آن ها نیز مانند سایر قشر ها که وضع خوبی دارند، طعم غذا های رستورانی و خوشمزه را امتحان کنند و از آن ها در مورد این طعم این غذا ها سوال می پرسد. در زمانی که کنار آن ها می باشد بیشتر وقت خود را در کنار کودکان می گذراند و به بازی و شادی با آن ها می پردازد و برای آن ها هدیه هایی مانند عروسک و ماشین اسباب بازی تهیه می کند و به آن ها می دهد و در دل آن ها برای خود جا باز می کند.

کانال آشپز بوراک

بوراک کانالی در تلگرام و یا سایر پیام رسان ها ندارد و فقط در شبکه های اجتماعی یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و تیک تاک حضور فعال دارد و از طریق این شبکه ها در فضای مجازی فعالیت می کند و با مردم و مشتری هایش ارتباط برقرار می کند. او در تیک تاک نیز بسیار مشهور بوده است و دنبال کننده های زیادی نیز داشته است. طبق گفته او، با اعتماد و ایمان به کارش، بر خود تکیه کرده است و کارش را با توکل بر خدا شروع کرده است. او اظهار داشته است که، هر روز صبح زود بیدار می شود و به گونه ای آن روز را می گذراند، که انگار اولین صبحی است که چشم گشوده است و باید آن روز را به نحوی بگذراند، که تمام کار هایی که در طول زندگی اش انجام نداده است، در این روز انجام دهد.

با جست و جو های انجام شده به نظر می رسد که او یک کانال آموزش طرز تهیه غذا در تلویزیون کشور ترکیه دارد، که در آن به آموزش غذا می پردازد و دستور پخت این غذا ها را به رایگان در اختیار عموم قرار داده است، تا مردم نیز بتوانند از مرحله پخت غذا نیز لذت ببرند و تنها برای سیر کردن شکم خود به سراغ این غذا ها نروند و از نحوه پخت این غذا ها آگاه باشند و خدا را به خاطر تمام نعمت هایش شکر کنند. 

رستوران بوراک آشپز چه نام دارد؟

رستوران بوراک آشپز چه نام دارد؟

همان طور که گفته شد، در نوجوانی او، پدرش به فکر راه اندازی شغلی برای او بود، بنابراین رستوران کبابی را برای او باز گشایی کرد و از آن جا بود، که آینده او، سمت و سو گرفت و در همان راه به دنبال موفقیت و پیشرفت روز افزون بوده است. به نظر می رسد که او از کودکی علاقه زیادی به غذا و خوراکی داشته است، چرا که عکس های زیادی از کودکی اش در کنار غذا های مختلفی، در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده است و به همین دلیل پدر او اسماعیل اوزدمیر برای او یک رستوران باز کرده، تا او در چیزی که علاقه دارد فعالیت کند و همین علاقه باعث پیشرفت او شود.

این رستوران کبابی با نام Hatay Medeniyetler Sofrası در ترکیه واقع شده است، که به فارسی رستوران تمدن هاتای ترجمه می شود. بعد از گسترش کار خود، رستوران های زنجیره ای خود را افتتاح کرد، یکی از این رستوران ها در قسمت اروپایی استانبول ترکیه به نام تکسیم قرار دارد. شعبه های دیگرش در آکسارای و اتیلر واقع شده است.

سوالات متداول 

  1. جدید ترین شعبه رستوران بوراک کجاست؟

    بوراک به تازگی در دبی شعبه جدیدی افتتاح کرده است.

  2. رستوران های زنجیره ای بوراک واقع در کجا هستند؟

    دو تا از شعبه های آن در قسمت اروپایی استانبول و دیگری در محله ای قدیمی در اطراف استانبول می باشد.

  3. کدام افراد معروف به رستوران بوراک رفته اند؟

    رونالدو، اردوغان و khaby با او ملاقات کرده اند.

  4. کلاب هاوس بوراک آشپز فعال می باشد.؟

    با توجه به اطلاعات موجود، او در کلاب هاوس حضور ندارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید