معروف ترین بازیگران ترکی متولد دی ماه + حواشی جدید آن ها

بازیگران ترکی متولد دی شامل بازیگران مطرحی می باشد که در دی ماه در کشور ترکیه متولد شده اند. بازیگران مختلف و مطرحی در کشور ترکیه متولد این ماه می باشند. طی دهه های اخیر با رونق گرفتن سینما و تلویزیون کشور ترکیه و ساخت تعداد زیادی سریال و فیلم در این کشور بازیگران این کشور نیز شهرت و محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا به خصوص ترکیه کسب کردند. صدف آوجی، مرد فرات، بلچیم بیگلن، میرای دانر و هازار ارگوچلو از جمله بازیگران مطرح و سرشناس فیلم و سریال های کشور ترکیه هستند که در ماه دی یا همان ژانویه متولد شده اند. این بازیگران در فیلم و سریال‌ های تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته اند.

طی سال های اخیر تحقیقات مختلفی در زمینه تاثیر ماه تولد افراد بر خصوصیات اخلاقی آن ها انجام شده است که صحت یا کذب آن ها هنوز مشخص نشده است. بازیگران ترک متولد دی ماه نیز خصوصیات اخلاقی خاصی را دارند که در ادامه چند نمونه آن را مطرح می کنیم. این بازیگران بسیار قدرت طلب و ریاست طلب هستند و سعی دارند کار را در دست خودشان بگیرند. بسیار خود کفا هستند و در عین بد اخلاقی بسیار مهربان نیز هستند. باز هم باید اشاره کرد که این خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف و تاثیر ماه تولد بر آن ها هنوز اثبات نشده است.

بازیگران ترکی متولد دی چه کسانی می باشند؟

بازیگران ترکی متولد دی چه کسانی می باشند؟

طی سال های دهه اخیر سریال های ساخت کشور ترکیه بسیار مورد استقبال و توجه مردم کشور های مختلف از جمله کشور های اروپایی و آسیایی قرار گرفته است. سریال های ساخت این کشور در هنگام پخش و اکران بسیار مورد استقبال علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه قرار می گیرد. علاوه بر فیلم و سریال های این کشور که مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد بازیگران این سریال ها نیز بسیار مورد علاقه طرفداران این سریال ها می باشند. این بازیگران متولد ماه های مختلفی از سال می باشند. برخی از این این بازیگران متولد ماه دی می باشند که در ادامه به نام آن ها اشاره خواهیم کرد.

صدف آوجی، مرد فرات، بلچیم بیگلن، میرای دانر و هازار ارگوچلو از جمله بازیگران مطرح و سرشناس فیلم و سریال های کشور ترکیه می باشند که در دی ماه متولد شده اند. این بازیگران علاوه بر مطرح و سرشناس بودن از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار می باشند. برای آشنایی بیشتر با این هنرمندان با ما همراه باشید.

مرد فرات

بازیگر مطرح کشور ترکیه که متولد 10 ژانویه سال 1981 می باشد و هم اکنون 40 ساله می باشد. این بازیگر که تا کنون در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است فعالیت رسمی خود را از سال 2005 آغاز کرده است. وی در سال 2018 نیز با دیل فرات ازدواج کرده است.

صدف آوجی

صدف از بازیگران زن ترکی می باشد که علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه صنعت مدلینگ نیز مشغول به فعالیت و کار می باشد. این بازیگر متولد 22 ژانويه سال 1982 میلادی می باشد. وی موفق به کسب مقام دوم مراسم دختر شایسته کشورش شده است. وی در سال 1997 به طور جدی فعالیت خود در این عرصه را آغاز کرد و به فعالیت در این مسیر ادامه داد و بسیار خوش درخشید به صورتی که الان جزء محبوب ترین و مطرح ترین بازیگران این کشور می باشد.

بلچیم بیگلن

این هنرمند عرصه بازیگری نیز متولد دی ماه می باشد. وی در تاریخ 31 ژانويه سال 1983 در آنکارا ترکیه متولد شد. بلچیم در حرفه بازیگری بسیار پر استعداد ظاهر شد و خود را به عنوان بازیگری هنرمند در این زمینه معرفی کرد.

میرای دانر

میرای دانر

میرای دانر که فعالیت رسمی خود در زمینه بازیگری را از سال 2006 میلادی آغاز کرده است نیز متولد دی ماه می باشد. این هنرمند متولد 15 ژانویه 1999 می باشد و تا کنون در فیلم و سریال های متعدد و مطرحی به ایفای نقش پرداخته است.

هازار ارگوچلو

متولد 1 ژانویه 1992 می باشد. وی فعالیت خود به صورت رسمی و جدی را از سال 2010 یعنی زمانی که 18 ساله بود آغاز کرده است. آخرین سریالی که هازار ارگوچلو در آن به ایفای نقش پرداخته است سریال شعله‌ ور می باشد که محصول سال های 2021-2020 در کشور ترکیه می باشد.

عکس های بازیگران ترکی متولد دی را در کجا مشاهده کنیم؟

زندگی و فعالیت های افراد مشهور و سرشناس همواره مورد علاقه طرفداران و علاقه مندان به این افراد قرار دارد. سایت ها و خبرگزاری های متعدد نیز علاقه مند به انتشار اخبار و اطلاعات و عکس ها و حواشی این افراد هستند. برای مشاهده عکس ها این افراد گزینه های مختلفی وجود دارد. بازیگران کشور ترکیه نیز از جمله افراد مطرحی می باشند که پس از بازی در فیلم و سریال های این کشور به شهرت دست پیدا کردند. بازیگران متولد دی ماه کشور ترکیه نیز از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردارند که افراد بسیاری تمایل به مشاهده عکس ها و اطلاعات این بازیگران دارند.

برای مشاهده و تماشای عکس های این هنرمندان محبوب و مطرح چندین گزینه مطرح از جمله اینستاگرام و مرورگر گوگل موجود می باشد. این افراد غالبا در نرم افزار اینستاگرام حضور دارند و به فعالیت مشغول می باشند و گاها عکس هایی از خودشان را در صفحه رسمی خود منتشر می کنند که برای تماشای آن ها با جستجوی نامشان و دنبال کردن صفحه شان می توان این عکس ها را تماشا کرد. گزینه مطرح بعدی مرورگر گوگل می باشد که با جستجوی نام این هنرمندان در قسمت سرچ این مرورگر می توان عکس های زیاد و مختلفی از این هنرمندان را تماشا و دانلود کرد. علاوه بر این با استفاده از این مرورگر می توان فیلم هایی که این افراد در آن ها به ایفای نقش پرداخته اند را نیز دانلود و تماشا کرد.

علاوه بر این ها افراد مطرح و محبوب در نرم افزار اینستاگرام دارای فن پیج هایی می باشند که تصاویر افراد مورد علاقه خود را در صفحات خود منتشر می کنند. فن پیج ها علاوه بر انتشار عکس های بازیگران محبوب خود گاها فعالیت های مختلف بازیگر مورد علاقه خود را اطلاع رسانی و منتشر می کنند.

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی متولد دی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی متولد دی به وجود آمد؟

افراد مطرح و شناخته شده گاها حواشی مختلفی را تجربه می کنند. برخی از چهره های مطرح به طور خود خواسته و کاملا آگاهانه در ایجاد این حواشی دست دارند و برخی از آن ها نیز تمایلی به ایجاد حاشیه و بحث و جنجال پیرامون خود را ندارند و بسیار حساب شده و محتاط رفتار می کنند تا درگیر حواشی نشوند. می توان گفت به طور کلی زندگی و رفتار های افراد مشهور و سلبریتی تا حدود زیادی تحت نگاه دیگران از جمله عموم مردم و سایت ها و خبرگزاری های مختلف قرار دارد و گاهی یک رفتار عادی و طبیعی آن ها نیز موجب ایجاد حاشيه های بسیاری می شود.

طی سال های اخیر نیز با استقبال زیاد از فیلم و سریال ها تولید کشور ترکیه بازیگران این کشور بسیار شهرت یافتند و طرفداران بسیاری را به دست آوردند. با کسب شهرت به طور معمول و طبیعی این بازیگران وارد حواشی مختلف و متعددی شدند و برخی از این حواشی به شهرت بیشتر آن ها نیز کمک کرد. از جمله بازیگران مطرح و شناخته شده کشور ترکیه که متولد دی ماه می باشند می توان به صدف آوجی، مرد فرات، بلچیم بیگلن، میرای دانر و هازار ارگوچلو اشاره کرد که این هنرمندان نیز حواشی مختلفی را تجربه کرده اند. این حواشی را می توان در دسته بندی های متفاوتی قرار داد از حضور در فیلم و سریال های مطرح یا حاشیه برانگیز تا ازدواج یا روابط عاشقانه و عاطفی می تواند باعث ایجاد حاشیه و بحث های بسیاری شود.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران ترکی متولد دی چیست؟

برنامه اجتماعی اینستاگرام از جمله برنامه های محبوب و مطرح در دنیای مجازی می باشد که تعداد زیادی از افراد در این برنامه مشغول به فعالیت می باشند. در چارچوب این برنامه می توان فعالیت های مورد علاقه و جذاب خود و یا زندگی روزمره خود را در قالب استوری و پست با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت. این برنامه علاوه بر قابلیت به اشتراک گذاری فعالیت های مورد علاقه افراد در قالب پست و استوری می تواند محل مناسبی برای کسب و کار های اینترنتی باشد. علاوه بر این ها افرادی که در این برنامه تعداد زیادی دنبال کننده دارند نیز می توانند از طریق انجام تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.

افراد مطرح و سرشناس زیادی در این برنامه محبوب مشغول به فعالیت می باشند و از طریق صفحات رسمی و شخصی خود فعالیت های شغلی و یا فعالیت های مورد علاقه خود را منتشر می کنند. انتشار پست و استوری در صفحه اینستاگرامی گاها حواشی مختلفی را نیز برای افراد سرشناس به وجود می آورد. هنرمندان متولد دی ماه کشور ترکیه نیز در این نرم افزار و برنامه حضور دارد و از این طریق فعالیت های خود را با طرفداران و علاقه مندان به خود به اشتراک می گذارند. این هنرمندان حضوری فعال در این برنامه دارند و برخی از آن ها نیز تعداد فالوور نسبتا زیادی دارند.

  • صفحه اینستاگرامی مرد فرات هنرمند مطرح و محبوب دی ماهی کشور ترکیه به آدرس mert_firat می باشد که در حال حاضر یک میلیون دنبال کننده دارد. این هنرمند مطرح در صفحه اینستاگرامی خود تا کنون 1081 پست را که در زمینه های مختلفی می باشند را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است.
  • میرای لانر نیز از جمله بازیگران محبوب متولد دی ماه ترک می باشد که در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد. صفحه اینستاگرامی این هنرمند به آدرس miraydaner می باشد. این بازیگر هم اکنون یک میلیون و چهارصد هزار فالوور دارد و تا کنون 101 پست در زمینه های مختلف را در صفحه خود با دنبال کنندگان به اشتراک گذاشته است.
  • هازار ارگوچلو نیز از بازیگران بسیار محبوب و مشهور عرصه سینما و تلویزیون کشور ترکیه می باشد فعالیت رسمی خود در این حرفه را از سال 2010 میلادی آغاز کرده است؛ در این مسیر بسیار خوش درخشیده و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.
  • هازار ارگوچلو در اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و فالوور های نسبتا بالایی دارد. صفحه رسمی اینستاگرامی این بازیگر به آدرس hazarerguclu می باشد. هازار ارگوچلو در این صفحه بالغ بر دو و نیم میلیون دنبال کننده دارد. این بازیگر در این برنامه بسیار فعال بوده است و تا کنون 1379 پست را در صفحه خود با دنبال کنندگان به اشتراک گذاشته است.
  • صدف آوجی از جمله بازیگران مطرح کشور ترکیه می باشد که در دی ماه یا همان ماه ژانويه متولد شده است. این بازیگر که از حدود 15 سالگی خود در زمینه هنر سینما و تلویزیون به فعالیت پرداخته است نیز در اینستاگرام دارای صفحه رسمی می باشد و از این طریق با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند.
  • آدرس صفحه اینستاگرامی صدف آوجی به نشانی _sedefavci می باشد که هم اکنون نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار نفر دنبال کننده دارد. وی که در صفحه اینستاگرامی خود به شدت فعال می باشد تا کنون 1082 پست را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است.
  • بلچیم بیلگین نیز از هنرمندان ترک متولد دی ماه می باشد که در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد. آدرس صفحه رسمی اینستاگرامی این هنرمند به نشانی belcimbilgincom می باشد که در حال حاضر پانصد و شصت و سه هزار دنبال کننده دارد. وی تا کنون 549 پست را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.
یوتیوب بازیگران ترکی متولد دی

یوتیوب بازیگران ترکی متولد دی

یوتیوب از جمله برنامه‌ های اجتماعی محبوب و پر کاربرد در بین علاقه مندان به فضای مجازی می باشد که متاسفانه در کشور ما فیلتر می باشد. افراد فعال در یوتیوب می توانند با به اشتراک گذاری فیلم های آموزشی به کسب درآمد بپردازند. افراد مطرح بسیاری در این برنامه جذاب فعال می باشند. میرای دانر از جمله بازیگران ترک متولد دی می باشد که در یوتیوب چهره مطرحی است و ویدئو آهنگ های او در این شبکه اجتماعی پر بازدید می باشد.

بازیگران ترکی متولد دی در کدام فیلم های معروف بازی کرده اند؟

بازیگران ترکی متولد دی ماه در فیلم و سریال های متعددی در کشور ترکیه به ایفای نقش پرداخته اند و در ایفای این نقش ها و در مسیر بازیگری بسیار خوش در خشیده اند و جوایز متعدد و گوناگون با ارزشی را نیز کسب کرده اند.

جزر و مد

این سریال از جمله سریال های پر مخاطب و جذاب ترکیه می باشد که افراد زیادی علاقه مند به این سریال بودند. میرای دانر هنرمند متولد دی ماه در این سریال که طی سال های 2015-2013 پخش شد در نقش برن بیلیجه به ایفای نقش پرداخت. هازار ارگوچلو نیز در این سریال در نقش ایلول حضور داشت.

شعله ور

این سریال به تازگی تهیه و تولید شده است و در حال پخش از تلویزیون ترکیه می باشد. هازار ارگوچلو طی سال های 2021-2020 در این سریال در نقش کیچک گورگولوی بازی هنرمندانه ای را به نمایش گذاشته است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کوزی گونی

از سریال های مطرح و پر مخاطب کشور ترکیه می باشد که در سال های 2013-2011 پخش شد و هازار ارگوچلو نیز در نقش سیمای در این سریال حضور پیدا کرد.

بازیگران ترکی متولد دی چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

بازیگران ترکی متولد دی چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

طی سال های اخیر تحقیقاتی مبنی بر تاثیر ماه تولد بر روی خصوصیات اخلاقی افراد منتشر شده است که هنوز این تحقیقات در حال بررسی و تکمیل اطلاعات می باشد و صحت و کذب این ادعا ها تا کنون اثبات نشده است. طبق این ادعا ها برای افراد متولد دی نیز خصوصیات اخلاقی خاصی برشمرده شده است که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. بازیگران متولد دی ماه طی فعالیت در کار های مختلف یک سری صفات اخلاقی خاصی از خود بروز می دهند که در مجموع می توان به آن ها اشاره کرد.

این افراد در حین کار بازیگری بسیار صبور و با حوصله می باشند و سعی در دست گرفتن موقعیت کار خود دارند و می توان گفت که ریاست طلب و قدرت طلب بودن از ویژگی های اخلاقی بارز متولدین این ماه می باشد. این افراد در کار خود بسیار خود کفا هستند و در عین بداخلاقی بسیار مهربان می باشند. این افراد هنگام کار و فعالیت خود وقت خود را بیهوده تلف نمی کنند و بسیار برای زمان خود ارزش قائل می باشند که این ویژگی بارز ترین ویژگی اخلاقی آن ها می باشد.

کدام یک از بازیگران ترکی متولد دی با هم ازدواج کرده اند؟

در دنیای شهرت و محبوبیت افراد بسیاری با یکدیگر آشنا می‌ شوند و برخی از این افراد نیز پس از مدتی آشنایی با یکدیگر ازدواج می کنند. تا کنون ازدواج های زیادی در عرصه و زمینه سینما و تلویزیون کشور ترکیه اتفاق افتاده است که بسیاری از آن ها موفق بوده و هم اکنون نیز پایدار می باشد اما تعدادی از آن ها نیز منجر به جدایی شده است. در عرصه هنر سینما و تلویزیون کشور ترکیه نیز تا کنون روابط عاطفی زیادی شکل گرفته است که تعداد زیادی از این روابط منجر به ازدواج شده است. مطرح ترین رابطه حال حاضر سینما کشور ترکیه رابطه هانده ارچل و کرم بورسین هنرمندان مطرح و محبوب این کشور می باشد.

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 می باشد و هم اکنون 28 سال سن دارد. هانده ارچل را می توان هم اکنون سرشناس ترین و محبوب ترین بازیگر زن کشور ترکیه نامید. وی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. هانده ارچل فعالیت حرفه ای خود در این زمینه را از سال 2012 میلادی آغاز کرد.

کرم بورسین هنرمند متولد ترکیه می باشد که در چهارم ماه ژوئن سال 1987 در استانبول متولد شد و هم اکنون سی و چهار ساله می باشد. وی نیز از مطرح ترین و محبوب ترین هنرمندان مرد کشور ترکیه می باشد که به تازگی خبر رابطه خود با هانده ارچل را رسانه ای کرده است.

رابطه کرم بورسین و هانده ارچل در حال حاضر مطرح ترین رابطه عرصه سینما این کشور می باشد اما به جز این رابطه، روابط و ازدواج های متعدد دیگری نیز در این کشور رخ داده است. متولدین دی ماه این کشور نیز با افراد مطرحی در این عرصه رابطه داشته اند اما تا کنون ازدواجی بین آن ها رخ نداده است.

کدام بازیگران ترک در دی جشن تولد لاکچری برگزار کردند؟

طی سال های اخیر بحث تولد های لاکچری و لوکس در بین هنرمندان و افراد مختلف به وجود آمده است و اکثر افراد مشهور نیز از چنین موضوعی بسیار استقبال کرده اند. اما گاها برخی از افراد بسیار مشهور و ثروتمند هیچ گاه برگزاری چنین مراسماتی را در شان شخصیت خود نمی بینند.

برخی از بازیگران ترکی متولد دی ماه نیز گاها سالگرد تولد خود را به صورت لاکچری و لوکس جشن می گیرند و عکس های مراسم را در صفحات اینستاگرامی و اجتماعی خود با دنبال کنندگان و علاقه مندان خود به اشتراک می گذارند. برای مشاهده این عکس ها می توان به صفحات اینستاگرامی این افراد مراجعه کرد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کدام بازیگران مطرح ترک متولد دی ماه می باشند؟

    از جمله بازیگران مطرح و سرشناس فیلم و سریال های کشور ترکیه می باشند که در دی ماه متولد شده اند. صدف آوجی، مرد فرات، بلچیم بیگلن، میرای دانر و هازار ارگوچلو از جمله بازیگران ترک متولد دی ماه می باشند.

  2. آیا هنرمندان ترک متولد دی ماه در اینستاگرام فعالیت دارند؟

    افراد مشهور بسیاری در این برنامه فعالیت دارند. هنرمندان ترک متولد دی ماه نیز در این نرم‌ افزار حضور دارند و برخی از آن ها را می توان از فعالان اینستاگرامی خواند. صدف آوجی، مرد فرات، بلچیم بیگلن، میرای دانر و هازار ارگوچلو از جمله هنرمندان دی ماهی ترک می باشند که در اینستاگرام حضور دارند.

  3. عکس های بازیگران ترک متولد دی ماه را در کجا ببینیم؟

    برای مشاهده عکس های بازیگران ترک متولد دی ماه می توان به صفحات اینستاگرامی این افراد مراجعه کرد. علاوه بر این با جست و جو در مرورگر گوگل نیز می توان عکس های مختلفی را از این هنرمندان تماشا کرد.

  4. چه حاشیه هایی برای این بازیگران به وجود آمده است؟

    افراد مطرح و سرشناس گاها در طول زندگی خود با حواشی مختلفی رو به رو می شوند. بازیگران ترک متولد دی ماه نیز بسیاری از این حواشی را تجربه کرده اند. از جمله این حواشی می توان به حضور در فیلم های مطرح یا ضعیف و یا روابط عاشقانه آن ها اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید