بیوگرافی هانده دوغان دمیر + بازی و عکس های جدید این بازگر ترکی

هانده دوغان دمیر محبوب ترین بازیگر ترکیه است، این بازیگر معروف را بیشتر مردم ایران می شناسند و از طرفداران او هستند. این بازیگر محبوب مشهوریتش را مدیون زیبایی و استعدادی که دارد می داند. هانده دغان دمیر در یک خانواده خیلی خوب بزرگ شده است و به گفته خودش تا به امروز خانواده او برای او چیزی کم نگذاشته اند. او بعد از فارغ التحصیل شدنش، دوست داشت کار و حرفه جدیدی را یاد بگیرد، و به همین خاطر به دنبال حرفه بازیگری رفت و کاملاً در این زمینه موفق شده است.

هانده دوغان دمیر کیست؟

هانده دوغان دمیر کیست؟

هانده دوغان دمیر بازیگر زیبای ترکیه که همه ما او را از سریال در انتظار آفتاب با نقش زینب می شناسیم. این بازیگر زیبا متولد ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۵ در آنکارا است و تا الان نقش های متنوعی را بازی کرده است که می توان گفت تمام کارگردان های ترکیه از این همه استعداد او شوکه شده اند. هانده دوغان دمیر به دو زبان فرانسوی و انگلیسی تسلط دارد.

البته باید بدانید که این بازیگر نه تنها در شغل بازیگری استعداد دارد بلکه ایشان در کار مجری گری و تدوین هم بسیار خوب کار می کند. به گفته این بازیگر او دوست دارد که هر روز یک چیز جدید یاد بگیرد و تجربه های زیادی را در زندگی خود داشته باشد تا بتواند فرزند لایقی برای خانواده اش باشد. در این مقاله به بیوگرافی هانده دوغان دمیر می پردازیم.

عکس های هانده دوغان دمیر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر محبوب را می توانید در اینستاگرام وی و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این بازیگر محبوب این روزها زیاد در اینستاگرام فعال نیست و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. اما قطعاً می توانند در روز کمی از وقت خوشان را در اختیار طرفداران خود بگذارند.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

هانده دوغان دمیر حاشیه های زیادی داشته است که به گفته خودش زیاد به حاشیه ها توجه نمی کند. اما بسیاری از مردم در مورد این بازیگر توانا حاشیه هایی مانند دوست دختر یکی از بازیگران ترک است و یا با خواننده مشهور ازدواج کرده است و یا بازی او در نقش زینب بد بوده است را گفته اند. اما ایشان در مصاحبه ای گفته است که من به حرف مردم کاری ندارم و به خودم و شغلم مطمئن هستم. با توجه به این صحبت خانم هانده می توان گفت ایشان بازیگر بسیار با اعتماد به نفس هستند که همین خصوصیت او باعث جذابیت بیشتر شده است.

هانده دوغان دمیر ویکی پدیا، بازیگر ترکیه ای متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۵ در شهر آنکارا در کشور ترکیه است. شهرت او در بین مخاطبان ایرانی بیشتر برای سریال در انتظار آفتاب در نقش زینب است. هانده دوغان دمیر فارغ‌ التحصیل رشته جامعه‌ شناسی از دانشگاه آنکارا می‌باشد. اما به گفته خود ایشان استعداد بیشتری در بازیگری دارم و دوست دارم فعلاً در این رشته فعالیت کنم تا جامعه شناسی و گفته اند جامعه شناسی بد نیست اما من استعدادم در بازیگری است.

آدرس اینستاگرام هانده دوغان دمیر چیست؟

آدرس اینستاگرام هانده دوغان دمیر چیست؟

آدرس اینستاگرام این بازیگر محبوب ترکیه را می توانید از گوگل و یا در سرچ اینستاگرام خود نام ایشان را سرچ کنید و ایشان را دنبال کنید.  باید بدانید که من هم یکی از طرفداران این بازیگر خوب هستم و از نظر من دنبال کردن پیج ایشان ارزشش را دارد. در اینجا پیج اصلی ایشان را گذاشته ام، اگر شما عزیزان علاقه مند بودید می توانید ایشان را دنبال کنید.

هانده دوغان دمیر اینستا خود را باز گذاشته است و شما عزیزان خیلی راحت می توانید به پیج ایشان بروید و زندگی ایشان را خیلی راحت دنبال کنید. البته ناگفته نماند که ایشان طبق مصاحبه ای که کرده اند از تمام فالوور های خود در اینستاگرام بابت این همه علاقه و توجه تشکر کرده اند و گفته است که همه مردم ترکیه و طرفداران خارج از کشور خود را دوست دارم و احترام خاصی برای آن ها قائل هستم. یوتیوب هانده دوغان دمیر فعال است و ایشان در یوتیوب فعالیت می کنند و سکانس های از فیلم ها و سریال هایی که بازی می کنند را به اشتراک می گذارند تا طرفداران خود را خوشحال کنند.

همسر هانده دوغان دمیر کیست؟

همسر هانده دوغان دمیر کیست؟

این بازیگر در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ با بازیگر ترک اوکان یالابیک رابطه عاشقانه داشته است. اما بعد از مدتی به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند از هم جدا شدند و در سال ۲۰۱۵ با انگین اوزترک دیگر بازیگر ترکیه ای قرار آشنایی گذاشت؛ این رابطه هم متأسفانه به دلیل کار زیاد هانده باز هم به ازدواج ختم نشد و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ نیز با مرتفیرات بازیگر و فیلمنامه نویس ترک رابطه داشته است. اما هنوز این بازیگر زیبا خبری از ازدواج خود به رسانه ها چیزی بیان نکرده است. این بازیگر قصد دارد وقت خود را صرف کار و حرفه خود بگذارد.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

این بازیگر معروف در مورد درآمد خود هنوز چیزی نگفته است اما درآمد او با توجه به بازیگری و مجری گری و کار های تدوین برنامه های معروف ترکیه خیلی بالا است و خود این بازیگر گفته است که از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارم. این بازیگر با کار هایی که می کند قطعاً می توان گفت که می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. اما او قبل از بازیگری هم از لحاظ مالی مشکلی نداشته است و به قول خودش خانواده ام برای من چیزی کم نذاشته اند.

جدیدترین سریال هانده دوغان دمیر در سال ۲۰۱۹ نیز وی در سریال دیگری به نام رویارویی (Yüzleşme) بازی کرد. البته این آخرین سریال وی بوده است و ما هنوز در جریان سریال و پروژه جدید او نیستیم. هانده دوغان دمیر بیشتر سعی می کند که پروژه های سینمایی را قبول کند.

بیماری هانده دوغان دمیر چیست؟

بیماری هانده دوغان دمیر چیست؟

این بازیگر خداروشکر هنوز بیماری خاصی ندارد. اما طبق عکس ها و توضیحاتی که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود ایشان برای مدتی مبتلا به ویروس کرونا بوه است؛ البته توانست این بیماری شکست دهد و حال او روز به روز بهتر شد. این بازیگر در پیج اینستاگرام خود در مورد رنج هایی که از این بیماری کشیده بود گفته است.

دین هانده دوغان دمیر مسیحی است. اما به گفته این خانم بازیگر دوست ندارد که در مورد مسائل خصوصیش صحبت کند و از طرفداران خود درخواست کرده است که در مورد چیز های خصوصی سوالی نکنند. البته باید گفت که ایشان حق دارند زیرا هر کسی زندگی خودش را دارد و باید همه افراد به عقاید یک دیگر احترام بگذارند.

بهترین فیلم های هانده دوغان دمیر کدامند؟

این بازیگر تا به امروز نقش های بسیار زیادی بازی کرده است و به خاطر استعداد فوق العاده او بیشتر کارگردان ها از او برای نقش های متنوع دعوت به همکاری می کنند. این شخص نه تنها بازیگری می کند بلکه در کار مدلینگ، بازیگری، مجری گری، تدوین برنامه های مختلف ترکیه را بر عهده دارد.

فیلم چاقوی تیز

فیلم چاقوی تیز

فیلم چاقوی تیز با بازی هانده دوغان دمیر که در آن فیلم در نقش آسلی ایفای نقش می کرد. این فیلم در سال 2010 پخش شد. به گفته کارگردان این فیلم هانده در این فیلم بسیار درخشید و همه ما را جذب خود کرده بود.

فیلم در انتظار آفتاب

فیلم در انتظار آفتاب با بازی هانده دوغان دمیر بود که در این فیلم نقش زینب را در مقابل کرم بورسین بازی می کرد. این فیلم ژانر عاشقانه داشت و به همین دلیل مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در این فیلم زینب و کرم نقش دو فردی را بازی می کردند که اول با هم بسیار لج بودند اما در آخر عاشق هم شدند و داستان آن ها شروع شد که البته جذابیت فیلم هم از آن زمان شروع شد.

فیلم لیلی و مجنون

فیلم لیلی و مجنون

فیلم لیلی و مجنون که از اسم آن مشخص است که عاشقانه است. این فیلم با بازی هانده دوغان دمیر بود که البته در این فیلم به صورت مهمان بودند و نقش شانس را بازی می کردند. ایشان گفتند که هر چند در این فیلم در نقش مهمان بودم اما همین که شانس خوبی را در کنار بازیگران با تجربه این فیلم داشتم، برای من خیلی با ارزش بود. این فیلم در سال 2014 ساخته شده بود.

سریال فوریه

سریال فوریه با بازی هانده دوغان دمیر بود که از قسمت ۲۲ به بعد به گروه دیگر بازیگران این سریال پیوست و در نقش الم بازی کرد. این سریال هم در زمان خودش بسیار زیبا و فیلم نامه آن بسیار حرفه ای نوشته شده بود. در این فیلم با این که خیلی دیر به گروه پیوست اما توانست خیلی زود خود را در دل مخاطبان این فیلم جا دهد و همه را به خود علاقه مند کند.

فیلم عشق زندگیم

فیلم عشق زندگیم یکی از فیلم های عاشقانه با بازی هانده دوغان دمیر است. در این فیلم این بازیگر نقش گوگچه را بازی می کرد و به گفته خودش این نقش را خیلی دوست داشتم و تجربه خوبی را در این نقش بازی کردم. این بازیگر بر خلاف بازیگران دیگر به درآمد توجه نمی کند و برای او مهم نقشی است که باید خیلی تمیز و حرفه ای در آن بازی کند.

او می گوید که اگر فیلمنامه یک سریال را دوست داشته باشم درآمد آن برایم اصلاً مهم نیست و آن را قبول می کنم. این خانم بازیگر خیلی نسبت به بازی که می کند هیجان و ذوق دارد و اینقدر این کار را حرفه انجام می دهد که طرفداران او فکر می کنند که او واقعاً دارد زندگی شخصی خود را بازی می کند.

هانده دوغان دمیر بازیگر ترکیه که همه او را می شناسید و جزء بازیگران معروف ترکیه است و تا الان فیلم های او  را دیده اید و از ایشان هم انتقاد هایی کرده اید. این بازیگر توانا را خیلی از مردم ترکیه دوست دارند و معتقد هستند که او بسیار با شعور و با انگیزه است و می تواند الگوی خوبی برای بازیگران تازه کار باشد.

سن هانده دوغان دمیر 35 سال دارد. اما همان طور که او را می بینید اصلاً نمی خورد این خانم 35 سال سن داشته باشد. البته ایشان طبق مصاحبه ای که کرده اند خیلی به اندام خود می رسند و همیشه از غذا های رژیمی سالم استفاده می کنند. ایشان گفته اند که من هر روز ورزش می کنم و همین باعث شده است که تا الان هم وزنم و هم اندامم خوب باشد. البته این این خانم بازیگر این حرف را در لایو اینستاگرام خود به طرفداران گفته است که شما هم امتحان کنید قطعاً ضرر نمی کنید.

این بازیگر 170 سانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن دارد. این بازیگر به جمع مدلینگ های کشور اضافه شده اند و به دلیل اندام زیبایی که دارد یک شرکت خوب به او پیشنهاد کار مدلینگ با درآمد خوب را داده است. جالب است که ایشان خیلی روی اندام و وزن خود حساس هستند و حتی طرفداران ایشان در اینستاگرام این خانم بازیگر خواستند که وزنش را بیشتر کند، اما ایشان در جواب گفتند از وزنم راضی هستم و دلیلی برای اضافه کردن آن ندارم.

هانده دوغان دمیر قبل از عمل

این بازیگر هنوز هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و طبق مصاحبه های خود این گونه گفته است: من جراحی زیبایی نداشتم اما همه فکر می کنند که انجام دادم، در این مورد واکنش های خیلی تندی دیدم و حتی توهین و تحقیر هم شدم. اما واقعا چیزی را پنهان نمی کنم، اگر انجام داده بودم می گفتم، چرا با این موضوع مثل یه کار زشت برخورد می شود نمی دانم، هر وقت دلم بخواهد انجام می دهم.

ایشان از سوالات و برخورد های مردم در این مورد بسیار ناراحت شده اند. هانده دوغان دمیر بدون گریم را همه در سایت ها دیده ایم اما خود ایشان عکس های بدون گریم خود را گذاشته اند و گفته اند که من به زیبای خیلی دقت نمی کنم. اما جالب است که صورت بدون گریم و آرایش بازیگران ترکی توجه زیادی را به خود جلب کرده است، می دانیم که اغلب  بازیگران و سلبریتی های ترکیه ساعت های زیادی را در سالن های زیبایی صرف می کنند و ما به دیدن آن ها با چهره های مرتب و آرایش شده عادت داریم، اما دیدن صورت بدون آرایش آن ها بعد از کلی گریم و آرایش در فیلم ها بیشتر جلب توجه می کنند.

رابطه کرم بورسین و هانده دوغان دمیر

این سوالی است که ذهن همه مخاطبان را به خود جلب کرده است و این باعث شده است که در مورد آن کنجکاو شوند و این سوالات را از هانده دوغان دمیر بپرسند، ایشان در پاسخ به این سال گفته است که با کرم بورسین هیچ رابطه عاشقانه ای ندارند و ایشان گفته اند که برای این بازیگر احترام خیلی زیادی قائل هستند و فقط رابطه من با ایشان مانند دو همکار و دو دوست معمولی است. ایشان گفته اند که چیز هایی که در مورد رابطه عاشقانه من با این بازیگر شنیده اید همه آن ها دروغ بوده است.

هانده دوغان دمیر و همسر واقعی اش، همان طور که در بالا در مورد رابطه ایشان گفتیم ایشان هنوز ازدواج نکرده اند و فقط با سه نفر رابطه عاشقانه داشته اند که هیچ کدام از آن سه رابطه به ازدواج ختم نشده است. این بازیگر گفته است که می خواهد تمرکز خود را بر روی کار و حرفه خود بگذارد و هنوز به ازدواج فکر نمی کند.

هانده دوغان دمیر در حریم سلطان

هانده دوغان دمیر در حریم سلطان، این بازیگر در سال ۲۰۱۷ از قسمت ۵۷ ام به گروه بازیگران سریال معروف کوشم سلطان اضافه شد. این سریال بیشتر تحت نام ماه پیکر مشهور است که به قول خودش ادامه سریال حریم سلطان بود. هانده در این سریال نقش تورهان سلطان را ایفا می کرد. سریال ژانر تاریخی دارد و با استقبال خیلی خوب مردم ترکیه، ایران و کشور های دیگر قرار گرفت. خود این بازیگر این سریال را خیلی دوست دارد و می گوید که سریال های تاریخی جذابیت فراوانی دارد مخصوصاً زمانی که قرار است خودم در آن  ایفای نقش کنم. البته گفته است که نقش های دیگرم را هم خیلی دوست دارم اما جذابیت این کارم بیشتر بوده است.

هانده دوغان دمیر در سریال اتاق قرمز

هانده دوغان دمیر در سریال اتاق قرمز، اتاق قرمز سریالی است با مضمونی کاملاً زیبا و متفاوت، که به تازگی در شبکه جم پخش می شود سناریوی این سریال که به سبک روانشناسی درام می‌ باشد و برگرفته از کتاب روانشناس معروف به نام گل سرن بودایی ‌جی‌ اوغلو نوشته شده است. در این سریال بازیگران زیادی بازی می کنند که یکی از این بازیگران هانده دوغان دمیر در مقابل فکرت بوران در سریال اسما سلطان بود. موضوع این سریال در مورد اختلافاتی که این دو نفر باهم داشتند و به همین دلیل به روانشناس مراجعه کرده بودند. اما این زوج بعد از 4 قسمت از سریال خارج شدند.

فیلم های سینمایی هانده دوغان دمیر

این بازیگر زیبای ترک در سال ۲۰۱۶ در فیلم سینمایی دیگری به نام همه چیز از عشق Herşey Aşktan به کارگردانی آنداچ هازندار اوغلو بازی کند. این یک فیلم عاشقانه است که هانده دوغان دمیر در مقابل بسیاری از بازیگران معروف دیگر بازی می کند. هانده دوغان دمیر در این فیلم نقش شخصیتی به نام پلین را بازی می کند و همبازی برخی از بازیگران معروف ترک مانند اوزجان دنیز و شوکرو اوزییلدیز بود. به گفته خود این بازیگر، بازی کردن در مقابل این دو عزیز بسیار با ارزش بوده است و من خیلی چیزها از این دو بازیگر یاد گرفته ام.

هانده دوغان دمیر در فیلم سینمایی به نام داستان سرایی (Bana Masal Anlatma) در نقش آیپری بازی کرد. این فیلم سینمایی او هم بسیار جذاب بود که البته این فیلم او را می تواند با زیر نویس فارسی در یوتیوب تماشا کنید اما هنوز دوبله نشده است. اما دیدن فیلم های این بازیگر به هر گونه باشد بسیار جذاب و دیدنی است.

سوالات متداول

  1. آیا هانده دوغان تنها به کار بازیگری مشغول است؟

    هانده دوغان دمیر نه تنها بازیگری می کند، بلکه ایشان در کار تدوین برنامه ها و مجری گری فعالیت می کند که نشان می دهد ایشان فردی با استعداد هستند.

  2. چرا ا هانده دوغان هنوز ازدواج نکرده اند؟

    طبق گفته های ایشان این روزها بسیار مشغله کاری دارند و دوست دارند که تمرکز خود را بر روی کار و حرفه خود بگذارند.

  3. آیا هانده دوغان دمیر سر فیلم جدید است؟

    ایشان هنوز در مورد پروژه های جدید خود چیزی نگفته اند.

  4. چرا هانده دوغان دمیر در رشته خود یعنی جامعه شناسی فعالیت نمی کنند؟

    ایشان گفته اند که حرفه بازیگری را بیشتر دوست دارند و دوست دارند در این حرفه هر روز پیشرفت کنند، که البته تا الان موفق هم بوده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید