بیوگرافی محسن تنابنده (بازیگر نقی در پایتخت) + حواشی زندگی شخصی او

محسن تنابنده یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه می باشد که در بیست و ششم فروردین ماه سال ۱۳۵۴ به دنیا آمد. در ادامه به بیوگرافی محسن تنابنده می پردازیم.

محسن تنابنده کیست؟

محسن تنابنده کیست؟

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس می باشد که در بیست و ششم فروردین ماه سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. این بازیگر در خانواده ۵ نفره بزرگ شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر می‌ باشد که از سال ۷۴ در دنیای بازیگری و تئاتر قدم گذاشت. علاوه بر بازیگری در حیطه کارگردانی و نویسندگی سینما نیز فعالیت می‌ کند و یکی از مهمترین نقش هایی که ایفا کرده در سریال پایتخت است و می توان گفت او با سریال پایتخت به شهرت و محبوبیت رسید. 

این بازیگر در بیست و سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ با منتشر کردن یک تصویر از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به هواداران خود اعلام کرد. این بازیگر از دوران کودکی به تئاتر و بازیگری علاقه بسیاری داشت و در آمفی تئاتر پیکان شهر بازی کرده است و سمت بهترین بازیگر در جشنواره دانشجویی را از آن خود کرده است. بعد از این که او داد دنیای نمایش نقش های متفاوتی را ایفا کرد و تجربه کافی را به دست آورد. در زمینه بازیگری سینما نیز قدم گذاشت و در فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی بعنوان اولین تجربه در دنیای سینما بازی کرد. محسن تنابنده یکی از بهترین بازیگرانی است که در فیلم‌ های بسیاری بازی کرده و گریم های متفاوتی داشته و جالب است که در همه آن ها خوش درخشیده است. 

آدرس پیج اینستاگرام محسن تنابنده چیست؟

محسن تنابنده اینستا را محلی برای ارتباط با هوادارنش انتخاب کرد. اگر شما علاقمند هستید تا محسن تنابنده را در اینستا دنبال کنید می‌توانید نام او را به لاتین در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و به راحتی به پیج او دسترسی یابید. او در این صفحه فالوور بسیاری دارد و پست‌ های بیشماری نیز قرار داده که هرکدام لایک و کامنت بسیاری را از آن خود کرده است. وی در صفحه خود حدودا ۵۶ پست قرار داده که می‌ توان گفت اکثر این پست ها از فیلم پایتخت و خانواده معمولی می باشد.

همسر محسن تنابنده کیست؟

محسن تنابنده در بیست و سوم بهمن سال ۹۴ با یک عکس خبر ازدواجش را به طور رسمی اعلام کرد. نام همسر او روشنک گلپا می باشد که هیچ گونه فعالیتی در زمینه بازیگری ندارد. حاصل ازدواج محسن تنابنده و گلپا فرزندی به نام نامی که در بهمن سال ۹۶ به دنیا آمد، می باشد.

فیلم های برتر محسن تنابنده کدامند؟

فیلم های برتر محسن تنابنده کدامند؟

این بازیگر در فیلم ها و سریال های گوناگونی نقش آفرینی کرده است. این فیلم ها نظیر پایتخت، شاهگوش، ابله و مامور بدرقه می باشد. 

پایتخت

این بازیگر محبوب ایفای نقش در سریال پایتخت شناخته شد. همان طور که می‌ دانید اولین فصل پایتخت در سال ۱۳۹۰ روی آنتن رفت و این بازیگر نقش نقی معمولی را در این فیلم بازی می کرد. نقی معمولی همسر خانم ریما رامین فر یا هما سعادت یکی از شخصیت های این سریال می باشد که همیشه با پسر خاله خود ارسطو ماجراهای جالبی را خلق می کنند. این سریال یکی از جذابترین سریال های بود که در نوروز پخش می شد به همین علت در شش فصل تولید شد که هر فصل نسبت به فصل دیگر قوی تر و هوادار بیشتری داشت.

شاهگوش

یکی از فیلم هایی که محسن تنابنده در آن ایفای نقش می‌ کرد شاهگوش نام داشت. این فیلم به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۲ ساخته شد و این بازیگر یکی از ماندگار ترین نقش ها را در این سریال بازی کرد. محسن تنابنده در نقش هایی نظیر اسماعیل ذکاوت، اسفندیار مجبور و حاجی محسن طلایی با گریم های خاص و گوناگون نقش آفرینی کرد. او با بازی در این سریال توانست تندیس بهترین بازیگر مرد را در جشن حافظ سال ۱۳۹۳ از آن خود کند. محسن تنابنده با بازی در این سریال توانست عده زیادی را مجذوب خود کند.

ابله

سریال ابله جز سریال هایی بود که این بازیگر محبوب در سال ۹۳ در آن ایفای نقش کرد. او در این سریال گریم متفاوت و بسیار جالب داشت. او نقش یک مادر بزرگ را بازی می کرد به طوری که اصلاً شناخته نمی شد. شما می‌ توانید با سرچ کردن سریال ابله در گوگل این بازیگر را در این سریال ببینید.

مأمور بدرقه

یکی دیگر از سریال هایی که محسن تنابنده در آن ایفای نقش کرده است مامور بدرقه نام دارد این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی تولید شد. محسن تنابنده در این سریال با افرادی مانند سید جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، بهاره‌ رهنما و سیروس گرجستانی همبازی شد. 

علی البدل

البته در یکی از سریال هایی می باشد که این بازیگر در آن نقش آفرینی کرده است. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم در نوروز سال ۹۶ پخش شد. فیلم علی البدل در رابطه با روستای تاریخی به اسم چشمه قلقل است که دو طایفه به نام آبیاری ها و آبناری ها در آن زندگی می‌ کنند و مشکلاتی با هم دارند. 

درآمد محسن تنابنده از کجاست؟

درآمد محسن تنابنده از کجاست؟

از آنجایی که این شخصیت در نویسندگی بازیگری و کارگردانی فعالیت می کند می توان گفت درآمد بسیاری در این زمینه دارد و از حیطه دیگری به کسب درآمد نمی پردازد. در مورد دستمزد محسن تنابنده در پایتخت حاشیه های بسیاری وجود دارد اما دقیق نمی دانیم که چه قدر دستمزد دریافت کرده است. خیلی ها مدعی شده اند که او پولدارترین بازیگر ایران می باشد!

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

معمولاً عکس های سلبریتی ها و بازیگران معروفی نظیر نقی معمولی در سایت ها و رسانه های بسیاری دیده می شود. اگر شما علاقمند هستید تا عکس های این بازیگر را از سایت های گوناگون ببینید می توانید نام او را در جستجوگر وارد کنید و عکس هایش را از سایت‌های متعدد ببینید. یک راه دیگر برای دیدن عکس های این بازیگر وجود دارد و آن هم از طریق پیج اینستاگرام او باشد. او در این پیج حدوداً ۵۶ پست قرار داده که شامل عکس های خودش که در فیلم هایی بازی کرده و یا با خانواده اش است می باشد. عکس این بازیگر روی مجلات و روزنامه های بسیاری که تیتر هایی نظیر مصاحبه با محسن تنابنده را قرار داده‌اند دیده می‌شود. همچنین عکس محسن تنابنده و همسرش در کانادا در سایت های گوناگونی دیده می شود.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

زمانی که پایتخت ۵ تمام شد و قرار بود که پایتخت ۶ را بسازند محسن تنابنده و احمد مهرانفر در رسانه اعلام کردند که دیگر قصد ندارند فیلم و سریالی بازی کنند و با صدا و سیما همکاری کنند؛ که علت این صحبت این دو بازیگر به علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین بود. این موضوع باعث شد بسیاری از بازیگران اعتراض کنند و قطع همکاری خود را با صدا و سیما اعلام کنند. همین موضوع برای این بازیگر بسیار حاشیه ساز شد و در سایت های متعددی قرار گرفت. در بعضی از رسانه در رابطه با همسر اول محسن تنابنده گفته شد که او فقط با خانم گلپا ازدواج کرده و ازدواج ناموفقی نداشته است.

محسن تنابنده بیماری خاصی دارد؟

این بازیگر محبوب هیچ گونه بیماری نداشته است اخبار و حواشی در مورد بیماری‌های محسن تنابنده در سایت ها و رسانه های گوناگون دیده می شود که همه آن ها کذب است. این موضوع که محسن تنابنده کرونا گرفته در سایت های بسیاری وایرال شد اما در حال حاضر حال او بسیار خوب است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این بازیگر محبوب کشورمان توانست افتخارات بسیاری را از آن خود کند. او برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم فراری در سال ۱۳۹۵ شد. او توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم ندارها را در سال ۱۳۸۹ از آن خود کند. وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم سنگ اول و هفت دقیقه تا پاییز در سال ۸۸ و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا در سال ۸۶ را از آن خود کرد. می توانید محسن تنابنده ویکی پدیا را در جستجوگر سرچ کنید و از این سایت به اطلاعات جامعی دست یابید.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

محسن تنابنده در دورهمی و خندوانه و برنامه هایی این چنینی بسیار شرکت کرده است و همیشه دوست داشته با هواداران و مخاطبان ارتباط بسیار خوبی داشته باشد. این بازیگر در خندوانه با رامبد جوان مجری برنامه و عروسکی به نام جناب خان به گفتگو نشست و لحظات شادی را به ارمغان آورد. شما می توانید این قسمت از برنامه خندوانه را در تلویزیون و نرم افزارهایی مثل تلوبیون و سایت های گوناگون مشاهده کنید.

محسن تنابنده اهل کجاست؟

این بازیگر در تهران به دنیا آمده است و اصالتاً از همین شهر می باشد، اما چون در فیلم پایتخت به خوبی نقش شمالی را بازی کرد بسیاری ها فکر کردند او اصالتاً از مازندران می باشد. محسن تنابنده و همسرش و پسرش در شهر تهران زندگی خود را سپری می کنند. در رابطه با سن محسن تنابنده می توانیم بگوییم او هم اکنون 50 سال دارد.

سوالات متداول

  1. محسن تنابنده کیست؟

    او یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون کشور می باشد.

  2. آیا این بازیگر فرزند دارد؟

    او یک فرزند به نام مانی دارد.

  3. محسن تنابنده اصالتا اهل مازندران است؟

    این بازیگر در شهر تهران به دنیا آمده است و اصالتا تهرانی می باشد.

  4. محسن تنابنده در کدام شبکه اجتماعی فعالیت دارد؟

    او در شبکه اجتماعی اینستاگرام به فعالیت می پردازد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید