زندگینامه وحیده علی حسینی بلاگری که امین فردین از او افشاگری کرد

وحیده علی حسینی یکی از شناخته شده ترین چهره های فعال در شبکه های مجازی، به خصوص اینستاگرام است که زندگی سخت و غم انگیز خود را در این فضا مجازی با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. وی در حال حاضر از طریق انجام تبلیغات متعدد اینستاگرامی به کسب درآمد پرداخته و مخالفان و موافقان بی شماری را برای خود به ارمغان آورده است.

وحیده علی حسینی کیست؟

وحیده علی حسینی کیست؟

همان طور که می دانید امروزه اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین اپلیکیشن های ارتباطی است که افراد متعددی در آن فعالیت می کنند. بلاگری یکی از شغل های پدیدار شده بر بستر اپلیکیشن اینستاگرام است که امروزه بسیاری از خانم های ایرانی به این شغل روی آورده و از آن کسب درآمد می کنند. وحیده علی حسینی یکی از بلاگر های ایرانی شناخته شده در اینستاگرام است که به دلیل ایجاد حاشیه و جنجال در این فضای مجازی، بسیار شهرت یافت.

در حال حاضر اطلاعات دقیق و کاملی در مورد بیوگرافی وحیده علی حسینی در دسترس نیست و نمی توان گفت که او دقیقاً در چه روزی و در چه سالی دیده به جهان گشوده است، اما این طور که از تصاویر او به نظر می رسد، وی متولد دهه ۵۰ خورشیدی است و در حال حاضر چهارمین دهه زندگی خود را سپری می کند. آنچه موجب شد تا این بلاگر اینستاگرامی بتواند شهرت بی شماری را در اپلیکیشن اینستاگرام به دست آورد، این است که زندگی مشقت باری داشته و در حال حاضر مادر ۴ فرزند بازیگوش می باشد. وی در استان تبریز متولد شده و در حال حاضر به همراه فرزند و همسر خود در این استان زندگی می کند.

آدرس پیج اینستاگرام وحیده علی حسینی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام وحیده علی حسینی چیست؟

این چهره را می توان یکی از نخستین بلاگر های فعال در اپلیکیشن اینستاگرام دانست. زیرا که حضور او از سال های پیش در این اپلیکیشن مشاهده می شود. وی تا کنون چندین پیج مختلف را در اینستاگرام راه اندازی کرده و در هر کدام از آن ها به مسائل مختلفی پرداخته است. اما متاسفانه بسیاری از پیج های او به دلیل کاملاً نامعلوم توسط مدیریت اینستاگرام بسته شد و در حال حاضر تنها دو پیج در این اپلیکیشن مجازی دارد. محتوا هر دو پیج این چهره کاملاً یکسان است و با مراجعه به آن ها می توانید تصاویر بی شماری از وحیده علی حسینی به همراه فرزندانش را مشاهده کنید. وی همچنین در پیج های خود هایلایت های متنوعی را ثبت کرده است که در آن ها در مورد مسائل مختلفی مانند رسم خرید جهیزیه توسط ایرانیان به صحبت پرداخته است.

در حال حاضر نخستین پیج این چهره با آیدی vahidehah در اینستاگرام فعال است که حدود ۲۴۰ هزار فالوور دارد. وحیده همچنین در این پیج اینستاگرامی خود حدود ۸۰ پست را با علاقه مندانش به اشتراک گذاشته و امنیت این صفحه توسط بهروز کمالیان برقرار می شود. این چهره همچنین پیج دیگری در اینستاگرام با آدرس vahideh_a_h دارد که با فعالیت های خود در این پیج، توانسته حدود یک میلیون کاربر اینستاگرامی را به خود جذب نماید. وی همچنین بیش از ۵۹۰ پست را با علاقه مندانش به اشتراک گذاشته است.

در واقع می توان گفت که این پیج اصلی ترین پیج وحیده علی حسینی در اینستاگرام می باشد که مجددا امنیت این صفحه توسط بهروز کمالیان برقرار خواهد ماند. اگر از علاقه مندان بلاگر های اینستاگرامی هستید، می توانید با وارد کردن آیدی های ذکر شده در قسمت سرچ اینستاگرام به راحتی به پیج این بلاگر اینستاگرامی دسترسی پیدا نمایید. توجه داشته باشید که تنها محتوایی که در اکانت های کاربری این بلاگر مشاهده می شود، تصاویر فرزندان او می باشد که این امر موجب شده تا حاشیه ها و جنجال های بی شماری برایش پدیدار شود.

عکس های وحیده علی حسینی را در کجا ببینیم؟

عکس های وحیده علی حسینی را در کجا ببینیم؟

منبع اصلی مشاهده تصاویر وحیده علی حسینی و اعضای خانواده او، پیج های اینستاگرامی این چهره می باشد. اما از آن جایی که وحیده علی حسینی یکی از قدیمی ترین بلاگر های این شبکه مجازی است و شهرت بی شماری را در سال های فعالیت خود به دست آورده، می توان تصاویر را در فن پیج هایش نیز مشاهده کرد. همچنین بسیاری از پیج ها به زندگینامه بلاگر های فعال در این شبکه مجازی به صحبت می پردازند و مجدداً تصاویر آن ها را در پیج های خود به اشتراک می گذارند. وحیده علی حسینی زندگی بسیار مشقت بار و سختی را تجربه کرده و در پیج های اینستاگرامی خود تا حدودی در مورد زندگی گذشته اش به صحبت پرداخته است.

از این جهت توانسته به عنوان الگویی برای مادرانی که زندگی نامناسبی را تجربه می کنند، قرار بگیرد. این چهره از همسر اول خود جدا شده و در حال حاضر حدود هفت سال است که با همسر دومش زندگی آرامی را تجربه می کند. شما می توانید تمام تصاویر مربوط به همسر فعلی این چهره و همچنین فرزندانش را در صفحات اینستاگرامی مشاهده نمایید. در واقع می توان گفت که این بلاگر اینستاگرامی غیر از به اشتراک گذاری تصاویر زندگی اش، فعالیت دیگری در پیج های خود ندارد و هر روز تبلیغات مختلفی را در استوری های اکانت های کاربری خود انجام می دهد.

امین فردین چه راز هایی از وحیده علی حسینی فاش کرد؟

امین فردین چه راز هایی از وحیده علی حسینی فاش کرد؟

امین فردین یکی از چهره هایی است که امروزه بسیار نام آن را در شبکه های مجازی می شنویم. این چهره که به عنوان خبرنگار سابق صدا و سیمای ملی ایران شناخته می شود، در حال حاضر یکی از فعال ترین یوتیوبر های ایرانی می باشد. وی اخیراً برای این که بتواند نام خود را دوباره در شبکه های مجازی زنده کند و به نوعی توجه کاربران این اپلیکیشن ها را به سوی خود جلب نمایند، اقدام به تولید محتوا در مورد زندگی شخصی بلاگر های اینستاگرامی کرده است. یکی از جدید ترین ویدیو های افشاگری و جنجالی امین فردین در مورد زندگی وحیده علی حسینی می باشد. امین فردین سعی کرده تا با جمع آوری تصاویر قدیمی این چهره، ثابت کند که این بلاگر اینستاگرامی زندگی پر حاشیه ای داشته و در حال حاضر مشغول به کلاهبرداری از مخاطبان خود می باشد.

یکی از مسائلی که امین فردین در کلیپ جنجالی خود بیان می کند، این است که وحیده علی حسینی از فرزندان خود استفاده ابزاری کرده و برای افزایش تعداد دنبال کننده ها و فالوور های خود تصاویر متعددی از فرزندانش را به اشتراک می گذارد. البته استفاده از کودکان در شبکه های مجازی امروزه توسط بسیاری از بلاگر ها صورت گرفته که ماهیت این امر ناپسند می باشد. اما نباید فراموش کنیم که هر شخصی می ‌تواند محتوای دلخواهش را در پیج خود به اشتراک بگذارد و این امر یک امر شخصی می باشد. اگر به جنجال های زندگی بلاگر ها علاقه دارید می توانید به چنل مخصوص امین فردین در یوتیوب مراجعه کرده و ویدیو افشاگری او از زندگی وحیده علی حسینی را مشاهده کنید.

یوتیوب وحیده علی حسینی فعال است؟

یوتیوب وحیده علی حسینی فعال است؟

علاوه بر این که وحیده علی حسینی اینستا بسیار فعالی دارد، فعالیت او در دیگر شبکه های اجتماعی نیز مشاهده می شود. یوتیوب یکی دیگر از اپلیکیشن های جهانی برای ارتباط افراد با یکدیگر است که تمام کاربران اینستاگرامی در آن نیز حضور دارند. وحیده علی حسینی در سال های اخیر چنل مخصوص خود در یوتیوب را نیز راه اندازی کرد و ویدیو های متنوعی را در آن به اشتراک گذاشت. یکی از ویدیو هایی که در چنل یوتیوب این چهره مشاهده می شود، مربوط به لایو های وحیده علی حسینی در اینستاگرام می باشد. زیرا که او در لایو هایش در اینستاگرام به بسیاری از سوالات متداول مخاطبان خود پاسخ داده و برای این که این لایو ها در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد، آن ها را در چنل یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است.

از سوی دیگر فعالیت در یوتیوب می تواند برای کاربران این شبکه مجازی درآمدی را به ارمغان آورد. وحیده علی حسینی نیز با به اشتراک گذاری ویدیو های خود و انجام تبلیغات یوتیوبی در بین آن ها، درآمدی را از این اپلیکیشن به دست آورده است. البته از آن جایی که وحیده، یکی از شناخته شده ترین بلاگر ها که شبکه های مجازی است، ویدیو های او در بسیاری از چنل های یوتیوب دیگر نیز قابل مشاهده می باشد.

کلاب هاوس وحیده علی حسینی

کلاب هاوس امروزه توانسته مانند شبکه های مجازی اینستاگرام و یوتیوب جایگاه ویژه ای را در نزد کاربران شبکه های مجازی برای خود به دست آورد. این اپلیکیشن به طور کامل مبتنی بر صدا فعالیت می کند و نمی توان ویدیو کلیپ یا تصاویر را در آن آپلود نمود اما کلاب هاوس یکی از بهترین شبکه های مجازی برای تعامل بلاگر های اینستاگرامی با مخاطبان و علاقه مندانشان می باشد.

از این جهت می توان گفت که اکثر بلاگر های فعال در شبکه مجازی اینستاگرام، صفحات مخصوصی برای خود در کلاب هاوس نیز راه اندازی کرده و از این طریق با علاقه مندان و مخاطبانشان به صحبت های مختلفی می پردازند. تنها فعالیتی که از وحیده علی حسینی در کلاب هاوس مشاهده شد، مربوط به زمان اوج استفاده از این اپلیکیشن بود. این چهره تنها برای ۲ الی ۳ بار در این اپلیکیشن نوظهور حاضر شد و با مخاطبان خود، روم های مختلفی را تشکیل داد. اما پس از گذشت مدتی صفحه این چهره در کلاب هاوس به طور کامل پاک شد و دیگر هیچ حضوری از او در این اپلیکیشن مجازی مشاهده نشد.

قیمت تبلیغات این شخص چقدر است؟

قیمت تبلیغات این شخص چقدر است؟

وحیده علی حسینی در واقع یک مادر خانه دار می باشد و فعالیتی را در بیرون از منزل انجام نمی دهند. از این جهت می توان گفت که تنها منبع کسب درآمدی این چهره، از طریق اکانت های مختلف اینستاگرامش خواهد بود. این چهره تبلیغات متنوع و گسترده ای را در استوری اکانت های کاربری اینستاگرام خود انجام می دهد که مربوط به مواد شوینده، وسایل مهندسی پزشکی مختلف، لوازم آرایش و حتی پوشاک بانوان می باشد. این چهره همچنین در زمینه تبلیغ پوشاک کودکان نیز فعالیت می کند و از این طریق توانسته درآمد خود را افزایش دهد.

وی یکی از چهره های بلاگر اینستاگرام است که هزینه تبلیغات توسط او، بسیار زیاد می باشد. دلیل این امر را نیز می توان وجود یک میلیون کاربر اینستاگرامی در پیج او عنوان کرد. از این جهت ویو استوری های او روز به روز در حال افزایش است و از این طریق قیمت تبلیغات خود را نیز بالاتر خواهد برد. در حال حاضر گفته می شود که هزینه تبلیغات این چهره در استوری پیج اینستاگرام خود ۱۰ میلیون تومان، برای یک استوری ۲۴ ساعته می باشد.

درآمد وحیده علی حسینی چقدر است؟

وحیده علی حسینی مانند سایر بلاگر های فعال در شبکه های مجازی منابع درآمدی گوناگونی دارد. اما در واقع اصلی ترین منبع درآمدی این چهره، تبلیغات اینستاگرامی و یوتیوبی می باشد. طبق بررسی های انجام شده و همچنین افشاگری هایی که امین فردین از این بلاگر اینستاگرامی انجام داده است، مشخص شد که او برای انجام هر تبلیغ در استوری پیج های اینستاگرام خود، مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان را دریافت می کند. با فرض این که این بلاگر اینستاگرامی در روز سه الی چهار تبلیغ را در استوری خود انجام دهد، می توان عنوان کرد که درآمد او در یک ماه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

گفته می شود که این چهره همچنین به عنوان شریک همسر خود نیز به حساب می آید و از طریق مدیریت فروشگاهشان نیز درآمد بالایی را کسب کرده است. از این جهت می توان گفت که وحیده علی حسینی یکی از ثروتمند ترین بلاگر های فعال در شبکه اینستاگرام است. این چهره همچنین از طریق به اشتراک گذاری ویدیو کلیپ های مختلف در یوتیوب نیز مبلغی را به عنوان درآمد از سوی مدیریت این شبکه مجازی کسب کرده است.

شوهر وحیده علی حسینی کیست؟

شوهر وحیده علی حسینی کیست؟

این طور که وحیده علی حسینی در استوری های خود از زندگی نامه اش گفته است، وی در سن ۲۱ سالگی با مردی ۳۶ ساله ازدواج کرد. این چهره پس از این که فرزند اول خود به نام امیررضا را به دنیا آورد از همسرش جدا شد و پس از گذشت مدتی در حالی که امیررضا یک نوزاد ۶ ماهه بود، با همسر سابق خود مجددا ازدواج کرد. اما پس از ازدواج مجدد، به این پی برد که بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را انجام داده و پس از این که فرزند دومش را به دنیا آورد، به سختی از همسرش جدا شد.

وی پس از گذشت مدتی با عشق سابق خود به نام امیر عباس حلاجی نسب ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو دختر می باشند. وی در حال حاضر مادر ۴ فرزند به نام های امیررضا، محیا، مهیاس و سلوا است. اطلاعات دقیقی در مورد همسر این چهره در دسترس نیست، اما می توان گفت که او نیز در استان تبریز زاده شده و در آستانه ۴۸ سالگی قرار دارد.

حاشیه های وحیده علی حسینی بلاگر درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های وحیده علی حسینی بلاگر درباره چه موضوعاتی است؟

وحیده علی حسینی به دلیل این که در اینستاگرام خود تصاویر متعددی از فرزندانش را به اشتراک می گذارند همواره حاشیه های بی شماری را نیز برای خود به ارمغان آورده است. اغلب این حاشیه ها توسط کاربران اینستاگرامی منتشر شده که مخالف استفاده ابزاری از فرزندان برای جلب توجه در شبکه های مجازی هستند. البته این چهره به دلیل این که تا کنون سه بار ازدواج کرده مورد حمله برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

این چهره همچنین در مورد آخرین بارداری خود نیز تصاویر و اطلاعات بی شماری را در پیج های خود منتشر کرد و از این جهت موجب شد تا مخالفان بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورد. برخی دیگر از کاربران مجازی او را کلاهبردار نامیده اند و تمام مشقت هایی که در زندگی برای او به وجود آمده است را حاصل دروغ و سوء استفاده او از مخاطبانش می دانند. البته باید توجه داشته باشید که وحیده علی حسینی تا کنون در مورد هیچ کدام از حاشیه های خود واکنش نشان داده و سکوت کرده است.

دوقلو های وحیده علی حسینی

دوقلو های وحیده علی حسینی

ماجرای وحیده علی حسینی و دو قلو هایش را می توان یکی از غم انگیز ترین ماجرا های اینستاگرامی دانست. این چهره در سال ۱۳۹۸ برای سومین بار باردار شد. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در حین بارداری برای او پدید آمد، پزشکان برای این که بتواند جان مادر را نجات دهند، مجبور شدند که فرزندان او را زودتر از موعد به دنیا آورند. در سومین بارداری، او صاحب دو قلو هایی شده بود که جنسیت دختر داشتند. این دو قلو ها در تاریخ چهاردهمین روز آذر سال ۱۳۹۸ در حالی که تنها چهار ماه در رحم مادر خود زندگی کرده بودند، به دنیا آمدند.

در واقع می توان گفت که این دو قلو ها جزوی از نارس ترین دو قلو های جهان به حساب می آیند و به همین دلیل مشکلات فراوانی برای آن ها به وجود آمد و مجبور شدند که برای چندین بار جراحی های مغز را بر روی جنین های چهار ماهه انجام دهند. متاسفانه یکی از جنین ها که مروا نام داشت نتوانست از پس این مشکلات بر بیاید و پس از ۱۷ روز زندگی، از دنیا رفت. اما سلوا همچنان برای زندگی جنگید و در حال حاضر در آستانه دو سالگی قرار دارد.

این شخص در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

شغل اصلی وحیده علی حسینی را می توان بلاگری اینستاگرام دانست. در واقع او به دلیل این که می تواند بر روی مخاطبان تاثیرات مثبتی بگذارد، خود را اینفلوئنسر نیز می داند. این چهره علاوه بر این که تصاویر مختلفی را از خود و خانواده اش در پیج های اینستاگرامی به اشتراک می گذارد، تبلیغات مختلفی را نیز در این شبکه مجازی به انجام رسانده و از این طریق توانسته درآمد خود را به صورت روزانه افزایش دهد. این چهره در حال حاضر یکی از محبوب ترین اینفلوئنسر ها و بلاگر های اینستاگرام به حساب می آید که علاقه مندان بسیار زیادی، فعالیت های او را دنبال می کنند.

وی همچنین در پیج های اینستاگرامی خود، زندگی سخت و همچنین مرگ غم انگیز یکی از فرزندان خود را شرح داده است و از این طریق توانسته عنوان قوی ترین بلاگر زن را در اینستاگرام به دست آورد. زیرا که او با تمام قوا با مشکلات زندگی خود جنگید و در حال حاضر توانسته یک زندگی سرشار از انرژی و نشاط را برای خانواده اش به ارمغان آورد. اما با این که این چهره یکی از شناخته شده ترین بلاگر های فضا های مجازی به حساب می آید، اما تا کنون هیچ اطلاعاتی از او در آدرس وحیده علی حسینی ویکی پدیا ثبت نشده است.

علت پریدن پیج این بلاگر چه بود؟

علت پریدن پیج این بلاگر چه بود؟

همان طور که در مطالب پیشین ذکر کردیم، امین فردین در ماه های اخیر افشاگری های بسیار چشمگیری را برای زندگی بلاگر های اینستاگرامی انجام داده است که این افشاگری ها جنجال های متعددی را برای این بلاگر ها به ارمغان آورد. بسیاری از کاربران اینستاگرامی با افشاگری های امین فردی موافق هستند و پس از این که به زندگی واقعی این چهره های فعال در اینستاگرام پی بردند، به سرعت آن ها را بلاک و ریپورت کردند.

با افزایش ریپورت پیج وحیده علی حسینی و کاهش چشمگیر فالوئر های او، اپلیکیشن اینستاگرام نیز اقدام به بستن پیج این چهره کرد. البته این پیج با تلاش های مدیر امنیتی وحیده علی حسینی دوباره توانست فعالیت های خود را آغاز کند و در حال حاضر یک میلیون کاربر اینستاگرامی دارد. وحیده علی حسینی در زمانی که نخستین پیج اینستاگرامی اش بسته شده بود، پیج دوم خود را راه اندازی کرد و هم اکنون به صورت همزمان در هر دو پیج خود فعالیت می کنند.

سوالات متداول

  1. وحیده علی حسینی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    این چهره یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین فعالان حوزه اینستاگرام است که در زمینه انجام تبلیغات و بلاگری در این شبکه مجازی فعالیت چشمگیری را انجام می دهد.

  2. دلیل فوت یکی از فرزندان وحیده علی حسینی چه بود؟

    دو قلو های این چهره بیست و شش هفتگی که معادل ۴ ماهگی دوران جنینی می باشد، به دنیا آمدند و به دلیل نارس بودن جنین ها، یکی از آن ها فوت کرد.

  3. وحیده علی حسینی چند فرزند دارد؟

    او در حال حاضر ۴ فرزند دارد که یک پسر و سه دختر هستند.

  4. همسر وحیده علی حسینی کیست؟

    او در حال حاضر با مردی به نام امیر عباس حلاجی نسب ازدواج کرده و حدود ۷ سال از زندگی مشترک آن ها می گذرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید