هادی کاظمی و همسرش + بهترین نقش های این بازیگر معروف

هادی کاظمی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه است. او هم اکنون چهل و پنج سال سن دارد او متولد شهر میانه است، همسر هادی کاظمی سمانه پاکدل یکی از بازیگران مشهور کشورمان است، او فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و هفتاد و پنج آغاز کرد. وی با بازی در سریال برره ساخته مهران مدیری شناخته شد.

هادی کاظمی کیست؟

هادی کاظمی کیست؟

هادی کاظمی یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. او اصالتی ترک دارد و اکنون چهل و پنج سال سن دارد. همسر او سمانه پاکدل یکی از بازیگران خوش چهره کشورمان است. این زوج در سال هزار و سیصد و نود و هفت با یکدیگر ازدواج کردند. در آن زمان سمانه پاکدل ۳۱ سال و هادی کاظمی ۴۱ سال سن داشتند. هادی کاظمی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. وی فعالیت خودش را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد او با بازی در نقش نظام دوبرره در سریال برره ساخته مهران مدیری شناخته شد. هادی کاظمی اغلب در نقش های کمدی بازی می کند.

هادی کاظمی در خانواده ای مردانه بزرگ شد او سه برادر با نام های توحید، حامد و مهدی دارد؛ مهدی که برادر بزرگ است قبلا فیتنس کار می کرده است، اما به دلیل صدمه آن را کنار گذاشته است. او دو فرزند دارد، حامد و توحید خواننده گروهی بنام دکر که متعلق به خودشان است هستند. این دو برادر برای ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل آهنگی خواندند به نام ما باهمیم که کلیپی نیز از این آهنگ با حضور این دو زوج ساخته شد.

آدرس پیج اینستاگرام هادی کاظمی چیست؟

اینستاگرام امروزه به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای جهانی تبدیل شده است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. در این برنامه خیلی راحت می توان سلبریتی هایی همچون بازیگران و هنرمندان را پیدا کرد.با دنبال کردن آن ها از عکس ها و فیلم ها و یا استوری هایی که در طول روز از روزمرگی هایشان می گذارند با خبر شویم. هادی کاظمی بازیگر خوب و خوش برخورد کشورمان از این نرم افزار استفاده می کند، او یک میلیون نفر دنبال کننده دارد. شما نیز می توانید با دنبال کردن آدرس صفحه هادی کاظمی به نشانی hadikazemi با او در ارتباط باشید.

همسر هادی کاظمی کیست؟

همسر هادی کاظمی سمانه پاکدل نام دارد که یکی از بازیگران خوب و خوش چهره کشورمان است. آن ها در سال ۱۳۹۷ زندگی مشترک شان را آغاز کردند. در آن زمان این بازیگر ۴۱ سال و سمانه پاکدل ۳۱ سال داشت این زوج با یکدیگر ۱۰ سال اختلاف سنی دارند.

فیلم های برتر هادی کاظمی کدامند؟

فیلم های برتر هادی کاظمی کدامند؟

هادی کاظمی بازیگر کمدی کشورمان تا کنون در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده است. او اغلب کار هایی که می کند کمدی و طنز است در ادامه به چند مورد از این فیلم ها اشاره می کنیم.

فیلم سینمایی مصادره

فیلم سینمایی مصادره به کارگردانی مهران احمدی که اولین فیلمش بود و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و نویسندگی علی فرقانی در سال ۹۶ تولید و در بیست و سوم اسفند همان سال اکران شد. از بازیگران سرشناسی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌ اند؛ می‌ توان به رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، مهران احمدی و هادی کاظمی اشاره کرد.

فیلم سینمایی من دیوانه نیستم

فیلم سینمایی من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته نویسندگی دانیال مقدم در سال ۹۵ تولید شده است. از جمله بازیگران مطرحی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌ اند؛ می‌ توان به مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، محمدرضا هدایتی و هادی کاظمی اشاره کرد.

سریال تلویزیونی شب های برره

سریال تلویزیونی شب های برره مجموعه تلویزیونی طنز بود. برره به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی آقایان پیمان قاسم خانی، مهراب قاسم خانی، خشایار الوند، امیر مهدی ژوله، سروش صحت در سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار تهیه و تولید شد؛ که از شبکه سه سیما پخش می شد. از جمله بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی کردند؛ می توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، فلامک جنیدی، سعید، پیردوست، محمد شیری، شقایق دهقان، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی اشاره کرد.

سریال تلویزیونی علی البدل

سریال تلویزیونی علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و طراحی محسن تنابنده با ژانر کمدی خانوادگی و طنز تولید شد؛ این فیلم در نوروز سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد. از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کردند؛ می توانیم به مهدی فخیم‌ زاده، محسن تنابنده، مهدی هاشمی، احمد مهران‌ فر، حسین، محب‌ اهری، هومن حاجی‌ عبداللهی و هادی کاظمی اشاره کنیم.

نمایش خانگی سال های دور از خانه

نمایش خانگی سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی و نویسندگی آقایان احمد مهرانفر و امیرحسین قاسمی در سال ۹۸ منتشر شد. از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال ایفای نقش کرده‌ اند؛ می‌توان به احمد مهرانفر، هادی کاظمی، آزیتا حاجیان، علی اوجی، حدیث میر امینی و میرطاهر مظلومی اشاره کرد.

درآمد هادی کاظمی از کجاست؟

هادی کاظمی از راه بازیگری در سینما و تئاتر و همچنین از راه رستورانی که به تازگی همراه دوستش تاسیس کرده است؛ کسب درآمد می‌ کند. او همان طور که در حرفه بازیگری بسیار ظرافت دارد در رستوران داری نیز همچنان می توان این ظرافت را حس کرد. در رستوران هادی‌ کاظمی غذا های هندی و خارجی نیز سرو می شود.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده کردن عکس های هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون می توان اسم این بازیگر را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود سرچ کنیم. یا می توانیم از طریق اینستاگرام این بازیگر را دنبال کنیم و عکس ها و فیلم های او را ببینیم. همچنین از طریق نرم افزار هایی همچون یوتیوب، کلاب هاوس و توییتر می توان راه های ارتباطی با این بازیگر پیدا کرد.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این بازیگر محبوب کشورمان بسیار دور از حواشی است، و همیشه سعی بر این دارد که زندگی اش را وارد حاشیه نکند. اما با این حال از حواشی در امان نمی ماند، برای صحبت هایی که در رابطه با فیلم قبله عالم و سانسور هایی که در این فیلم شکل گرفته است کرده بود؛ برایش حواشی ساخته شد.

هادی کاظمی بیماری خاصی دارد؟

ایشان در اواخر مهر ماه به کرونا مبتلا شد، او دلیل این بیماری را اتاق گریم می داند، او بیان کرد که وقتی ۱ ساعت و نیم در اتاق گریم هستیم و بازیگرانی قبل از ما هم به این بیماری مبتلا شده بودند امکان سرایت بالا می رود. هادی کاظمی می گوید من بعد از تب سریعا آزمایش دادم و همین امر باعث شد؛ بیماری ام سخت نشود و ساده از آن گذر کنم.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این بازیگر محبوب و شوخ اگر چه که فیلم های زیادی بازی کرده است. اما تا کنون موفق به کسب افتخاراتی نشده است ولی این ماجرا چیزی از ارزش های این هنرمند کم نمی کند؛ او همچنان محبوبیت خود را دارد و رفته رفته این محبوبیت بیشتر هم می شود.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

خندوانه برنامه ایست مفرح و طنز به کارگردانی و اجرا رامبد جوان، تعداد زیادی تماشاچی در این برنامه حضور پیدا می کنند، در این برنامه از افراد مشهور و محبوب جامعه دعوت می کنند که مهمان برنامه باشند. این هنرمند به همراه همسرش سمانه پاکدل یکی از مهمان های این برنامه بودند. آن ها شبی به یاد ماندنی و دلنشین برای مخاطبین ساختند. از این زوج در رابطه با شیوه آشناییشان سوال پرسیده می شود. بسیاری مصاحبه های بامزه دیگر که شما را دعوت می کنم؛ حتما این قسمت از خندوانه را تماشا کنید، این برنامه با حضور جناب خان و شوخی های بجایش نیز جالب تر شد.

هادی کاظمی اهل کجاست؟

این بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در شهر میانه در آذربایجان شرقی متولد شد اصلیت این بازیگر خوش چهره ترک است، آن ها پس از چند سال برای ادامه زندگی و پیشرفت کاری و تحصیلی به تهران آمدند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. هادی کاظمی کیست؟

    ایشان بازیگر خوب کشورمان در سیزدهم آبان ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و پنج در شهر میانه واقع در آذربایجان شرقی متولد شد، تحصیلات او در زمینه بازیگری است، او در خانواده ای مردانه بزرگ شد او سه برادر به نام های مهدی، حامد و توحید دارد.

  2. همسر هادی کاظمی کیست؟

    این بازیگر در سال ۱۳۹۷ با سمانه پاکدل بازیگر خوش چهره کشورمان ازدواج کرد، آن ها در مسابقه ای که با هم دعوت شده بودند با یکدیگر آشنا شدند که منجر به ازدواج شد.

  3. آیدی اینستاگرام هادی کاظمی چیست؟

    امروزه اکثر مردم جهان از اینستاگرام استفاده می کنند، هادی کاظمی نیز از این برنامه استفاده می کند و یک میلیون دنبال کننده دارد آدرس پیج او hadikazemi می باشد و می توانید با دنبال کردن او از عکس ها و فیلم هایش استفاده کنید.

  4. فیلم های برتر هادی کاظمی کدامند؟

    این هنرمند تا کنون فیلم های زیادی بازی کرده است که از جمله آن ها می توان به شاهگوش، شب های برره، پنجاه کیلو آلبالو، من دیوانه نیستم، مصادره، ایران برگر، علی البدل و سال های دور از خانه اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید