بیوگرافی هازل کایا و همسرش + جدید ترین عکس های او

هازل کایا یکی از بازیگران ترکی است که این روز ها توانسته به شهرت و معروفیت بسیار زیادی برسد و طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است.

هازل کایا کیست؟

هازل کایا کیست؟

اگر به فیلم و سریال های ترکی علاقه‌ مند هستید، قطعا برای یک بار هم که شده فیلم و یا سریالی از هازل کایا را مشاهده کرده اید. حال قرار است به یکی از موضوعات جذاب و هیجان انگیز یعنی بیوگرافی هازل کایا بپردازیم. در این باره باید بگوییم که لیلا هازال کایا (Leyla Hazal Kaya‎)یکی از بازیگران زن ترکی است. هم چنین در مورد سن هازل کایا باید بگوییم که او متولد 1 اکتبر سال 1990 در استانبول می باشد. هازل فعالیت خود را در صنعت بازیگری در سال 2006 آغاز کرده است، او اولین نقش مهم خود را در سریال معروف گنجو ایفا کرده است. بعد از آن در سال 2008 در سریال مشهور و محبوب عشق ممنوع در نقش نیهال ظاهر شد که با توجه به حضورش در این سریال توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد.

البته بخش عمده محبوبیت این بازیگر ترکیه به دلیل حضورش در سریال موفق و معروف (اسمش را فریحا گذاشتم) می باشد که او با نقش‌ آفرینی در این سریال به شهرت بسیار زیادی رسیده است. هازل در این سریال که در سال‌ های 2011 الی 2012 از شبکه شو تی وی پخش شد، نقش دختری فقیر به نام فریحا را بازی کرده است که به ثروتمند ترین پسر در دانشگاه علاقه‌ مند می‌ شود. بهتر است که بدانید او علاوه بر مجموعه‌ های تلویزیونی در فیلم‌ ها و تبلیغات مختلفی نیز ایفای نقش کرده است و هم چنین تا به اکنون جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. این بازیگر معروف بعد از دو سال عدم حضورش در تلویزیون، در سال 2017 با سریال حکایت ما که برگرفته از مجموعه تلویزیونی بی شرم است دوباره به تلویزیون بازگشت، هازال کایا و بوراک دنیز در این سریال همبازی هم بوده اند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دین هازل کایا و یا موارد دیگر هازل کایا ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

زندگی شخصی این بازیگر معروف چگونه است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هازال در خانواده ترک طبقه بالا و مرفه در شهر غازی عینتاب ترکیه به دنیا آمده است. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول تحصیلات خود را به پایان رسانده است. پدر و مادر این بازیگر معروف هر دو وکیل هستند و زمانی که او 7 ساله بوده است از یکدیگر جدا شده اند. جالب است که بدانید او که به عنوان یک دختر هفت ساله ویولن و باله می آموخته است به دنیای هنر وارد شده است. هم چنین هازل در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارتش را در رقص‌ تانگو افزایش دهد. او به زبان‌ هایی مانند: ترکی، انگلیسی و ایتالیایی تسلط کامل دارد و در حال حاضر در حال یادگیری زبان آلمانی می باشد. در مورد قد و وزن هازل کایا باید بگوییم که قد او 160 سانتی متر و وزنش نیز 53 کیلوگرم می باشد.

ناسازگاری این بازیگر معروف با تهیه کننده ها

ناسازگاری این بازیگر معروف با تهیه کننده ها

هازل یکی از بازیگرانی است که همیشه با تهیه‌ کنندگان بر سر دستمزد اختلاف و جر و بحث دارد و جالب است که بدانید حتی در پشت صحنه فیلمبرداری نیز گاهی اوقات درگیری‌ های لفظی او با برخی از تهیه‌ کنندگان مشاهده شده است. این بازیگر معروف در این باره بیان کرده است که دستمزد بازیگر زن و مرد باید همیشه برابر باشد و چون او یک زن است، دلیل نمی شود که دستمزد کمتری از بازیگر نقش اول مرد داشته باشد.

عکس های هازل کایا را در کجا ببینیم؟

امروزه از هازل کایا به عنوان یکی از سلبریتی های مشهور و سرشناس کشور ترکیه یاد می‌ شود که تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال های متعددی نقش آفرینی کرده است و به همین دلیل توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از مخاطبان و طرفداران او تمایل دارند تا عکس های زیادی از این سلبریتی معروف را مشاهده کنند؛ تا به این گونه بیشتر با او آشنا شوند و هم چنین از مشاهده عکس های او لذت می برند. حال در این باره باید بگوییم که با توجه به تکنولوژی، مشاهده عکس های افراد مشهور و سلبریتی ها کار آسان و راحتی می باشد. به عنوان مثال اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه نمایید می توانید عکس‌ های گوناگونی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید، چرا که هازل از عکس گرفتن لذت می‌ برد و به همین دلیل عکس های زیادی را برای مخاطبانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کند.

هم چنین اگر به سایت گوگل مراجعه نماید و نام هازل کایا را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس‌ های متعددی از این بازیگر ترکیه برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می‌ توانید در گوگل عکس‌ های هازل کایا بدون گریم و یا حتی عکس هایی از دوران حاملگی هازال کایا را نیز مشاهده نمایید. علاوه بر عکس در گوگل می توانید فیلم و کلیپ هایی را نیز از این بازیگر معروف جستجو و مشاهده کنید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

امروزه به وجود آمدن حاشیه برای اکثر افراد مشهور و سلبریتی ها مانند بازیگران به یک موضوع رایج تبدیل شده است. متاسفانه با همه گیر شدن شبکه‌ های مجازی، منابع اطلاعاتی خیلی از افراد مشهور به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد که با توجه به این منابع اطلاعاتی برای آن ها حاشیه های متعددی به وجود می آید که این موضوع شامل هازل کایا نیز می‌ باشد. البته باید افزود از زمانی که هازل فعالیت خود را در صنعت بازیگری شروع کرده است تمام تمرکز و هدفش را بر روی حرفه ای و پیشرفت در آن قرار داده است و از تمام حاشیه ها و جنجال های اطرافش دوری کرده است. اما با این حال از آن جایی که تمام رفتار و حرکات او زیر ذره بین خیلی از مردم به ویژه رسانه‌ ها قرار گرفته است، به همین دلیل هر از گاهی برای او نیز حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید.

حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای این بازیگر ترکیه به وجود آمده است؛ می توان به خبر دوستی اش با علی آتای، درگیری با سایر همبازی هایش در سریال و یا فیلم، ناسازگاری با تهیه‌ کنندگان به دلیل دستمزدش، ماجرای عاشق شدن دانشجوی ایرانی به هازل، دور شدن او از دنیای بازیگری و رستوران داری و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

آدرس اینستاگرام هازل کایا چیست؟

آدرس اینستاگرام هازل کایا چیست؟

در رابطه با اینستاگرام باید بگوییم که این روز ها خیلی از افراد مشهور و سرشناس مانند بازیگران نیز در این شبکه فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل هازل کایا نیز می‌ باشد. این بازیگر معروف مدت ها قبل در اینستاگرام برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرد و امروزه در این شبکه فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد. می‌ توان این گونه بیان کرد که هازل کایا اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و به این گونه در این شبکه تمام اخبار جدید از خود را برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می گذارد. حال برای دسترسی به پیج اینستاگرام هازل کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که پیج هازل بیش از 6.5 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او به راحتی از سایر پیج ها قابل تشخیص است.

اگر تمایل به مشاهده عکس ها و کلیپ های این بازیگر معروف به عنوان مثال فیلم عروسی هازال کایا را دارید، پیشنهاد می کنیم که صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید، چرا که هازل از عکس گرفتن لذت می‌ برد و تا به اکنون عکس های بسیار زیبایی از خود را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های زیبا برای مخاطبان و فالوورانش منتشر کرده است که تمام عکس های او با طرفداران زیادی نیز روبرو شده اند. هم چنین جالب است که بدانید او در کنار فرزند، همسر و حتی دوستانش نیز عکس های زیادی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب هازل کایا نیز می توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجو برنامه یوتیوب مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید.

همسر هازل کایا کیست؟

همسر هازل کایا کیست؟

هازل تا به اکنون در فیلم و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و توانسته به شهرت و معروفیت زیادی برسد و مخاطبان و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده است. حال اکثر طرفداران او تمایل دارند تا از جزئی ترین مسائل زندگی هازل مطلع شوند و یکی از سوالات متداولی که برای اکثر مخاطبان هازل به وجود می‌ آید در مورد روابط شخصی اش است و خیلی از مخاطبان و طرفداران هازل تمایل دارند تا بدانند که آیا او مجرد و یا متاهل است؟ مدت‌ ها قبل خبر دوستی هازل با علی آتای در رسانه‌ ها و شبکه‌ های مجازی منتشر شد که این موضوع موجی از حاشیه ها را به وجود آورد و واکنش خیلی از مردم ترکیه را در برداشت. علی آتای هنرپیشه، خواننده و هم چنین کارگردان فیلم اهل ترکیه است او متولد سال 1976 در کشور ترکیه می باشد و فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرده است.

با این حال خبر دوستی این دو بازیگر معروف تا مدت ها ادامه داشت تا جایی که در سال 2019 خبرگزاری ترکیه، خبر ازدواج این دو بازیگر معروف را اعلام کرد. بعد از آن خیلی از مخاطبان و طرفداران آن ها در شبکه های مجازی ازدواج این دو بازیگر را به آن ها تبریک گفتند. این موضوع را هم باید افزود که حاصل این ازدواج فرزندی به نام فیکرت علی آتای است که در دسامبر سال 2019 به دنیا آمده است. می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از هازل کایا و همسرش را در شبکه‌ های مجازی و اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از طرفداران هازل به وجود می‌ آید این است که منبع درآمد او چیست و هازل چگونه درآمدزایی می‌ کند؟ در این باره باید بگوییم که هازل سالیان طولانی است که در صنعت بازیگری فعالیت خود را آغاز کرده است. از آن جایی که در این صنعت توانسته علاوه بر شهرت و معروفیت برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند، به همین دلیل مدت هاست که او بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است. او از این طریق توانسته ثروت بسیار خوبی را برای خود جمع آوری کند. برخی از منابع بیان کردند که هازل برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ بسیار زیادی را دریافت می‌ کند و به همین دلیل از او به عنوان یکی از گرانقیمت ترین بازیگران زن ترکیه یاد می‌ شود. جالب است که بدانید در جدیدترین سریال هازل کایا که مدتی قبل منتشر شده است، بیان شده او برای بازی در هر قسمت از این سریال مبالغ زیادی را دریافت کرده است.

البته ناگفته نماند که علاوه بر بازیگری، او بیزینس های دیگری نیز دارد که از طریق این بیزینس ها نیز درآمدزایی می‌ کند. هم چنین هازل با برخی از برند ها و کمپانی های معروف قرارداد بسته است و به عنوان مدل تبلیغاتی برای آن ها فعالیت می‌ کند که از این طریق هم توانسته درآمدزایی کند.

بیماری هازل کایا چیست؟

بیماری هازل کایا چیست؟

این بازیگر جوان و خوش چهره ترکیه در یکی از مصاحبه های خود بیان کرد که به بیماری دیابت مبتلا شده و این بیماری بر ظاهر و شکل او تاثیر زیادی گذاشته است، به طوری که در یک ماه 11 کیلوگرم وزن کم کرده است؛ دیابت باعث شده است تا سبک زندگی اش را تغییر دهد. هازل در ادامه صحبت‌ های خود در این باره بیان کرد که بیماری دیابت اصلا آسان نیست به ویژه برای افراد جوانی که قند خون نامنظم نیز دارند، چرا که گاهی اوقات بعد از خوردن غذا قند خون آن ها به شدت بالا می رود و باعث بیهوشی می شود که تمام این موارد را او تجربه کرده است. هم چنین هازل بیان کرده است که دیابت، من را ضعیف کرده است و رنج‌ های زیادی را در دوران بیماری کشیدم و دوران سختی را گذرانده ام.

البته ناگفته نماند که این بازیگر معروف ترکیه سعی کرده است تا با پیاده روی و ورزش با این بیماری کنار بیاید و هم چنین از خوردن شیرینی و غذا های چرب نیز خودداری کرده است.

بهترین فیلم های هازل کایا کدامند؟

سالیان طولانی است که هازل فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و به دلیل استعداد خوبی که در بازیگری دارد و هم چنین چهره زیبا و معصومش امروزه از او به عنوان یکی از بازیگران سرشناس و محبوب ترکیه یاد می شود. که توانسته طرفداران زیادی را نیز به دست آورد. حال در این قسمت به معرفی بهترین فیلم های هازل کایا بازیگر ترکیه خواهیم پرداخت. پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مطالب همراه ما باشید، هم چنین برای دانلود هر کدام از این فیلم‌ های این بازیگر معروف کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

وسیله رقصنده

یکی از قدیمی ترین فیلم هایی که این بازیگر معروف در آن حضور داشته است، فیلم وسیله‌ رقصنده نام دارد که در سال 2011 اکران شده است و او در این فیلم نقش یک دختر جوان در فروشگاه را برعهده داشته است. او با حضورش در این فیلم توانست در همان سال در فیلم های متعدد دیگری نیز نقش آفرینی کند.

ماه که بزرگ میشود نمی‌توانم بخوابم

از دیگر فیلم هایی که هازل در سال 2011 در آن نقش آفرینی کرده است می‌ توان به فیلم ماه که بزرگ می شود، نمی‌ توانم بخوابم اشاره کرد که او در این فیلم نقش هولیا را برعهده داشت. هازل با نقش آفرینی در این فیلم توانست مورد توجه خیلی از مردم ترکیه قرار گیرد و خیلی از افراد به تعریف و تمجید بازی او پرداختند.

بهترین فیلم های هازل کایا کدامند؟

اعتراض دارم

فیلم اعتراض دارم در سال 2014 اکران شده است که هازل در این فیلم نقش زینب بولوت را برعهده دارد و در کنار خیلی از بازیگران مطرح ترکیه در این فیلم حضور داشته است. در رابطه با داستان این فیلم باید بگوییم که سلمان بولوت یک بوکسور سابق است که مدت ها قبل به انسان شناسی علاقه داشته است و اکنون یک امام جماعت فوق العاده است که در یک مسجد نیز کار می کند. یک روز در هنگام نماز، داخل مسجد با شلیک گلوله پژواک می گیرد و یکی از افراد داخل آن می میرد. پلیس اولین شواهد را جمع آوری می کند و روند تحقیقات شروع می شود. سلمان بولوت بعد از این حادثه تصمیم می گیرد پرونده را با توجه به برخی از افراد و موقعیت ها حل کند.

قلب‌ های شکسته بانک

فیلم قلب‌ های شکسته بانک در سال 2016 اکران شده است که هازل در نقش اصلی اسلیم در این فیلم حضور داشته است. ژانر این فیلم درام است و هازل در این فیلم به خوبی به ایفای نقش خود پرداخته است و به همین دلیل مورد توجه خیلی از مردم ترکیه قرار گرفته است. حال در مورد خلاصه داستان فیلم باید بگوییم که نقشه انیس و عثمان که در تیم فوتبال آماتور گالاتا بازی می کنند، این است که یک بانک را با هم تیمی های خود سرقت کنند و در آخرین مسابقه ای که برگذار می شود برنده شوند، البته سرپرست از این نقشه خبر ندارد. مسابقه به دلیل درگیری متوقف می شود، با این حال عثمان با سرپرست تیم مقابل که مافیای اعضای بدن است درگیر می شود و هم چنین عاشق نامزد او اسلیم می شود. با گذشت زمان، عشق عثمان به اسلیم با گسترش نقشه سرقت از بانک رشد می کند و بزرگتر می شود.

موج آبی

از دیگر فیلم هایی که هازل در آن حضور داشته است می‌ توان به فیلم موج آبی اشاره کرد که در سال 2013 اکران شده و او در نقش آرزو در این فیلم حضور پیدا کرده است.

هازل کایا قبل از عمل

هازل کایا قبل از عمل

هازل کایا علاوه بر استعداد خوبی که در بازیگری دارد، به دلیل چهره‌ بسیار زیبا و معصومش به یکی از بازیگران معروف و محبوب تبدیل شده است که امروزه طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورده است. حال این موضوع را هم باید افزود که چهره هازل علاوه بر زیبایی، کاریزمای خاصی در جذب مخاطب نیز دارد. البته شایعاتی نیز به وجود آمده است که او همانند برخی از بازیگران عمل‌ های متعددی بر روی چهره اش انجام داده و به همین دلیل چهره‌ او بسیار زیبا و بی نقص است.

البته هازل به این صحبت‌ ها و شایعات واکنش نشان داده است و در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که من به هیچ عنوان عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده‌ ام و از این کار خوشم نمیاد. هم چنین برخی از افراد که تصور می‌ کنند من عمل زیبایی انجام داده ام می توانند فیلم‌ ها و سریال‌ های قدیمی من را مشاهده کنند تا به این گونه متوجه شوند که در این سالیان گذشته چهره‌ ام تغییری نکرده است.

  • برای اینکه بیوگرافی این بازیگر را دقیق تر مورد بررسی قرار دهید به شما مطالعه مقاله ویکی پدیا Hazal Kaya را توصیه می کنیم.

سوالات متداول

  1. هازل کایا کیست؟

    لیلا هازال کایا متولد 1 اکتبر سال 1990 در استانبول، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است. او با توجه به نقش آفرین در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعدد توانسته به یکی از بازیگران معروف و مشهور ترکیه تبدیل شود.

  2. همسر هازل کایا کیست؟

    علی آتای همسر هازل کایا است او بازیگر، خواننده و هم چنین کارگردان فیلم است او متولد سال 1976 در ترکیه می باشد و فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرده است.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های هازل کایا را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های هازل یکی از بازیگران معروف و سرشناس ترکیه کافیست تا به شبکه‌ های اجتماعی او مانند اینستاگرام و یا حتی گوگل مراجعه نمایید.

  4. معروف ترین فیلم های هازل کایا چه نام دارند؟

    از معروف ترین فیلم‌ های این بازیگر سرشناس ترکیه می‌ توان به وسیله رقصنده، ماه که بزرگ میشود نمی‌توانم بخوابم، اعتراض دارم، قلب‌ های شکسته بانک و موج آبی اشاره کرد که می توانید تمام این فیلم‌ ها را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید