یسوگرافی سوسن پرور + جدید ترین عکس های با آرایش او

سوسن پرور در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۱۳۵۴ در شهر اراک به دنیا آمد. دز واقع او یکی از بازیگران زن دهه پنجاه است و کار خود را به صورت حرفه‌ ای در تئاتر از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال بزنگاه در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. سن سوسن پرور ۴۸ سال می باشد. اگر می خواهید بیوگرافی سوسن پرور را بدانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

سوسن پرور کیست؟

سوسن پرور کیست؟

تحصیلات سوسن پرور شامل فارغ التحصیلی در رشته ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد. او یک خواهر بزرگتر دارد و مادر او دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد. در مصاحبه با سوسن پرور و عنوان کرد که در سال ۱۳۷۳ در سن ۱۹ سالگی تئاتر را به صورت جدی از دانشگاه آغاز کرده است؛ تا این که در سال ۱۳۷۶ برای نمایش دست پدر بزرگ توانست جایزه بازیگر دوم را از جشنواره سمنان بگیرد. او به روی صحنه رفت و با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبین رو به رو شد.

همچنین او در رادیوی اراک فعالیت می کرده است و حدود یک سال کارگردان نمایش رادیویی بوده و برای نمایش های رادیویی ایفای نقش کرده است. در دورانی نیز علاوه بر حرفه بازیگری تدریس هم می کرده است. ولی از زمانی که کار تصویر در تلویزیون و سینما را آغاز کرده است و منبع درآمد هایش فقط از این کار می باشد؛ در تئاتر هم کار می‌ کند و واقعیت این است که هرگز روی پول تئاتر حساب باز نکرده است.

  • در مورد این بازیگر باید بدانید که او یکی از معدود بازیگران زن ایرانی بدون آرایش می باشد!

آدرس پیج اینستاگرام سوسن پرور چیست؟

شما می توانید خانم سوسن پرور را در سوسن‌ پرور اینستا دنبال کنید. این بازیگر محبوب در حال حاضر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام ۱۶۶ هزار نفر دنبال کننده ۱۰۳۳ دنبال شونده و ۹۵۶ پست دارد و عکس های شخصی خود سر صحنه های فیلم برداری یا با دوستانش را در آن جا به اشتراک می‌ گذارد.

همسر سوسن پرور کیست؟

این هنرمند تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. او در جدیدترین گفت و گو هایش گفته است که از ازدواج می ترسد در مصاحبه خود با رسانه‌ ها گفته است؛ که همسر ایده آل من یک آدم چهار شانه، بلند قامت و خوش هیکل است که اسب سفید دارد و همه در خانه او را جرج کلونی صدا می کنند. در ادامه در مورد ترس از ازدواج عنوان کرده است که من در مورد ازدواج شخصاً ترس هایی دارم و با وجود آن که آدم ریسک پذیری هستم؛ اما هنوز نتوانستم بر ترس هایم غلبه کنم و ریسک کرده و ازدواج کنم.

فیلم های برتر سوسن پرور کدامند؟

فیلم های برتر سوسن پرور کدامند؟

این بازیگر محبوب تا کنون در فیلم‌ ها و مجموعه‌ های تلویزیونی و همچنین تئاتر های بسیاری بازی کرده است. از این آثار می‌ توان به فیلم سینمایی در راه خانه به کارگردانی افشین صادقی در سال ۱۳۹۴، فیلم سینمایی پشت در خبری نیست به کارگردانی شبنم عرفی نژاد در سال ۱۳۸۹، سریال تلویزیونی سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۳۹۶، مجموعه تلویزیونی وضعیت زرد اشاره کرد. فیلم ها و سریال های برتر سوسن پرور به شرح زیر می باشد.

فیلم سینمایی رد کارپت

فیلم سینمایی رد کارپت در سال ۱۳۹۲ در سینمای ایران اکران شد. این فیلم سینمایی محصول کشور ایران و فرانسه می باشد و به زبان های فارسی انگلیسی و فرانسوی موجود است. کارگردان فیلم سینمایی رد کارپت رضا عطاران، تهیه‌ کننده آن احمد احمدی، فیلمبردار آن محمد توکلی و موسیقی حمیدرضا صدری می باشد. خلاصه داستان این سریال بدین شرح است که یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردان های معروف جهان به نام استیون اسپیلبرگ خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آن جا می رساند. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌ توان به رضا عطاران، جمال هاشمی، علی سرتیپی، سوسن‌ پرور، مارک انصاری، امیر نوری، کریستین بی فورت، حسین سلیمانی، ماجین موسوی، هانی صالحی، حسین یاری، عبدالله صالحی، اندی کروک، فرشاد نجفی اسداللهی، محمد جواد علینقیان، امیر فلاحت نژاد، ملیحه خسروانی و مطهره کثیری اشاره کرد.

فیلم سینمایی بوتاکس

فیلم سینمایی بوتاکس در سال ۲۰۲۰ میلادی در سینمای ایران اکران شد. این فیلم محصول کشور ایران و کانادا می باشد. فیلم بوتاکس نخستین فیلم بلند به کارگردانی کاوه مظاهری، نویسندگی کاوه مظاهری و سپند ناجیان می‌ باشد. فیلم سینمایی داستان دو خواهر را روایت می کند. به همه می‌ گویند برادرشان به صورت قاچاق به آلمان رفته و از او خبری ندارند به مرور این دروغ در ذهن اکرم به واقعیت تبدیل می شود تا حدی که روز ها را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان سپری می کند. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌ توان به خانم سوسن پرور، محمد مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی اشاره کرد. جالب است بدانید این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم تورین که یک جشنواره بین‌ المللی سالانه در ایتالیا است به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد همچنین نویسندگان این اثر جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کردند.

مجموعه تلویزیونی بزنگاه

مجموعه تلویزیونی بزنگاه در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. این فیلم به کارگردانی رضا عطاران، نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، آهنگسازی حمیدرضا صدری می باشد. این سریال آخرین ساخته رضا عطاران در تلویزیون ایران می باشد، از بازیگران این سریال می توان به رضا عطاران در نقش نادر پرور، حمید لولایی در نقش صابر پرور، مرجانه گلچین در نقش بهجت پرور، سوسن پرور در نقش فریده پرور اشاره کرد. داستان این سریال راجع به نادر است که به همراه دخترش درسا در کرج زندگی می کند و از همسرش مریم طلاق گرفته است به تصویر می کشد. او پس از فوت پدر توفیق بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه است به اختلاف برمی خورند.

مجموعه تلویزیونی خوب بد زشت

مجموعه تلویزیونی خوب بد زشت در تاریخ نوروز سال ۱۳۹۳ در شبکه دو صدا و سیمای ایران منتشر شد. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی بابک کایدان، تهیه‌کنندگی علیرضا سید احمدی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به امین حیایی در نقش بهادر شفیعی، بهاره رهنما در نقش بهاره شفیعی، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش شفیعی، حسین محب اهری در نقش حسین شفیعی، سوسن پرور در نقش سوسن شفیعی اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس

مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس در تاریخ ۲۲ مهر سال ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۲۳ آبان سال ۱۳۹۱ منتشر شد. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی، نویسندگی مهراب قاسم خانی، مشاور فیلمنامه پیمان قاسم خانی، تهیه کنندگی محسن چگینی می باشد. از بازیگران این سریال می‌ توان به بهنام تشکر در نقش ناصر کاظمی، هومن برق نورد در نقش داوود سوزمانی، شقایق دهقان در نقش فریبا سوزمانی و سوسن پرور اشاره کرد.

درآمد سوسن پرور از کجاست؟

درآمد سوسن پرور از کجاست؟

در مصاحبه با سوسن پرور او اعلام کرد که در ده سال گذشته علاوه بر بازیگری تدریس هم می کرده است. اما از زمانی که در سینما و تلویزیون ایران هنرپیشگی می کرده است بیشتر تمرکز خود را روی همین کار گذاشته است؛ منبع درآمد آن با ایفای نقش در تلویزیون و کار تصویر است. او اضافه کرد که تئاتر هم کار می کند؛ اما واقعیت این است که هرگز روی پول تئاتر حساب باز نمی کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های سوسن پرور را با عنوان سوسن پرور در دورهمی، عکس سوسن پرور و همسرش و فرزندش، بیوگرافی سوسن پرور و همسرش، عکس صحنه های سریال یار مهربان سوسن پرور، عکس پدر و مادر سوسن پرور، سوسن پرور زشت و عکس سوسن پرور با آرایش را در سایت های معتبر جستجو کرده و مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

از حاشیه‌ های به وجود آمده برای این بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون می‌ توان به ماجرای فحاشی به او در فضای مجازی اشاره کرد در گفت گویی که با او انجام شد. او گفت که ماجرای فحاشی به من از دو سال پیش شروع شد. این ماجرا طی این سال‌ ها و ماه‌ ها بوده و هست اما من دیگر به این قضایا کاملا بی تفاوت هم و دیگر به آن ها اهمیت نمی‌ دهند .بالاخره فضای مجازی مکان بی در و پیکری است که آموزشی برای آن ندیده‌ ایم و طبیعتاً این اتفاقات در آن دور از انتظار نیست.

سوسن پرور بیماری خاصی دارد؟

سوسن پرور بیماری خاصی دارد؟

شایعاتی مبنی بر بیماری سوسن پرور بازیگر مدتی در فضای اینستاگرام منتشر شده بود. ماجرا از این قرار است که سوسن پرور برای همدردی با دوست صمیمی خود خانم شراره درشتی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر که همسر زنده یاد رضا ژیان بوده است. موهای خود را تراشیده است و علت این کار به خاطر همدردی شراره درشتی که مدتی است به بیماری سرطان مبتلا شده و مراحل شیمی درمانی را طی می‌ کند می باشد. این کار او باعث شد هواداران و مخاطبان این بازیگر شایعاتی را درباره بیماری او پخش کنند که بعد از انتشار این پست سوسن پرور این اخبار و شایعات تکذیب شد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

از جوایز و افتخارات سوسن‌ پرور می‌ توان به دریافت جایزه رتبه بازیگری دوم زن برای نمایش بوی دست های پدربزرگ به کارگردانی مرتضی رستمی در جشنواره منطقه ای سمنان، دریافت جایزه رتبه اول بازیگری برای نمایش بازی خانه به کارگردانی علی ایزدی در جشنواره استان مرکزی و جشنواره منطقه ای سمنان، دریافت جایزه رتبه اول بازیگری از جشنواره دانشجویی منطقه‌ ای فجر همدان به برای نمایش پسرک خیالباف به کارگردانی آرش سهرابی، جایزه بهترین بازیگر برای فیلم ممتاز از جشنواره بین‌ المللی فیلم پکن اشاره کرد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

سوسن پرور در برنامه خندوانه دعوت شد و در چند قسمت از این برنامه تلویزیونی به عنوان کمدین اجرا کرد. او در خندوانه به همراه خانواده‌ اش حضور یافت و به فینال این مسابقه در برنامه خندوانه راه پیدا کرد.

سوسن پرور اهل کجاست؟

در ویکی پدیا سوسن پرور آمده است؛ او در شهر اراک استان مرکزی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۴ متولد شده است و از بازیگران و کارگردانان با استعداد ایران می باشد. خانواده‌ اش اصالتاً اراکی هستند و یک خواهر بزرگتر دارد همچنین مادر او دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. سوسن پرور چند سال دارد؟

    ایشان در حال حاضر 48 سال سن دارد.

  2. سوسن پرور اصالتا اهل کجا است؟

    این بازیگر اصالتا اهل اراک است.

  3. آیا سوسن پرور ازدواج کرده است؟

    ایشان تا به این سن ازدواج نکرده است.

  4. سوسن پرور در صفحه شخصی اینستاگرامش چه مقدار دنبال کننده دارد؟

    این هنرمند در صفحه شخصی اینستاگرامش 166 هزار دنبال کننده دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید