لیست بازیگران ترکی متولد شهریور ماه را بیشتر بشناسید

بازیگران ترکی متولد شهریور را می توان از با استعداد ترین و همچنین پرطرفدار ترین بازیگران کشور ترکیه دانست. اصولاً سلبریتی هایی که به عنوان بازیگران متولد شهریور شناخته می شوند، در بین تاریخ بیست و سومین روز آگوست تا بیست و دومین روز ماه سپتامبر میلادی دیده به جهان گشوده اند.

بازیگران ترکی متولد شهریور چه کسانی می باشند؟

بازیگران ترکی متولد شهریور چه کسانی می باشند؟

با توجه به این که امروزه بازیگران ترکی توانسته اند محبوبیت و جایگاه ویژه ای را در نزد علاقه مندان خود در سراسر جهان به دست آورند، بسیاری از طرفداران و مخاطبان آن ها در صدد پی بردن به تاریخ تولد این چهره ها می باشند. می توان گفت که هدف علاقه مندان و طرفداران بازیگران ترکی از این امر، این است که با پی بردن به ماه تولد بازیگر مورد علاقه خود بتوانند تا حدودی ویژگی های اخلاقی او را تشخیص دهند.

از این جهت می توان گفت که تاریخ تولد و به خصوص ماه تولد بازیگران ترکی، یکی از مسائلی مهم در نزد طرفداران آن ها به حساب می آید. در حال حاضر بسیاری از بازیگران سرشناس و محبوب ترکی متولد شهریور هستند که این امر موجب شده فن پیج های آن ها کلیپ های مختلفی را با لوگوی شهریور ماه برای این افراد بسازند.

طوبی ملیس

یکی از بازیگران زن ترکی متولد شهریور را می توان طوبی ملیس دانست. طوبی ملیس یکی از چهره های شناخته شده در کشور ترکیه می باشد که علاوه بر فعالیت در صنعت بازیگری، فعالیت های مدلینگ خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. این چهره نخستین تجربه خود در بازیگری را از سال ۲۰۰۴ با ایفا نقش در سریالی به نام ملاقات بزرگ آغاز نمود.

این چهره تا کنون توانسته در بسیاری از سریال های تلویزیونی ترکی ایفا نقش کند. اما شهرت اصلی او که موجب محبوبیتش در بین ایرانیان شد، حضور او در سریال پرطرفدار فضیلت خانم و دخترانش بود. او در این سریال در کاراکتری به نام نیل به ایفا نقش پرداخت. لازم به ذکر است که این چهره متولد هفتمین روز سپتامبر ۱۹۹۰ میلادی، معادل ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۶۹، در بلغارستان می باشد.

آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی یکی از سرشناس ترین بازیگران مرد ترکی می باشد که محبوبیت او تنها به زادگاهش محدود نمی شود، بلکه او در بین ایرانیان نیز بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار است. این چهره در بیست و پنجمین روز آگوست سال ۱۹۹۰ میلادی متولد شد که معادل تاریخ تولد او به شمسی، برابر سومین روز شهریور ماه سال ۱۳۶۹ می باشد. آراس هنر آفرینی های خود در صنعت بازیگری را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و با ایفا نقش در سریال های قدرتمند و بزرگی به نام روزی روزگاری، حریم سلطان، گودال و نفوذی توانست به شهرت برسد. وی مدرک لیسانس مهندسی هوانوردی دارد و در استانبول زندگی می کند.

برگزار کورل

برگزار گوکچه کورل یکی دیگر از بازیگران ترکی متولد شهریور می باشد. این چهره شناخته شده در یک خانواده هنری دیده به جهان گشود و پدر و مادر او نیز در صنعت بازیگری فعالیت می کردند. تاریخ تولد دقیق این بازیگر سرشناس ترکیه را می توان بیست و هفتمین روز ماه آگوست سال ۱۹۸۲ میلادی عنوان کرد. باید بدانید که تاریخ شمسی تولد این چهره برابر یازدهمین روز شهریور سال ۱۳۶۱ می باشد و در شهر استانبول دیده به جهان گشود و در صنعت بازیگری و مدلینگ فعالیت گسترده ای دارد. این چهره با ایفا نقش در سریال شناخته شده و محبوب کارادایی در کاراکتری به نام فریده شاد اوغلو، توانست به شهرت برسد و جوایز مختلف و معتبری را در کارنامه هنری خود به ثبت برساند.

برفین نیلسو آکتاش

برفین نیلسو آکتاش یکی از چهره های نوظهور در صنعت بازیگری کشور ترکیه می باشد که به تازگی با ایفا نقش در سریال کمدی ستاره شمالی توانسته به شهرت برسد. این چهره در سی اُمین روز شهریور ماه ۱۳۷۷ که معادل بیست و یکمین روز سپتامبر سال ۱۹۹۸ میلادی می باشد، چشم به جهان گشوده است. پدر او یکی از مجریان شناخته شده کشور ترکیه و مادرش نیز در زمینه نقاشی فعالیت می کند.

وی در حال حاضر تحصیلات خود را در رشته تئاتر در دانشگاه هنر های زیبای سینان ادامه می دهد و آرزوی او، تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین کارگردانان کشور ترکیه می باشد. این چهره با ایفا نقش در کاراکتر گوکچه در سریال ستاره شمالی به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرد و چهره زیبا و اندام متناسب او، توجه آژانس های تبلیغاتی مدلینگ را به سوی خود جلب نمود. به طوری که در حال حاضر فعالیت های مدلینگ خود را برای تبلیغات برند ها و شرکت های مختلف ترکی آغاز کرده است.

ملیسا دونگل

ملیسا دونگل

ملیسا دونگل را می توان یکی از زیبا ترین بازیگران ترکی متولد شهریور دانست. این چهره از دوران کودکی به فعالیت بازیگری و ایفا نقش در مقابل دوربین علاقه بسیار زیادی داشت که موجب شد نخستین تجربه خود را در سال ۲۰۱۴ در زمینه بازیگری کسب نماید. او در سال ۲۰۱۴ و در حالی که تنها یک نوجوان پانزده ساله بود، توانست در سریال الیف به ایفا نقش بپردازد. باید بدانید که این چهره یکی از بازیگران دورگه ترک و روسی می باشد. مادر او اصالتی روسی دارد و می توان گفت که زیبایی چهره این بازیگر، به دلیل دورگه بودن او می باشد. وی در بیست و هفتم شهریور ماه سال ۱۳۷۸ متولد شده که تاریخ تولد او به میلادی، برابر با ۱۸ سپتامبر سال ۱۹۹۹ می باشد.

برکر گوون

در هفتمین روز سپتامبر سال ۱۹۹۴ که معادله شانزدهمین روز شهریور سال ۱۳۷۳ خورشیدی می باشد، یکی از محبوب ترین بازیگران ترکی متولد شهریور دیده به جهان گشود. برکر گوون که به تازگی با ایفا نقش در سریال شعله ور، توانست به شهرت چشمگیری دست پیدا کند. او یکی از بازیگران و مدلینگ های کشور ترکیه می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته رادیو و سینما به اتمام رسانده است.

برکر فعالیت های خود در صنعت بازیگری را با ایفا نقش در تئاتر های ترکیه آغاز کرد و امروزه توانسته به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران و مدلینگ های ترکیه شناخته شود. این چهره با ایفا نقش در کاراکتر ندیم در سریال استانبول ظالم، بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست استعداد منحصر به فرد خود در بازیگری و ایفا نقش کاراکتر های خاص را به علاقه مندان دنیا سینما و تلویزیون کشور ترکیه ثابت نماید.

گیزم کاراجا

یکی دیگر از بازیگران ترکی متولد شهریور، گیزم کاراجا می باشد. این چهره علاوه بر فعالیت های گسترده خود در صنعت بازیگری به عنوان یکی از مدل های برتر کشور ترکیه نیز شناخته می شود و تا کنون در سریال های تلویزیونی و همچنین موزیک ویدیو های این کشور نیز به ایفا نقش پرداخته است. این چهره متولد شانزدهمین روز شهریور ماه سال ۱۳۷۱ خورشیدی و یا هفتمین روز سپتامبر سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر استانبول می باشد. وی فعالیت های خود را به صورت رسمی و حرفه ای از سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و یکی از بازیگران شناخته شده در سریال عشق بی پایان یا همان اُکیا می باشد.. البته باید بدانید که شهرت این بازیگر به ایفا نقش او در سریال راه امیر و همچنین سریال نقاب شیشه ای باز می گردد.

مروه بولگور

مروه بولگور بازیگر سرشناس و شناخته شده سریال های کوزی گونی و حریم سلطان می باشد. این چهره همچنین یکی دیگر از بازیگران ترکی متولد شهریور است که در بیست و پنجمین روز این ماه در سال ۱۳۶۶ دیده به جهان گشود. این چهره از سال ۲۰۰۵ تا کنون مشغول ایفا نقش در سریال های تلویزیونی می باشد و با ایفا نقش کاراکتر زینب در سریال کوزی گونی، به شهرت چشمگیری دست پیدا کرد و همچنین در سریال تاریخی و پربیننده حریم سلطان ایفاگر کاراکتر نوربانو سلطان بود. این چهره پس از این که توانست استعداد خود را به کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم های تلویزیونی ترکیه ثابت نماید، توجه فعالان صنعت مدلینگ را نیز به خود جلب کرد و در حال حاضر در حرفه مدلینگ نیز فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

عکس های بازیگران ترکی متولد شهریور را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های بازیگران ترکی متولد شهریور را در کجا مشاهده کنیم؟

از آن جایی که سلبریتی های این کشور در حال حاضر توانسته اند محبوبیت بی شماری را در بین کاربران سراسر جهان به دست آورند، تصاویر متعددی از آن ها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. از این جهت برای مشاهده تصاویر بازیگران ترکیه متولد شهریور می توانید نام هر کدام از آن ها را در شبکه های مجازی جست و جو کرده و تصاویر با کیفیت آن ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که برای مشاهده تصاویر این سلبریت ها می توانید به رسانه های هنری ترک زبان و یا حتی فارسی زبان نیز مراجعه نمایید. همچنین می توانید با سرچ عبارت هایی نظیر “خواننده های ترک متولد شهریور”، “افراد مشهور متولد 17 شهریور” و یا “سلبریتی های متولد سپتامبر” به تصاویر این چهره ها دست پیدا کنید.

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی متولد شهریور به وجود آمد؟

اصولاً سلبریتی ها از چهره هایی هستند که در شبکه های مجازی حاشیه و جنجال های متعددی را به وجود آورده اند. سلبریتی های ترکی متولد شهریور نیز از این سایر سلبریتی ها جدا نیستند و توانسته اند حواشی مختلفی را در اطراف خود ایجاد کنند. برای مشاهده حواشی و حاشیه های این افراد می توانید به فن پیج های آن ها در اینستاگرام مراجعه کرده و یا خبر های جنجالی آن ها را از طریق رسانه های هنری دنبال کنید. می توان گفت که حاشیه اکثر این چهره ها مربوط به درگیری ها و تنش های آن ها با سایر همکارانشان در صحنه های فیلمبرداری می باشد. همچنین روابط عاطفی متعدد هنرمندان متولد شهریور، برای این چهره ها بسیار حاشیه برانگیز و جنجال آفرین بوده است.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران ترکی متولد شهریور چیست؟

از آن جایی که امروزه اینستاگرام به یکی از پل های ارتباطی بین سلبریتی ها و علاقه مندان آن ها تبدیل شده، بسیاری از چهره های ترکی که در شهریور ماه متولد شده اند، در این شبکه مجازی نیز به فعالیت می پردازند. برای این که بتوانید به پیج اصلی این چهره ها دسترسی پیدا کنید، می توانید عبارت “بازیگران ترکی متولد شهریور اینستا” را در مرورگر اینترنت خود سرچ نمایید. همچنین می توانید نام هر کدام از بازیگران مورد علاقه خود را به صورت لاتین در اینستاگرام جست و جو کنید و پیج اینستاگرام و فن پیج های او را مشاهده نمایید.

یوتیوب بازیگران ترکی متولد شهریور

کلاب هاوس و یوتیوب بازیگران ترکی متولد شهریور

فعالیت چهره های شناخته شده ترک زبان تنها به شبکه مجازی اینستاگرام محدود نیست و می توان گفت که آن ها در اپلیکیشن های دیگری نظیر یوتیوب و کلاب هاوس نیز فعالیت های گسترده ای را به انجام می رسانند. این چهره ها با فعالیت در اپلیکیشن یوتیوب توانسته اند محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهند و همچنین با افزایش بازدید ویدیو های خود و سابسکرایبر هایشان، توانسته اند درآمدی را از سوی یوتیوب کسب نمایند.

برای مشاهده تمامی ویدیو های این سلبریتی ها در اپلیکیشن یوتیوب، می توانید نامشان را در مرورگر این شبکه ارتباطی جست و جو کنید. با سرچ نام آن ها در اپلیکیشن کلاب هاوس نیز می توانید به آدرس کلاب هاوس بازیگران ترکی متولد شهریور دسترسی پیدا کنید. این سلبریتی ها در زمان شروع ویروس کرونا، صفحات خود را در کلاب هاوس راه اندازی کردند و از طریق تشکیل روم های مختلف توانستند با علاقه مندان و مخاطبانشان ارتباط عمیق تر و صمیمانه تری را ایجاد نمایند.

بازیگران ترکی متولد شهریور در کدام فیلم های معروف بازی کرده اند؟

امروزه فیلم های سینمایی و همچنین سریال های تلویزیونی کشور ترکیه طرفداران بسیار زیادی را در ایران برای خود به وجود آورده اند. این سریال ها همچنین در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام و یوتیوب نیز به اشتراک گذاشته می شوند و کاربرانی که به شبکه های ماهواره ای دسترسی ندارند، می توانند آن ها را به صورت آنلاین در این اپلیکیشن ها مشاهده کنند.

در حال حاضر با توجه به افزایش روز افزون علاقه مندان و طرفداران سریال های ترکی، کارگردانان این کشور سعی کرده اند تا آثار قدرتمندی را تولید کنند و بتوانند طرفداران خود را افزایش دهند. در حال حاضر بسیاری از بازیگران ترکیه متولد شهریور توانسته اند در سریال های مشهور و پر بیننده این کشور به ایفا نقش بپردازند و کاراکتر های منحصر به فرد و پرطرفداری را خلق نمایند. برای این که بتوانید به تمامی آثار هنری بازیگران ترک زبان متولد شهریور دسترسی پیدا کنید، می توانید نام هر کدام از آن ها را در مرورگر اینترنت خود سرچ نمایید تا تمامی فیلم ها و سریال های آن ها برای شما نمایش داده شود.

سریال حریم سلطان

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سریال های ترکی را می توان سریال تاریخی حریم سلطان دانست. این سریال در سال ۲۰۱۱ برای نخستین بار منتشر شد و روایتگر دوران پادشاهی و زندگی شخصی سلطان سلیمان و همسر او خرم سلطان می باشد. در واقع می توان گفت که این سریال یکی از قوی ترین و بهترین آثار هنری در رزومه کاری بازیگران آن می باشد. چهره هایی نظیر آراس بولوت اینملی و مروه بولگور دو تن از بازیگران ترکی متولد شهریور می باشند که به ترتیب در کاراکتر های شاهزاده بایزید و نوربانو سلطان در این سریال به ایفا نقش پرداختند.

سریال کارادایی

کارادایی را می توان از دیگر سریال های پرطرفدار ساخت کشور ترکیه دانست که در حال حاضر نیز بسیاری از علاقه مندان به فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی این کشور به مشاهده آن مشغول می باشند. این سریال محبوب و مشهور، در سه فصل و ۱۱۵ قسمت پخش گردید و داستان یک جوان کفاش را روایت می کند که برای اثبات بی گناهی پدر خود حاضر است هر کاری را انجام دهد. البته این چهره در اواسط داستان عاشق قاضی پرونده می شود که این امر روند داستان را به کلی تغییر می دهد. برگزار کورل یکی از چهره های ترکی متولد شهریور ماه می باشد که به عنوان بازیگر نقش اصلی زن سریال کارادایی به ایفا نقش پرداخت و توانست با خلق یکی از بهترین کاراکتر های این سریال، علاوه بر دستیابی به جوایز متعدد، محبوبیت و مشهوریت خود را بیش از پیش افزایش دهد.

سریال گودال

یکی دیگر از مشهور ترین سریال های ترکی که علاوه بر کشور ترکیه در ایران نیز بسیار سر و صدا به پا کرد، سریال جنایی گودال می باشد. این سریال برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه شو تی وی ترکیه پخش گردید و ژانر جنایی و منحصر به فرد آن، توانست نظر کاربران بی شماری را جلب نماید. بازیگر نقش اول مرد این داستان یکی از بازیگران ترکیه متولد شهریور می باشد که می توان او را، دلیل علاقه مندی کاربران به این سریال دانست. آراس بولوت اینملی بازیگر نقش یاماچ کوچوالی در این سریال بود که با بازی منحصر به فرد خود برای بار دیگر استعدادش را در صنعت بازیگری به اثبات رساند.

بازیگران ترکی متولد شهریور چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

بازیگران ترکی متولد شهریور چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

همان طور که ذکر شد، اصلی ترین دلیل طرفداران بازیگران ترکی برای دانستن ماه تولد این چهره ها، این است که بتوانند به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی آن ها پی ببرند. در واقع می توان گفت که بازیگران ترکیه متولد شهریور، اغلب چهره های درون گرایی هستند که در ظاهر بسیار مرموز به نظرم می رسند. این چهره ها اغلب به دنبال کمال گرایی هستند و از ایجاد حاشیه دوری می کنند تا از این طریق، بتوانند زندگی آرام خود را مطابق با اهدافشان به پیش ببرند. از دیگر ویژگی های شخصیتی این سلبریتی ها، می توان به مهربانی، میانه روی در مسائل، فداکاری، وظیفه شناسی، منظم بودن و پرانرژی بودن اشاره کرد.

کدام یک از بازیگران ترکی متولد شهریور با هم ازدواج کرده اند؟

در حال حاضر روابط عاطفی متعدد سلبریتی های ترکی، زبانزد عام و خاص می باشد. در واقع زندگی شخصی این چهره ها توانسته برایشان جنجال های بی شماری را پدید آورد. می توان گفت که بازیگران متولد شهریور به همان نسبت که در زمینه کار و فعالیت های خود موفق هستند، در روابط عاطفی و زندگی شخصیشان چندان روند موفقیت آمیزی را طی نکرده اند و در واقع در زندگی شخصی این سلبریتی ها، جدایی های متعددی به چشم می خورد. در حال حاضر اخبار مربوط به زندگی خصوصی و ازدواج بازیگران ترکی متولد شهریور را می توانید در بیوگرافی آن ها که توسط رسانه های هنری و خبری منتشر شده است، مشاهده کنید.

کدام بازیگران ترک در شهریور جشن تولد لاکچری برگزار کردند؟

از دیگر مسائلی که همیشه برای سلبریتی های کشور های مختلف از جمله ترکیه حاشیه ساز بوده، جشن تولد های بسیار لاکچری آن ها می باشد. در حال حاضر ویدیو کلیپ های کوتاهی در شبکه های مجازی منتشر شده اند که حاکی از برگزاری تولد های لاکچری سلبریتی ها و بازیگران می باشد که برای مشاهده آن ها می توانید به شبکه یوتیوب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که سلبریتی ها از جمله افرادی هستند که تنها یک جشن تولد برای آن ها برگزار نمی شود، بلکه این افراد توسط دوستان و نزدیکان خود برای چندین بار سوپرایز خواهند شد. آن چه در جشن تولد بازیگران ترکی متولد شهریور جلب توجه کرده و صدای اعتراض رسانه های هنری و برخی از طرفداران این جامعه هنری را بلند کرده، این است که مبالغ بسیار زیادی برای پذیرایی در این جشن تولد ها صرف می شود که این امر وجهه برخی از بازیگران را خدشه دار کرده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. دلیل طرفداران و علاقه مندان برای دانستن ماه تولد بازیگران ترک تبار چیست؟

    طرفداران این بازیگران سعی دارند تا از این طریق به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی بازیگران محبوب و مورد علاقه خود دست پیدا کنند.

  2. از مشهور ترین سریال های ترکی که بازیگران متولد شهریور در آن به ایفا نقش پرداختند کدام است؟

    سریال های کارادایی، حریم سلطان و گودال را می توان سه سریال مشهور کشور ترکیه دانست که بازیگران اصلی آن، سلبریتی های متولد شهریور می باشند.

  3. کدام بازیگران مرد ترکی در ماه شهریور متولد شده اند؟

    آراس بولوت اینملی و برکر گوون دو بازیگر محبوب و پرطرفدار سریال های ترکی هستند که در ماه شهریور متولد شده اند.

  4. بازیگران زن ترکی متولد شهریور کدام اند؟

    مروه بولگور، گیزم کاراجا، جیدا آتش، برگزار کورل، طوبی ملیس، ملیسا دونگل و برفین نیلسو آکتاش را می توان از بازیگران مشهور زن ترکی دانست که ماه تولد آن ها، شهریور می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید