بیوگرافی یوسف تیموری و همسر تایلندی او + بهترین بازی های او

یوسف تیموری بازیگر خوب و حرفه ای ایران متولد دی 6 ماه سال 1358 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر حاضر در لیست بازیگران مرد دهه پنجاه فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر نیز دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد اما ایشان به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری دارند بیشتر خودش در این زمینه تمرین کرده است.

یوسف تیموری کیست؟

یوسف تیموری کیست؟

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۷ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سن یوسف تیموری می توان گفت این بازیگر توانا 42 سال دارند. البته به ایشان نمی خورد که 42 سال داشته باشند و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می کنیم. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال سرزمین سبز شروع کرد و با ایفای نقش در سریال های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده است. این بازیگر تا الان مخاطبان زیادی دارد. اما این روز ها کمتر فعالیت می کند. بیوگرافی یوسف تیموری را می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم زیرا قطعاً همه شما این بازیگر محبوب را می شناسید.

آدرس پیج اینستاگرام یوسف تیموری چیست؟

آدرس یوسف تیموری را می توانید از گوگل هم پیدا کنید و حتی می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام خود اسم ایشان را سرچ کنید و پیج این هنرمند را پیدا و دنبال کنید. این هنرمند در اینستاگرام خیلی فعالیت دارد و شما می توانید پیج ایشان را داشته باشید و عکس ها و از زندگی خصوصی ایشان با خبر شوید. یوسف تیموری اینستا خود را باز گذاشته اند تا افرادی که به آن ها علاقه مند هستند بتوانند خیلی راحت او را دنبال کنند و از بازی و زندگی آن ها با خبر شوند.

همسر یوسف تیموری کیست؟

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. باید بدانید که آشنایی این بازیگر با همسرش در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد. البته این بازیگر الان از همسرش جدا شده است. همسر تایلندی یوسف تیموری به همراه پسرش به کشور خود باز گشته اند. زیرا ایشان دوست داشتند که پسرش در کشور تایلند زندگی کند و توافقی از یوسف تیموری جدا شدند.

اصل یوسف تیموری به کجا بر می گردد؟

اصالت یوسف تیموری را همه می دانند ایشان متولد تهران هستند و در تهران زندگی می کنند و فقط مدتی را در تایلند به خاطر همسرشان زندگی می کردند و الان هم ساکن تهران اند.

فیلم های برتر یوسف تیموری کدامند؟

فیلم های برتر یوسف تیموری کدامند؟

این بازیگر کمدی تا الان نقش های متنوعی را بازی کرده است و مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است. ایشان اخلاق خیلی خوبی دارند و بیشتر بازیگران ایشان را به خاطر اخلاق خوبشان دوست دارند. فیلم علی صادقی و یوسف تیموری در زندان که به اسم ایکس لارج بود را همه دیدند و بسیار مورد پسند مخاطبان شد. سریال جدید یوسف تیموری به نام هشت آباد هست که در نوروز امسال پخش می شود. در این سریال یوسف تیموری نقش دایی محمود را بازی می کند که البته بازیگران دیگر سریال بسیار خوب هستند. این سریال در مشهد ساخته شده است. این فیلم سینمایی خیلی جذاب بود و می توان گفت کمدی خیلی خوبی برای این که حال و هوای مردم را عوض کند. در ادامه چند مورد از فیلم های این بازیگر توانا را در اینجا معرفی می کنیم.

بچه های نسبتاً بد

بچه‌ های نسبتاً بد مجموعه ای به کارگردانی سیروس مقدم است که در مهرماه ۱۳۹۲ پخش آن از شبکه یک سیما آغاز شد. تهیه‌ کننده این سریال سید کمال طباطبایی است. این سریال جذاب، یک سریال عاطفی و اجتماعی است. موسیقی سریال کاری از بهنود یخچالی و تیتراژ پایانی با صدای فریدون آسرایی است این سریال در زمان خودش مخاطبان زیادی داشت می توان گفت بازیگران آن بسیار خوب بازی کردند.

خروس

خروس یکی از سریال های جذاب طنز اجتماعی تلویزیونی ایرانی است. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی تولید و از شبکه 2 ویژه ماه رمضان ۱۳۹۲ پخش می ‌شد. تهیه‌ کننده این مجموعه تلویزیونی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و نویسنده آن هم مصطفی کیایی می ‌باشد. این سریال جذاب را خیلی دیدنی بود که با نقش آفرینی یوسف تیموری جذاب تر شد. این مجموعه تلویزیونی، ابتدا قرار بوده که در تعطیلات نوروز ۱۳۹۲ پخش شود، اما به دلیل های مختلف این سریال در اواسط مرداد ماه شروع به پخش کرد.

راه دررو

راه دررو، یک سریال بسیار خوب و دیدنی تلویزیونی طنز اجتماعی ایرانی است. این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی تولید و از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می ‌شد. راه دررو نام سریالی است که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۰ تهیه و تولید شد. این سریال را همه مردم دیدند و بسیار از کیفیت آن تعریف کردند. این سریال جذاب قرار بود فصل دوم هم داشته باشد اما خوب موفق به ساخت آن نشدند.

درآمد یوسف تیموری از کجاست؟

درآمد یوسف تیموری از کجاست؟

درآمد این بازیگر خوب کشور از طریق بازیگری صادرات و واردات لوستر و مجری گری تأمین می شود و به گفته خود این بازیگر درآمد خوبی دارند. شغل یوسف تیموری گفته اند که علاوه بر بازیگری در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم، زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم. البته شغل دوم ایشان هم از درآمد خوبی برخوردار است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بایگر محبوب را می توانید در اینستاگرام وی و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این بازیگر محبوب این روز ها زیاد در اینستاگرام فعال نیست و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. زیرا این بازیگر الان سر فیلم برداری یک سریال هستند. عکس خواهر یوسف تیموری را می توانید در اینستاگرام ایشان ببینید و این که ایشان زیاد از خانواده خود در شبکه های مجازی عکس به اشتراک نمی گذارند. زیرا این مسائل خصوصی است و زیاد صحبت نمی کنند.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های زیادی بوده است مانند ازدواج ناموفق، یا نوع فعالیت ایشان و یا رابطه داشتن و یا مدتی شایعه شده بود با یک بازیگر ایرانی ازدواج کرده که صحت ندارند و همسرش ایشان تایلندی بودند. ایشان زیاد دوست ندارند که در زندگی خصوصی شان حاشیه داشته باشند و تا الان زندگی آرامی داشته اند و کاری به کار دیگران ندارند. مصاحبه با یوسف تیموری را در خیلی از برنامه های تلویزیون دیده اید و ایشان در مورد خودشان و زندگی خودشان صحبت هایی کرده اند و تا الان در مورد فعالیت های حرفه ای که داشته اند برای مخاطبین توضیح داده اند. البته ناگفته نماند ایشان خیلی اهل مصاحبه کردن نیستند.

یوسف تیموری بیماری خاصی دارد؟

ایشان هیچ بیماری ندارند و در حال حاضر سالم هستند و آرزوی سلامتی برای همه دارند. البته ایشان بیماری چربی دارند اما خوب این بیماری به قول خودشان با ورزش و غذای سالم درست می شود.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

ایشان تا الان افتخارات زیادی داشته اند و می توان گفت تا الان جایزه بهترین بازیگر مرد در راه دررو و یا جایزه مکمل نقش مرد در زوج یا فرد و خیلی از جوایز دیگر که این بازیگر لیاقت آن ها را داشته است.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در برنامه خندوانه دعوت شده اند البته در فصل های اول این برنامه و در مورد فیلم ها و نقش های خود با آقای رامبد جوان صحبت کردند. این بازیگر محبوب تا الان در بسیاری از برنامه های تلویزیونی دعوت شده اند. در این برنامه رامبد جوان در مورد خیلی از مسائل زندگی او سوال کرده است و ایشان خیلی محترمانه پاسخ داده اند. این بازیگر بر خلاف ظاهرش بسیار خوش برخورد است.

یوسف تیموری در دورهمی مهران مدیری

یوسف تیموری در دورهمی با آقای مهران مدیری هم صحبت شدند. این بازیگر توانا خیلی با استعداد هستند و همین استعداد فوق العاده او باعث شد در کمترین زمان ممکن به موفقیت هایی برسند. این بازیگر تا الان در بسیاری از فیلم های مهران مدیری بازی کرده است.

یوسف تیموری اهل کجاست؟

این بازیگر محبوب اهل تهران هستند و الان هم در این شهر زندگی و فعالیت می کنند. البته ایشان یک مدتی را در تهران نبودند، زیرا ایشان در تایلند بودند اما بعد از مدتی کوتاه به تهران برگشتند. ایشان در تایلند به خاطر همسرشان و خانواده او در آن کشور زندگی می کردند. داشتن یک همسر تایلندی او را به یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی تبدیل کرده است!

خیانت همسر یوسف تیموری واقعیت دارد؟

این بازیگر در این مورد چیزی نگفته است و می توان گفت این موضوع فقط حاشیه و دروغ بوده است و علت جدایی این دو نفر به خاطر اختلاف ها و تربیت آرمین بوده است. فرزند یوسف تیموری آرمین فرزند واقعی یوسف تیموری نیست، او گفته است آرمین پسر خوانده من است و از همسر سابق من بود که من و همسرم با مشاور صحبت کردم و او پیشنهاد کرد که اگر حقیقت را اکنون به پسرتان بگویید بهتر است تا وقتی بزرگتر شود. این فرزند از ازدواج سابق خانم راپان بوده است.

یوسف تیموری برای همیشه از ایران رفت؟

ایشان فقط مدتی را از ایران به تایلند رفته بود که الان هم در تهران ساکن هستند. ایشان گفته اند که فعلاً قصد مهاجرت ندارند و می خواهد در تهران به فعالیت خود ادامه دهند.

او و شب آهنگی

یوسف تیموری شب آهنگی بودند. این یک برنامه ماهواره است که بیشتر جمعه ها مردم نگاه می کنند. یوسف تیموری در این برنامه مهمان بوده اند و در مورد فعالیت های خود صحبت کردند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. چرا یوسف تیموری از همسر خود جدا شد؟

    ایشان به دلیل اختلاف هایی که داشتند و مهم تر از همه همسرشان دوست داشتند در تایلند زندگی کنند که توافقی از هم جدا شدند.

  2. آیا یوسف تیموری واقعاً مجری شده است؟

    ایشان در برنامه خیلی خوب که هنوز در حال ساخت است قرار است مجری باشند.

  3. آقای یوسف تیموریان دیگر بازیگری نمی کنند؟

    ایشان الان بر سر فیلمبرداری هستند که این فیلم قرار است در نوروز پخش شود.

  4. ورزش های مورد علاقه این بازیگر چیست؟

    ایشان فوتبال و اسکی را خیلی دوست دارند و می توان گفت دوست دارند خیلی حرفه ای کار کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید