جذاب ترین بازیگران ترکی زن و مرد در سال 2022 + عکس

جذاب ترین بازیگران ترکی افرادی هستند که چهره جذاب و خاصی دارند به طوری افراد را به خود جذب می کنند. معمولا این اشخاص فیلم های بسیاری بازی می کنند و در بین مردم شهرت چشم گیری دارند.

جذاب ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟

جذاب ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟

بعضی از افراد چهره جذاب و دلنشینی دارند و به همین سبب زمانی که در حیطه ای مانند بازیگری فعالیت می کنند بسیار موفق هستند و عده زیادی را به خود جذب می کنند. در ادامه جذاب ترین بازیگران زن ترکی را معرفی می کنیم.

دنیز بایسال یورتچو Deniz Baysal Yurtçu

دنیز بایسال یکی از جذاب ترین بازیگر های ترکی بود که در سال 1991 به دنیا آمد. این بازیگر به مدت ده سال در تئاتر شهرداری کرشایاکا مشغول به کار بوده است. وی در دانشگاه جلال بایار تحصیل کرده است. این بازیگر از زمان خردسالی در تئاتر های مختلف فعالیت کرده است و قبل از این که به طور حرفه ای این حیطه فعالیت کند، به عنوان بازیگر تئاتر در موزیک ویدئو ها ایفا نقش کرده است. دنیز بعد از بازی در فیلم عروس های فراری شهرت بسیاری یافت و به او پیشنهاد های گوناگونی برای سریال و فیلم های سینمایی شد.

ملیسا اصلی پاموک Melisa Aslı Pamuk

ملیسا آصلی بازیگر و مدل ترکی است که در چهاردهم آوریل 1991 در شهر هارلم هلند به دنیا آمده است. اصالت این بازیگر به هاتای ترکیه بر می گردد اما خانواده او در هلند ساکن هستند. جالب است بدانید ان بازیگر کار مدلینگ خود را از چهارده سالگی شروع کرده است. ملیسا به علت شرکت کردن در مسابقه دختران شایسته در ترکیه دانشگاه را ترک کرد. وی در سال 2011 برای تفریح به استانبول رفته بود و شانس خود را برای مسابقه دختران شایسته امتحان کرد و جالب است که نفر اول این مسابقه شد. این بازیگر در سال 2009 به عنوان بهترین مدل ترکیه معرفی شد. ملیسا برای نخستین بار در یک تبلیغ ایفا نقش کرده و بعد از آن در کلیپ کوتاه هلندی هنر نمایی کرد. این بازیگر جذاب در سال 2014 در سریال گرگ سعید و شورا نقش عایشه را بر عهده داشت. این بازیگر به حیوانات علاقه بسیاری دارد و از آزار دادن حیوانات توسط انسان ها متنفر است.

هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل در بیست و چهارم نوامبر 1993 در ترکیه به دنیا آمد. او یکی از جذاب ترین بازیگران زن ترکی می باشد که هواداران بسیاری دارد. وی فارغ التحصیل رشته طراحی است اما به علت جذابیتی که دارد فعالیت خودش را در زمینه مدلینگ نیز آغاز کرد و در این حیطه بسیار موفق شد. این بازیگر فعالیت خودش را در حیطه مدلینگ از سال 2011 یعنی زمانی که 18 ساله بود آغاز کرد و بعد از یک سال در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار می شد عنوان دومین دختر شایسته را کسب کرد. وی در سال 2013 با سریالی به نام دختران آفتاب درخشید. هانده ارچل در یک سریال ایرانی به نام مست عشق با پارسا پیروز فر و شهاب حسینی هم بازی شده است.

آیبوکه پوسات Aybüke Pusat

آیپوکه پوسات بازیگر و رقصنده مدل ترکیه ای است که در بیست و پنجم فوریه سال 1995 در آنکارا به دنیا آمد. او همچنین در سال 2014 به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد. او فارغ التحصیل رشته باله از دانشکده دولتی ایالت آنکارا می باشد و در رشته تجارت از دانشگاه آنادولو نیز فارغ التحصیل شده است. او از خردسالی یعنی سه سالگی رقص باله را یاد گرفت و در حال حاضر به کودکان باله آموزش می دهد. علاقه بیش از حد او به رقص سبب شد تا در دانشگاه نیز در رشته باله ادامه تحصیل دهد.

آلینا بوز Alina Boz

آلینا بوز یکی از جذاب ترین بازیگران ترکیه می باشد. این بازیگر جوان روسی و ترک می باشد که در 19 ام ژوئن سال 1998 در مسکو روسیه متولد شد. مادر آلینا اولگا روسی است و مادرش ترک می باشد. او تا سن 17 سالگی در روسیه زندگی می کرد و در سال 2005 به علت شغل پدرش به استانبول رفت و در همان جا ادامه تحصیل داد. زمانی که او به کشور ترکیه رفت در کلاس های رقص و تئاتر شرکت کرد و در سن نه سالگی تئاتر را به خوبی آموخت.

جذاب ترین بازیگران مرد ترکی چه کسانی هستند؟

جذاب ترین بازیگران مرد ترکی چه کسانی هستند؟

از جذاب ترین بازیگران مرد ترکی می توان مهمت گونسور، هالوک بیلگینر، جان مایان، یلماز اردوغان را نام برد که در ادامه به بیوگرافی و شرح زندگی هر یک می پردازیم.

مهمت گونسور (Mehmet Günsür)

مهمت یکی از بازیگران حرفه ای ترکی می باشد که در سطح بین المللی قرار دارد. او با یکی از مستند ساز های قهار ازدواج کرد و روز به روز پیشرفت کرد. گونسور در هشتم مه سال 1975 در استانبول به دنیا آمد و دو فرزند به نام علی و مایا دارد. این بازیگر با بازی در فیلم حریم سلطان شناخته شد و به شهرت رسید. بعد از این که او در فیلم حریم سلطان به خوبی درخشید پیشنهاد های بسیاری برای بازی در سریال ها به گونسور شد. این بازیگر به همراه خانواده اش در کشور ایتالیا ساکن هستند و فقط برای بازی در فیلم و سریال ها به کشور ترکیه می آید.

هالیت ارگنچ (Halit Ergenç)

هالیت ارگنچ یکی ازبازیگران مطرح و شناخته شده کشور ترکیه می باشد. این بازیگر در فیلم حریم سلطان نقش محتشم سلطان را بازی می کند. جالب است بدانید در یک سریال در مقابل همسر خود بازی می کند و نام این سریال هزار و یک شب می باشد. هالیت ارگنج در سی آوریل سال 1970 در استانبول به دنیا آمد و قد این بازیگر 183 می باشد. هالیت دیپلم خود را از مدرسه بشکیتاش در سال 1989 گرفت و بعد از آن وارد دانشکده کشتی سازی و علوم دریایی استانبول شد.

هالیت بعد از یک سال این دانشگاه را ترک گفت و به دانشگاه های هنر های زیبای معمار سنان رفت. هالیت اول در حیطه بازیگری قدم نگذاشت و مدتی به شغل اپراتوری و بازیگری پرداخت اما مدتی بعد تصمیم گرفت تا راه پدر را ادامه دهد و وارد رشته بازیگری شود. هالیت تا به اکنون دو بار ازدواج کرده که همسر اول او بین سال های 2007 تا 2008 با هالیت زندگی کرد. هالیت در فیلم هایی نظیر babil 2020, llk admin 2019, ve pede 2016 و فیلم هایی از این دست بازی کرده است. این بازیگر به عنوان خوشگلترین بازیگر مرد ترکیه 2017 انتخاب شد.

هالوک بیلگینر (Haluk Bilginer)

هالوک بیلگینر بازیگر سینما و تلویزیون است که در پنجم ژوئن سال 1954 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد. این بازیگر در سال 1977 از دانشگاه های دولتی هنر های زیبای شهر آنکارا فارغ التحصیل شد و در سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج قبل از این که به کشور انگلستان مهاجرت کند از آکادمی موزیک و هنر های دراماتیک لندن فارغ التحصیل شود، در فیلم ایست اندرز برای نخستین بار ایفا نقش کرد. هالوک در چهل و دو سالگی در فیلم Istanbul Beneath My Wings به کارگردانی Mustafa Altioklar ایفا نقش کرده است هر چند که این فیلم همانند فیلم های دیگرش چندان موفق نبود اما با بازیگر های سرشناسی همکاری کرد. هالوک بیلینگر در سال 2011 در سینما و تلویزیون فعالیت بسیاری داشته و در فیلم های بی شماری بازی کرده است.

او تنها با بازی در دو فیلم سینمایی مهم به شهرت رسیده است. فیلم بین الملل که یکی از مهمترین فیلم هایی بوده که هالوک در آن بازی کرده است. او در سال 2011 یعنی زمانی که 55 ساله بود با بازی در این فیلم توانست استعداد فوق العاده خود را به همه افراد نشان دهد و خود را به هواداران اثبات کند. هالوک در سن 62 سالگی در فیلم بین بن هور نیز بازی کرده و با بازیگرانی نظیر جک هیوستون، تویی کبل، رودریگور سانتور و نازنین بنیادی هم بازی شده است.

جان یامان (Can Yaman)

جان یامان (Can Yaman)

جان مایان در هشتم نوامبر 1989 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و به عنوان بازیگر و مدل فعالیت می کند. او فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه است و اولین بار در سن 25 سالگی در زمینه بازیگری قدم گذاشت و در سال 2019 یکی از بهترین مدل های کشور ترکیه شد. جان یامان در هفدهم آبان 1368 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و تک فرزند خانواده است. این بازیگر در دبیرستان شهر لیورنو ایتالیا تحصیل کرده است و توانست دانش آموز برتر سال تحصیلی شود و با بورسیه دانشجویی به داشگاه آمریکا رفت. او در سال 2012 در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. جان بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در شرکتی معروف به نام pwc در نمایندگی لندن در ترکیه مشغول شد و بعد از شش ماه دفتر وکالت خود را افتتاح کرد.

این بازیگر همزمان با کلاس های دانشجویی به کلاس های مهارت گفتاری دوره شش ماهه گذراند. جان یامان در سال 2014 یعنی وقتی که بیست و پنج ساله بود با تشویق دیگران در سریال قلب نقش بدیر را بازی کرد. او بعد از تجربه موفقی که با سریال ماه کامل در سال 2015 بدست آورد و با حضورش در سریال پرنده سحر خیز در سال 2018 به اوج شهرت رسید. جان یامان با دمت اوزدمیر که در سریال پرنده سحر خیز نقش که نقش صنم را ایفا می کرد همبازی بود اما این عشق و علاقه از سریال به حقیقت پیوست و در سال 2019 روابط عاشقانه ای را آغاز کردند.

این زوج با هم روابط عاشقانه ای داشتند تا این که دمت متوجه شد جان فقط به صورت گذرا در این رابطه است و میلی به ازدواج ندارد به رابطه شان پایان داد اما جان یامان در رسانه ای اعلام کرد که به دمت علاقه بسیاری دارد. جان یامان به 5 زبان دنیا مسلط است که این زبان ها شامل انگلیسی، ایتالیایی، ترکی می باشند. وی هم اکنون به صورت شخصی بدنسازی نیز کار می کند و قدش 188 و وزن او 78 است. جالب است بدانید جان یامان جزء ده مرد جذاب ترکیه شد.

یلماز اردوغان (Yılmaz Erdoğan)

یلماز اردوغان در زمینه بازیگری، نویسندگی، صداپیشه نیز فعالیت دارد و به شهرت رسیده است. یلماز یکی از بهترین بازیگران ترکیه است که بیشتر از سی سال در این حیطه فعالیت کرده است. از معروف ترین کار های این بازیگر می توان به فیلک ویزونتله اشاره کرد که اردوغان در آن ها ایفا نقش کرد و به خوبی درخشید. یلماز اردوغان یکی از موفق ترین کمدین های ترکیه به شمار می رود.

عکس جذاب ترین بازیگران ترکی را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر شما علاقه مند هستید تا عکس جذاب ترین بازیگران ترکیه را مشاهده کنید، می توانید در مرورگر دلخواه خود عکس جذاب ترین بازیگران ترکی را جستجو کنید و از سایت های متعدد تصاویر این افراد را با خانواده شان و دیگر افراد مشاهده کنید. یک راه دیگر برای دیدن عکس بازیگران ترکی مرد وجود دارد که آن هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد که شما می توانید اسم این افراد را در جستجوگر اینستاگرام وارد کنید و از صفحات مختلف تصاویری که در قالب پست و استوری قرار داده شده را مشاهده کنید.

درآمد جذاب ترین بازیگران ترکی از کجاست؟

درآمد جذاب ترین بازیگران ترکی از طریق بازیگری می باشد و البته بعضی از این افراد به علت جذابیتی که دارند در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کنند. این بازیگران گاها کلاس های بازیگری برگزار می کنند و از این طریق نیز برای خود در آمد کسب می کنند. تا به اکنون هیچ عدد دقیقی از درآمد این بازیگران اعلام نشده است اما قطعا برای ایفا نقش در فیلم پول خوبی دریافت می کنند.

چه حاشیه هایی برای جذاب ترین بازیگران ترکی به وجود آمد؟

بسیاری از حواشی مربوط به بعضی از جذاب ترین بازیگران ترکیه ای صحت آن چنانی ندارد مثلا هانده ارچل یکی از جذاب ترین بازیگران ترکیه است که از سمت پدر ترک و از سمت مادر آلمانی است. یکی دیگر از حواشی مربوط به رابطه هانده ارچل و کرم بورسین است که هواداران و دنبال کننده های این افراد کنجکاوند بدانند که چگونه رابطه خود را پیش می برند و این رابطه به ازدواج ختم می شود یا در همین مرحله به پایان می رسد. گاهی چنان این حواشی زیاد می شود که این دو سلبریتی خسته می شوند اما برخورد آن ها با خبرنگار ها و افرادی که از رابطه آن ها سوال می کنند تهاجمی نیست و با ملایمت به آن ها پاسخ می دهند.

جذاب ترین بازیگران ترکی از نظر مردم

جذاب ترین بازیگران ترکی از نظر مردم

می توان گفت جذاب ترین بازیگران ترکی از نظر مردم هانده ارچل می باشد. این بازیگر به علت چهره جذاب و زیبا، هم در ایران و هم در کشور ترکیه هوادار بسیاری دارد و عده زیادی را مجذوب خود کرده است. از بین بازیگران مرد جان یامان از نظر مردم جذابیت بسیاری دارد.

آدرس پیج اینستاگرام جذاب ترین بازیگران ترکی چیست؟

جذاب ترین بازیگران ترکی در اینستاگرام فعالی ندارند ولی بعضی از آن ها فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش دادند. برای مثال در اینستاگرام آدرس پیج های آن ها در حال حاضر بیشترین سرچ را از آن خود کرده است و همه مردم تمایل دارند بدانند فعالیت این بازیگران چگونه می باشد. thebursin آیدی پیج ایسنتا کرم بورسین است و آدرس پیج اینستا هانده ارچل همچنین handemiyy می باشد که بیشتر از 25 میلیون نفر در این شبکه اجتماعی او را دنبال می کنند. پیج اینستاگرامی کرم بورسین نیز حدودا نه میلیون نفر فالور دارد.

یوتیوب جذاب ترین بازیگران ترکی

این بازیگران در سرویس یوتیوب هم به فعالیت می پردازند و از این طریق کسب در آمد هم می کنند چون سرویس یوتیوب برای بازیگران فعال به ازای هر پستی که قرار می دهند هزینه ای به دلار برای آن ها واریز می کند. این بازیگران معمولا در صفحه اینستاگرام خود لینک یوتیوب خود را قرار می دهند و از هواداران می خواهند تا در یوتیوب هم آن ها دنبال کنند.

جذاب ترین بازیگران ترکی در چه فیلم هایی بازی کرده اند؟

جذاب ترین بازیگران ترکی در چه فیلم هایی بازی کرده اند؟

جذاب ترین بازیگر های ترکی در فیلم های بسیاری بازی کرده اند که در ادامه فیلم های آن ها را برای شما علاقه مندان شرح می دهیم.

عشق حرف حالیش نمیشه

هانده ارچل یکی از جذاب ترین بازیگر های ترکی است که در سریال عشق حرف حالیش نمیشه بازی کرد و این سریال یک سریال کمدی بود که هانده در آن به خوبی درخشید. یکی از معروف ترین فیلم هایی که هانده ارچل در آن بازی کرده همین فیلم است که باعث شد شهرت او دو چندان شود.

ماه کامل

جان یامان یکی از بازیگران جذاب ترکی می باشد که در سریال ماه کامل و پرنده سحر خیز ایفا نقش کرده و در آن به خوبی درخشیده است. جان یامان در این فیلم در کنار اوزگه گورل و دمت اوزدمیر ایفا نقش کرده است.

فضیلت خانم

دنیز بایسال در سریال فضیلت خانم نقش هازان را بازی کرد و این فیلم افراد بسیاری را به خود جذب کرد و در حال حاضر از شبکه جم پخش می شود. این سریال روی سایت های معتبر بسیاری قرار گرفت و اگر شما علاقه مند هستید تا این سریال را ببینید می توانید آن را از این سایت ها دانلود کنید و یا به صورت آنلاین آن را تماشا کنید.

کدام یک از جذاب ترین بازیگران ترکی مدل شده اند؟

جان یامان و هانده ارچل جزء جذاب ترین بازیگران ترکی هستند که در زمینه مدلینگ هم به فعالیت می پردازند و در این راه موفقیت های بسیاری به دست آورده اند. این بازیگران همزمان هم با بازیگری در حیطه مدلینگ هم فعالیت می کنند چون از این طریق نیز می توانند درآمد بسیار خوبی داشته باشند.

جذاب ترین بازیگران ترکی که با هم ازدواج کردند

خالد ارگنچ و برگزار کورل جزء جذاب ترین بازیگران ترکی هستند که با هم ازدواج کردند. خالد ارگنج متولد سال 1970 می باشد و یکی از بازیگران معروف فیلم حریم سلطان است. او ازدواج های متعددی داشت که یکی از آن ها با Gizem Soysaldı بود که در سال 2008 از هم جدا شدند و بعد با برگزار کورل مزدوج شد. برگزار کورل متولد سال 1982 است و با بازی در سریال هزار و یک شب به شهرت چشم گیری رسیده است. بوراک و فخریه اوجن یکی دیگر از زوج های هستند که با هم در یک فیلم بازی کردند و در نهایت عاشق هم شدند و با هم ازدوج کردند. برن سات و کنان دوغلو یکی دیگر از بازیگران جذاب ترکی هستند که با هم ازدواج کردند و زندگی خوبی در کنار هم دارند.

جذاب ترین بازیگران ترکی با حجاب

غمزه اوزچلیک یکی از جذاب ترین بازیگران ترکی است که به تازگی محجبه شده است. این بازیگر عکسی با حجاب در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و از هوادارانش خواسته تا برای پایبند بودن او در این راه دعا کنند. او قبل از این که با حجاب شود هم در خیریه فعالیت می کرد و کمک های انسان دوستانه بسیاری به مردم آفریقا می کرد.

جذاب ترین بازیگران ترکی بدون عمل زیبایی

هانده ارچل یکی از بازیگرانی است که بدون این که عمل زیبایی انجام دهد چهره ای جذاب و زیبا داشت. در بسیاری از سایت ها و خبر گزاری ها گفته شد که هانده ارچل عمل زیبایی انجام داده که این گونه چهره ای جذاب دارد در صورتی که اگر شما عکس کودکی او را دیده باشید با چهره هم اکنونش هیچ تفاوتی ندارد.

کدام یک از بازیگران ترکیه طرفدار بیشتری دارند؟

کدام یک از بازیگران ترکیه طرفدار بیشتری دارند؟

معمولا افرادی که هم در زمینه مدلینگ کار کرده اند و هم در زمینه مدلینگ به فعالیت می پردازند و هم در زمینه بازیگری محبوبیت و شهرت بیشتری دارند. یکی از این افراد هانده ارچل است که هم در کشور ترکیه هم در کشور ایران محبوبیت بسیاری دارد. این بازیگر در یکی از فیلم های ایرانی به نام مست عشق نیز بازی کرده است.

سوالات متداول

  1. کدام یک از بازیگران جذاب ترکی با هم ازدواج کردند؟

    خالد ارگنچ و برگزار کورل از جمله افرادی بودند که با هم ازدواج کردند.

  2. کدام یک از بازیگران جذاب ترکی در فیلم ایرانی ایفا نقش کرده است؟

    هانده ارچل در فیلم مست عشق بازی کرده است.

  3. آیا این بازیگران در فضای مجازی فعالیت دارند؟

    چذاب ترین بازیگران ترک در فضای مجازی اینستاگرام و سرویس یوتیوب به فعالیت می پردازند.

  4. کدام یکی از بازیگران ترکی مرد در زمینه مدلینگ فعالیت می کند؟

    جان یامان یکی از بازیگران جذاب ترکی مرد است که در زمینه مدلینگ فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید